Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka No ,i tutaj masz problem. Bo trzeba kupić taki by obsługiwał te dwa dodatkowe wejścia a twój raczej tego nie ma.
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
bx30 nie obsługuje siłowników typu master
Kolego ten sterownik obsługuje jak widzisz na schematach same siłowniki bezpośrednio za pomocą pilota bez siłownika master lub jako radiolinia do innego sterownika zamka. Twój sterownik nie obsłuży Ci siłownika master ani zewnętrznych rozkazów zamknij/otwórz z jakiego kol wiek innego źródła (siłownik master czy autoalarm). Jeżeli chcesz mieć sterowanie...
Tak jak widać na schemacie,czyli styki przekażników ( NC) do konfiguracji zamka
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Mogę wysłać za free płytkę bez przekaźników,koszta wysyłki zwykły list.Płytka od sterownika zamka uniwersalnego bezpilotowego.Nawet z obudową i wtyczką.
W dzwiach od kierowcy brak jest typowego silownika, jest tylko mechaniczny przelacznik z przekaznikiem 0,7sek (i to pracuje jako pseldo sterownik). Pozostale dzwi sa wyposazone w silowniki (2p) slave. Czy wystraczy dokupic silownik (5p) master czy jeszcze jakis sterownik?
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Chodzi o sterowanie radiowe do tego centralnego zamka? Jesli tak to można kupić sterownik z możliwosćia podpięcia bezpośrednio do siłowników. Podpinasz się wtedy do mastera (najcześciej drzwi kierowcy)
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Nie musisz mieć żadnego zamka centralnego, ani z pilota, ani na kluczyk. Potrzebujesz zestaw zamka centralnego z przynajmniej jednym masterem. Jednak najcześciej w zestawach występują 2 siłowniki master. Mastery dajesz na przednie drzwi i których z nich nie otworzysz, to otworzą się wszystkie. Oczywiście musisz zakupić siłowniki (min. 1 master) plus...
Napisz dokładnie,jak jest fabrycznie sterowany centralny zamek w Twoim aucie,jeżeli z każdego zamka wychodzą tylko dwa przewody to ciężka sprawa. Jeżeli z fabryczną centralą nie "wypali"proponuję kupić sterownik centralnego zamka i siłownik master-slave ,zmontować go w drzwiach kierowcy,pozostałe siłowniki przepiąć do nowego sterownika,sterownik podłączyć...
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
Siłownik master ma przełączany styk informujący sterownik centralnego zamka o jego pozycji, dzięki czemu w razie otwarcia/zamknięcia zamka drzwi kluczykiem lub mechanicznym ryglem wewnątrz, może o tym fakcie poinformować sterownik, a ten otworzy/zamknie zamki w pozostałych drzwiach. Samo działanie siłownika master nie różni się od siłownika slave -...
Mam zamiar zamontować w VW Vento r.94 oraz oplu astrze r.95 radiowy sterownik zamka centralnego tylko teraz pytanie. Czy w tych samochodach jest sterownik zamka czy serowanie zamka odbywa sie za pomocą siłowników masterów tak jak to jest w starszych wersjach forda escorta. Za wszelkie podpowiedzi z góry Dziękuje.
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Matko... Miernik w rękę, albo nawet żaróweczka i sprawdzisz w kilka sekund. tu nie jest tak hop, tu każdy siłownik to master i każdy siłownik robi za sterownik zamka typowy fordowski patent. Do każdego trzeba podłączyć stały + i - i 2x motory/sterowanie "slavem". ruch kluczyka we wkładce napędza kasetę i na czas ruchu podaję odpowiednia polaryzację...
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Wszystko fajnie tylko ze sterownik który kupiłem nie ma funkcji podawania masy do sterownika zamka centralnego tylko sam jest sterownikiem zamka centralnego ma wyjscie na siłownik master oraz wejscia ze sterownika(alarmu) do otwierania tych siłowników.
Mam siłownik master 3 kg kupiony wiadomo gdzie :-) , i pracuje już prawidłowo przy 12V/500mA. Wystarczy poszukać w internecie jak jest zbudowany siłownik by się dowiedzieć że prąd 5A może wasze siłowniki załatwić w fazie testów. Impuls zamknięcia wysyłany przez sterownik trwa 1-2s. Po 5 cyklach zamknij - otwórz siłownik jest już ciepły a co dopiero...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Witam kolegę od Primerki, mam tą samą wersję tylko w Diesku. Super autko ale nie miało nigdy montowanego fabrycznie pilota do sterowania C.Z. W tym modelu primerki montuje się C.Z w następujący sposób. - nalezy zamontować siłownik typu master w drzwiach kierowcy - do siłownika master podłączamy najtańszy sterownik zamka centralnego z pilotem, ewentualnie...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
witam. nie jestem profesjonalistą:-( kupiłem na allegro piloty wraz ze sterownikiem do centralnego zamka. chcę podłączyć to do hyundaia pony 1.5. niestety próbowałem na wszystkie sposoby - i http://allegro.pl/item134070221_sterowni... proszę pomocy. załączam link do tych pilotów. -pokaż mi gdzie tu pisze,że...
