mnie to wygląda na włącznik wentylatora a nie na czujnik do zegara
Powinien być czujnik w zderzaku i czujnik na podszybiu. Żaden z tych czujników nie ma wpływu na świece. Świecami steruje czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Witam-- nurtuje mnie drugie zdanie że -- temperatura po kilku minutach rośnie do ponad 110 --tylko czy od zapalenia zimnego silnika jeżeli tak to może być : wirnik na pompie wody obluzowany(kierunek łopatek na wirniku zgodny do tego typu silnika),,węże pozamieniane miejscami (i wtedy do czujnika temperatury lub wentylatora dochodzi zaniżona temperatura...
Kup sam czujnik, wymienisz sam.
Czujnik temperatury do wymiany, oczywiście na oryginał.
Coś ten czujnik temperatury oszukuje. Podmień że starego termostat.
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Posprawdzaj kable i napięcia zasilania czujników, bo masz duży rozrzut błędów: MAP sensor czujnik wałka , temperatury cieczy.
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Skoda stoi u mechanika. Prawdopodobnie jest zły czujnik. W 1999 r były 2 rodzaje czujników.Moja skoda jest z pażdziernika 1999 i podobno zamontowany jest nie właściwy czujnik.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub jego przewody. Ale raczej czujnik przy niskich temperaturach pokazuje -40 C.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej sprawdż.....
Czujnik wymieniony. Wszystko hula jak trzeba - świece grzeją (odpala bez problemów), podgrzewanie cieczy chłodzącej działa. Dzięki za pomoc.
[quote="ladamaniac"]Tak, ale sprawdzenie tego to 15 minut. Zostawiasz auto na noc, rano wpinasz, jak masz 12 stopni a czujnik widzi -30 albo +80, to chyba jasne. Odpalasz i patrzysz jak rośnie temperatura, porównujesz z czujnikiem zegarów, pirometrem cz co tam pozwalają warunki. Jak dobrze przyłożysz to wystarczy termopara K i miernik za 20 zł. Resztę...
Trzeba zacząć od sprawdzenia czujników temperatury (cieczy i zewn) najłatwiej testerem diagnostycznym
Czyli mam racje że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest do wymiany? Masz może jakiś rysunek dokładnie gdzie ten czujnik jest?
przecież regulacja temperatury jest mechaniczna a możliwość regulacji masz dopiero po ogrzaniu cieczy w układzie a te 18 stopni to rzecz umowna na pokrętle
Jeżlei po odpięciu czujnika temperatury cieczy auto pali to prawdopodobieństwo jest dość duże że pomoże korekcja dawki startowej.
Sprawdziłeś ten czujnik temperatury cieczy G62? najlepiej jak byś podłączył kompa i porobił logi statyczne wszystkich czujników które są odpowiedzialne za skład mieszanki, sonda lambda czujnik temperatury cieczy G62 MAF zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości czujnik temp. zasysanego powietrza czujnik położenia przepustnicy dodaj również...
Temperatura cieczy na pewno ma dwa czujniki, jeden dla ECU drugi dla zegarów. To że się pokazuje temperatura na zegarach nie znaczy ze ECU ma prawidłowy odczyt
Termostat który wskazałem jest najlepszym rozwiązaniem problemu, czeskie termostaty mają wadliwą konstrukcję. Czujnik do silnika 1.3 musi być o symbolu katalogowym 357 919 501A lub 6U0 919 501B . Przy kupnie czujnika należy kierować się tylko i wyłącznie numerem katalogowym , a nie kolorem kryzy na nim. Zastosowanie czujników o innym oznaczeniu powoduje...
Jeżeli układ chłodzenia pracuje poprawnie...czyli wentylator się włącza, termostat się otwiera do końca to może po prostu czujnik temperatury cieczy od zegara nie pracuje w odpowiedniej rezystancji? Powiedz mi jeszcze czy czujnik temperatury na chłodnicy masz dwu czy trzy pinowy?
sprobuj dluzej pokrecic rozrusznikiem,jak odpali to raczej czujnik temperatury cieczy chlodzącej ,a i wcisnij "gaz" do oporu
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
Sprawdź czujnik temperatury cieczy, ale w danych bieżących, a nie pod kątem błędu.
Na pewno w normalnych warunkach nie trzeba ale u ciebie występuje anomalia w postaci 1.Sterownik wykrywa temperaturę prawidłowa do przełączenia na gaz np 35 st 2.Pracuje jakiś czas na gazie 3.I nagle ten sam sterownik dostaje sygnał z czujnika temperatury że temperatura cieczy spada np do 30 stopni 4.Następuje awaryjne wyłączenie sterownika gazu bo...
