Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
Nie tylko, są zaworki i sprężynki które tracą swoje właściwości.
Moze trza przeregulowac reduktor + wymiana filtra powietrza.
Możesz wypróbować ten termostat Nr katalogowy 047121111A.http://www.unto.pl/termostat-...
Auto stare, być może pompka paliwa już skonała.
Witam.Jeśli masz pin immo to wystarczy dokodować nowy klucz do immo i wszystko będzie działać.Ewentualnie immo off ale to już trochę kosztuje.Pozdrawiam
Kup plyn do vw,skoda
Wymieniasz samą kostkę stacyjki.NIE ruszasz transpordera , cewki , kluczyka. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/2726338700_...
Witam muszę wymienić uszczelkę pod głowicą w mojej felici tylko nie do końca wiem jak wyjąć rozrząd aby go nie zruszyć ? Prosiłbym o opisanie jak zdjąć pasek rozrządu . Z góry dziękuje za pomoc :)
A jak rozmontować przepustnice żeby dostać sie do potencjometru i ścieżek? Patrzyłem i za bardzo nie wiem jak a boje się coś rozkręcić nie potrzebnie, żeby póżniej wszystko grało. Jak czyścić tą ścieżke to jak najlepiej? Czytałem, że trzeba to robić bardzo ostrożnie żeby jej nie porysować. Dzięki i pozdrawiam
Jak nie załapuje rozrusznik, to mi wygląda na awarię stacyjki (moze zwarie uszkodziło) - chociaz głowy nie dam. Ewentualnie posprawdzaj bezpieczniki, może któryś upalił sie, a wymiana uleczy sytuację.
Próbowałeś go odpalać zapasowym kluczykiem?.Jeśli tak i samochód nie odpala,to problem tkwi rzeczywiście w centralce immo lub w cewce transpondera.IMMO można usunąć z tego komputera.
Masowanie sondy sprawdzić. Gazownia jest?
Chyba nic więcej....
Kup takie same, i niech ktoś zrobi przebieg na właściwy.
Sondę zostaw, wymiana na inną i tak nie podniesie mocy, dalsza diagnoza się kłania.
Tak, diody, w wpierw się sprawdza co nawałiło, a nie wymienia na pałę.
Zauważyłem na śrubach mocujących szt.3 są również uszczelki czy tak ma być.
Witam, Mam następujący problem ze stacyjka od pewnego czasu po zapaleniu samochodu blokuje się kluczyk i nie mogę go wyjąć. Problem polega w tym ze nie chcę on ani drgnąć jedną ani w druga stronę. Nie mogę zgasić nawet silnika. Jeśli już po jakiś próbach uda mi się go wyciągnąć wszystko jest OK aż do kolejnego zapłonu. Moje pytanie brzmi czy będę musiał...
Witam Zajrzyj tu: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F... Chociaż to Felicja ale kierując sie tym opisem zrobisz i w Fabii.
Kolego z wymianą nie ma problemu . TRW ogólnie dobre klocki . Jeśli chodzi o bębny z tyłu to polecam lekturę http://dailydriver.pl/porady/technika/zu... .
Witam. Jestem właścicielem, pierwszym, 9 letniej Skody Felicii. Rocznik 2000. Przez ten czas, jeździła bezproblemowo. Jednak tej zimy zaczęły się problemy. Brak napięcia, auto nie odpalało. Myślałem, że to z powodu mrozów. Ładowałem akumulator, wyjmowałem go na noce. Jednak za którymś razem nie zadziałało i auto odmówiło posłuszeństwa. Np. Odpalało...
Alternator trzyma się na śrubie u góry od regulacji naciągu i na tej na dole. Naciągać najlepiej delikatnie jakimś drewnianym ewentualnie metalowym "drągiem" delikatnie go napinając (ktoś w tym czasie dokręci górną śrubę na napinaczu). Nie robić tego na "chama" i ile pójdzie bo posypie się pasek albo łożyska.
to na początek odczyt błędów i parametrów i tak jak kolega pisał czyszczenie i adaptacja przepustnicy lub jak nic nie da wymiana.
