na obydwu sondach napięcie powinno sie zmieniać.
Czy na zimnym silniku jest tak samo? Bo jeśli tak, to prawdopodobnie masz zapadnięty katalizator i zatyka ci wylot.
Wypadanie zapłonów - sprawdź świece, przewody WN, czujnik położenia wału. Może masz przebicie w cewce WN i gubi iskrę wtedy niedopalone paliwo idzie na katalizator i zapycha go. Jeśli masz niesprawny układ paliowy to zniszczysz katalizator. Jeśli jeden cylinder nie pali będzie wyczuwalne szapanie silnikiem i brak mocy. Sond lambda może mieć zwarcie...
Wg mnie sonda sie już "skończyła". Wydaje mi się, że napięcie na wyjściu sondy powinno oscylować w okolicy 1,5V.
Jak by dłużej pochodził w wszedł by w tryb awaryjny ,zwłaszcza po odpięciu drugiej sondy za kat.
Wie może ktoś jakie powinno być napięcie na 2 sondzie lambda za katalizatorem przy pracującym silniku ? Czy podobnie jak na 1 sondzie ? Na 2 sondzie rezystancja wynosi 0.9 om mierząc pomiędzy białymi przewodami.
Po odpięciu sondy na maultimetrze ustawione na 20k pokazuje 3,73 KOhm, na dwóch białych przewodach. Przy zapalonym silniku i odpiętej sondzie na stykach w kostce na dwóch białych przewodach jest napięcie ok 11voltów, na dwóch sygnałowych 0,45v.
Dzisiaj zczytałem kody błędów i wyskoczyły następujące: 13 - Sonda lambda - Brak zmian napięcia / obwód otwarty 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 44 - Sonda lambda - mieszanka uboga 45 - Sonda lambda - mieszanka bogata 53 - Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - wysokie napięcie
Błęndów brak tylko wyskoczyła zaniżona temperatura na sondzie. ogólnie w tym modelu silnika jest tylko jedna sonda 4-kablowa znajdująca się zaraz przed katalizatorem. powiedz mi jeszcze jedną rzecz czy bez komputera jestem w stanie sprawdzić napięcie sonda lambda ??
a nie jest tam przypadkiem zainstalowana szerokopasmowa?
Problem polega na tym iż, gdy podłączyłem go do programu diagnostycznego AB-COM mieszanka paliwowa skacze raz bogata, raz uboga a napięcie na sondzie lambda (O2 sensor o ile sie nie myle) skacze raz 200, 400 albo i 1000mV. Witam serdecznie. Sam mam corsę z silnikiem 1.0 oznaczenie X10XE i u mnie mieszanka też skacze z ubogiej na bogatą i odwrotnie...
Zapach znany DOBRYM mechaniorom świadczy o zbyt bogatej mieszance. kiedyś się gaźniki na nos regulowało... A do podglądu sondy tylko analogowy miernik albo oscyloskop. I ZAWSZE na podłączonej sondzie.
Sorki, co to jest WN? (mi jako elektrykowi / elektronikowi kojarzy się to z Wysokim Napięciem).
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Możesz zastosować gotowy tester do sondy lambda na Lm3914, ma zakres do 1.2V: http://corsa-b.cba.pl/emu.htm
A próbował ktoś tego WINALDL. Ja sprawdziłem z C16NZ i to co można odczytać powinno w wielu przypadkach być zadowalające np: sonda lambda, temperatura, mapsensor, tps, napięcie akumulatora, obroty, prędkość, parę błędów.
Słuchaj, ten kod wyskauje zawsze kiedy kończy swój żywot przepływomierz. Po prostu przepływka straciła swoje przepływkowe właściwości. Czasami wystarcza taki test-odkręca się dwa wkręty mocujące przepływomierz, i delikatnie się go obraca o pewien kąt.Jeżeli napięcie na sondzie zaczyna fluktuować-winowajca wiadomy.
Zmierz miernikiem przejście grzałki oraz napięcie obwodu grzania i już wiesz czy dobrze zrobiłeś zamawiając nowe.
