Witam. Przyjmuje się zależność: Ur = Un√(k/a) gdzie: Un napięcie znamionowe silnika k = Mr/Mn przyjmuje się np 1,2 dla przenośników, 0,6 dla wentylatorów\ a = Mrn/Mn wartość podawana w katalogach Pozdrawiam.
Pamietam ze dokladnie ten sam problem byl juz poruszany. No moze niedokladnie, o ile pamietam tam chodzilo o to ze odtwarzacz MP3 w momencie rozruchu wraca na poczatek utworu. Ale zasadniczo chodzilo o to samo - poszukaj, bo nie pamietam juz wnioskow. A pierwsza rzecz - czy tak bylo od poczatku? Sprawdzilbym kable i wszelkie kontakty, moze masz na nich...
Rozruch chyba nieczęsty? Więc taniej i sensowniej będzie przełącznik trójkąt gwiazda. Silnik 400/700V się do tego nadaje.
Za przejście w tryb wspomagania rozruchu odpowiada tranzystor VT12 - jego zablokowanie po spadku napięcia na akumulatorze poniżej określonego parametrami diody Zenera VD15. Napięcie sterujące tyrystorami pochodzi wówczas z prostownika VD5-8. Sprawdź VD15. PS. Przejście na rozruch następuje przy spadku napięcia akumulatora do 6V. Podobny temat i instrukcja...
Jeżeli zabezpieczenie C16 nie wyłącza się w trakcie nieudanego rozruchu, to na pewno wymiana na większe nie rozwiąże problemu. Ale zbyt duży spadek napięcia może uniemożliwić rozruch, dlatego sprawdziłbym woltomierzem czy to nie to.
Stawiam na akumulator, ten Bosch przeleżał za długo na magazynie. Zrób tak kup plecionkę miedzianą https://www.google.com/search?q=plecionk... dołóż masę od rozrusznika do nadwozia(po orginalnym przewodzie). Jeśli nie pomoże test klem, odpal włącz wszystko...
10÷10,5V to nieprzekraczalne (w dół) prawidłowe napięcie w czasie pracy rozrusznika. Nic nie ma tu do tego typ i rodzaj pojazdu - od tego jest projektant, by dobrać pojemność akumulatora czy rodzaj (np z przekładnią) rozrusznika. Przy większych spadkach należy sprawdzić pojazd; tematów o tym mnóstwo i nie miejsce tu by te wiadomości ponownie pisać.
Spróbuj doładować akumulator samochodowy, prawdopodobnie spadek napięcia przy rozruchu pojazdu powoduje zawieszenie się radia. Sprawdź jakość połączeń zasilania radia do układu samochodu.
Witam. Koniec ładowania 14,4V , napięcie spoczynkowe powinno się utrzymywać na poziomie 12,6V. Spodek napięcia przy rozruchu nie mniejsze niż 10,5V,w inny przypadku akumulator do wymiany. Pozdrawiam
Posiadam prostownik rozruchowy 12V zwykłe trafo tyrystory i trochę elektroniki trochę ciężki i mała moc czy dałoby się coś wykombinować na przetwornicy impulsowej tanią prostą z ogólnie dostępnych elementów, powyżej 1kW Włącza się po podłączeniu do akumulatora ładowanie zwykłe z regulacją prądu Pełna moc przy spadku napięcia rozruch automatycznie wyłącza...
No właśnie "ogromne prądy" - a one powodują spadki napięć!!! Radzę trafo wtórne i pierwotne nawiąć tak grubym drutem jakim się da (na ile jest miejsca) i napięcie jak najwyższe ale nie przekraczać about 15 - 16 (max) V, bo lampki typu kontrolka przepalą sie, no i akumulator zagotuje sie (jeżeli będzie). Ostrzegam (rozruch bez akumulatora), że spadek...
Jutro jeszcze sprawdzę napięcie jakie ma akumulator ( dodam, ze 2 tyg. temu kupiłem nowy) i sprawdzę spadek napięcia podczas rozruch, ponad 2 dni nie odpalałem auta aby był wiarygodny pomiar.
Ciśnienie na CR ,sygnały wał/wałek,temperatura,dawka paliwa,sterowanie wtryskami,spadek napięcia podczas rozruchu. Jak tego będzie pewny to wykręca wtryski i wiezie do regeneracji.
