Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Witam No cóż każdy ma swoje doświadczenia i oczywiście taka przyczyna jak rozrusznik, zaśniedziałe masy itp również może do pewnego stopnia dawac podobne efekty. Niemniej jednak z mojego doświadczenia na 200 takich przypadków 199 to rozładowany akumulator ( czy to samoistnie czy też w wyniku braku ładowania ) więc podejrzewam ,że akumulator co z resztą...
Tak mam pomysł , wymień stacyjkę lub szukaj gdzie nie łączy. Jak nie chce palić to na krótko rozrusznik poprzez podanie napięcia z grubego przewodu plusowego na styk automatu rozrusznika, tylko niech ktoś ci bieg wyrzuci i sprzęgło wciśnie, żebyś się pod kołami nie znalazł. Jak zapali to uporczywie szukaj spadku napięcia.
Zico63, mam wrażenie, ze akumulator uszkodzony wewnątrz. Niestety tylko wymiana.
Czy na akumulatorze z auta też jest taki duży spadek napięcia?.Myślę że mimo wszystko rozrusznik należy sprawdzić.
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Na rozruszniku przed kręceniem jest 12.60V, przy kręceniu spada do około 10V. Jak to było mierzonę ? Między "+" na rozruszniku a "-" na akumulatorze, "-" karoserii czy obudową rozrusznika? W jakim stanie jest plecionka pomiędzy karoserią a silnikiem? Na tym przewodzie może być duży spadek napięcia czego nie uwzględni miernik przy pomiarach pomiędzy...
Może masz problem z rozrusznikiem lub złym przekazywaniem zasilania pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem - spadek napięcia na przewodzie masowym lub klemach obniża sprawność rozrusznika. Co rozumiesz przez dłuższy postój i gdzie parkujesz samochód w tym czasie?
Ale fizykę miałeś w szkole podstawowej....... Najważniejsze, świecę tam są na 4,4V policz że nawet powierzają 20A każda to jaka to moc w stosunku do rozrusznika.? Każdy jeden mV spadku napięcia powoduje spadek prędkości obrotowe rozrusznika.
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
Zapewne kończy Ci się już stacyjka. Nie odczuwasz nagrzewania się kluczyka? Instalacja elektryczna w C-330 została zaprojektowana dosyć niefortunnie. Świece żarowe pobierają 50 A i ten prąd przepływa przez styki stacyjki (wciśnięty kluczyk). Można to obejść na kilka sposobów: pominięcie stacyjki (zabezpieczenie rozruchu przekaźnikiem — ja mam...
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
Spadek napięcia, mówi, że albo akumulator do kitu, albo pobór z niego zbyt duży. W drugim przypadku masz rozrusznik do zrobienia, tylko nie tam problem gzie myślisz.
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
S podłączony bezpośrednio do klemy + alternatora niweluje spadek napięcia na długim kablu akumulator-rozrusznik-alternator. Oczywiście możesz go podłączyć razem z B+ pod śrubę rozrusznika, ale napięcie ładowania nieznacznie spadnie
Sprawdź ładowanie na samym alternatorze,typową usterką jest mostek łączący alternator z rozrusznikiem./za duży spadek napięcia/P
Cześć twój problem tkwi prawdopodobnie w prądzie jaki dostaje rozrusznik podłącz sam rozrusznik do akumulatora ,automatu (na zdjęciu) raczej nie rodbieraj on ma za zadnie wypchnąć bendiks i podać prąd na rozrusznik.Możesz sprawdzić jedno i drugie z osobna.Sprawdz również baterie pod obciążeniem jaki ma spadek napięcia.
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Witam.Jaki jest spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
czyli klapie rozrusznik (i kręci na pół obrotu wału). Szaleje deska, czyli skacze obrotomierz. Ale tak się dzieje nie zawsze. Tego efektu nie ma jeżeli zbocznikuje się przekaźnik rozrusznika w UEC; kręci jak oszalały. Jedyne wytłumaczenie dziwnej pracy rozrusznika to spadek napięcia zasilania. Zmierz na słupkach akumulatora, bo może tam jest diabeł...