Właśnie skład się nie zmienia na ubogo czy bogato.Cały czas jest ubogo.A napięcia skaczą tak jak napisałem wyżej. Program Op-com pokazuje cały czas Uboga.
Witam, przed wymianą sondy palił sie błąd 13, gdy wymieniłem sonde pojawia sie błąd 45. Zbyt bogata mieszanka. Spalanie jest takie same czyli 15l/100km. Jeżdze spokojnie. Powiedzcie mi co może być przyczyną, reguluje sie taki gaz ??. Na benzynie rzadko jeżdżę, ale mam wrażenie, że spala PB normalnie. Samochód to Corsa B z silnikiem C14SE świece były...
Witam, kupiłem nową sondę Bosch za 300zł. Po zdiagnozowaniu jest szybsza od starej, ale sądziłem że napięcie będzie oscylować od 0.1-0.9 V a oscyluje od 0.1 do 0.7;0.8V .Czy to poprawne wartości? Nie powinno podchodzić pod 0.9V? Dziękuję pozdrawiam.
Błąd przepływomierza wywala? nie! To nie znaczy, że jest sprawny, tylko, że wartości podawane przez niego nie przekraczają wartości granicznych narzuconych przez sterownik. W tym aucie często przepływomierz zaniża sygnał a błędem wyświetlanym jest sonda lambda za niski sygnał/ mieszanka za uboga, taki jest algorytm narzucony przez producenta. W grupie...
Sprawdz napięcie na sondzie lambda powinno być średnio 0.45V( przebieg prawie prostokatny od 0.2V do 0.8V ok 1 Hz) na nagrzanym silniku.
Ople z instalacją gazową często wywalają błąd sondy,mimo,że jest sprawna.Jedynym rozwiązaniem jest pomiar napięcia jakim oscyluje,żeby się przekonac ,czy jest sprawna,ale na pewno nie ma wpływu na odpalanie zimnego silnika.
Witam, Samochód: Opel Corsa C 1.0, 12.2003. Wymieniłem sondę lambda (przed katalizatorem) w serwisie - Delphi ES20283-12B1. Po wymianie samochód wyraźnie nabrał mocy. Na następny dzień pojawiły się błędy P0135 i P0130 (odczyt w serwisie CDIF2). W parametrach na biegu jałowym napięcie sondy lambda skacze od 0V do 3,1V. Po wciśnięciu gazu, pokazuje 0V,...
P0130 Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - circuit malfunction Heating inoperative, poor connection, wiring, HO2S W zasadzie nie powinno być problemu tylko na LPG a na PB nie jakby to była wina słabego łączenia bo zakładam że gazownik sobie podpiął ją do stagqboxa. A te wykresy to były robione przy błędzie? 1 sonda faluje poprawnie, druga nadal...
Witam, Posiadam auto opel corsa d rok 2007 silnik 1.0 benzyna. Problem polega na tym, że wywalało błąd sondy lambda 0136, wymieniłem sondę przed katalizatorem na używaną oem(jest katalizator), auto zaczęło przechodzić w tryb awaryjny, nierówno pracować itp. Wyciągnąłem ta sondę, zamówiłem z Boscha po numerze Vin została dobrana, auto nadal wywala błąd...
Widocznie w corsie c sonda jest grzana napięciem impulsowym grzanie wychodzi z ecu w korsie b w tym samym silniku grzanie jest po przekazniku i jest stałe.Zobacz na testerze jakie napięcie daje ta sonda(sygnał do ecu) przy sondzie pewnie jest to przewód czarny.A jak to są dwie takie same sondy z identycznymi wtyczkami to spróbuj e zamienić miejscami.I...
Rozumiem że to są wykresy robione w tym samym czasie. Niby wartość przepływomierza jest ok ale przydała by się większą dokładność odczytu - może jakaś tabelka w Exelu. Tutaj na wolnych powinno być tak z 7kg/godz. Popatrz na pierwszą sondę - czemu ona trzyma tak niskie napięcie przez kilka sekund? Masz wtedy odczytu że jest uboga mieszanka. Trzeba by...
