Zegary są przykręcone na dwie śrubki na dole pod ramką . Wejdź na allegro wpisz zegar zobacz ilustrację zobaczysz w którym miejscu . Śruby to zapewne torxy t15 czy t20 .
Poczytaj o legalnej wymianie licznika w samochodzie. W zasadzie jest ona możliwa tylko w sytuacji uszkodzenia tego licznika. Wiążą się z tym określone obowiązki. Przykładowy link poniżej. O szczegóły możesz dopytać na stacji diagnostycznej. Przy legalnej zmianie licznika, prawdopodobnie odczytuje się wskazania wymienionego licznika i wprowadza je do...
Spróbuj tym do kasowania kilometrów w lewo godziny a w prawo minuty.
Witam W pierwszej kolejności sprawdziłbym główny wyłącznik świateł ,z niego jest wyjście na prawą i lewą stronę pozycyjnych jak również na podświetlenie zegarów.
czarno-czerwony - pin 1 -> plus po stacyjce, brązowy - pin 2 -> masa, szaro-żółty - pin 3 -> zegary.
Skoro czujnik pokazuje 0 to zmierz zegarami jak jest faktycznie.
tego raczej ciężko wykorzystać, ale można to wykręcić i w to miejsce wkręcić normalny czujnik :) polecam od Skody 105 czujnik i wskaźnik - są bardzo dokładne i ładnie opisana skala https://www.olx.pl/d/oferta/liczniki-kon...
Nie świeci mi podświetlenie deski rozdzielczej, zegarów, climatronica, przycisków szyb elektrycznych i podświetlenie włączników nad radiem. Zapomniałem i zostawiłem otwartą szybę i padał deszcz, wleciało trochę wody do środka. Czasami podświetlenie deski świeci. Świeci wszystko. Czasami świeci samo podświetlenie zegarów. Jest włącznik z regulacją natężenia...
Jest 192256km.
Pomarańczowa auto z kluczykiem to właśnie kontrolka od immo. Grupa VW wymyśliła sobie, że moduł immo będzie w zegarach. Wcześniej to był oddzielny moduł, tak do połowy lat 90. Sprawdź dokładnie bezpieczniki i puste miejsca , bo często klienci wyjmuja bezpiecznik sprawdzając i wkładają w miejsce obok. Drugi kluczyk nic nie da do momentu uruchomienia...
Dość głośno hałasował mi prędkościomierz. Wymieniłem linkę prędkościomierza na nową, ale problem nie ustąpił. Po wymianie linki im szybciej jadę tym hałas jest większy. Coś jakby przeskakujące trybiki. Da się to jakoś naprawić? Jak rozmontować prędkościomierz? Czy wystarczy odkręcić 4 śrubki na jego tylnej obudowie?
Wskazówki do zdjęcia.
"Cały licznik albo same zegary" ??? Przecież to jedno i to samo, kup drugi zegar z tymi samymi numerami lub podobny, daj do elektronika i zrobi co trzeba, immo w zegarach także ostrożnie. Pozdrawiam
Wyciągnij przełącznik świateł głównych (ten okrągły) i zobaczy czy na kablu chyba szarym lub szaro-niebieskim masz prąd po pozycji. Mogę się mylić poszukaj schematu w internecie.
Witam, ostatnio miałem bardzo powszechny problem z zegarami w skodzie Octavii 1U, a mianowicie chodziło o niedziałające wskazówki od prędkościomierza, obrotomierza, temperatury oraz paliwa. Znalazłem na internecie że może pomóc poprawienie zimnych lutów, lecz po poprawieniu ich auto zaczęło się zachowywać jakby odpalenie blokował immobiliser i dodatkowo...
Odezwij się gg1567891
Koszt zegara to ok 200zł.
Klakson Dodano po 46 Klakson albo zegary
Daj zdjęcie zegarów.
sprawdź kodowanie podłącz kompa mi ost program się wysypał w zegarach
A można sprawdzić jakoś na sucho czy walnięty jest czujnik czy zegary?
