Kolor przewodu czerwony, 0,35 kwadrat, idzie do wyświetlacza, jeżeli TID lub GID to pin 31, jeżeli CID to wtyk XC19, pin 31.
Wszystko w normie, jedyny problem to spadek napięcia na drodze alternator-akumulator
Raczej przewody łączące alternator z akumulatorem, masa alternatora z ujemnym biegunem akumulatora, sam alternator. Za mało pomiarów by coś orzec. Zrób chociaż pomiary spadków napięć.
Tak jak mówisz czerwony z czerwono szarym pozdrawiam
ale ktoś to wymyślił i to jeszcze dobrej firmy . Typowy inżynier , miał w wytycznych napięcie znamionowe i tak też zostało to opracowane , ale nikt nie pomyślał że sa spadki napięcia.
rzeszutek1 jeśli sie grzeją to się nie czyści,.tylko wyrzuca.Klema sie nie psuje tylko jej połączenie bo się przegrzewa i tu jest spadek napięcia-praktyka.
Może problem leży w rozruszniku, a nie alternatorze. Niech ten elektryk zbada spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Może warto zrzucić boczki spojrzeć na te mechanizmy? Silnik nie ma tendencji do słabnięcia, jeśli jest sprawny. Wystarczy, że ktoś radośnie nasmarował mechanizm smarem, który gęstnieje na mrozie.. Do tego samo zużycie mechanizmów. Sprawdź też, jak pracuje mechanizm zasilając silnik na krótko, bezpośredni z akumulatora. Możliwe, ze masz już duże spadki...
pasek jest ok i dobrze napięty. jak będzie cieplej altek poleci na testy
Klema plusowa na akumulatorze grzeje się podczas jazdy. Jutro przy wolnej chwili sprawdzę spadek napięcia na plusie
Wielkie dzięki panowie bardzo mi pomogliście a z tym olejem to pierwsza wymiana była na 15w/40. A mam takie pytanie odnośnie elektryki kiedy włączę kierunkowskazy to przygasa i miga wyświetlacz od radia i kilometrów co to może byc?? wymieniłem swiece i akumulator i nadal jakiś spadek jest napięcia?
Czy napięcie mierzone na alternatorze czy na akumulatorze bo w oplach z tych lat może być różnica.
Mierz napięcie na alternatorze (zacisk plusowy i korpus), oraz na akumulatorze (plus i minus) przy włączonym obciążeniu (światła, ogrzewanie szyby, itp) przy pracującym silniku. Jeśli alternator sprawny- to na alternatorze będziesz miał praktycznie niezmienne napięcie, a my chcemy zobaczyć gdzie pojawia się spadek napięcia przy obciążaniu instalacji.
Masz sprawdzić, nie opisywać jak wyglądają. Połączenie akumulatora z alternatorem pewne, bez spadków napięcia? Alternator masę ma?
Spadek napięcia na gnieżdzie bezpiecznikowym(styki).
a może wina zanikającej masy ? / jaki rocznik ?
Dzięki, sprawdzę przy najbliższej okazji, pasek nie piszczy.
Problem rozwiązany, ale za bardzo nie powiem co mogło być przyczyną. Osoba która rozwiązała problem powiedziała że to przekaźnik. Jeżeli to prawda to może być tak, że przekaźnik obniża napięcie na czujniku przy rozruchu i komputer nie wykrywa tego. Dodano po 4 Strzelam że jak podłączy się do samochodu dodatkowe źródło zasilania ( żeby napięcie na czujniku...
wszystko wróciło do normy oprócz tego że mam spadek napięcia przy kierunkowskazach i włączaniu świateł mijania.
Kolego, sam naprawiasz sprzęt więc wiesz,że bez pomiarów się nie obejdzie, czekamy na wyniki pomiaru napięcia ładowania, zobacz także spadki napięć między alternatorem (grubszy przewód) a (+) akumulatora i miedzy masą silnika a (-) akumulatora oraz między masą karoserii a (-) akumulatora.
