Możesz próbować ustawiać samemu gruszkę ale szczerze mówiąc może być ciężko jak masz możliwość żeby zrobił to kto inny za małe pieniądze to się nie zastanawiaj A piasek z gruchy to brak osłony wychodzi pod silnik
w serwisie powiedzieli, ze jesli to zawór N 109 to oni tego nie zrobią, bo jesli jest w pompie to za duzo rozkrecania itp ....... czysty horror jak się takie rzeczy słyszy od ponoć "wykwalifikowanych" serwisantów, takie stwierdzenie jak "jeśli jest w pompie" to mnie normalnie rozbraja no i to drugie "za dużo rozkręcania" 8-O nic tylko takich fajtłapów...
Pomału też dochodzę do takiego wniosku że trzeba regenerować turbinę
Dobrze tylko temp.klimy to nie temperatura dla ECU , sprawdź temperatury dolotu powietrza , silnika. Sondę na razie zostaw ew. Odepnij wtyczkę. Przepływka oryginał czy hart bo jeśli hart to tak się zachowuje na zimnym. Odepnij przepływkę , sprawdź czy jedzie. Jeśli nic to sprawdź podciśnienia do zaworu sterującego turbina i sztangę może się zacina na...
No przecież komputer ci napisał cytuję: Na komputerze wyszły błędy P0299 (turbocharger-low boost) oraz P0101 (MAF sensor, performance problem). Albo masz gdzieś dziure ( w intercoolerze najczęściej ) rzadziej gdzieś w rurze Albo zdechła turbina
Nieszczelny układ doładowania lub turbina.
No to do sprawdzenia N75
To że turbina daje dobre ciśnienie to nie znaczy że jest szczelna, może ona puszcza olej?
Sterowanie turbina, zacinający się zaworek podciśnieniowy pasuje zle lub za wolno
Ten świst to albo dziura w wydechu ale czasem pasek klinowy potrafi też dźwiękiem naśladować turbinę ;)
Coś blokuje przepływ powietrza skoro rura dolotowa się zapada: filtr powietrza, intercooler, turbina...
Do jakiej wartości turbina "ładuje"?
Miałem taki przypadek i winny był sterownik. Nie sterował właśnie turbiną , a za to cały czas egr. Błędy miałem sporadyczne z turbiny ,egru, pedału gazu i temperatury powietrza których nie można było skasować. I nie regulował wyprzedzeniem zapłonu.
Wielkie DZIĘKUJĘ, gdybyś jeszcze mógł podrzucić zaworek 2 piny od sterowania turbiną (n75)
Hmm. Sprawdziłem tak jak pisaliście. Na wolnych obrotach sztanga jest zaciągnięta po przegazowaniu odpuszcza. Według mnie chodzi wszystko w pełnym zakresie. Czy przyczyną może być coś innego np kończąca się turbina?
nie mam narzazie dostępu do komputera podjadę w sobotę na diagnozę , dodam że był wymieniony jeszcze przepływomierz i zawór zwrotny turbiny
Cześć. A przez kogo i po co zostałą wymieniona turbina? Jakie testy były robione?
Może w momencie sprawdzania nie było usterki.Czy jest tylko błąd czujnika?Może problem z turbiną, w silniku BXE na pewno zmienna geometria.Podciśnienie w instalacji to chyba ok.0.7bar.
Sprawdź dokładnie przy zaworku sterowania turbo (N75) czy jest i jakie podciśnienie. Gwarantuję, że nie będzie żadnego podciśnienia bo nie ma prawa go tam być. Jeśli coś mamy wnioskować to przydałyby się logi dynamiczne grup 003,008 i 011 - wskażą jak mierzy przepływka, jak pracuje EGR i jakie ciśnienie doładowania daje turbina.
Bzdury ,turbo z zaworem upustowym. http://www.kolmot.com.pl/pl/p/TURBINA-TU...
