Jest to klapa gasząca i pracuje w momencie zgaszenia silnika.Zamyka się i po zgaszeniu silnika powinna się otworzyć.
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
Spadek ciśnienia gazu na listwie, reakcja: przełączenie na benzynę. Błąd pojawia się gdy kończy się gaz w zbiorniku (ew. gdy jest źle dobrany parownik, w momencie wykorzystywania pełnej mocy silnika).
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
ECU silnika jest centralnie w podszybiu tak jak kolega wyżej pisał. Pod siedzeniem nie ma nic w tych autach.
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Przeczytaj ze zrozumieniem opis tego błędu na ross-techu.
Skoro wyświetlił się błąd (kontrolka żarowych) komputer silnika zapisał błąd z ramką danych. Odczytał go ktoś? Jaki kod błedu? Ramka danych do niego?
Jaki kod silnika?
No ja akurat na VAG nie mam żadnych błędów, jedynie objaw nieodpalania na ciepłym silniku ten sam.
Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
W załączniku schemat sterowania silnikiem - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Tam jest silnik CAYC a nie CYAC. Trzeba sprawdzić przewody przepływomierza G70 oraz czujnika ciśnienia doładowania G31. Przydało by się zrobić logi by było widać odczytu z tych czujników. Z błędów widać że czujnik ciśnienia doładowania łapie błąd po włączeniu zapłonu....
Brakowało 2 bezpieczników 20A oraz bezpiecznik od zapłonu był 15A, a nie 20A, dodam że kolega mechanik sprawdzał bezpieczniki w silniku, a ja tam nie zaglądałem. 😂😂
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutco... Tam znajdziesz Swój błąd.
Odłącz czujnik, odłącz sterownik silnika i wtedy mierz ciągłość przewodów żarówką jak napisałem. Na jeden z tych pinów podawana jest masa przez to miałeś taki pomiar.
Fajne to tłumaczenie masz... co to był za program? Sprawdziłem sobie ten błąd: 16719 - Crankshaft Position Sensor (G28): Malfunction ...a czujnik G28 to czujnik prędkości obrotowej silnika, czyli czujnik przy wale korbowym, a nie przy wałku rozrządu.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
P1649 18057 Magistrala danych napędu, brakujące dane z komputera sterującego systemem ABS. blad komunikacji sterownika silnika ze sterownikem ABS
Albo silnik się kończy a ciśnień na garnkach nie da się sprawdzić?
No nie wiem ,a nie plusem ? Zobacz: Prąd,sterowanie i pik podobnie jak w benzynowym pod koniec wtrysku na masowym. A jestes pewny ze synchro jest ok? Sprawdzałeś podczas pomiaru z czujników? W sumie powinien być błąd ale?
Sygnal df jest dostepny na zewnatrz alternatora,dwupinowa mala kostka na altku. Trzeba sprawdzic ciaglosc przewodu pomiedzy alternatorem a sterownikiem silnika.
Schemat silnika??????
Przy uszkodzeniu czujnika położenia wału powinieneś mieć zapisany błąd w sterowniku silnika.
Witam, Skoda Octavia II FL 1.9 TDI BXE, podczas jazdy auto gaśnie, jak się wyłączy radio to jest ok, jeden kod usterki w radio (antena), w silniku błąd świecy żarowej. Uszkodzone radio ?
Przyszło mi jeszcze do głowy, sprawdzałeś masy na silniku?? spróbuj dołożyć może dodatkowy przewód masowy silnik <--> nadwozie, i sprawdź wielopinowe złącze instalacji silnika (przy silniku).
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
Dokładnie,zawsze można wymienić, nie zawsze naprawić ;) Jaki jest kod silnika ? Jaki nr. błędu ? Co powiedział mechanik - EGR niesprawny mechanicznie czy elektrycznie ? Błąd dał się skasować ?
podłączony komputer nie pokazuje błędów w mojej skodzie jest tylko jeden przekaźnik pompy pod maską Pokaż który dokładnie przekaźnik, bo coś tutaj nie pasuje ,może zrób fotę. Tak jak było wspomniane ,ECM powinien pokazać błąd przekaźnika pompy.