Mogą być błędy przez spadek napięcia. Pod komputer i wykasować na początek kody.
Może na tym czujniku w zamku jest jakiś spadek napięcia albo np. masz przełamane przewody w wiązce i to ograniczyło przekrój przewodu co spowodowało zwiększenie spadku napięcia. Jak zmostkujesz kable to masz pewne połączenie. zrób pomiar, ile jest spadku napięcia na tych przewodach co mostkujesz przed ich zmostkowaniem, woltomierzem lub nawet miliwoltomierzem....
Mam problem z vectrą 98r padła pompa wtryskowa, po podmianie pompy i kilku obrotach wałem wyrzuca bład 1631. Podpięty komputer pokazuje obroty silnika, obroty pompy, sprawdzałem miernikiem przejscia na wiązce ECU i PSG są: napięcie aku jest i masa jest. Jedyne co występuje to spadek napięcia na zasileniu sterownika pompy podczas kręcenia rozrusznikiem...
W jakim samochodzie jest zamontowane to radio? Czy na czas rozruchu silnika nie zostaje rozłączane zasilanie radia? W jakim stanie jest akumulator? Czy podczas rozruchu nie następuje spadek napięcia zasilania radia poniżej 11V?
Posprawdzaj dokładnie zasilania, sterownik, immo, poszukaj spadku napięć. To jest Twój problem.
Witaj.Jeżeli na wolnych obrotach masz pulsowanie swiateł,które zanika po zwiększeniu obrotów silnika to rzeczywiście może to byc wina regulatora lub zabrudzonych szczotek.A napiecie w granicach 13,8 pod obciążeniem nie rewelacyjne.Jeśli pod obciążeniem i przy ok.2000 obr silnika masz lekko powyżej 14V to w porządku.Inaczej stawiam na zbyt duże spadki...
Rozrusznik może i kręci a mierzyłeś spadek napięcia podczas rozruchu?Ciśnienie narasta to pewnie nie otwiera wtrysków.Trzeba by przejrzeć jeszcze sygnały z wału/wałka na oscyloskopie.
Z tym zapalaniem, to rzetelnie przejrzyj rozrusznik. Silniki fiata są bardzo wrażliwe na spadki napięcia wywołane zużyciem rozrusznika. Wtryskiwacze do poprawki, chociaż posiłkowałbym się jeszcze korekcjami z ecu.
Spadek napięcie 0,2 V , to nic nadzwyczajnego , tak ma być przy tej baterii.! Ponowna płukanka (izopropylen) nie pomogła?
Podgląd sygnałów na oscyloskopie dwukanałowym na wolnych obrotach nie wykazuje anomalii. To sprawdź podczas kręcenia.Jedna sonda na wał druga na wałek.Spadek napięcia jaki jest przy kręceniu?
jak masz miernik to napięcie ładowania możesz też zmierzyć, szybciej to zrobisz niż pytań się na forum, czy to może być alternator. Jak napięcie nie będzie skakało, to znaczy że alternator OK. Warto sprawdzić napięcie na alternatorze i na akumulatorze i pomierzyć spadki napięcia na masach. A z tym zwarciem to ja nadal uważam, że mierzysz oporność na...
sprawdzić napięcie między czarnym kablem a masą przy podłacoznej sondzie??
Kiedyś miałem taki przypadek ,a przyczyną był spadek napięcia przy rozruch.Koszt to 50pln za podpiecie się do kompa i 10 za skasowanie błędu(w stacji ISO)
Więc tak. najprawdopodobniej Popsuty jest wyłącznik start/stop na pompie wtryskowej Koszt ok 45 zł lub kostka przy stacyjce która go nie rozłańcza. Jest prawdopodobnie ze po przekręceniu stacyjki rozłańcza się altelnator ale czujnik st/stop dalej pracuje na napięciu z akumulatora gdyż stacyjka go nie rozłączyła. \dopiero przy spadku napięcia np. włączenia...
