EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Czyli jeśli dobrze rozumiem - jeśli przywrócę kostki do oryginalnej postaci -> podłącze linie CANBUS+, CANBUS-, zasilanie z Terminal 30, Masa Terminal 31 to: 1) Wzbudzanie / usypianie radia będzie działać po sygnale z CAN 2) Funkcje CarInfo w radiu (poziom paliwa, obroty, etc.) również bedą wyświetlane z CAN 3) Po podpięciu kamery cofania do AV_IN...
Trundo powiedzieć czy wina po stronie softu. Trzeba by sprawdzić czy kość eeprom jest zasilana i zachodzi wymiana informacji. Od zwarcia mogła się wysypać pamięć lub uszkodzić jakiś stabilizator, od którego jest zasilana. Trzeba zrobić pomiary, jak wyjdą w miarę dobrze to jak wyżej podmiana softu na próbę, po wcześniejszym zgraniu oryginalnego.
Do RM 2001 przewód od przekaźnika kierunkowskazów połączony jest z pinem 16 niebieskiego złącza zestawu wskaźników. Mam model z 2001 roku. Poza tym wspomniałem już wyżej, że kontrolka zasilana jest ze styku nr 4 niebieskiego złącza. Ten styk nie był w ogóle podłączony. Dołożyłem do niego kabel. Gdy poda się na próbę napięcie na ten styk to kontrolka...
Radio już może być uszkodzone. Pamięć zasilana z 30 reszta z 15. Nie napisałeś jakie radio? Jeśli nie używane i jest ciepłe to procesor uszkodzony i będzie wykańczał aku.
Są to typowe kostki DIN, brązowa to dwa głośniki z przodu (powinno być około 4 om), zaś czarna to zasilanie (+ stały, +po stacyjce ,masa). Prawie każde radio z złączem DIN powinno pasować. Trzeba jeszcze sprawdzić czy antena jest zasilana kablem antenowym. Jeżeli tak trzeba dokupić separator napięcia.
Kup separator antenowy i radio będzie odbierać jak powinno. W samochodach VW AUDI SEAT SKODA antena jest zasilana z radia, fabryczne radio jest do tego przystosowane, ale jak wymienisz radio na inne, to trzeba zastosować separator antenowy. To samo miałem w swojej Skodzie.
kybernetes, wszystko ok tylko, że temat ("Skoda Fabia SDI zasilana ON i H20") dotyczy silnika diesla, w którym nie ma problemu ze spalaniem stukowym.
Masz zapowietrzoną nagrzewnicę. Odpowietrza się w ten sposób: zsuń wąż który ma specjalny otworek do odpowietrzania z nagrzewnicy tak aby przez ten otworek mogło wyjść powietrze uruchom silnik dodaj gazu aby uzyskać przez chwilę min 2000 obr wówczas wyjdzie powietrze i zacznie lać się płyn przez ten otworek, nasuń z powrotem wąż, powinno być ok. Nagrzewnica...
Witam, Szukałem w skrzynce bezpiecznikowej wolnego bezpiecznika, pod który mógłbym podłączyć przetwornicę do ładowania telefonu, tak, aby była zasilana po włączeniu zapłonu (gniazdo zapalniczki ma zasilanie na stałe, niezależne od włączenia zapłonu). Mierzyłem woltomierzem i zauważyłem, że na bezpiecznikach, na których pojawia się napięcie tylko przy...
No właśnie to mnie zdziwiło, że nie ma tam normalnego napięcia tylko właśnie takie niskie. Przewód czerwono-biały idzie od bezpiecznika nr 58 przez przelotkę w drzwiach i pewnie zasila moduł sterowania w drzwiach kierowcy. Druga noga bezpiecznika nr 58 zasilana jest przewodem czerwonym który "ginie" w grubej wiązce idącej w kierunku grodzi. Czy wiadomo...