Przyczyna terkotania to ewidentne uszkodzenie akumulatora-Po podaniu napięcia na cewkę stycznika (solenoid) zostaje zwarty obwód główny , który podaje napięcie na rozrusznik powoduje to znaczny spadek napięcia na akumulatorze a jednocześnie wyłącza stycznik . Efektem jest słyszalne terkotanie pod fotelem . Podobny efekt jest przy utlenionych stykach...
Zrobiło się ciepło i sprawdziliśmy rozrząd - korekta naprawdę minimalna by blokada weszła całkowicie bez żadnych oporów, sprawdzony naciąg ok 4 mm - objawy te same - w większosci przypadków długo kręci a raz na 4 razy odpala z kopa. Co można jeszcze sprawdzić ? Jak blokady wchodzą a synchro nie odbiega to już tam nie grzeb. Można by sprawdzić jeszcze...
" Sygnał zgody na uruchomienie rozrusznika przesyła body computer poprzez styki przekaźnika zgody na uruchomienie J005 Patrz E7051 AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW . " Czyli, że pewno jednak nie ma (zreszto linia przerywana). Masz rację kolego, a wystarczyło tylko przeczytać opis funkcjonalny. Z góry przepraszam że wprowadziłem w błąd, sam nie miałem czasu...
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
Może problem leży w rozruszniku, a nie alternatorze. Niech ten elektryk zbada spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Ktoś wymienił elektromagnes w rozruszniku na taki bez styku 15a, możesz się podłączyć pod 50 przez diodę prostowniczą, najlepiej schottky'ego (spadek napięcia tylko 0,3V) Takie rozwiązanie było fabrycznie w "maluchu", ostatnia wersja klasycznego zapłonu przed nanoplexem
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Za niskie napięcie. Masz spadki w instalacji. Lub akumulator słaby.
Spadek napięcia. Moze rozrusznik ma zwarcie.
Kolego tak się wtrącę nieśmiało- akumulator 12v ma 6 "celi" których napięcie nominalne powinno wynosić 2,2 v czyli 6x2,2 =13,2v oczywiście bez obciążenia. Jeśli możesz to naładuj prostownikiem aku do pierwszych oznak "gazowania" elektrolitu, odczekaj 2-3 g. i zmierz gęstość elektrolitu , norma to 1,28 przy 20 st. C - im zimniej tym mniejsza. Zmierz...
Sprawdź masy, prądy czy nie ma spadku napięcia, ewentualnie akumulator a jak jest OK to rozrusznik prześwietlić.
Filtron nie filtron,dalej wygląda jak problem z zapowietrzeniem.Świece nie bo jest 6 stopni .Sprawdził bym jeszcze spadek napięcia, czy czasem rozrusznik albo aku nie psuje . A do tego masz jeszcze inne dane w testerze podczas rozruchu jak temp itp
Układ ładowania wypłyną by na rozruch silnika i dawał by tak duże spadki napięcia na rozruszniku ?
Przecież gniazdko w ścianie nie jest źródłem napięcia tylko dołączone do źródła napięcia jakim jest elektrownia przewodami na których w zależności od płynącego prądu powstaje większy lub mniejszy spadek napięcia nawet zakładając, że napięcie elektrowni jest stałe. Przy jakimkolwiek obciążeniu akumulatora napięcie na nim obniży się ze względu na rezystancję...
Jaki jest stan wieńca na kole zamachowym? Straszne odgłosy się tam wydobywają. Jeszcze przydałaby się weryfikacji masy silnika, jak i przewodu plusowego. Sprawdzić spadki napięcia na tych przewodach.
W jakim stanie masz akumulator oraz rozrusznik. Zmierz spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Są dwie możliwości: - akumulator zerka już w stronę krainy wiecznych łowów, nie ma już pojemności, albo ma duży opór wewnętrzny i jest niewydajny prądowo, stąd taki spadek napięcie przy próbie rozruchu, - rozrusznik niesprawny i przy obciążeniu daje opory ponad możliwości akumulatora. Podmiana akumulatora na inny pozwoli określić, o którą z nich chodzi.