Najlepiej zacząć od sądy lamda. wpiąć się w kabel sygnałowy i sprawdzic czy napięcie oscyluje od 0,2 do 4,80 V
To iż zapala się kontrolka akumulatora oznacza problemy z ładowaniem akumulatora, więc miernik w dłoń i mierzymy napięcie na klemach przed włączeniem jak i po włączeniu silnika uruchamiając dodatkowo nawiew na maksa i ogrzewanie tylnej szyby. Zbadać należy też stan paska napędowego alternatora i jego naprężenie oraz rolkę napinacza, osłuchać czy nie...
Czujnik jednopinowy z okrągłym łbem idzie na zegary, dwupinowy do ecu Napięcie i prąd zasilania jest stałe. Zresztą inaczej być za bardzo nie może, bo zwiększając wartość przepływającego prądu zmieniałby się również spadek napięcia i pomiar nie mógłby być jednoznaczny. Temperatura otwarcia termostatu: 92C (tylko tyle informacji podaje autodata).
Aha i czy może być to spowodowane spadkami napięcia bo mi właśnie tak się dzieje a błędy wyskakiwali sporadycznie prócz egr był to błą stały
0,45v napięcie odniesienia ze sterownika,a żeby był błąd musisz kawałek przejechać,sprawdz sąde po rozgrzaniu oscyloskopem.
Użytkownik Rs7 nie myli się. Nie ma żadnego wyjścia. Mierzy się spadek napięcia na zasilaniu. Podłączenie tej sondy jest następujące: Zasilanie 5V - ale poprzez oporność w ECU -sonda (kabel żółty) -masa (kabel czarny). Mieszanka uboga : oporność sondy duża ( ponad 100 kOm ) spadek napięcia niewielki na napięcie na zasilaniu około 4,7 V. Mieszanka bogata...
Sprawdź czy w momencie startowania napięcie na aku nie spada poniżej 8V.Potem podepnij miernik pomiedzy kleme minus akumulatora a korpus silnika i zobacz jaki jest spadek napięcia.To samo zmiarz pomiedzy klemą a karoserią.
dzięki za odpowiedź sondy pracują chyba ok tzn cały czas zmiania się ich napięcie od 0 do 900mV gdzie 0 występuje tylko jak przegazuje. Na wolnych rząd 1 czujnik2 i rząd 2 czujnik 1 stoją praktycznie w miejscu w okolicach 0.5V te dwie pozostałe mają różne napięcia.
Strzelnic do niej z shotguna Można odłączyć akumulator bez niego też nie zaświeci. A tak na serio trzeba zdiagnozować usterkę, najczęściej mocowanie przewodów pod fotelem, jakiś spadek napięcia. Trzeba podłączyć jakiś tester np. euroscan, launch, opel tech i zobaczyć z jakiego powodu świeci i go wykluczyć. Pozdrawiam
Też przychylam się do opini o bardzo słabym akumlatorze.Powinieneś zacząć od niego.Przy słabym akumlatorze spadek napięcia podczas startowania może być tak duży,że nie otwiera się zawór pompy wtryskowej odcinający paliwo.Tymsamym silnik nie dostaje paliwa. Zdiagnozuj dobrze akumlator.
Na prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej "sekwencji" nie odczujesz różnicy w mocy. Odnośnie świec to "tonący brzytwy się chwyta". Na 99% po wymianie świec nic się nie polepszy prócz samopoczucia partaczy. Później zgonią na przewody wysokiego napięcia. Masz wydruki z analizy spalin ? PS. Próby przyoszczędzenia na montażu instalacji LPG tak się właśnie...
Sprawdź napięcia na module czy nie ma jakiś spadków, odczytaj błędy na elektrodzie znajdziesz jak się to robi. Sprawdź czy wtedy gdy zgaśnie masz iskrę czy nie?