Witam. Wyskakuje błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Po usunięciu błąd po chwili znowu się pojawia. Czy wie ktoś, gdzie ten czujnik jest umiejscowiony?
Podepnę się bo mam podobny problem, mianowicie Fabia II 1,4 silnik BXW 2008r nie odpala jak się rozgrzeje, po postoju odpala, ale czasem postój musi trwać 40 minut a czasem dłużej. Najpierw przyszło mi do głowy, że to któryś z czujników położenia wału/wałka, ale wtedy bez względu na to czy samochód się rozgrzeje czy też nie, powinien pojawiać się brak...
Sprawdź rezystancję czujnika temp. cieczy chłodzącej, albo podłącz komputer i zerknij w parametry bieżące, lubią się zepsuć w ten sposób, że sterownik "widzi" cały czas 70°C
Często zdarza się, że uszkodzony czujnik temperatury ma stałą rezystancję, w takim przypadku sterownik silnika "widzi" temperaturę cieczy ok 70 °C, dawka paliwa jest zbyt mała aby uruchomić silnik na mrozie. Jeszcze jedna uwaga, w grupie VW powszechnie montowany jest podwójny czujnik temperatury cieczy, we wspólnej obudowie znajduje się czujnik, który...
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
Tak u tego samego gościa wymieniłem najpierw rozrząd i za parę dni wymieniłem koło dwu-masowe. Po wymianie rozrządu było ok te parę dni problemy zaczęły się po wymianie koła od razu stąd myślę o tym czujniku ale chciałem upewnić się że jest po stronie skrzyni a nie w rozrządzie. Czujnik temperatury cieczy raczej jest ok. Tylko w mojej sytuacji nie można...
Od jakiegoś czasu obserwuję, że temperatura silnika rośnie bardzo powoli a następnie zatrzymuje się na pozycji, jak na załączonym zdjęciu i to po 30-40 minutach. Na kilkanaście lat eksploatacji auta, nigdy do tej pory wskaźnik tak się nie zachowywał. Temperatura zawsze rosła dynamicznie, odpowiednio do pory roku, charakteru jazdy, włączonej pracy (bądź...
mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku jeśli osiągnie temp. wyżej niż 30 czy 60 stopni a jak już jest 90 to bardzo długo kręci kręci zapalił ;/. Czujnik temperatury cieczy czy wody chłodzącej wymieniłem nic nie dało. Odłączam od niego kostkę świece żarowe się podgrzewają jest temperatura w przybliżeniu 90 stopni pali na dotyk raz zapalił. Czy są...
Witam. Mam taki oto problem z moją Felicją z 1997 roku: Gdy uruchomię ją na zimno to przez chwilę pracuje dobrze, ale po około 10 sekundach wchodzi na wyższe obroty i faluje od 2 do 2,5tys obr/min. Nie ma spadku mocy, auto rozpala bez problemu i jedzie płynnie jeśli obroty są wyższe niż 2tyś. Wymieniłem już świece zapłonowe, przepustnicę, czujnik położenia...
tylko nie działający poprawnie czujnik temperatury cieczy wariował( nie działa od 4 lat) No i tym ja bym się zajął najpierw. Jeśli masz możliwość sprawdź czy sterownik widzi obroty podczas kręcenia na ciepło.
Adam-czujnik włącza wiatrak nie wtety jak silnik ma określona temperaturę, a chłodnica, bo jest na niej. Teraz cała zabawa polega na tym, aby temperatura obu była zbliżona. Gość ma uwalona pompę, na małych obrotach silnika nie robi ruchu cieczy. Tym cześkom, co kazali wymianac chłodnicę na ponawymiarową polecam się zastanowic nad tym, jak owe fele się...
Witam, a więc kolego masz problem z czujnikiem halla lub z czujnikiem cieczy chłodzacej znajdujacym sie na termostacie. W tym bym szukał problemu. Czujnik halla jak sie sypie ma taki objaw jak padnie to nie uruchomisz już auta wiec bedziesz pewny, a jesli czujnik temperatury to nie bedzie palił na ciepłym silniku i bedzie trzeba na pych(gaśnie auto...
Witam Mam Skode Octavie 99r 1.6 AKL benzyna. Od pewnego czasu zmagam się z problemem , braku mocy szarpania nie równej pracy ,niekiedy nawet bardzo powolnej reakcji na pedał gazu . Komputer pokazał : Czujnik prędkości obrotowej silnika-G28 brak sygnału(interesujące dla czego w ogóle nie łapie sygnału) Po odpięciu wtyczki samochód tam samo pracuje ....