Potrzebujesz sterownik centralnego zamka. Warunek jest taki że siłownik masz master czyli z włącznikiem. Np taki sterownik: http://www.allegro.pl/item740416537_uniw...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Z tego co widzę, to chyba sprzedawcy zabrakło modułów zamka centralnego. Wiązka i siłowniki dopasowane na siłę do sterownika. Siłownik master nie jest obsługiwany (nie działa sterowanie zamkiem za pomocą kluczyka w drzwiach). Moduły zamka centralnego posiadają wyjścia 5-co przewodowe do siłowników. Jeśli w komplecie jest chociaż jeden siłownik 5-co...
Mam problem z zamontowaniem tego "cudownego" urządzenia. Czytałem w innych tematach, ale niestety porady okazały się nieskuteczne w moim przypadku. Problemem jest podłączenie sterownika do siłowników. Do poprzedniego sterownika podłączone były przewody: biały i brązowy - tylko master zielony i niebieski - wszystkie siłowniki Do sterownika wg bardzo...
tak jak wyżej zostało napisane master i slave to silowniki zamka centralnego. Master ma 5 kabli, slave 2 kable. Master jest sterownikiem głównym (sterującym). Z samych slave'ów nie zbudujesz zamka centralnego. Siłownik slave jest można powiedzieć odbiornikiem sygnału, który jest wysyłany z mastera do centralki, a z centralni do pozostałych siłowników...
Problemy występują głównie w sterownikach na CD4069. Dlatego nie montuję sterowników tylko wyjściem z alarmu I/O steruje przekaźnikami zapiętymi bezpośrednio na siłowniki. Odpada master i sterownik centralnego.
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
Rozumiem, podłączę się w tę wiązkę. Chciałem tylko aby wszystko było w jednym miejscu. Siłowniki master mam dwa z przodu, z tyłu slave. Rozumiem że może nie być żadnego sterownika i pozostałe siłowniki sterowane są przez przekaźnik ze siłowników master? Dlatego właśnie pytałem jak działa zamek, chociaż wszedzie znajdowałem informacje że sterownik jest...
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Witam! Auto posiada fabryczną centralkę. Moduł sterujący znajdujący się pod siedzeniem kierowcy jest uszkodzony. Przewody od siłowników są przecięte pod siedzeniem. Nie wiem czy dobrze dedukuję ale wygląda na to że wszystkie siłowniki to mastery. Chciałbym zastosować uniwersalny sterownik zamka, który zwyczajnie zamienia polaryzację napięcia zasilania...
Wiem wiem siłownik w drzwiach kierowcy jest master tylko problem jest w uniwersalnym sterowniku centralnego zamka silicon m4s. Dobrze by było to naprawić ewentualnie kupić drugi uniwersalny sterownik do siłowników ale oddzielnie nie ma
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Witam Trochę późna odpowiedz ale lepiej później niż wcale. Nigdy bym nie pomyślał że będę musiał rozbebeszyć całą lewą tapicerkę boczku z tyłu (żeby schować tam sterownik centralnego i przekaźnik szyby drzwi kierowcy). Oryginalny sterownik padł z powodu uszkodzonego siłownika drzwi kierowcy (zwarcie) zastąpiłem siłownik standardowym masterem. Oryginalny...
Tak, ale w tej Astrze masa z mastera leci bezpośrednio z siłownika do sterownika.
Dziękuję kolego. Fajnie, że tak jest. Mało też nie kosztował. Teraz mam jeszcze dwa pytania. Po pierwsze: Jeśli będę podłączał pod sterownik siłownik klapy to na tym przewodzie również muszę zastosować bezpiecznik ? Na przewodzie zasilającym siłownik master jest bezpiecznik 10A. Bezpiecznik jest też na przewodzie każdego z kierunkowskazów oraz na przewodzie...
Odłączanie poszczególnych siłowników. Usterka może być mechaniczna. Nie dociąga rygla do końca. Sterownik nie widzi pozycji zamknięte i wybija ponownie zamki. To samo będzie jeśli uszkodzona została część elektryczna w siłowniku master.