Skoro działo się tak przed rozebraniem zacisku i tłoczka to obstawiam rozwarstwiony przewód hamulcowy - wymiana na nowy.
Wymiana czujnika temperatury nie jest zbyt skomplikowana. Należy spuścić nieco płynu chłodniczego. Czujnik ten znajduje się w króćcu wylotowym z głowicy silnika do chłodnicy. Wymiana czujnika: wyjmij zabezpieczenie, wyjmij czujnik, wstaw nowy, zabezpiecz. Uważaj by nie uszkodzić uszczelki. Napewno sobie poradzisz :D Pozdrawiam
Do faworitki kosztuje około 100-120zł pasuje ale jak masz immo to klucze będą bez transponderów, do feli 100 droższa. Ostatnio klient chciał tanio i zażyczył sobie żebym założył z fawority a transponder z kluczyka przykleił na stałe do cewki czytnika żeby dało sie jeździć. Też sposób.
Wymiana mostka pomogła. Dzieki wielkie za pomoc.
Witam, mam bardzo podobny problem w swojej skodzie i też zachodzę w głowę o co może jej chodzić dodam tylko że wymiana filtra paliwa nic nie da, bo w moim przypadku też nic nie pomogła.
A ile taka wymiana moze kosztowac? (robocizna+czesci)
Witam. W felicji pali się kontrolka poduszki powietrznej, prawdopodobnie popsuł się sterownik. Czy można go naprawić bo wymiana na nowy trochę kosztuje. Pozdrawiam
Przepustnica otwiera się do końca? Zawory wyregulowane?
Nie można przekręcić kluczyka w stacyjce, stacyjka zablokowała się po wymianie kostki stacyjki. Przed wymianą kluczyk w stacyjce dał się obrócić tylko nie odbijał z pozycji II (rozrusznika). Czy można coś z tym zrobić? czy konieczna jest wymiana całej stacyjki?
W Felicjach często pada regulator. Ale warto też przyjrzeć się diodom prostowniczym. Jeśli któraś jest zwarta, to generuje ona niepotrzebne obciążenie na wale. Jedno i drugie (regulator i mostek) kosztuje grosze, wymiana jest szybka i bezbolesna :)
Już sama wymiana oleju go wyciszy, ja bym żadnej płukanki nie lał tylko 10w40 i wymiana po 2000km znów na 10w40.
Jedyne co pozostaje to nowa stacyjka, bardzo popularna usterka. Koszt około 230zł z immobilajzerem, 150 bez immo. Jeśli jest immo można przełożyc pastylki w kluczykach albo zakodować nowe. Pozdro. Robie to srednio raz na tydzień. Słyszałem od klientów że goście co zajmują się dorabianiem kluczy naprawiaja coś takiego tylko bez gwarancji za około 100zł
Mnie przeskoczył pasek rozrządu po wkręceniu się strzepów paska alternatora ktore dostały się pod osłonę paska rozrządu.Oczywiście pogieło zawory, które "podstęplowały" tłoki.Naprawa-wymiana kompletnej głowicy,używanej.A winny był napinacz paska alternatora-wymiana. Tak że warto i to sprawdzić.Silnik 1.6/75KM, SKODA Felicia.
lancuch dopiero co wymienilem, wczesniej bylo go slychac a teraz jest cicho :) Niestety wymiana lancucha nie zaradzila problemowi...
Rozrusznik zakłóca sygnał obrotów wału, w paru przypadkach pomogła wymiana wirnika. Podmieniłbym jeszcze czujnik wału.
Z tyłu obok zbiornika paliwa- wymiana katastroficzne niewygodna. Ale najpierw przeczytaj tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Żadna wymiana czujników na inne nic nie da. To że się bąbli oznacza że się gotuję a nie że są przedmuchy. Jakby były przedmuchy to by był problem z odpaleniem po postoju bo by płyn stał na tłoku. W 120 miałem to samo. Syf w silniku między tulejami a blokiem. Do wyjęcia tuleje i płukanie bloku z syfu w środku. Trzeba podjąć decyzję czy się opłaca to...
