Spróbuj tym do kasowania kilometrów w lewo godziny a w prawo minuty.
Zegary są przykręcone na dwie śrubki na dole pod ramką . Wejdź na allegro wpisz zegar zobacz ilustrację zobaczysz w którym miejscu . Śruby to zapewne torxy t15 czy t20 .
Poczytaj o legalnej wymianie licznika w samochodzie. W zasadzie jest ona możliwa tylko w sytuacji uszkodzenia tego licznika. Wiążą się z tym określone obowiązki. Przykładowy link poniżej. O szczegóły możesz dopytać na stacji diagnostycznej. Przy legalnej zmianie licznika, prawdopodobnie odczytuje się wskazania wymienionego licznika i wprowadza je do...
Odezwij się gg1567891
Witam W pierwszej kolejności sprawdziłbym główny wyłącznik świateł ,z niego jest wyjście na prawą i lewą stronę pozycyjnych jak również na podświetlenie zegarów.
Skoro czujnik pokazuje 0 to zmierz zegarami jak jest faktycznie.
"Cały licznik albo same zegary" ??? Przecież to jedno i to samo, kup drugi zegar z tymi samymi numerami lub podobny, daj do elektronika i zrobi co trzeba, immo w zegarach także ostrożnie. Pozdrawiam
sprawdź kodowanie podłącz kompa mi ost program się wysypał w zegarach
Pomarańczowa auto z kluczykiem to właśnie kontrolka od immo. Grupa VW wymyśliła sobie, że moduł immo będzie w zegarach. Wcześniej to był oddzielny moduł, tak do połowy lat 90. Sprawdź dokładnie bezpieczniki i puste miejsca , bo często klienci wyjmuja bezpiecznik sprawdzając i wkładają w miejsce obok. Drugi kluczyk nic nie da do momentu uruchomienia...
Klakson Dodano po 46 Klakson albo zegary
Daj zdjęcie zegarów.
juz dzialaja nie dochodzil prad do procesora w zegarach
Tak. W tych samochodach tak jest. Wyświetlany jest zegar, przebieg dzienny i całkowity. Pozdrawiam.
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
Witam Wygląda to na problem ze stałym plusem na zegar, radio, bcm itd. Na początek proponuje sprawdzić bezpieczniki oraz przy okazji każdy wyjąć i włożyć żeby poprawić styk
Jedna wtyczka wygląda jak wtyk światła przeciwmgielnego przedniego. Druga ta cała czarna to nie sama wtyczka a wtyczka z wpiętym czujnikiem temperatury zewnętrznej. Z niego jest odczyt na zegary (jeśli jest MFA lub FIS) do klimatyzaycji (próg załączenia kompresora )
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Z tego co pamiętam to tak,zegary przetwarzają sygnał.
Raczej możesz kodować . Najwyżej bedzie dalej błąd. Po numeach wychodzi zegar bez CAN a tu 2004 rok. Dziwne te zegary.
Jak wstawiłeś nowe zegary jeżdzone to musisz mieć login tych zegarów.
Prawdopodobnie miał zapchaną CAN informacją o wkładce. Sprawdź Vag-iem konfort i zegary.
Zasilania i komunikacje sprawdziłeś na pewno ECU sprawdziłeś i zegarów? Jak to na stół zegary.
Kłopoty z CAN.
może wymiana zegarów coś da.
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
Zegary lub pompka w baku do sprawdzenia?
Tam to działa tak, że czujnik ciśnienia oleju robi zwarcie powyżej 0,8 bar, jak silnik osiągnie 1200rpm i nie ma sygnału z czujnika do masy to włącza się alarm w zegarach
Natychmiast wymień akumulator
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
Jest na forum taki temat w którym przedstawiłem wszystkie objawy. Temat jest już zamknięty.
[quote="ladamaniac"]Tak, ale sprawdzenie tego to 15 minut. Zostawiasz auto na noc, rano wpinasz, jak masz 12 stopni a czujnik widzi -30 albo +80, to chyba jasne. Odpalasz i patrzysz jak rośnie temperatura, porównujesz z czujnikiem zegarów, pirometrem cz co tam pozwalają warunki. Jak dobrze przyłożysz to wystarczy termopara K i miernik za 20 zł. Resztę...
Sprawdź ściemniacz, w zegarach nie ma nawet żarówek, tylko ledy
Niedługo święta a Ty już masz choinke na zegarach. Jest prawdopodobieństwo że wiązka na lewej podłużnicy zgniła - możesz tam zerknąć.