Mam problem odnośnie mojego opla corsy 2.0 8v (c20ne z calibry i żeby nie było po swapie jeździłem ok pół roku i wszystko było ok problemy są od nie dawna), a mianowicie najpierw silnik po nagrzaniu bardzo sie krztusił do ok 2 tys obrotów, w zasadzie to nawet na luzie cięzko było mu przekroczyć 2tyś obrotów. komputer nie wyrzucił błędów więc pomierzyłem...
EGR był czyściutki. podpięcie pod sonde innego sprzętu wyglądało tak: pod same kable został podłączony jakiś "miernik" odpalony tester sondy. I napięcie na sondzie wynosiło na jałowym biegu 1.08 V a z tego co czytałem sonda pracuje w zakresie 0-1 V
Poniżej wykresy: 1 - napięcie sondy lambda 2 - liczba obrotów 3 - rzeczywista masa powietrza Napięcie sondy lambda oscylowało w granicach 100÷800 mV przy obrotach 920/min. Gdy obroty wzrosły do 2560/min i następnie gwałtownie zmalały do 920/min po zdjęciu nogi z gazu, napięcie na sondzie spadło chwilowo do 0 V, potem wzrosło do 800 mV i później już...
A jak działa ogrzewanie ? Uczyli mnie w szkole (Technikum Hoża 88 W-wa) że po wymianie elementów podłączanych pod komputer silnika trzeba resetować komputer. A z wskaźnikiem paliwa może to zbieg okoliczności. Sprawdź jeszcze napięcie ładowania i naciąg paska klinowego może przez duże skoki napięcia skacze wskaźnik poziomu paliwa - skoro przy wzroście...
otóż okazało się że pompa paliwa była założona od silnika 1.2.Po założeniu pompy o mocy 3 bar auto odpaliło i chodzi ale słabo wkręca się na obroty po wciśnięciu gazu do dechy silnik nie wkręca się tylko dusi i co jakiś czas strzeli w wydech.Przy delikatnym naciskaniu gazu wkręci się na połowę obrotów, na wolnych chodzi dobrze Dodano po 3 Podczas jazdy...
To już też wszystko opisałem. Sumując, wszystko, co związane jest z przekaźnikiem K8. Przekaźnik jest sterowany z ECU poprzez pin 19 złącza XC2. Niski stan napięcia na tym pinie powoduje załączenie kontaktu (zwarcie między kontaktami 30 i 87, czyli to samo można uzyskać zworką). Tym sposobem podajemy napięcie 12V na bezpieczniki FU17, FU20 i FU21. Poprzez...
Witam mam duży problem z kosiarka mojej żony. Od dłuższego czasu autko na zimnym nie chce ruszyć, a jak już lekko się zagrzeje to do 2-3 tyś i się włącza chek. I autko nie ma mocy. Chyba ze zmieni się bieg na wyższy. Więcej jak 110km/h nie da się jechać, czasem 80 jest problem osiągnać. Bylem u mechanika sprawdzić na kompie, i wyskoczył błąd P0170....
Brak napięcia na grzałkach sond , przed i za katalizatorem. Są zasilane przez bezpiecznik - szukaj spalonego bezpiecznika. Jeżeli bezpieczniki dobre , to sterownik silnika , który dla sond podaje masę.
Podłącz autko pod kompa i zerknij w parametry silnika ,tzn w jakich wartościach wacha się napięcie sondy przed katem, a druga sonda informuje o stanie pracy katalizatora. i napięcie tej sondy przy sprawnym katalizatorze powinno sie wachać od 0,6 - 0,9V. Ale skoro to za bogata mieszanka to może znaczyć że pęknięty jest kolektor wydechowy (jak w większości...
Witam !!! Ja sprawdziłbym wielozawór w z biorniku czy sie nie wiesza i czy z napięciem i masą jest ok ? Bo to stuknięcie to jest jest od tego że cewka wypuszcza z gaz z zbiornika do elektro-zaworu .