Mam podobny problem i poszperałem trochę w necie. Jest kilka potwierdzonych przypadków, że przyczyną był rozrusznik. Zdziwiłem się trochę bo skoro kręci to nie obstawiał bym tej części. Jednak w dieslu duże znaczenie ma szybkość z jaką spręża powietrze (temperatura) bo w końcu uruchamiany jest od rozgrzanego powietrza przy wspomaganiu świec żarowych....
Samochód bez gazu, daje sygnał bezpośrednio na pompkę paliwa +12V, przejście z wtryskiwacza do ECM jest okej(kabel niebieski) a czarny to masa i też jest spadku napięć też raczej nie ma bo jest w granicach 11.7V
Sprawdziłbym elektrozawór, ten o którym pisałeś, że jak podasz na niego bezpośrednio napięcie to odpala bez problemu. Przypuszczam, ,ze po podaniu bezpośrednio na cewkę elektrozaworu idziesz do kabiny żeby odpalić silnik i wtedy upływa trochę czasu. Może być taka sytuacja, że jest zanieczyszczony i nie natychmiast puszcza gaz po podaniu napięcia (rdzeń...
pytanie: czy jest jakiś problem? nie dołądowuje? tak - jest problem. jak by nie bylo to chyba bym nie zawracal edit-mod innym, co nie?? dlaczego ludzie szukacie dziury w całym? a kto powiedzial, ze szukam dziury w calym?? 13,8V i powłączane światła, dmuchawy i inne cuda i za mało? bez przesady panowie pisalem przeciez w pierwszym poscie, ze 13,8V wystepuje...
Witam, mam problem z napięciem ładowania. Sprawa wygląda tak , że jakieś 2 miesiące temu padł mi alternator więc kupiłem używany ten sam model - wymieniłem, wszystko pięknie chodziło przez miesiąc aż kolejny alternator padł (napięcie ładowania spadało stopniowo póki akumulator się nie rozładował ) . Jako że jestem w Holandii , zaprowadziłem samochód...
Witam ! Zacznij od sprawdzenia czy nie masz przebicia na wysokim napięciu - wyrzuć sprężynki na na "fajkach" przy głowicy. Moduły made in Tajwan lecą od temperatury mimo pasty. Oryginalne modułu niewiele droższe są made in Singapur. Ciekawostka, jak kręcisz rozrusznikiem i iskry brak to przy zapaleniu na pych zagada. Tylko pasek tego odpalania nie...
Czasami odpala bez problemu po 2 dniach stania a czasami nie chce ale regułą jest ze po dłuższym postoju np 24h , instalacji gazowej BRAK . Jak samochód będzie u mnie to pomierzę spadki napięć choć na słuch to rozrusznik kręci bardzo energicznie gdzie np vectra na słabym aku kreci o polowe wolniej ledwo ledwo ale zapala .
Jest OK. Stary LCD Samsung 42" + modem i dekoder Vectra i amplituner LG. Zaraz minie 1h, napięcie spadło o 0.03V Miernik w obwodzie aku pokazywał nieco ponad 5A, ale za chwilę przetwornica zaczęła piszczeć. Po podłączeniu do aku bez miernika w szeregu działa. Musial być spadek napięcia na kablach, czy złączach miernika. Napięcie spada j.w Jutro podepnę...
jeżeli zobaczy sygnał z wałka rozrządu, a nie będzie widział sygnału z wału to jak sterownik zareaguje? Zwróc uwagę na to, że są sterwoniki które sobie potrafią wykryć brak sygnału z czujnika wału nawet wtedy, jak nie ma innych czujników informujących o tym że jest chęć zastartowania silnika. Może się to odbywać metodą pomiaru spadku napięcia na instalacji...
Może sprecyzuje, mocy brakuje cały czas bez względu na temperaturę silnika, czas jazdy. Błąd był tylko jeden sonda ale ta jest w porządku, bo po podpięciu voltomierza wskazuje napięcie 0,5-0,8V czyli zły skład mieszanki. Auto zachowuje się tak jakby nie miało przyspieszenia zapłonu, czy przepływka może mieć wpływ na spadek mocy?
