Klakson dziala niezaleznie od polozenia kluczyka w stacyjce.Bezpiecznik F17 i wyjscie do klaksonu jest na BB 6(w skrzynce bezp.).Ze schematu wychodzi ,ze bedzie tam caly czas napiecie niezaleznie od stacyjki. Na tym przewodzie wisi tez napiecie do przelacznika swiatel krotkie/dlugie.
Zdemontuj ten czarny poasek z zderzaka tam są po 2 śruby chyba na klucz 13.
Dopasuj klucz i nabij albo wciśnij. To nie jest skomplikowane.
Coś źle robisz.Przykręcane to jest na klucz imbus 6?Jeżeli tak to normalnie ręką.
Wczoraj go wymieniałem. 38zł (2piny) i klient ucieszony. Po lewej stronie (od produ auta) chłodnicy, klucz chyba 32. Slepy wymaca...
Masz drugi klucz i czy też nie działa? Próbowałeś go zaprogramować?
Klucz 30 mm.
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Obydwa to oryginały, tylko były dwie wersje, ta na imbus to blaszana wypraska z gwintem,a 12-kątna to lita nakrętka, obydwie jednorazowe z wąsami zabezpieczającymi przed odkręceniem. W sumie nici z rozmiaru, bo i tak podejdzie tam tylko dedykowana nakrętka, powszechnie dostępna nr 6Q0 407 396 B, Febi 30028, Hans Preis 109 664. Ale jakby co gwint M16x1,5...
Udało się za pomocą klinów, a dokładniej to drutem odchyliłem dźwignię od klapy bagażnika. Troche ucierpiał lakier bezbarwny, ale auto swoje lata ma więc nie ma co płakać. Najważniejsze, że kluczyk odratowany, a w poniedziałek pędzę dorobić klucz.
Masz rację, nie będę kompinował, dziękuję za pomoc
Nadmieniam że do filtra jest specjalny klucz
Mam klucz do półosi z zabierakiem 3/4", po prostu na nim staje przy dokręcaniu, klucz ma ok 0,5m a ważę 75kg, wychodzi w granicach 30kgm
czas na przegląd kolego- wyslwietla sie "klucz serwisowy" ;-) (zmiana oleju, filtrow itp)
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
Dlatego opisałem różnice w zaworach lovato stary typ klucz 13 tam filtr idzie większym otworem na dółu. W nowym na odwrót.
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Potwierdzam,nie trzeba wyjmować deski.Giętki klucz torxowy i śrubki odkręcone
W takim razie klucz plus młoteczek i napieramy.
Może pentla ma przerwe, albo zimne luty w liczniku.Sprawdź czy widzi klucz wogule.
Dam rade bez specjalnych narzedzi wymienic ten czujnik od wałka rozrządu? Klucz do odkręcenia śrubki nie jest specjalistycznym narzędziem. Używając głowy nic nie nabroisz.
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
Przemylem to spirytusem i wymienilem baterie jednak brak efektu Wstaw zdjęcie tej płytki.
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Tam jest klucz 8 i 19
poszukaj raczej po serwisach dorabiajacych kluczyki. trzeba przeniesc immo lub zakodowac potem nowy klucz.
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże.
W dzwonie skrzyni biegow dokladnie pod termostatem.Kostka z 3 pinami , srubka M6(klucz 10 potrzebny).
najpierw 17 pozniej11 potem10 i kanał 21i tam wpisac ilosc kluczy i kazdy nastepny klucz wsadzic właczyc zapłon i jak zgasnie kontrolka immo to zapłon wyłaczyc i kazdy nastepny tak samo.
Witam wszystkich Posiadam Skodę Oktavie II ,1.9 TDI, 110km , 1Z5 2005 rok autko na medal a tu bam wsiadam rano do auta przekręcam kluczyk a tu żadna kontrolka się nie zapaliła oraz brak 4 sygnałów dźwiękowych auto odpala ale po chwili gaśnie pompe paliwa słychać działa ,światła , wentylacja, radio też wcześniej nie było żadnych problemów cała przygoda...
Chodzi o to że chce dorobić klucz, dam radę odczytać pin i wpisać klucze Vag Commanderem, licznik zostaje stary chodzi tylko o klucz? Czy nie ma przeszkód jak np. Audi licznik Magneti Marelli Jeager odczyt tylko na stole? Klucz nowy.
mam klucz dynamometryczny, spóbuje dokręcić tak jak 78db78 piszę
Będzie taniej bo coś popsujesz jeszcze i będzie płacz. Daj klucz do zrobienia i śpij spokojnie.
najtańszą słowo klucz, ja polecam Brenderup. Raz a dobrze.
