Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Może ktoś ma opis pinów z tego sterownika czy schemat jak tam jest między licznikiem a sterownikiem silnika.
Jakie masz błędy w sterowniku silnika ????
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
Tego typu problem może wskazywać na problemy z wiązką elektryczną pomiedzy grodzią a sterownikiem silnika.
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika
Pierwszy to: 1xxx Drugi to: 6xxx
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
https://obrazki.elektroda.pl/8088172300_... Sterownik silnika jest w komorze silnika
zmień oprogramowanie w sterownika silnika
kupic licznika vdo dopisac ecu dopisac nowe klucze po co Ci cały zestaw ... nie wiem , zwłaszca ze ma inny vin kupując nowy licznik można go dopisac do auta,po co nowe klucze jeszcze i zmiana vinu w przypadku dopisywania ecu silnika. Jaki masz tam sterownik silnika?
Witam mam problem z jednostką sterująca silnikiem w skodzie fabii 1.4 MPI przebieg 120 tys km rok 2000 Samochód jest wyposażony w instalację gazową 2 generacji z komputerem) Przed podpięciem Testera Diagnostycznego 2 dniowa jazda na samej benzynie mój problem polega na tym ze po podpięciu pod tester komputera benzynowego wykazuje on 2 błędy 1 błąd uboga...
Przypuszczam że zgniata wiązka na podłużnicy pod akumulatorem. Spróbuj połączyć się z silnikiem po lini K bo zapewne chciałeś łączyć się po canie. (Oczywiście chodzi mi tu o diagnozę sterownika silnika).
Fabia 2008 1,9 tdi/ BLS z DPF. Wymienilem czujnik kontroli cisnienia w ukladzie wydechowym G450, ale nie moge go dopasowac. wartosc po dopasowaniu wynosi -12,5/-12,5. Czy przy wymianie tego czujnika trzeba zmienic oprogramowanie sterownika silnika?
wystarczy odczytac pin ze sterownika silnika i wgrac nowy poprawny wsad do licznika a nastepnie dokodowac linicznik do sterownika
Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego,odczyta ktoś tajemniczy pin z tego wsadu sterownika silnika MM4 ?
Jak jest błąd ESP,to jaka usterka jest wtedy w silniku ? Czy sprawdzili w aso czy nie ma nowszego oprogramowania sterownika silnika ? Jaki jest numer sterownika i jaka ma wersję oprogramowania (hw), ew.podeślij nr. vin.
Widzę że kompletnie brak Ci wiedzy. VAGiem to się można połączyć ze sterownikiem silnika, poduszkami, radiem, absem i wieloma innymi a Ty do tej pory nie napisałeś czy to są błędy z silnika. Pozbądź się błędu 1054 sprawdzając zasilanie sterownika w którym zapisany został ten błąd. Błedem 65535 się nie przejmuj o ile siedzi on w sterowniku silnika.
Dlaczego pech? Należało by sie przyglądnąć czy nie jest zgnita wiązka na lewej podłuznicy, czy na przewodach łączacych wiazkę kabiny z wiązką komory silnikowj jest napięcie. Taki newralgiczny też punkt (dwa wielozłącza) jest na ścianie grodziowej; niestety, aby się tam dostać trzeba odmontować tą blachę do której jest przymocowany sterownik silnika.
Sterownik silnika nie ma info o obciążeniu alternatora. Najczęściej urwany przewód przy kostce pod rozrusznikem.
Przewody odpadają. Rozprułem całą wiązkę aż do ECU i wszystko jest ok. Patrzyłem omomierzem zwarcia tez nie ma. Auto miało dzwona jakies 6lat temu ale w elektryce nikt nie grzebal na pewno bo kumpel kupił nowy. Zapomnialem wcześniej napisac ze jak tylko podpiąłem komputer to wyświetlał błąd nieprawidłowy kluczyk. Ale jak zakodowałem kluczyki to problem...
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
W tym silniku nie ma MAF. Temat puki co odstawiony na bok bo nie mam czasu ale wrócę niebawem do dalszej walki z tym silnikiem. Teoria o oszukującej sondzie lambda pasuje. Odłączę na zimnym i zobaczę co się będzie działo. Potwierdza to analiza spalin. Sterownik twierdzi że jest bogato, analizator że ubogo, świece białe czyli ubogo. Albo sonda albo sterownik...
Były próby na włączonym zapłonie lub odpalonym silniku. Brak jakiejkolwiek komunikacji. Orientacyjnie spróbowaliśmy podpiąć VW Passata 2.0 TDI i połączyło bez problemu. Wymieniłem czujnik stopu i świece żarowe już nie mrugają. Przy okazji obejrzałem przewody od gniazda OBD i bie zauważyłem żadnych przetarć. Dodano po 26 Z abs i itp. nawiązuje komunikacje....