Bywają przypadki kiedy przy dużym spadku napięcia np rozruch takie rzeczy się zdarzają,to tylko elektronika. Michał
Spadek napięcia, mówi, że albo akumulator do kitu, albo pobór z niego zbyt duży. W drugim przypadku masz rozrusznik do zrobienia, tylko nie tam problem gzie myślisz.
Te 600 barów to nawet za dużo, 300 przy rozruchu to jest ok. Jak ciśnienie jest poprawne i nie ma spadków napięcia podczas rozruchu to może trzeba by sie przyjrzeć sygnałom wał/wałek i czy otwiera wtryski?
Sprawdź na razie spadek napięcia przy rozruchu i masy. I daj znać jakie wyniki to będziemy myśleć dalej .
Witam. Nie jest możliwe rozładowanie naładowanego akumulatora w tak krótkim czasie, jeśli jest on sprawny. Albo akumulator niesprawny, albo coś nie łączy w samochodzie. Naładować akumulator, i mierzyć napięcie bezpośrednio na klemach akumulatora, gdy występuje problem (po podłączeniu akumulatora, po załączeniu stacyjki, w czasie pracy świec żarowych,...
Witam, jest uszkodzony jego pojemność drastycznie spadła. Wydajność prądowa na obsługę urządzeń pokładowych wystarcza ale na rozruch to widać stanowczo za mało. Naprawić (moim zdaniem, mogę się mylić) się nie da.
Rozwiązaniem problemu było założenie małego akumulatorka, a docelowo podmiana na motocykl który ma to w oryginale ;p Pozdrawiam
Do jakiego napięcia jest spadek na aku podczas rozruchu? Mierzyłeś rezystancję przewodu masowego o dodatniego?
Kolego tak się wtrącę nieśmiało- akumulator 12v ma 6 "celi" których napięcie nominalne powinno wynosić 2,2 v czyli 6x2,2 =13,2v oczywiście bez obciążenia. Jeśli możesz to naładuj prostownikiem aku do pierwszych oznak "gazowania" elektrolitu, odczekaj 2-3 g. i zmierz gęstość elektrolitu , norma to 1,28 przy 20 st. C - im zimniej tym mniejsza. Zmierz...
Jeśli jest to gospodarstwo rolne i są/będą w nim silniki elektryczne to przy dobieraniu przekroju kabla rozpatrzyć spadki napięcia przy prądzie rozruchowym silników. Zbyt duży spadek może spowodować "utknięcie" silnika. Prąd rozruchowy silnika można odczytać w karcie silnika lub wyliczyć na podstawie danych z tabliczki znamionowej silnika. Może on osiągnąć...
Może za mała wydajność prądowa transformatora. Taki dysk potrzebuje dość duży prąd rozruchowy. Układy mogą wykrywać zbyt duży spadek napięcia i blokować rozruch.
I wystarczy tego. Kable dobiera się pod względem; 1)Dobór przewodów na długotrwałą obciążalność i przeciążalność prądową 2)Sprawdzenie dobranych przewodów lub kabli na warunki zwarciowe 3)Sprawdzenie dobranych kabli lub przewodów na warunek spadku napięcia. 4)Sprawdzenie dobranych przewodów na spadek napięcia przy rozruch silników . 5)Sprawdzenie dobranych...
Układ ładowania wypłyną by na rozruch silnika i dawał by tak duże spadki napięcia na rozruszniku ? Cóż każdy rozruch wymaga poboru prądu. Jak alternator nie ładuje to akumulator z każdym rozruchem traci ładunek i później "nie ma siły" przekręcić rozrusznikiem. Poza tym nawet żeby przyczyna spadku napięcia przy rozruchu tkwiła gdzie indziej to ładowanie...
Akumulator sam w sobie do błędów nie ma nic ,ale spadek napięcia przy rozruchu czy słabe ładowanie już tak. Dlatego zmierz spadek napięcia przy rozruchu i ładowanie w normalny sposób miernikiem, a nie przez fałcedeesy. Na początek to a potem reszt. Błąd mieszanki nie będzie powiazany z czujnikiem wału.
musi być moduł kontroli napięcia na akumulatorze który rozruch wykryje spadkiem napięcia i natychmiast zareaguje (rozłączy bądź obniży) Jest takie coś już od 40 lat. EPS 200. Odpala wszystko co ma koła (i nie tylko) i nic nie uszkodzi. Proste jak konstrukcja cepa.
