konrad940, WD40 to do smarowania zamków się nadaje. najlepiej wyczyść jeszcze raz w benzynie ekstrakcyjnej jest najlepsza do tego. Później podstaw LCD i po kolei zastosuj się do tego co napisał kolega fischer8.
Być może kluczyk przez dłuższy czas był nieużywany bo pilot działał. Nazbierało się we wkładce zamka zabrudzeń i teraz się zacina. Kup na stacji benzynowej lub w samochodowym wd40 lub preparat do smarowani zamków (taki z cienką rurką) i psiknij do zamka po czym włóż kluczyk i kilkakrotnie próbuj do skutku aż ustąpi. Psikaj i próbuj kluczykiem do skutku....
Witam, kiedyś kupiłem , bodajże w Casto*ramie specjalny środek do smarowania zamków bębenkowych, nie pamiętam producenta, chyba Abus... jest to kilkucentymetrowej wysokości aplikator środka, w spray'u, z rurką.
Jak tak miałem w Renault Thalii gdy konczyły się siłowniki.Wymiana na nowe i po kłopocie jest.Na początek użyj coś do smarowania zamków aby lżej chodziły.
Witam po pierwsze centralnych zamków nie smarujemy WD-40 jest to preparat odrdzewiający anie smarujący do smarowania zamków użyj smaru w spreju do zamków. Po drugie sprawdzić czujniki otwartych drzwi któryś z nich nie działa i stąd te objawy z centralnym zamkiem.
Nieużywana wkładka w zamku przestała działać. Weź preparat do smarowania zamków i spróbuj nasmarować wkładkę psikając do środka. Możliwe że jest też zabrudzona kurzem. Psikaj do środka i próbuj rozruszać ją kluczykiem. Masz taki zapasowy bierny kluczyk możesz się nim posłużyć. Nasmaruj i po kilku dniach puści.
Czym najlepiej smarować stacyjkę i zamki? Suchy smar lub grafit.
Wszystko zależy w jakim stanie są części, musisz to sprawdzić. Można by się pokusić o wymianę uszczelniaczy. Zdejm pierścień, włóż go do cylindra i sprawdź luz na zamku.
A czy środek wkładki smarować?
Tulejki powinny być wykonane z brązu samosmarnego ,to taki porowaty odlew gdzie w porach jest olej ale jaki nie wiem.Albo mechanik wymienił tulejki na zwykły brąz , a może masz za duże przedmuchy z odmy i dlatego musisz często czyścić mechanizm .A stosowałeś biały smar w sprayu do zamków on na mrozie nie gęstnieje.
Nie powinno smarować się zamków płynem typu WD -40 bo wtedy dopiero robią się problemy z zamkami. Przemyj isopropanolem w sprayu -do kupienia w sklepach elektronicznych.
WD-40 nie jest najlepszym środkiem do tego, ale od bólu, do wstępnego płukania może być. Próbuj. Jak nie on, to może zmywacz do hamulców (jest agresywniejszy, może uszkodzić plastiki lub lakier). Jeśli już ruszy, to nie smaruj zamka jakimś przygodnym smarem.
zapewne masz wersje 4 drzwiowa jedynie demontaz i smarowanie pomoze Pozdrawiam
Ja bym na początku delikatnie preparatem w sprayu "CX80 DuPoint Teflon" czyści, konserwuje, smaruje ruchome elementy zamków i styków elektrycznych (z opisu na etykiecie)
W istocie, łapie kurz i pył i robi się maź, a z kolei smar grafitowy to zalepia. Ma zastosowanie m. in. przy dużych obciążeniach i temperaturze. Miałem na myśli pył grafitowy, a nie smar. Zamków się nie smaruje.
Wtedy często dowiadujemy się że któryś z zamków otwierany z tradycyjnego klucza nie działa, nie był wykorzystywany przez x lat. Kiedyś byłem świadkiem sytuacji, gdy po awarii pilota właściciel próbował się dostać do samochodu, bo nie działał żaden zamek na kluczyk. Ostatecznie musiał poprosić "fachowca" i włamać się do tego auta. Dlatego w swoich autach...
Tani i wsze stronny ŁT-43 (16zł za 400gr) lub jak dobrze poszukasz 16,90 za kartusz, 0,8kg. Smar ŁT 43 - smar litowy o konsystencji pasty. Charakterystyka: zmniejsza zużycie i tarcie, wykazuje odporność na działanie wody i utlenianie, temperatura pracy od -30ºC do +120ºC, może być zamienny i mieszany ze smarami litowymi innych producentów, klasa NLGI...