Sprawdzenie mas i zasilań zegarów też odpoiwie na kilka pytań.
Czyli Np w przypadku poziomu płynu nie wystarczy zamontować czujnika w zbiorniku i podłączyć go do zegarów ( zielona wtyczka )?
tak ale jak immo mruga to nie odpali a w tej skodzie jest na zegarach kontrolka od tego
Wiązka znajduje się z lewej strony w komorze silnika. Problem rozwiązany - niedociśnięta wtyczka w zegarach.
95 tysiecy pokazuje zegar , taka jest rzeczywistość
Witam, wpierw sprawdź wszystkie bezpieczniki czy aby któryś się nie przepalił. Jak bezpieczniki są w porządku to pozostaje demontaż zegarów i sprawdzenie lutowań na płytce z tyłu.
Pieronio powiedz mi jak zdiagnozowales wspomaganie. W tej Fabii lacze sie z engine, jaśki, zegary - a wspomagania nie widzi. Oprocz wpisu Crash data nie ma innych bledow....
No pewnie że z immo ale samo immo się nie psuje. To jest tylko pętla która odczytuje transponder. Problem leży w komunikacji pomiędzy zegarami a sterownikiem silnika.
To jest ten bin do zegarów jak ktos może prosze o pomoc?
Sprawdź czy po odpięciu kostki od pompki paliwa na tych dwóch cienkich przewodach masz miedzy nimi 5V DC. Masz jakiś tester by zrobić aktywacje zegarów jak działa wskazówka poziomu paliwa?
Zestaw startowy czyli kolejne problemy , nie ten przebieg , nie taki VIN , nie taka konfiguracja , choinka na desce Nie wystarczy niestety . Może postawi się zegar oryginalny , jeśli go zbyt mocno nie wyrąbałeś .
Jeżeli chodzi o lampkę to pali się cały czas, czy zapłon włączony czy nie, czy samochód otwarty czy zamknięty. Co do wyjętych zegarów i zamkniętego samochodu, to co jakiś czas po upływie 12min pobór spada do 0,05A ale nie jest to regułą. Czasem czekam 20 min i pobór wynosi 0,14A, czasem po upływie ok 10 min spada do 0,05A. -zegary cały czas odłączone.
No i immo odcina skoro zegary nie łączą się z ECU, musisz naprawić komunikację, czy stało się to nagle czy coś było robione z autem? Nowe radio?
90 stopni na zegarach, ciepło w kabinie i zimna chłodnica w SDI to jest w porządku. Ja osobiście zawsze trzymam na obrotach po wymianie termostatu aż do momentu załączenia się wentylatora.
U mnie był upływ na "zegarach" (Fabia 2). Wyświetlacz LCD z przebiegiem nie gasł i rozładowywał akumulator. Nie dało się tego wykryć komputerem, elektryk zdiagnozował to sprawdzając bezpieczniki. Pomiary należy robić po jakimś czasie od zamknięcia auta, w moim przypadku to było chyba 45 minut, gdy czujniki, przyciski itp. zostaną przez komputer odłączone....
Po wymianie sprzęgła mechanik urwał kable od wtyczki czujnika przez przypadek i gdy sprawdzałem czy prąd dochodzi to zaiskrzyło delikatnie i zegar pokazał MAX i opadł
ktory to roczek? w zegarach (dashboard) masz immo. Wnioskuje ze brak komunkacji i odcina Ci immo. W VAG'u deske masz na kanale 17, sprawdz tez kable, wtyczki itepe. Zdaje sie ze te deski czesto padaja, pojawiaja sie zimne luty. Jezeli kable beda ok a nikt wczesniej nikt nie grzebal to moze rozbierz zegary i przelutuj elektronike?
Problem polega na tym, że fabia nie odpala, nawet nie kręci rozrusznik. Do auta zostało wrzucone przez boczną szybę coś co zapaliło fotel. Plastikowa zaślepka na podsufitce się stopiła i instalacja idąca do prawej kurtyny się podtopiła, poszło zwarcie i kurtyna wystrzeliła. Teraz samochód nie odpala, nie kręci, nie działa również podnoszenie lewej przedniej...
Dwie usterki naraz: -głośniczek w desce (zegarach) do wymiany. Będzie klikać i piszczeć. -do przelutowania zamek w drzwiach kierowcy.
