Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Ale mówisz o Xiaomi? Czyli głównie chodzi Ampery? Są inni producenci ale "blisko". Tak, przede wszystkim chodzi o sprawność przewodu do zasilania. Do kamery wystarczy 2,4A, lepiej 3A choć są kable 5A. Koszt na Ali to kilka, kilkanaście złotych.
Wymiana bieżni(ślizgów) jest pełno filmów, sama wymiana szczotek już pomoże w uzyskaniu większego napięcia, wiem bo sam tak miałem. Pisałem już wcześniej żeby od razu wymienić w kupionym alternatorze szczotki i sprawdzić stan bieżni i ewentualnie łożyska. https://www.youtube.com/watch?v=bHal0gu9... https://www.youtube.com/watch?v=NP7SjinZ...
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
Uszkodzony prostownik.
Sprawdź czy w mierniku nie masz przepalonego bezpiecznika lub dwóch. Gdy jest przepalony to nic Ci nie pokaże. Gdy dokonujesz regulacji prądu ładowania - auto jest podłączone do akumulatora czy jedna klema jest w powietrzu?
Tak, śmiało można wymienić.
Nie powiedziałem że masz kupić alternator , a w mostku przeważnie uszkodzeniu ulega jedna lub dwie diody więc jeżeli przerasta Cię koszt nowego mostka to wymień poszczególne diody są typowe jak do malucha. P
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
Klasycznym rozwiązaniem jest dioda Shottky lub zwykła krzemowa w postaci przejściówki do kabelka w alternatorze. Podbija napięcie odpowiednio o 0.3. albo 0.6 V. Zwykle Schttky wystarcza. Poza tym, czy sprawdziłeś długość szczotek w alternatorze? Bo jak się kończą to ładowanie siada.
Trochę słaby ten akumulator. Jakie jest ładowanie?
Tak jak wspomniał użytkownik maniekmariusz na 90% winą jest zbyt słabo napięty lub już stary pasek klinowy napędzający osprzet - możesz to łatwo sprawdzić polewając go wodą. Pasek nie musi być popękany żeby sie ślizgał, ale jeżeli ma jakiekolwiek pęknięcia lub jets poszarpany to on jest do wymiany (raczej groszowa sprawa 30~40zł). Zdarza sie też, że...
Czas sprawdzić ładowanie.
Na płytce w skrzynce bezpiecznikówczęsto były zimne luty. Skrzynka jest jaknajbardziej rozbieralna i naprawialna.
Witam W mojej fabii mam taki problem: Po włączeniu stacyjki kontrolka ładowania od początku nie świeci, ładowania nie ma dopiero po mocnym prze gazowaniu silnikiem alternator sie wzbudza. Czego jest wina że nie świeci kontrolka??
Panowie mam taki problem, chce sie upewnic czy dobrze mysle a mianowicie: kontrolka ladowania akumulatora nie swieci po zaplonie oraz na odpalonym silniku, oczywiscie brak ladowania nawet po duzym przegazowaniu. jak odepne cienki przewod z alternatora i dotkne do masy to kontrolka zapala sie(oczywiscie na wl. zaplonie) jak podepne zarowke pod ten przewod...
Regulator tak nie sygnalizuje usterki tylko mostek prostowniczy przeważnie pada jedna główna dioda.P
Podłączenie B+ alta nie powinno iskrzyć.Wychodzi na to że alt kradnie prąd ,jest jakieś zwarcie w nim. Jak będziesz miał miernik to pomierzyć spadek napięcia na przewodach a jak dalej ładuje słabo to alt na stół.
skoda favorit regulator założony był od skody która była na chodzie i tam w niej wszystko chodziło i ładowało
- dioda zenera Co????
Przy napięciu powyżej 15V błąd poduchy murowany. Jakie masz ładowanie?
Witam Sprawdź czy przewody są dobrze dokręcone , czy nie ma zgorzeliny i czy końcówka ma dobry kontakt z przewodem. Jak się grzeje to znaczy że gdzieś się iskrzy a jak iskrzy to grzeje . Sprawdź połączenia i nie zaszkodzi też ładowania Pozdrawiam
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Auto odpala dobrze? Ładowanie jest?
