Tak, takie.
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
Ze dwa razy montowałem. Nie pamiętam żeby były problemy z przejściem. Były takie wersje brava s, bez wspomagania i elektryki.
Zrób tak http://obrazki.elektroda.pl/8892255300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6611894900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7539939700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2897766100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3650643700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2515934400_1...
Ok 15-20 zł.
spokojnie wstawisz uniwersalne
Da się założyć uniwersalne siłowniki, tylko po co niszczyć auto skoro za kilkanaście zł można kupić oryginalne zamki z fabrycznymi siłownikami. http://obrazki.elektroda.pl/5258226200_1...
A jaki to samochód?
W sumie dobrze, pod warunkiem, że nie ma tam żadnych "cudów" (mikroprzełączników) bardzo modnych w niektórych autach.
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Uniwersalny siłownik podłączyć pod sterowanie wysokoprądowe które steruje siłownikiem na tylnych drzwiach
Najprościej i najmniej awaryjnie to zamontować "oryginalne" zamki z siłownikami, da się je wysterować praktycznie dowolnym uniwersalnym sterownikiem.
Sądząc z dźwięku i zachowania to są wytarte zęby w siłowniku.
Przy odrobinie wprawy i doświadczenia można zamontować uniwersalny siłownik i wysterować go z 2 kanału transmisji
Trzeba szukać, albo budować własny zestaw uniwersalnych siłowników. http://www.amt-alarmy.pl/index.php?g=337
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
uniwersalny siłownik w 607? żarty... kaseta zamka ze switchami i dwoma silnikami ryglującymi (zwykły + superzamek)
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
Punto 2 może też mieć dostawiane i to na dwa sposoby.Albo uniwersalny siłownik albo dedykowany,w obu centralka będzie zewnętrzna.Czyli nawet jak masz ori z body to idzie to zrobić że klient nie klęknie.
Z klapą jest niestety problem :D
Drzwi przesuwne mogą napsuć krwi.
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
zakladalem uniwersalne do escorta, jest to mozliwe, mysle ze w Fusion'ie tez da sie to zrobic. Pozdr
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
Posłuchaj kolego, nie komplikuj sobie i innym niepotrzebnie życia. Napisałeś, że masz dwuprzewodowy siłownik i chcesz go wymienić na piątkę. Jeżeli tak, to popatrz na to, co napisałem wyżej i się do tego zastosuj, jeżeli nie, to napisz jeszcze raz dokładnie, o co Ci Chodzi.
Kompletny zamek centralny dedykowany do FORD FUSION po 2002 w wersji 4Drzwi kosztuje 380zł. (centralka + przewody instalacyjne + komplet oblachowania + siłowniki 4szt + instrukcja montażu + foto + opis)
Próba otwarcia od strony kierowcy skutkuje otwarciem na ułamek sekundy i ponownym zamknięciem Dołącz zdjęcie lub opisz dokładnie jak wygląda "siłownik" centralnego zamka w Twoim samochodzie ? Jest to kaseta zamka z wbudowanym "silnikiem" czy uniwersalny siłownik zamontowany na dodatkowym wsporniku ?
Bez najmniejszego problemu dasz radę na uniwersalnych siłownikach. Podobnie jak w T4.
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Odgrzeję trochę temat, ale stoję przed tym samym problemem. Wszystkie zamki można wysterować na uniwersalnych siłownikach bez żadnego kłopotu, ale ten w drzwiach tylnych skrzydłowych jest faktycznie specyficzny. Zakup ori w wersji z centralnym zamkiem to dość spory wydatek, bo ceny oscylują w okolicy 400–500 zł. Jak wydłużyć skok siłownikach uniwersalnego?
Nie za bardzo rozumiem jakiej pomocy oczekujesz. Ty masz sprzęt, teraz zlewaj olej, bo kulka może być zarówno w samej pompie, jak i wężyku, a nawet w siłowniku. Ja poradziłem sobie w podobnej sytuacji, zlewając olej i płucząc wszystko benzyną ekstrakcyjną. Po usunięciu resztek oleju brakująca kulka się znalazła. Była oczywiście przyklejona wewnątrz...
