Czy czasem nie brakuje Ci tam masy bądź masz zaśniedziały przewód masowy do skrzyni lub plusowy rozrusznika?
Sprawdź pomiędzy akumulatorem a sterowaniem gazu.
tak wadliwa seria(kruchy materiał)to jedyne racjonalne wytłumaczenie uderzenie tłoka powoduje wyłamanie.Niewiem nie podchodzi tam inny włącznik??
Czy jak by to się działo w rozruszniku za 400 zł to by byla róznica w szukaniu przyczyny ? Zasadnicza , w rozruszniku powyżej 450zł to inny świat materiałów.P
Trzeba wyjąć i naprawić rozrusznik
złącze modułu bordnetz Odcięcie rozrusznika .
Więć podaj zasilanie z "30" na "50" i zobacz czy kręci rozrusznik.
około 12,5 V
Nie,coś a'la kontra w rowerze,lub bendiks rozrusznika
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Witam. Kostka stacyjki .
A który to będzie przekażnik. Kabel podpięty. Dodano po 32 Ma może ktoś rozpiskę przekażników
Kostka stacyjki do wymiany.
Kabelek na rozruszniku jest?(ten cieńszy) Jak będzie startował rozrusznik to reszta w "cudowny" sposób wróci do normy :D W skodzie masa przekaźnika odciążającego jest podawana poprzez cewkę automatu rozrusznika.
Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
Pewnie rozrusznik do naprawy.
Kilka sztuk robiłem i pamiętam. Zapala się podczas kręcenia rozrusznikiem! 100%
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala? Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
Czyli zwyczajnie mówiąc po normalnej jeździe i ciepłym już silniku nie ma możliwości odpalenia auta rozrusznikiem. Zgadza się?
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
Sprawdź akumulator. Mi się tak działo jak miałem padnięty akumulator.
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Kontrolką i lecisz od kostki stacyjki w stronę rozrusznika.
Nie możesz się trzymać jednego tematu,a co rusz zakładac kolejny,śmiecąc na forum?
Zmierz napięcie na zacisku prądowym 30 rozrusznika podczas gdy stacyjka jest na rozruch. Jeśli napięcie nie spadnie poniżej 12 V a w rozruszniku tyknie to najprawdopodobniej szczotki się kończą albo wieszają się w prowadnicach. Jak nie chce zapalić sprawdź czy lekkie opukanie rozrusznika pomoże.
Za tą bzdurę dostajesz blokadę pisania na tydzień. Ostry jestem, co? W żadnej felicji nie było silnika krokowego. SPI miała nastawnik przepustnicy, MPI zmotoryzowaną przepustnicę ( za zakresie biegu jałowego)
Czujnik halla. Najczęściej.
zadziałała ci funkcja X , na włączniku elektromagnetycznym jest zółty przewód podajacy zasilanie bezpośrednio ze stacyjki , urwanie sie tego przewodu powoduje zadziałanie tej funkcji i takie objawy jak opisujesz , załóż nowy konektor i go podłąćz go docewki wącznika elektromagnetycznego w tym temacie jest fotka spójrz jak to wyglada http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wiązka elektryczna w okolicy rozrusznika.
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Akumulator do sprawdzenia ( wiesz może jaką masz pojemność akumulatora?) Po akumulatorze do sprawdzenia kable(czy pod izolacją nie są "zielone") - o ile rozrusznik dobrze zregenerowany.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Kostka pod stacyjką,rozrusznik,instalacja(zasniedzi... zaciski rozrusznika) do przeglądu.
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Kolego lutownica w rękę i popraw styk 50 na cewce rozrusznika i długo dziękuj.
Dwie opcje. Ciężko pracuje zwora elektromagnes lub uszkodzoną sprężyna w zworze. Dwa przednia tuleja źle nabita tj. ona ma taką małą przerwę aby ciasno wchodzić. Jeśli była krzywo wbitą lub zostały zadziory w głowicy to będzie się blokować. Tuleja ma numer sbu9022. Po montażu musisz złapać za zęby i ręką wyciągnąć jeśli tak będzie to masz ok.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Wymieniłem rozrusznik. Nie zaglądałem do jego wnętrza. Po podłączeniu na krótko nie kręcił. Zero reakcji. Ps. mam do sprzedania stary niesprawny rozrusznik :-)
Jakiego producenta masz ten rozrusznik?