Trzeba rozróżnić dwie różne rzeczy: spadek napięcia na przewodzie wysokoprądowym rozrusznika co zupełnie co innego niż spadek napięcia samego akumulatora w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pomiar na przewodzie jest pewniejszy bo odpada już na starcie problem spadku napięcia od załączonych świec żarowych w silnikach diesla. Na oscyloskopie dokładnie widać...
Najpierw to sprawdz sobie czy ci od LPG mapa w sterowniku silnika nie rozjechała się....bo LPG jest dobry ale do zapalniczki i kuchenki gazowej....a drugie to jak masz spadek napięcia na rozruszniku duzy to poszukaj sobie winowajcy....
Kolego Cycek666 Włącznik rozrusznika (elektromagnes) pobiera znacznie większy prąd (na cienkim kabelku) niż powinien. Jest to pewne, bo przepala bezpiecznik - o czym sam napisałeś. Przejdźmy do najprostszych zależności w elektrotechnice: co powoduje zwiększony prąd w przewodzie? Powoduje ZWIĘKSZONY SPADEK NAPIĘCIA! Mówiąc bardziej przystępnie: jeżeli...
Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu/rozrusznik. Dobrze by było i poduszki silnika sprawdzić. I co wygrałem piwo?
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
podczas uruchamiania silnika jest spadek napięcia z 12v do 9v Jak rozumiem odpalasz rozrusznikiem elektrycznym? Nie nożnym? jak zrobić aby nie było spadku Jeżeli jest rozrusznik elektryczny to spadku napięcia nie unikniesz. Co do lampy. Przychodzi mi na myśl dioda i kondensator lub akumulatorek. Lampę zasilasz poprzez diodę prostowniczą. Przy samej...
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
Nikt Ci nie da idealnego przepisu na naprawę. Tym bardziej, że nie postarałeś się aby opisać problem. Gaśnie - może być wszystko włącznie z simeringami - sprawdzenie filtra, regulacja mieszanki, zaworów, przytkany dopływ paliwa itp. Jaki kolor ma świeca? Nie odpala - a kręci w ogóle? Może być powiązane z powyższym, wina instalacji - spadek napięcia,...
Sygnał może pokazuje, ale nigdy nie wiesz, czy mieści się w prawidłowych wartościach. No właśnie, jak chcesz zmierzyć masę? Jednym przewodem. Na przykład spadek napięcia na przewodzie masowym między akumulatorem a rozrusznikiem podczas rozruchu. Albo spadki napięcia alternator-akumulator pod dużym obciążeniem.
A spadek napięcia na przewodach ? A pomiar prądu na zimnym i ciepłym ? A pomiar spadku napięcia aku? Kto to ma mierzyć?
gdy próbuje odpalić samochód spada ono nawet do 2V Jak sprawdziłeś akumulator i jest ok to stawiam na rozrusznik lub luźne zaśniedziałe łączenia kabli
No to może rozrusznik trzeba robić? Masz trzy opcje,słaby aku, spadek napięcia na przewodach, albo rozrusznik się kończy.
Zwykły o ile pytasz o te 3 śruby od automatu. Może zanim za to się weźmiesz to sprawdź co będzie jak naładujesz aku i odłączysz kleme na noc. Moze coś Ci prąd kradnie ale jeżeli pomiary były robione po nocy to raczej wina rozrusznika. Moim zdaniem nie ma sensu pytać o długość szczotek tylko wstawić nowy szczotkotrzymacz - nie jest to majątek. Wyczyść...
Jakie napięcie masz na aku podczas kręcenia rozrusznikiem? Może spadek napięcia jest za duży przy kręceniu rozrusznikiem, (słaby aku)?
Przy włączaniu rozrusznika masz taki spadek napięcia w instalacji że przekaźnik "puszcza", spróbuj zasilić go przez diodę prostowniczą i kondensator 2200µF/25V
Jak nie słychać rozrusznika to co może być problemem? Zastanówmy się... hmmm... mam! rozrusznik! Tak na serio sprawdź sterowanie rozrusznika od stacyjki po rozrusznik itp.