Jest też sposób na dopasowanie wkładu do posiadanego kluczyka pasującego do zamków. Odpada wówczas cały problem z immobilajzerem, chyba, że ktoś właśnie chce zmienić klucz od stacyjki wraz z immobilajzerem i wówczas można dopasować zamek do klucza od stacyjki. Tak czy tak można zrobić aby był jeden klucz od stacyjki i zamka.
Witam, w Skodzie Fabi 2 1.6 TDI cieknie ropa spod nakrętki (na klucz 25) cewki wtryskiwacza. Chce tam wymienić oring ale nie wiem jakim momentem przykręcić później tę nakrętkę. Ktoś wie? I jaki oring tam siedzi?
W serwisie dasz dowód od bryki i za parę dni masz nowy gotowy klucz. Sam dowód nie wystarczy musi podać kod, jak pisałem wyżej.
A w Autodacie 70nm i 40* i nie mam wątpliwości, że będzie to samo co 175nm :) Zresztą jak masz wątpliwości i klucz dynamo to możesz to zweryfikować
Tak robiłeś? - https://www.youtube.com/watch?v=SqOLGpy7... robiłem tak jak na filmiku tylko że u mnie ciągle jest kluczyk i Oil ciągle mryga. Dodano po 7 Nawet bez kluczyka pali się ten klucz po włożeniu kluczyka i przekręceniu zapłonu ciągle jest klucz i napis OIL.
Przełóż grot z drugiego do pierwszego. I wkładkę od kierowcy dopasuj pod ten grot. Polecam dorobić chip immo pod drugi klucz, na, zapas.
witam. mogła wyskoczyć linka przy zegarach.trzeba wyjąć linkę ze skrzyni poprzez odkręcenie nakrętki ząbkowanej trzymającej linkę a potem pokręcić ją i sprawdzić przy pomocy drugiej osoby czy pokazuje kilometry.wtedy będziesz wiedział co robić,czy dostawać się do zegarów(trochę zabawy)-trzeba wszystkie wkręty rozkręcać od wlotów,wlączników czy uszkodzona...
programowałem taki klucz od pasata niedawno jutro napisze ci jaka jest procedura kodowania tego klucza napisz mi tylko jak tamten próbował
Witaj, jeżeli posiadasz tylko jeden kluczyk to lipa. Albo serwis, albo ktoś ze sprzętem i wiedzą jak to zrobic. Trzeba na nowo dopisać klucz do immo.
Jeśli miga,to sprawdż czy nie zagiołeś połączeń w liczniku. Podaj dokładne kody błędów. Kod pin znasz, można dopisać na nowo klucz, ale to póżniej.
jest on przykrecony do skrzyni biegow na klucz 10 koło łapy sprzęgła
vagiem immo nie wyłączysz i pinu tez nie poczytasz , jedynie zakodujesz klucz jak bedziesz miał pin
To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
dopisać nowy klucz i po problemie. koszt max 150zł
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Jezeli masz tzw smart klucz to zmien baterie s sprawdz czy zapala sie led na kluczyku tzw FOB.
to nie sruba,a zakończenie osi wirnika.Ma wejście na klucz wpustowy,aby umozliwić zdemontowanie koła wolnobieżnego.
Te klucze na zdjęciu to są do roweru nie do samochodów. Porządna długa przedłużka przegubowa na "małą grzechotkę " i odkręcasz bez problemu. W kole zamachowym są takie jakby wycięcia które ustawia się na wysokości śruby i klucz wchodzi lepiej. Czasem trzeba troszkę podszlifować nasadkę.
Szyby otwieraja sie nawet gdy krotko trzymasz klucz w pozycji otwierania(ponizej 1sek)?
antena , licznik 2 rzeczy , trzeba sprawdzic czy czyta klucz proste immo mozna usunac ale bedzie sie kluczyk palil na liczniku
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Święty gral -klucz. Trzeba użyć rozsądku. Przy odkręcaniu szczególnie. Jeśli brak doświadczenia mądrzę zlecić wymianę w serwisie
Nic nie powinno wypaść. Odkręcasz linkę, potem klucz 10 wykręcasz śrubę zabezpieczenia i wyciągasz do góry napęd linki z blachą zabezpieczającą. Przez otwór ma być widać poziom oleju a na przekładni linki powinien być ślad poziomu. Co do szlifowania powierzchni to raczej nazwał bym to polerką. Ale pierwsze to trzeba sprawdzić czy leje się tam ,a nie...
Problem rozwiązany. Został dopisany dorobiony nowy klucz do licznika za pomocą dedykowanego do tego sprzętu. Z jednym dopisanym kluczem elektryczne szyby zaczęły działać. Dziękuje wszystkim za wskazówki.
