Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Najprościej i najmniej awaryjnie to zamontować "oryginalne" zamki z siłownikami, da się je wysterować praktycznie dowolnym uniwersalnym sterownikiem.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Podłączyłeś dobrze, albo siłownik jednak nie żyje, albo słaba wydajność zasilania, albo np zimne luty czy przypalone styki przekaźnika po nieprawidłowym podłączeniu. Sprawdź siłownik bezpośrednio na akumulatorze, zamiast diody podłącz żarówkę 21 wat i pisz co się dzieje.
Z tych cienkich steruj.Grube to wykonawcze na siłownik.
Wystarczy wpiąć się w przewody pomarańczowy i różowy konfigurując sterownik do sterowania siłownikiem, dobrze widzę? Tak, tylko oczywiście odłącz przedtem ten oryginalny sterownik.
Gotowego typowego do siłownika raczej się nie kupi, bo w prasach jest to wbudowane w sterownik. Należy szukać jakiegoś uniwersalnego modułu na prąd stały i podłączyć w miejsce bimetalu.
Mój ma 10. I chyba to będzie pasować. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Dokładnie, to radiowy sterownik z wyjściem bezpośrednio na siłowniki.
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
Chyba że do rozładowania aku, aż nie będzie już mocy do ruszenia siłownikami.
Musisz włozyc siłownik uniwersalny do drzwi kieowcy
Musiałbyś wymienić wszystkie cztery zamki na zamki z silniczkami a potem rozłożyć instalację zlokalizować w zamkach piny silniczków i krańcówek (prawdopodobnie), potem kupić uniwersalny sterownik na pilot i podłączyć albo zamontować uniwersalne siłowniki w komplecie ze sterownikiem i instalacją....a allegro pełno...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Jak się upierasz na siłowniki to zastosuj jakiś uniwersalny sterownik zamka, np ST111 z Testronica.
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
schemat sterownika motokey uniwersalny sterownik
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Sprawdzałem w drzwiach pasażera jest wymieniany siłownik na uniwersalny sterownika nie ma. Nie wiem jak wyglada orginalny od hondy.
Aaa czyli gdzieś pod deską rozdzielczą. Myślałem, że będzie gdzieś zaszyty w bagażniku. Jutro poszukam, dzięki. Czyli w teorii, jeśli jest wolny kanał, to wystarczy podłączyć siłownik do sterownika, a sam (jakiś uniwersalny) siłownik przykręcić do zamka i powinno działać? Dobrze rozumiem? A jeśli nie będzie nic wolnego? Bo pewnie nie bez powodu klapy...
niebieski i biały do siownika drzwi kierowcy i pozostałych siłowników drzwi Mówimy o fabrycznych siłownikach czy o dodatkowej instalacji centralnego zamka z zamontowanymi uniwersalnymi siłownikami ?
schemat F sterowanie bezpośrednie siłownikiem
Wiem wiem siłownik w drzwiach kierowcy jest master tylko problem jest w uniwersalnym sterowniku centralnego zamka silicon m4s. Dobrze by było to naprawić ewentualnie kupić drugi uniwersalny sterownik do siłowników ale oddzielnie nie ma
Ja bym wziął zasilacz z dopiskiem "uniwersalny" o tych samych parametrach (i jest dostepny u tego samego sprzedawcy - nieco droższy ale solidniejszy). Dedykowany do LED może mieć zabezpieczenia działające zbyt agresywnie (no i dopasowane do sposobu działania LEDów a nie silników) i wyłaczać się w trakcie chwilowo wiekszego pobobru prądu, np. startu...
Co to za wersja ASTRY co ma tylko siłowniki w drzwiach przednich- 3 drzwiowa ? Uniwersalnym sterownikiem pogonisz fabryczny siłownik ale bez ryglowania.
Czerwony i niebieski idą do silniczka siłownika
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
Witam Mam nietypowe pytania, mam sterownik DEA 202E3 pilot uniwersalny i siłownik DEA wing 302. Jak skonfigurować sterownik żeby działał bez fotek i krańcówek i czy da się tego pilota zakodować do tego sterownika?