Koledze chodzi dokładnie o spadek napięcia w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wtedy się w sterownikach magia dzieje ;)
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
z tym odpalanie to proponuje sprawdzić spadki napięć na przewodzie do rozrusznika i masę a z "syczeniem" to poziom płynu ewentualnie pasek.pozdro.
ale pomimo to jest dość niska, a więc chyba ok? Najlepiej po prostu zewrzyj na krótko dwa najgrubsze przewody, które do niego wchodzą. Bez podania rezystencji to możemy tylko gdybać. A jak masz kiepskie przewody do multimetru to musisz je zewrzeć, odczytać wynik i potem odjąć go od wyniku pomiaru. Oczywiście pomiar przy zamkniętych stykach przez cewkę,...
To w końcu jak to podłączyłeś?. Spadek napięcia do 8V,(gdzie , na akumulatorze ,czy rozruszniku) to bardzo dużo.Może być powodem wiekowy akumulator ,lub problem z rozrusznikiem .
Spadek napięcia na kablu rozrusznika nie spowoduje spadku napięcia na akumulatorze... Prąd zmierz miernikiem cęgowym, jaki rezystor zastosujesz do pomiaru ok 100A? Jak motocykl nie zapala, sprawdź złączkę na styczniku rozrusznika i bezpiecznik, tam jest główne zasilanie instalacji motocykla.
Na dobrą sprawę, to z większego ubędzie mniej, bo dysponuje większym prądem rozruchowym, a więc spadek napięcia jest mniejszy. Co za tym idzie - gwałtowniej zakręci rozrusznikiem i silnik prędzej zagada. Mniejszy będzie powoli i dłużej kręcił.
Spadki napięcia na przewodach mogą mieć spore znaczenie. Kłania się prawo Ohma - małe oporności przy dużym prądzie pobieranym przez rozrusznik potrafią dać spore spadki i zbyt małe napięcie na zaciskach rozrusznika. Punkty masy dobrze jest zweryfikować.
Do sprawdzenia spadki napięć na komputerze.
Rozrusznik samochodowy pobiera bardzo duży prąd w chwili startu i powoduje spadek napięcia baterii zasilającej do 9V. Wyłączasz rozrusznik napięcie szybko rośnie i do tego napięcie samoindukcji, więc dużo zakłóceń. Gdybyś miał oscyloskop to byś obejrzał sobie przebiegi, a tak tylko teoria i zgadywanie, co pomoże. Same cewki przekaźników mogą powodować...
Elektromagnes do wymiany. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/image... . Zewrzyj jeszcze klemę dodatnią z małą śrubka do której podłączony jest włącznik rozrusznika, czy też tylko pyka elektromagnes czy przewód jest za cienki i spadek napięcia jest.
Być może rozrusznik (spadek napięcia), albo np zły sygnał z czujnika wału wałka. Także zostały ci te rzeczy do pomiaru. Bo widzie ciśnienie podbija ładnie. Taka porada,rób pomiar na wykresie.
OK, jutro tak zrobię i się podzielę spostrzeżeniami. A czy rozrusznik stawiający opór i pobierający zbyt dużo prądu może być tego przyczyną, że sterownik silnika diagnozuje to jako spadek napięcia, po czym włącza kontrolkę? Rozrusznik też od niedawna nie działa zbyt dźwięcznie, ma inny dźwięk.
Z tym zapalaniem, to rzetelnie przejrzyj rozrusznik. Silniki fiata są bardzo wrażliwe na spadki napięcia wywołane zużyciem rozrusznika. Wtryskiwacze do poprawki, chociaż posiłkowałbym się jeszcze korekcjami z ecu.
Sprawdź kąt wtrysku. Sprawdź spadki napięcia na aku ,rozruszniku itd. O świece to bym się martwił poniżej -10 stopni.
Zrób ten eksperyment z plusem od akumulatora do cewki,przynajmniej wyeliminujesz że to spadki napięcia jak się nic nie zmieni.