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Gerri ty to jesteś gość ! Jeden kumaty, zgadzam się zupełnie z twoją wypowiedzią, dodam tylko jeszcze, że jak kolega ma rozkodowane kluczyki to trzeba zapomnieć o zdalnym strowaniu. Taniej i łatwiej będze zamontować uniwersalne ze zdalnym sterowaniem.
Ztego co czytałem i rozmawiałem to jest możliwość podłączenia tego siłownika. A jak bym wymontował drugi siłownik sterujący z drzwi pasażera i zamontował tam zwykły a ten sterujący zamontował w drzwi od kierowcy?? Dodano po 26 Czy mógł bym jeszcze prosić o opis przewodów siłownika master, u mnie są takie kolory: -brązowy -biały -zielony -niebieski -czarny
Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka No ,i tutaj masz problem. Bo trzeba kupić taki by obsługiwał te dwa dodatkowe wejścia a twój raczej tego nie ma.
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
Skoro wszystko zwarte, to samo się nie odewrze. Albo usuwasz nity i sprawdzasz, albo szukasz na szrocie "nowego". Ewentualnie możesz wstawić jakiś uniwersalny siłownik, tylko gniazdko trzeba by przełożyć.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Wystarczy komplecik z siłownikami uniwersalnymi 3,5 kg. kosztuje 70 zł. Trzeba tylko dobrze dopasować cięgna. Jakbyś był zainteresowany daj znać.
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Z montażem i regulacją nie ma żadnego problemu przy zachowaniu zasad montażu (odpowiednio wyprofilowane cięgła) jakie silowniki stosowac czy 3,5kg wystarcza czy zainwestowac w 7kg??
Witam. Mam następujący problem. Mianowicie mam opla vectrę z 2001r w którym padł siłownik centralnego zamka w tylnych dzwiach. Chcę zastąpić go uniwersalnym ale do fabrycznego idą trzy przewody i jak by nie podłączać uniwersalnego to dostaje + i - na zamknij a w żaden sposób na otwórz. Ma ktoś pojęcie o co może chodzić ? Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
czy da sie założyc uniwersalne siłowniki do wersji 2 drzwiowej?? dzieki za szybka pomoc
Zloty60 napisz gdzie mieszkasz, a może na forum się znajdzie chętny do zamontowania ci centralnego zamka, na forum elektrody jest naprawde dużo dobrych fachowców, jeżeli chodzi o linki które prosiłeś to będzie napewno problem, nikt nie jest wstanie zapamiętać każdej budowy(konstrukcji)drzwi w danym samochodzie bo tego jest sporo, ale jak kupisz zestaw...
Da sie założyć , trzeba wyciągać zamki i treochę pokombinować. Proponuję użyć 6 kg.
Witam.Mam pytanie czy do Fiata Panda jest możliwość zamontowania siłowników uniwersalnych.Nigdy jeszcze nie widziałem drzwi w pandzie rozebranych,a mam kilka siłowników uniwersalnych i chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość ich zamontowania.
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
To zalerzy, masz siłowniki zintegrowane z zamkiem albo osobno, jak masz zintegrowane to nic nie zrobisz, musisz kupić nowe a jak nie są zintegrowane to to siłowniki możesz zastąpić uniwersalnymi.
Pilot raczej nie oryginalny. Alarm(...)chyba Bloker Potwierdzają się moje "domysły" z poprzedniego posta. Pilotowy alarm sterujący fabrycznym centralnym zamkiem. (Autor nie potwierdził tej informacji, ale większość Golfów 4 była wyposażona w fabryczny c.z. i el.szyby. ...chyba że totalny "golas" z domontowanymi uniwersalnymi siłownikami montowanymi...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
zgadzam sie uniwerki pasuja jak ulal
Może jakiś schemat
brązowy i biały to wejścia z np alarmu, ta centralka jest dedykowana do podłączenia uniwersalnych siłowników elektrycznych, ty potrzebujesz taką z przekaźnikami które sobie skonfigurujesz na podawanie masy
Kup nowy zamiennik na al.. 40-50zł. (cały zamek)
W takim razie kup przełącznik uniwersalny do siłowników szyby, i daruj sobie przekaźniki. https://obrazki.elektroda.pl/7827778100_... Masz wtedy dodatkową możliwość sterowania np. dwoma takimi przyciskami jednego siłownika, niezależnie. Prąd pracy max 20A.
