Witam, jeśli nie wiesz czym jest przycisk serwisowy alarmu to lepiej sobie go nie "naciskaj". Przycisk ten służy do wejścia do menu serwisowego systemu alarmowego, w tym menu konfiguruje sie różne funkcje systemu alarmowego takie jak prealarm, sposób uruchamiania czujników dodatkowych itp.
I co ABS już działa? Cała awaria to bezpiecznik?
Nie ma takiego.
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Bezpiecznik cieplny w opornicy
.............. a także kasetę z bezpiecznikami
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
no to masz po co ci link pozdro
Na bezpieczniku 200A (pierwszy od lewej) jest tylko alternator. Odłącz alternator i sprawdź. Faktycznie wypadałoby poprawnie podawać odczyty.
Skoda fabia 2 ma koło bezpieczników przełącznik świateł które same gasną po wyłączeniu stacyjki.
Bezpieczniki ok?
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
Czy po podłączeniu i włączeniu radia występuje +12V na diodzie z 1-go zdjęcia? Sprawdź czy radio reaguje na (boczne) naciskanie bezpiecznika.
sprawdź bezpieczniki na aku
Bezpieczniki wszystkie sprawne?
Jak nie działa Ci światlo wewnetrzne przy otwarciu drzwi kierowcy, a przy pozostałych drzwiach działa, to wymien wyłącznik w drzwiach. Co do wstecznego (jesli sprawdziles zarowki) to moze po prostu wlacznik wstecznego przy skrzyni, bo takowy powinien byc...bo jak go sprawdziles czy jest dobry?
https://obrazki.elektroda.pl/1473702500_... Po zapłonie (terminal 15) masz bezpieczniki od F32 do F37 oraz F47, 8 9, oraz F51
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Bezpieczniki
Czyżby immobilizer umarł ? I ciekawe czy gniazdo zapalniczki było orginalnie podpięte w fabryczną instalację przewidzianą do zapalniczki. Że aż 4 kolejne bezpieczniki poleciały co za tym idzie może i sterownik silnika.
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Bezpieczniki w skrzynce pod maską się wypalają (styki). Jak dobrze pamiętam to 30A. Ale bezpieczniki trzeba wyjąć bo z góry wyglądają dobrze.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Dodano po 10 https://obrazki.elektroda.pl/3443087900_...
to by się zgadzało 519 steruje wszystkim ,być może z vw będzie to samo ,numer części by się przydał ,a schemat masz ?Na pewno wszystkie bezpieczniki ok?
tu masz wszystkie bezpieczniki i przekaźniki w tym aucie
bezpiecznik
Uszkodzony może być włącznik świateł, ten koło bezpieczników. Można zmostkować na próbę te dwa przewody idące do niego. Jeśli to nie pomoże, to uszkodzony może być przekaźnik świateł dziennych. Znajduje się na płycie przekaźników pod deską rozdzielczą za włącznikiem świateł mijania. Jest to przekaźnik z oznaczeniem 484. Częsta usterka (zimne luty).
Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
Wentylator ma chyba ciężko,wyjmij zobacz.
Nr.6 jest od wentylatora
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Na zasilaniu powinien być filtr z dławikiem. Tam może jest przerwa.
Skontroluj gniazda zarowek. Moze zrobilo sie tam male akwarium. Sprawdz tez czy pod dywanem nie ma potopu. Moglo zezrec kable.
Pierwsza rzecz bezpieczniki - sprawdziłeś ???
3 bezpieczniki 30A na akumie sprawdzone?
Bezpiecznik 30A w skrzynce bezpieczników pod maską, nie pamiętam który, nie ma ich tam wiele, problem z samym gniazdem, nie trudne do ogarnięcia. Pozdrawiam
Bezpieczniki na pewno.
