Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Uszczelka pasuje tak jak pisze z czeskiego 1.4 OHV.Koszci ok 50PLN.Uszczelniacze bez problemu cena ok 25PLN.Sruby moga byc stare .NA katy wychodzi podobnie jak nie wiecej .Dynamometrem etapami wychodzi rownomierniej bo na katy nierzadko sie okazuje ze srodkowe sruby potem sa za slabo.
No to auto warte 5 tys. A mechanik roboty nawałli za 8 tys albo I więcej. A winny będzie mały "du.." czyli dźwigienka plus uszczelka i koszt około 500zl. No ale. Ostatnio brakuje mechaników. Mamy tylko wymieniaczy.. Ale mierzyć sprężanie bez próby olejowej? Czyli wie co jest i liczy na spory zysk tanim kosztem. Pozdrawiam.
Ciężki temat kiedyś też z czymś takim się spotkałem , nie będę wymieniał marki natomiast pojazd został zezłomowany ponieważ każda naprawa zawodziła ... Planowanie głowicy było robione , wymieniana uszczelka itd i mimo napraw nic nie dało .
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
uszczelka jest w kiepskim stanie to na niej też nie ma śladów które w 100% pokazały by że to tam jest coś nie tak Są i to ewidentne. Splanuj głowicę, nowa uszczelka i będzie fruwać. Tulei nie ruszaj, nie ma takiej potrzeby.
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
wszelkie zdjęcia silników na sprzedaż mają to wycięcie w dół: https://a.allegroimg.com/s1024/0c79eb/55... https://c.allegroimg.com/s1024/0c61ae/9a... https://6.allegroimg.com/s1024/0c039d/f5... zresztą to wygląda na jakiś spływ oleju, ale skoro było wcześniej do góry to pewnie niema...
Koledzy 5D i petre007 może pomoge 00561 - jest błędem będacy wynikiem błędów 00525 i 00533, możliwe przyczyny - Nieszczelności układu dolotowego / lewe powietrze / uszkodzona uszczelka Wypadanie zapłonów (gumki na swiecach) MAP MAF Sonda Lambda Wtryskiwacz/e Auto wtedy muli
Cześć. Jak już wymienileś uszczelkę pod glowizną to powinno pomóc bo w Favorit uszczelka to norma. Tak jak przedmówca pisal sprzedawca prawdy nigdy ni powie,apoza tym wielkość spalania głównie zależy od sposobu eksploatacji .Pozdrawiam.
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Kupiłem uszczelkę i czekam na dostawę. 4zł zapłaciłem:) Pozdraiwam
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Uszczelka pod głowicą przepuszczała. Po wymianie jak na razie wszystkie usterki ustąpiły
witam,przyczyna tego wszystkiego byla uszczelka pod glowica
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków Kolego dziękuję za poradę trafiłeś w 10. Owszem jak opisywałem wcześniej w moim poście rozkręcałem cały dolot razem z kolektorem. Te uszczelnienia kolektora o których...
Nie lepiej poszukać 407 z pancernym 2.0HDI? Nie będzie korozji, silnik o niebo lepszy. Taki właśnie mam, z 2004, sprowadzony z Austrii, 136KM. Nigdy więcej, tylko ciągle dokładam, same błędy, pali od groma + niewygodnie się jeździ i zegary jakieś przedpotopowe. Wymieniłem świece żarowe + rozrusznik bo padł + zaślepiłem EGR + wyrzuciłem fizycznie DPF...
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
Dziś spotkała mnie nietypowa sytuacja, odebrałem autko Skoda Oktavia 1 1,6 1999 r od mechanika. Zgłosiłem problem ciężko odpala po dłuższym postoju, dopiero po nagrzaniu silnika pracuje stabilnie. Odebrałem autko, wymienione świece, przewody i uszczelka pod kolektorem ssącym. I tu wszystko OK, jednak pojechałem z żoną do domu i po 4 kilometrach zobaczyłem...