Witam, nie bardzo rozumiem, chodzi o czuj. temperatury czy stanu płyny? Jeżeli temp. radze spr termostat, Oktavia ma czyjnik temp. przed i za terostatem czyli dzwie sztuki. ecu sprawdza zmiany różnice jakie sie pojawiają przy pracy silnika. Jeżeli termostat jest podparty, wywali błąd.
Ja mam podobny błąd, ale odwrotne objawy. Mianowicie silnik pompy ABS chodzi nieprzerwanie, nie zatrzymuje sie nawet po wyjęciu kluczyka. Zatrzymuje go jedynie wyciągnięcie bezpiecznika przy akumulatorze. :) (Skoda Octavia Combi 2000r.) To uleczalne ?
Sprawdziłem dolot wszystko szczelne teraz zaczął jeszcze wyskakiwać błąd P0401 . Zauważyłem że gdy silnik przekracza 2500 obr. wąż ten który idzie od IC do silnika zaciska się.
Witam serdecznie!Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów Skoda Octavia 2 1.6 mpi!Posiadam w mojej Skodzie skrzynię biegów jht. Czy ta skrzynia posiada jakiś czujnik połączony ze sterownikiem silnika?Po wymianie skrzyni biegów pojawił się problem z drugim biegiem i wyrzuca mi błąd polozenia wałka rozrządu!Czujnik wymieniłem i dalej jest problem!Proszę o...
Bardzo często winą są zabrudzone zawory sterujące np. n75 zabrudzony osadami jak zimny ma problem z otwarciem bo osad gęsty. Z sondą trochę śliska sprawa można uszkodzić przy demontażu. Bez odkręcenia sondy możesz sprawdzić jedynie grzałkę znajdź we wtyczce najczęściej to dwa białe przewody i zmierz omomierzem powinno być kilka kilkanaście Ohm. Z drugiej...
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Po kolei: Tak, srebrny, aluminiowy to moduł wzmacniaczy iskry, czarne pod nim to dwie podwójne (z dwoma wyjściami wysokiego napięcia) cewki. Nie można ich kupić/ wymienić oddzielnie, jest to jeden podzespół. Czy vag zarejestruje błąd modułu/ cewki ?, nie wiem, przekonaj się, ściągnij z niego wtyczkę (z modułu) i próbuj odpalić. Co do diody led, tak...
Podłącz komputer albo scanner. Odczytaj kod błędu. To tak na początek.
A próbowałeś drugim kluczykiem? Wygląda na błąd immobilisera.
,,intermittent,, - znaczy przerywany lub dosłownie tymczasowy. Skasuj ten błąd i kontrolka zniknie. Jeśli jednak po czasie powróci radziłbym się dokładniej przyjrzeć przepływomierzowi. Jeśli będzie w porządku to stawiam na turbosprężarkę. Miałem taki przypadek, najprawdopodobniej zaczyna się przycinać (czyt. zacierać) zmienna geometria łopat wirnika,...
Jasne, mój błąd. Octavia 1.6 MPI 2009 r. Instalacja sekwencyjna STAGa zakładana w 2019r.
Jak przypuszczam typ silnika AEE , a sterownik MM 1AV . KWZ jest tu podstawą .
Usterka zlokalizowana, po zdjeciu kokektora na 2 cylindrze stwierdzilem ubytek polowy uszczelki na styku z glowica silnika. Metoda na plaka okazala sie niezawodna, pewniejsza od diagnostyki komputerowej:) Dziekuje za pomoc.
Taki sam silnik? Jakieś kody błędów? Napięcie akku powyżej 12V? Silnik niepracujący? Napisz cokolwiek więcej poza tym, że jest błąd. Może masz TDI i sobie żarty robisz...