Słaby akumulator i duży spadek napięcia przy rozruchu.
Rozumiem że układ sterowania rozruchem został wykonany na stycznikach a zasilanie obwodu sterującego pochodzi z nap. wyj. agregatu i w momencie załączenia odbioru napięcie tak przysiada że styczniki wypadają...a to w takim wypadku ups ma sens. Z ups-a zasilasz obwody sterujące i przy rozruchu mimo że wystąpi znaczny spadek napięcia rozruch nie zostanie...
Może zaliczyłeś spadek napięcia w okolicy i brakło mocy na rozruch.
Chcę, żeby napięcie było stabilne w momencie, kiedy ciągnik będzie już włączony, i żeby podczas rozruchu spadek napięcia nie uszkodził "mojego" układu zasilania/stabilizacji. OK, czyli wiemy, że potrzeba przetwornicy podwyższającej. A jakie są wymagania zasilanego układu?
A jaka jest odległość? Jaka jest IPZ w miejscu przyłączenia, a jaka będzie na drugim końcu? Jaki będzie spadek napięcia podczas rozruchu pompy?
Ok a teraz jeśli chciałbym zmniejszyć napięcie z 12 v do 3.3 v pobór prądu przez odbiornik ok 2 ampery co najlepiej wykorzystać rezystor jako dzielnik napięcia ,stabilizator liniowy czy stabizator impulsowy?
Można by jeszcze rozważyć spadek napięcia przy rozruchu. (at)ElektrodaBot Jaki będzie spadek napięcia na przewodach 4mm² długości 25m przy prądzie 77A, instalacja trójfazowa.
Przy połączeniu w gwiazdę bierze duży prąd ponieważ jest znacznie obciążony. Nie bez powodu dobrano silnik 7,5kW i połączono w trójkąt. Teoretycznie istnieje taka zależność: In gw.=In tr.÷√3 In to prąd znamionowy a nie rozruchowy, rozruchowy jest co najmniej 5-cio krotnie większy. Widać twój hydrofor potrzebuje dużego momentu obrotowego. Rozruch...
Czy jest możliwe że rozrusznik nie kręci a światła świecą -przy czarnym oczku? Jest możliwe , identycznie miałem tak w Dodge . Przy spadku napięcia elektronika blokowała rozruch , mimo że pozornie światła świeciły jasno .
Przeżyje. Zmierz jednak spadek napięcia w czasie rozruch i u podeślij wynik, bo to ciekawe, że napięcie spada tak, że zwykły przekaźnik nie chce trzymać. PS. Jak ten alarm realizuje załączenia stacyjki? Bo też trzeba połączyć ją sterowanym przekaźnikiem, by załączyć zapłon. A to już drugi przekaźnik...
zgadzam się z opiniami tomekb oraz melo .......silniki wysokoprężne potrzebują mocniejszego rozruchu dlatego rozrusznik spełnia ważną rolę i musi być sprawny [ bez luzów na tulejkach ] ponieważ jest wtedy za duży spadek napięcia ........ogólnie aby rozruch był sprawny ....musi być sprawny tak zwany trujkąt rozrusznik +alternator +akumulator ...!!!!
Spadek napięcia w czasie rozruchu. Błędy odczytane testerem będą dotyczyły właśnie za niskiego poziomu zasilania.
czy sam rozruch silnika mógłby powodować taki spadek napięcia(...) Bo podczas rozruchu da się zaobserwować delikatne przygasanie źródeł światła zasilanych z tego samego obwodu Oczywiście, że może. W swoim profilu wpisałeś "elektryk" - więc zakładam, że wiesz co to jest IPZ, potrafisz to zmierzyć i zinterpretować wynik pomiaru.
po jakiego grzyba przenosisz ten akumulator? Jak Kolega się tyle już narobił - pewnie musiał. Przede wszystkim, przekrój przewodów przy tak długim odcinku i takim (choć chwilowym) obciążeniu w/g mnie wymaga ze 32mm², i to przewody nie głośnikowe a jakieś konkretne, od ciągnika czy coś w tym stylu; a może też spawalnicze? Większa pojemność aku...
Nieszkodzi ,przełącznik nie łączy obwodu prądowego tylko przełącza spadek napięcia na oporniku pomiarowym.
lub zwarta jedna cela....
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika, - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny przekrój przewodu...