Sprawdź ładowanie.
Tester w dłoń i do dzieła. Pokaż błędy i na początek sprawdź ładowanie.
Posprawdzaj masy i ładowanie
W skrzynce bezpieczników jest woda. Być może też daleko posunięta korozja.
Koło rozrusznika jest wtyczka z dwoma kablami od alternatora (niebieski oraz czerwono-czarny). Niebieski będzie uszkodzony. Dostęp od dołu.
Zmierz napięcie ładowania
Co do ładowarki :) https://allegrolokalnie.pl/oferta/ladowa... ładuje wolniej , szybkie ładowanie są na mieście coraz bardziej dostępne.
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
Można odłączyć zasilanie pompy.Duża wtyczka.Czujnik nie prawa obciążać akumulatora.Przy samym zapłonie pompa nie pracuje.Zrób diagnozę i parametry.Pomierz ładowanie.
Sprawdzałeś ładowanie??
Wymień akumulator i sprawdź ładowanie.
Wszystko wskazuje na niedostateczne ładowanie i lub braki napięcia w instalacji. Gdzieś ci się kabelki poluzowały.
Można też interfejsem wejść w BCM'a i podnieść to minimalne napięcie, w renówce miałem ustawione fabrycznie na 11.8V, da się zmienić na maks. 13.0V - opisane jako "minimalne napięcie instalacji" czy coś w tym stylu. Ubocznym efektem może być utrata Start/Stop, w grupie Vag (Audi, VW, Seat, Skoda)
Witam Identyczną usterkę miałem w polonezie, przyczyną była zbyt krótka szczotka i dlatego był zbyt mały docisk sprężyny. lub Ślizgacze na wałku nie są idealnie równe (promień krzywizny nie jest stały). Przetoczyć. Pozdrawiam
Do jakiej wartości turbina "ładuje"?
Nie ładowałem akumulatora .
Witam. Mam skodę Roomster 2010 rocznik. Po wyjęciu kluczya ze stacyjki zapalniczka samochodowa nadal ładuje urządzenia podłączone. Chciałbym żeby po wyjęciu kluczyka nie ładowała. Jak takie coś można zmienić? Pozdrawiam
Panowie, raczycie naprawiać sprawne auto. Ale kto bogatemu zabroni?
Ja smaruję smarem miedzianym lub grafitowym i nie mam kłopotów.Powodem może też być niskie ładowanie.
Skoda ,vw ,seat podobnie we wszystkich.
Regulator nie stabilizuje napięcia i pewnie jest za duże ładowanie na wysokich obrotach.
Pasek alternatora do wymiany lub przynajmniej do naciągnięcia, warto sprawdzić czy pasek nie jest czasem nie jest zanieczyszczony jakimś płynem.
Akumulator w grudniu wymieniony na nowy. Przy wymianie było mierzone i podobno ładowanie w normie.
Moja sugestia jest taka: Najpierw sprawdz zasilanie alternatora (ten gruby kabel przykrecony do niego sruba 6mm). jesli na nim bedzie wystepowało napiecie rowne napieciu akumulatora to pozostaje do sprawdzenia stojan alternatora (to buczenie i wycie moze wskazywac ze dostał on przebicia miedzyzwojowego a to kwalifikujemgo na złom).po wyjeciu stojanu...
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Sprawdź kostkę pod stacyjką tak jak pisałem wcześniej czy jest napięcie na 30 a po przekręceniu kluczyka też i na 15.
witam mam ten sam problem z fabia 1.9 sdi. wymienilem regulator bo miala niskie ladowanie i od tamtej chwili zapala sie kontrolka akumulatora chociaz ladowanie jest w normie! pomozcie jesli ktos mial podoby problem!
zacznij od regulatora (prosta robota)
Ładowanie sprawdż.
Ładowanie do kontroli.
Podłącz amperomierz i wyciągaj po kolei bezpieczniki. Tak zlokalizujesz odbiornik pobierający prąd. Warto sprawdzić oświetlenie schowka i bagażnika. Jakie ładowanie?