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Jeśli masz wersje ze wszystkimi siłownikami,to z drzwi kierowcy dwa przewody(czerwonoczarny i żółtoczarny) ,sterowanie masą. Jeśli w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,tylko przełącznik(zamknij/otwórz),to dokładasz w nich uniwersalny siłownik i jego podpinasz do sterownika pilotów ego.
Witam Jak jesteś pewny tego sterownika to fajnie. Natomiast najczęściej problemem w takich przypadkach są zamki a konkretnie switche w siłownikach. Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
A może te dwa przewody są do tego by z kluczyka uruchamiać dwa siłowniki? Tylko że na starym sterowniku ta funkcja nie działała. Pewnie do tego. Sprawdź czy pojawiają się masy i zobacz czy Twój sterownik obsługuje sygnały otwierania i zamykania. ( w uniwersalnych sterownikach są to kolory biały i brązowy) Dodano po 1 Nie trzeba chłopaka z samochodówki...
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
Musisz ustawić konfigurację w jakiej ma pracować Twój sterownik, w zależności od danego typu auta... Sterowanie masą plusem albo bezpośrednio siłownikami... I chyba gruby czerwony;)
W drzwiach kierowcy masz tylko przełącznik z którego wychodzą trzy przewody.Ja rozwiązałem ten problem usuwając ten sterownik zamieniając na uniwersalny siłownik master 5 stykowy schemat podłączenia otrzymasz przy zakupie sterownika.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
siłownik uniwersalny VEVOR bram Musisz kupić dedykowany sterownik do tego siłownika lub siłowników jeżeli masz dwa takie.
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Nie skopiujesz ani dopiszesz starych pilotów. Do RSB idą dedykowane piloty z kodem zmiennym i żaden uniwersalny nie da się dopisać ani zwykły kloner nie skopiuje kodu zmiennego Dokup oryginalne - są zdaje się w okolicach 35 zł. Możesz na siłę spróbować użyć starego sterownika jako odbiornik radiowy (jeśli w ogóle żyje) ale więcej to kombinacji niż korzyści.
Witam. Poszukuję jakiejś dokumentacji do sterownika obsługującego bramę dwuskrzydłową z siłownikami PLUTO firmy NICE. Na płycie sterownika widnieje napis " uniwersalny sterownik AL-25/01. Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie znaleźć jakieś materiały na jego temat byłbym bardzo wdzięczny.
Zwykly sterownik do uniwersalnego zamka tak steruje Ten sterownik co zakupiłem z uniwersalnymi siłownikami jak podpinam bezpośrednio przy centrali do zamka orginalnego działa tylko w jedną stronę (zamykanie lub otwieranie) natomiast w wyprowadzonej wiązce w poszczególnych drzwiach słychać jak siłownik w zamk się kręci ale nie rygluje zamka
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
Uniwersalny zestaw, sterownik i siłowniki,prosty montaż
Proponuje podłączyć samochód do komputera,wtedy wszystkiego się dowiesz. ... A pod jaki to komputer i cóż takiego się dowiesz? Autorze sprawdż jak wyżej okablowanie. Może masz odwrotnie polączone? Lub spadki napiecia, ewentualnie siłowniki się zacieraja.
w tym modelu kazdy siłownik jest sterownikiem zamka centralnego
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Witam... Prosze mi napisać jaki jest koszt zrobienia takiego sterownika wraz z pilotem, ponieważ wydaje mi sie ze ceny w allegro nie są za bardzo konkurencyjne i czy znalazłaby sie osoba która podjęłaby sie tego tematu i za jaką sumę. Chciałbym zeby to pasowało pod standard mam na myśli siłowniki uniwersalne.
Witam Czy ma ktoś jakis schemat jak podłączyć oryginalne siłowniki vito pod uniwersalny sterowniki centrali na pilota? Poprzedni właściciel uszkodził u mnie moduł i jest odlaczony... Chce podłączyć centralke z powrotem, w sumie tylko drzwi od szoferki, ale nie wiem czy kupić cały zestaw siłowników i moduł czy dało by się wykorzystać oryginalne siłowniki...
Dzień dobry. Czy ktoś rozkręcał taki siłownik? Nie znalazłem typu, ale oba są sprawne i mają tak brudny i zapiaszczony ślimak, że postanowiłem je wyczyścić. Chciałbym je wykorzystać do bramy. Jaki uniwersalny sterownik polecacie do siłowników na 230 V? https://obrazki.elektroda.pl/9067185300_...
