To pewnie dał tyłka z wymianą-nie wsadził skrzyni tak żeby się się zamknęła z silnikiem i wtedy skręcał tylko poszła mu kantem i dociągał śrubami. Druga możliwośc to zła tarcza, a dokładnie spręzyny w tłumiku drgań skrętnych. Dodano po 7 Acha, bo na forum zawitała jakas nowa późnojesienna moda i pewnie ktoś z tym wypali prędzej czy później-tam się nie...
Kolego diagnostyka się kłania,możliwy błąd układu krytycznego 2 ,jak nie masz czym jedz do kogoś,a sam posprawdzaj dokładnie przewody podciśnienia.
Niestety ale dzieje się tak w obie strony.
Niestety coś jednak jest nie tak jak powinno być. Silnik pracuje nierówno, schodzi z obrotów, wtedy z wydechu wydobywa się czarny dym, świeca okopcona, czarna, Jak mi sie uda ustawić obroty dźwignią, to po chwili spadają. Widać to na tym filmiku. https://www.youtube.com/watch?v=wPpj25cK...
Ten test z odpiętą rurka C2 zrob jeszcze raz. Jedz l na ll i po chwili na lll. Potem z lll zredukuj na ll i po chwili na lll. W otwór po rurce C2 włóż czysty papier toaletowy.Jeżeli znow przez pół minuty jedzie a papier toaletowy wyrzuci cisnienie oleju ze sprzęgła C2 a nie powinno go tam być to znaczy że olej z C1 przedostaje się do C2. Bo na ll olej...
Ten "komputer" można wywalić i dalej auto powinno jeździć po podaniu napięcia na zaworek biegu jałowego - zobacz czy instalacja się nie rozleciała do tego zaworka?!
Może mieć za bogato, jak świecę wypala?
Sens ma jak wirnik i koło współpracujące nie są zniszczone mechanicznie (zębatki). Koszt wirnika w zakresie cenowym miedzy 90 a 120zł stojan ok 45-65zł. Jak zrobi to ktoś solidnie to piła będzie jak nowa, niczym nie będzie odbiegała od parametrów fabrycznych.
Napisałeś coś takiego: Podłączenie wtyczki z trzema przewodami pod regulator powoduje wyczuwalny spadek obrotów silnika i napięcie rzędu 35V na zacisku U+ oraz nadmierne nagrzewanie się tego ustrojstwa. A więc skoro grzeje się bez jakiegokolwiek obciążenia zewnętrznego to zapewne przyczyna wewnątrz. Aż się boję, że stojan umyłeś jakimś rozpuszczalnikiem...
Jaka jest jakość silnika po przezwojeniu? Jeśli po przezwojeniu końcówki uzwojeń są zagniatane w wycinkach komutatora a nie lutowane, jeśli uzwojenie jest usztywnione lakierem, jeśli wirnik jest na koniec wyważony to jakość można uznać za wysoką, zwłaszcza, ze to wirnik silnika wysokoobrotowego.
Przepustnica była czyszczona. Też zastanawiałem się nad regulacją biegu jałowego. Zrobiłem test i jeden dzień jeździłem z odpiętą kostką alternatora. Akumulator nie był ładowany i przy włączonych obciążeniach obroty biegu jałowego były normalne, nie spadały i silnik pracował normalnie. Nie wiem czy na takiej podstawie można wykluczyć źle wwyregulowane...
Nie bardzo wiem jak sprawdzić to serwo... Nie wiem czy ma to znaczenia, ale nawet podczas odpalania auta trzeba dodać troszkę gazu bo inaczej nie ruszy.
Problem z serwem lub wężykiem do serwa .
Dzieje się to na zimnym jak i na ciepłym silniku. Coraz bardziej wydaje mi się to związane z obrotami silnika (1.7D). Jeżeli silnik ma wachania obrtów to i alternator będzie miał wachania a co za tym idzie również spadki natężenia i to widać na oświetleniu samochodu. Jeśli się myle to proszę wyprowadzic mnie z błędu. Czy to jest normalne iż na luzie...
adaptacja przepustnicy Vagiem
Jak mam zaślepić EGR jak on jest elektroniczny (nie ma takiej możliwości) w innych autach wiem że można zaślepić albo wywalić egr, ale nie w vectrze c .Pozdrawiam. I czekam na dalsze sugestie.