No to kostka stacyjki do wymiany standard w tym aucie a i tam jeszcze często zacinała się też stacyka w pozycji start .
W rozecie masz centralny otwór od strony półosi długi klucz HEX (imbus) nie pamiętam albo 5 mm albo 6mm i wykręcasz śrubę. Po tym zabiegu rozeta półosi powinna wyjść. Tylko uważaj bo wyleje się trochę oleju ze skrzyni. Albo trzeba go upuścić albo podnieść tak by auto było przychylone przy demontażu.
Próbowałeś kręcić wałem na sucho? Klucz na koło pasowe czy ruszy. Skoro zgasła w czasie jazdy.
Da się zrobić bez kanału.Podstawowe klucze płaskie i nasadowe wystarczą nie potrzeba nic specjalistycznego może tylko klucz dynamometryczny do dokręcenia koła zamachowego.Do tego podnośnik typu żaba do podstawienia pod silnik.Pamiętaj żeby do wnętrza skrzyni nie wpadł ci trybik od napędu linki licznika bo zdarza się że wpadnie.W tym modelu wyjęcie skrzyni...
Ma ale zwykłym ciężko dojść.Lepszy właśnie klucz francuz do rur tak naprawdę, lub duży tzw mors.
Wiesz, raczej nie potrzebujesz do tego schematu, swoj pierwszy taki klucz zrobiłem 'na oko' bazując na samych pomiarach zacisku i muszę Ci powiedzieć ze działał długo i jeszcze by pracował ale kupiłem profeske wiec ten lezy w szufladzie...
Witam.Jeśli masz pin immo to wystarczy dokodować nowy klucz do immo i wszystko będzie działać.Ewentualnie immo off ale to już trochę kosztuje.Pozdrawiam
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Czytaj tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zwróć uwagę na zawieszenie obu linek w tzw. pancerzu, które powinny być podwieszone na haczykach. Bywa, że ich mocowanie jest zrywane np. na krawężnikach i wybojach drogowych, w wyniku czego jedno koło może lepiej hamować. Spróbuj wyregulować długość linek. Regulacja linek możliwa jest z okolic lewarka biegów i dźwigni hamulca ręcznego, po zdemontowaniu...
Ok 300 zł, masz starą stacyjkę z pierścieniem? Jeśłi tak to podłącz pierścień i włóż klucz w starą stacyjkę, zabezpiecz, schowaj pod deską i masz bez kosztów.
Pytałem kiedyś w punkcie dorabiania kluczy, koleś stwierdził że dorobi klucz z immobilizerem za 120zł w ciągu 1 dnia.Nie wiem ile w tym prawdy ale możesz też tam sprubować.
Dwa czarnoniebieskie,to takie same zasilanie. Podsumowując zamień ten czarno niebieski pod szarobiałym z brązowoczerwonym zaizolowanym gdzieś z tyłu.
Witam Mam problem z zaprogramowaniem kluczyka do mojej skody,auto zapala normalnie jak i otwiera zamek lecz nie działa pilot z zamka centralnego. Dioda pilota mruga lecz zamki nie reagują. Kupiłem auto z jednym kluczykiem i ktoś powiedział mi że to kluczyk z seata. Nie wiem czy mam prawidłowy kluczyk. Klucz ma oznaczenie 5FA008548 434MHz. Może wie ktoś...
Jeden do samochodu trzy razy przyciska pedał hamulca i trzyma pedał wciśnięty a ty zakładasz klucz i wężyk przeźroczysty na odpowietrznik i w momencie jak kolega trzyma pedał to odkręcasz odpowietrznik. I zabieg powtarzać aż w przeźroczystym przewodzie poleci czysty płyn bez powietrza. I zaczynamy od najdalszego koła pompy hamulcowej.
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
No przecież masz cewka czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą\klucz zapłonowy-za mała wartość sygnału. Te fejsy są jednak za tanie
Pilot miga podczas przyciskania, w drzwiach też coś tam miga przy baczku. Zamek stoi(nie wiem czy klucz w ogóle ten) klucz wejdzie ani lewo ani prawo. Może woda w zamku zamarzła.
Nie zmieniałeś czasem radia w tym czasie? Skoro widzi pilota a nie działa w czasie zamykania to możliwe że że widzi że cały czas jest kluczyk w stacyjce przez co pilot nie będzie działał. Pokaż blok 6 (tutaj powinna być możliwość diagnozy po wyjęciu kluczka ze stacyjki więc pokaż co widzi z włączonym zapłonem i po wyjęciu klucza ze stacyjki). Czy po...