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
tak,niebiesko-czerwony i zielono-czarny to silnik siłownika.
Pobawię się jeszcze wieczorem z kodowaniem od nowa pilotów, ale jeśli kontakt też nie działa to raczej lipa... Polecasz jakiś uniwersalny sterownik 24v by zostawić siłowniki w wymienić tylko centralkę?
Tam jest siłownik wymęczyłem auto ale po przejściach, po prostu wysterowałem siłowniki pomijając oryginalny sterownik.
.a ktory przewod jest od bagaznika? Żaden, jak chcesz oddzielnie bagażnik to trzeba przerobić instalację i zamontować odpowiedni siłownik.
Witam Mam pytanie gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka, ponieważ zamierzam kupić uniwersalny i go zamontować, samochód z rocznika 1998, posiada siłowniki elektryczne, a nie jak większość Seatów pneumatyki. Pozdrawiam
Witam Chciałbym założyć do fiata fiorino sterownik z siłownikami i moje pytanie do kolegów którzy mają wiedzę na temat centralnego w tym aucie. Czy jest możliwość założenia uniwersalnych siłowników? czy trzeba zainwestować w dedykowane silniczki. Z góry dziękuję
Tam nie ma przycisku, jest mechanicznie otwieranie kluczykiem w klapie. Nie da się tego połączyć ze sobą. Albo pilot, albo kluczyk. Chyba że Panda ma też możliwość otwierania dźwignią z wnętrza pojazdu. To wtedy siłownik niech ciągnie za tą linkę... Tak, przycisk chciałem "dorobić" i o ile się da podłączyć do uniwersalnego sterownika zamka centralnego...
Witam .Odnośnie elektrozaworów to ja mam 4 zwykłe zawory na 3/4 otwierane siłownikiem do cent.zamków samochodowych (najtańsze uniwersalne) Sterownik na atmedze który steruje piecem i solarem .Zawory są na pionach do 3 pomieszczeń i pilnują ustawionej temp ,czyli na piecu 55 c a w pomieszczeniu ustawione np 22 ,2 sezony "klikają" kilkadziesiąt razy dziennie...
Mogę wysłać za free płytkę bez przekaźników,koszta wysyłki zwykły list.Płytka od sterownika zamka uniwersalnego bezpilotowego.Nawet z obudową i wtyczką.
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Witam Z tego, co piszesz wnioskuję, że odłączyłeś oryginalny sterownik i siłowniki podłączyłeś do nowego - problem może być taki, że nowy sterownik daje a krótko napięcie na siłowniki i dlatego się nie domyka. Jest jeszcze jedno rozwiązanie mam tak zrobione w lanosie - oryginalne sterowanie pozostaje bez zmian dokładasz tylko siłownik na drzwiach kierowcy...
Witam Mam pytanie. Chce użyć centralki alarmu/ centralnego zamka do sterowania siłownikiem /silownik-liniowy-elektryczny-80kg Chce go podłączyć tak żeby z pilota ten siłownik pracował. Z tym że teoretycznie napotkałem problem bowiem mam taki uniwersalny sterownik z pilotem ale wydaje mi się że impuls na otwieranie/zamykanie będzie za krótki - bo jest...
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Przekombinowałeś sterowanie masą jest na kablach niebiesko/czerwony niebiesko/biały przewody o których napisałeś to wyjscia do siłowników
Chciałem jeszcze dopytać, czy te astry mają jakis sterownik zamka, czy sterowanie jest tylko zamkiem z kluczyka od strony kierowcy i pasażera. Bo jesli np. stało sie coś ze stykami w tych dwóch siłownikach, to czy można zamontować jakiś uniwersalny [made in china] sterownik na pilota wykorzystując te oryginalne siłowniki. Wtedy by można było chyba pominąć...
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Witam Trochę późna odpowiedz ale lepiej później niż wcale. Nigdy bym nie pomyślał że będę musiał rozbebeszyć całą lewą tapicerkę boczku z tyłu (żeby schować tam sterownik centralnego i przekaźnik szyby drzwi kierowcy). Oryginalny sterownik padł z powodu uszkodzonego siłownika drzwi kierowcy (zwarcie) zastąpiłem siłownik standardowym masterem. Oryginalny...