Na 99% uszkodzony impulsator bądź wiązka od niego, miałem identyczny przypadek w Passacie B5 że przy uszkodzeniu impulsatora świrował wskaźnik poziomu paliwa, podobno te zegary tak mają. Po wymianie impulsatora i prowizorycznie położeniu nowej wiązki jego do zegarów problem się rozwiązał.
mnie to wygląda na włącznik wentylatora a nie na czujnik do zegara
Cześć, znam podobny przypadek. Spróbuj wyłączyć zasilanie licznika wyjmując odpowiedni bezpiecznik lub po prostu odłącz wtyczki od zegarów.
Problem jest w masowaniu deski rozdzielczej.Trzeba pociągnąć osobno masę na zegary. W tych havrankach tak się działo.
żadna tajemnica, to zimno...
Test zrób zegarów, pewnie dioda pada.
Odpinałeś wszystkie wtyczki od licznika?
Miałem ten sam problem u mnie były przepalone zimne luty byle elektryk powinien to naprawić mnie kosztowało 50zł tylko sam wyjołem zegary.
juz dzialaja nie dochodzil prad do procesora w zegarach
Ktos juz sobie poradził z tym problemem? Czy to wina zegarów czy bordnetz modułu?
Wyjmij zegary i wyślij. W czym problem?
Tutaj masz dokładny opis :)
Faktycznie montowany pewnie w serwisie. AMX1-AMX2 taki chyba model , AMERVOX producent. Pod kierownicą(pewnie trzeba będzie odkręcić osłonę nad pedałami) bliżej bezpieczników znajdziesz czarną centralkę. Będą z niej wychodzić 2 grube czarne przewody (oraz oczywiście wtyczka z kilkudziesięcioma przewodami) odłącz ( przetnij ) i złącz czarne ze sobą....
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Witam, mam problem ze Skoda Felicia, otóż nie świecą się zegary, nie świeci się lewa tylnia pozycja i prawa przednia pozycja, samochód nie pika jeśli nie wyłączy się świateł po otwarciu drzwi, tylko włącznik świateł ogólny się świeci natomiast lampka od świateł mijania już nie. Wszystko jest podpięte więc nie mam pojęcia jak to się stało. Ma ktoś schemat...
Pierwszy przekaźnik od lewej jest sprawny, jakby nie był sprawny do by w ogóle zegary nie wystartowały.
Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
Tak. W tych samochodach tak jest. Wyświetlany jest zegar, przebieg dzienny i całkowity. Pozdrawiam.
Do zrobienia zasilanie w zegarach. Reszta wskazówek też opada. Dla pewności podepnij opornik, pojeździj..
Jedna wtyczka wygląda jak wtyk światła przeciwmgielnego przedniego. Druga ta cała czarna to nie sama wtyczka a wtyczka z wpiętym czujnikiem temperatury zewnętrznej. Z niego jest odczyt na zegary (jeśli jest MFA lub FIS) do klimatyzaycji (próg załączenia kompresora )
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Witam Wygląda to na problem ze stałym plusem na zegar, radio, bcm itd. Na początek proponuje sprawdzić bezpieczniki oraz przy okazji każdy wyjąć i włożyć żeby poprawić styk
Zastosowałem się do rozwiązania w poradniku w powyższym linku - bez problemu każdy laik sobie z tym poradzi. Należy jednak pamiętać, że po odłączeniu pod radiem poduszki trzeba będzie podłączyć autko do kompa i skasować błąd. Bez tego będzie się on wyświetlał z postaci ikonki poduszki na zegarach.
Raczej możesz kodować . Najwyżej bedzie dalej błąd. Po numeach wychodzi zegar bez CAN a tu 2004 rok. Dziwne te zegary.
takie same zegary i przelutuj pamiec. bedzie ok. nawet anglik. nie zakodujesz uzywanych zegarów.
Nie jestem pewien ale tu chyba są dwa oddzielne czujniki temp. zewnętrznej - jeden dla ECU a drugi dla zegarów.
Jak wstawiłeś nowe zegary jeżdzone to musisz mieć login tych zegarów.
Z tego co pamiętam to tak,zegary przetwarzają sygnał.
Zasilania i komunikacje sprawdziłeś na pewno ECU sprawdziłeś i zegarów? Jak to na stół zegary.