Prócz wymiany węża trzeba było jeszcze odpiąć i podładować akumulator. Auto odpaliło bez problemu. Sterownik silnika sprawny.
O zapłonie myślę, skaner kkl będę miał jutro, bo nie ma linii can. Ad 2 błąd pojawił się wczoraj a później nagle się sam naprawił podczas jazdy , i dziś rano podczas jazdy pojawił się znowu dlatego to dziwne , przewód przetarty może być ale nie powinno raczej się samo naprawić podczas jazdy. Rano ruszałem kabelkami od czujników, cewki , wężykami od...
Przecież on nie wie co działo się z tym samochodem zanim go kupił. Przy takich problemach można wyjść na głupka nie znająć mnóstwa szczegółów z historii. Właściciel sam powinien wykazać się inwencją i dopytać a ASO o wyposażenie swojego auta po VIN. I będzie wiedział jaki silnik i jaki sterownik wyszedł z fabryki.
Ok. A jak usunę ten stary Sterownik to nie będzie problemu z odpaleniem silnika ?
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Jak to najprościej zmiana sterownika silnika na ten od BNV. Ilość implsów musi się zgadzać bo inaczej sterownik zgłupieje.
Do tego sterownik silnika, może jeszcze jakiś inny (LPG, komfort), a dwuletni akumulator może być już w kiepskim stanie. Dużo zależy od tego, jaki był charakter użytkowania auta.
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
U mnie przelutowanie nie pomogło, ale udało się trafić sterownik na a...o co wydawało mi się niemożliwe. Życzę powodzenia w naprawie.
Masz VAS'a 5052? Jeżeli tak,to zrobisz.
Alarmu fabrycznie w aucie nie było. Był tylko centralny zamek z kluczyka. W zestawie do silnika BZG był komplet kluczyków (centralny zamek na pilota), stacyjka, licznik, sterownik silnika i sterownik centralnego zamka. Wszystko jest przełożone z tego zestawu poza licznikiem który został oryginalny z auta. Jak wykodować ten alarm?? W podpowiedziach mam...
A czegoś konkretnie potrxeujsz? Chodzi o sterownik silnika?
Sprawdź wiązkę główną pod serwem, często w Fabiach gnije.
Sterownik ma 121pin? Podaj symbol sterownika?
A nie lepiej nie olewać kontrolki check engine tylko sprawdzić jaki błąd siedzi w sterowniku silnika i nie wymieniać na pałę.
Poszukuję opisu pinów sterownika silnika 1.4 MPI AQW Skoda Fabia 1 (najlepiej schemat). Konkretnie potrzebuję wiedzieć, który pin odpowiada za sterowanie wtryskami.
Skoro nie palą sie kontrolki to sterownik zablokowany przez immo. Zacznij od dokłądnego sprawdzenia bezpieczników, zobacz czy są w odpowiedznich miejscach. W jakich okolicznościach nastąpiła usterka????
ostatnio były regulowane zawory Kto i w jaki sposób regulował ? Błędy w sterowniku silnika są i jakie ?
Nieprawidłowo zmostkowłeś zasilanie świateł stop . Przy pedale hamulca masz podwójny przełącznik,jeden dla stopu drugi dla sterownika silnika i modułu ABS.
W grupie 2 na pozycji 3 jest warunek wyłączenia sprężarki. Jak jest ok. powinno być 0. Czy wartości 10 do 12 zmieniają się ? Czy w sterowniku silnika nie ma usterek ?
Bo prawdopodobnie z tą nierówną pracą sonda nie ma nic wspólnego
Włącznik posiada 2pary styków,po niedokładnym montażu brak sygnału na sterownik silnika i błąd -EPC
Witam, robię swap w Skoda fabia 2005r z 1,9TDI ASZ na 1,8T 2002r, Elektrykę ogarnąłem już na tym poziomie że wszystko prawie działa, poza ABS. Błędów w sterowniku silnika nie ma, jedynie w ABS, opisze jak wygląda sprawa. Odpalam auto, świeci się ABS i trakcja, przycisk ASR nie reaguje, trakcja nie gaśnie. Wchodzę w vagcom, kasuję błędy i gaśnie abs...
Zestaw startowy to wszystkie elementy które są zabezpieczone immo a służące do odpalenia samochodu. W fabii z tego okresu to będą - licznik, sterownik silnika, pastylka z kluczyka. Tu masz przykład - https://allegro.pl/oferta/zestaw-startow... Najpierw dobrze zdiagnozuj usterkę, nic nie kupuj.