Popraw ochwiane złącze na rozruszniku i wszystko wróci do normy.
Nie wiadomo o jaki przewód chodzi, może to być od wybudzenia alternatora. Stukałeś czymś cięższym w rozrusznik, może się zawiesił.
Witam , wymień automat rozrusznika i wszystko wróci do normy .Nie baw sie w półsrodki bo rozrusznik może odmówić ci posłuszeństwa w najmniej oczekiwanym momencie .
no nie żartuj,jest na glowicy rozrusznika
Tą idącą z lewej podłużnicy nad rozrusznikiem.
Za twoją radę zostaje latanie z miernikiem. W jakim to języku? Kolego,do diagnozy tego wozu potrzebna jest tylko probówka 12V. Wyjście 50 ze stacyjki i pomiar na cewce rozrusznika jak już ktoś wspomniał.
Praktycznie wszystkie elektromagnesy rozruszników posiadają 2 uzwojenia: główne i podtrzymujące
Myślę, że to nie domknięty jest bagażnik, bo akumulator albo rozrusznik albo stacyjka na pewno nie, nie niemożliwe lepiej na "elektrodę"
Sprawdź kostkę pod stacyjką tak jak pisałem wcześniej czy jest napięcie na 30 a po przekręceniu kluczyka też i na 15.
Usterka stara i prościutka do naprawy - wystarczy przeczyścić i przesmarować wałek po którym biegnie sprzęgiełko.
Rozrusznik jak nie chce odpalić kręci tak jak zwykle, czy tak jak by ledwo co? :)
Sprawdził bym jednak rozrusznik.
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
A jest szansa że to samo wyskoczy jak tylko temperatura się podniesie? Mam obawy że znowu mnie czeka wydatek bo wczoraj zostawiłem prawie 500 zl za rozrusznik
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
usterka rozwiuązanoa rozrusznik dowymian:cry:
To w końcu rozrusznik kręci?
Odepnij kość od wtryskiwaczy.
Witam Czy sprawdzałeś masę na silniku,mogą być podobne objawy.Sprawdź napięcie akumulatora jak włączysz rozrusznik.
Sprawdź jeszcze czy pompka pracuje gdy kręcisz rozrusznikiem.
Sprawdź styk 50 na cewce rozrusznika.
a czy sprawdzales to na wyjetym rozruszniku czy w samochodzie ?
No to jak bardzo wążna ta sprawa, to oddaj auto do naprawy. Bo jak do tej pory to się nie wysiliłeś - nie sprawdziłeś nic. Wiesz chociaż w którym miejscu masz rozrusznik?
A mierzyłeś napięcie na akumulatorze w momencie jak nie chciał zastarować?
Rozrusznik sprawdzałeś ?
Moja skoda mimo wymiany akumulatora, rozrusznika dalej ciezko odpala. Podczas odpalania słyszę dzwiek jakby szorowania niewiem jak to opisac. Filtr paliwa wymieniony. Świece żarowe sprawdzone.
Takim odpalaniem zajedziesz rozrusznik.
Można zmienić też kodowanie na automat.Ale zacznij od rozrusznika.
Kompresję na zimnym silniku sprawdź. Akumulator nie "kręci" wałem, od tego jest rozrusznik :)
Problem udało mi się rozwiązać. Pomogła wymiana rozrusznika.
Naładuj lub wymień akumulator i autko zapali bez problemu. Co do wykrzyknika to jest kontrolka ręcznego lub poziomu płynu. Spuść ręczny jak nioe zgaśnie to dolej płynu...
Rozrusznik kręci?
Stacyjka "nie odbiła" i rozrusznik "sie zmielił".
Rozrusznik.