Witam serdecznie. Otóż w dniu wczorajszym po jeździe po błocie a następnie po odczekaniu 4 godzin umyciu auta nastał w nim problem z dławiącym się silnikiem przy dodawaniu gazu. Mocy brak, wrzucam 2 i gaz w podłoge a on ledwo się rozpędza. Dysponując komputerem diagnostycznym Delphii z oprogramowaniem 2013.3 podłączyłem auto pod komputer i wyskoczył...
a co jeśli komputer wykrywa błąd na sondzie lambda a sonda wydaje sie być sprawna tylko całkowite napięcie do niej nie dochodzi tzn ok7,5V? podejrzewam że też dlatego pali sie kontrolka, choć dlaj nie wiem dlaczego tylko podczas jazdy na gazie... chodzi o to że mieszanka nie jest odpowiednio wzbogacona?
kodów jest bardzo duzo: 22Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie. 81-84Wtrysk1-4 - zbyt niskie napięcie 35Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 44Sonda lambda - ubogamieszanka 45Sonda lambda - bogata mieszanka 34Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie oczywiscie kody są odczytane za pomocą kontrolki silmika bo tester...
W takim razie na podstawie waszej dyskusji rozumie już, że zakładają sondę z grzałką o większej mocy nie uszkodzę systemu. W temacie na temat sondy lambda w Oplu Corsa C użytkownik elektrit napisał: „do samochodzów z dwiema sondami zakłada się dedykowane im sondy, dlatego że w funkcji pomiaru prądu grzałki sterownik silnika mierzy sobie temperaturę...
Jesteś pewny ,że podglądasz sondę przed katem? Przyznam że nie rozumiem, sorrka A wracając do tematu. W Op-comie jest taka zakładka "O2 sensor" w [mv] Zrobiłem dzisiaj tak. Podłączyłem się do sterownika i ta wartość na niepracującym silniku pokazuje 0mV. Potem odłączyłem sondę i wtedy pokazuje 454mV. I to się utrzymuje cały czas. Potem wpiąłem sondę...
Witam, Mam problem z Oplem Corsa A 91r silnik 1,2i. Na biegu jałowym obroty są za wysokie, czasami są tylko troche za wysokie a czasami silnik aż wyje. Gdy samochód stoi przez dłuższy czas na biegu jałowym (powyżej 60 sekund), zapala się żółta kontrolka Check Engine. Odczytałem metodą spinaczową kody usterek z komputera i wyszedł kod: nr 35 - silnik...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... dużo tego wszędzie. multimetrem ustawionym na DC niski zakres sprawdzasz napięcie czy oscyluje w prawidłowym zakresie.. minus dajesz na mase a plus na przewód sody (np poprzez wbita szpilkę żeby nie naruszac przewodu i izolacji)
I jeszcze sprawdziłem skanerem mieszankę "stosunek powietrze/paliwo" cały czas pokazuje ubogi,nawet jak przygazuję to się nie zmienia. Tez właśnie myślę ze to przepływka,bo zużycie paliwa w jeździe miejskiej jest dość wysokie jak na ten mały silniczek,no i ta różnica miedzy powietrzem wymaganym a rzeczywistym. Właśnie nie mam skąd wziąć na podmiankę...
Pomiar sondy (najlepiej oscyloskopem lub woltomierzem analogowym, ostatecznie cyfrowym) wykonuj na na rozgrzanym silniku do temperatury pracy. Wyłącz zapłon i bez odpinania kabla od sondy podepnij się miernikiem - odpal silnik, przy zwiększaniu obrotów obserwuj skoki napięcia na sondzie. Jeśli jest sprawna, wskazania powinny się wahać między 0,2-1V....
Ktoś patrzał w takie parametry jak napięcie sondy lambda, temperatura silnika, czas wtrysku itp.? Ile auto spala benzyny? Czy są jakieś błędy w ECU? Jakie ciśnienie na reduktorze? Jak wygląda mapa benzyny a jak LPG? Dlaczego po wzbogaceniu mieszanki silnik pali tyle samo? - bo ECU zmniejszyło czas wtrysku?
Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chlodzącej i sonda lambda. Okazało się że czujnik temperatury przy ok 70 stopniach dostawał szwindla tzn rezystancja podczas nagrzewania skacze w pewnym momencie nagle z ok 350 ohm do ok 1,7 kohm, a napięcie mierzone na czujniku(niebieski przewód, przy wypiętym kablu i załączonym zapłonie jest tam 5 V), po odpaleniu...
Witam. Jak w temacie opel corsa b z silnikiem 1.2 8v a problem wygląda następująco: Jeśli silnik (auto) jest zimny to odpala bez najmniejszych problemów natomiast jeśli silnik się nagrzeje podczas jazdy baaa nagrzeje od słońca są problemy z jego ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci normalnie, a silnik nie odpala przez ~4 sekundy. Gdy nareszcie załapie...
Witam, Na początek nadmienię, że piszę z konta mojej dziewczyny. Od niedawna jestem posiadaczem Opla Corsy C z 2001 roku z silnikiem 1,0 (felerny Z10XE). Od zakupu pali się w niej cały czas kontrolka MIL ("check engine"). Metodą "gaz - hamulec" wymigałem błąd nr 0141 - co wg listy np. [url=http://forum.opel24.com/topic/4019-...
Witam wszystkich, mam następujący problem, po przejechaniu jakiś 10km zapala mi sie kontrolka diagnostyczna. Po za tym corsa mi więcej pali i ma mniej mocy. Poczytałem trochę na forach i znalazłem jak samemu można sprawdzić kody błedów metoda (zworki) Wyskoczyły mi następujące błędy: 24-czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód, 25-wtryskiwacz1 lub jego...
Diagnoza kolejnego mechanika z komputera - Sonda Lambda, wywala teraz 3 i 4 cylinder na nowej i starej cewce, czy znaczy to że cewka stara jak i nowa jest ok ? W samochodzie czuć spalonym olejem. Nikt nie chce nic sprawdzać innego, mówią że katalizatora się nie da sprawdzić, ciśnień sprawdzać nie będą bo komputer pokazuje sondę. Jutro na 10 umówiona...
Udało mi się nagrać filmik na wykresach kolejno: - napięcie z przepływomierza powietrza - temperatura silnika - napięcie na sondzie lambda - obroty silnika Silnik zaczyna pracować po trzecim uruchomieniu, słychać bardzo nierówną pracę. Nie jest wciskany pedał gazu. Słychać strzelanie w kolektor dolotowy. Stopniowo silnik zaczyna pracować coraz równiej....
Witam serdecznie. Mam Opla Combo z 2002 roku i postanowiłem się wziąć za silnik, a dokładniej za jego osprzęt. Wyposażyłem się w urządzenie do sczytywania usterek i: Najpierw wymieniłem sondę nr 1 (przed kat.) Po wymianie cały czas wyskakuje błąd nr: P0135 - Podgrzewacz czujnika O2 (Bank1 Czujnik1) - usterka P0141 - Podgrzewacz czujnika O2 (Bank1 Czujnik2)...
Wracam z nowymi danymi. 1. Wymieniłem świecę i przeczyściłem jeszcze raz (powierzchownie) sprężyny listwy zapłonowej. Auto pracowało na ludzie ok, rozgrzałem silnik pojeździłem nim troche na wyższych obrotach - zdawało się, że jest ok. Dzisiaj objawy następujące: 1. dławi się na postoju, obroty silnika skaczą od 830 do 860 obr/s (silnik rozgrzany ale...
Witam , Mam corse B 95' silnik c12nz . 1. Po odpaleniu na zimnym silniku pali się stale kontrolka CHECK ENGINE 2. Zastosowałem metodę drucikową która wykazała błędy : -15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie -34 Zawór EGR -okablowanie EGR- wysokie napięcie lub Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym - niskie napięcie...