Prawdopodobnie miał zapchaną CAN informacją o wkładce. Sprawdź Vag-iem konfort i zegary.
Standardowy problem w Oktaviach - zimne luty deski rozdzielczej.Wystarczy rozebrać lutownica i naprzód :) Tylko prędkościomierz nie działa? a inne zegary?
Tak ma być Nie całkiem. Jak jeżdżę nimi dobre 20 lat, to jeszcze nie widziałem że by temperatura przekroczyła te 90 stopni na zegarach.
Opisz co działa po przekręceniu stacyjki: kierunkowskazy, światła, klakson, jakie kontrolki świecą się na zegarach.
Ale to jest mentalność polskiej wsi. Musi być coś z VW tu tylko skoda ale dalej VAG bo go w niedzielę rówieśnicy przed mszą nie będą tolerowali. Na początku pisze że potrzeba proste i tanie auto a tu pod koniec bo go zegary fascynują. Widziałeś inne auta w środku poza VAGZami. Zobacz jakie mają ładne zegary. Fiat 125o miał ciekawe rozwiązanie zegarów....
Witam, w jaki sposób jest możliwe wykonać test zegarów w Skoda Octavia 1 1.9 TDI 74kW AXR, rok 2007. Auto posiada jedynie krótkie kodowanie co uniemożliwia od tej strony ugryźć problem. Zastanawiam się nad innym rozwiązaniem, dopisanie kodu c++? Może kabelkologia? Może przerobił ktoś już temat i ma jakieś ciekawe pomysły na to?
Dzięki za odpowiedzi, zostaje sprawa obrotomierza. Czy sygnał do niego idzie z cewki zapłonowej? Może ktoś wie gdzie znajde pinout zegarów?
potrafi się wyłożyć wiązka w okolicach podszybia . rozwala ją zimowy płyn do spryskiwaczy , ostatnio widziałem upalone przez to zegary
Oddaj zegary do naprawy.
Pasowało, przynajmniej w MPI
Szukaj przy podłużnicy nisko zielonego korka. Tak jak mało płynu może tak się dziać. Trzeba sprawdzić stan. Kontrolka się nie pali na zegarach?
Tam to działa tak, że czujnik ciśnienia oleju robi zwarcie powyżej 0,8 bar, jak silnik osiągnie 1200rpm i nie ma sygnału z czujnika do masy to włącza się alarm w zegarach
Chcesz to sam naprawiać czy doradzać serwisowi? Jak masz doradzać to odpuść, pojedz do polecanego warsztatu i opisz objawy. Jeśli sam to na początek zaopatrz się w tester diagnostyczny i manometry do klimy. Porównaj co pokazuje czujnik a co zegary.
może wymiana zegarów coś da.
Czujniki wchodzisz w sterownik silnika engine i patrzysz jaka temp i w zegary instrument cluster i sprawdzasz przy np 60 stopniach czy sa te same. Spadek napiecia przy rozruchu.
Zakupiłem sobie zegary od Skody Favorit wersja LS a ja posiadam wersję zegarów bez obrotomierza i nie wiem własnie jak podłaczyć obrotomierz:( Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
nic! chcę mieć obrotomierz zamiast zegara analogowego w mojej Feli.
[quote="ladamaniac"]Tak, ale sprawdzenie tego to 15 minut. Zostawiasz auto na noc, rano wpinasz, jak masz 12 stopni a czujnik widzi -30 albo +80, to chyba jasne. Odpalasz i patrzysz jak rośnie temperatura, porównujesz z czujnikiem zegarów, pirometrem cz co tam pozwalają warunki. Jak dobrze przyłożysz to wystarczy termopara K i miernik za 20 zł. Resztę...
niestety brak napięcia próbowałem multimetrem, i totalne ZERO Skoro nie masz zasilania na czujnik prędkości to co się czepiasz zegarów???
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
Kup takie same, i niech ktoś zrobi przebieg na właściwy.