Witam. po diagnostyce komputerowej silnika wyszło że do wymiany mam przepływomierz powietrza,czujnik temperatury cieczy oraz do czyszczenia zawór EGR , po wymianie czujnika i przepływomierza oraz czyszczeniu EGR-u dalej mam czasami spadek mocy silnika, komputer znalazł też błąd grupowa magistrala danych układu komfortu-co to takiego i dlaczego silnik...
Witam serdecznie Mam dziwny kłopot z chłodzeniem samochodu. Po kupnie skody miesiąc temu zauważyłem że wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej dziwnie się zachowuje. Wymieniłem czujnik, potem termostat, skasowałem błędy. Od tej pory samochód nagrzewa się bardzo szybko, bo po przejechaniu około 2 - 3 km i wskazówka temperatury pokazuje idealnie 90°C....
Czyli jak dobrze zrozumiałem to ten jeden czujnik oddzielnie przesyła info do zegarów i oddzielnie do ECU. To wyjaśnia dlaczego ma 4 piny :)) Drobne sprostowanie : ma 4 piny gdyż w jednej obudowie zawierają się dwa czujniki i każdy z nich osobno daje sygnał o temperaturze cieczy chłodzącej, piny 1 i 3 należą do czujnika G62 (info o temp. dla potrzeb...
Hm ... Czujnik temp. paliwa odłączyłem i autko odpalało bez zmian ale jak odłączyłem czujnik cieczy to niby łapie szybciej ale co z tego skoro pokazywało dobrą temperaturę a w dodatku po dłuższym postoju tak czy siak nie odpala nadal tak jak powinien. Czy może to być wina rozrusznika ? Tyle że kręci dobrze. Bardziej obstawiałbym kąt początku wtrysku....
Kolego szanowny a jak masz możliwość szczytania błędów to zrób to i potem pomyślimy co jest nie tak. Za ssanie są odpowiedzialne czujniki temperatury. Jeden to wg. vag-com'a 00522 (taki błąd) a czujnik G62. jest to czujnik cieczy (płynu) chłodzącej. czujnik jest zabudowny na plastikowym elemencie do którego montuje sie obudowę termostatu. U ciebie czujnik...
Sobotę spędziłem przy samochodzie. Mam trochę więcej danych :) Zrobiłem fotkę z widokiem na interesujący mnie fragment silnika. Widać tam zaznaczone dwa czujniki. Ten zielony oznaczony numerem 1. to czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ma 4 styki oznaczone literami A-B-C-D. Wewnątrz zamontowane są dwa termistory NTC o rezystancji odpowiednio: A-B...
W momencie diagnostyki kompem mam przekręcony tylko kluczyk (włączony zapłon) a samochód nie jest odpalony ponieważ jak go odpalę tracę połączenie. Ciśnienie paliwa sprawdzałem przed listwą wtryskową po odpaleniu auta było około 2,5 Bara. Zakładam że przepustnica jest dobra bo taki sam sporadyczny efekt na jednej jak i drugiej,ale mogę się mylić,(nowa...
Masz niewiarygodny słygnał, więc zacznij od lewego powietrza. Aha czyli to nie "zwarcie" czyli uszkodzenie czujnika tylko niewairygodny sygnał np przekroczona wartość tak? Dodano po 37 Masz niewiarygodny słygnał, więc zacznij od lewego powietrza. Aha czyli to nie "zwarcie" czyli uszkodzenie czujnika tylko niewairygodny sygnał np przekroczona wartość...
witam mam problem z obrotami w felicji tj. autko gasło na wolnych obrotach np. jak się wyrzuciło na luz przed skrzyżowaniem. Pojechałem gość wyczyścił ją i teraz obroty zawieszały się na około 2000. Pojechalem do mechanika on wgrał nastawy i znów auto gasło na wolnych obrotach. Mechanik wymienił przepustnice na inną, też używaną tylko, że sprawną....
U mnie było podobnie. Czasami na zimnym silniku wskazówki opadały po przejechaniu kilku kilometrów i się nie podnosiły. Później nagle wskazywały. Zauważyłem, że po wlączeniu ogrzewania i skierowaniu na szybę po jakimś czasie wszystko wracało do normy. Wskazywało to na zimne luty. Po jakimś czasie wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej opadł i się nie...
Rozumiem, że wcześniej wejście sygnału obrotów miałeś podpięte pod minus cewki zapłonowej. Podpytuje bo ja mam troszkę inny problem tzn. telepie mi silnikiem w mojej Feli 1.3 MPI na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ( tak jakby nie było ssania), wszyscy twierdzili, że to czujnik temperatury cieczy no i go wymieniłem i nadal jest tak samo, może właśnie...