"Upoważnienie dostępu i rozruchu - błąd" "Tablica wskaźników - Uszkodzenie" Sygnatury kluczy immobilizera są zapisane w liczniku. U ciebie jest uszkodzenie licznika, co może skutkować brakiem zezwolenia na start w sterowniku silnika. ... brak komunikacji z licznikiem, brak połączenia z pętlą immobilizera, usterka transpondera immo w kluczyku, zimne...
Witam, zakupiłem niedawno od chińczyka takie coś. Sprzęt po części działa - komunikuje się ze sterownikami od ABS-u czy poduszek lecz nie ze sterownikiem silnika (auto to Skoda Fabia 2007r 1.4 benzna, sprawdzane również w Chryslerze - to samo). Da się coś z tym zrobić ? Wersja TCS MAIN V8.0. Wyświetla się taki komunikat. https://obrazki.elektroda.pl/2117070800_...
Kolego na początek dokładniejsze dane auta. Jeżeli chodzi np o Fabie 1.0 2014-2021 to wycieraczki przód sterowane są z sterownika sieci pokładowej . Sprawdź czy silnik wycieraczek nie pływa bo często zbierają się tam liście i zatykają odpływy .
Dzień dobry. Sprawa dotyczy szarpania silnikiem 1,2 Skoda Fabia II w wyniku nieprawidłowego połączenia sterownika silnika z MAP sensor. Po pierwsze VCDS wskazuje na przerwe badz zwarcie z masa samego MAP SENSORA. Czujnik wymieniłem i nadal jest to samo. Poza tym czujnik ciśnienia wskazuje zbyt małą wartość ciśnienia po nagrzaniu. Czy ktoś z Kolegów...
Sterownik jest w drzwiach, przymocowany do silnika od szyby. Podłącz VAGa i zobacz co pokaże.
Zasilania zgodnie z opisem są w czarnej kostce, natomiast sygnał dla obrotomierza najprawdopodobniej idzie po CAN-ie ze sterownika silnika.
Problem rozwiązany. Mój mechanik stwierdził że nie dochodzi do wtryskiwacza napięcie w kablu plusowym od sterownika silnika do 3cyl. Dziękuje wszystkim za pomoc
Diagnostyki nie zrobisz bo zrywa połączenie , zostaje ci sprawdzić wszystkie masy i zasilanie sterownika , kable w okolicy akumulatora lubiały gnić wiązka leci wzdłóż podłóżnicy Utrata komunikacji - jeśli ja bym nic z kablami nie znalazł w tym przypadku pewnie bym sterownik silnika podmienił na inny
A sterownik silnika nie pływa w środku we wodzie.
Sprawdziłem bezpiec Dodano po 3 Sprawdziłem bezpieczniki , nie mogę odczytać błędów w sterowniku , w tablicy błąd 522 sterownik silnika zablokowany , brak napięcia .
Witam. Do odblokowania sterownika silnika nie trzeba loginu.
A przewody od potencjometru do sterownika?
Ok cofam to co napisałem. Nie miałem tego przypadku. Ale warto wiedzieć na przyszłość. Rzeczywiście to poważny problem w tych silnikach. Zapewne błąd korelacji jest ostrzeżeniem w sterowniku.
Czym mogę skasować serwis olejowy w fabii rocznik 2004. Próbowalem sie podłączyć vagiem ale silnika nie wykrywa. Może sterownik silnika już jest pod CANEM?
Przewód 15 to +12volt po stacyjce, a gdy jest słaby akumulator to sterownik nie pozwoli uruchomić silnika pompy.
Jest. Odczytać identyfikację sterownika.
Mój moduł sterujący to 045906019BR 7626 EDC15P+. Dlaczego chcesz wymienić sterownik silnika skoro nie chodzą szyby?
Mam interfejs KKL. Jakim programem można się połączyć ze sterownikiem wsp. kierownicy? z silnikiem łączą się wszystkie programy a z sterownikiem wspomagania nie bardzo chcą się połączyć.
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
Witam mam pytanie jak zdemontować i wyjąć sterownik ABS w Skodzie Fabia? Sterownik zamontowany w aucie fabrycznie jak go wyjąć? Czy jest jakiś patent na demontaż sterownika czy trzeba silnik odkręcić żeby go wyjąć? Elektronika uszkodzona trzeba ja wymienić. Proszę o pomoc.
Ok - w końcu się udało...potrzeba było na to kilka godzin, ale w końcu rzeczywiście blokada 'puściła' i dokonano prawidłowego zakodowania sterownika. Dzięki za podpowiedzi i wyjaśnienia!
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Ja bym szukał problemu w LPG i jego podłączeniu - wiązka i lutowanie jak i sam sterownik.