Czyli nie pali z rozrusznika? Więc włączenie rozrusznika powoduje gdzieś spadek napięcia i dlatego brak iskry. Instalacja do przeglądu, szczególnie wszystkie połączenia.
Albo spróbuj podłączyć sam elektrozawór z innego akumulator (prostownika) na czas odpalania z rozrusznika, jeśli zapali to oznacza za duży spadek napięcie przy odpalaniu rozrusznikiem.
Takie przerywanie-rozłączanie rozrusznika jest oznaką spadku napięcia zasilania gdzieś. Na ogół powszechna usterka wyłącznie elektryczna, bo określenie "przeskakuje" przypisałbym do mechanicznej. Przyrostu ciśnienia nie wiązałbym w żadnym wypadku ze skutkiem "odcinki" wtryskiwaczy (brak błędów), tylko regulacją (np. brakiem sterowania) po stronie elektrycznej.
Ciśnienia na tą chwilę nie ogarnę nie mam czym sprawdzic. Spadki napięcia aby wykluczyć rozrusznik ?? Akumulator mam 72Ah roczny. Na czym te spadki napięcia mam mierzyć??. No i jak sprawdzić czy dostaję paliwo tak jak powinien. Czytałem że może się cofać, ale wtedy problem byłby też jak jest temp dodatnia.
A przewody, masy. Jaki masz spadek napięcia i obroty rozrusznika
Może nie tyle spadek napięcie, co zakłócanie działania UPS-a przez skok napięcia przy włączaniu rozrusznika?
Ja sprawdziłbym jakie napięcie jest na przewodzie przy rozruszniku idącym do stacyjki,może się robić spadek napięcia.
Usterka rozwiązana. Okazało się, że jest jakiś spadek napięcia na zasilaniu sterownika pompy. Dopóki nie kręci się rozrusznikiem jest ok, w momencie kręcenia jest tak duży spadek napięcia, że sterownik się wyłącza i nie otwiera zaworu dawki. Dałem mu dodatkowy przewód zasilający pod samą pompe paliwa i teraz odpala idealnie. Bardzo dziękuje za podpowiedzi.
Ten rozrusznik / bo nie pamietam / jest podparty tulejką w obudowie skrzyni? Mnie to wygląda na spadek napięcia w czasie kręcenia rozrusznikiem , elektronika głupieje. Powody mogą , być : - słaby aku / już wykluczone/ , chociaż ten agregat rozruchowy? - " kątuje" rozrusznik + temperatura, - kontakty , klemy - słupki , masa na budę , masa na silnik....
naładowany do 12.60V To wcale nienaładowany akumulator. Albo aku padlina, albo dupiany prostownik, bądź coś żre prąd na postoju; bo musicie ładować, albo co standardem w tym modelu wyżarte tulejki w rozruszniku.
Rozrusznik nie może zakręcić wałem i przygasają kontrolki, następuje reset komputera godziny. Tym tropem bym szedł. Przewody do sprawdzenia. Od połączenia przewodów z klemami, bo tam we wnątrz, lubi być zielono, poprzez oczka na rozruszniku i masie pojazdu. Ewidentnie jest spadek napięcia, nie musi być on skutkiem awarii mechanicznej. Jaki jest prąd...
Jak wspomniał kolega wyżej przyczyn może być kilka. Rozrusznik kręci powoli ponieważ jest spadek napięcia w skutek zwarcia lub zbyt duże obciążenie mechaniki rozrusznika. Zwarcie może występować np.: wskutek zbyt dużego zapylenia w pobliżu szczotko-trzymacza. Często pył z zużywającego się komutatora oraz szczotek powoduje zwarcie, co jest bezpośrednią...
Jeżeli pali na śruby,to wina automatu,który był wymieniany.Lecz jeszcze sprawdź tak Podaj napięcie z grubej śruby na zacisk sterujący automatem (może być oznaczony 50) Jeżeli rozrusznik zadziała ,to oznacza że jest niskie napięcie gdy startujesz z kluczyka(spadki napięcia na instalacji,sprawdź miernikiem) Jeżeli automat tylko stuka ,tak w przypadku...