Witam wyjalem zegary poniewaz mam uszkodzone, i chcialbym je podlaczyc bez wkladania do samochodu, gdzie podpiac + i - do zegarow? (calosci instrumentu... ) jakies schematy? calosci zegarow od tylu gdzie co sie podlacza? zegar jest z 2003 roku pozdrawiam
Witam rozsypała mi się zawartość eepromu nietypowego licznika fabia. Autko pali ale wskaźnik temp nie działa. Jest to zegar 6Y1920860G KOMBIINSTRUMENT VDO V13. Załączam wsad jaki jest w środku pomóżcie.
Witam! Niedawno przerabiałem ten temat zakładałem przednie halogeny przeciw mgielne , pytanie czy masz orginalny włącznik świateł z uwzględnieniem przednich halogenów? Jeśli tak to sprawa jest prosta . Podano mi schemat w ASO i nie ma tam podłączenia przez przekaźnik tylko bezpośrednio od zasilania (musisz je znaleźć ) do odpowiedniego pinu włącznika,...
Czy możecie mnie naprowadzić z tym czujnikiem tempoeratury zewnętrznej ? Jeśli auto ma komputer, to wtedy czujnik podpina się bezpośrednio do zegarów. A jeśli nie ma komputera, to skąd climatronic zna temperaturę zewnętrzną ?
Witam Padły zegary, zegary wymieniłem, nie mogę zgrać immo ze sterownikiem. Proszę o odczytanie pinu. Pamięć 93C72. ///edit: Kluczyk dokodowany
Fabia 1,2 sedan 2006. Brak oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Żarówki wymienione, bezpiecznik sprawdzony, niby ok. Wiązki przy klapie bagażnika sprawdziłem wyjmując przytrzymujące je do maski gumki (od góry i od dołu) i obmacując i oglądając kabelki, ale jest to wszystko ciasno nałożone, więc i owych gumek nie za bardzo dało się mocno odsunąć, ale...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jak zegary widzą czujnik paliwa (będziesz miał podana wartość w omach i litrach)
Krótkie pytanie, brak komunikacji z ABS. Bosch 8, wtyczka 38 pin. Centrala ABS na stole śmiga i diagnozuje się. Problem w CAN wozu, choć na wtyczce ABS na CAN mam 60Ω i na linii L i H po 2,5V. Co robi za gateway ABS w tym modelu; bordnetz czy zegary? Indywidualnego getłeja zamocowanego na pudle nagrzewnicy nie ma.
No to fajnie :) W takim razie i ja musze do swej Octavki zakupić :) A pytanie dodatkowe : multifunkcyjna kierownica i wyświetlacz miedzy zegarami sa obsługiwane ? I namiary na ta firmę proszę - tak na wszelki wypadek :) Pozdrawiam !
Jeśli chodzi o wykasowanie inspekcji to podaje ci co nalezy zrobić: legenda: A - ustawianie godzin zegara B - ustawienie minut zegara auta vw 91-99 oraz skoda fabia, oraz oktavia do 99, seat toledo, leon, ibiza cordoba, arosa, alhambra do 99/2000 IN01 - Inspekcja 1. Włączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. 3. Wyłączyć zapłon. 4. Zwolnić...
Z twojego opisu na początek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błędy jak podpowiada kolega. W skodach tego typu gniją kable i padają liczniki. ładowanie jest ok ale zegary???kable na podłużnicy są ok Dodano po 4 Sporo tego. Wykasowac, pojeździc, odczytac ponownie i zobaczysz który z tych błędów to śmiec, a który sprawia problem. P.S. To nie przekładka...
ta kość 8 pin ma numer B22AJ 93C86 ALE jest u gory po prawej stronie :) Dodano po 2 zegary juz nie raz rozbieralem wiec nie mam z tym akurat problemu ale dzieki za wskazówki ;)
Sprawdziłem, wypiąłem wtyczkę 3-pinową od czujnika przy filtrze, auto nie zapaliło, więc to ten. Po wypięciu wtyczki 2-linowej od czujnika z prawej strony przy skrzyni nic się nie stało, silnik zapalił, zegary działały. PS. Ten błąd od sondy dotyczy 1 sondy tej w kolektorze wydechowym? Da się ją samemu wymienić? Bo dość ciasno z góry, z boków też, kanału...
Wada fabryczna, w serwisach kiedyś wymieniano całe zegary na gwarancji no i trzeba je było zaprogramować do danego auta. A co się w nich uszkadzało to nie wiem, być może sam głośniczek.
