czyli jednak wina akumulatora - czy coś innego może powodować takie spadki napięcia?
ja spotkałem się dziś z identycznym przypadkiem i moja honda zawiodła. Czytałeś wyżej? Szczególnie post Pawła? Przecież napisał, że najprawdopodobniej jest problem z połączeniem masowym akumulatora z resztą pojazdu. Zresztą do sprawdzenia główne zasilania. Zmierz, czy nie ma jakiś radykalnych spadków napięcia.
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Jak wspomniał kolega sprawdź podłączenia masy oraz zasilania. Wyglada na to że włączeniw jakiegoś odbiornika powoduje duży spadek napięcia na zasilaniu modułu centralnego.
Właśnie auto przyjedzie do mnie w weekend i stąd moje pytania. Podejrzewam, że odbłyśniki już nie pierwszej świeżości... kostki też się jakoś w hondach chyba topią, bo w kilku już mieniałem. Myślę, że dołożę te przekaźniki i wtedy odpadnie problem ze spadkami napięcia na wyłączniku i przełączniku zespolonym.
Ja montowałem na podszybiu w jakiejś plastikowej skrzynce z bezpiecznikami. I robiłem całą wiązkę do świateł przewodem 1.5 mm^2 zasilanie, a 2.5 mm^2 masy. I nowe kostki na żarówki oczywiście. Aha. Oczywiście wszelkie prace należ poprzedzić pomiarami napięć i spadków.
Witam! dołączam się do tematu, mam też problem ze swoją hondą, problem z przerwami mocy podczas przyśpieszania, stabilizacja obrotów po zdjęciu nogi z gazu szwankuje, nie wkręca się od razu na obroty, przydławi się, podejrzewam sondę , mierzyłem napięcie i jest przy rozgrzanym silniku dużo ponad
Do sprawdzenia spadki napięć na linii rozrusznik-akumulator, zarówno zasilania jak i masy, jeśli są ok to rozrusznik do naprawy.
Nie masz tam czasami czujnika spadku napięcia w tym alarmie? Jeżeli jest , wyłącz go. Co z tym przerywaczem od poloneza , gdzie to wpiąłeś i po co? Kierunki wpina się bezpośrednio, można dać bufor diodowy.
Działa to w ten sposób, że sterownik zapina masę grzałki poprzez opornik pomiarowy, mierz spadek napięcia na oporniku i wie, czy układ grzałki jest ok, czy nie. Trzeba sprawdzic czy jest zasilanie (plus) na grzałkę, i czy jest ona sprawna, ma miec bodaj 12 om.
No i wiadomo co było przyczyną.Otóż okazało się ,że majster od gazu źle zrobił swoją robotę.Wina to przekaźnik od pompy paliwa, pan majster namieszał tam w kabelkach co powodowało zanik napięcia na nim lub duży spadek(kiepsko połaczył kabelki bo mu się chyba śpieszyło)i efektem było słabe a czasami brak zasilania pompy. Temat zamykam Pozdrawiam i dzięki...
Dzięki za odzew. A nie będzie zbyt dużego spadku napięcia na cewce przez co przeciwmgielne będzie słabiej świecić? Dodatkowe szczegóły. Honda Civic HB VI (1999). Opisana sytuacja jest to sytuacja hipotetyczna. Obecnie jest tak: - lewa lampa górna żarówka stop/pozycja, dolna żarówka przeciwmgielne, - prawa lampa górna żarówka stop/pozycja, dolnej żarówki...
No kable to tak na oko fi6-7 z gumą :P samej miedzi moze fi3-4. Chyba od kabli zacznę. Jak Ci światełko miga to kabelki masz wystarczające, jest pobór, brak prądu, gdyby były za cienkie, grzały by się a światło by nie przygasało. Jeżeli pobierasz prąd z akumulatora i masz spadki napięć, jak koledzy radzą, sprawdź akumulator i alternator.
Tak a zapalniczka ma stały prąd
Witam, mam problem, tj. falujące obroty samochodu, a wyłączone światła mijania. Dzieje się to tylko, gdy samochód jest rozgrzany. Wyłączenie świateł na postoju powoduje falowanie obrotów, a ponowne włączenie wyrównuje pracę silnika. Wystarczy włączyć ogrzewanie lusterek lub szyby i też silnik zaczyna równo pracować. Ponowny rozruch silnika też rozwiązuje...
mówisz o światłach mijania czy długich???przy właczeniu świateł alternator obciąża silnik i wtedy obserwujemy spadek napięcia może masz gdzieś jakieś zwarcie lub za duże obciążenie na lampach ... a jak jest obciążony silnik to sonda pokaże ubogą mieszankę... to tak samo jak z włączeniem klimy tylko że komputer podnosi wtedy obroty dla silnika i nie...
Witam,dzięki za pomoc. Jeśli chodzi o dokładność moich pomiarów jeszcze są w trakcie,aczkolwiek wraz ze spadkiem paliwa napięcie proporcjonalnie spada. Jutro ruszam w trasie więc będę wiedział jakie będzie napięcie przy połowie zbiornika i jakie przy rezerwie. Póki co wielkie dzięki już mi coś zaświeciło ;)
Jeżeli to sonda to wygląda na padniętą (padnięta sonda to brak odczytów lub napięcie stałe tak jak wygląda to u ciebie, dobra sonda jeżeli mieszanka jest OK to powinna falować -tak jak linia pomarańczowa w końcówce wykresu). Przełącz na PB i zobacz co pokazuje to co pisałem wyżej.
