Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
Sprawdź pobór prądu przez rozrusznik i popraw masy. pozdrawiam
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Witam mam problem z autkiem moja skoda nagle przestała pracować kiedy przejechałem kawałek z garażu zgasiłem i po jakimś czasie próbowałem odpalic zaczął kręcić ale bardzo słabo jakby padł akumulator, ale z nim akurat jeszcze wszystko wporządku, kontrolki po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 sie nie zapalają a kiedy próbuje go odpalić zapala sie kontrolka...
możesz sprawdzić miernikiem cyfrowym na wtyczce od sondy napięcie powinno byc takie jak pisałem
Wiele razy pisane było o niedomaganiach alternatora w skodzie felicja. Jest opisane wszystko.
albo mostek albo regulator jeżeli akumulator masz już słaby to różne cuda sie mogą dziać
Prosta metoda- kilka pasków papieru, np. coś a'la kredowy z okładki "czasopisma dla kobiet"- przytrzasnąć drzwiami rozłożywszy po obwodzie drzwi, potem poruszając nimi sprawdzić, w jakim miejscu pasek papierowy przesuwa się swobodnie/lekko- tu docisk uszczelki będzie słaby. V.
-obieg wody na obrotach jałowych słaby, słabe ogrzewanie (na obu pompach) Tu masz odpowiedź.
hmm ... wlasnie nie ;/ jutro po pracy bede sprawdzał bo dzis po robocie juz nie miałem sił ... a jak napiecie bedzie dalej słabe ? to co wtedy ?
Nie posiadam innego miernika ale zmierzyłem napięcie baterii 1,5V i pokazało 2V więc może ten miernik troszeczkę zawyża. Zmień baterię, niektóre mierniki tak mają przy słabej baterii że zawyżają.
Witam. Skoro pomaga jak piszesz "...podpięcie do akumulatora kogoś życzliwego (albo taksówkarza za 20PLN), podpięcie automatu wspomagającego rozruch będącego na wyposażeniu użytkowanego parkingu, pociągnięcie na holu..." to oznacza że Twój akumulator ma za słaby prąd. Zmień akumulator albo specjalistę który Cię "ładuje" :D
Sprawdź czy nie masz za słabego impulsu przełączania na gaz. Miałem podobny przypadek. Pomogło podciągnięcie impulsu bezpośrednio z komputera.
Hamulcowy i chłodniczy były w normie. Zrobiłem płukankę, zlałem olej, zmieniłem filtr, zalałem 10W40. Trochę roboty było, bo filtr mocno siedział, a bez kanału słaby dostęp, ale przynajmniej się nauczyłem. Może autosugestia, ale wydaje mi się, że pracuje równiej i sporo ciszej na luzie.
88/83 - załącza przy 88, a wyłącza przy 83, jak na dzisiejsze standardy to bardzo niskie temperatury. Albo wskaźnik źle Ci pokazuje albo masz zapowietrzony układ chłodzenia albo słaby obieg płynu przez chłodnicę. Zazwyczaj prawidłowa temperatura płynu to 88-92*C.
Witam! jestem tu nowy wiec prosze o poblazliwosc. Mam dosc spory problem z antena samochodowa, otoz: Posiadam radnio firmy panasonic model rd100len ktore dosc slabo odbieralo jakiekolwiek stacje radiowe , wiec wyciagnalem je i sprawdzilem czy antena jest podpieta, - okazalo sie ze tak :( Zaczalem wiec ruszac kablem ale to nic nie pomoglo - nadal 0 odbioru,...
Mam tylko nadzieje że Ci pasek rozrządu nie przeskoczył od takiego ciągnięcia. Czegoś takiego się nie robi bo sobie narobisz dopiero problemów jak ci się tłoki z zaworami zderzą :) Możliwe że coś pobiera Ci prąd w czasie postoju np. alarm, słabe ładowanie itp. Lepiej jedz do fachowca.
Witam ! Każdy wolnossący diesel przy wyłączonych świecach żarowych trudniej odpala (przy 70 stopniach świece nie grzeją). Inną sprawą jest jak ciężki jest to rozruch . ( Nie opisałeś tego szczegółowo). Na rozruch ciepłego silnika ma wpływ wiele czynników np. słaby akumulator ,ciśnienie w cylindrach ,pompa wtryskowa itd. Trudno zgadywać co akurat w tym...