Witam Jak w temacie , jakiego użyć programu żeby nie skopał pliku zgranego z 93C86 , a mianowicie chce wymienić zegar na inny ( pęknięta szybka ) Bardzo proszę o pomoc .
w tych rocznikach zegary biora sygnal z czuj predkosci w skrzyni biegow,pozniejsze z abs,podlacz vaga i sprawdz bledy w zest wskaznikow ,podalem ci najczestsza usterke,moga byc tez uszkodzone zegary(osobiscie sie nie spotkalem),na jutro moge ci podac kolory przewodow i nr pinow
Witam, mam problem ze znalezieniem piszczka otwartych drzwi podczas gdy sa wlaczone swiatla w samochodzie Skoda Fabia 1.4 MPI. Wydaje mi sie ze jest on ukryty gdzies pod zegarami ale chcialem sie upewnic i zapytac. Czekam na jakies podopowiedzi. Z gory dziekuje i pozdrawiam !
Mam to samo , sasiad takim sprzętem z netu za 1tys zrobił mi diagnostykę i pokazało błędy typu błąd dostępu i uszkodzenie tablicy , co sugeruje uszkodzone zegary , może zimny lut , może immobiliser odwala i tablica nie pokazuje. Po niedzieli wyjmę zegary i sprawdzę czy nie uszkodzone ścieżki. Byłem na kilku warsztatach i podłączali swoje komputerki...
Jak nie boisz się skasowania danych na zegarach to odłącz akumulator na jakiś czas . U mnie centralny też się wygłupiał raz na jakiś czas , a taki reset zawsze pomagał . :|
Skoda Fabia ma okresy wymian oleju i po pewnym okresie zapala się kluczyk na zegarze i wtedy wymienia się olej. Są różne okresy w zależności od rodzaju oleju i przebytych kilometrów. Nie można skasować tego kluczyka wcześniej dopóki nie przyjdzie czas wymiany oleju. Sądziłem że w takiej dużej społeczności ktoś będzie wiedział żeby podejrzeć ile km zostało...
Masz MFA w zegarach lub jakiegokolwiek FIS'a ? dawke zostaw bo i tak i tak nie ma czym jechac wiec 2.2 - 2.6 jest w sam raz. Jaki kąt wtrysku?
Dzień dobry. Mam problem ze skoda fabia II 1.4 TDI z 2008 r. BMS. Od kilku dni akumulator zaczął się rozładowywać. Zakupiłem nowy i po włożeniu nowego akumulatora problem powtórzył się za 2 dni. Zmierzyłem pobór prądu w spoczynku i wyszło mi 140mA. To Bardzo dużo, gdzieś ciągnie. Zacząłem szperać po bezpiecznikach i okazało się że jak wyciągniesz bezpiecznik...
Wiedza kosztuje koledzy mają rację ja tym programikiem też uwalilem zegar w fabi ,a na dodatek klient nie mial pin codu do tego autka , lepiej rozebrac niz ryzykować .
Poszukuje opisu 32 pinowej kostki zasilającej kontrolki zegara w skodzie fabi- który nr pinu do której diody (2001 r sedan ).
Witam. Powód zamieszania: wymiana zegarów maxi-dot z F2 do F1 Potrzebuję wyciągnąć PIN z zegarów z Fabii 2 2007r 1.4 16V BXW Nie mogę zrobić tego na aucie bo PIN licznika i sterownika są inne. Co więcej w liczniku nie ma osobnej kostki pamięci, wszystko siedzi w procesorze, a tam jest tyle kodu że jeszcze za dużo jak na moje umiejętności. Posiadam VAG...
Witam. Mój problem to brak mocy skoda fabia 2001r 1.4MPI LPG, ciągle mrygająca kontrolka oleju na zegarach (ale tylko na wyższych obrotach, na biegu jałowym nie mryga). Po podłączeniu VAGa oto co otrzymałem: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 047 906 033 Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47 Coding: 00021 Shop...
No oprocz oleju nalezy to skasowac czynnosc jest dosyc prosta. W wiekszosci VW robisz tak ze wlaczasz zaplon naciskasz i trzymasz przycisk do kasowania kilometrow po czym wylaczasz zaplon i puszczasz przycisk. Pozniej jak widnieje ci napis OIL wciskasz guzik od ustawiania chyba minut na zegarze. Trzymasz tak az do skasowania. Ale zaznaczam ze nie wiem...
Hej, Dzisiejszego dnia niestety w mojej skodzie pojawił się problem z immo, mianowicie kontrolka "mruga" blokując możliwość uruchomienia silnika. Poszperałem w necie i znalazłem możliwość wyłączenia immo poprzez wpisanie kodu pin (https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic... Niestety pierwszy kod który wpisałem okazał się błędny zobaczyłem...