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Okazało się że uszczelka pod głowicą
Tylko że teraz na złożonym ciężko wlać w przestrzeń między tłok a cylinder. A wlanie w to miejsce da tylko efekt. Wlanie w zagłębienie komory spalania nic nie da a tam najczęściej trafia olej po wlaniu przez otwór świec żarowych czy po wtryskiwaczu. PS Kompresji może być słaba bo ECU blokuje odpalenie z racji rozjazdu odczytów z czujników wałka i wału....
Witam Na początku opisze przebieg zdarzeń do momentu wystąpienia problemu. Otóż po pół godzinnej jeździe, ruszając z świateł, auto zaczęło wydawać dziwny metaliczny dźwięk z lewej strony maski. Stanąłem i próbowałem ruszyć dalej lecz bez skutecznie… Przesunąłem auto na pobocze. Auto nie rusza w ogóle na biegu( nie wbija obrotów), jedynie na luzie,...
Przyczyną była uszczelka pod głowicą... Temat do zamknięcia.
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 83tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbiera się osad coś takie lepkie. Czy to znowu początek uszczelek pod tulejami. Pozdrawiam.
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
Witam. Możesz spróbować zrobić analizę spalin....Coś takiego przerabiałem parę lat temu ...winna była uszczelka pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą.....
Witam. Miałem kiedyś podobny problem pływania silnika na wolnych obrotach i gaśnięcia, przyczyną była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym.
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam. Mam dosyć dziwny temat układu chłodzenia. Znika płyn chłodniczy tj. ok 1 litr na 400 km. Test co2. Zrobiony i negatywny. Korek zbiornika nowy . Rozrząd z pompą wody zmieniony. Węże po rozgrzaniu twarde ale płynu nie wywala że zbiorniczka. Wycieku nigdzie nie widać. W aucie nie czuć płynu. Po otwarciu zbiornika poziom płynu podnosi się do stanu...
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
nowe, wieści... po dokładnym obejrzeniu silnika przy jego pracy zauważyłem spory wyciek płynu tak jakby spod głowicy, tuż pod kolektorem i pod termostatem, nad czwartym tłokiem licząc od lewej... zdjąłem głowice i uszczelka wygląda dość solidnie...czy to jednak będzie uszczelka?
Ja wysmarowałbym uszczelkę jakąś kolorową kredą i trzasnął drzwiami, żeby uszczelka "odbiła" swój ślad na drzwiach, w ten sposób będziesz wiedział, czy ona wszędzie dolega. Drugi pomysł, to jeden leje wodę z węża ogrodowego* w szczeliny drzwi z zewnątrz :D , drugi siedzi w środku i patrzy, czy cieknie...
Witam.Głowica zdjęta obstawiam na uszczelkę pod głowice (elring) stara uszczelka miała więcej tego uszczelniacza na sobie niż ta nowa ale mam 2 głowicę i ta zostanie założona tyle że na oryginalnej uszczelce ze skody macie może wiedzę co do siły dokręcania wałka rozrządu i napedu pompek bo ja dokręcałem na 20nm
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
Temat nie na to forum-walnięta uszczelka pod głowicą, lub "osiadły" tuleje
Jeszcze wracając do tego sznurka , bo wolę się upewnić niż później z wyjętą szybą siedzieć i ''moknąć'' :) Owijam do o koła szyby sznurek na uszczelce tak aby ta uszczelka w wineła się w środek i jak już przyłożę szybę do krawędzi nadwozia to ściągam sznurek tak , aby uszczelka wskoczyła w krawędzie. Dobrze to rozumuje?
Ale i chyba też nie przyczyniło się do "zmiany żeliwa w smar" bo na tulei jeszcze widać ślady obróbki... Jedyne co to tylko jakiś osad z przypuszczalnej mieszaniny... No właśnie te ślady obróbki schodzą jak zdrapka, to jest warstwa ok niecałego 1mm. Czekam aż ktoś się zgłosi, napisze i podeprze, że te tuleje były czymś takim pokrywane. Jeśli nie to...
kolego a moze uszczelka pod głowicą
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
Uszczelka pod głowicą...
nie powinno dochodzic do 110 najprawdopodobniej uszkodzona uszczelka glowicy
Uszczelka pod głowicą wymieniana a przyczyna?Czy silnik był przegrzany itp?Jeżeli obroty falują na jałowym biegu to powinna pomóc regulacja tychże obrotów. Gaźnik to nie wtrysk (nawet jednopunktowy) i pokręcenie zderzakiem przepustnicy jak i wkrętem dyszy jałowych obrotów powinno unormować tą sprawę. Nic nie piszesz o regulacji zaworów o hałasie z napędu...