Witam! auto szarpie i przerywa mi po dodaniu gazu. Poza tym ma słabą moc. Wczoraj w nocy zauważyłem że przewody wysokiego napięcia świecą przy dodaniu gazu. Widać jak prąd przez nie płynie. Czy może to mieć jakiś wpływ na taka pracę silnika? Pozdrawiam!
Witam, Po 2 dniowym postoju mam problem z odpaleniem auta (Vectra C GTS 1.9CDTI 120KM 2007r). Auto pali za 2 razem w lato, w zimie pali tylko przy użyciu urządzenia rozruchowego lub drugiego akumulatora. Po odpaleniu mogę wyłączyć silnik i pali następnym razem bez problemu. Diagnostyka samochodu nie wykazała żadnych błędów oprócz jednej przepalonej...
w alarmie Prestige 150MX jest zwykły hebelek ON-OFF (czyli można po prostu zwierać kabelki bez wyłącznika), ale pamiętaj, że wyłączenie awaryjne może być stacyjką + hebelkiem, albo kodem (jest to ustawiane pętlą zieloną lub szarą w centralce - przecięta lub zwarta - jedna jest od czujnika spadku napięcia, a druga od wyboru wył. awaryjnego kod lub hebelek)....
To że się wyłącza to normalne, spadek napięcia w instalacji podczas kręcnia rozrusznikiem a to że nie odzywa się potem to zależnie od modelu, jeśli to CAR300 to całkiem możliwe że przekaźnik w tym radiu jest uszkodzony. A tak na marginesie, to jest forum a nie biuro kontaktowe. SławeK
Czyli potwierdziłeś moje długoletnie badania. :D Próbowalem wielu rozwiązań, ale nic nie pomagało. Sprawdzenie diód, też niewiele dawało. Bo diody działają źle tylko pod obciążeniem. Czasami to była przyczyna złego stanu akumulatora, który pobierał dużo prądu i działał jak drut oporowy, a sam się nie ładował. Czasami trzeba było zmienić cały mostek...
Zauważyłem że mam problem z 12V po stacyjce w kostce ISO. Kiedy nie jest nic podpięte utrzymuje się napięcie 12V. Kiedy podpinam oryginalne radio CDR2005 to uruchamia się, pracuje sekundę i gaśnie, ponownie się uruchamia i tak w kółko. Zauważyłem że przy gaszeniu radia następuje spadek napięcia zasilaniu po stacyjce z 12V do 5-6V i po chwili znowu wskakuje...
Pierwsza sprawa - silnik powinien przejść na LPG, jeżeli spełnione są dwa warunki: temperatura parownika 50st. (Bedini...) lub 25 st. (BRC) , oraz obroty ok. 2000/min. Jeżeli na rozruchu przełącza na gaz, to albo są zerwane przewody od termistora na parowniku, albo spadki napięcia, o których pisałeś wcześniej, zakłócają pracę centrali LPG. Odnośnie...
Cześć Auto jak w temacie jak się zagrzeje do 92 stopni włączą się wentylatory to gaśnie.Wywala P1612 P1613(czyli jakby brak komunikacji immo z sterownikiem ).Zanim zgaśnie mrugnie kontrolka klimy i wentylatorow na zegarach .Jak zgaśnie to chodzą wentylatory ,nie można go odpalić,nie można się połączyć ze sterownikiem za pomocą urządzenia diagnostycznego.Jak...
Teraz zwyczajnie przeciąłem kabel i wstawiłem włącznik/wyłącznik.I teraz też ciężko zapala. O co chodzi tej pompie? Hm, ja mam zrobione tak samo (chodzi o ręczny wyłącznik), tyle że w Megane 1,6 - i żadnych problemów. Może powodem jest spadek napięcia na wyłączniku? Pompa pobiera spory prąd (tak z 50 W chyba), więc wyłącznik musi być dość solidny,...