Witam Coś tak myślę, skoro Pan pisze, że to jest jakiś błąd, to ma to chyba związek z niskim ciśnieniem. Podłączyłem się do sterownika i jak jest zimny silnik, to po przełączeniu na gaz wywala mi błąd 103 niskie ciśnienie. Jak mi to gazownik powiedział, że to jest błąd, który nie zawsze się pokazuje i może mi po kolei wymieniać rzeczy w gazie. Filtry...
SanchosX mamy podobny problem tylko ze u mnie nie ma żadnego błędu i pali z kopa po odpięciu czujnika tem wody . A silnik to BCK tez na pompkach . przebiegu 35000 mil czyli 56000km . Motronic masz plan na to ?
Witam. Odczytałem błąd 17965. Rozruszałem zawór N75 (przy turbinie) ale od czasu do czasu znów ten błąd sie pojawia i silnik przechodzi w tryb pracy awaryjnej. Co jeszcze może być przyczyną???
Mapy na columbusa zakończyły się chyba w 2020. Oczywiście możesz wgrać soft 5238 plus mapy, potrzebujesz tylko nagrywarki i płyt dobrej jakości. Trzeba jeszcze odblokować vcds'em columbusa. Co do błędów klimy to zrób nastawy podstawowe (przyciski ac plus nawiew na twarz) i zobacz czy błędy wrócą. Antena gps do wymiany bo pokazuje jej błąd i dlatego...
Skoda octavia 1 1.6 benzyna oznaczenie silnika BFQ. Może trochę rozwinę temat. Silnik pompy nie włącza się po uruchomieniu zimnego silnika, jak i w ogóle(sama pompa jest sprawna, sprawdzona na krótko poprzez zworkę na przekaźniku. Sprawdziłem duży bezpiecznik 40A , sprawdziłem przekaźnik, i wszystkie pozostałe bezpieczniki w skrzynce. Mam dostęp do...
Bardzo dziwna usterka, wszystko wskazuje na brak zasilania. Spróbuj jeszcze tak że podaj plus na rozrusznik bez stacyjki. Włącz zapłon i na krótko plus. Masa na silnik nie ginie? Może sam akumulator
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Od kiedy to błąd ubogiej mieszanki oznacza uszkodzenie sondy? Mechanik wpadł na taki pomysł czy sam do tego doszedłeś?
Pompa powietrza to zwykły silnik. Skoro ją słyszysz to prawdopodobnie silnik jest sprawny. Tu lektura i wskazówki do diagnozy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Witam. Mam otóż problem z klimatyzacja wymieniłem czujnik g65 i nic to nie zmieniło, na zasilaniu kostki miernikiem pokazuje mi 9 Ohma czy powinno być takie przejście do masy? Silnik 1.9 TDI, komputer nie pokazuje żadnych innych błędów.
W takim razie może sonda lambda albo sterownik. Sonda lambda znajduje się w układzie wydechowym i mierzy zawartość tlenu w spalinach. Sygnał z sondy lambda trafia do sterownika silnika, który na tej podstawie reguluje skład mieszanki. Sprawdź dymomierzem stosunek powietrza do paliwa i zobaczysz ile wynosi.
Taka kontrolka http://obrazki.elektroda.pl/8367653700_1... ? Jest to kontrolka systemu ESP która świecąc się stale oznacza awarię systemu. Błąd sprawdzisz podłączając samochód pod komputer. W razie jakiś niejasności z kontrolkami zobacz tu: http://moto.pl/Porady/1,115892,11545908,...
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Jak będziesz u mechanika odepnij co kolwiek z osprzętu silnika i zobacz czy sterownik rejestruje błąd, bo przy pracujących wentylatorach powinien być błąd, jeśli są uszkodzone, jeśli błędu brak, trzeba szukać w parametrach temperatur silnika oraz ciśnienia w klimatyzacji. Auto ma lub miało DPF?
Wczoraj skanowałem vcds lite i pojawił się błąd z zaworem N18, ale niepotrzebnie usunąłem błędy przed skopiowaniem. Dziś przejadę się i zrobię skanowanie błędów w silniku raz jeszcze.