Zapomniałem dopisać ten pół stały lekko penetruje w pierwszej fazie bo on tak powiedzmy wrze jak pędnik z niego paruje. natomiast dobrze nadaje się do aplikowania do środków zamków i smarowania języczków. Oczywiście z rozsądkiem w okolicach wkładek zamkowych na klucz.
Generalnie smarów mineralnych typu towot używa się do elementów metalowych. Smarów silikonowych do elementów plastikowych. Smar ma wiele parametrów i jednym z nich jest przyczepność do podłoża i to jest powodem podziału zastosowań jak wyżej. Smary mineralne mają lepsze własności smarne ale nie "zwilżają" powierzchni plastikowych. Jeżeli lewarek w miejscu...
polecam KONTOX. Używam go do wszystkiego: czyszczenie, konserwacja, smarowanie, nawet jako odmrażacz do zamków. Nie wiem jak sobie poradzi w tlenkiem miedzi ale warto spróbować pozdrawiam grze$
WD-40 wypłukuje smar z zamka. Nie rozumiem w ogóle sugestii niektórych. Zamki, stacyjki itp również można konserwować. Są przecież specjalne smary i oliwki do zamków. Dodano po 2 Poszukaj trochę u wujka google znajdziesz masę informacji na Twój temat odnośnie smarowania zamka czy tez stacyjki Bzdury, na Google wszystko znajdziesz, nawet preperat moczopędny...
Jak w temacie, dzisiaj zajmiemy się naprawą wkładki do zamka Renault Scenic 1 Poglądowe foto tego zamka. http://obrazki.elektroda.pl/3708129800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8106762500_1... Naprawa nie jest spacerkiem i wymaga troszeczkę umiejętności. Mój zamek popsuł się i klucz włożony do środka nie otwierał drzwi...
Generalnie ten zamek nie wymaga smarowania. A jeśli już chcesz koniecznie, to tylko grafitem jak radził Kol. ta_tar wyżej. Niestety, użycie WD-40 nie jest w przypadku zamków dobrym pomysłem i zwykle efekty są odwrotne do oczekiwanych.
Podobno w golfie III to jest wada fabryczna przy centralnym zamku, zamarza jakiś tłoczek i smarowanie nic nie daje, tylne zamki są takie same i normalnie się otwierają :) zostaje podgrzewanie i wtedy otwiera. Datego muszę przetestować tą nagrzewnice :D Po jakichś 10 min od odpalenia silnika zamki odmarzają więc chyba wiele ciepła nie potrzebują. Przetestować...
Do smarowania takich mechanizmów jak kasety zamków, dźwignie i cięgna polecam olej do automatycznych skrzyń biegów. Prawie nigdy nie gęstnieje - mówię o rozsądnych minusowych temperaturach. Ja zamiast wd40 proponuję kuwetę, czystą benzynę, pędzel i na koniec sporo powietrza ze sprężarki. No i olej na deser.
Auto naprawione , Problem tkwił w zamku prawych drzwi , Mycie RX-1 i smarowanie Kontaktem ( części elektrycznej ) dało pozytywny rezultat . Dziękuję wszystkim za pomoc.
Najlepiej przedmuchać powietrzem jeśli jest to sezon letni przepłukać środkiem takim jak nafta, WD 40, lub podobnym, nie smarować w zimie. Jak zamarznie, to środek do odmrażania zamków, dobrze spryskać by wody nie było, wazelina techniczna też da radę.
Witam. W końcu po wielu tygodniach z komunikatem "FAN ERROR" laptop (LENOVO T61/ TYPE 7649-CTO) nie dał się w ogóle odpalić. Jako, że nie miałem pasty pod ręką to i odrywanie całego układu chłodzącego o procka i chipsetu nie wchodziło w rachubę. Zachęcony natomiast informacjami kolegów o pozytywnym efekcie po przesmarowaniu wiatraczka postanowiłem zrobić...
Ale się odgryzł. Jak sie nie ma przyjemnosci robic samemu to sie jedzie do mechanika, a jak już sie bierzesz do roboty to zrób to porzadnie rozbierz całe drzwi wyjmij zamek zobacz dlaczego sie blokowały, może zostaniesz specjalistą od zamków. Samo smarowanie to pomaga na chwile prawdopodobnie zamek jest juz wyrobiony i wymaga regulacji lub regeneracj...