Sprawdź czy dostaje plus przy próbie kręcenia. Jak tak to rozrusznik na stół i zregenerować.
mam problem ze stacyjka przy uruchamianiu silnika kluczyk nie odbija i rozrusznik caly czas kreci czy to wina stacyjki czy rozrusznika ? skoda felicia 1300
Gdy cieplej to pali na dotyk. Spróbuję tak kilka razy ale krótko. Ale gdy to nie pomoże to co? Jednak nowy akumulator czy iść w stronę rozrusznika?
Weź miernik i sprawdź ile jest przy pracy rozrusznika
Sprawdź rozrusznik "na krótko" Ikona klucza to informacja o terminie przeglądu, koperta ?, nie wiem
Albo przekaźnik albo złącze na rozruszniku.
Ktoś wie co to może być? Może aku rozrusznik?
A przy wyciąganiu rozrusznika nie zapomnij odpiąć klemy plusowej :)
pewnie rozrusznik umiera
z pominięciem stacyjki, poprowadziłem kabel od rozrusznika, żeby odpalać prosto z akumulatora, bo miałem nadzieję, że to rozrusznik jest walnięty
Już wszystko gra , rozrusznik kręci jak nowy. Prawdopodobnie widełki od bendiksu były odwrotnie założone bo nic innego nie zrobiłem i działa. dzięki za rady! Pozdro
a rozwiazanie z kablem z minusa do rozrusznika nie powinni pomoc???
Sprawdź kąt wtrysku. Sprawdź spadki napięcia na aku ,rozruszniku itd. O świece to bym się martwił poniżej -10 stopni.
hej. mam ten sam problem. Mógłbyś mi napisać co było w twoim aucie ?
Zlokalizować centralkę i powypinać kable złączyć przewody od blokady zapłonu. Przeważnie montowali za skrzynką bezpieczników lub z lewej strony koło słupka drzwi od kierowcy. Musiałbyś szukać każdy elektryk montuje jak mu pasuje?
Witam Mam problem z rozrusznikiem. Otóż podczas uruchamiania autka rozrusznik czasem zwalnia. Prawie się zatrzymuje. Wymieniłem szczotki i tulejkę tą większą z tyłu ( ta przy bendiksie wydaje się ok), ale nic to nie dało. Najczęściej dzieje się tak na zimnym silniku. po pierwszym odpaleniu jest najczęściej ok. Co to może być? Czy tuleje powinny byc...
Problem masz we wiązce koło rozrusznika.
siła uderzenia aku do pomiaru. Masy na silniku i karoserii. + na rozrusznik ew. tulejki.
Potrafi się "wypalać" skrzynka bezpiecznikowa, do sprawdzenia wtyczki w tej skrzynce...
Ta przez 4 lata szczotki za zużyte i rozrusznik kreci...... Skoda gadać......
Pewnie się rozrusznik zepsuł.
Sprawdziłem masę, pociągnąłem niezależny kabel z aku na obudowe cewki i też nie łapała. Wydaje mi się że może być problem z tym że blaszka lub popychacz w cewce mogą być zabrudzone i nie chce się przesunąć, a co za tym idzie nie popycha bendixa i nie robi styku który uruchamia rozrusznik.
Na początek filtr paliwa do wymiany, lepiej do tej czynności zaprosić mechanika.Należy również naładować akumulator, nie wolno kręcić rozrusznikiem , bo może się coś uszkodzić i wtedy następne koszty.
Czy mamy rozumieć że rozrusznik cyka ale nie kręci czy też słychać, że rozrusznik się kreci ale nie rusza silnikiem?
Wszystkiemu był winien rozrusznik. Kupiłem drugi i jest OK. Elektromechanik źle naprawił rozrusznik.
rozrusznik skoda rozrusznik skoda octavia skoda fabia rozrusznik
55pfs8109 matryca st500dm002 1bd142 radio wyłączyć silnik
Serwis gwarancyjny TEAC – Jak zgłosić naprawę? Brak dźwięku w telewizorze - jak odblokować pilotem?