Pomiar napięcia na słupkach akumulatora dał wynik 12.9V. Pomiędzy słupkiem minusowym a przewodem plusowym ~10.2V które dość mocno falowało w granicach 10V -11.5V. W tym samym czasie zauważyłem anomalię w komputerze pokładowym który samoistnie na wskutek spadku i wzrostu napięcia włączał się i wyłączał wraz z radiem. Zmostkowałem na krótko słupek bezpośrednio...
ale byłem na komputerze i nie pokazuje że to czujnik wyskakują błędy że coś z przekaźnikiem zaworów a jak pojechałem do radzionkowa na komp to powiedzieli że jest spadek napięcia na 1 i 3 pinie niewiem jak mam to rozumieć a może poprostu wymienić komputer tą skrzynke pod maską Dodano po 2 a po za tym mój samochód to rover 416 więc odczytanie błędów...
Odciąłem starą zaśniedziałą klemę założyłem nową niby coś lepiej bo napięcie nieznacznie się podniosło do 14,41 bez świateł a ze światłami 14,32 (na naładowanym aku) myślałem że w tym przyczyna... ale po przejechaniu około 30 km po mieście z kilkoma przystankami i rozruchami silnika napięcie przy zapalonym silniku spadło do 13,3. Po wymianie klemy obadałem...
pawli52 , problem polega na tym, że pod wpływem wilgoci wydzielającej się na przewodach WN, kopułce, osłonach na świecach i na samej porcelanie świec spada oporność izolacji całego układu. Ze spadkiem izolacji wzrasta prąd upływu i maleje napięcie. Czasem spadek napięcia jest tak duży, że napięcie na elektrodach świecy jest za niskie, aby w warunkach...
D3 zbędna Może jedna niepotrzebna, ale kilka spowoduje spadek napięcia i na 7805 będzie mniej ciepła. Na razie ją zostawię, bo może tam dam docelowo opornik jakby stabilizator się grzał itp. wywalamy te 2 zenerki (D1 i D2) - Spalisz procek. tylko po co zenerki skoro na wejściu będzie masa a na drugiej stronie zenerka też będzie masa. Chyba, że je odwrócić...
Ja sprawdzam akumulator pod względem obciązenia. Mianowicie jeśli masz drut oporowy to to możesz użyć ale ja np. do testowania akumulatorów mam taki zestaw 3 żarówek H4 z samochodu połączonych szeregowo obydwa włókna. Test polega na tym, że podłączasz woltomierz do akumulatora i potem podłączasz obciążenie (czyli ten układ 3 żarówek w moim przypadku)...
Druga sonda nie ma wpływu na spalanie i moc silnika. Odpowiada za to pierwsza sonda. Jeśli ktoś ma wątpliwości to polecam ten artykuł. http://mobile.autokult.pl/14053,budowa-d... Najważniejsze jest zobaczyć jakie napięcie ma sonda i po tym będzie wiadomo jaka jest mieszanaka. Należy pamiętać, ze zwiększone napięcie nie koniecznie...
Połączenia altka raczej odpadają ale i tak warto sprawdzić. Moim zdaniem to zasilanie z aku do tablicy bezpieczników i stacyjka - są duże spadki i stąd te objawy. Nawiasem mówiąc w tych Vectrach włączenie wentylatora na max wiąże się z przygaśnięciem świateł i z racji wieku auta i oszczędnej w przekrojach przewodów można powiedzieć "to normalne". Mam...
18 System regulacji spalania stukowego - najlepsze jest to że ja nie mam tego czujnika, sprawdzane było kilka razy i to nie tylko przeze mnie. 25 Wtryskiwacz - zbyt niskie napięcie - możliwe że to załapał bo miałem akumulator na wykończeniu, ale już jest nowy, ładowanie ok, więc to odpada. Samochód odpala, tylko że załapuje checka i w tym momencie tnie...