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
Witam serdecznie Posiadam skode octavie 2000r.z silnikiem 2,0 z gazem sekwencyjnym. Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. I sporo płynu chłodniczego ( średnio raz w tygodniu trzeba dolać) i poza tym wszystko jest ok Jaka może być przyczyna ? Czy to może być uszczelka pod głowicą?
Pierścienie albo uszczelniacze zaworowe objawy są podobne - bierze olej. Do pierścieni ściąganie głowicy a do uszczelniaczy rozbiórka góry. Można zrobic uszczelniacze najpierw jak to zrobić jest ja jutubie od prof KRISA. Sprawdzić kompre jak to nie pomoże spróbować z pierścieniami przy okazji uszczelka na nową. Mam podobny silnik też myślałem że pierścienie...
Wg. instrukcji ciśnienie min. 2 bar przy 2000 obr.,maksymalnie wrasta do 7 bar. Według mnie w tym silniku jest tradycyjna pompa oleju ,zobacz czy nie została uszczelka ze starego filtra oleju.
czujnik nie wymieniłem bo kosztuje 160 zł , ale powinien być dobry kag wciskam to swiatła swiecą . A gdzie szukać przyklejona metalowa uszczelka
Dobrze dobrana uszczelka zewnętrzna szyby. Dobrze czyli nie za krotka ( brak szczelin na końcach prze ktore wpływa woda). Plus miekka guma by dobrze dolegała do szyby. Zostaje niestety tylko nowa w ASO choć też nie ma pewności że bedzie idealna. Dodatkowo kanały odplywowe w drzwiach (dziury ) czy są drożne i/lub mycie drzwi od środka z syfu które je...
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Objawiło się, że ubyło mi 2 litry wody a przybyło oleju !!!! Olej jest jak szara maź, czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Spróbuje sam się za tą wymianę zabrać, jak myślicie poradzę sobie i jak sprawdzić czy głowica bedzię wymagała szlifu ?
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
Mierzyłem, trochę przyrząd szwankuje ale wyraźnie widać że 1 cylinder ok 2 cylinder słabo 3 cylinder trochę lepiej niź 2gi Ciekaw jestem czy uszczelka czy popychacze czy może coś innego.
Witam powąchaj bo to czuć czy ze zbiorniczka śmierdzi spalinami jeżeli tak to do wymiany uszczelka
Istnieje możliwość że to uszczelka ale weź mi śpiesz z wyjaśnieniem co znaczy metoda na peta w sensie dymem.
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
Żadnych przeciwwskazań nie ma. Uszczelka kosztuje grosze. Dobrze odtłuść powierzchnie benzyną ekstrakcyjną (możesz posmarować odpornym na temperaturę silikonem).
90st. C jest poprawną temperaturą pracy silnika. Wiatrak włączy się przy ~110st. C (różnie jest w różnych autach). Jak zostawisz włączony silnik na 10-20 minut na postoju (choć to diesel, to nie wiem, ile się czeka), to powinien się zagrzać do temperatury, przy której włączy się wiatrak. Jeśli to uszczelka pod głowicą, albo pęknięcie głowicy/bloku i...
Nie uszczelka a raczej turbina do wymiany/regeneracji.
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
I co z tego że nowa. Uszczelka dana nowa? Dwa gumki na pompkach sprawne? Tędy też paliwo może schodzić.
Witam. Mam problem ze swoją skodą 1.4 mpi z 2001 roku. Pewnego razu moja skoda zaczeła kopcić na biało no to pomyślałem że uszczelka pod głowicą okej. Zaprowadziłem do znajomego mechanika i wymieniliśmy tą uszczelkę. Uzupełniliśmy płyn i itd. Odpalamy i nic! zero poprawy jak dymiła tak dymi dalej. Zdjeliśmy głowice oddaliśmy ją do sprawdzenia na szczelność...