Przy spadku obrotów silnika, które są wymuszone hamowaniem pojazdu na wysokim biegu i przy już za małej prędkości jak na ten bieg - to jest norma. Kontrolka silnika zapala się, ponieważ on traci obroty do minimum nie z własnej woli; olej, boprzy małych obr. pompka daje b.małe ciśnienie; ładowania też z tego samego powodu - alternator do normalnej pracy...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Możesz też sprawdzić stan szczotek w silniku.Jeżeli jest wszystko w porządku tzn. tacho, szczotki to przyczyna tego szarpanego wirowania może być uszkodzenie modułu sterującego silnikem. pozdrawiam
witam mam problem tzn przy właczeniu klimy obroty silnika powinny wzrosnać do około 1000-1050 obr/min natomias u mnie spadają gdzie szukać przyczyny dzięki za pomoc
Miałem podobne objawy z błędami w Palio 1,2 . W kilku serwisach doradzali wymianę centralki wtrysków i kilkakrotnie kasowali błędy. Po pewnym czasie autko stanęło całkiem. Problem polegał na uszkodzeniu zasilania immobilizer-a upalił się przewód tuż przy bezpieczniku. Czarne pudełko koło akumulatora.
Po zamontowaniu CB radia w DOOGE RAM 1500 i naciśnięciu nośnej - spadają obroty silnika, nawet do minimum . To samo na różnych antenach magnesowych i na CB radiach. ... Próba podłączenia bezpośrednio do gniazda zapalniczki i dalej to samo. Dlaczego tak się dzieje??? Co może być przyczyną??? Bardzo proszę o pomoc. Odpowiedź jest w pytaniu... Brak instalacji...
Witam, Czy moglibyście podpowiedzieć- jak zbudować prosty i niezawodny układ sygnalizujący spadek obrotów silnika poniżej założonego poziomu.... Posiadam silnik Tecumseh Enduro 7 KM- silnik jest zabudowany i jego praca jest słabo słyszalna, normalne warunki pracy silnika (stałe) to ok 3100 obr/min. Spadek obrotów (poniżej 2700) na skutek np. nieoczekiwanego...
Niestety. Zostal podpiety i nic.Wedlug komputera wiatrak dziala a podczas przerywania nic nie wskazuje... czy moze to byc usterka mechaniczna ?
potrzebuję informacji na temat kontrolki na desce oznaczającej awarię układu wtrysku i układu zapłonowego - dlaczego się zapala i jakie mogą być konsekwencje tego - zapaliła mi się i zgasła ale od tamtej pory silnik dziwnie pracuje - spadają obroty :(
czy zużycie się świec może spowodować spadek obrotów silnika ?
Witam nie wiem czy dobrze trafiłem ale zaryzykuje, mianowicie dzisiaj rano gdy odpaliłem samochód tj. mazda 626 1996r. 1.8, benzyna, obroty silnika były normalne czyli 1000-1500 rpm., gdy się przejechałem i wróciłem obroty spały poniżej 1000 rpm, czyli 200 i nawet zgasł, nigdy tak nie miałem nie wiem co to może być. Mam podejrzenia że to świeca ale...
Wtryski sterujące występują również w Boschu. W Łodzi masz dobry warsztat na ul. Centralnej 43
Jeśli stuki z okolic rozrządu to trzeba tam zajrzeć.
wypalone styki przekaźnika zasilania bardzo często są spotykane w tym pojeździe.
Silnik C14NZ?
Witam, chodziło o flexifuel TBWA. Szarpanie występuje tylko na wysokich obrotach i najczęściej przy tempomacie. Ustawiam 130 km/h i co kilka naście minut jest takie szarpnięcie, jakby auto wpadło w dziurę. Dzisiaj rano temperatura wynosiła -1 stopni, auto zapala pięknie i chodzi równo. Próbuję ruszyć z miejsca i ukłon do szyby. Bez zgaśnięcia. Wciskam...
Ograniczanie prądu zazwyczaj w jakiś sposób go mierzy, a to zwykle łączy się ze spadkiem napięcia na oporniku, przez który płynie prąd, aby można było zmierzyć ten spadek napięcia i określić prąd (są sposoby, żeby nie mieć spadku napięcia, ale to już nieco trudniejsze, np. czujnik pola magnetycznego wytwarzanego przez prąd). I ten spadek napięcia zmniejsza...