Może zamiast dopuszczać wyższe napięcia to tam gdzie się da ustawić na transformatorach niższe napięcia aby dać większy margines na PV? W zasadzie w wielu miejscach można by to napięcie sporo zaniżyć. Urządzenia elektroniczne w zasadzie tego nie odczują, przytłaczająca większość już teraz posiada zasilanie impulsowe, im nawet spadek do 200V wielkiej...
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Jak masz obciążone linie , spadki napięcia i przyrost prądu to np rozruch lodówki :)
Akumulator nie jest rozładowany do zera, tylko zostało w nim bardzo mało "prądu". Wystarcza na włączenie zapłonu, ale przy próbie rozruchu spadek napięcia jest tak duży, że następuje "reset" i tak cyklicznie. Stąd to cykliczne klikanie.
Witam, wiec tak muszę cie zmartwić bo za wiele z tego rdzenia nie uzyskasz....a żeby nie była ta odp mało znacząca wyjaśnię ci kilka kwestii dlaczego: 1) aby uzyskać dobry rozruch akumulatora 12 V potrzebne jest trafo o napięciu wyjściowym ok 15 V, po mostku Graetza zostanie zmniejszone do ok 13V oraz potrzebny prąd ok 300A (min 150A dla małych samochodów)...
Przy określaiu sprawności akumulatora nie bierze się pod uwagę tylko prądu rozruchowego akumulatora. Ważniejsza jest rezystancja akumulatora. Od niej zależy spadek napięcia podczas rozruchu. Dlatego przydatność akumulatora określa sie sprawdzając spadek napięcia przy poborze prąd rozruchowego nominalnego. Jak napięcie spada poniżej pewnej granicy to...
Uszkodzony lub wyładowany do 0 akumulator.
Jeśli nie jest to bezpiecznik (konkretnie - 21) to będą duże spadki napięcia przy rozruchu. Można podmienić akumulator - naładowanie go może nie być miarodajne, bo już może dokonuje żywota. Mogą być też opory na przewodach i połączenia: znane sprawy - klemy, mocowanie kabla w klemie, masy, kostki zasilania itd.
(Wiem że 4 godziny to trochę mało bo teoretycznie przy tym prądzie powinien się ładować około 10,4h). Jeżeli był prawie całkowicie rozładowany. Do podładowania prądem 5A wystarczą 1-3 godz. Ładowałem go przez 4 godziny prądem 5A i po odłączeniu miał 12,6V Mało, bezpośrednio (1 minutę) po odłączeniu od prostownika powinien mieć 12,9V (stary) do 13,3V...
rozruch zabierze tyle samo energii niezależnie od pojemności znamionowej akumulatora (czyli do uzupełnienia będzie taki sam ładunek). Biorąc pod uwagę pojemność - to masz rację. Ale zazwyczaj większy akumulator ma wyższy prąd rozruchowy - co przekłada się na mniejszy spadek napięcia przy rozruchu i wyższe obroty rozrusznika > czyli szybsze uruchomienie...
Akumulator z powodu zuzycia nie powinien tak od razu sie rozladowac.Raczej nbedzie krecil za kazdym razem coraz slabiej,ale nie od razu padnie.Zaobserwowalbys to kazdego dnia,ze slabnie(np.po zalaczeniu swiatel mijania,jak przygazujesz,to robia sie jasniejsze).Jak uda ci sie uruchomic autko(np. z akumulatora sasiada),sprawdz napiecie ladowania.Jezeli...
Z tego opisu wynika że nie buduje poprawnego ciśnienia na cr ,albo zbyt duży spadek napięcia podczas rozruchu. Do sprawdzenia wtryski na przelewy,spadek napięcia podczasd kręcenia najlepiej z pomiarem prądu, i co najważniejsze i co nie było podane to jakie cisnienie podczas rozruchu.
Witam Posiadam silnik 18,5 kW, rozruch średni, gwiazda trójkąt. Silnik włączam do sieci publicznej u mnie w garażu. Zabezpieczenie przedlicznikowe C40, moc przyłączeniowa 25 kW, pobór prądu przez silnik to 36 A. Podczas rozruchu silnika lub gdy narasta jego obciążenie w sieci są straszne spadki napięcia. Kilka razy zdarzyło się że zgasły lampy na drodze...
Do dioda 52 Napięcie przemienne pomniejszone o spadek napięcia na diodach X 1,42 to napięcie stałe na prostowniku.