Próbowałem się dostać do wskaźników w desce, ale jest to bardziej skomplikowane niż się wydaje, więc nie mam pewności, czy nie jest spalona dioda LED - wskaźnik akumulatora. Jeśli ktoś rozbierał takie zegary to proszę o podpowiedź jak dostać się na drugą stronę płytki, po której znajdują się właśnie wskaźniki? Diody w alternatorze po wstępnych pomiarach...
Jakiś pech mnie dopadł odnośie samochodów, dopiero co usunięta usterka z mojego to teraz kolej na auto mojej kobiety. Skoda fabia 2003 1.2 65km. Po przyjściu ze sklepu nie chciał odpalić. Przyjechałem parę godzin później, po przekręceniu kluczyka gasły zegary. Tak dla pewności sprawdziłem bezpieczniki bo są pod ręką czy coś dodatkowo się spaliło. Sprawdzam...
Napierw pokazalo ze brak napiecia potem poruszal tym kluczykiem we stacyjce i zaloczylo sie napiecie na sterowniku . Zaobserwuj czy podczas przekręcenia kluczykiem na rozruch świecą kontrolki na zegarach. Kilka razy spotkałem się że na zapłonie kontrolki świecą a na rozruchu gasną i wtedy samochód nie odpali. Kostkę stacyjki możesz wymienić, jest banalnie...
witam Forumowiczów potrzebuję pomocy zgasło mi podświetlenie tak jak w tytule + podświetlenie rejestracji, problem zaczął się jak skończył się komutator w alternatorze, regenerowałem alternator wymieniłem przy okazji szczotki razem z regulatorem napięcia i nic się nie zmieniło. opisze trochę całą sytuację: nie działa potencjometr(nie można ściemniać...
Cześć Szukałem podobnych tematów i nie znalazłem akurat tego problemu jaki mam ja … Posiadam skodę fabię 2 2007 r. I mam taki problem że wyskakuje mi kontrolka ciśnienia w oponach i silnik przez to nie chce zapalić. Pod komputerem diagnostycznym pokazywał się problem z immobilizerem i został skasowany natomiast auto nie chciało dalej odpalać. Po jakimś...
Witam. Kupiłem Skodę Fabię 1 hatchback 2001 1,4 moi , benzyna , 60 km mocy. Mam parę pytań: 1: mam zegar od temperatury płynu chłodzącego lecz nie mam żadnych liczb temperatury tylko sama wskazówka i kreskę na początki na środku na końcu . Kiedy wentylator ma się włączyć ? Jeśli kreska jest na połowie wtedy ma zadziałać? 2: ostatnio jeździłem sobie...
Zaklócenia sieci CAN,zabrzmi to niedorzecznie ale takie objawy daje wadliwy zapłon(kable,świece,cewki) Miałem identyczny problem z zegarami w fabii w ubiegłym roku,po 2 dniach oddałem klientowi auto bo poddałem się.Dostałem od znajomego cynk o tym zapłonie i zaproponowałem klientowi wymianę swiec i kabli(najwyżej gosć będzie mieć prezent ode mnie jak...
Witam Bez żadnej przyczyny (rano, po przyjściu do garażu) zauważyłem dziwne objawy wskaźnika dobowego km (dolnego) oraz zegara. Na wskaźniku km dobowych zamiast przejechanych kilometrów pojawiły się cztery zera, w tym pierwsze z nich (od lewej) pulsuje. Z kolei na wyświetlaczu zegara minuty stoją w miejscu a godziny zmieniają się w górę. W momencie...
Dajmy na to że coś ciągnie mi prądu jak to sprawdzić? Bierzesz odłączasz jedną klemę np, - akumulatora. Bierzesz amperomierz i jedną końcówką do zacisku - akumulatora a drugą do odłączonego przewodu gdzie był przed chwilą podłączony biegun ujemny akumulatora. I patrzysz na prąd. Oczywiście po podłączeniu prąd pobierany może być nawet 1 A. Włączają...
moja skoda jest z 2013 sprawdze i odpowiem tak przy okazji miałeś jeszcze jakies problemy z elektryka w Skdzie mi na zegarach leko sie swieci kontrolka od dzwi i jak przełączę na światła mijania to leko swieci kontrolka od spryskiwacza i przepalonej żarówki mówią ze to jakiś problem z masa albo uszkodzony czujnik w zamku dzwi Dodano po 41 mozna na tym...
