Sądząc z dźwięku i zachowania to są wytarte zęby w siłowniku.
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Uniwersalny siłownik podłączyć pod sterowanie wysokoprądowe które steruje siłownikiem na tylnych drzwiach
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Nie za bardzo rozumiem jakiej pomocy oczekujesz. Ty masz sprzęt, teraz zlewaj olej, bo kulka może być zarówno w samej pompie, jak i wężyku, a nawet w siłowniku. Ja poradziłem sobie w podobnej sytuacji, zlewając olej i płucząc wszystko benzyną ekstrakcyjną. Po usunięciu resztek oleju brakująca kulka się znalazła. Była oczywiście przyklejona wewnątrz...
Tak, takie.
Wystarczy komplecik z siłownikami uniwersalnymi 3,5 kg. kosztuje 70 zł. Trzeba tylko dobrze dopasować cięgna. Jakbyś był zainteresowany daj znać.
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka No ,i tutaj masz problem. Bo trzeba kupić taki by obsługiwał te dwa dodatkowe wejścia a twój raczej tego nie ma.
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
Będzie działać i bez tego, tyle że będziesz musiał użyć trochę większej siły żeby przekręcić kluczyk. w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem Tu też, ten przy wkładce jest dodatkowo.
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
Według tego schematu, to żółto-czarny i biało-fioletowy.
Ze dwa razy montowałem. Nie pamiętam żeby były problemy z przejściem. Były takie wersje brava s, bez wspomagania i elektryki.
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
Zrób tak http://obrazki.elektroda.pl/8892255300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6611894900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7539939700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2897766100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3650643700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2515934400_1...
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Ok 15-20 zł.
Wiele razy montowałem na siłownikach uniwersalnych 3kG. Nie koniecznie są potrzebne 6kG. Ja montuję w ten sposób: w kasecie zamka jest zagięta "blaszka”, do której podłącza się oryginalny siłownik, prostuję ją i wiercę za rozprostowanym zagięciem otwór Φ3,5 , tam przewlekam pręt siłownika i zaginam go w dół wzdłuż pręta, siłownik montuje...
Widzę elek555, ze u ciebie już impreza... Witold5 siłowniki uniwersalne są teraz albo klejone, albo nitowane. W jednym i drugim przypadku ciężko to otworzyć. Można by jeszcze nawiercić dziurę w okolicy styków i próbować to spryskać jakimś kontaktem lub innym sprayem na styki. Tyle tylko, ze przy cenie nowego jest to gra niewarta świeczki.
Odgrzeję trochę temat, ale stoję przed tym samym problemem. Wszystkie zamki można wysterować na uniwersalnych siłownikach bez żadnego kłopotu, ale ten w drzwiach tylnych skrzydłowych jest faktycznie specyficzny. Zakup ori w wersji z centralnym zamkiem to dość spory wydatek, bo ceny oscylują w okolicy 400–500 zł. Jak wydłużyć skok siłownikach uniwersalnego?
spokojnie wstawisz uniwersalne
Da się założyć uniwersalne siłowniki, tylko po co niszczyć auto skoro za kilkanaście zł można kupić oryginalne zamki z fabrycznymi siłownikami. http://obrazki.elektroda.pl/5258226200_1...
To zalerzy, masz siłowniki zintegrowane z zamkiem albo osobno, jak masz zintegrowane to nic nie zrobisz, musisz kupić nowe a jak nie są zintegrowane to to siłowniki możesz zastąpić uniwersalnymi.
A jaki to samochód?
W sumie dobrze, pod warunkiem, że nie ma tam żadnych "cudów" (mikroprzełączników) bardzo modnych w niektórych autach.
Czy jest problem z podłączenie siłowników uniwersalnych w tym aucie.Wiem że w Eskord-ach i nowszych Fiestach jest problem -linka.
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Trzeba szukać, albo budować własny zestaw uniwersalnych siłowników. http://www.amt-alarmy.pl/index.php?g=337
To zależy od sterownika, spotkałem się z układem normalnie rozwartym, z dwoma plusami spoczynkowymi i wchodzacej masie, na pewno są też z masą spoczynkową.
Przy odrobinie wprawy i doświadczenia można zamontować uniwersalny siłownik i wysterować go z 2 kanału transmisji
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
Zamontowałem dzisiaj zamek 5d dedykowany pod dany model, dziękuję za podpowiedzi w temacie .Musze powiedzieć że można zamontować zamek uniwersalny ,ale potrzeba troszkę gimnastyki.Patrząc na czas stracony i kombinacje lepiej wstawić specjalistyczny. Zamykam temat .