Witam, nie wiem jak jest w felicji , czy masz cewki zakładane na świece czy inaczej. To że rwie/szarpie przy przyspieszaniu to moga być cewki (przebicie między uzwojeniem. Słyszałem że można próbować je wysuszyć. co do słabego ciagu to raczej nie jest powód cewek, tym bardziej że piszesz , że przy niskich obrotach masz dobrze
hmm temperatura to nie wiem bo zawsze jak sie tak dzieje to silnik jest już dogrzany ma te swoje 90 stopni ale może faktycznie zmienię ta temperaturę przełączania na te 10 stopni tylko nie wiem cz to zdrowe dla silnika i reduktora. a ta druga opcja z obrotami to muszę dokładnie sprawdzić bo gdy ruszam kablami koło centralki to czasami tez się przełączy...
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
Witam skoda felicja 97 - 99.000km Od pewnego czasu samochód nie chce czasami odpalić na gazie. Mimo przełączonego przełącznika na sam gaz odpala na benzynie (nie palą sie diody poziomu gazu). Najczęściej gdy za trzecim nawet razem nie odpali na gazie to robię tak, że przełączam na odpalanie na benzynie po czym na trasie po przejechaniu np. 20km przegazuje...
Witam mam problem z podłączenie nowego sterownika bo w starej wersji była wtyczka na 8 pinów i nie wiem jak to przerobić na 10 pinów http://obrazki.elektroda.pl/4860825800_1... chodzi mi jak się podpiąć pod starą wtyczkę Proszę o szczegółowy opis jak to możliwe bo jestem słabym elektronikiem
Witam Ostatnio walczę z radiem FM. Na początku niezadowalający odbiór stacji których chciałem słuchać. Szumiały brak stereo itp. Po jakimś czasie dowiedziałem się, że antena Felici ma wbudowany wzmacniacz antenowy. Zrobiłem na szybko separator i strzał w dziesiątkę sygnał super tylko tam gdzie był słaby a tam gdzie dobry radio gubi stacje. Zmniejszyłem...
Rozumiem że jak zmierzyłem napięcie gdy silnik jest zgaszony i wyszło mi 12,84V to akumulator jest dobry. Tak na moją logikę to jest dobrze, ale dzięki chciałem się upewnić. Jeśli akumulator po całej nocy w autku kręcił rozrusznikiem bez problemu to nic mu nie jest. Po nocy przy -20, próbowałem 7-8 razy odpalić autko. Rozrusznik kręcił i to dość długo...
Zauważyłem pewny fakt u siebie w aucie. W czasie gdy silnik trochę był nagrzany (nie zapalały już się świece żarowe) od 5 do 15 sekund trzeba było kręcić by odpalił (nie raz dopiero po 3 próbie odpalał). Gdy odpalał, w ten sposób, strasznie gęsty dym leciał z wydechu. Z 3 miesiące tak odpalałem. Gdy silnik był nagrzany solidnie lub gdy był całkowicie...
Cześć Nie chcę cię martwić i ogłaszać wyroków na temat twojego autka, ale z mojego doświadczenia z tymi przepustnicami wynika że czyszczenie przepustnicy jeszcze pogarsza sprawę i prowadzi do tego że trzeba wymienić ją na nową. Użytkownicy tych aut powinni bardzo dbać o filtr powietrza aby przepustnica nie była brudna. A teraz coś na rozweselenie: -...
z mechaniką u mnie słabo jeżeli możesz to podeślij fotkę
(at)psooya Co jakiś czas wraca, po wykasowaniu regularnie błąd sondy lambda. Czasem autko szarpnie. Teraz przy wilgotnych dniach zdarzyło mi się to kilkakrotnie. Wcześniej miałem podobne objawy, ale wymieniłem świece (NGK), filtr powietrza, olej, filtr oleju i problem ustał. Wyczyściłem przepustnice też i zrobiłem adaptację i było w miarę oki. Zrobione...
Witam! Należy rozebrać alternator i sprawdzić diody (koniecznie żarówką!), potem będziemy myśleć dalej. Możliwe także, że masz zużyte szczotkim które słabo dolegają.
Mój znajomy miał podobne objawy w Renault Shafrane.Powodem tego był zle dobrany reduktor.Za słabo podgrzewał rozprężający się gaz.