Witam! Mam problem z Octavią 3000 obr/min to jest max podczas jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i nie zawsze około 130km/h. Jeśli silnik jest zimny to osiąga moc w pełnym zakresie obrotów podczas jazdy. Na postoju można gazować i jest wszystko ok. nawet przy rozgrzanym silniku Podłączyłem pod VAG-a wyskoczyły błędy: uszkodzony zawór N75 i czujnik temperatury...
Ciąg dalszy informacji diagnostycznych z prośba o interpretacje i sugestie gdzie i co może byc przyczyna takich sygnałów.. Znaleziono 6 błędów kod 17831- system wtrysku wtórnego powietrza/ blok 1 niewystarczający przepływ wyjście nie posiada stycznika/ zwarcie kod 16784- System EGR uszkodzenie zwarcie do innego zaworu kod 17698- czujnik temperatury...
Mój termostat tez miał być oryginalny. I jak się później okazało była to część "o jakości oryginału" za 320 pln. Po wymianie jeździłem ok 2-3 miesiące po czym nastąpiło rozerwanie termostatu w taki sam sposób jak u Ciebie. Raczej nie sądzę aby była to wina złego montażu ponieważ byłem przy tej wymianie i patrzyłem jak zakłada go mechanik. Poza tym tego...
Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te swoje znamionowe obroty na ssaniu tak kolo 1000 RPM....
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
Dobra ten przewod sprawdzilem, jest ok. Odkrecenie korka oleju wydaje mi sie powoduje zbyt glosne syczenie ale nie wiem bo silnik gasnie prawie wiec moze jest proznia w ukladzie. Odlaczenie mapa jednak nie daje kompletnie nic nie zmienia. Bez zmian z czy bez. Odczyty vagiem raczej ok moge wrzucic. Odpiecie mapa powoduje kontrolke esp off. To samo sie...
Witam, otóż borykam się z problemem od kilku miesięcy. Posiadam Skoda Fabia 1.4 MPI 68km silnik AME 2001rok. Problem polega na tym iż gdy odpalę moja fabie to obroty utrzymują się rzędu 800 a gdy dodam gazu i zdejmę nogę z gazu opadają do 1000 i się tak już utrzymują do samego zgaszenia silnika (przeprowadziłem adaptacje przepustnicy, wymieniłem czujnik...
Się gotuje w głowicy to i wąż skacze. Wykręć pompę i termostat i puść przez silnik wodę ze szlaucha. Normalnie to co leci z kranu ma bez problemu przelecieć przez silnik. Sprawdż ten gumowy łącznik między rurą a pompą. Przelej szlauchem chłodnicę (mimo że nowa) i nagrzewnicę. Czekam właśnie na pogodę żeby się zabrać za dodatkowe płukanie. Tam gdzie...
Kolega alpika się rozkręca!!! Spokojnie. Te 4 na zdjęciu to osprzęt motocyklowy i motorowerowy. Nie nada się żaden, bo wszystko na linkę. Ten od seicento sporting by się nadał, jednak trzeba go przerobić. Z tego co pamiętam, to należy wymienić oscylator kwarcowy (ten obrotek, to już całkiem zaawansowana konstrukcja). Można zastosować taki od 125 ale...
Do zegara + i - oraz połączyć czujnik z trzecim pinem zegara. Masa na czujnik poprzez masę pojazdu. Swoją drogą, to nie lepiej zastosować coś z obudową? W starych skodach z silnikiem z tyłu masz zegar w okrągłej obudowie, to samo w starych ładach. Zegary te współpracują z dedykowanymi sobie czujnikami.
Witam! Pożyczyłem ostatnio skaner MultiScan i podłączyłem do mojej Feli. Chciałem sprawdzić, czy prawidłowo odczytuje wszystkie wartości. Zdziwiły mnie temperatury! Silnik: -45°C, powietrze: -42°C. W czasie pracy, gdy na dworze było ok +15°C ;). Mierzyłem czujnik cieczy i wyszedł chyba OK - nie pamiętam wartości, ale obie były w przedziale 200-1000om...
czujnik cieczy skoda czujnik temperatura cieczy temperatura cieczy
przedwzmacniacz gramofon phono silniczek regulacji temperatury potencjometr odkurzacz
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Mała dynamika dźwięku we wzmacniaczu Williamsona: przyczyny Schemat instalacji elektrycznej Audi A6 C7 - źródła i porady