Odnośnie punktu "a" silnik możemy podłączyć tylko w gwiazdę przy czym silnik małej mocy bodaj że do 4,5 Kw może być podłączony bezpośrednio do sieci, powyżej np: poprzez sof-start lub falownik,ale należy uwzględnić warunki obciążenia i rozruchu tego silnika. Odnośnie "b" napięcie sieci za niskie do prawidłowej pracy tego silnika, Podłączony w trójkąt,...
Witam wszystko jest moim zdaniem związane z turbiną która sie zakleja spalinami a wina leż w naszych paliwach jakie mamy.Miałem taki przypadek w Audi A4 rozebrałem turbinę a tam sadzy co nie miara,oczyściłem i nie to auto.
Zaworki już sprawdzałem, sa czyste. jak rozumiem, tłoczek powinien sie poruszać, gdy silnik pracuje. Tymczasem, gdy kręciłem rozrusznikiem tłoczek stał w miejscu. Dodam jeszcze, że ręczną pompką paliwo podaje
Witam czy mógłby pan dokładnie opisać jak wygląda ta puszka i jakiego jest kształtu, bo mam ten sam problem.
A wiecie, gdzie mogę wysłać sterownik silnika do sprawdzenia, tak żeby nie znikł gdzieś po drodze?
Problem z przepustnica.
Może ciśnienie oleju w silniku
Witam Mam identyczny problem z moim Audi 80 a dokładniej z klimatyzacją. Wszystkie czynności przeprowadziłem tak jak pisano powyżej i doszedłem do tego samego punktu, czyli błędu na VAG 00532 (napięcie zasilania - sygnał za mały). Sprzęgło załącza się na ok 1s i rozłącza. Po ponownym włączeniu auta i powyżej 1300 obr/min klima działa prawidłowo do momentu...
Ja bym jednak stawiał na przepustnicę. Przerabiałem ten problem w tym silniku w Berlingo i mimo tego, że przepustnica wydaję się być czysta lubi się zawieszać. Sprawa w sumie dość prosta - skorzystać z Lexii i zobaczyć jak po odpaleniu zmieniają się wartość napięcia z przepustnicy w odniesieniu do naciśnięcia pedału gazu. Zastosowany do tego silnika...
Po odłączeniu zasilania z dawcy całe obciążenie przejmuje alternator. Nagły wzrost obciążenia alternatora spowoduje dodatkowe obciążenie silnika i spadek obrotów. Spowoduje też chwilowy spadek napięcia na wzburzeniu alternatora. Zanim sterownik zdąży podbić obroty silnika, obroty alternatora spadną tak, że nie starczy prądu na samo jego wzbudzenie....
Przekaźnik od świec to ten największy w skrzynce bezpieczników.
Silnik krokowy to inaczej ssanie działa gdy silnik jest zimny przy ciepłym nie musi. Rozepnij sinik krokowy i na zimnym silniku włącz zapłon sprawdź na wtyce napięcie. Jeśli jest to walnięty jest silniczek krokowy a jak nie ma napiecia to sterowanie. Może również być uszkoazony czujnik temperatury.
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
zastanawia mnie co wspólnego ma wzrost obrotów ze spadkiem ładowania? Przy niskim napięciu ładowania sterownik silnika podnosi jego obroty żeby np. zwiększyć wydajność alternatora która zależy od obrotów.
Generalnie nie widać żeby światła pulsowały, przygasają tylko lekko przy spadku obrotów silnika.
Zawory kiedy były ustawiane? Olej wymieniany?
Jeżeli silnik ma luz zaworowy kasowany hydraulicznie, to spadek ciśnienia oleju słychać po pracy zaworów. Po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie oleju wzrasta, powinien wtedy hałas z głowicy ustać. Nie w tym przypadku. Tu jest ręczna regulacja.
Zobacz czy na wentylatorze nie nakręciły ci się włosy. Jest to bardzo częsty przypadek spadku obrotów silnika.