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Najprościej i najmniej awaryjnie to zamontować "oryginalne" zamki z siłownikami, da się je wysterować praktycznie dowolnym uniwersalnym sterownikiem.
uniwersalny siłownik w 607? żarty... kaseta zamka ze switchami i dwoma silnikami ryglującymi (zwykły + superzamek)
Przekaźniki są w samym zamku kierowcy. Dołożyć siłownik uniwersalny
Bez najmniejszego problemu dasz radę na uniwersalnych siłownikach. Podobnie jak w T4.
Z klapą jest niestety problem :D
Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Próba otwarcia od strony kierowcy skutkuje otwarciem na ułamek sekundy i ponownym zamknięciem Dołącz zdjęcie lub opisz dokładnie jak wygląda "siłownik" centralnego zamka w Twoim samochodzie ? Jest to kaseta zamka z wbudowanym "silnikiem" czy uniwersalny siłownik zamontowany na dodatkowym wsporniku ?
siłownik uniwersalny VEVOR bram Musisz kupić dedykowany sterownik do tego siłownika lub siłowników jeżeli masz dwa takie.
zakladalem uniwersalne do escorta, jest to mozliwe, mysle ze w Fusion'ie tez da sie to zrobic. Pozdr
Punto 2 może też mieć dostawiane i to na dwa sposoby.Albo uniwersalny siłownik albo dedykowany,w obu centralka będzie zewnętrzna.Czyli nawet jak masz ori z body to idzie to zrobić że klient nie klęknie.
Drzwi przesuwne mogą napsuć krwi.
Posłuchaj kolego, nie komplikuj sobie i innym niepotrzebnie życia. Napisałeś, że masz dwuprzewodowy siłownik i chcesz go wymienić na piątkę. Jeżeli tak, to popatrz na to, co napisałem wyżej i się do tego zastosuj, jeżeli nie, to napisz jeszcze raz dokładnie, o co Ci Chodzi.
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Musisz włozyc siłownik uniwersalny do drzwi kieowcy
Kompletny zamek centralny dedykowany do FORD FUSION po 2002 w wersji 4Drzwi kosztuje 380zł. (centralka + przewody instalacyjne + komplet oblachowania + siłowniki 4szt + instrukcja montażu + foto + opis)
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
o ile pamiętam siłownik jest zamontowany na szajsmetalowym wsporniku prostopadle do kasety zamka, da radę podmienić na uniwersalny master
Siłownik uniwersalny rozwiązał problem . Dodatkowo przekaźnik i wszystko działa
Czerwony plus, czarny minus, zielony z niebieskim do siłowników uniwersalnych od centralnego.
Bardzo prosty montaż.Pasują siłowniki uniwersalne,nawet na tylną klapę montuje sie bezproblemowo.
Z uniwersalnym w Sprinterze też nie powinno problemów, pod warunkiem użycia mocniejszych siłowników i odpowiedniego montażu.
No a siłowniki masz sterowane plusem czy masą?
Chyba że do rozładowania aku, aż nie będzie już mocy do ruszenia siłownikami.
Kup zestaw uniwersalny z allegro, to jeszcze bagaja z prądu będziesz otwierał.
czy da sie założyc uniwersalne siłowniki do wersji 2 drzwiowej?? dzieki za szybka pomoc
Skoro wszystko zwarte, to samo się nie odewrze. Albo usuwasz nity i sprawdzasz, albo szukasz na szrocie "nowego". Ewentualnie możesz wstawić jakiś uniwersalny siłownik, tylko gniazdko trzeba by przełożyć.
Regulatory działały - teraz listwa padla totalnie tj regulatory nie dostają już prądu Wcześniej tak - diody przy regulatorach oraz na listwie zapalały się sygnalizując żądanie ciepła. Obecnie podczas mojego działania listwa padła totalnie - dostaje prąd ale regulatory już nie dostają. Tak zawory dostawały 230 v podczas wywołania ciepła 30-70 mierzone...
Tak siłownik uniwersalny wystarczy z małą przeróbką....:D
A masz przycisk od centralnego zamka? Bezsensu podłączać jako sterowanie siłownikiem.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Nie ma problemu, zwykłe 3,5kg siłowniki sie nadają.
Witam.Mam pytanie czy do Fiata Panda jest możliwość zamontowania siłowników uniwersalnych.Nigdy jeszcze nie widziałem drzwi w pandzie rozebranych,a mam kilka siłowników uniwersalnych i chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość ich zamontowania.
Witam wszystkich, robiłem porządki i znalazłem siłowniki uniwersalne slave (oraz dokupiłem master) oraz moduł sterujący z pilotem. Chciałbym to zamontować do seicento jako centralny zamek. Siłowniki są uniwersalne , moduł (z pilotem) taki jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/3127726200_1... Tu pojawia się problem podłączenia tego......