Jak nie będzie chciał zapalić połącz przewodem elektrozawór na pompie bezpośrednio z "+" akumulatora i zobacz czy odpali. A poza tym czujnik temperatury najprawdopodobniej do wymiany. Możesz też zobaczyć jak wygląda wewnątrz ta okrągła kostka elektryczna po lewej stronie silnika. Dodano po 2 Sprawdzałeś gniazdo n109 i bezpieczniki?
bezpiecznik
ale który to jest numer? Samochód Skoda OCtavia 1.9tdi
Od lewej : SA1 200A- 12V z alternatora przez ten bezp. do aku (ładowanie) SA2 80A - wspomaganie kierownicy A co się dzieje z tymi bezpiecznikami
Masz hak? Jeśli tak, to sprawdź gniazdo.
sprawdz skrzynke bezpieczników bo fela ma takie uroki ze cieknie woda przez szybe przednia do auta i leci akurat na skrzynke. wyciagni ją jest to dosyc proste i sprawdz czy czasen juz zielona nie jest.
Na początek, bezpieczniki posprawdzaj,a akumulator naładuj.
Tak, zamówiłem nowy przełącznik świateł, może to jest przyczyną, bo żarówki są dobre, bezpieczniki też. Jeszcze napięcie muszę sprawdzić, czy dochodzi do bezpieczników.
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówki. Jeżeli nie to trzeba sprawdzać gdzie ginie napiecie. Jeżeli sa to reflektory podwójne to napięcie na żarówki idzie z bezpieczników, na bezpieczniki napięcie idzie z wyłącznika świateł (ponieważ obu świateł nie ma to przypuszczam, że w tym miejscu nie ma napiecia). Ponieważ światła drogowe działają to zasilanie...
Bezpieczniki w kabinie sprawdzone?(wyjęte i włożone)?
Masz zwarcie, robiło się na czujniku świateł cofania, po prostu kable idące do czujnika przecierały się o spodnie oblachowanie.
GPS zużywa tak mało prądu. Że to bez znaczenia. Gdzie podłączyłeś. Sprawdź bezpieczniki.
Przełącznik , przekaźnik , bezpiecznik. Tutaj jeszcze elektroniki w światłach nie było.
odlacz czujnik kata skretu i sprawdz wtedy pobor
Wymien przekaznik silnika i sprawdz czujnik walu.
Zaprasuj nowe oczko na przewód od alternatora.Grzeje się, bo jest zaśniedziałe złącze w miejscu prasowania. Skrzynkę wymień na nową. To jest standardowa usterka w grupie vag.
Wyjmij bezpiecznik na akumulatorze. Nr 3 albo 5 , 50A blaszka https://bezpieczniki.net/skoda-fabia-199...
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
.... jest tam takze przekaznik ktory rozlancza zasilanie swiatel podczas pracy rozrusznika sprawdz go witaj , ten przekażnik ma nr R7-czyli funkcja X, rozłącza wszystkie odbiorniki w czasie uruchamiania rozrusznika , znajduje się jako drugi od lewej strony w rzędzie pod wielowtykami, natomiast R1 jest pierwszy od prawej nad bezpiecznikami
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Witam ponownie sugeruję szczegółowe sprawdzenie bezpieczników oraz ich gniazd.Powodzenia.
Podanie podstawowych danych jak rocznik i kod silnika znacznie ułatwia pomoc. Zasilanie po zapłonie 87 po bezpieczniku 15 (5A) stały plus 30 po bezpieczniku 27 (50A) -bezpieczniki w skrzynce pod maską
Witam! Skoda roomster 1.6 benzyna 2007. Spała mi się bezpiecznik 31 od sonda lambda. Grzałki w obu sondach mają opór 6.6 oma. Samochód kupiłem niedawno i widzę że powinien być bezpiecznik 10A a jest już założony 15A. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze? Co mógłbym ewentualnie jeszcze sprawdzić?
Sprawdź bezpiecznik opisany jako sterowanie lusterkami, jest to pierwszy bezpiecznik w pierwszej linii bezpieczników tej zaczynającej się od środka reszty bezpieczników.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Znalazłem rozpiskę, ale jest to dosyć spory wachlarz roczników, i nie wiem czy jest zgodny ze stanem faktycznym. https://bezpieczniki.net/skoda-fabia-199...
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Popatrz, poczytaj może tu znajdziesz odpowiedź https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/...