Kolego, centralny masz albo fabryczny, albo masz dodatkowy "interfejs" (tak nazwała to Twoja instrukcja, po naszemu sterownik) centralnego zamka. Przewody, które zaznaczyłeś dają tylko rozkaz do sterownika, zamknij, otwórz. Nie wiemy też, czy masz siłownik master w drzwiach kierowcy. Jeśli jest, i jest podłączony, to zamki będą działać z kluczyka.
Było coś takiego, ktoś nawet to zrobił, pamiętam,że w tej wersji działało słabo, trzeba było dorobić układ elektroniczny ustalający czas impulsu, otwórz-zamknij dopiero było jako tako. Z tego co pamiętam to było do minimum jednego siłownika typu master. Zdecydowanie nie polecam. Lepiej sobie zrobić elektroniczny sterownik z dwoma zwykłymi przekaźnikami.
A dwa metry łańcucha jeszcze taniej i można pociągać w dowolną stronę z siła jaką się akurat dysponuje. Mnie zastanawia czy Michal54_87 wie co chce zrobić i czy wie jak działa i jaką rolę spełnia siłownik typu "MASTER" w drzwiach samochodu ?
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Niedawno nabylem opla astre f 5 drzwiowy. Zamek centralny nie dziala wogole. jak sprawdzic czy jest to wina zepsutego zamka centralnego. Chodzi mi o to jak podpiac kablena krotko zeby obejsc sterownik master i sprawdzic czy wszystki drzi sie zamkna czy silowniki sa sprawne
Czy mamy się odnieść do tego schematu czy zaproponować ci odpowiedni dla Ciebie sterownik , bo takie ozywiście są.
Witam! Jeśli jest alarm to zwykle pod maską (w komorze silnika) powinna być syrenka i centralka. Czasem jest tylko syrenka a centralka jest ukryta gdzieś pod deską, albo w okolicach przednich słupków. Zwykle alarm jest uzbrajany drogą radiową. Może być też cichy alarm (radiopowiadamianie) ale wtedy powinieneś dostać też odbiornik. Wydaje mi się że migająca...
Wsadziłem kilka i nie było problemu. Kwestia regulacji wysokości siłownika master. Ewentualnie dołóż jeszcze sterownik pilotowy, nie podłączaj sterowania z zamka i mniej wszystko w d.. :D
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
Witam! Znalazłem w piwnicy nowy sterownik z pilotami do centralnego zamka .Jest to sterownik Magicar 830: Posiadam w aucie zwykły centralny zamek firmy Patrol, wiem ze na przodzie sa dwa siłowniki mastery i na tyle slave. Pytanko czy da sie to podłączyc do tego centralnego? Problem w tym ze przy sterowniku nie ma żadnej instrukcji ,ani żadnego schematu...
Mam problem ze złożeniem centralnego zamka. mam siłowniki 1 master pięcioprzwodowy (czarny, biały, brązowy, niebieski, zielony) i 3 slawe dwuprzewodowe (zielony, niebieski). Mam sterownik na pilota czs01 taki jak tu: http://www.allegro.pl/item220098645_ster... Czy to wszystko czy coś brakuje? Może jeszcze...
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
O ile nie potrzeba stanów pośrednich, to lepszym rozwiązaniem będzie sterownik master od centralnego zamka - mozna sprawdzić stan siłownika. U mnie takie rozwiązanie się sprawdza. Dołożenie arduino też jest możliwe.
To potrzebujesz dołożyć tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy. I może to być slave, bo switch od master już w tych drzwiach jest. Zostanie ci jedynie podpięcie sterownika radiowego lub alarmu do zamka.
Uszkodzony sterownik zamka lub styki siłownika Master. Z praktyki powiem iż ta druga usterka jest bardziej prawdopodobna,zdarzyło mi sie już kilka razy że pękła guma na siłowniku i dostała sie woda do niego i zaśniedziały styki tego siłownika.Nawet zbyt duża oporność pozwoli na taką usterke. Odłącz przewody sterujące tego siłownika.(prawdopodobnie biały...
Zamówiłem już siłownik typu Master, mam nadzieje ze po podłączeniu wszystko będzie ok:)
Napisałeś, że wszystkie siłowniki zachowują się tak samo, więc może to nie one są przyczyną a sterownik centralnego zamka. Jeśli w drzwiach kierowcy masz siłownik typu master, to zobacz jak zareagują pozostałe siłowniki, gdy drzwi kierowcy zamkniesz z kluczyka. Spróbuj wypiąć sterowanie jednego siłownika i zobacz jak będzie reagował, gdy bezpośrednio...