Może założył ci jakieś słabe świece co przy wyższej temperaturze nie dają rady. Pamiętam kiedyś do favoritki kupiłem na stacji nowiutkie ISKRY i po założeniu było jeszcze gorzej. Jakie masz te świece? Czy na benzynie i na gazie masz to samo? Czy w zbiorniku wyrównawczym nie bulgocze płyn? Może uszczelka padła co jest dość częstą bolączką tych silników....
Bardzo ciekawe zjawisko. Wczoraj ostatni raz próbowałem odpalić auto ( oczywiście bezskutecznie) , a dzisiaj wymieniłem świece żarowe, gdyż wszystkie były spalone. Przy wykręcaniu kolejnych starych świec , każda miała na sobie wilgotny nalot tylko z jednej strony ( na trzpieniu grzejącym) tak jak by dokładnie w to miejsce wtrysk podawał dawkę paliwa...
To pewnie tak jak w starszych VW, te ze słabszymi silnikami nie mają korektora, mocniejsze mają.
Jeżeli ten przewód będzie urwany ,lub skorodowany ,słabo łączył to tak może być jak piszą koledzy .Ważne by przewód do automatu rozrusznika miał dobre i pewne połączenie.
O ile zbyt niskie napięcie, brak ładowania może mieć różne powody, o tyle za zbyt wysokie odpowiedzialny najczęściej jest regulator napięcia lub jego słabe styki.
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Witam . Sprawdź w weekend przy odłączonych klemach ,czy przy zakładaniu klem mocno iskrzy.Do sprawdzenia oświetlenie wnętrza samochodu i bagażnika (jeżeli jest)czy prawidłowo gaśnie.Pomiar poboru prądu można dokonać ampromierzem jak wcześniej wspomniał kolega piotrekwoj1 ,lub multimetrem który ma funkcję pomiaru Amper.Może to być sam alternator (właściwie...
Miejsce działania : Skoda Felicia 1.3 – Antena dachowa. (dotyczy także zapewne wszystkich wszystkich z rodziny Volkswagena). Radio BLAUPUNKT Dresden RCR 128, montowane przez salon SKODY w promocji. Będąc w myjni chciałem jak zwykle odkręcić antenę a tu porażka – ukręciłem coś w środku bo radio zaczęło szumieć i generalnie odbiór słaby. Przedtem...
Postaram się sprawdzić płytkę pod kątem zimnych lutów itd. Jednak mam jeszcze pytanie. Jak oddzielić płytkę od obudowy zegarów? Odkręciłem mosiężne nakrętki i kilka śrubek jednak płytka nie "puszcza". http://obrazki.elektroda.pl/7564091200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8288807400_1... Dodano po 2 Udało się zdjąć liczniki....
Witam, nie pisałbym tego w nowym temacie ale poprzedni widzę ze jest zamknięty. mam natępujące objawy (skoda felicjia 1,3 68KM 1997r). Objawy: 1) napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku 12,5V 2) przy włączonym silniku również 12,5V 3) przy rozruchu 11,5 V 4) Gdy zapalam stacyjkę wszystkie kontrolki oświecają się z tym że kontrolka akumulatora...
Witam wszystkich! Mam problem z alternatorem jak w temacie w samochodzie Skoda Felicia 1.3. Kontrolka ładowania słabo się świeci. Wiele rzeczy już robiłem. Sprawdzałem diody, przelutowywałem, sprawdzałem stojan i rotor - przebicie do masy i przejścia (również pod 230V). W internecie przeczytałem że można diagnozować na podstawie oscyloskopu stąd też...
w dieselkach mozesz po logowaniu w Vagu wzbogacić mu mieszanke czasami jest roznica jakby dostal z 3 konie ale czasami nie ma zadnej (lub nieodczuwalna). Prawdopodobnie sprawdzane na TDi ale z moich doświadczen bylo to bardzo słabo wyczuwalne, roznice było czuć na zwykłych TD
12,6V ładowania - to praktycznie brak ładowania, proszę zmierzyć napięcie bezpośrednio na śrubie alternatora, regulator napięcia decyduje o wartości wyjściowej, może słaba masa na silniku albo długi i za cienki przewód plusowy od aku do alternatora ?