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Skoda Octavia 1.6 75 kW Silnik BFQ. Witam, rozerwało mi dwa razy obudowę termostatu w miejscu mocowania czujnika temperatury aktualnie wymieniony na oryginał w ASO, nie wiem co mogło to spowodować ponieważ wskaźnik temperatury nie pokazywał aby silnik został przegrzany, w serwisie aktualnie stwierdzono że do wymiany uszczelka pod głowicą po delikatnym...
(at)carrot Ok, postaram się to zrobić w weekend. W sumie dziś widziałem filmik jak ktoś wymieniał te świece. Do ściągnięcia kabli używał takich zagiętych kombinerek zwężających się ku czubkowi. Świece wykręcał tez przy użyciu prostego nie wyginającego się klucza. Rozumiem, że test ten mam robić wtedy kiedy nie mogę odpalić auta? Mam jeszcze pytanie....
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Spaliny smierdza olejem.. Jedno co mnie zastanawia to ze jednoczesnie z w regeneracja turbiny zmieniana byla uszczelka pod glowica, glowica nie byla planowana bo mechanik stwierdzil ze nie ma potrzeby, a przed tymi naprawMi auto nie kopcilo :) 2.0 Tdi i wszystko jasne? Autem przejezdzilem 180 000 km od poczatku z programem na 170koni i nie wlozylem...
witam serdecznie jestem posiadaczem skody fabii z 2001r jest to motor 1,4 mpi 8v +instalacja gazowa autko ma przejechane 166 kkm od jakiegoś czasu słychać klekoczący zawór (podobno )samoregulator zaworu jest walnięty a do tego strasznie falują obroty na biegu jałowym (od jakiegoś tygodnia) pojechałem do mechanika żeby coś z tym zrobił otworzył maske...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Pod Maskę zaglądałem i poziomu płynu chłodniczego jest ok tylko słychąc gwizd przy duzych obrotach. Jutro auto idzie do mechanika i wstępna diagnoza jest albo turbina albo uszczelka pod głowicą
Z tego co wyczytałem to skoro uszczelniacze zaworowe wymieniane to musiała być nowa uszczelka pod głowicą. I jeśli jest zbyt bogata mieszanka a podejrzewam że bład z sondy wróci to walnięty jest wtryskiwacz lub ecu
Tu płukanka nie pomoże, tylko głowica do góry, miska w dół i zrobić remoncik Bez wyciągania silnika nie obejdzie się no i planowanie głowicy jak mówił mechanik, ale jakbym ja to robił to bym sprawdził głowice liniałem krawędziowym jakby była równa to nowa uszczelka i nie ma sensu planować. Odnośnie zakupu drugiego silnika i przekładka? sillniki maja...
No ale co ja mogę sprawdzić ? Przepustnica jest przykręcana czterema śrubami na uszczelce. Nie wygląda aby uszczelka była jakaś dziurawa. Próbowałem podłączać komputer ale mam jakiś kabel KK a nie KKL a chyba ten programik czeski do Simos działa z KKL bo żaden programik nie dogadał się ze sterownikiem pomimo, że coś tam pyka w sterowniku jak próbuję...
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard. Rozumiem,że jak powiem mechanikowi o tym to powinien się dostosować czy będzie kombinował? A, jeżeli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztuje bo wymiana silnika z robocizną ok 2500-3000 ;/// Dodano po 6 Od razu powiem, że uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest...
Witam Witam 10tys km wstecz w skodzie fabia z silnikiem 1.4mpi wymieniałem popychacze ,wymieniona została również uszczelka pod głowicą w ostatnim czasie po zimie zaczął ubywać płyn chłodniczy oddałem samochód do naprawy .uszczelniono rzekomo gdzies w okolicach czujnika temperatury po 2 dniach reklamacja znów ubyło płynu a przybyło go w oleju. Samochód...
Witam ponownie-jest wstępna diagnoza serwisu Skoda-Instalacja gazowa w porządku-uszkodzony czujnik temperatury płynu (raczej nie-tydzień temu był wymieniany) lub uszczelka pod głowicą -ma być wykonany test obecności spalin w płynie chłodzącym.