Musi być w porządku. Ciśnienie mam prawidłowe, na rozgrzanym silniku i 2 tys. obr. jest ponad 2 bary... z tego co się dowiedziałem ten silnik takie powinien mieć ps. z zapalającą kontrolką zrobiłem około 1000 km, gdyby ciśnienie było zbyt niskie to co najmniej turbinę by szlak trafił.
Możesz mi powedzieć jak może cokolwiek wyłaczyć spreżarkę? Spaliny będą zasuwac inną drogą, czy jakiś sprindel zablokuje turbinę, jak multilock?
Nie uszczelka a raczej turbina do wymiany/regeneracji.
Spadek mocy , VAG pokazuje 01282 - valve for intake manifold switch over (N239) oraz 17958 charge pressure control deviation Czy to znaczy, że turbina jest do wymiany? Dzięki za pomoc
Kierownice turbiny zapieczone, turbina do czyszczenia być może.
Witam wszystkich. Mam pytanko czy turbina od SKODY OCTAVI 1.9 TDI 90 KONI SPASUJE MI DO AUDI A3 1.9 TDI też 90 konne mam turbinke po regeneracji od skody a w audi mam do wymiany i nie wiem czy wszystko spasuje.
czy coś może z wytryskami Masz problem z autem, czy ze sobą :) ?? Błędy, logi dynamiczne, i pewnie turbina do czyszczenia.
To podpowiedz skoro tak miales. Sprawdził turbinę niby coś się nie załącza, ale mówił że jeszcze sprawdzi przewody te od powietrza itp.
Temat niejednokrotnie poruszany na forum śprawdz przepływomież zawór sterujacy turbiną i recyrkulacji
Poszukaj sobie o trybie awaryjnym w tym silniku, znajdziesz rozwiązanie na 100%. Nie ma sensu po raz setny pisać tego samego na forum. Zamykam.
Jak poznac tryb awaryjny? Mialem cos takiego podczas rozpedzania, auto nabiera predkosci w pewnej chwili jakby takie odciecie mocy (czy to tryb awaryjny?)i aby dojsc do 4500 obr to dlugo sie pozniej zbieralo. Jak odepne wtyczke z przeplywki i jakby auto szybciej jezdzilo to, wymiana przeplywki? a pozniej sprawdzenie logow dynamicznych dla turbiny? Czy...
Nie wiem co oznacza ten błąd,ale jeśli to jest powiązane z ciśnieniem doładowania to podejrzewał bym elektrozawór sterujący turbiną.
1. Dla mnie to klasyczny notlauf - turbina (kierownice) bo masz z VNT się zapiekły. Do mechanicznego czyszczenia. Czysta turbina + sprawna reszta osprzętu = pełen ciąg na każdym biegu począwszy od 2500 obr do 4 tyś z butem wciśniętym w podłogę. Jeżeli silnik jest w dobrej kondycji a wtryski nie leją musi iść... 2. Kiepski olej powodujący podwieszanie...
Podłącz kompa i z czytaj błędy
Nie myślę że nie. Ale te korekcję przed czyszczeniem przepływomierza były znacznie mniejsze. Po czyszczeniu przepływomierza jest niby troszkę lepiej, ale ociupinke, ale korekcję tak skończyły że chej, silnik pracuje równo odpala po nocy ładnie nawet jechałem już nim 200km/h Zauważyłem, że im wyższy bieg to turbina wstaje wcześniej.
Tak chodzi o powietrze. Dziura w ic, dziura w każdym wężu idącym od filtra powietrza poprzez turbinę, ic aż do silnika jeden gazuje drugi słucha. Zaczął bym od samego dołu przy intercoolerze, często jakiś kamień jak nie ma osłony dolnej silnika potrafi gumę uszkodzić.
A co z diagnozą skrzywionych korbowodów. Dodano po 1 Mechanik zeznaje iż turbina stoi sztywno brak luzów.