Filtr powietrza i górną część łapy mocującą skrzynię biegów(tylko lewarkiem zapezpiecz zeby skrzynia nie spadła), sterownik silnika, i jego mocowanie bodajże żeby zrobić sobie dostęp.( robię to tak automatycznie że ciężko mi to opisać ;) )
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5.
Tak kolega Paweł ma rację przepraszam za pisownie
Wykasuj adaptacje sterownika silnika. A paliwo w baku nie jest jakieś stare?
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
To kto żle diagnozuje, elektryk czy sterownik silnika? Jak wszystko dobre to zmień elektryka albo sterownik, ale zacznij od wymiany mechaniora. Podałeś za mało danych żeby coś mądrego powiedzieć.
Do sterownika czy czujników ?
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Sprawdź wiązkę elektryczną przy silniku.
starego sterownika brak mam tylko ten zakupiony
Ciśnienie środka chłodniczego obecne w sterowniku , czasem jest wyświetlane i może jest za wysokie .
Po to masz 5 przewodów przy zaworze EGR by znac jego pozycje, 2 od zasilania siłownika i 3 od potencjometru podającego położenie zaworu dla sterownika silnika. Daj odczyt błędów silnika - najlepiej zdjęcie bo w tej chwili nie wiadomo z jakiego powodu strerownik wyrzuca błąd. Sterownik silnika wie też po odczycie z przepływomierza czy działa EGR.
Samochód pojechał do mechanika, a mechanik rozrząd do wymiany, (pewnie chodziło o pasek) samochód ma ze 106 tys przebiegu Albo to ściema albo nie wiem, przecież skoro tak jest to można coś zmienić w sterowniku aby silnik pracował ok. tak czy nie ?
Nic tam nie jest blokowane, tylko sprzęt dziadowski 😀 Wsad kaszana. Odczytaj UPA czy innym programatorem i podeślij. Ewentualnie commanderem odczytaj eeprom sterownika silnika. Edit Po numerze licznika widzę że to benzyna, pewnie jakiś simos, raczej nie odczytasz eeprom przez złącze
Witam podczas wgrywania wsadu ecu zablokowałem sterownik skoda fabia, sterownik to EDC 15 038 906 012 E, podczas wgrywania na komputerze włączył mi się wygaszacz ekranu i przerwało proces i tak oto zablokowałem ecu. Poprostu próbując połączyć sie ze sterownikiem silnika program nie widzi nic. Poproszę o pomoc.
Dorzucę swoje trzy grosze. Mi jeszcze na gwarancji w silniku 1.2 HTP dwukrotnie zaświecała sie kontrolka silnika. Serwis nie znalazł powodu tego zaświecenia. Zmienili więc soft w sterowniku na nowszy, bo jak powiedzieli to może być przyczyną. I rzeczywiście - problem ustąpił.
Czujnik powinien być sprawny bo przekłamuje ecu.(sterownik silnika). Tak to chodzi o ten elektrozawór. Może być kabelek z krokodylkiem. Zapnij na tą śrubkę od elektrozaworu i do plusa akumulatora a następnie uruchom silnik. Jak zapali to będziemy wiedzieli czego szukać Aby zgasić silnik będziesz musiał odpiąć ten kabel od akumulatora. Dodano po 4 Kabelek...
Samochod byl podlanczany do komputera (kilka razy i nie wyskoczyly zadne bledy). Jakie błędy w sterowniku silnika , wspomaganiu i liczniku. Proszę o konkrety.
Sterownik cały. Podłącz sam silniczek, bez sterownika pod 12 V. powinien pracować - jeśli nie to silnik do naprawy lub wymiany.
Dzięki za informacje, podczas pracy powinien syczeć. A co to stwierdzenie czy pytanie? . NIc nie ma syczeć ,ma "cykać" wtedy kiedy sterownik sobie "zażyczy". Jak coś syczy to znaczy że jest nieszczelność i tamtędy silnik ciągnie lewe powietze.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
w VW dla np POLO jest aktualizacja oprogramowania sterownika silnika oraz zestawu wskaznikow, zajedz do Skody niech zrobia ci aktualizacja
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
Jeżeli mruga kontrolka od świec to oznacza że sygnalizuje zapisanie błędu w sterowniku silnika. Odczytaj go. Podłącz żarówkę zamiast jednej świecy i zobacz czy przy odpaleniu zimnego silnika świeci - będziesz widział czy sterownik podaje zasilanie na świece.
skoda fabia sterownik silnik sterownik skoda fabia skoda fabia sterownik
skrzynia automatyczna dodge mieszanka paliwo filtr paliwa znajduje
karta graficzna karta graficzna
Jak sprawdzić poziom naładowania akumulatora ładowarką CTEK MXS 5.0? Obudowa pilota FAAC XT2 - wymiana i specyfikacja