Jeśli jest jakiś system diagnozujący spalone żarówki to może być to przyczyna . Przepnij się do pozycyjnych czy będzie to samo . jeśli masz ten moduł automatyki do lamp to istnieje taka szansa że są chwilowe spadki napięcia w instalacji auta i moduł to widzi jako wyłączenie silnika . jak to nie to to pozostaje kopanie w komorze silnika i szukanie gdzie...
Witam wracam do tematu czekałem na zmianę temp. ale nawet po jej spadku do 0° kontrolka się nie załancza i świece nie grzeją mam problem z zlokalizowaniem czujnika temp o którym mówi kolega AD2458 .Stojąc przed otwartą komorą silnika z prawej strony od góry chłodnicy znajduje się kostka z czteroma przewodami czy to ten czujnik? Po zdjeciu tej kostki...
sprawdź czy przypadkiem ktoś kiedyś nie pociągnął antenki (przewód idący do nikąd od centralki alarmu...) i nie podłączył go z anteną radia... Stosowano taki trik by zwiększyć zasięg pilota... ale, sposób znam z Omegi B... Nie wiem jak to jest w Vectrze...; po drugie.... wymień baterię w pilocie! Pilot nie powinien się rozprogramować gdy ma dobre zasilanie....
Może po podłączeniu zerowania i modemu kablowego płyneły jakieś prądy wyrównawcze ? (ew przy chwilowym spadku napięcia na sieci energetycznej przy podłączaniu dużego obciążenia). Opisz dokładnie to migotanie. (może świetlówka / przetwornica LCD siada ? ) Właściwie należałoby wykluczyć złe działanie karty / złącza / kabla i popracować trochę na innej...
Jak się okazało problem był bardzo prosty do rozwiązania. Otóż, po przejrzeniu instalacji elektrycznej i podłaczenia centrali brc okazało się, że masa zasilania "zbierana" jest z akumulatora, a nie z silnika. Te kilka volt powodowało złą pracę emulatora, a co za tym idzie wskazania "za bogata mieszanka". Sytuacja powyższa występowała tylko w przypadku...
sprawdzałem błędy wyskoczył P1590 pompa ok czujnik obrotów ok zaworki elektromagnetyczne trzymają jak potrzeba walnięta jest gruszka turbiny być może że ten błąd jest przez to jak sprawdziliśmy po odpaleniu gruszka trzyma 1 bar po dodaniu gazu rośnie do 2 bar i koło 4500 obr spada do 1 bara wina może stać jeszcze po stronie regulatora obrotów po podłączeniu...
Kolego kwok mam rozumieć że uwalona sonda powoduje przybywanie oleju?Pytam bo jezdziłem na uwalonej sondzie jakieś 2 miesiące i nie mogłem znaleść pzryczyny podniesienia się stanu oleju. nie w każdym przypadku i nie zawsze ale jeśli sonda "stanie" tak że ecu nie diagnozuje błędu a sonda "pokazuje" ubogą mieszankę to ecu będzie wzbogacał a co za tym...
Aku ładuje prostownikiem Exide, ale aku tu nie będzie winowajcom bo teraz odłączony po naładowaniu stoi tydzień i nadal ma 13V. Aku też nie siada z dnia na dzień ale po tygodniu stania na aku spada 0,5V kiedy wcześniej po tygodniu spadało maks 0,15V i doładowywałem aku raz na miesiąc czy 5 tygodniu bo nie jeźdzę dużo tym autem dlatego zauważyłem problem...
Proszę o ponowne przeczytanie mojego postu, bo nie chcę się denerwować i źle wyrażać... w którym zdaniu, użyłem zwrotu "odpalać na popych" ? Proszę czytać, czytać uważnie i ze zrozumieniem, gdyż tego uczyli już w szkole podstawowej... Czyli: Jaką masz instalację gazową? Z reguły sekwencja odpala auto na benzynie potem zaś przełącza się na gaz. Trudno...