Poczytajcie opis sushinrona (sami jechali delikatnie 30km). Sami jechali, nie sądzę żeby dawali mu w d... BOX-a pewnie by zauważył, Poza tym ostatnia śmierć po dwóch km i po nowym sofcie. Mi tu wygląda na słabe smarowanie albo pierścienie tak się nagrzewają że opiera się na zamku i zaczyna falować w rowku (w sumie smarowanie też ma z tym związek), mogą...
A ja zaproponuje na krótko odmrażacz do zamków z CPN-u, jeśli mówimy o wkładce do zamka no i w najbliższym czasie wymianę. Wszelkie smarowanie to tylko przedłużanie agonii tego mechanizmu. Przepracowałem przy wkładkach parę lat i jedynym skutecznym i długotrwałym efektem jest wymiana zamka. PS idąc do sklepu warto mieć ze sobą wymiary tejże wkładki...
Często zdarza się tak, że nie sam mikrostyk jest winny. Może wyrobić się ramie zamka i go nie wciska, lub też nazbierać się może syfu miedzy ramieniem a mikrostykiem, zwłaszcza gdy ktoś smaruje zamki np wd40.
Zamek kosztuje 150 pln, to chyba nie mało. Ale sprawdzę tą linkę, może z nią coś nie tak. Tylko trochę roboty będzie, chyba potrzeba demontować plastikowe osłony. A to będzie trudne. Ale spróbuje. Dodam, że smarowałem cały zamek Wd40, i chyba było gorzej. 🤐
Temat zamykam. Toyota Yaris immobilizer ma każda najwyraźniej. Dorobienie kluczyka na awaryjne otwarcie najtaniej ok 30zł, z immo w moim przypadku 350zł, podejrzewam, że dużo taniej się nie uda zrobić. Zamki prawdopodobnie od nowości nie były smarowane i po naoliwieniu chodzą bdb. Dzięki za pomoc :) Pozdrawiam
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. W wielu konstrukcjach nawet nie da się zapadki sięgnąć, bo nie ma z zewnątrz dostępu. Co do bębenków, to sprawa ta sama, delikatne sprężynki mogą sobie nie poradzić i zapadki zostaną w tym...
Co do WD40 - działa super - jest to jedyny preparat który podziałał na moją antene przy -20. W oplach były dwie wersje centralnych zamków: z elektroniką i bez. W wersji bez elektroniki czas działania siłowników był dokładnie taki sam jak czas ruchu kluczyka, ponieważ na cięgnie od zamka znajdował się czujnik uruchamiający pozostałe siłowniki. W tych...
Generalnie istnieją systemy dostępu do pomieszczeń, które zamiast tradycyjnych zamków elektromagnetycznych z elektrozaczepem i kotwicą, wykorzystuje silny elektromagnes i płytkę montowaną na drzwiach lub framudze (w zależności od potrzeb): http://obrazki.elektroda.pl/8771768500_1... Wykorzystanie więc takiego elektromagnesu do dociągania...
A mówił wam ktoś kiedyś, że zamki się smaruje? Przynajmniej raz na 10 lat? A po co? Jak się połamie trzeba kupić nową.
Smarowałeś może jakoś niedawno zamki? :)
Witam, Grzeje się grot zapalniczką i wkłada do zamka, i tak kilka razy, aż przekręcisz. Jak puści, smarowanie i gotowe. Gerwazy fajny, ale trzeba go mieć pod ręką. Interesująca porada, ale to chyba powinno mieć zastosowanie do samochodów bardzo starszego typu, gdzie zamek/kluczyk służył wyłącznie do otwierania drzwi. Mam kilka uwag do rozważenia (może...
Witam!! Dla wszystkich zainteresowanych mam rozwiązanie na migające kontrolki( szybki wykrzyknik potem fusy plus odkamienianie naprzemian). Dziś naprawiłem koleżance ekspres odea go. Przy włączeniu urządzenia mrugała szybko kontrolka wykrzyknika i tyle na ten temat bojler grzał wodę pompa chodziła ale nic pozatym nie dało rady w żaden sposób zmusić...
czy ta sprężarka była rozbierana, demontowane tłoki. sprawdziłbym ustawienie zamków pierścieni, oczywiście same pierścienie smarujące i uszczelniające. zamki na tłoku powinny być przesunięte względem siebie.