Skoda Octavia 2011 rok, 1.6 tdi. Nie działa cyfrowy wskaźnik prędkości ( tylko on). Zegary działają poprawnie. Pozostałe funkcje czyli temperature, spalanie, dystans pokazuje normalnie. Gdzie szukać usterki?
padł zegar i nie będzie diagnozy bo idzie przez zegar , zegar do roboty
tak ale jak immo mruga to nie odpali a w tej skodzie jest na zegarach kontrolka od tego
Zegary lub pompka w baku do sprawdzenia?
Kłopoty z CAN.
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
Witam. Mam prosbe do kolegow o sprawdzenie,zmieniam zegary i mam problem z dopisaniem klucza.Program ktory mam mi pokazuje XX7X.moze ktos mi to zweryfikowac.Pozdrawiam
Zegary do naprawy lub wymiany...
Masy sprawdzone, dodatkowo dzisiaj jadąc do pracy zauważyłem że ggaśnie i zapala się informacja radia na zegarach, a w pewnym momencie ginie dźwięk w radiu i brak już na stałe informacji o radiu na zegarach.
Tylko żebuśmy się zrozumieli. Ten czujnik ze skody współpracuje z zegarem ze skody. Jest okrągły więc łatwo będzie wyciąć otwór. Ja za komplet dałem 10 zł. A zestawy: okrągły wskaźnik temperatury oleju do 150*C i czujnik wkładany zamiast bagnetu, robiła (może jeszcze robi) firma VDO (i jukies inne też) z przeznaczeniem do vw garbusa.
Czujnik jest podwójny, jeden daje informację do ecu, drugi do zegarów
Wymieniles czujnik temp na zegar i ecu. Przeciez ten na chlodnicy jest wielki i nie trudo go znalesc. Daj zdjecie komorsy silnika i chlodnicy pokaze "palcem"
Sprawdź ściemniacz, w zegarach nie ma nawet żarówek, tylko ledy
Czyli Np w przypadku poziomu płynu nie wystarczy zamontować czujnika w zbiorniku i podłączyć go do zegarów ( zielona wtyczka )?
Dzień dobry, od paru dni mam następujący problem - po otwarciu samochodu, czy włożeniu kluczyka do stacyjki, deska rozdzielcza działa jak trzeba (kontrolki, liczniki, podświetlenie, strzałki kierunkowskazów itp.). Po sekundzie od uruchomienia silnika wszytko na desce rozdzielczej gaśnie - ale samochód nadal działa poprawnie, kierunkowskazy, światła...
Jeszcze teraz zauważyłem że w tej kostce od tego światelka na jednym ze styków jest stały plus a na drugim jak zewrzesz z masą to widzi drzwi. Dodano po 4 Sprawdzałem nr 15 jest dobry i jak go wyjąłem to zegary zdechły.
Natychmiast wymień akumulator
Po pierwsze to skoda I czy II? Bo zupełnie inaczej są rozwiązane światła. Po pierwsze przełączniki wszystkie posprawdzałeś? (włącznik świateł i kierunkowskazów) Po drugie nic nie zostało rozłączone koło zegarów, bezpieczników itd?
Sprawdzenie mas i zasilań zegarów też odpoiwie na kilka pytań.
Ustaw pompe zegarem a nie vagiem!
To nie są bezpieczniki alternatora
Jest na forum taki temat w którym przedstawiłem wszystkie objawy. Temat jest już zamknięty.
Wiązka znajduje się z lewej strony w komorze silnika. Problem rozwiązany - niedociśnięta wtyczka w zegarach.
Same wróżby a pomiarów żadnych. Nie ładnie.
Niedługo święta a Ty już masz choinke na zegarach. Jest prawdopodobieństwo że wiązka na lewej podłużnicy zgniła - możesz tam zerknąć.
Podpiąć pod komputer i sprawdzić temperaturę na czujniku i zrobić test zegarów może źle pokazują.
95 tysiecy pokazuje zegar , taka jest rzeczywistość
zegary skoda schemat zegary skoda skoda fabia zegary
android resetuje mondeo usterka silnik górnoprzepustowy filtr
lodówka samsung alarm lodówka samsung alarm
John Deere Sante - brak kontrolek i nie odpala Dopuszczalne nierówności na kolektorze wydechowym