Witam,jezeli olej pokazal sie w intercoolerze dopiero po zmianie turbiny to raczej nie z odmy bo na starej tez przeciez miales podłączoną odme....Jezeli to turbina po regeneracji to ona przepuszcza olej ze smarowania.Odme mozesz puscic wolno.... Wymyj rure łączącą turbo z intercoolerem, pojezdz troche i jak znowu bedzie zaolejona tzn. że puszcza jednak...
Logi nie wyglądają na takie aby generowały odcięcie. Pojeździj trochę agresywniej w sensie but pedał na 100 % i na zero i na zmianę wtedy turbina jest wysterowana w pełnym zakresie.
Wada ukryta? A skąd oni mieli wiedzieć, ze turbina puści? Takie rzeczy raczej ciężko przewidzieć.
Pozapychane przewody do zaworka sterującego ciśnieniem doładowania i zacinający się sam zaworek. Przyczyną była turbina która puszczała olej w dolot.
To wygląda na przypchaną turbinę, poprostu zaczynają ci się łopatki zawieszać i dlatego po przekroczeniu jakiejś wartości auto jeździ normalnie. Spróbuj przejechać na 3 pare kilometrów porządnie gazując żeby przeczyścić turbo.
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
wygłada na to że turbina przeładowuje i zostaje odcieta ,sprawdzić czujnik doładowania
Masz za pewne zaślepiony EGR. Zaworek odpowiadający za regulację przepływu spalin. Produceni aby nie zostać zjedzeni przez ekologów wstawili taki zaworek, który ma dopalać spaliny ( część spalin znów leci do komory spalania) ale nie jest to konieczne. Cześć osób twierdzi że po zatkaniu ów zaworka auto jest trochę bardziej zrywniejsze. Ale mechanikiem...
Auto mam od 4 lat, a wcześniej jeździł Polak jakieś 6 lat, od 10 lat w PL jest auto ale pochodzi z Niemiec. No to wiesz czy ma moc czy ni ei czy pije duże ilości oleju czy zwykłe ilości. SIlniki z turbiną zawsze będą brać olej ale turbiną a nie silnikiem.
Turbina od strony wydechu luźno latała. Macie może numer rurki zasilającej w olej turbine?
Jeśli wyskakuje błąd zbyt wysokiego ciśnienia to obstawiałbym błędne sterowanie turbiny, w skodach to nagminnie zacierające się łopatki kierownicy, nie wiem jak jest w tym audi.
Podjedź do jakiegoś mechanika żeby to osłuchał , czy to turbina czy jakieś nieszczelności ,, no i popraw błędy w pisowni bo nie da się tego normalnie czytać ..
Witam, dzięki koledzy za zainteresowanie. Turbinę wymontowałem, na wylocie z turbiny znajdował się olej, dolot suchy, turbina przepuszcza, intercooler wymontowałem znajdowało się 100 ml. oleju!!! Przedtem był płukany. Turbinę oddaję do magików którzy regenerowali!!!
Miałem na myśli najgorszy scenariusz ja miałam Skodę 110 km w mieście paliła 7 turbina wytrzymała 156 tys sprzęgło za 2 tys. 170 tys wiadomo jak mowa o trasie to mój golf iv pali w granicach 9 litrów i to nie przy 90km/h tylko 120/140 Dodano po 8 trzeba wziąść też pod uwagę , jeśli kupisz auto 7 letnie z przebiegiem 150 tys to odrazu rorząd i oleje...
Zapomniałem napisać, dolot wygląda na szczelny nic nie świesczy nawet przy 3tys rpm. Ciśnienie sprawdzę jutro vcds-em, ale wygląda na to że pompuje turbina węże twardze przy 3 tys rpm.