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Może poszukaj w necie jak się rozbiera,przecież to nie jest takie trudne.Trochu logiki.A siłowniki uniwersalne nie będą pasować bo tam są firmowe Merca.Ale po co ci jak jeszcze nie rozebrałeś drzwi.
W takim razie kup przełącznik uniwersalny do siłowników szyby, i daruj sobie przekaźniki. https://obrazki.elektroda.pl/7827778100_... Masz wtedy dodatkową możliwość sterowania np. dwoma takimi przyciskami jednego siłownika, niezależnie. Prąd pracy max 20A.
Witam. Potrzeba mi siłownik na napiecie 12v taki uniwersalny, który po podaniu napiecia by sie chował a po jego zabraniu wysuwał. Cos na zasadzie działania elektromagnesu rozrusznika. Nie wiem jaki model kupić? Jeżeli ktoś wie o jaki mi chodzi niech mi poda link z ogłoszeniem. Pozdrawiam
To co napisał xbaj to prawda wszystko w siLowniku proste jak drut tylko ,że są siłowniki sterujące ,które dają sygnał do centralki ,te mają przeważnie pięć złączy.Mowa o siłownikach uniwersalnych.
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Podłączyłeś dobrze, albo siłownik jednak nie żyje, albo słaba wydajność zasilania, albo np zimne luty czy przypalone styki przekaźnika po nieprawidłowym podłączeniu. Sprawdź siłownik bezpośrednio na akumulatorze, zamiast diody podłącz żarówkę 21 wat i pisz co się dzieje.
Nowy siłownik uniwersalny, dobrej jakości to wydatek kilkunastu złotych. Jest sens się bawić?
Mój ma 10. I chyba to będzie pasować. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Dokładnie, to radiowy sterownik z wyjściem bezpośrednio na siłowniki.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Ztego co czytałem i rozmawiałem to jest możliwość podłączenia tego siłownika. A jak bym wymontował drugi siłownik sterujący z drzwi pasażera i zamontował tam zwykły a ten sterujący zamontował w drzwi od kierowcy?? Dodano po 26 Czy mógł bym jeszcze prosić o opis przewodów siłownika master, u mnie są takie kolory: -brązowy -biały -zielony -niebieski -czarny
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Witam.Mam uszkodzony siłownik lewy przód.Nie chcę na razie zdejmować boczku i sprawdzić czy w samochodzie Skoda Okctawia rok 2003 można zainstalować siłownik uniwersalny (bo takowe posiadam) czy musi być orginalny od skody.Jeśli ktoś próbował takowy zainstalować prosiłbym o radę.
jeżeli masz alarm z 2 kanałem transmisji to montuj zwykły siłownik uniwersalny (złapiesz się kostką za plastikowe cięgno)
Gerri ty to jesteś gość ! Jeden kumaty, zgadzam się zupełnie z twoją wypowiedzią, dodam tylko jeszcze, że jak kolega ma rozkodowane kluczyki to trzeba zapomnieć o zdalnym strowaniu. Taniej i łatwiej będze zamontować uniwersalne ze zdalnym sterowaniem.
Robiłem to tak ,ze w drzwiach kierowcy montowałem dodatkowy siłownik od uniwersalnego zamka .
Z tych cienkich steruj.Grube to wykonawcze na siłownik.
Są siłowniki uniwersalne, trzymają wysunięty trzpień podczas podawania napięcia. Mają jeden minus, im dłużej trzymamy napięcie , bardziej obciążamy sam silnik.
Witam Postanowiłem sobie dokupić pilota do centralnego z kluczyka ale po ściągnięciu boczku z drzwi okazało się że siłowniki założone u mnie są uniwersalne, idąc po przewodach znalazłem centralkę od siłowników (uniwersalnych, dokładanych) i tu moje pytanie czy jest możliwa podmiana na centralkę od pilotów?
Witam. Mam następujący problem. Mianowicie mam opla vectrę z 2001r w którym padł siłownik centralnego zamka w tylnych dzwiach. Chcę zastąpić go uniwersalnym ale do fabrycznego idą trzy przewody i jak by nie podłączać uniwersalnego to dostaje + i - na zamknij a w żaden sposób na otwórz. Ma ktoś pojęcie o co może chodzić ? Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
masz kłopot ze spięciem alarmu z centralem? czy z montażem siłowników uniwersalnych?
uniwersalny siłownik uniwersalny siłownik master uniwersalny siłownik centralne
diagnostyk mercedes schemat sprawdzić przebieg bębna bizhub wyświetlacz brother
renault kangoo instrukcja instrukcja antares
TCL 50P615 TV No Image, VGH Oscillating 30V to 10V – Panel or T-CON Fault? Seat Alhambra Mk1 1.9 TDI 1999 – brak rozruchu po naprawie drzwi, immobiliser, bezpieczniki, przekaźnik 109