Żadnych dziwactw nie widzę w rozpisce Iluminate to nic innego jak podświetlanie. Można je zaświecić jeszcze przed włączeniem radia. Brake to informacja o zaciągnięciu hamulca ręcznego W dużej ilości ta funkcja nie pozwala na odtwarzanie video podczas jazdy, ale nie sadze że mogło by odpowiadać za otwarcie ekranu. Zostają jeszcze 2 przewody Can i 2 przewody...
W różnych autach są różne rozwiązania i różne połączenia, czasem jest nawet tak (dwie cewki - wciągająca i podtrzymująca, jedna zasilana szeregowo z rozrusznikiem druga bezpośrednio): http://obrazki.elektroda.pl/1379349000_1... czasem tak (jedna cewka wciągająca, zasilana bezpośrednio): http://obrazki.elektroda.pl/8785738300_1...
Witam, kolego WITEK1952 , pytanko do jakiej centralki?? Teraz analizowałem schemat i powiem tak: Na bezpieczniku 50 i 54 czyli prawe i lewe światło mijania, jest napięcie 13.8V , dla mnie wniosek jest taki że mam przerwę w zasilaniu żarówek. Tylko tak jedna linia zasilana jest w wiązce prawej, druga w lewej . To chyba by był super pech by przerwane...
Po włączeniu zapłonu pojawia się napis SAFE i za chwilę można wpisać kod.radio działa. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu trzeba za każdym razem wpisywać kod. Zasilana 2*+ na stałe. Może ktoś coś doradzić ?.
to Octawie miały 1.2?? grzałka jest zasilana z tego samego przekaźnika co pompa i wtryski tylko po nim ma jeszcze swój bezpiecznik chyba nr 43
Olej w układzie wspomagania kierownicy w tym modelu nie ma nic wspólnego z rozruchem silnika, gdyż pompa oleju jest zasilana silnikiem elektrycznym,a on działa dopiero po odpaleniu silnika-kolego Cowboy.
witam jestem posiadaczem skody fabii z 2002 roku silnik 1.4 mpi. mam problem z zapaleniem samochodu w ogóle nie kręci rozrusznikiem i dodatkowo centralny zamek, szyby, i reszta zasilana z kolumny kierownicy (kierunkowskazy, wycieraczki) nie działają, nie wiem dlaczego czy ktoś miał już taki problem? dodam tylko,że cała pozostała elektryka, światła,...
Dziękuję za informacje. Prawdę mówiąc własnie tak samo myślałem. Ale przeciwko wzmacniaczowi mówi mi to 300 OHm w obie strony na kablu antenowym. Gdyby był wzmacniacz to zawsze zasilana elektronika dawała by w drugim kierunku nieco inną oporność. Separator zrobię sam, to żadna tajemnica jak on działa. ;) SławeK
Witam. Tak jest zasilana gazem i beznzyną. Jeżdżę raczej na gazie. Napiecie zasilania akumulator wynosi 13,6 V. Zastanawia mnie co może powodować że ta cewka tak często pada ?? Czy jak zmniejsze przerwę na świecy to pomoże ??? Przecież świca jest ostatnim odbiornikiem więc one obiążają cewkę. Czy szukać jakiegoś przebicia, czy upatrywać uszkodzenia...
Wymyśliłem takie rozwiązanie, ponieważ zostałem naprowadzony przez Camer'a na sygnały sterujące siłownikiem master, zastosuje przekaźnik bistabilny przełączany sygnałami sterującymi siłowniki. Kiedy zamek centralny się odblokuje styk NO przekaźnika "da" przejście plusa albo masy. Ten sygnał zasili czasówkę sterowaną mikrostykiem w klapie. Jak centralny...
Masz zwarcie na 5v na obwodzie nr 1
Dzisiaj prawdziwy miniaturowy pomysł i jego rozwiązanie. Ale jak się okazało bardzo potrzebny i oszczędzający nasze złotóweczki. https://obrazki.elektroda.pl/4677639500_... https://obrazki.elektroda.pl/8751259500_... W własnym systemie ogrzewania domu używam do regulacji kaloryferów elektronicznych głowic termostatycznych....