Witam wszystkich, Mam problem ze Skodą Fabią 1.4 MPi 2002 r. Objawy usterki są następujące? • Pierwszy objaw jaki się pojawił to wyświetlanie kontrolki ciśnienia oleju. Problem raczej nie dotyczy oleju bo był on zmieniany ok 1-2 tygodnie przed pojawieniem się tego problemu. Jeśli ta kontrolka zacznie migać podczas jazdy to nie działają kierunkowskazy...
ok pruje kable i sprawdzam kable w komorze silnika ok czy orietuje sie ktos ktora skretka can idzie do zegarow bo namiezylem 2 pomaranczowe przejscie na jednej parze pomaranczowych jest do zegara na drugiej nie ma czy moge zrobic obejscie bezposrednie do tej drugiej pary dodatkowym kablem??? czy one maja sie laczyc ??? wedlug opisu pinow niema byc polaczenia...
za to zapłacić ale nikt albo nie chcę zarobić albo nie potrafi tego naprawić dlatego sam to męczę Zacznij od zakupu zegarów. I nauki posługiwania się nimi. Bo pierwsze pytanie czy sprężarka wogóle nie buduje ciśnienia czy jakieś tam nawet znikome robi. Równie dobrze może być ukręcony wałek w pompie jak i układ zatkany na amen.
Mam taką przypadłość w nowo zakupionej Fabii III 1.0 TSI/95Km (2019r, 160.000km): Po starcie na zimno jak i na ciepło obroty biegu jałowego są znacząco wyższe niż powinny być- wynoszą ok. 1450rpm. Po ok 70 sekundach od zimnego startu spadają, ale tylko do ok 1200rpm. W czasie rozgrzewania silnika i po rozgrzaniu ( na zegarach 90 stopni C) obroty dalej...
Sam zegar prędkosciomierza byl sprawdzany pod komuterem ze wszystkimi wskaznikami i jest ok ,co do czujnika to juz go znalazlem,kupie wymienie moze bedzie dzialac:/ dzieki za info
Witam. Problem dość nietypowy, rozebrałem już pół samochodu.Temat dotyczy instalacji CLIMATIC (nie climatronic) Włączam światła pozycyjne, podświetlają sie zegary, wlacznik świateł panel klimatyzacji, nawiewu... Itp. Ogólnie wszystko jak powinno być. W tej pozycji przekręcam kluczyk na zapłon i podświetlenie panelu climatic gaśnie, gdy silnik włączony...
Sprawdziłem płyn chłodniczy, zawiera śladowe ilości oleju, a stan oleju zwiększył się ponad max. Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, ponieważ ten samochód niema chłodnicy oleju więc jedyna droga na dostanie się oleju do płynu to uszczelka. Dodatkowo przez olej uszkodził się czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (kontrolka od płynu świeci na tablicy i zegary...
Płynu chłodniczego nie ubywa ,wszystko jest ok. Czujnik temp.płynu wymieniony. Temp. Na zegarze 90stopni. Klimatyzację mam manual. Dodano po 40 Dodam jeszcze ,że syczenie pojawia się po odpaleniu auta mimo że klimatyzacja i nawiew jest wyłączony. Dziwna sprawa
w octavi na desce rozdzielczej są dwa przyciski ustawiania zegara i od licznika dziennego.aby skosowac olei lub ispekcje należy nalisnąc prawy przycisk i trzymajac go włączyc zapłon puscic przycisk po paru sekundach i lewym pokretłem przekręcic w prawo i potrzymac chwile. jakies watpliwosci to tomeeczee(at)op.pl , gg 3010941, ;)
witam ponownie, pompa naprawiona, dzięki panu Rafałowi (naprawa_pomp) udało mi się zaoszczędzić masę czasu i pieniędzy, facet zna się na rzeczy i naprawił-wymienił uszkodzona elektronikę za niewielkie w stosunku do alledrogo (od 1100 do 1800 zł !!! ) pieniądze bo 550 zł. Do tego dostałem gwarancje na rok czasu, tak wiec choineczka z zegarów zniknęła...
zegary skoda fabia zegary fabia fabia zegary
wkrętarka decker szarpie wymianie pompy filtr bypass
ogłoszenia rolnicze ogłoszenia rolnicze
Czujnik koła lewej osi silnikowej - usterki i diagnostyka Optymalna rezerwa mocy zasilacza dla stabilności