1. wypięcie listwy zasilania dosyć łatwe. 2. lub wtyczkę od pompy ale wtedy napewno nie będzie ubywało Pb . Nie ma specjalnej różnicy czy wtyczkę czy bezpiecznik. 3. Pobiera bez względu na ilość gazu w butli . Filtry wymienione. Dwa tygodnie temu zalałem 60L benzyny i 38L gazu cały czas jeździłem na gazie . Po 9 dniach i 420km skończył się gaz i z...
Jak w aucie masz klimę to seryjnie dawali ponoć 100 A alternator ... ja nie mam klimy w astrze II i mam 70 A tylko. W Astrze największy altek to 100 A .... Na all... widziałem altek 140 A z Vectra c signum 3.2 v6 alternator oryginalny ( aukcja nr 1518998998 ) i taki by był ok. Na pewno lepiej zmieścić 1 duży altek niż 2 osobne ... Najlepiej dać 1 konkretny...
Witam, Na wstępie jeżeli robię coś źle bardzo przepraszam, ewentualnie proszę o wyrozumiałość oraz stosowne uwagi. Jeżeli temat jest w złym dziale proszę o przeniesienie. Przejdźmy do sedna, Mam vectrę z silnikiem x25xe, niestety ostatnio miałem zwarcie w instalacji na jednym z głównych zasilań doprowadzających napięcie na ECU, ale może po kolei. Na...
sprawdź diody prostownicze. Miałem taki problem w vectrze A 1,7 isuzu 82km, lecz po czasie kompletnie przestał ładować. Przyczyna były diody. Pozdrawiam
Spróbuję wpiąć bezpośrednio w sterownik czujnik położenia wału bo a różnica oporu to pewnie gdzieś w wiązce zwarcie Dodano po 2 Jakie powinno być napięcie podczas kręcenia. Chodzi mi o sterownik . Czy spadek poniżej np 9v może odcinać zapłon. W Vectrze c robiłem właśnie rozrusznik bo cieżko palił a spadek nap był poniżej 9 czasem. Zmieniłem elektromagnes...
Kolego!! Ja na Twoim miejscu najmniej narzekałbym w tej chwili na dziwne dźwięki w subie. Ty się lepiej kopsnij do porządnego elektryka samochodowego bo to przygasanie oświetlenia oznacza, że masz coś grubo nie tak w instalacji - najpewniej któraś z kostek ma zły styk i to jest powodem wszelkich niedomagań. Przy małym obciążeniu wydaje się, że wszystko...
U mnie w Vectrze B wszystkie trzy zawory chodzą bardzo cicho (no ale wiadomo-pojęcie względne :D )
Sprawdź bimetal, czujnik temperatury, spadek napięcia gdy jest włączony. Zbyt niska temperatura sondy będzie powodowała błąd przetwarzania, za słaby sygnał. Prawidłowo, w pewnym momencie bimetal działa i przestaje grzać. Temperatura - dziwne jest, że nawet podczas spokojnej jazdy (2 tys rpm) sonda działa idealnie. Nawet gdy odepnie się zasilanie grzałki...
Witam Mam problem z Vectrą C 2.2 dth. Na uruchomionym silniku w sposób losowy spada napięcie na akumulatorze do 12,8V. Brak trwa kilka sekund po czym napięcie wraca do 14,2. Przy zaniku przestaje działać kilka rzeczy m.in. kierunkowskazy, wyświetlacz komputera itp. Muszę wtedy zatrzymać samochód, wyłączyć zapłon, właczyć i wszystko zaczyna działać do...
vectra napięcia spadek napięcia telewizor spadek napięcia gniazdku
pompa kulka gramofon bambino przydźwięk przetwornica xenon działać
Vivanco TVA 302 - Aktywna antena wewnętrzna DVB-T/T2 Migające kontrolki w ekspresie DeLonghi - przyczyny i rozwiązania