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Witam, na początku zimy tego roku centralny zaczął wariować i raz otwierał raz nie, potem otwieranie padło zupełnie. Aktualnie (zarówno pilotem jak i kluczykiem) zamyka wszystkie drzwi, ale ich nie otwiera. Słychać że sygnał dociera do sterownika, ale jest brak reakcji w siłownikach. Ostatnio jako iż miałem więcej czasu sprawdziłem razem z wujkiem co...
A tak na marginesie, to czy istnieje jakiś prosty schemat takiego sterownika centralnego zamka?? Bo może po prostu bym zrobił nowy sterownik, który będzie miał tylko za zadanie zamykanie i otwieranie drzwi po podaniu sygnału od siłownika (mastera).
Siłowniki master posiadają sterownik w postaci wewnętrznego przełącznika który steruje sterownikiem centralnego zamka. To znaczy że w przypadku otwierania drzwi kluczykami następuje wyzwolenie sterownika centralnego zamka by otworzył pozostałe drzwi w samochodzie. Do wyzwolenia sterownika zazwyczaj jest potrzebny tylko impuls o potencjale masy dlatego...
Siłownik master (5 przewodowy) nie jest potrzebny, wystarczy siłownik 2-przewodowy. A sterownik do tego siłownika zrobisz z dwóch przekaźników i dwóch diod prostowniczych. Sterownik centralnego zamka kosztuje ok.25 zł a 2 przekaźniki i 2 diody z 8 zł. Pozdrawiam.
No to się dużo dowiedziałem... A gdybym ze zwykłego sterownika cz podłączył do st - 1000 biały i brązowy w miejsce zielonego i niebieskiego uzyskał bym zamykanie i otwieranie? co się pojawia na zielonym i niebieskim podczas pracy siłowników masa czy +12V? Dodano po 2 biały i brązowy oczywiście chodzi o te co trzeba podać na nie masę żeby się zamknęły...
Może zamiast silniczka zastosować siłownik zamka centralnego z samochodu. Nadawałby sie do tego tylko master. Styki przełączników wykorzystać jako krańcówki.
Witam Czy takie ewentualne rozregulowanie - poluzowanie siłownika nie powoduje kłopotów z zamykaniem zamka. Czy pewnie zamyka i otwiera zamek?
Miałem sterownik centralnego zamka z dwoma masterami na pilota. Pilot się uszkodził, więc kupiłem nowy sterownik 'noxon'. Dzisiaj podłączyłem wg. schematu, a dwa przewody (biały/białoczarny) podłączyłem do siłowników (zielony/niebieski). Zamek działa, tzn zamyka i otwiera z pilota, jednak gdy chcę zamknąć zamek z samego kluczyka, to zamyka tylko jedne...
dobra znalazłem juz dawno ten przewód ale roblem z tym że przy otwartym zamku jest na nim 12v a przy zamknietym nic. Alarm działa natomiast tak że puszcza imulsy 12V na dwóch różnych przewodach iteraz: -jak to draństwo podłaczyc (chba tylko przy tym patęcie co tym steruje) bo centralny ma 2 siłowniki master od kierowcy i od pasazera. HELP!
Jak sprawdzisz bezp. od zameczka i okaże się że jest sprawny to zajrzyj czy na wyjściach 'Motor' z sterownika zamka (lub modułu przekaźników) pojawia się napięcie ,dobrze jest to zrobić solidną kontrolką , jak tu będzie ok to szukaj przyczyn w siłownikach ,a jak niebedzie napięcia lub będzie słabawe to można sie zająć sterownikiem (lubi się nieraz wypalić...
Strownie siłowników i przełącznik w masterze to dwie różne sprawy. Sterowanie daje impulsy pod wpływem których siłownik otwiera i zamyka drzwi.A przełącznik w masterz daje informację do centrali o otwieraniu/zamykaniu drzwi. Działa to tak: centralka alarmu wysyła impulsy masy do sterownika centralnego zamka. Impulsy te mogą trwać rzeczone 1,5 sekundy....
Witam wszystkich pisze na to forum gdyż mam problem z centralnym zamkiem w mojej astrze!! Zaczęło się od normalnego zamknięcia auta ale otworzyć już się go nie dało. Jest to oryginalny oplowski zamek działający na kluczyk. Wymieniłem już sterownik i sprawdziłem wszystkie kabelki dochodzące do sterownika oraz siłownika master w lewych przednich drzwiach...