Wentylator nie stawia oporu ale też nie kreci się po rozpedzeniu. Lekki ruch palca, obrót, i stop
Jeżeli alternator był zmieniany, to już jest to podejrzane. W nowym Vito (model 639) cienki przewód wychodzący z regulatora napięcia to nie jest przewód "D+" do kontrolki ładowania - tylko przewód komunikacyjny łączący alternator ze sterownikiem silnika. Zależnie od zapotrzebowania na prąd i obrotów silnika obciążenie alternatora jest regulowane dla...
po dłuższej jeździe brakuje mu mocy Jeśli ten brak mocy jest spowodowany znacznym spadkiem obrotów silnika - zwłaszcza przy jeździe pod górę, to jak napisano wyżej - zużyty silnik. Jeśli jednak objawia się tym że (jadąc pod górę) silnik pracuje na wysokich obrotach a skuter zwalnia, powodem może być zużyty pasek i ew. sprzęgło. Sprzęgło to jest ten...
Regulacja obrotów polega na regulacji napięcia na wirniku lub stojanie. I zewnętrzne regulatory tak nie działają. One obniżają całość napięcia zasilającego co powoduje znaczący spadek mocy.
Widzę ,że nikt nie pomoże,ale spoko sam sobie temat ogarnąłem. Pozostaje jeszcze wymiana pompki bo chyba stanęła dęba , przy próbie spryskania nic się nie dzieje poza spadkiem obrotów silnika, jakby zwarcie robiła.
Witam. Chciałbym mieć w apce Supla informację o zamkniętej bramie garażowej. Przy bramie ogrodzeniowej z napędem Faac 740 wystarczyło wpiąć się pod odpowiednie piny w sterowniku. Czy przy napędzie Isomatic 500 też są jakieś piny (przylutować również mogę) czy muszę zakupić zewnętrzną krańcówkę? Brama uczy się na początku, więc sądzę, że musi mieć jakieś...
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
Witam w Nowym Roku ! Zgadzam się z przedmówcą. Łapie gdzieś fałszywe powietrze - najczęściej jest to podstawa gumowa gaźnika . SSanie w Keihinie jest głupioodporne , tym bardziej ręczne. Spotkałem się też z przetartym wężem podciśnienia do serwa , daje podony objaw.
Sprawdz napięcie ładowania o ile spadnie po włączeniu się dmuchawy i się przekonasz czy to duży pobór prądu powoduje spadek obrotów silnika przez większe obciążenia alternatora
Moze bys jakis czujnik uszkodzony. Moze sonda lambda. Mam taki sam problem i jeszcze go nie rozwiazalem :) Jak naprawie to dam znac :D
śniedzieje wtyczka(wtyk diodowy 6cio czy ośmio pinowy nie pamietam dokładnie)przez nią idzie kilka inforacji do komputera.wtyczka znajduje sie na skrzyni od góry,okrągła czarna wtyczka i kabelek.
Sprawdź przewód odmy taka gumowa rurka może być zatkana i pierwsza rzecz jaką należało by wykonać to sprawdzić szczelność dolotu najlepiej dymem. Silniczek krokowy może być zabrudzony lub zatarty .
Możliwa słaba masa i tak załączenie wiatraka zbija napięcie, ale zakopcenie tylko 2 świec...
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Albo coś z napędem pompy albo np zawór w obudowie filtra. Nie wiem gdzie by jeszcze mogło uciekać chyba że silnik szrot.
Zmiana częstotliwości, spowoduje spadek obrotów silnika, zmieni się moment rozruchowy, silnik może sie bardziej grzać, a w samym kompresorze wydłuży się czas uzyskania pełnego ciśnienia w zbiorniku.
Gdzie ty masz problem? Jak silnik jest zimny, to dostaje więcej paliwa, żeby nie zgasł. Jak się nagrzeje, to zadowoli się mniejsza dawką i jego obroty spadają. Jak utrzymują się równe i na właściwym poziomie, to wszystko jest w porządku.
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
czyszczenie komina + adaptacja ,poszukaj na forum
wyćiąg wsówki z alternatora i zewrzyj je na chwile razem powinno być widać wyrażny spadek obrotów silnika oraz iskrzenie na tych wsówkach . sprawdz na szóstce śrubce alternatora czy jest napięcie [tylko nie miernikiem a konkretną żarówką]
To trzeba regulować na dźwigni. Na wyłączonym silniku przepustnica musi być otwarta aż do oporu. Po uruchomieniu silnika regulator powinien dążyć do jej zamknięcia, nie ma mowy o jakimkolwiek zwiększeniu otwarcia. Regulator otwiera więcej przepustnicę dopiero przy dużym wzroście obciążenia i spadku obrotów silnika. Co się dzieje gdy odpalisz silnik...