Trzeba wpiąć wakuometr w główne podciśnienie ale to nie to bo jak widać od dołu ciągnie więc jak dobrze pamiętam wtedy jest największe zapotrzebowanie na podciśnienie a z chwilą coraz większego ładowania turbiny zawór n75 podciśnienie zmniejsza ma gruszkę. Może turbina nie domaga lub masz zapieczoną geometrię i nie działa w pełnym zakresie.
jta chodzilo o proces schladzania powietrza na dolocie , nie o schladzaniu silnika. Owszem, tylko, że nie rozumie jak działa silnik tak wiec wyciąga z faktu schładzania powietrza nieuprawnione wnioski jakoby ta różnica temperatur miała jakikolwiek bezpośredni związek ze sprawnością termiczną silnika. A nie ma, bo tu zachodzi inne zjawisko - a mianowicie...
masz rację , czyli lepiej jedmak wymienić ten zawór bo dziś max jakie wycisnąłem to 130km/h i turbina wskoczyła w tryb awaryjny , z góry dziękuje i pozdrawiam
Wyjątkowo w tym przypadku opis błędu jest trafny i mówi wszystko... a mocy nie ma z powodu wchodzenia w tryb awaryjny. Niesprawny układ regulacji wydajności turbiny (VNT). Do weryfikacji czujnik ciśnienia doładowania (mało prawdopodobne), układ podciśnieniowy (możliwe) oraz sama turbina, a właściwie tzw. "kierownice" spalin (najbardziej prawdopodobne).
Witam, Posiadam skodę O1 2003 r. 1.9 tdi 110km (fabrycznie, tun na 130km) i po 230 tys. km. zajechała się turbina, więc ją zregenerowałem (dokładnie nie tą samą, swoją zostawiłem do naprawy a wziąłem na wymianę "taką samą" już zregenerowaną). Turbinę założyłem i okazuje się, że coś jest nie tak, a mianowicie: - turbina działa zupełnie inaczej - równo...
Turbina nie tylko umożliwia "przepalenie" większej ilości paliwa w tej samej pojemności silnika, a tym samym uzyskanie większej mocy, ale zapewnia też bardziej efektywne spalanie paliwa, a zatem, przy umiejętnej eksploatacji, potrafi dać oszczędność paliwa. Popatrz sobie ile kosztuje turbina do takiego Bravo, to nie jest wielki koszt, a wymiana jest...
Sztomel Własnie turbina sie nie wiesza i nie wchodzi w tryb awaryjny. Co z droznoscia wydechu? Co z EGR?
Cóż z tego co wiem mam oryginalna turbinę :) i 240kkm na niej :) wiecej jak 60-80kkm nie wytrzyma podejrzewam.
Układ podciśnienia (ostatnie zdjęcie) służy do wspomagania hamulców i sterowania osprzętem silnika jak turbina egr, itp. Nieszczelnosc objawia się słabymi hamulcami i brakami w mocy w autach z turbiną oraz czasem wyższymi obrotami jalowymi które raczej zwiększenia drgań nie powodują. Czy twoje autko jest po jakimś chipie?
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
Są to zaworki bliźniacze można je zamieniać a skoro jeden już zamieniłeś to jeden powinien Ci zostać więc zamień go teraz z drugim i zobacz co się będzie działo. Zakładam, że turbina która została założona jest 100% sprawna bo żeby się nie okazało że w twojej turbinie i w tej włożonej zacina się kierownica powietrza.
Niestety trudno mi się zgodzić ze złą opinią o silnikach TSI. Skoda Octavia II 1.4 TSI e111 ojciec zrobił nią 230 tys. kilometrów w 4 lata, bez żadnych usterek, następnie sprzedał swojemu sąsiadowi, dzisiaj auto ma 9 lat, ponad 300 tys. km przebiegu i jedyną rzeczą jaka się zepsuła w rękach sąsiada była turbina, którą zregenerował i auto dalej jeździ....
Auto pali normalnie? Kontrolka check się świeci? Podłączanie pod kompa zgłasza jakieś błędy? Jaki kolor tego dymu? Odma drożna? Do turbiny zerkałeś?