Każdy akumulator ma jakąś rezystancje szeregową ( w miare stałą) źródła więc zmierz spadek napięcia przy prądzie 20A (taki sobie zmierzysz) a potem spadek napięcia przy rozruchu i z prostej proporcji z niedużym błędem można ten prąd oszacować.
Tylko jeszcze jedna sprawa że przy 28A ... Nie wiem skąd wziąłeś 28A? Dla mocy 13kW prąd będzie ok. 19A. Dla kabla Al 4×70mm² spadek napięcia będzie ok. 10,6V, to jest 2,65%, straty mocy w kablu 604W. Spadek napięcia 2,65% to nie jest dużo jak na taką odległość. Nie będzie problemów z rozruchem. Spadek napięcia przy rozruchu: 73V co daje 18%....
Witam Miałem podobny problem już w kilku autach i maszynach rolniczych. Po mocnym rozgrzaniu silnika auta gasły i nie dały się uruchomić (przy Dieslu było nieco inaczej - zgaszenie rozgrzanego mocno silnika uniemożliwiało ponowny jego rozruch). Efekt był taki jak przy rozładowanym totalnie akumulatorze - rozrusznik nawet nie próbował zakręcić. Okazało...
Prąd znamionowy ustawiam na wył. silnikowym albo termiku. Nie ustawiam 1,1 x In tylko zawsze In. Dlatego napisałem 2xPn nastawa, bo 2xPn~In. Jak dobieram kabel/przewód pod silnik to zastanawiam się nad: -spadkiem napięcia -impedancją pętli zwarcia -obciążalnością długotrwałą przewodu Ale podczas rozruchu In mamy większy, więc spadek napięcia będzie...
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika (jeśli występują silniki), - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny...
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Pomijając kwestię podbierania prądu (jak to wykryć napisali moi przedmówcy) przez sąsiada to możesz miec inny problem. Jeżeli sąsiad ma napędy silnikowe o sporej mocy, a instalacja zasilająca jest zrobiona na normalne domowe użytkowanie (czyli niezbyt gruby WLZ nie policzony na spadki napięcia przy rozruchu silników) to będziesz tak miał. Rozklekotany...
Niedawno był temat o dodatkowym akumulatorze do podtrzymania zasilania jakiegoś "ustrojstwa" w czasie rozruchu - szukaj. Obcinasz schemat o przekaźnik i całą resztę "w dół" od diody. Nie wiadomo jakie ramka ma zapotrzebowanie na prąd, ale pewnie ze 500milifaradów by wystarczyło na jej podtrzymanie na rozruch. Nic z tego. Przecież podano, że 1A, więc...
Dlatego że układ stwierdza niesprawność alternatora i aby nie dopuścić do pracy bez ładowania, blokuje rozruch. Jak to technicznie jest zrobione, powinien dać odpowiedz schemat z linku (mniej więcej). Urządzenia dźwigowe, podlegają innym przepisom i warunkom odbioru technicznego niż samochody użytkowe. Jeśli instalacja pojazdu, w jakikolwiek sposób...
Kolego właśnie specyfika napędu czyli co i kiedy ma być napędzane mowi nam jak często będzie robiony rozruch i pod tym kątem zabezpieczamy całą instalację. Normalne jest, że jak ze specyfikacji maszyny wyjdzie, że załączana będzie raz na dobę to w czym nam przeszkadza jeden rozruch. Nie mowię tu o spadku napięcia i utknięciu silnikaprzy zbyt cienkich...
Przy ilu na minusie niby nie pali? Do minus 10 to nie wiem czy te świece mają nawet znaczenie. Zainteresuj się innymi parametrami takimi jak: spadek napięcia przy rozruchu prąd pobierany przez rozrusznik przy rozruchu sygnał wał /wałek podczas rozruchu i co najważniejsze ciśnienie CR podczas rozruchu Jak będziesz znał te parametry to można gdybać. Sterowanie...
Powinien. 11kW startują na jałowo w Y nie wyzwalając B25. Ale tylko przy dobrej IPZ. Przy kiepskiej, spadek napięcia znacznie wydłuża czas rozruchu.
Napiszę lakonicznie. Pojazd sprawny, akumulator do wymiany. Dalsze dywagacje bezcelowe, chyba, że Kolega przez zbyt duże spadki napięcia w czasie rozruchu lub kombinacje z kablami rozruchowymi, położy elektronikę auta. Wtedy zapraszamy.