Witam.. Mam pytanie do szanownych kolegów .. VW tool zawołał o login którego niemam bo sprowadziłem sobie autko z niemiec ..VW Passat b4 94 pażdziernik 2.0e sterownik digifant Skad wziąść ten login i co może się stać po wpisaniu kilkakrotnie złego? Przy zapasowym kluczyku mam jakieś blaszki z numerami ale nijak to niepasuje do loginu który potrzebuje.....
Z zewnątrz ładna, ale w środku bieda :P brak tunelu środkowego, kierownica bez poduchy, halogeny chyba wyrwane :P jak będziesz oglądał felicie to zwróć uwagę na silnik z lewej strony jak stoisz przed maską na bloku będą wybite cyferki jeśli będzie .136 to znaczy że jest to wersja 68 KM bo jest 1.3 też słabsza ( 50 ileś chyba tam) http://olx.pl/oferta/skoda-felicia-lpg-C...
Tu się zgodzę,żaden czas nakładania się faz.Prędzej właśnie PWA za nisko(za wysoko raczej nie).Potrzebuje troszkę czasu,by sterownik zaczął korygować mieszankę.Jeśli jest to młoda instalacja reduktor wykluczony. Może być sondka słaba,więc należy ustawić właściwe PWA,by mieszanka była na poziomie bogatej mieszanki.Sonda się nagrzeje będzie dobrze.
1. To jest wersja z modułem. 2. Każdą ze świec wykręcałem, nie są czarne i iskra na nich jest bardzo dobra. 3. Na myśli miałem że gdy zacznie się dusić podczas jazdy wyłączę i włączę zapłon. 4. Problem występuję przy każdej temperaturze (i silnika i atmosferycznej), a mianowicie przy zwiększonej wilgotności nasila się delikatnie a przynajmniej tak mi...
Co do oryginalnej instalacji to mogę się spierać co do jej jakości... Teść ma Felicie 1.3 2000rok. Dba o auto aż do przesady, pod blokiem nie stoi jesli nie musi i ZAWSZE jest garażowane. Do tej pory już robiliśmy zamek w drzwiach kierowcy, popękł i kluczyk latał w kółko. Teraz jest tak, że jak się zamknie to od kierocy sie nie otworzy. Jest opór, ale...
w skodzie felicji z akumulatora jest pobierany zbyt duzy prad co powduje przewaznie w zimne dni ,ze gdy auto postoi przez jakis czas nie da się pozniej odpalic samochodu z powodu wyczerpanego akumulatora,dlaczego akumulator się wyczerpuje moze ktos mial podobna usterke? Witam. Przy niskich temperaturach (czytaj ok -15 - 20 C) zmniejsza się pojemność...
Witam. Skoda felicia 1999 Silnik 1.3 68KM 50kW na łańcuszku czy w tym typie jest tzw. silnik bezkolizyjny. Tzn: jak się zerwie łańcuch ( choć niby się nie zrywa ) to silnik przeżyje Nie mogę nigdzie doczytać a szukam od tygodnia. Może i słabo szukam ale już nagli mnie czas bo auto przejdzie bokiem :) A jak nie to w jakich feliciach były silniki bezkolizyjne....
Akumulator jest nowy. Ma około pół roku i dotąd nie było z nim żadnych problemów. Dziś pojadę do mechanika, który sprawdzi czy coś innego zżera prąd. (jeśli uruchomię auto po 8 godzinach). Alarm działa poprawnie. Teraz w ogóle go nie załączam, zamykam drzwi kluczykiem. Zobaczę czy uruchomię auto. Musi być gdzieś wyjaśnienie, oraz ktoś znający się na...
Przywrócenie do życia (usunięcie blokady)Tego typu alarm użytkuję w samochodzie marki SKODA Felicia. Alarm dwukrotnie uległ zablokowaniu (nie działało nic, włącznie z centralnym zamkiem). Zablokowanie nastąpiło podczas rozruchu silnika przy słabym akumulatorze (w warunkach zimowych). Jedno odblokowanie mnie kosztowało, ale w drugim przypadku dałem sobie...
felicia skoda skoda felicia głośnik skoda felicia
schemat elektryczny touran licznik honda klejenie żywicą metal
podłaczenie wiatraka złącze spawarki
Schemat ZURA PS-100: modulator dźwięków ostrzegawczych lub zasilacz laboratoryjny Oznaczenia wyprowadzeń głowicy UKF 6ZA-1EE-A