Jeśli pokazuje obroty i prędkość to wymiana linki nic nie da. Do uszkodzenia musiało dojść w liczniku.
Dla Łukasza - albo wymiana akumulatora lub rozrusznik do przeglądu. Mati - I= U/R.
Jeżeli jest faktycznie usterka to błąd nie da się skasować. Lub skasuje się i o chwili zarejestruje się ponownie. Wymiana uszkodzonego elementu zezwoli na skasowanie błędu.
centralka to tsefanelli city, emulator stag2-E4. da sie cos z tym zrobic? duzo zachodu jest z wymiana centralki na al700??
Cześć. Jest to mój pierwszy post na tym forum . Jest to listwa od skody felicii 1.3 mpi . Główne moje zapytanie to. Czy da się naprawić tą listwę co niżej na obrazku.Wiem ze jedna cewka jest spalona . i czy by mi ktoś doradził jak wymienić tą cewkę . Dlaczego wiem ze jest cewka spalona ? bo przekładałem taką samą listwę od kolegi . skoda chodziła bardzo...
Uszkodzenie regulatora napięcia lub zjechane szczotki w zintegrowanym regulatorze napięcia.Regulator napięcia wraz ze szczotkami stanowi całość.Ten zespół można wymienić bez odkręcania alternatora gdyż jest zamontowany z tyłu w obudowie alternatora na dwóch śrubach.Gdy wymiana regulatora nie odniesie skutku,trzeba będzie jednak wykręcić alternator i...
Wymiana nie zaszkodzi , aczkolwiek problem nie musi leżec po stronie zapłonu, lecz układu paliwowego
Witam. Swoje lata już to ma. Więc może być ciężko. Jest opcja że to się urwie podczas odkręcania. Dobrze by było jak byś się zaopatrzył w klucz oczkowy-otwarty do przewodów hamulcowych. Ale widzę że pozbywasz się starych przewodów więc jest opcja przeciąć ten giętki i wtedy nałożyć klucz oczkowy ale taki mocno pasowny. Jest opcja że się jednak zniszczy...
Jeżeli gładź w cylinderkach nie jest porysowana lub skorodowana, to można spróbować ich regeneracji. Jak znam z doświadczenia, to jeżeli śruby są skorodowane, to i w podobnym stanie jest odpowietrznik. Przy próbie odkręcenia, przeważnie się urywa. I wtedy wymiana cylinderka jest konieczna. Do rozwiercenia śrub najlepiej użyć wiertarki bezprzewodowej...
Problem jest (niestety) szeroko znany... (Ten Typ Tak Ma) Przyczyną problemów jest zbyt cienki kabel alternator-akumulator. Przy większym obciążeniu (w zimie: światła+ogrzewanie) spadek napięcia na nim jest tak duży, że akku przestaje być ładowane... Rowiązania są dwa: 1) Dioda schottky'ego dołączona do alternatora, powodująca podbicie napięcia. Proste....
Od tamtego czasu nastąpiła wymiana świec, czyszczenie przepustnicy, lecz objaw pozostał, acha lambda sprawdzana - jest ok, poradzcie coś
Co Masz na myśli pisząc o wymianie? Chodzi o wymianę parownika czy silnika krokowego w przepustnicy? Jeżeli mówisz o wymianie parownika to czy wymiana wszystkich części w parowniku (to co zrobiłem) miało sens?
Jednak wymiana, założyłem od Fabii, jest konieczna zamiana miejscami przewodów na wtyku. Zamieniamy miejscami 1 z 2.
kable zwarte przy czujniku przy chlodnicy Dodano po 49 zwarte przy czujniku przy chlodnicy Dodano po 1 przed wymiana czujnika przy termostacie wentylator sie zalanczal
Nie robiąc offtopa proponowałbym zapiąć voltomierz lub bargraph ledowy do sondy i wstawić go w kabinę lub kabelek do staga i laptop na siedzenie. Wymiana w ciemno bez diagnostyki ...... w szczególności, że w MPI siedzi to badziewie II generacji... Koniec offtopa.