W ramach uzupełnienia - rok prod. 2001, silnik oleju nie bierze, świece są nowe. W ramach diagnozy dolałem specjalnego płynu do paliwa aby przepalić nagar na zaworach - nie ma różnicy po zabiegu, w trakcie pojawiał się błąd mieszanki paliwa.
Posiadam Skodę Octavię 1999 rok z silnikiem benzynowym 2.0 AQY. W aucie jest instalacja LPG. Ostatnio podczas zatrzymania np.: przed przejściem dla pieszych, mocno czuć paliwo, zarówno na benzynie jaki i na gazie. Zaobserwowałem większe zużycie paliwa. W sterowniku zapisały się poniższe błędy: 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow...
Kiedyś miałem zamienione kostki czujnika temp.silnika i paliwa,też było coś nie tak.Odepnij czujnik temp.paliwa i zobacz jaki błąd wyskoczy.Może zamieszane w kablach.
Ten typ tak nie ma podaj dokładny nr błędu jaki pokazuje tester przy odczycie.
Robokop- Mówimy o dieslu-dwie spalone żarówki stop i po kilku minutach pracy silnika zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych:D.Proszę sprawdzić na jakimś tdiku.Wywala błąd czujnika stopu.
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
teraz oglądałem nie ma zwarcia. W sterowniku sprawdzałem plus przed mosfetem jest. Jedno mnie jeszcze zastanawia jak odłączę wtyczkę z pompowtrysków tą główną to mi też nie wywala żadnego błędu
no to sam zdiagnozowałeś błąd skoro po odłączeniu czujnika silnik pali na dotyk to wskazuje na to że masz problem z czujnikiem
Skrzynia manualna Skoda Octavia 1999r 1.9 TDI silnik 90KM AGR I wyszedł taki błąd. A jak masz takiego vag-a co diagnozuje niedokręcone śruby i choinki zapachowe to daj go do ściągnięcia to se ściągne.
Błąd przeładownia wiec zanim cos wymienisz zobacz jak zachowują się kierownice lub zawór upustowy. Podaj kod silnika
Na pewno dobrze sprawdzać na gorącym silniku. Wykasuj po prostu wartości wyuczone i błędy bo sterownik się "uczy" i wyrównuje korekty. Odczyt wartości na wolnych i nie zaszkodzi przy wyższych obrotach np 3000. Obserwuj działanie sond i korekt. Coś powoduje że jest za bogato.
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika.
Po wykonaniu adaptacji zaworu egr silnik ożył a czwarty błąd zniknął po adaptacji. :D :D :D :D
Witam Mam problem ostatnio z przyspieszaniem autka Skoda Octavia 1,9TDI 90KM i jakaś taka dziwna praca silnika błąd w komputerze związany z kątem wtrysku. Mam inną pompę od tego samego silnika tylko teraz pytanie jak przeprowadzić adaptację i czy w przypadku gdy nie znajdę pinu (auto z niemiec dokumenty jakieś mam ale to muszę sprawdzić) to czy istnieje...
Wtedy będzie bez tego czujnika i w blokach powinno być ok i klima powinna ruszyć. Ustawiłem to kodowanie 01000 problem z G263 znikł ale klima jak nie działała tak nie działa. Ale zauważyłem że po wejściu w silnik i wybranie opcji "test elementów wykonawczych" i przejściu do "inicjalizacji sprzęgła klimatyzacji" jest cisza. Doda że sprzęgło było podłączone...
To, co pisałem o luzach. Teoria się potwierdziła. Myślę, że to jest błąd konstrukcji dźwigni. Zastosowanie takiego połączenia rodem ze snopowiązałki nie powinno się zdarzyć w silniku z XXI wieku. Ale to jest pokłosie uzyskiwania oszczędności przez producentów. Samochody były samochodami, gdy projektowali je inżynierowie! Jak zabrali się za to ekonomiści...