No niekoniecznie aku szmelc. Mogą być kable, łączenia itp. Miernik w łapki i szukać miejsc spadku napięcia przy rozruchu.
Witajcie Zgromadziłem trzy transformatory toroidalne 12v do zasilania halogenów (2 szt 250 VA/21A i 300VA/25A).Chciałbym zrobić z nich prostownik wspomagający rozruch. Dodatkowo przyda mi się jako zasilacz do zasilania/ testowania różnych urządzeń (po dołożeniu kondensatorów i możliwości złączenia dwóch trafo w szereg). Wymyśliłem sobie, aby zamiast...
Witam Przypomnę że połączenie uzwojeń silnika w trójkąt jest na niższe napięcie. Jeśli na tabliczce znamionowej silnika jest podane napięcie np.220/380 V(wg.starego podziału napięć )to przy połączeniu w trójkąt silnika pracującego jako generator powinieneś otrzymać napięcie międzyfazowe około 220 V a w gwiazdę ok.380V.Prawdopodobnie silnik napędowy...
Witam mam problem z rozruch em słychac tylko cykanie. Szczotki wymieniłem w rozruszniku i kręcił normalnie 1 dzień. I problem znowu powrócił tylko ze teraz to zegary po każdym przekreceniu kluczyka się resetują i drzwi z centralki się otwierają. Miernikiem sprawdzałem i pokazuje 12v a przy przekreceniu spada do 3v
Nie kondensatorek, tylko kondensator (czyt. duży) Rozruch trwa dłużej, ale najgorszy jest początek. Wtedy rozrusznik "szarpie" duży prąd, który powoduje spadek napięcia, widać to nawet po światłach samochodu. Poczytaj w "Zasilanie układów..." Jest tam temat o UPS jako przetwornicy samochodowej 230V. UPS sygnalizował rozładowanie aku. przy odpalaniu...
Witam jakiego używasz mancat-sa?, jeżeli 3-ki nie pokazuje wszystkich błędów nasz był chyba 15 razy aktualizowany / sprawdzany, to tak na marginesie, 1.komunikacja, 2. ciśnienia, 3. spadki napięcia przy rozruchu, 4. woda w układzie, odkręć przewód z powietrzem przy pompie jeśli coś się wyleje niedługo do wymiany może być pompa, przyczynę rozwiąże wymiana...
Odłączałeś akumulator od samochodu do ładowania? Jeśli nie to zrób to teraz. Jeśli sterownik immobilisera nie rozpozna transpondera, będzie się świeciła kontrolka CODE. Czy alarm jest fabryczny? Jeśli kierunkowskazy zaczynają migać podczas kręcenia rozrusznikiem, to raczej akumulator padł i są za duże spadki napięcia podczas rozruchu.
Że kable zasilające są 1,5mm2 to wiemy ale jaka jest ich długość? Wpięte bezpośrednio pod akumulator czy gdzieś w fabryczną instalację pojazdu? Zasilane z tego samego akumulatora co rozruch pojazdu? Odpala normalnie? Te 9,5V to pokazuje sterownik webasta czy miernik wpięty gdzieś po drodze?
Ja patrzę na RW. Do tego prąd rozruchu. Mam też spadek napięcia podczas rozruchu silnika i czas. Do tego pomiar tętnienia alternatora. Mnie pomaga dokonać weryfikacji.
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu.
Z gróbsza rzecz biorąc to na początku na tranzystorze wydzieli się dobre 2,4kW mocy więc to nie będzie jeden a z 50 tranzystorów na niezłym kaloryferze. Co do karty PCI to w jakim zakresie napięć wejściowych może pracować? Ta część z bocznikiem i WO wymaga dopracowania do postaci źródła prądowego. Na początek masz do rozprosznia jakieś 2400W co jest...
Weż sobie miernik połóż na szybę i podczas kręcenia obserwuj napięcie na klemach akku i dostaniesz odpowiedź , czy to spadek napięcia , podczas zimnego rozruchu jest wiele problemów uniemożliwiających rozruch , chociażby ssanie sprawnie działające bądź regulacja gaźnika , w tico bądź co bądź skomplikowanego
Na biegu jałowym wygląda wszystko dobrze, zaś połączony z młynem prądy duże, nawet jeśli jeszcze nie jest zasypany materiałem do obróbki. Układ leciwy, ale po wymianie styczników wydaje mi się, że działa prawidłowo. Dziwne, że pobór prądu duży jest tylko na trójkącie skoro już na gwieździe powinny być problemy ze startem, bo po filmie widać, że jest...