zobaczyć czy nie pękła rurka idąca do zamka klapy tylnej Kolega chyba usiłuje wytłumaczyć, że zaniedbał okresowe smarowanie wkładki zamka bagażnika (żeby można było otworzyć kluczykiem w razie awarii) i do bagażnika nie może się w tej chwili ogóle dostać. :D
Witam. Przepraszam, że jako użytkownik się tutaj pytam ale to forum jest najbardziej niezależną dla mnie opinią. Kupiłem autoklaw używany Mocom Millennium B micro, potrzebny na początek do czasu zarobienia na coś nowego. Po zakończonej sterylizacji na niektórych pakietach po stronie foliowej pływa sobie woda, tak jak by ktoś łyżeczkę wody na folie wylał....
kolega MichaelR dał Ci rozwiązanie. Podobnie jak w passatach sypią się tam nagminnie switche w kasetach zamków. Jakoś dziwnie jest to skonstruowane bo jak rozbierasz zamki to wszystko tam pływa. Kolega radzi, aby odpiąć mase... no można, ale to troche takie. Ja demontuje zamki, czyszcze, smaruje i jest git. Zakładam, że styki drzwi-słupek czyste masz?...
No to klops, chyba czeka mnie wymiana wszystkich zamków bo taka sama sytuacja jest w pozostałych zamkach. Poprzedni właściciel pojazdu chyba w ogóle nie używał klucza do otwierania drzwi i wszystkie zamki zaśniedziały. Ten materiał z którego wykonane są zamki jak nie ma smarowania to tak jak było wcześniej pisane robi się "bateria". elelmenty są zbyt...
Kto smaruje tej jedzie. Przez szczeliny w okolicy klamki i rygla spryskaj zamek wewnętrzny za pomocą np WD40 (środek penetrujący, czyszczący, smarujący, antykorozyjny). Jeżeli to nie pomoże , zdemontuj tapicerkę drzwi i wyczyść dokładnie i przesmaruj zamek wewnętrzny.
Już od kiedy zaczęły sie pierwsze przymrozki, mam problem z otwarciem przednich drzwi od strony kierowcy. A zwłaszcza rano. Wszystkie inne drzwi otwierają się bez problemu, a te ani nie drgną. Myśle że zamek jest ok , bo kluczyk normalnie się przekręca i kołek wyskakuje do góry, ale ciągle coś trzyma. Pomaga dopiero dłuzsza jazda z włączonym na maksa...
Czytałem w internecie pomysł kolegi z rozginaniem sprężyn aby były mocniejsze,może i to jest racja ale ja nie myślę poprawiać konstruktora.Moim zdaniem sprężyna może ulec nadmiernemu rozgięciu i osłabieniu materiału.Znalazłem lepszy pomysł....gdyż z zamarzającymi zamkami miałem problem od początku zimy...dam wam krótką radę, należy zamki całkowicie...
Z mojej wiedzy wynika, że panewki w 1.9 przekręcają się nie przez brak zamków, czy materiał z jakiego są wykonane, lecz przez brak smarowania. Głownie przez awarie pompy oleju, zapchane szlamem kanaliki i wymianę oleju co. 30tys. Planuje dać pompę i miskę od wersji 130 konnej i dodatkowo dokładnie oczyścić wszystkie kanały w silniku. Dodatkowo zegar...
Zamki Gerda kiedyś miały taką funkcję, że zamknięte od zewnątrz kluczem "na dwa razy" nie dawały się otworzyć od środka (żeby złodziej, który wszedł oknem nie mógł wynosić rzeczy drzwiami). Od wewnątrz dawało się zamknąć tylko na "raz". Może więc spróbować kluczem?
Witam. Mam właśnie taki problem jak podałem w temacie. Co radzicie na coś takiego ? Już zdejmowałem ten plastik, smarowałem ten zamek i nadal jest to samo... Też mi nie migają światła jak chce zamknąć samochód czy to normalne ? Bo wydaje mi się że jak nie mogłem zamknąć samochodu bo drzwi były otwarte to światła i tak migały... Oczywiście cały samochód...
E..... Tak szybko w głowie... Gdybym miał normalne pręty gwintowane ze skokiem 1,25mm, jeździł bym z prędkością ok 9mm/s czyli ok 540mm/min Dobrze myślę ? Smarowanie smarem do broni minimalizuje ścieranie, moja 1911 wystrzeliła już tysiące naboi i nic się nie wyciera na zamku i szkielecie :), a siły są przeogromne dla .45ACP :). Tak, mniej więcej prędkość...
ja troszke o wd-40 nie jest srodkiem smarujacym musisz jeszcze go nasmarować gdyż stanie zamek wd spenetrowało zamek ale i smar który był faktycznie pomógł ruszyć zamek ale nie smaruje trzeba jeszcze go przesmarowac
Co może być przyczyną zacinania się zamka w klapie? Kurz, brud, brak smarowania i konserwacji, rdza, wilgoć, korozja, ...