No i po robocie - zajeło długo, ale chciałem aby było wykonane jak najlepiej. Napięcia wyraźnie poszły w góre - ze średnio 12.5 na 13,90 a na mijania nawet równe 14 imo jest dobrze. Dałem 4 bezpieczniki 10A na każde światło, no i jednak zamontowałem 2 bezpieczniki na drodze aku=przekaźnik (20A). Jestem zadowolony z napięcia, czekam nocy aby przetestować...
Witam Czy spadek napięcia do 0-0,1 odczytywanego z sondy lambda podczas pracy na LPG może świadczyć o jej uszkodzeniu, na PB jest ok analizator pokazuje że skład mieszanki na LPG jest ok ale sonda nie A oto wykresy pracy sondy podczas pracy na Pb: http://obrazki.elektroda.pl/9880841100_1... na Pb podniesione obroty: http://obrazki.elektroda.pl/5127226400_1...
zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu jednej z cewek. pomierzyłem więc sygnał sterujący...
Bardzo proszę o pomoc: Auto: Honda Civic VII benzyna 2001r. Od kilku dni po odpaleniu auta nie gaśnie kontrolka ładowania. Na początku dodam że przeczyściłem klemy, masę silnika oraz styki i kostki na alternatorze. Oto co zaobserwowałem: - Przy przegazówce kontrolka gaśnie, ale po spadku obrotów znowu świeci - należy przegazować do 3tys i utrzymywać...
W uproszczeniu tak. Samo stwierdzenie jeśli przewód główny, czyli ten który idzie od aku do rozdzielacza ma 16mm2, to suma przewodów zasilających dwa wzmacniacze musi też wynosić 16mm2. Jest nieprawdziwe. Można śmiało dać przewody takiej samej średnicy, spadki napięć będą minimalnie mniejsze, a nie musisz specjalnie kupować cieńszych przewodów. Większość...
Wreszcie znalazłem odpowiedź na nurtujące mnie pytanie: "A teraz trochę praktyki z życia alternatora: jedziemy samochodem, jest wilgotno, zaparowała tylna szyba. Włączamy więc jej ogrzewanie, czyli odbiornik prądu, dość "ciężki" pod względem poboru, bo 150 watowy. Napięcie w sieci naszego auta trochę spada, co natychmiast jest rejestrowane przez elektroniczny...
Załączanie zaworów dodatkowych sterowane jest przez komputer silnika. ECU podaje napięcie na cewkę elektrozaworu VTECa otwierając dopływ oleju do tłoczków wsprzegających dźwignie zaworowe dodatkowych zaworów. Wtedy zaczynają działać wszystkie zawory. Aby ECU włączył VTEC muszą być spełnione różne warunki, słyszałem, że jednym z warunków jest odpowiednio...
U żony w hondzie Civic 1,4 2001 r był akumulator Sznajder z Piastowa 45Ah w technologii "cięto-ciągnionej". Podczas ostatniej i jak dotąd jedynej nocy z temperaturą - 19C honda nie odpaliła. Po zdemontować i ogrzaniu napięcie 12,5V, gęstość elektrolitu 1,25, a w skajnych celach 1,20, poziom w normie, żadnych widocznych oznak zasiarczenia, czyste plyty...
Mefu przeczytaj sobie jeszcze raz moją wypowiedź i spróbuj ją zrozumieć. Sorry wielkie :!: Nie doczytałem ostatniego zdania " Natomiast może oczywiście zabezpieczać urządzenie zasilane takim napięciem. ". Masz racje. Ale musisz przyznac ze dziwnie to napisałes Bezpiecznik powinien charakteryzować się bardzo małą rezystancją(żeby spadek napięcia na...
wurzucanie na luz nie zawsze cos daje. W wielu gaźnikach jest zawór który odcina paliwo podczas hamowania silnikiem więc jak wyrzucisz na luz to będzie wiecej palić; inną sprawą jest dużo mniejsze wspomaganie w układzie hamulcowym, dużo szybszy spadek napięcia w instalacji elektrycznej, utrata wspomagania kierownicy i hamulców podczas zgaśnięcia silnika
co mi da kondensator nawet 4F jak mam alternator w Hondzie civic 70A, kable 35mm2 wzm. pobiera 70- 90A a gdzie radio, światła i cała reszta. Na carpower 1502 miałem bardzo małe spadki napięcia i światła mi nie mrugały. wyatt_pl podaj jaki masz altek że tobie przygasają światła ( problem nie koniecznie leży ze strony alternatora ale drogą eliminacji...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
regulator napięcia honda civic honda civic regulator napięcia honda spadek
grubo drutu nawojowego onkyo różne instrukcja salus 091fl
Koszt 1 kWh w Europie: Porównanie cen 2024 Ustawienia rozdzielczości w Edytorze Rejestru Windows