Witam serdecznie Pacjent passat b5 1.9 TDI kupiony miesiąc temu Zakupiony z zerwanym paskiem i zatartym kompresorem klimatyzacji . Wymieniłem kompresor na regenerowany nowy pasek rolka . Nabiałem układ do około 5,5 bara Kompresor po uruchomieniu klimy załącza się jednak nie ma charakterystycznego spadku obrotów silnika w momencie załączenia. Z nawiewu...
Drgania mogą oczywiście pochodzić od luzów na drążkach kierowniczych, przy jakimś doświadczeniu takie luzy się potrafi znaleźć, ale też mogą być skrzywione tarcze hamulcowe. Odgłosy przy naciskaniu hamulca mogą być spowodowane np. zapowietrzeniem układu hamulcowego. Spadek obrotów silnika przy włączaniu świateł, to wynik zwiększonego obciążenia alternatora.
Odłącz przewód przepływomierza jak coś się zmieni to znaczy,że przepływomierz jest ok
SP7SEC, to jest silnik AAA, i pytanie, jeżeli by to było sprzęgło to przy załączeniu przycisku uruchamiającego klimę nie byłoby żadnej reakcji typu spadek obrotów silnika, a tak jest czyli chyba dostaje obciążenie i sprzęgło załącza sprężarkę, chyba że jestem w błędzie.
Koledzy po zimnym uruchomieniu silnika tzn. rano po nocy, lub po wychłodzeniu silnika podczas dłuższego postoju, po przejechaniu paruset metrów, około 2 minuty następuje spadek obrotów silnika do zera i wyłącza się.. chyba jednak gasnie :)
Witam. Mam nietypowy problem z autem. A mianowicie nie chce odpalać jak jest ciepły silnik. Można wtedy kręcić ile razy się chce ale i tak nie odpala. Dopiero po pewnym czasie , jak postoi z godzinę to normalnie odpala. Nie wiem za bardzo w czym jest problem, słychać rozrusznik i pompę paliwa ,a i tak nie odpala. Wymieniłem w nim świece, przewody ,...
gruszki nie sciska, sprawdzalem wlasnie, przewod tez jest drozny. czytalem jeszcze na forum ze moga sie zawory zapowietrzac....czy to mozliwe? jezeli tak to jak to usunac? a moze znacie jakas inna przyczyne, bo juz z sil opadam;/
Przed włączeniem koniecznie odpowietrzyć wąż i myjkę naciskając lance aż przestanie psikać powietrzem.
Witam. Mam problem ze spadkiem obrotów silnika w kosiarce (traktorku) Honda 2213, tzn. silnik nie reaguje na cięgno gazu, czasem gaśnie. Dolegliwość ta pojawiła się w czasie koszenia. Czy ktoś z Państwa domyśla się jaka może być przyczyna takiej sytuacji? Pozdrawiam.
jaki silnik i rodzaj wtrysku?? trzeba sprawdzić pamięć sterownika - jmożesz mieć uszkodzony stopien sterujący silnikiem krokowym - wtedy trzeba naprawić sterownik.
Zauważyłem dziwną rzecz. Kiedy silnik jest rozgrzany i bez obciążenia wkręce go na wyższe obroty i puszczę gaz, to obroty spadają poniżej 500 według obrotomierza, tak że auto się dławi lub silnik potrafi nawet zgasnąć. Gdzie szukać i od czego zaczyać?
Miłego niszczenia silnika :)
jaki masz silnik m10 czy bociana m40?
Tak dokładnie to wersja na gaźnikach, dzisiaj pomierzyłem z przyjacielem napięcia i co się okazało. Napięcie na włączonym silniku wynosi 15,20V Przy włączonych światłach 15,60V Alternator 15,64V oraz 15,56V Wydaje mi się że to jednak regulator napięcia jest strzelony, ale czy zawyżone napięcie ładowania powoduję spadek obrotów silnika w zależności od...