Witam, brak świateł pozycyjnych i podświetlenia tablicy rejestracyjnej Skoda Fabia 2. Żarówki sprawne, bezpieczniki sprawne. Ma ktoś jakieś pomysły?
Może prościej sprawdzić czego nie ma w aucie jak bezpiecznik wyjęty,lub sprawdzić ile przewodów i jaki kolor jest na wyjściu bezpiecznika.
Sprawdź czy nie masz przecieków na podszybiu. Szczególnie w regonie skrzynki bezpieczników. W Skodzie bardzo często dochodzi do uszkodzenia uszczelki szyby przedniej.
Włącznik wstecznego światła zazwyczaj znajduje się na skrzyni biegów. Jak go znajdziesz to zdejmi wtyczke i zmostkuj ją, przy włączonym zapłonie powinno zapalić się światło cofania (jeżeli oczywiście żarówka jest ok). Jeżeli światło się zapali to włącznik jest do wymiany.
Bo to Skoda a tam nigdy nic nie wiadomo, czeski film, bezpiecznik przepalony banko, sprawdzaj po kolei wszystkie bezpieczniki.
Przed bezpiecznikiem i za bezpiecznikiem?
ale jak wywalilo klakson to wlozylem mocniejszy bezpiecznik
To że jest tego przyczyna to ja wiem,przyczyna to nagrzewnica.Moje pytanie dotyczyło kwestii wypięcia wsuwek z puszki bezpieczników.
tego typu dane powinieneś mieć w instrukcji dołączonej do samochodu może ten link ci pomoże http://skoda.club.szm.com/fabia.htm
6,13,38 sprawdź te bezpieczniki
Gdzie może być problem ? Bezpieczniki sprawdzone? Awaria spryskiwacza i wycieraczki wystąpiła jednocześnie?
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Bezpieczniki!!!
Szukam opisu bezpieczników skoda octawia 1.6 75 km 1998r proszę o pomoc
Bezpieczniki sprawdzone?
Bezpieczniki sprawne?
wiec pewnie uszkodzony włącznik
Zerknij czy przełącznik ma grube kable,moze być że lewa/prawa jest niezależnie z niego.Bez schematu plus na bezpiecznik i pomiar przy włączniku.
Możliwe że albo padł rezystor dmuchawy lub bezpiecznik jakis
czy wie ktoś które bezpieczniki i kable są odpowiedzialne za działanie wentylatora w skodzie felicia. chodzi mi o wentylator w środku samochodu na tapicerce. wentylator nie działa
Tutaj masz opis bezpieczników i przekaźników https://fuseandrelay.com/skoda/a5-octavi... jesteś pewny, że wszystkie bezpieczniki masz w porządku, zacząłbym od zamiany miejscami przekaźników. Jeżeli to nic nie zmieni, chyba niestety samochód trzeba odstawić na warsztat
Od nowego modelu z płaskimi bezpiecznikami bez przeróbek nie pasuje
Do wymiany przerywacz - jest w skrzynce z bezpiecznikami.
8277 - błąd w ABS,bezpiecznik luźny popraw.
A ciężko sprawdzić przejście za spalonym bezpiecznikiem do pompy?
Rozbierz i przelutuj skrzynkę bezpieczników.
bezpiecznik nr. 32 (10A) A na tym bezpieczniku masz +12V
Można sprawdzić złącze ECU i połączenia pod skrzynką bezpieczników
Kolega ma Fabię II. A myśmy podali do Skody Fabii I opis. Skoda Fabia II http://obrazki.elektroda.pl/1928579100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6427717000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7128134900_1...
https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... tu masz serwisówki jak bezpieczniki dobre to bym sprawdził te przyciski od włączania świateł
bezpieczniki skoda bezpieczniki skoda felicja bezpieczniki akumulatorze skoda
uszkodzony radiobudzik powerbank propozycja naprawa modułu pralki
Czy alarm FOX 101 BAMBINO odcina prąd do rozrusznika? Lokalizacja centralki alarmu FOX 101 Bambino w Skoda Felicia