Spróbuj przesmarować, Wd-43 na morzy odradzam kup coś innego jakąś wazelinę w spreju albo coś podobnego do smarowania posmaruj tym poprzekręcaj powinno pomóc, a jeśli nie to będzie trzeba rozebrać na części pierwsze i wszystko dokładnie przesmarować wtedy na pewno pomorze.
WD-40 w rękę i do dzieła ,psiknij w zamki kto smaruje ten jedzie.
Powinno działać to tak, że do wkładki wciskam kluczyk, przekręcam żeby odkluczyć, a następnie wciskam palcem wkładkę żeby otworzyć sam bagażnik. Czyli wciskanie robi za klamkę. Teraz tylko pytanie czy jest dostęp do cięgien odpowiedzialnych za blokadę zamka. To z drugiej strony zamka :) sorry siedzę na wolnym necie i laptopie. Pewnie wyżej masz guzik...
Wiem że wymieniłeś siłownik ale czy rozruszałeś(smarowanie), cały mechanizm zamka itp.A czy styki w drzwiach przeczyszczone i sprawdzona instalacja elektryczna w drzwiach.W większości przypadków padają siłowniki.Tak jakby słabły silniczki w nich.Zima też pozostawia problemy w tych drzwiach.
Możliwe , że zamek jest mocno zabrudzony lub coś się wyłamało na ryglowaniu , spróbuj spryskać zamek i klamkę od środka ( przy otwartej szybie wciśnij wężyk w kierunku zamka) jakimś środkiem czyszcząco-smarującym i kilkakrotnie energicznie ręcznie pociągnąć i szybko puścić klamkę , ten sam zabieg przy zew. i wew. może wskoczy jak nie to niestety trzeba...
Dla zainteresowanych: pomogło smarowanie siłownika :)
Też miałem taki problem poradziłem sobie z nim w ten sposób ze kolega naciagnoł linke od klapy ja klape docisnełem tak troche mocniej i energicznie poczym energicznie pociągnełem do góry i po kłopocie.Oczywiście nie pogiełem klapy;)Zamki jakie robią korodują zacinaja sie czasem wymagaja smarowania,regulaci.
przyczyną jest rocznik 93 ,miałem taką omege ,na okrągło wyciągałem zamki i smarowałem ,chece sie zaczynaja w zimie .W końcu stwierdziłem że jest za stara żeby ją tak pilnowac i często tylne drzwi zostawały otwarte.
Goldwinger niewiem co tworzysz ale za bardzo nie czujesz tematu ! Sprawa wygląda tak : po fabrycznym honowaniu uzyskuje sie strukture "plateau " czy jakos tak ma ona krzyżującą się siatkę rys która doprowadza olej do smarowania pierścieni tłokowych , gdy się zużyje są niekożystne warunki dla pracy pierścieni (szybsze zużycie ) Nie zakładaj żadnych nadwymiarów...
Witam bardzo by się przydała pomoc . Kupiony na złomie używany zamek , razem z okablowaniem . Nie działa kluczyk (symuluje ruch kluczyka wkładką ) . Z pilota wszystko działa poprawnie . Zamek mam na zewnątrz , jestem wpięty w wtyczce pomiędzy drzwiami a karoserią . Dla sprawdzenia podpięte 2 żarówki 21W , polaryzowane diodami 10 A . Czyli centralny...
Miałem to samo w swoim Passacie '95 Walczyłem walczyłem i wywalczyłem. Tylko, że u mnie na dodatek otwierały się podczas jazdy. Wymieniłem zamek. Ale dokręcając (imbus 6) go nie można dokręcać na maxa (jak ja to miałem). Wtedy nie chce się dokładnie ryglować. Zdejmij tapicerkę, wykręć zamek i sprawdź czy na sucho wszystkie mechanizmy chodzą. Jeśli nie,...