Koledzy pojawiły się dwa błędy w sterowniku silnika dziś byłem na kompie. Pierwszy z nich to : 17978 Elektroniczny moduł sterujacy praca silnika zablokowany - nieciągły. Drugi błąd : 16618 Regulacja Ciśnienia doładowania; osiągnięty koniec zakresu regulacji.
Witaj. Mam ten sam problem ze swoją skodą octavia 2014r 2.0tdi 150km. Czasami nic sie nie dzieje, normalnie jest temperatura ok 90st. A czasami przy spokojnej jeździe potrafi wskoczyć na 130st. Co może być tego powodem? Nie pokazuje żadnego błędu Pomocnicze pompy wody działają normlanie. Termostat? Czujnik? Główna pompa wody?
Wpisz w google skoda octavia 3 czujnik uderzenia , instalacja idzie z lewej podłużnicy na przedni pas i w stronę środka zajrzyj od strony silnika powinna być wpięta w przedni pas , wtyczka najczęściej żółta na 2 piny. Auto po jakiejś naprawie czy co jeżeli można zapytać ?
Psikałeś plakiem po kolektorze na pracującym silniku? 16555 to lewizna w dolocie i stąd ubogo, miałem to samo w tym samym aucie, błąd pojawiał się tylko na jałowym, po lekkim podniesieniu obrotów można go było skasować i nie wracał, po zejściu na jałowe natychmiast 16555.
Dzięki "Kolego" na prawdę mi pomogłeś , widzę że to forum schodzi na psy . Gdybyś miał trochę pojęcia na ten temat, to byś wiedział że komunikat dotyczący czujnika G28 i braku sygnału, jest normalny przy zgaszonym silniku - skoro wał stoi, to co ma generować sygnał? Temu czujnikowi już możesz dać spokój, prawdopodobnie to w ogóle nie jego wina. Błąd...
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Odświeżam temat, otóż mam problem przy gaszeniu silnika strasznie telepie całą budą (ibiza tdi ASV 110KM) podobno ten zawór jest odpowiedzialny za to ? czy bardziej klapa się nie domyka? Pozdr
https://obrazki.elektroda.pl/6794349900_... Witam, Skoda Octavia II 1.9 TDI BXE 2008r, co 50-100km szarpnie silnikiem i zapala się check engine i błąd P1664 - niesprawny obwód prądowy w przewodzie zasterowania pompo-wtryskiwaczy. Założona jest nowa wiązka w głowicy ale nic to nie dało, zmierzyłem oporności po odłączeniu wtyczki przy...
Wg. instrukcji ciśnienie min. 2 bar przy 2000 obr.,maksymalnie wrasta do 7 bar. Według mnie w tym silniku jest tradycyjna pompa oleju ,zobacz czy nie została uszczelka ze starego filtra oleju. W tych silnika zastosowano GEROTOROWĄ pompę oleju. Najpierw poczytaj a potem pisz, bo wprowadzasz w błąd.
Od groma VAG-ów po 2009 roku ma różnego rodzaju dziwnych problemów na które pomaga aktualizacja któregoś z sterowników. Np. taki śmieszny przykład - Fabia II 2009 r 1,4 16v nie działa klimatyzacja , brak błędów w 08 tylko na silniku błąd czujnika temp płynu chłodniczego sporadyczny - rozwiązanie - aktualizacja zestawu wskaźników :)\
Witam. Mam taki problem ze skoda octavia 2, 1.9 TDI, 2005 rok. mianowicie czasem zapali, raz na 5 razy. Kontrolki się zapalają, rozrusznik kreci. W Silniku błędów brak, w sterownikach pobocznych błąd komunikacji z sterownikiem silnika. Gdy nie chce zapalić sterownika silnika interfejs nie widzi. Przekaźniki pod maską podmienione bezpieczniki sprawdzone...