Witam . Jaki masz problem podłączyć auto pod komputer?.Prawdopodobnie jest przeładowanie turbiny,lecz to łatwo sprawdzić .Turbina ze stałą geometrią posiada zawór upustowy (może się mylę),to sprawdź,dodatkowo wężyki podciśnienia.
No to może inaczej. Czy jest coś wartego do rozważenia ze starych roczników z pancernymi silnikami? Dodano po 2 Mieliśmy Golfa v 1.6 moi ale to auto nie jedzie…te 102km to trochę mało. Dodano po 19 A 1.8 z turbiną jakie ma opinie? Nadaje się do LPG?
Dzień dobry, mam taki problem w swojej skodzie, ponieważ, gdy licznik obrotów jest na równo 2000 samochod normalnie przyśpiesza, ale jeżeli obroty bedą już koło 2500 to odłącza się turbina i samochód nie ma takiej mocy, głownie na 4 i 5 biegu. Po tym jak na nowo go zapale wszystko wraca do normy. Co tutaj może być przyczyną?
Turbina luzów nie ma, a jeśli chodzi o kierownice spalin to przy ruchu cięgna gruszki nie są wyczuwalne jakieś opory. Oraz to, że jak by była zapieczona w jakimś miejscu problem raczej był by aktywny od samego odpalenia silnika, a nie dopiero po rozpędzeniu auta, jak i powinny pojawić się jakieś błędy, oczywiście mogę się mylić.
Czy do tego Interfejsu VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 dostane przedłużacz?
Nie trzeba półosi. U góry luzujesz i zdejmujesz obejmę między turbiną a DPF, odkręcasz też śruby mocujące do silnika, osuwasz go tylko trochę i już masz dojście do wszystkich śrub od dołu.
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
http://obrazki.elektroda.pl/8660141100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1827117400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7780234500_1... Czesc W zeszlym roku pojawila mi sie plama kolo intercoolera, okazalo sie ze IC byl nieszczelny i to co sie nagromadzilo przez kilkanascie lat w IC w koncu wycieklo. Pomimo...
Witam, mam taki problem, kupiłem autko - Skodę Octavię 99 rok, 1,8T 20V, jeździła fajnie, ale zaczęła niedomagać turbina, z tego co wiem poprzednik ją wymieniał z 6 lat temu (używana z olx) Mechanik polecił serwis, który regeneruje i tam byłem i mieli "na półce" gotową do wymiany, polecili nawet swój warsztat. Po zamontowaniu od razu wydawało mi się,...
Co do silnika AGR to masz rację. Do niego wkładano tylko zwykłe turbosprężarki i taką faktycznie masz patrząc na załączone zdjęcia ale sam spójrz na zdjęcie gruchy, którą wkleiłeś nad moim przedostatnim postem i sam oceń czy pochodzi ona z turbo z zaworem upustowym czy z turbo ze zmienną geometrią. Sam tym zdjęciem wprowadziłeś ten zamęt. Chciałbym...
Co zrobić z grzechoczącą sztangą od turbo ? Wyjąłem turbinę do regeneracji, wyregulowali klapę bo ponoć miała luz ale nic to nie dało, ewidentnie jak przytrzymam ręką metalową sztangę to ustępuje ten dźwięk. Ma ktoś na to jakiś patent ?
Dzień dobry, Czy prośba o podpowiedź gdzie w programie mogę odszukać ograniczenia, komputer daje maksymalnie MAF do 850mg? Mam odszukane wszystkie mapy i zmodyfikowane, ale nie znalazłem ograniczenia dla przepływomierza, gdy zostanie wduszony gaz od małych obrotów turbina się rozpędza i gdzieś przez 2 sekundy podaje większe ciśnienie niż żąda komputer,...