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Ogur_ ustawiłem 800 rpm(dla automatu) ponieważ przy mniejszych obrotach auto po wlączeniu ,,D" nie ruszało z miejsca, a powinno pomału sie ruszyć, przynajmiej na płaskim terenie. Może to wynikać z tego, że stare auto (250 kkm) i sprzęgło hydrauliczne (reduktor) już wypracowane.
Mam Passata z silnikiem benzynowym 1.6i AHL z kompem Simos. Na forum Passata tego problemu nie rozwiązali, ale jest mnóstwo innych modeli z tym silnikiem, od Golfa poczynając na Audi kończąc, może więc ktoś mnie naprowadzi. Ogólnie to problem się wciąż nasila. Jak wyjeżdeżam rano z garażu to robię przygazówę bo lekko pod górkę, obroty mam wtedy 1500-1800...
...powiedz to elektrykowi , bedzie wiedział o jaką "15" chodzi :) Sam mówisz ze juz wszystko zmienione , pozostały łącza , styki Powodzenia Waldek
witam wszystkich przeczytałem wiele postów i odpowiedzi nie znalazłem Mój problem jest ten posiadam BMW 2,5 TDS 93R i podczas jazdy przy zmianie biegów czy na luzie gaśnie dzieje sie to tylko przy nagrzanym silniku jest też problem z odpaleniem nagrzanego silnika na zimnym jest wszystko ok spadają też obroty na nagrzanym silniku.Jaka to może być przyczyna...
Niestety problem nie rozwiazany
w tamtym roku jakos o tej porze dziś byłem u gazownika wymienił filterek i wyregulował zobazcymy jutro jak będzie zimny silnik jak będzie się zachowywał
Jaki to jest silnik? Jedno czy trójfazowy. Jeżeli jednofazowy , to mozna wykonać zwykły regulator na triaku o polepszonym wyzwalaniu . Jeżeli trójfazowy trudniej. Aby uniknąć zakłóceń to można sterowanie wykonać na scalaku włączającym triak w momencie przejścia przez zero. Ten scalak o którym wspomniałeś nadawałby się do tego Jest teżwiele innych scal....
Miganie światełek to zapewne wynik wynik zużycia panewek i zarazem spadku obrotów silnika (czyli typowy spadek ciśnienia). Wzrost temperatury silnika z podobnym skutkiem. Ale spróbuj upewnić się jak działa czujnik temperatury silnika. O ile kojarzę jest tam czujnik podwójny. Być może sterownik silnika otrzymuje fałszywe informacje i zmniejsza dawkę...
Witam Od dłuższego czasu mam pewien problem z obrotami otóż rano jak odpalam samochód to pali bez problemu ale jak przejadę powyżej 10 km to obroty skaczą od dołu do góry następnie jak już silnik zgaśnie i chce odpalić jeszcze raz to kręci rozrusznik ale nie chce zaskoczyć, natomiast po upływie 10 minut (bez prób odpalania) auto odpala, ale znów po...
Niestety czyszczenie nic nie pomogło, .....Pozdrawiam A podciśnieniowy reulator kąta wyprzedzenia zapłonu sprawny (to ufo na rozdzielaczu)? Przy sprawnym, zdjęcie z niego wężyka powinno spowodować zauważalny spadek obrotów silnika. Jeśli obroty nie spadają to pewnie membrana dziurawa i trzeba założyć nowy regulator.
i co wyszło ?
Te silniki są dość wredne. Wykręć świece i obejrzyj, czy nie zarzucone. Ten klekot, to pewnie hydrosztosy. Jak nie trzymają, to też ci silnik osłabnie, bo zawory nie otworzą się w pełni. Przełącznik podciśnieniowy łatwo sprawdzić. Ściągasz wężyk z kolektora, zatykasz palcem króciec i sam zasysasz wężyk. To czujnik włącz/wyłącz. Przełącza on charakterystyki...
Witam. Zapala się kontrolka w lewym górnym rogu nad licznikiem motogodzin z symbolem świecy żarowej po chwili zapala się kontrolka duża stop i silnik traci obroty nie zależnie od temperatury silnika.
obrót silnik spadek napiąć silnik jednofazowy spadek obrót skoda spadek obrót
radia wojskowe obroty silnik diesel potencjometr skuter
nauka podstaw taraban dmp502 przestrojenie
Maszyna stolarska nie działa po zmianie napięcia 3x400V Różnice między stabilizatorami LT i LM