Witam, Jako amator dłubania przy własnych autach zwracam sie do kolegów o pomoc z kolejnym problemem mojej corsy. Silnik 1,2 benzyna z12xep, otóż na biegu jałowym silnikiem zaczyna lekko szarpać po około 1-2 minutach od uruchomienia silnika, czasami nawet szybciej. Z oględzin wychodzi że nie pali 1 gar, diagnostyka pokazuje tylko błąd wypadanie zapłonu...
(at)Motronic - no właśnie też mnie to zdziwiło, inna sprawa, że czytane czajna clone. Tak czy tak, sytuacja może się rozchodzić o rozdzielczość wskazań gdyż pierwsza wartość jaką pokazuje przepływka to coś koło 9,8 kg/h pomimo płynnej zmiany napięcia. Pozatym może jakby była zwalona rura to by wyszedł jakiś błąd od przepływki - too low albo coś w ten...
Od kilku dni walczę z tym samochodem (Corsa B 1.0 z 1997r. 180tyś. km. na liczniku) żeby odpalił. Problemy się zaczęły jak jechałem drogą szybkiego ruchu i po prostu jak by mu odłączył zasilanie (światła, licznik, silnik) wszystko zgasło ale siłą rozpędu czy rozrusznika, nie pamiętam udało się go uruchomić. Działo się tak jeszcze ze dwa razy nawet po...
Witam! Posiadam Opla Corsę 1.0 '98 bez LPG. Nie chce palić jak jest zimny, odezwie się na chwile i zgaśnie. Dopiero jak się trochę rozruchem ,,rozgrzeje" zaczyna jako tako chodzić (osiąga obr. 400-1100), ale praktycznie nie reaguje na gaz, albo z 1-2s opóźnieniem i bardzo ciężko na obroty wchodzi. Podłączyłem Opel Scanner'a i ciągle wyskakuje mi błąd:...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
Witam, Mam pytanie odnośnie cewki zapłonowej do silnika X10XE. Ogólnie rozpiska pinów wtyczki wygląda tak: Pin 1- Masa Pin 2 - zasilanie Pin 3 - uzwojenie 1 Pin 4 - uzwojenie 2 Pin 5 - uzwojenie 3 Jest to oryginalna cewka Bosch. Rezystancje między pinami 2-3: 0,4-0,5oma 2-4: 0,5oma 2-5: 0,5oma 3-4: 0,9oma 4-5: 0,9oma 3-5: 0,9oma Między pinami 1 a pozostałymi...
Witam ponownie! Pytałem jeszcze o ustawianie zapłonu, czy jest możliwe przestawienie zapłonu o jeden ząbek.Książka serwisowa podaje że znaki na kole pasowym a na obudowie rozrządu powinny się pokrywać.A ja kiedy przekręcam aparatem zapłonowym z kierunkiem palca według kolejności zapłonu czyli w mojej corsie to 1-3-4-2,a lampę stroboskopową mam podłączoną...
Podaje parametry czujników; 1. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej Jest to czujnik o ujemnym współczynniku temperaturowym, którego rezystancja maleje w miarę wzrostu mierzonej temperatury. Jest zamocowany na pokrywie pompy cieczy chłodzącej i przekazuje do elektronicznego urządzenia sterującego silnika sygnał o jej temperaturze. Napięcie zasilania:...
Witam serdecznie Od pewnego czasu doświadczam problemów z zawieszającymi się obrotami w mojej Corsie (C12NZ gaz Igen). Wszystko zaczęło się od zerwania linki prędkościomierza. Naturalnie pojawił się Check Engine. Na tamten czas kody były następujące: 21 Czujnik przepustnicy wysokie napięcie XX (nie pamiętam numeru) wskazujący na problemy z krokowcem...
Komunikat jak w tytule dostałem z programu ScanTool.Net 1.13. W drugim położeniu kluczyka OBD2 łączy się z komputerem, po przekręceniu do położenia trzeciego - start silnika - rozłącza interfejs elm i daje ten komunikat. Auto jest niesprawne - poniżej opisuję objawy. Silnik zgasł w trakcie jazdy: po 4 minutach od ruszenia, na benzynie, droga prosta...