Co do szub to skoro słychać przekaźniki to raczej wszystkie zasilania są, stawiam na uszkodzone silniki albo przepalony "termik" (tak było w moim samochodzie) Natomiast co do zamka to moim zdanie wyjęcie zamka wyczyszczenie i prze smarowanie powinno załatwić sprawę ;)
Witajcie mam problem na szczęście czasami Wygląda to następująco otwierając z kluczyka auto nie zawsze otwiera prawe przednie drzwi. Przy ponownym zadziałaniu pilotem zamek zadziała (albo przyciskiem z drzwi kierowcy też zadziała). Styki odtwarzałem w zamku oraz na wtyczce (był połamane luty wcześniej). Zamek po otworzeniu zamknięciu w tych problematycznych...
witam Mam zamek centralny "z kluczyka" w drzwiach kierowcy i pasażera(5d auto), w tylnej klapie też jest zamek centralny, otworzę nim samochód, ale nie zamknę go całego - tylko zamek bagaznika. Niestety dziś miałem problemy z otwieraniem i zamykaniem samochodu, kluczyk wchodzi do 5/4 głębokości i nie chce wejść, trzeba minimalnymi ruchami góra/dól itp...
Piotrek! Ja nie od zawsze tutaj mieszkam (gdzie mieszkam) i też prowadziłem warsztat w PL. Nigdy nie kasowałem serwisu nie smarując wkładek zamków, zamków, czy nie sprawdzając całej reszty. Leszku bez urazy-I po zrobieniu porządnej roboty musiałeś wyjechać żeby zarobić.Bo tu jak będziesz "porządny mechanior" to jesteś ten drogi którego omijają bo Czesio...
Kto smaruje ten jedzie ;) Więc trzeba coś tam wlać do zamka i delikatnie poruszać kluczem i tak do skutku ...
Nie, no chłopy, przez kilka sekund to się nie miało prawa zatrzeć - raz że powierzchnie dotarte, czyli raczej mało chropowate i ze sporym luzem pasowane, więc aluminium nie zdążyło by się rozgrzać do temperatury mięknięcia. Zresztą niedawno miałem Uno ze zniszczoną głowicą - wałek miał pomiędzy 3 a 5 mm luzu w łożyskach i się kręcił nadal. Wał korbowy...
Ale czemu jakaś zielona śmierdząca maź Olej PAG (smaruje sprężarkę)[/quote]
CX80 SMAR DO BRAM - 500ml Do konserwacji wszelkiego typu bram: tradycyjnych, odchylanych pionowo, roletowych, przesuwnych, skrzydłowych. WŁAŚCIWOŚCI: smaruje, konserwuje oraz zabezpiecza przed wilgocią i korozją wszystkie ruchome części bram pozwala zachować optymalne działanie bramy, także zimą w bardzo niskich temperaturach nie powoduje przywierania...
Dziękuję. Przy okazji orientuje się ktos czy silnik centralnego od klapy mozna zastąpić jakims z zabawki na 3v i podziała on na 12v? Kiedys bawiłem się takimi silnikami, dzialaly sporo czasu na 12v (nawet pod wodą :d). W zamku on działa jedynie chwilke, głupio placić 50zł za taką głupote. Jeszcze rozłożę ten, moze to tylko cos przy "komutatorze" gorzej...
Czy tak może być? Czy lepiej dorobić przedłużkę prostą i podciąć trochę nadproże? Tak może być - właśnie na takie sytuacje jest przewidziana ta łyżwa Czy to normalne, że aby odblokować napęd (brak prądu) to muszę za linkę naprawdę bardzo mocno ciągnąć? Czy powinna raczej lekko puszczać? Jeśli chodzi ci o rozblokowanie sznurkiem - trzeba ciągnąc pod...
Taka żółta żaróweczka ktoś ktoś kiedyś wspominał, że to problem z elektryka, spalona żarówka lub coś w tym rodzaju. Przyznam szczerze, że nigdy nie sprawdzałem co dokładnie ona znaczy, co do tego teleskopu to jego też smarowałem, wysuwanie wycieraczki działa plynnie i bez zarzutów, dodam jeszcze, że jak deszcz pada to wycieraczka chodzi w miarę przyzwoicie...
Tak. Mam. Na rynku jest dostępna cała gama smarów w sprayu o różnorakim działaniu. Więc należy stosować właśnie je. Zresztą sam jeden zaproponowałeś. Więc dlaczego stosować zawsze i wszędzie WD40, które średnio się do smarowania nadaje?