Słaby filmik, lepiej to widać na tdi-timing i ja ustawiam na pracującym silniku dokręcam śrubę z tyłu pompy a po zgaszeniu z przodu od koła.
witam wczoraj trochę po testowałem i tak z man tgs 2008 łączy prawie wszystko ale w hamulce nie man tga 2007 tylko w deskę wszedł renault premium dxi 2010 sporo mogł ale w hamulce nie renault magnum dxi 2008 wyrzucał błąd brak połączenia z vici a kontrolka na interfejsie paliła sie i wszystko było podłączone ok i to juz druga taka magnumka gdzie serwisowym...
Witam Mam poważny problem z swoją Skodą. Moje autko to: Skoda Octavia I, 2007, Oznaczenie silnika MPI, benzyna Jak kupiłem autko to na komputerze wyszedł błąd 17700-Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265) p1292 35-00- przerwa. Termostat został wymieniony na nowy BEHR MAHLE o nr. TI16105 Po tym błąd został wykasowany i już więcej się nie...
Witam. Mam od niedawna Octavie z 2007 roku 1.6 w benzynie 102KM, problem polega na spalaniu 11-12 l / 100km w mieście. Rozumiem że jeżdżąc po mieście spalanie jest wyższe, natomiast czytając opinie o samochodzie widziałem spalanie na granicy 7 l/100km. W samochodzie wymieniłem rozrzad, świece, olej, filtr oleju, powietrza i kabinowy. Na desce nie wyskakuje...
Skoda Octavia 2.0 140 koni Gaśnice podczas jazdy, po odłączeniu akumulatora odpala i jeździ tydzień, dwa i gaśnie, i ponownie odłączam akumulator i jedzie dalej. Bywa i tak, że tego samego dnia zgaśnie ze trzy razy. Podłączamy pod komputer, brak błędów. Udało się podłączyć kontroler, akurat jak zgasła, przypadkiem niedaleko mechanika. Komputer pokazał...
Witam. W Skodzie Octavi II 2009r 1.6 TDI CR DPF , przebieg 40000 km . pojawia sie taki problem, w czasie jazdy nieraz mryga kontrola świec żarowych, czasami pali sie cały czas, pojawia sie kod błędu P1ca9, kod morzna skasować ale gdy kontrolka sie pojawia błąd też, silnik zachowuje sie normalnie, świece żarowe sprawdzone, światła stopu też. Nie mogę...
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Dzięki bardzo o to mi chodziło bo muszę kablownie sprawdzić dlatego że EGR milczy,zamiana na drugi i też nic. Mam jeszcze pytanie czy jak w silniku jest błąd od DPF to EGR jest cały czas zamknięty czy powinien działać normalnie?
Samochód skoda Octavia II 1.6 BSE (sterownik Siemens) z gazem. Po wymianie sondy lambda przed katalizatorem (szerokopasmowa) pojawia się błąd P2626 - obwód korekcji prądu dodatniego sondy lambda/przerwany. Błąd można wywołać jedynie hamując silnikiem - w innym przypadku można jeździć i błąd się nie pojawia. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem...
Witam. Zakładam instalację gazową marki Diego G3,w samochodzie Skoda Octavia 1,6 AKL . Po podłączeniu wszystkich przewodów, (oprócz elektrozaworu w butli) mam problem. A mianowicie szarpie silnikiem tak jakbym nie chodził na 2 gary. Po podłączeniu do testera wyskakuje mi błąd 1254i3 zwarcie do plusa. Sprawdziłem próbówką czy jest prąd na tek kostce...
Witam Skoda Octavia 2 2005 r. 1.9 tdi. Problem zaczął się latem kiedy jadąc przez las uderzyłem przodem w piaskową drogę od tamtego czasu samochód raz na 10 uruchomień silnika nie pali. Problem występuje przeważnie gdy nie jest odpalany przez dłuższy czas zwykle następnego dnia. Kolejny niepokojący objaw to silnik nie osiąga 90 stopni. Co roku wymieniałem...
błąd skoda octavia skoda octavia błąd silnik skoda octavia
klimatyzacja zasilanie połączenie szeregowy grzałka pomiar prądu pomiar pradu
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Jak ustawić pompę oleju w silniku BMW M47? Laptop Asus - Czujnik 12E nie reaguje na magnes