Witam. Dla zainteresowanych odpowiadam że pomogła wymiana wszystkich bezpieczników i przekażników w skrzyńce wewnętrznej, zacząłem od najłatwiejszej rzeczy i to załatwiło sprawę. Dziękuje za zainteresowanie i podpowiedzi zamykam temat.
Na 99% jest to wina układu WN ,na początek wymień świece tylko nie jakieś tam do LPG bo do bzdura ,kup takie jakie zaleca producent to twojego silnika,jeśli to nie pomoże to pozostaje wymiana cewki ,w tym aucie masz przewody WN czy cewka jest na świecach?
Poleciało któreś kółeczko w liczniku. Do wymiany (jesli masz i chcesz się w to bawić) lub wymiana samego licznika. standardowa usterka w skodzie Felicji z przebiegiem pow. 200 tyś To ja mam szczęście - 217 tys. i nadal się kręci :)
Witam , Mam dokładnie takie same objawy w swojej felci ... Czy ktoś rozwiązał ten problem - znalazł przyczynę ? Byłem już u tylu mechaników ....nic ... wymieniałem już chyba wszystko ( została jeszcze wymiana samochodu...a szkoda bo jest idealne na dojazd do pracy). Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? Proszę o odpowiedź...
Ściślej to problem wkładki stacyjki, a to znacznie ułatwia zlikwidowanie usterki. Pęknięta jest sprężyna w ww wkładce. Wkład stacyjki zamiennik vika to koszt około 18 PLN, wymiana śmiesznie prosta. Nie potrzeba demontowac, wymieniać całej stacyjki. Wkłąd stacyjki jest mocowany do stacyjki dwoma malutkimi śrubkami (będzie potzrebny naprawdę mały śrubokręt)....
kolego wymiana tulejek na rozruszniku i przy okazji szczotek powinna wystarczyć. oczywiście przed założeniem nowych szczotek trzeba wyczyścić dokładnie wszystkie części oraz miejsce po którym chodzą szczotki
ok, rozumiem, ale co ja moglem uszkodzic poprzez mocne, ale jednak zwykle przykrecenie nakretki?? moze cos wlasnie przestawilem czy cos? fakt, nie jest to sytuacja komfortowa, ale chcialbym znalezc wlasciwa przyczyne i byc moze usunac usterke. wymiana to ostatecznosc, moze da sie jej uniknac i nie narazac sie na niepotrzebne koszty :|.
Ok, naprawione. Ku potomności: Pewnie przyczyn może być dużo ale w moim przypadku pomogły dwie rzeczy: 1) Wymiana filtra powietrza 2) Poprawienie kontaktu na alternatorze od wzbudzania? (ten kabelek podłączany od regulatora do alternatora) uff! Dzięki za wsparcie.
Potwierdzam.AEE w Skodzie i w VW różnią się mocowaniem pomimo takiego samego kodu.Szukaj bloku od Skody.
witam. problem taki jak w temacie, mianowicie na początku myślałem ze to wina radia, bo aku sie rozładowało wtedy jak radio było włączone. szybka wymiana na nowe radio i niestety ten sam problem. co może powodować to rozładowanie i jak to sprawdzić? zamek centralny? alarm? a może kable do radia?
Świece nie były spory czas temu wymieniane, jednak wydaje mi się, że wtedy również na samochodzie miałbym problemy z rozruchem. Miałem już podobną sytuację około 6 lat temu i wtedy pomogła wymiana jednego elektrozaworu na pompie paliwa (Lucas), jednak teraz ciężko dostać taki elektrozawór, a na szrotach sprzedadzą tylko z całą pompą. A co do ściętego...