Ciekawy temat Chyba pomyliłeś kolumny w tabeli, albo adresy. Twoja odpowiedź ma się 'nijak' do referowanego problemu w tym wątku. Autor potrzebuje co jakiś czas dokonać 'konserwacji' urzadzenia. Być może wystarczy 'dmuchnąć' troche jakiegoś "cienkiego" smarowidła (lubricant) w ten elektrozaczep na przykład: WD40. Możliwe że fabrycznie on był 'posmarowany'...
Witam. Mam problem, otóż przypadkowo zatrzasnąłem zamek do pozycji pionowej. Zatrzasnąłem go przy smarowaniu i nie idzie go wyciągnąć, a zamknąć auta nie mogę. Kluczyk i pilot nic nie daje.
Czy to moduł kontrolny? Czy może strona kierowcy się rozkodowala? Przyznam z początku że myślałem z początku że to problem z zamkiem i smarowaniem. Użyłem WD40 i wtedy przestało cokolwiek działać. Sprawdź bezpieczniki F12 , F13 , F23 i F28 . Są to bezpieczniki odpowiedzialne za zasilania modułów w drzwiach. Tą przelotkę sprawdź - ale ja obstawiam,...
i uważam że ma na okom a 180cc i moc ok 50Km na tulei :( Oczywiście, przy 25k rpm/min. Zapomniałeś dodać, że masz turbo i nitro, a smarowanie materią pozakosmiczną. Chyba że tłok cylinder z antymaterii - nie podlega prawom fizyki i się nie roztopi. Jak miałem czas i ochotę, to się w przeróbki bawiłem łącznie z przetaczaniem tłoków na mniejszy wymiar,...
Może na początek smarowanie(zdiecie tapicerki),przelotka w drzwiach.
montertb, jeżeli chodzi o korbowody to ja bym nawiercił tak jak na rysunku otworki 3 mm z delikatną fazką od zewnątrz np. 6mm. Natomiast jak tak na to patrzę to jaką masz gwarancję, że Ci się panewka nie obróci i ze smarowania nici? W skręcanych korbowodach zazwyczaj jest zamek na panewce a tutaj wygląda to tak jakby była tylko wprasowana. Co do łożyska...
Witam, u mnie było to samo tylko że w prawych, tylnych drzwiach.Nie chciały sie otwierać. Trzeba było kilka razy wciskać przycisk wewnątrz auta, dopiero odblokowywał sie zamek. Musisz zdjąć tapicerkę i wymontować szybę, następnie odkręcić zamek drzwi. Tam wszystko na nowo przesmarować. U mnie to pomogło, już pól roku po smarowaniu i żadnych kłopotów...
Rozbierz tapicerkę i zobacz. Zmiany temperatury powodują rozszerzalność cieplną materiałów. Kto smaruje ten jedzie ;)
Główne czy korbowe ? Tu nie trzeba numerycznych maszyn tylko ślusarza dobrać panewki (jeżeli to korbowe) o odpowiedniej grubości większe gabarytowo i o zbliżonej średnicy czopów, dociąć zrobić zamki wywiercić otwory do smarowania gdzie trzeba i tyle. A jak nie to zamówić, wygną Ci z taśmy jakie chcesz i nie za 400PLN tylko może za 40PLN.
WD40 lub inny spray smarujący nie zaszkodzi. Elektromagnes jest słabiutki. Rygiel zamka nie powinien nadmiernie naciskać na elektromagnes. Sprawdzenie - docisnąć furtkę w kierunku zamykania i rygiel puści - a ja dostanę "pomógł".
Witam, miałem podobny problem ze stacyjka w Vectrze A - Niestety w moim przypadku przeczyszczenie zapadek (Konkretnie dysków) pomagało tylko na chwile (Co jakiś czas "smarowanie" WD-40) - Możesz przekręcić kluczyk jeżeli nim "pogmerasz" w stacyjce? Jeżeli tak to najprawdopodobniej zużuły się dyski w bębenku. Bębenek stacyjki jest niestety elementem,...
Zacznę od początku wszystko było ok cały czas, dzisiaj przy sprzątaniu auta popsikałem wszystkie zamki i zawiasy preparatem al'a WD40, i klapa klapa tylna przestała się zamykać, jak rozebrałem tapicerkę klapy (wyglądało jak by siłownik do końca nie wrócił) odczepiłem cięgno przy zamku to się zamknęła ale otwieranie możliwe tylko od strony bagażnika,...
witam ponownie więc rozebrałem na smarowałem ale mam wrażenie że to wkładka zamka dała ciała ponieważ jak wkładam kluczyk i przekręcam kluczyk to to co powinno podnieść to ciągadełko które zwalnia zamek nie rusza się po mimo przekręcania kluczyka ten czop (powiem na to czop gdyż nie wiem jak to nazwać ) nie rusza się . . .