Ładowanie wynosi 14.3V , napięcie akumulatora 12,3V a jeszcze dodam wracając do zaistniałej sytuacji że po odpaleniu na kable z innego samochodu nic nie robiłem z akumulatorem ,nie ładowałem go i odpala bez problemu???
Witam.Wystąpił w mojej Skodzince pewien problem,otóż wracałem sobie do domu,gdy nagle,zapaliła mi się kontrolka ładowania,wszystkie wskaźniki padły,wycieraczki,kierunki i dmuchawa to samo,natomiast światła mijania normalnie świeciły.Samochód traci obroty,ale po zgaśnięciu i ponownym przekręceniu kluczyka,kontrolki się nie palą,aczkolwiek odpala bez...
Co do regulatora to jak najbardziej oryginalny jest trochę droższy od podróbek ale z ładowaniem jest w tedy spokój, wymieniałem już kumplowi chyba ze trzy regulatory bo chciał taniej w końcu kupił oryginalny i teraz ładowanie hula.
No 20zł dochodzi fakt.
Wiele razy pisane było o niedomaganiach alternatora w skodzie felicja. Jest opisane wszystko.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Wymieniłem moduł ze starego alternatora, Co to za moduł, czy chodzi o regulator napięcia. Dwa - co to za alternator (Bosch, Valeo). Co to znaczy zerwało się (odkręciło się sprzęgiełko, czy urwało się razem z wirnikiem). Zobacz czy masz na śrubie alternatora 12 V, sprawdź bezpieczniki główne na skrzynce bezpieczników. Jak to nie pomoże to tylko "stół".
alternator na pewno jest sprawny
Sprawdziłem też alternator lecz było jednak to samo.. :/ Sprawdziłem amperomierzem to pobiera około 150mA z aku przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki. Jak sprawdziłeś alternator? Jaką pojemność ma aku? Ten pobór nie jest straszny. Sprawdź ładowanie.
Śmierdzi mi tu odwrotnym podłączeniem akumulatora lub kabli rozruchowych przy próbie rozruchu. Ładowanie jest?
Proszę sprawdzić napięcie ładowania.[/i]
Ehhh te cyfrowe nowe prostowniki. Ostatnio ładowałem nim 72Ah i było git. Tego nie chciał ruszyć. Pożyczyłem od sąsiada zwykły analogowy i od razu ruszył i ładuje. Zobaczymy jaki będzie efekt.
sprawdż czy alternator nie ładuje za dużo
Witam. Jestem właścicielem, pierwszym, 9 letniej Skody Felicii. Rocznik 2000. Przez ten czas, jeździła bezproblemowo. Jednak tej zimy zaczęły się problemy. Brak napięcia, auto nie odpalało. Myślałem, że to z powodu mrozów. Ładowałem akumulator, wyjmowałem go na noce. Jednak za którymś razem nie zadziałało i auto odmówiło posłuszeństwa. Np. Odpalało...
U mnie problem ze startem spowodowała przepalona żarówka w wyłączniku ogrzewania tylnej szyby. No, jakoś mi się udało go załączyć, a ponieważ jeżdżę na małych obrotach wystarczyło, żeby akumulator się nie ładował...
czyli jak nazwiesz alternator pradnicą to tez bedzie dobrze ?? przecież jedno i drugie ładuje,prawda ?
Pobór 0,05A max i ładowanie >14Vma być
albo stara fiesta,tylko zasilanie i impuls ładowania,stare clio podobnie.
lecz włącz wszystko co masz, to taki polonez ma 12,1 wtedy Miałem kiedyś Poloneza rocznik 1991 i przez pięć lat jego posiadania nie było problemu z ładowaniem.
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
A ile ładuje? Tego nie ma.
Witam. Samochód Skoda 120l. Mam problem z ładowaniem akumulatora. Po sprawdzeniu miernikiem stwierdzam, że przy działającym silniku ładowania brak (kontrolka aku oczywiście się świeci). Nie chciałbym popsuć sobie miernika, więc wolę zapytać na jakich zaciskach mogę jeszcze sprawdzić napięcie na alternatorze czy też regulatorze napięcia? Dziękuje. Pozdrawiam.