To mam drugie pytanie czy sterowanie masz tylko poprzez przekręcenie kluczyka w zamku czy jeszcze drogą falową zdalnie. Bo jeżeli masz tylko z kluczyka zamień sterownik na uniwersalny podepnij siłowniki i powinno śmigać. Ford z tego co pamiętam ma sterowanie plusem, ale od chyba 2000 roku przeszedł na sterowanie minusem.
Nie ma znaczenia czy ze scyzorykami czy nie kup uniwersalny sterownik centralnego zamka nie cały zamek z siłownikami.
Zrób tak Te zdjęcia dotyczą otwarcia dodatkowym kanałem sterownika
Czyli jeśli kupię uniwersalny siłownik (np slave) i sterownik i zamontuję wg. instrukcji (siłownik w drzwiach kierowcy) i podepnę pod centralkę alarmu, to wszystko powinno sprawnie działać?
A ja jeszcze nie - bo mi się tapicerki nie chce odkręcić :lol: , a tak na marginesie: pasuje taki zwykły uniwersalny siłownik bez żadnych kombinacji?
Masz użyć dwóch zasilaczy: 24VDC i trafo 24VAC - gdzie GND będzie wspólny dla DC ii AC To zależy od sterownika. W wentylacji i ciepłownictwie zasilanie 24VAC do niedawna było standardem, a i nadal jest bardzo rozpowszechnione. Nowe produkty są zwykle uniwersalne, akceptując zasilanie AC i DC
Witam, na początku zimy tego roku centralny zaczął wariować i raz otwierał raz nie, potem otwieranie padło zupełnie. Aktualnie (zarówno pilotem jak i kluczykiem) zamyka wszystkie drzwi, ale ich nie otwiera. Słychać że sygnał dociera do sterownika, ale jest brak reakcji w siłownikach. Ostatnio jako iż miałem więcej czasu sprawdziłem razem z wujkiem co...
Witam, mam podobny problem, kupiłem uniwersalny sterownik z pilotem i chciałem podpiąć się pod siłownik drzwi kierowcy, niestety mam wrażenie, że przewody biegnące z drzwi wchodzą gdzieś w karoserię i nie ma do nich dostępu przy bsi, ktoś ma może schemat centralnego do 207 bądź jest w stanie wytłumaczyć mi jak to poprawnie podłączyć i których przewodów...
Temat do zamknięcia okazało się że oryginalny siłownik w drzwiach nie działa, założyłem uniwersalny centralny na pilota działa.
Jeśli dobrze prześledziłem temat nikt nie wyjaśnił dlaczego nie można się podłączyć klasycznie do przewodów z siłownika 6212 i 622A(H) i sterować masą. Do czego służy w siłowniku styk od którego odchodzi przewód 6214.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Sterownik centralnego zamka z pilotami a nie piloty do centralnego zamka. Na pewno podejdzie, kwestia tylko podłączenia. Sterownik jak każdy inny innowacji nie ma. A w drzwiach kierowcy masz siłownik. Żeby się nie okazało że go tam nie ma.
W sumie masz racje tylko mam problem z umiejscowieniem siłowników uniwersalnych. Nie wiem jak je tam umiejscowić. Jak masz zdjęcie albo wiesz gdzie je przekręcić to jestem zainteresowany. Sterowniki i centralny uniwersalny posiadam.
Rzeczywiście sterownik jest potrzebny.Może być zwykły sterownik uniwersalny. Z tym, że z moich doświadczeń wynika, iż w fordzie piekielnie trudne jest sprzężenie mechaniczne siłownika z zamkiem w taki sposób żeby działało to przez lata. Również wtedy kiedy zamki trochę przyrdzewieją. Prostszym rozwiązaniem kupno siłowników fordowskich na złomowisku....