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Witam Proszę o analizę podłączenia wężyków do n75, przeglądałem różne wątki oraz fora i trafiłem na 2 wersje. Obecnie zawór podłączony jest następująco: 1. wyjście plastikowe od góry (niebieski) - turbina (tak przypuszczam że to turbina) 2. wyjście metalowe w prawo (czerwony) - gruszka (chyba to gruszka) 3. wyjście plastikowe w lewo (biały) - dolot...
Witam mam problem z skoda superb 1.9 tdi Błąd z zaworu sterowania turbina zawor nowy i auto dalej nie ma mocy. Czasami jest tak że moc jest powyżej 120 km odcina moc i trzeba zresetować auto wyłączyć i odpalić na nowo nie zawsze nic powraca. Gruszka turbiny dobra geometria chodzi jak podłącze na krótko podciśnienie. Zasilanie na zaworki n75 jest. Gdzie...
1. Jakie paliwo tam lać? Zwykłe, ale jeśli będziesz tankował na TESCO lub Auchan to polecam lać dodatek DIESEL-SKYDD (zimą to już obowiązkowo). 2. Jaki olej tam powinien być? Olej na bazie syntetycznej dedykowany do silników turbodiesel 0W40 lub 5W40. 3. Poszukuję również instrukcji, ale do tej wersji 2004r. Tu nie pomogę... ale generalnie to czego...
I oto mi chodzi. Czy mogło się w pompie coś uszkodzić. Czy turbina pompy jest na klinie czy na stale. Serdeczne dzięki za podpowiedź , najpierw zobaczę potem kupię. Jeszcze raz dziękuję i P O Z D R A W I A M ! ! !
jakie są najczęstsze awarie Wytarte wałki rozrządu i gniazda wtryskiwaczy, padające turbiny.
W dość ciężkiej Octawii 90 koni to i tak za wiele nie jest. Jedź do mechanika który ma pojęcie o tym czym się zajmuje i nie będzie sugerował wymiany części w ciemno, tylko precyzyjnie określi co trzeba naprawić/wymienić. Na obecną chwilę to prawdopodobnie masz jeszcze przepływomierz do wymiany, a powoli przyjdzie czas i na turbinę, jeśli jeździłeś ze...
Witam mam problem z silnikiem 1.0tsi przebieg 40000 km (gwarancji nie ma) Podczas jazdy można odczuć jak by turbina się wyłączała i auto zaczyna chodzić jak zwykły 1.0mpi . Po chwili włącza się i znowu wyłącza. -Komputer nie wykazuje błędow - wymienione świece -wymieniony filtr powietrza w Aso Pan serwisant stwierdzil ze komputer nie wykazuje błędu...
temat stary jak swiat vag i dołoz mu do pieca na drodze w wartosciach widzisz przepływke ile ma być ile jest i co z cisnieniem turbiny
Witam, mam problem z silnikiem 1.2 Tsi . 2013 cjz. OD jakiegos czasu dośc duzo pobiera oleju (ok 0,8 L na 500 km). Początkowo padło na turbine gdyż po zdjeciu dolotu widać ślady oleju w dolocie. Po wymontowaniu turbiny ocena fachowca była jednoznaczna ze juz na pierwszy rzut oka ta turbina nie wyglada na złom i zeby sprawdzić czy olej swobodnie spływa...
Trochę wykopaliska, ale w sumie fajnie że ktoś się interesuje ;) Szklanki były wymienione jako pierwsze, wałek też sprawdzony. Ogólnie to od kiedy zacząłem robić autem dużo więcej kilometrów to wiele problemów się skończyło. Silnik chodzi równo, turbina się nie blokuje, pali mniej, nie wibruje i nie szarpie :P. Cykanie zostało, ale zrobiłem audio i...