Skoda Fabia ma tak podłe ładowanie, że częściej wymienia się akumulator niż żarówki. Sorry za offtopic.
Dlaczego jednak niespełna roczny akumulator wypala się do takiego stopnia, że nie można uruchomić pojazdu po tygodniu stania na parkingu? W tej furmance przyczynami są przeważnie wiązka lewej podłużnicy, stacyjka, źle podpięte radio. Czasami niskie ładowanie.
Alternator dobry,ładowanie 14,5V
Fajnie by było ale niestety wczoraj kupiłem nowy akumulatro i jest to samo.
Generalnie nie powinno być problemu. Chyba że przy okazji uszkodziłeś kabel albo PIN w środku.
Prawidłowe ładowanie w tdi 14,2-14,4
Nikłe w takim razie masz pojęcie o ładowaniu
Uszkodzenie regulatora napięcia lub zjechane szczotki w zintegrowanym regulatorze napięcia.Regulator napięcia wraz ze szczotkami stanowi całość.Ten zespół można wymienić bez odkręcania alternatora gdyż jest zamontowany z tyłu w obudowie alternatora na dwóch śrubach.Gdy wymiana regulatora nie odniesie skutku,trzeba będzie jednak wykręcić alternator i...
Dla zapewnienia jego pełnego stanu naładowania do samochodu poprzez gniazdo zapalniczki podłączałem prostownik zakupiony w L...dl, który ładuje akumulator małym prądem około 2A nie przekraczając napięcia 13,6V po naładowaniu co pozwala na odłączanie tego prostownika np. dopiero przed wyjazdem Czy ja to dobrze zrozumiałem "akumulator sam siebie ładuje"...
Przy podłańczaniu prostownika do akumlatora 12 v 70 ah w skodzie felicji Kolego napraw alternator a nie ładuj takich kolosów.
Naciąg paska jest dobry i w sumie nie ma nic do rzeczy bo lampka ładowania na desce rozdzielczej swieci sie slabo bez wzgledu czy silnik pracuje czy nie.Pozatym alternator nie pracuje głośno-łożysk nie słychać.Moze faktycznie szczotki sie wytarły?.W sumie to ładowanie nie padło od razu-pare dni temu mialem podobnie ale po "przygazowaniu" bylo wszystko...
Kontrolki zaślepione chusteczką i silikonem czarnym, dzisiaj patrzyłem. I spalony bezpiecznik na akumulatorze. A teraz mruga kontrolka od ładowania, a ładowanie jest normalne, bo sprawdzałem miernikiem 14,3.🤦
Problem z ładowaniem. Sprawdź alternator.
A to na wolnych obrotach czy nie ? Bo 12,8 to brak ładowania.
Sprawdź napięcie ładowania
ja bym podłączył ten regulator tak: 15/54 -> plus po stacyjce (na schemacie też plus po stacyjce masz tak opisany) M - magneto -> do prądnicy (jak na schemacie) R -> najprawdopodobniej do kontrolki ładowania (w liczniku) ale nie lepiej tam założyć alternator ze 105/120/Favoritki/Felicji ??? prądnica to straszne beznadziejstwo, to ledwo co ładuje,...
Skoda Felicja 1.3 spalony opornik przy kontrolce ładowania akumulatora nie mogę w internecie znaleźć jego wartości. Pomóżcie
Błędy w module centralnej elektyki, napięcie ładowania po odpaleniu (sprzęgło alternatora często się zaciera).
Szczotki są dobre, bo sprawdzalem i mialy ok 8mm. A może wiecie jakie powinny być napięcia między regulatorem a lampką kontrolną?
a nie jest to przypadkiem przetwornica usb np do ładowania telefonu
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
ładować skoda napiąć ładować skoda licznik skoda ładować
indukcyjność łuku czujnik odciąć paliwo wymiana kostka stacyjki
daewoo telewizor głośność daewoo telewizor głośność
Montaż zmywarki Mastercook ZBI-478: krok po kroku Zamienniki tranzystora BDP 261 w Unitra MDS 432