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu/rozrusznik. Dobrze by było i poduszki silnika sprawdzić. I co wygrałem piwo?
PCM to sterownik silnika ( power-train control module ) Nie widać powolnego narastania ciśnienia na listwie. Więc teoretycznie to nie problem z paliwem. Ale nie zaszkodzi sprawdzić np stanu przelewów czy oringów na nich. Sprawdź spadek napięcia podczas rozruchu.
witaj. Moja teoria na wg. Twoich pomiarów jest następująca: Uważam ,że za pierwszym i drugim odpaleniem alternator wcale nie ładował a lekkie wahania napięcia są związane że akumulator po takim obciążeniu jak rozruch samochodu i spadku napięcia przez to wywołanym samoczynnie odzyskuje napięcie w nieznacznym stopniu.Na wahania napięcia podczas gdy alternator...
Jak duży to sinik i co napędza:?: Czy ma lekki czy ciężki rozruch.:?: Przy ciężkim rozruchu może być duży spadek napięcia i stycznik może puszczać
Problem to spadek napięcia w trakcie rozruchu, nowy akumulator, wyczyścić klemy oraz najważniejsze dać dodatkową masę na silnik i ECU.
Witam wszystkich na forum. Niedawno nabylem rosyjska spawarka z prostownikiem i wystąpił maly problem. Otóż spawarka działa w wszystkich zakresach. Działa tez prostownik do ładowani akomalatorow pozycja "З" napięcie w okolicach 14,1v problem jest z rozruchem na biegu jalowym zworka w pozycj "П" rozruch napięcie wynosi 14.8v lecz po dolaczeniu...
zamieszczam poglądowy schemat, niestety nie mam w czym rysować więc naszkicowałem w paincie. Chyba mniej więcej widać o co chodzi. Zamiast rezystorów można by chyba zainstalować dławiki dzieki czemu nie byłoby problemu z ciepłem przy częstych rozruchach. W ten sposób ograniczysz tylko moment , oraz moment rozruchowy i to w kwadracie tzn. jeżeli spadek...
światło mocno przygasa Pięknie, pewnie do 150 VAC spada. Jak to ma ruszyć, przy takich spadkach napięcia.
Podstawa,ciśnienie na szynie,synchro wał/wałek,spadek napięcie podczas rozruchu,temperatury ,sprężanie na garach itd.. Jak juz to sprawdzisz to wtedy wymienisz wtryski. Nie wiem też co to za obrazki wrzuciłeś?
Dajcie se spokój z" mapami " na razie co? Zmierz ciśnienie przy rozruchu. Zrób próbę przelewowa. Jak zadasz pytanie jak to zrobić, to czas by udać się do mechanika . Poważnie. Dodano po 54 Dodał bym jeszcze spadek napięcia podczas rozruchu.
A nawet jeśli akumulator "dawcy" będzie miał lekko niższe napięcie niż akumulator "biorcy" to i tak podczas rozruchu powstaje tak duży spadek napięcia nawet do tych 9-10V więc kierunek płynięcia prądu jest TYLKO JEDEN - DO ROZRUSZNIKA.
Economy Mode komputer włącza kiedy wykryje spadek napięcia na akumulatorze, wtedy możliwy jest tylko rozruch, wszystko inne jest wyłączone. Może spróbuj podłączyć pod prostownik. A do diagnostyki najlepiej Peugeot Planet, tylko tym masz możliwość dokładnego sprawdzenia parametrów.
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
W momencie rozruchu występuje spory spadek napięcia, który powoduje chwilowy zanik komunikacji z którymś sterownikiem. Wyświetlone "CAN" jest to alarm o tym wydarzeniu. Nie przejmował bym się tym zbytnio, ale profilaktycznie proponuję sprawdzić akumulatorki ( elektrolit ).
Może być Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu
spadek napięcia akumulatora rozruch spadek rozruch akumulator spadek napiąć rozruch
picasso benzyna kontrolki przekaźnik zakłócenia hasło wygasa
polonez abimex parkside robot koszący
Problem z menedżerem wtyczek w Nero PhotoSnap Viewer Błąd w podnośniku Ruthmann - przyczyny i diagnostyka