Witam, Mam problem z wyskakującym błędem P0170 - korekcja paliwa wadliwe działanie rząd 1 Generalnie nie sądze aby przepływomierz był nie sprawny ponieważ auto nie ma muła i dość dobrze przyśpiesza zarówno na lpg jak i na benzynie,choć mogę oczywiście się mylić. Poniżej zrzut z Op-com : Napięcie akumulatora,14.5 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik...
Witam serdecznie Ostatnio podłączyłem, swoją Corsę C 1.2 16v (Z12xep) 2006r pod OP-COMA. W danych z bloków pomiarowych są dwie prędkości obrotowe silnika. Pierwszą wskazuje prawidłowo np. 750 obr/min, ale już na drugiej dwa razy więcej czyli 1500 obr/min. Co może być przyczyną takiej różnicy? Czy jakiś czujnik przekłamuje? Odpięcie czujnika położenia...
Moja historia zaczeła sie od tego ze na benzynie auto zaczeło szarpac, tlumaczylem sobie ze poprostu po intensywnej jeździe na gazie przewody paliwowe i wtryski sie pozapiekały i ze minie to predzej czy pozniej po stosowaniu benzyny plus srodka czyszczacego (STP) i tak było faktycznie auto po takim zabiegu jezdziło lepiej na benzynie. Podczas tego jak...
CorsaA 1,2i 93r. Stwierdziłem mierząc w czasie jazdy napięcie na sondzie lambda,że wynosi ono 0,8-0,9V na biegu jałowym, czyli b.b. bogata mieszanka. W czasie normalnej jazdy z napedem wygląda,że jest OK czyli napiecie cyka wokół 0,4V. Sonda jest nowa (20 000 km). Ma ktos jakieś pomysły czemu tak jest. Dodam,że kiedyśkolor rury był idealny i ,ze od...
odłącz sonde i pojeźdź troche z wyłączoną, zobacz czy obroty będą nadal szaleć, kontrolka będzie się świecić bo sygnału z lambdy nie będzie, ale tym się nie przejmuj, z wyłączoną sondą będzie trochę więcej palił. Myślę, że mimo wszystko przy takich skokach napięcia w pierwszej kolejności sonda do wymiany
Witam, mam corsę B 97' 1,2i 3-drzwi silnik X12SZ (wtrysk jednopunktowy) z instalacją gazową z komputerem Autronic AL-700. Od pewnego czasu dzieje mi się tak, że gdy jadę na gazie, to po osiągnięciu temp silnika 92 st. C, silnik gaśnie na wolnych obrotach, np. gdy stoję w korkach. Odpalam ponownie silnik na benzynie (odpalanie jest zawsze na benzynie)...
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Wiem że podobnych tematów było dużo, zapoznałem się z nimi ale nie rozwiązały mojego problemu. Od 1,5 roku posiadam Opla Corsę B 1.4 benzyna + lpg 1994r. Samochód jak na swój silnik ma dość duże spalanie. Spalanie benzyny to około 9-10 litrów, a gazu około 11 litrów latem w mieście. Instalacja gazowa jest raczej niskiej generacji, nie jest to sekwencja,...
Jest to ciąg dalszy tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Przeczytałem wiele postów ale dalej jestem zielony Check sie cały czas świeci jak wcześniej - teraz wyrzuca błąd opisany sonda lambda bank 1 brak sygnału Rzeczywiście pierwsza sonda stoi -cały czas 450 mV-sprawdzane programem diagnostycznym jak i miernikiem-nie...
jakie napięcie sonda lambda sonda lambda jakie napięcie sonda lambda corsa
listwa trzask ustawienia czcionki samsung wymiana klawiatury
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Moduł Bluetooth 8M5T-19C112-BT w Ford S-Max, Galaxy, Mondeo Opel Astra 2004: Problem z programowaniem radia CD70 za pomocą OP-COM