Dokaladnie tak jak kolega napisal : 1 Zamiana kabli zielonych z niebieskimi(naped silniczkow) rozwiazal problem odwrotnego dzialania pilota (swoja droga byly zle kolorystycznie wyprowadzone z centralki) 2 Trzepotanie sie skobli przy probie zamkniecie z kluczyka - przyczyna silniczek w drzwich od pasazera nie byl w stanie otworzyc zamka ze wzgledu na...
Znalazłem na innym forum "Trzeba otworzyć maskę. potrzebny jest klucz nasadowy 13 na przedłużce dość długiej . Gdy spojrzy się pod znaczkiem renaulta w szparę miedzy maska a zderzakiem widać jest dwie śruby. Należy na rogu maski podnieść ile się da ręką maskę i wsunąć klucz, a następnie odkręcić dwie śruby mocujące zamek. Wówczas maska będzie otwarta....
Oddaj auto do sprawdzenia w ręce mechanika/warsztatu i powyższe info uzyskasz. Poza planowanym serwisem, należy sprawdzić stan rzeczywisty różnych podzespołów/elementów, a to trzeba widzieć/dotknąć ;D Ja dorzucam: -nasmarować zamki i ograniczniki drzwi/pokrywy silnika/bagażnika (rzadko wykonywane = niewiedza) -uszczelki drzwi -pasy bezpieczeństwa (powinno...
W tych liniach drzwi to Ci chodzi czy kable są sprawne? nie popękane itp? to Ci powiem że są sprawne na 100% Kable idą tylko do 1 zamka pod podwójną wtyczkę, jest to zamek prawych przednich drzwi wchodzi on w silnik centralnego zamka jedyna opcja że tam coś nie łączy przy zamykaniu auta z centralnego, o ile pamiętam przemywałem wszystkie zamki sprayem...
odp typu ,,oddaj do mechanika" w niczym mi nie pomogą. Z dociekania "czemu to tak się zrobiło" po lakonicznym opisie, też nic nie będzie. Generalnie przyczyna wyjściowa jest jedna - z jakiegoś powodu dochodzi do tarcia pomiędzy czopem wału, a materiałem ślizgowym panewki. Ten się uplastycznia i wręcz przylepia do czopu - na skutek zwiększonego tarcia,...
Nie jest powiedziane , że winny jest mikrostyk . odkręć 2 śróbki wysuń trochę zamek , przepryskaj i przykręć . Odrdzewiacz jest agresywny i słabo smaruje , ale Koledzy tu polecają ...
Dlaczego tak uparłeś sie na ZWORE ?? ktoś Ci takie urządzenie już sprzedał? Jeżeli zaniknie zasilanie, a nie będzie buforowego akumulatora, to drzwi staną otworem :D . Jeśli zaś będzie zastosowany, to musi mieć sporą pojemność, bo taka zwora potrafi pobierać do 200 mA. Zastosuj elektrozaczep, lub elektrozamek, niewielki akumulator awaryjny, na wypadek...
Zamki i tam gdzie się tylko dało smarowałem i tak nic nie dało a co do pracy siłowników to słychać w każdych dżwiach. Jest jeszcze jeszcze jeden problem zapadka od strony pasażera z przodu jest wciśnięta i nie da się jej odblokować. Dodano po 9 Jedynie nie zdejmowałem tapicerki ale to już chyba jutro zrobię:?:
Witam. Na wstępie zaznaczę, że bardzo słabo znam się na francuzach. Mam xantię z 2000 r. jest to anglik z kiepsko zrobioną przekładką. Jeśli chodzi o elektronikę to ktoś to zrobił strasznie amatorsko:( Jeżdżę nią do pracy już od ponad roku i pomimo amatorki nie miałem żadnych większych problemów z elektroniką. Aż do przed wczoraj. Postawiłem autko pod...
czujnik zamków wymiana zamków ryglowanie zamków
ucieka głos włączający wentylator mondeo downloader samsung
indukcja amica wentylator fotopułapka hasło
Firmware Thomson 40FE5606 – aktualizacja OTA, Android TV 8, serwis, pliki update.zip Radmor 5470 – jak podłączyć korektor do amplitunera Radmor 5102 przez pętlę magnetofonową