Jak pójdzie uszczelka to nie może być raz dobrze ,raz źle
Siemka Posiadam silnik do skody fabi 1.4 mpi 8v i jestem ciekaw ile wart jest taki silnik Co zostało zrobione : Został wypiaskowany, wyczyszczony wygląda jak nowy Głowica przeszła regenerację w wyspecjalizowanej firmie w Łomiankach, nowe utwardzane zawory popychacze itd, wałek został ten sam w sam raz idealnie nadaje się do instalacji lpg Nowy oryginalny...
Witam. Obawiam, sie ze bedzie to uszczelka pod glowica. Również moze byc peknieta głowica.
Witam. Mam Skodę Felicje I silnik 1.6 B+G. Mam taki problem, że jak samochód stoi w korku to temp na zegarze rośnie prawie do czerwonego pola (spada gdy włączę nawiew ciepłego powietrza). Jak jadę na trasie to spada sporo poniżej 90 C. Zaprowadziłem samochód do mechanika na wymianę termostatu z obudową. Zadzwonił po godzinie i mówi, że uszczelka poszła...
a jak wygląda płyn chłodniczy??? hmmm przeczyść silnik i zapal i zobacz po prostu skąd cieknie.Może uszczelka pod głowicą ale wtedy powinien się grzać trochę bardziej.Może tylko uszczelką pod pokrywą zaworów padła
musze wymienic filter paliwa z regulatorem przeplywu sa tam do tego ustrojstwa doprowadzone weze paliwowe jeden od pompy drugi powrotny do pompy i jeden w kierunku wtryskiwaczy. Problem polega na tym ze wężyki te za zalożone za pośrednictwem jakichś złączek dwie proste jedna kolankowa. wie ktos z was jak te zlaczki sie sciaga zeby ich nie uszkodzic?...
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 74.5tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbierał się olej w niewielkich ilościach i zostały wymienione wyżej napisane części od naprawy minęło 1000km i dziś rano obniżył się poziom płynu chłodzącego. Auto...
a co do wycieku oleju to padła uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacz tłoka czy cos takiego.:|
jaki jest kolor nalotu ? jak odkrecisz zbiorniczek od płynu to sprawdż cz jak gazu dodasz robią się babelki powietrza nie powinno ich być a jak płynu ubywa a nigrzie nie kapie to może być uszczelka Dodano po 1 jaki jest kolor nalotu ? jak odkrecisz zbiorniczek od płynu to sprawdż cz jak gazu dodasz robią się babelki powietrza nie powinno ich być a jak...
Stawiam na uszczelkę pod głowicą. A przy napełnianiu płynu należy pamiętać o otwarciu nagrzewnicy aby się odpowietrzyła. jeśli uszczelka to powinno być widać bulgotanie w naczynku z płynem
Problem prawdopodobnie został rozwiązany. Wymiana 3 zaworów wydechowych (ok. 15 zł szt.) + uszczelka i rozłożenie i złożenie tego silnika plus mała pomoc przy rozrządzie - ale bez żadnych blokad i schematów się obyło. Auto od strzała odpaliło i działa, zrobiłem z 8 km, wolne obroty w normie, nie skaczą, żółta kontrolka po paru odpaleniach zgasła. Całkowity...
Witam, mam takowy problem, była lekko dmuchnięta uszczelka pod głowicą, była musztarda na korku. Uszczelka została wymieniona w serwisie, wymienili swiece, oczyścili przepustnicę. Odbierając samochód mechanik powiedział, że trzęsie troche silnikiem, bo w/g niego są wtryskiwacze do wymiany - hm. może , ale przed robieniem uszczelki było ok. Objaw jest...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
uszczelka skoda octavia skoda fabia uszczelka uszczelka skoda felicia
alpine kostki bezpośredni wtrysk benzyna dobre kolumny wharfedale
zlecenia automatyka programator radmora 5102te
Difference Between Assault and Battery: Legal Elements, Examples, and Jurisdictional Variations Heidenhain TNC355 – długi czas pracy hydrauliki, przyczyny, diagnostyka, presostat, filtracja