Mam taki problem ze swoją Felicją, rano problemy z odpaleniem tak jakby nie mogła wejść na obroty po kilku krotnej próbie odpalenia wchodzi na obroty i muszę dodać gazu na 2500 obr. żeby przeszła na gaz i wtedy już nie ma problemu, chodzi ładnie i czasami jak jest gorąca też nie mogę jej odpalić, 300-500 obr. i gaśnie, albo w ogóle nie chce odpalić...
Wymiana akumulatora pomogła, to przez stary zużyty musiało sie to wszystko dziać. Auta nie odpaliłem z kabli ponieważ miałem podpięty akumulator, cala moc uciekała do niego i sie ulatniała, gdybym podpiął do samych klamer pewnie by odpalił.
Witam. Mam kilka pytania odnośnie instalacji lpg w aucie Skoda felicia1.3 MPI r.1998. Druga generacja(STAG). Model elektrozaworu: TIPO EV00 67R-01022 off LOVATO SPA 6 VINCENZA. Identyczny jak na foto poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/5692580700_1... 1) Jakie powinno być spalanie gazu przy dobrze działającej instalacji gazowej? Zbiornik...
Jedyne pewne wyjście to wymiana nastawnika przpustnicy.Jak się chcesz z tym problemem męczyć to jak silnik wejdzie na obroty to nacisnij energiczne na pedał gazu i i zwolnij, obroty ustatkują się .Kolega elektrolit ma rację---zdarza się że problem się ustatkuje ale trzeba trochę cierpliwie przejechać parę setek km.
No to masz problem Tak jak kolega pisał, czujnik polozenia przepustnicy nie wystepuje jako osobna czesc wiec tylko wymiana całej przepustnicy. Jednakze sam kiedys odkrecilem ten potencjometr za pomoca serwisowego srubokrecika:), u mnie zawinieta byla jedna nozka wiec ja urwalem bo wyprostowac sie nie udalo:) Dzialalo jescze troche na smarze grafitowym...
Oddaj do fachowca bo taniej już było przed wymianą niepotrzebnych częsci.
(at)Aleksander_01 Mam nadzieje, że to to. To już druga podobna usterka na oryginalnym magnetonie. Miałeś może u siebie taki przypadek? (at)Bieda z nędzą Kontrolka zapala się po uruchomieniu silnika, nie gaśnie, żarzy się po zapaleniu silnika i przy większych obrotach rozjaśnia się. Przy małych obrotach ledwo widoczna. Jak jechałem i wystąpiła usterka...
Witam, może pomogę ... Też niedawno zakupiłem moją felicię 1,6 1999 ... autko od dziadka 87 lat ... miał od nowości ... spód jak nowy ... silnik wygląda lepiej niż w moim i30 2009 opisana każda wymiana i szmatki w zagłębieniach ... Jednak pracował nierówno na wolnych obrotach, żeby dojechać do domu (400 km) poradziłem sobie podciągając linkę od gazu...
Sprawozdanie autko dzis jezdzi jakby lepiej (troszke lepiej sie zbiera ale to miasto) W 2 sklepach czujnika brak w 3 jest ale z niebieskim paskiem (42zł) (kobita nie kumata ja tez nie wiem czy może być ) mam z żółtym w autku nie biore podjaz pod aso > czujnik 87zł , filtr paliwa ok 40zł hym "to pewno przyjadae do was jutro " i jazda na miasto filtr...
Jeden Warsztat mnie oszukał. Pytam czemu kiedyś mogła rozpędzić sie do 170km/h a teraz od 130km/h zbiera się powoli? Facet mowi pompa już ciśnienia nie daje i pewno niedługo padnie i wymienił. Szkoda że starej nie zabrałem bo była dobra (pomyślałem na co mi stara śmierdząca benzyną, uszkodzona) Wymiana nic nie dała, ale to okazało sie po pół roku bo...