Podejdą.
witam w polo zrobilem tak ze na drugim kanale podpialem bagaznik (przez przekaznik bo drugi kanal jest zazwyczaj "-" i odlaczylem wkladke przez co po zatrzasnieciu klapa jest zawsze zamknieta i podczas jazdy z odblokowanymi drzwiami rowniez jest zamknieta. w golfie 2 wnetrze tylnego zamka jest identyczne wiec mozna zrobic tak samo, jesli Cie interesuja...
witam!! czy w tym autku da sie zainstalowac uniwersalne silowniczki?? ( oczywiscie chodzi mi o montaż bez jakiegos ciecia blach czy czegos w tym rodzaju?? z gory dziekuje za odp pozdrawiam
Dzień dobry Chciałbym zakupić uniwersalny siłownik do zamka tylnych drzwi u których padłą elektronika i są otwierane wyłącznie klamką i zatrzaskiwane ryglem. Proszę was o informację jaki siłownik będzie odpowiedni. Czy taki siłownik podpinam pod kostkę od zamka? Myślałem o takim siłowniku https://obrazki.elektroda.pl/6652167600_...
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
WITAM Czy ktoś może mi powiedżieć jak zamontować siłownik do tylniej klapy w calibrze? Dodam że ten siłownik jest uniwersalny, inni pisali że trzeba wymienić zamek który znajduje się w lampie! Może ktoś ma fotke jak ten siłownik jest umieszczony i do czego jest przykręcony! popychacz od siłownika? POZDRAWAIM WSZYSTKICH PROSZĘ O ODPOWIEDŹ
Witam, proste i szybkie pytanie. W jaki sposob podlaczyc uniwersalny silownik master (5 kabli) do centralki Magicara 440B? Na "schemacie" dolaczonym do alarmu, pokazano tylko jak podlaczyc slave'a.
Według tego schematu, to żółto-czarny i biało-fioletowy.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
witam! mam ventralny zamek tzn wydarty z innego rozbitego auta! zamek jest uniwersalny ale nie wiem jak podlaczy do centralki sterujecaj silowniki a przede wszystkim mastera! na centralce jest: plus minus M1 M2 2 3 - takie sa wejscia na centralece a ja juz sie nakombionowalem i nie mam juz glowy! pomozcie jak podlaczyc silownik master i slave do tej...
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
o ile pamiętam siłownik jest zamontowany na szajsmetalowym wsporniku prostopadle do kasety zamka, da radę podmienić na uniwersalny master
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
No ja zakupiłem te płaskie mocowanena 3 wkręty. Zamontowalem do tego dzyndzelka tylko go nie prostowałem. Spróbuje ich teraz wyprostować. Dzięki za podpowiedzi.
Wiele razy montowałem na siłownikach uniwersalnych 3kG. Nie koniecznie są potrzebne 6kG. Ja montuję w ten sposób: w kasecie zamka jest zagięta "blaszka”, do której podłącza się oryginalny siłownik, prostuję ją i wiercę za rozprostowanym zagięciem otwór Φ3,5 , tam przewlekam pręt siłownika i zaginam go w dół wzdłuż pręta, siłownik montuje...
Witam. Możesz dopasować uniwersalny siłownik 2 przewodowy lub zakupić używany na aledrogo.
W aucie jest zainstalowany alarm firmy trzeciej, mam więc zamek centralny. Szukaj. Pewnie po lewej stronie poniżej deski. No i najważniejsze - czy jest jakiś uniwersalny sposób dokręcania siłownika do tego zamka? Nie ma, do tego kabelki. Parę razy zaadaptowałem siłownik o centralnego.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Tam widziałem uniwersalne siłowniki,ale ponieważ są linki to były blaszki i druty montażowe.Fox coś takiego chyba miał.