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
Nie ma takiego.
Jeszcze bym sprawdził napiecie multimetrem na bezpiecznikach głównych. Wg rozpiski 1 jest od alternatora 200a i 5 jest do bordnetz 80a. Może tam jest spadek. Ewentualnie jeszcze wpiąć się do zapalniczki lub obd i tam skontrolować zasilanie.
Bezpiecznik może być na przewodzie + Idż po przewodzie lub podciąg nowe zasilanie
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany.
Zasada działania rejestratora jest taka, że kiedy włączysz zasilanie i będzie zasilanie w zapalniczce (pomijając Skody, gdzie zasilanie jest zawsze), włącza się rejestrator i zaczyna nagrywanie podczas jazdy, a kiedy wyłączasz auto, rejestrator też się wyłącza. Jest to po to, żeby nie nagrywał Ci wtedy, kiedy nie trzeba, jak auto nigdzie nie jedzie....
Masz podpięte zasilanie do pinu SAFE?
Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
Są to oznaczena zaciskąw samochodowych nie rozumesz po tym widze że mało masz wspulnego z elektryką i elektromechanika samochodową:) 30- stały plus z akumulatora 31- masa 15-plus po przekręceniu stacyjki
No, zasilanie kuchenki gazowej(+) :D
Sprawdzić ręką czy silnik wentylatora swobodnie się porusza, oczywiście przy wyłączonej stacyjce. Uruchomić samochód na postoju i poczekać kilkanaście minut, powinien włączyć się wentylator chłodnicy. Jeżeli to nie nastąpi to podłączyć żarówkę zamiast wentylatora i sprawdzić czy jest zasilanie wentylatora.
Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
12V nie podłączasz. Przejściówka zasila się z portu USB. Używasz txd i rxd i gnd. Łączysz zawsze txd modułu z rxd staga i txd modułu z rxd staga. Masa z masą. Zasilanie 5V.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Według mnie musi gdzieś być ta 3. wtyczka T16. Może podczas wymiany silnika klapy gdzieś się zawieruszyła? Powinna być koloru czarnego. Na niej jest zasilanie panelu i CAN. Bez tego nie ruszy.
D+ -D+ DF -M D- -masa B+ -zasilanie z akumulatora
Jak ma alternatorze masz ponizej 14v a kontrolka gasnie to alternator do wyjecia
Wyjście tego bezpiecznika to pin23 w 40 stykowym złączu pod skrzynką bezp.
Stałe zasilanie +12 V
Dzień Dobry. Czytam posty dotyczące kogeneracji i mam prośbę. Posiadam jednostkę kogeneracyjną firmy Tedom wyprodukowaną w Czechach. Silnik Skody zasila gaz ziemny. Jednostka nie posiada rozrusznika elektrycznego, do rozruchu wykorzystywany jest generator. Jednostka pracowała kilkanaście lat aż potrzebny był remont silnika. Potem stała kilka lat. Remont...
Tak, pin 1 masa, pin 2 wyjście "sygnału" , pin 3 zasilanie 5v.
Po zgłaszaniu silnika zasilanie przestaje działać
Sprawdz sobie przekaznik zasilający..
A zasilanie sterownika próbowałeś odłączyć?Generalnie wygląda na sterownik.
Wstaw zdjęcie tego radia i kostki zasilającej.
Ginie zasilanie na sygnał po kręceniu stacyjki.Coś jeszcze znika?
skoda fabia zasilana latarka zasilana uklady zasilana
panasonic ds630 amica usterka wybucha gazem
buderus logamatic dopływ pralki
Histereza w piecu gazowym Termet Silver - jak ustawić? Rozszyfrowanie kodu zmywarki Bosch SMV40D90EU