Oryginalne czyli fordowskie, czy dedykowane do Forda. Jeśli oryginalne, to raczej nie będzie potrzebny sterownik, one sterują się same. Wtyczka czteropinowa po przekątnej plus i masa pozostałe dwa to plusy sterujące. Jeśli dedykowane do Forda to wystarczy jakikolwiek uniwersalny sterownik zamka centralnego
Pin 13 i Pin 16 - Zamykanie i otwieranie po podaniu impulsu masy https://obrazki.elektroda.pl/4583289000_... albo Pin 7 i Pin 8 - bezpośrednie sterowanie silnikiem siłownika. Użyj swojej kontrolki z żarówką. Jeden biegun do masy a drugi do Pin 7, następnie do Pin 8 i testuj działanie centralnego zamka z kluczyka w drzwiach Żarówka będzie...
Zamontuj nowy siłownik, np. uniwersalny i będzie zamykał za każdym razem.
W tym sterowniku zapewne siedza 2 tranzysotry, 2 kondensatory i 2 przekazniki. Wymien tranzystory i kondensatory. Sprawdz czy ci sie przypadkiem przekazniki nie sklejaja.
napisaleś że dodałeś siłownik do klapy, a wyjście jest obciążalne do 350mA, więc po podłączeniu sterownik mógł się uszkodzić.
Witam i pozdrawiam wszystkich. Czy ktoś mógłby mi opisać piny i sterowanie oryginalnego siłownika centralnego zamka w seicento. Zniszczył mi się zamek drzwi a miałem tam zamontowany uniwersalny siłownik a dokupiłem zamek już z fabrycznym siłownikiem i chce podłączyć go do istniejącego sterownika. Za okazaną pomoc wielkie dzięki.
Witam, Skoda rocznik 2009 posiada fabryczny centralny zamek ale bez zdalnego sterowania (pilota). Zamierzam kupić sterownik uniwersalny z pilotem. Wyszukałem że należy podać masę/ masa +180 Ohm na przewód żółto-niebieski w drzwiach kierowcy. Problem jest taki że do kostki siłownika dochodzą dwa takie przewody jeden grubszy drugi cieszy. Jak sprawdzić...
Dobry, do takiej bramy będzie wieczny. Mozesz też rzucic okiem na Came Axi oraz , jak sam wcześniej napisałeś - Wingo 2024. Ale tej HB5 już nie wykorzystasz. Padły po kilku miesiącach używania. Tak to już jest z tymi SPJ. Albo tanio, albo dobrze. Używane też średnio mi pasują Niekoniecznie, takie Wingo do naprawy okresowej wytrzymują jakieś 18-20 lat,...
Szukam gotowego rozwiazania do kupienia w sklepie :) nie jestem elektronikiem/elektrykiem itd :) Możesz zastosować uniwersalny sterownik centralnego zamka np. st111 testronik
Witam niewiem dokładnie jak w tym roczniku, ale w starszych jest siłownik w dzwiach kierowcy. Sterownik el...szyb strona kierowcy ,sterownik cen...strona pasarzera. jeśli silownika nie ma montuje uniwersalny i steruje nim bezpośrednio z alarmu.
Fabryczny centralny zamek działa z kluczyka ? Jeżeli TAK a nie wiesz jak nim sterować, to podłącz się bezpośrednio do "silnika" zamka w drzwiach kierowcy lub zamontuj dodatkowy uniwersalny siłownik w drzwiach kierowcy. Dodatkowy sterownik konfigurujesz do pracy ze zmianą polaryzacji ( +- / -+). Jeżeli centralny NIE działa z kluczyka, to najpierw musisz...
Masz selektywne otwieranie klapy seryjnie? Zapewne nie. Więc ciężko będzie podłączyć. Masz klape na przycisk czy na klamkę? Centralnym otwiera ci się całe auto łącznie z klapą więc dałbym sobie spokój z tym. Ewentualnie podać impuls na klamkę elektryczną ze sterownika uniwersalnego, założyć odpowiednio mocne siłowniki na klapę i tym trzecim przyciskiem...
siłownik uniwersalny uniwersalny siłownik master uniwersalny siłownik centralne
awaria zmywarki candy szyba wewnętrzna bezpiecznik stopiony
philips stacja parowa bojler hulajnoga xiaomi
Jak podłączyć rezystor do czujnika Eolys? Lodówka turystyczna z kompresorem działa w jednym aucie, a w drugim nie - przyczyny