Zestaw uniwersalnych siłowników zamontować
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Kup zestaw uniwersalny z allegro, to jeszcze bagaja z prądu będziesz otwierał.
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
Musiałbyś wymienić wszystkie cztery zamki na zamki z silniczkami a potem rozłożyć instalację zlokalizować w zamkach piny silniczków i krańcówek (prawdopodobnie), potem kupić uniwersalny sterownik na pilot i podłączyć albo zamontować uniwersalne siłowniki w komplecie ze sterownikiem i instalacją....a allegro pełno...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
W Golfie IV wystarczą uniwersalne siłowniki + podziurkowana listwa montażowa. Wszystko to jest w komplecie z siłownikiem. Pod tapicerką jest jeszcze osłona aluminiowa. Montowałem wiele uniwersalnych zestawów do 5door i 3door. Do fordów też mam patent. Uniwersalne siłowniki + fikuśnie powyginana i dopasowana listwa montażowa zdała egzamin w Fiescie.
Kolego jeżeli chcesz żeby tylko działało proponuje podłączyć pod centralkę uniwersalny siłownik i przymocować go do zamka, gdy uniwersalny siłownik pociągnie za zamek uruchomi mechanicznie prace oryginalnego siłownika i poda sygnał na resztę drzwi i po kłopocie. Pozdrawiam.
Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Regulatory działały - teraz listwa padla totalnie tj regulatory nie dostają już prądu Wcześniej tak - diody przy regulatorach oraz na listwie zapalały się sygnalizując żądanie ciepła. Obecnie podczas mojego działania listwa padła totalnie - dostaje prąd ale regulatory już nie dostają. Tak zawory dostawały 230 v podczas wywołania ciepła 30-70 mierzone...
Jeśli masz wersje ze wszystkimi siłownikami,to z drzwi kierowcy dwa przewody(czerwonoczarny i żółtoczarny) ,sterowanie masą. Jeśli w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,tylko przełącznik(zamknij/otwórz),to dokładasz w nich uniwersalny siłownik i jego podpinasz do sterownika pilotów ego.
niebieski i biały do siownika drzwi kierowcy i pozostałych siłowników drzwi Mówimy o fabrycznych siłownikach czy o dodatkowej instalacji centralnego zamka z zamontowanymi uniwersalnymi siłownikami ?
Czy jest problem z podłączenie siłowników uniwersalnych w tym aucie.Wiem że w Eskord-ach i nowszych Fiestach jest problem -linka.
A czy w takich uniwersalnych siłownikach nie ma czasami malej śrubki do upuszczenie powietrza ? jak jest trzeba uważać aby nie upuścić za duzo.
Widzę elek555, ze u ciebie już impreza... Witold5 siłowniki uniwersalne są teraz albo klejone, albo nitowane. W jednym i drugim przypadku ciężko to otworzyć. Można by jeszcze nawiercić dziurę w okolicy styków i próbować to spryskać jakimś kontaktem lub innym sprayem na styki. Tyle tylko, ze przy cenie nowego jest to gra niewarta świeczki.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
otwieranie bagażnika z pilota Dokładasz uniwersalny siłownik c.z. do pokrywy bagażnika.
Witam odkopię trochę temat bo szukam po necie jak zamontować uniwersalny siłownik w yaris w klapie bo za nic nie idzie tego dopasować aby poprawnie otwierało zamek :( może ma ktoś fotę lub poradę jak to zrobić ? w drzwiach to nie problem ale klapa eh wymiękłem :( z góry dzięki
siłownik uniwersalny uniwersalny siłownik centralne uniwersalny siłownik master
honda civic schemat elektryczny aceton nitro podłączyć remote radiu
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Electrolux ENN3074EFW – zamrażalnik nie chłodzi, No-Frost, diagnostyka, R600a Zmywarka nie otwiera się całkowicie po myciu - przyczyny i rozwiązania