Słaby akumulator, klemy nie łączą, albo nie ma gdzieś masy, ewentualnie plusa. Zacznij od pomiarów akumulatora i spadków napięć.
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Sprawdź , jakie masz spadki napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem w momencie kiedy nie chce odpalić silnik. Naładuj porządnie akumulator i zrób pomiary przy sterowniku silnika albo w ok bezpieczników na silniku. Miałem podobny przypadek. W trakcie kręcenia napięcie spadało nawet w ok 8V przez co sterownik nie dwał rady. Okazał się winny rozrusznik,...
Do plaka nie jest mu nic potrzebne prucz zakręcenia rozrusznikiem. Rozrząd sprawdzałeś?
Zmierz napięcie na wtryskach podczas chechłania. Minus weź z silnika, nie z aku, bo możliwe, że gdzieś masz spory spadek napięcia przy włączonym rozruszniku.
Dziękuję za zainteresowanie. Nie chodzi mi o włącznik czasowy rozrusznika tylko w momencie właczenia rozrusznika na akumulatorze nastąpi spadek napięcia i ten spadek napięcia ma włączyć stycznik napięcia 380v na transformator rozruchowy dużej mocy, po wyłączeniu rozrusznika nastąpi wzrost napięcia 12v które ma ten transformator wyłączyć. Dodam że ten...
Zmierz spadki napięcia a będziesz wiedział gdzie szukać. Daj jeden przewód miernika do masy alternatora, drugi do bieguna ujemnego na alternatorze - w ten sposób zmierzysz spadek napięcia na minusie. Drugi pomiar po stronie plusa - przewód miernika do śruby plusowej na alternatorze i drugi przewód miernika do bieguna dodatniego akumulatora. Czym wynik...
Żeby stwierdzić stan akumulatora mierzy się napięcie na jego zaciskach w czasie kręcenia rozrusznikiem.Podłączenie równoległe drugiego zamazuje obraz stanu tego pierwszego . Napięcie na akumulatorze obciążonym w najgorszym wypadku może spaść do ok.10V
Mam aku 2 letni 62 coś tam 540.ładowanie 14,4v,aku po nocy jakieś 12,5v a przy odpalaniu spada do 9v skokowo do 8,5v.Gęstość erektrolitu 1.20 . Do tej pory było wszystko dobrze tylko teraz mu jakoś mało prądu, wolniej keci jak zimny,jak ciepły to jak szalony.Wymieniony automat i tulejki 3 miesiące temu.Czy to wina aku czy coś z rozrusznikiem? z tego...
Na początek radził bym sprawdzić rozrusznik pod wględem sprawności zwarć wirnika jakość komutatora , długość szczotek , możliwe uszkodzenie łożysk w rozruszniku może być powodem dużego pobór prądu przy rozruchu spadki napięć są istotne na przewodach rozrusznika a akumulatora sprawdź połączenia masy rozrusznika i ogólnie masy sprawność solenoidu bendiksa...
Po 1. W tym modelu ustawienie pompy ma znaczenie. Sygnał wałka jest brany z kola pompy. Sprawdzic ustawienie rozrzadu i czy nie scielo klina na kole wałka. 2. Lejace wtryski maja znaczenie. Ale skoro pali na pych, to przyjzał bym sie cisnieniu w momencie kręcenia. 3. Stan rozrusznika, akumulatora, masy, spadki napięcia podczas kręcenia.
Sugeruję spadki napięć, przekaźnik od rozrusznika zobaczyć rozebrać i zobaczyć czy jak się zewrze styk to tak samo odpala, wtedy już się coś wykluczy,
Masz raczej problem z elektryką - za duży spadek napięcia podczas pracy rozrusznika.
spadek napiąć rozrusznik spadek napięcia rozruchu spadek napięcia agregat
oporność kabel antenowy inspekcja samochodzie schemat motocykl suzuki
aparaty słuchowe aparat słuchowy
Znaczenie "AP" na wyświetlaczu urządzeń Viessmann i sieci Wi-Fi Odkurzacz Tefal RG 7987WH wyłącza się podczas pracy - przyczyny i rozwiązania