Odświeżam wątek . Znowu dzieje się to samo , w deszcz porażka z jazdą , zauważyłem , że na cewce zapłonowej są małe wyładowania przebicie delikatne na obudowie , jak się rozgrzeje prawie znika (sprawdziłem zraszając wodą). Wymiana gumek nie pomogła . Chcę kupić nową tylko nie wiem jakiej firmy wybrać : ngk , champion , czy tesla ? Wszystkie są w podobnej...
Witam wszystkich zakładam temat jak wyżej, autko to skoda felicia 1.3 mpi 98 rok instalacja gazowa II generacji, auto w trakcie jazdy przełącza się z LPG na benzynę samoczynnie, dzieje się tak zarówno w trakcie jazdy jak i na wolnych obrotach na postoju. Ostatnio był wymieniany redukor ponieważ stary był już wiekowy i membrany były sztywne, nowy reduktor...
Witam, Problem z przepustnicą w Felicii opisywany był na forum wielokrotnie, ale dotychczas nie znalazłem rozwiązania swojego problemu, zatem proszę o pomoc w następującej sprawie. Skoda Felicia 1.3 MPI 98 r. - problemy zaczęły się od zawieszających się obrotów do 2000 tys. (czasem zaraz po odpaleniu czasem po przejechaniu kilku km). Wizyta u mechanika...
Okazało się że to czujnik położenia walu - mimo że jak pisałem wcześniej sprawdzałem go. Widocznie zabrakło mi cierpliwości. Silnik musiał być wcześniej "zalany" dlatego wymiana czujnika nic nie dała zwłaszcza że z powrotem założyłem poprzedni będąc przekonanym że to nie w/w czujnik. Warto wspomnieć że odłączenie immobilizera nic nie dało. Pamiętajcie...
Witam, miałem dokładnie te same objawy, wymiana czujnika Halla pomogła. Piszesz że podstawiłeś z innej kwestia czy z jeżdżącej czy ... ? Druga możliwość, miałem to sto lat temu w escorcie - nazbierał się taki syf pod sitkiem w zbiorniku paliwa, że zrobiła się tam kulka, która czasem pod ciśnieniem była zasysana i przytykała rurkę. Jak opadła auto śmigało...
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Po kupieniu innego komputera z immoo bylo to samo tylko wgl nie odpali greci rozrusznik i nic. Jeśli wymieniasz któryś ze sterowników (immo albo silnika) to musisz je zsynchronizować. Zrobisz to programem diagnostycznym do VW, nie trzeba znać żadnych loginów. Ale wymiana sterowników w Twoim przypadku nic nie da bo nie masz transpondera. Wiec kupilem...
Trochę podstawowych pytań, które powinny być zadane na początku: - jaką temperaturę pokazuje wskaźnik temperatury (w zależności od sytuacji), - czy załącza się wentylator chłodnicy? [url=http://webcache.googleusercontent.c...
Witam jestem posiadaczem skody od jakiegoś czasu, problem mam z nią takowy że, podczas jazdy (na zimnym silniku też, choć dużo mniej) występuje powyżej 2 tys. obrotów szarpanie przy rozpędzaniu, zdarza się też podczas równomiernej jazdy ze stałą prędkością, towarzyszy temu spadek mocy. Kroki jakie dokonałem do tej pory- wymiana świec (2 komplety) jedne...
Witam, mam problem z Autem ww. skoda spala mi 1zł/1km, zakres robót które zrobiłem by to zmienić to -wymiana rozrządu(łańcuszek był już luźny) - wymiana sondy Lambda, tutaj zauważyłem, że przy kostce od komputera do sondy, przy przepustnicy, jest coś dziwnego z jednej strony kostki kolorystyka przewodów jest inna niż z drugiej strony http://obrazki.elektroda.pl/5552217800_1...
Niestety :( wymieniłem mostek i dalej to samo. Po wymianie zauważyłem następującą rzecz. Po rozruchu zmierzyłem napięcie na akumulatorze i alternatorze: 12,6V ale zaczeło dość szybko rosnąć, jednak zatrzymało się w okolicach 13,2V. Po załączeniu świateł mijania napięcie spadło do 12,8V, a gdy wyłączyłem silnik napięcie skoczyło do 13,5V, a przed wymianą...