(różowy to kierunkowskazy) Wszystko sprawdzone ale pojawił się problem przy montażu. Sterownik ma być dołożony do Astry F 1994r (fabryczny centralny zamek) Sprawdzone miernikiem: na niebieskim i zielonym są impulsy ale przy próbie podłączenia do samochodu centralny otwiera (lub zamyka) się od razu a przy użyciu pilota pali bezpiecznik, czyli zamiast...
Dzień Dobry, Mam problem z dostaniem się do samochodu. Otóż gdy otwieram auto kluczem natychmiast zamek się zamyka i tak w kółko. Czy ktoś mógłby pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Trzeba wymieniać wszystko czy jakoś ręcznie dam radę to naprawić? Masz najprawdopodobniej uszkodzony siłownik "master" który wysyła sygnał zamknięcia/otwarcia do centralki/sterownika...
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
Witam, Potrzebuje pomocy w połączeniu sterownika uniwersalnego centralnego zamka firmy MERA BŁONIE BME - 01 i siłowniki centralnego zamka Master. http://obrazki.elektroda.pl/9441777400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5132487800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9870783500_1... Proszę o schemat jednego...
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Witam, mam centralke alarmu i centralke centralnego zamka jak w temacie. Mój problem jest nastepujący: po podłaczeniu wszystkich przewodów tak jak pokazuje to schemat nie zgadza mi sie jedna rzecz. Otóż zamek centralny jest sterowany z pilota i razem z alarmem chodzi dobrze, zamyka sie i otwiera i jest extra, ale jesli chcę siłownikiem master otowrzyć...
Witam, posiadam Hondę Concerto 1.5 rocznik 1991, problem taki jak w temacie nie działa centralny zamek, sporadycznie raz na kilkadziesiąt przypadków otworzy lub zamknie drzwi pasażera. Ostatnio rozbierałem drzwi kierowcy, zauważyłem że coś wcześniej było kombinowane, idzie wiązka pięcioprzewodowa, z czego 2 przewody ucięte, 3 idą do siłownika. Myślałem,...
Bez dodatkowego sterownika centralnego zamka i tak nie wykorzystałbyś siłowników master, stosując jedynie przekaźniki dołączone do wyjść centralki alarmowej możesz zrobić otwieranie i zamykanie drzwi "na sztywno" z pilota. Jeśli chciałbyś aby centralny zamek miał również sterowanie z kluczyka w drzwiach musiałbyś dokupić dodatkowy sterownik, koszt niewielki,...
Witam Masz raczej zle wyregulowany siłownik master,ewentualnie zwarty przewód sterowania(zamykanie) z masą.
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
Witam . Napisze najpierw co posiadam . -alarm silicon ultimate -sterownik centralnego zamka podłączony do centralki silicon -siłowniki centralnego zamka uniwersalne (jeden master trzy slave ) -seat Ibiza 2000r -siłowniki zakładane około 8lat temu Od paru miesięcy centralny zamek z pilota nie otwiera i zamyka drzwi lub otwiera i zamyka je czasami . Jeżeli...
Jak zmierzysz swego "mastera" to wszystko wskazuje że chyba będzie dobry. Nie rozpędzaj się z zakupem nowego.Czy przy przeróbce któryś z elementów (sterownik, alarm -nie piszesz czy masz) był zmieniony? Idę spać bo film się skończył. Cześć
Siłownik master przerzuca masę - czarny na brązowy - zamknij lub biały - otwórz (może być odwrotnie). Wystarczy wpiąć diodę LED między przewód zasilający sterownik zamka centralnego a sterowanie z mastera (biały lub brązowy). Pamiętaj o wpięciu szeregowo z diodą rezystora, dla ograniczenia napięcia.
To zwykły, dwuprzekaźnikowy sterownik zamka centralnego. Plus i masa to wiadomo, potem jedna para sterowania zamknij/otwórz do sterownika master, druga para sterowania zamknij/otwórz na przykład z alarmu i para przewodów wykonawczych siłownika. Wystarczy się przyjrzeć płytce w okolicy przekaźników, żeby wszystko sobie ułożyć.
Musisz dokupić siłownik typu master zpięcioma kabelkami zamontować go do drzwi kierowcy,ajeżeli chcesz aby sterować centralne zamykanie pilotem ,to musisz jeszcze dokupić sterownik centralnego zamka z pilotami np.typu zamster plus.
sterownik zamka master siłownik zamka centralnego master siłownik centralnego zamka master
elektrownia wodny wodny hasła globalne makita dewalt
Trzaski i piski w słuchawkach JBL - przyczyny i rozwiązania Kod E74 w pralce Siemens - przyczyny i rozwiązania