Prawdopodobnie chodzi o ten "pancerny" 102 HP, co nie potrafi wytrzymać 150 tys przebiegu, ale części są tanie. Ale tam wymiana świec to przy bardzo powolnych ruchach góra pół godziny. Ten AKL wytrzymuje bez stresu 0,4-0,5 mln km. A świece wymienia się tam w 10 minut. Pod warunkiem, że ma się prawdziwy klucz do świec, a nie taki z fabrycznego zestawu...
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
Witam Jeśli świeci kontrolka Airbag, to skasować błąd i pokręcić ponownie kierownicą przy odpalonym silniku. Jeśli Airbag mignie lub ponownie się zapali na stałe, to do wymiany spirala łącząca elektrykę koła kierownicy z resztą pojazdu. Ten element w Felicjach lubi padać. Oczywiście diagnostyka ma sens jeśli poduszka jest sprawna i nie wystrzelona....
witajcie moj problem moze sie wam wydac banalnie prosty ale...jest dokuczliwy w skodzie octavii ktora zamierzam kupic jest centralny zamek problem polega na tym ze nie mozna otworzyc za pomoca kluczyka drzwi od strony kierowcy klucz kreci sie w zamku - czyzby był rozwiercany? nie ma natomiast z tym problemu za pomoca zamka od strony klapy bagażnika...
Witam philips id33 podejdzie tez uzywany Pzdr
Witam. Kostka stacyjki .
http://skoda.autokacik.pl/pages/zrobsam/...
sprawdź bezpieczniki na aku
Ja nie wiem czy o to chodzi Koledze Bonus, ale jeśli radio miało funkcję sterowania kluczykiem ORAZ włączanie go TAKŻE BEZ kluczyka - to i w Octavii można to zrobić, po zamianie kabelków we wtyku zasilającym ISO z samochodu. Zamieniamy pin 4 z pinem 7. To jest w prawie każdym aucie grupy VW. A to: Tak pamięć stacji działa tak samo pamięć ustawień barwy...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Witam. Pytania w zasadzie mam dwa. Pierwsze gdzie znajduje się zawór upustowy pompy oleju? Drugie od czego jest śruba na klucz 24 od przodu silnika w obudowie pompy oleju? Pozdrawiam
Nie czyta kluczyka?
Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów). Znajdź miejsce na klucz imbus i kręć. Obserwuj w programie w programie w którą stronę się zmienia. Jeśli maleje to dobrze. Jeśli rośnie - kręcisz w drugą stronę. Operację tę oczywiście wykonujesz na odpalonym silniku pracującym na LPG. Temperaturę przełączania na LPG zmniejsz. 30...
Ale czy to możliwe, że od zostawienia kluczyka na zapłonie Wtedy na desce świecą co najmniej kontrolki: ciśnienia oleju, ładowania, hamulca ręcznego. Może w gnieździe zapalniczki została ładowarka telefonu/nawigacji/rejestratora. A może jeszcze nie domknięte drzwi i świeci się w kabinie ? Tu ułamek ampera, tam następny i na końcu "Houston - mamy problem"
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Witam Przymierzam się do zakupu samochodu Skoda Octavia z 2002 roku 2.0 benzyna 115KM do którego są dwa kluczyki, ale tylko jeden otwiera auto "na odległość". Sprzedawca twierdzi że trzeba wymienić baterię i będzie OK, moje pytanie do Was jest takie czy ten kluczyk czasem się nie rozkodował/rozkoduje po wymianie baterii i jak to jest z immobilizerem...
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Rozwiercić wkładkę. udało się bez ... temat rozwiązałem kluczykiem w zamku.
Inbus 6 do odkrecenia cewki (2 sruby).Klucz do swiec 16 rurka.Swiece polecam NGK BKR6ES V line 28.Przerwe ustawic ok 0.65mm.
Moja szklana kula mówi że pytanie powinno brzmieć "czego tam brakuje". Odpowiedź - baterii typu PX625A, służy to wyłącznie do podświetlenia.
Owin klucz folią aluminiową aby kontrolka migała lub wyjmij bezpiecznik od licznika i zobacz czy odpali to nie będzie niby tylko pewniak
klucz skoda kodować klucz skoda klucz skoda fabia
koszt naprawy lodówki electrolux naprawić wzmacniacz kraków bezpiecznik termiczny schemat
pomiary oscyloskopem okiem praktyka arduino zegar
Xiaomi, Segway, Motus – hulajnoga po naładowaniu rusza i wyświetla błąd przy starcie Kabel AV do nowego telewizora LG, Samsung, Sony – adaptery, konwertery, podłączenie