Autko Skoda Felicia 1,3. W czujniku poziomu paliwa uszkodziła się płytka ceramiczna z rezystorem. Całość czujnika to część nr 6U0 919 671. Sama płytka jako część nie występuje. Mam pod ręką identyczny mechanicznie czujnik ze Skody Fabii (nr części 6Q0 919 673) o rezystancjach: min = 51 Ω, max = 292 Ω. Byłbym wdzięczny za zmierzenie (i podanie...
Z tym brakiem dostępności R134a to nie do końca prawda To prawda ale bez znajomości nie ogarnę tego od ręki. Musiałbym chyba jeździć po serwisach i pytać. No chyba, że ktoś coś? w okolicach Warszawy, w sumie mógłbym podjechać nawet do tych 100km :D Nie wiem czy fabryczny parownik wytrzymałby ponad 20 lat Mój ma 27 lat i nic mu nie dolega. Jak go montowałem...
Najczęściej wystarczy dociągnąć nakrętkę piątego biegu lub 2gą nakrętkę na głównym wale skrzyni. Jak to zrobić? 1)Spuszczasz olej, oczywiście ze skrzyni biegów! 2)Podpierasz skrzynie biegów 3)Odkręcasz łapę skrzyni biegów od podłużnicy 4)Odkręcasz dekiel skrzyni, czyli tą dużą zaślepkę na końcu skrzyni po prawej stojąc przed autem. 5)Dokręcasz nakrętki,...
A ja po pięciu latach sprzedałem Astrę. I strasznie się cieszę. Za całokształt - powiedzmy 6/10 pkt. Ale strasznie irytujące ciągłe stuki w zawieszeniu. Komplety brak hamulców na tyle, wiecznie coś tam niedomagało. Tzn . dopiero całkowita wymiana wszystkiego co z hamulcami związane na tylnej osi- jakiś postęp był. Ogólnie ja osobiście Opla już nie polecam....
tak znam tą stronkę;)ale tam znalazłem tylko Regeneracja zewnętrznego mechanizmu wybierania biegów, no i chyba spróbuje tego;)a pozatym to sądze że to wina poduszek, i nie bawem zabiore sie za ich wymianę;) DZIEKI
Witam, pacjent opel meriva a 2005 z14xep Czy jest możliwość zamontowania manualnej regulacji 1go biegu wycieraczek jak to można było robić przy astrze F z dokupieniem manetki z kółkiem + przekaźnikiem coś jak w temacie https://forum.opel24.com/topic/7637-mont... Jest myk na sterowanie...
Witam, jest to mój pierwszy post i dlatego na początek chciałbym się przywitać. Mam pewien problem i z tąd moje pytanie. Planuję użyć silnik ze Skody Felici 1.9 D o oznaczeniu AEF do budowy quado - traktorka . Oryginalnie silnik jest pochylony "na pompę" a ja muszę go pochylić w drugą stronę. Moje pytanie jest następujące . Czy przy pochyleniu tego...
Objawiło się, że ubyło mi 2 litry wody a przybyło oleju !!!! Olej jest jak szara maź, czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Spróbuje sam się za tą wymianę zabrać, jak myślicie poradzę sobie i jak sprawdzić czy głowica bedzię wymagała szlifu ?
Przed zakupem i wymianą czujnika , sprawdź TERMOMETREM ciepłotę(temperaturę) silnika i porównaj ze wskaźnikiem.! Nie zawsze to co wskazuje na zegarach jest prawdą.
felicia skoda skoda felicia skoda felicia schemat
kabel ampery zasilacz napiecie kondensator stukać skręt prawo
Brak świateł pozycyjnych i oświetlenia tablicy w Toyota Avensis T25 Przepalające się bezpieczniki Webasto w Manitou 2150