Ja go znam to on grał policjana w "alo alo" Kolega dobrze podpowiada na spokojnie sprawdź układ sterowania turbiny
Dzięki za odzew. Jak pisałem sądze że to było spowodowane tym ze sztanga na turbo się przycięła. Przy wymianie gruszki, rozruszałem to na ile mogłem i działa tak 3/4 ruchu jak powinna bez żadnego oporu, na samym dole niestety się przycina. Póki co tak zostaniem do 3200rpm-3400rpm problem nie ma. Docelowo cała turbina pójdzie do regeneracji. Także wychodzi...
Witam panowie mam mały problem z autkiem mianowicie Skoda Octavia RS 2,0 tdi 170 KM BMN 2006 r.P Pokrótce opisze problem ,a więc przy odpalaniu muszę zakręcić dwa trzy razy zanim odpali,jak już odpali to przez kilka sekund szarpie silnikiem . Kolejna rzecz na biegu jałowym silnikiem co jakiś czas rzuci (obroty stoją w miejscu) na rozgrzanym silniku...
moze zapieczone lopatki turbiny i przeladowuje ?
Następnym razem daj opis błędu. Przydały by się logi dynamiczne z grupy 3, 8 i 11 ale problem na 99% w zacinającej się geometrii turbiny.
Problem z turbiną po regeneracji. Puszcza olej 3 turbiną w ciągu tyg wymieniona wszystkie olej puszczają silnik po pełnym remoncie głowica panewki wszystko wymienione zrobione. A turbo po 2kilometrac puszcza pełna regeneracja turbo. Nie mam siły co może być. Może ktoś doradzi. https://obrazki.elektroda.pl/7049841100_... https://obrazki.elektroda.pl/3663755700_...
Ja bym tak nie przesadzał pytanie czy jakiś tam Fiat 500 Abarth jest taki wygodny i komfortowy? Bodajże w Niemczech zrobili Arose czy to Lupo było z 1,8 turbo i 350 koni, większa turbina, wtryski, cooler itd. Na autostradzie odjeżdali BMW M4 i właśnie chodzi o ten fun, zabawę Wiadomo ze te auta to nie będą limuzyny jak A8 czy BMW 7 Ale odlot będzie...
Witam wszystkich. Okazalo sie prawdopodobnie ze turbina pozera olej.jadac dzisiaj przy obrotach okolo 3 000 silnik chcial sie wsciec.obroty podskoczyly prawie do 5 tys. zawory zaczely grac i auto zgaslo.odpalilo po 2-probie i jezdzi dalej.czy to olej ktory dostal sie z turbiny do intercoolera a pozniej do kolektora dolotowego?zawor egr sprawny i czysty,...
octavia 1,9 tdi , po przekroczeniu 3200 obr. błąd 17965 , turbina wyczyszczona , n75 wymieniony , przewody wyglądają na szczelne.Skrzynia automat - może ma znaczenie przy odczycie logów. http://obrazki.elektroda.net/81_12064463... pozdrowienia dla wszystkich
Silnik 101km czyli na pompowtryskach jak się domyślam, do tego turbina ze zmienną geometrią.Na twoich logach widać,że albo łopatki turbinki się zacinają lub zawór N75 szwankuje(możliwa nieszczelność przewodów podciśnieniowych) czy jakaś innna przyczyna o której wspomniał kolega-stan przepływki.Więcej wskazówek Bzdury piszecie. Gdzie to przeładowanie...
Wiesz, na turbinie brak simeringu. Więc równie dobrze leży bumbulator.
podpowiadam na własnym doświadczeniu z toyotą jechał jak turbina kręciła na niskich obrotach miał słabą kompresję bo waliło spalinami spod wtrysków a ciężko było ustalić bo pod pokrywą japońce schowali i olej mi przestał chlać a doił 1 l na 3tys
turbina skoda skoda octavia turbina turbina silnika skoda
kostki kierownicą passat instrukcja programator elektroniczny peugeot boxer kluczyk
prostownik ideal sharp lodówka
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004: Klucz mechaniczny Klucz mechaniczny w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004