50607030 Łącznik (do nr silnika 239374) 50607031 Łącznik (od nr silnika 239375)
Jeżeli silnik był eksploatowany zgodnie i przebieg jest choć by w okolicach 3500mth to nie wygląda to na zużycie wału i panewek bo to ma decydujący wpływ na ciśnienie oleju. Wygląda na to że micha w dół i pompa z zaworem do przejrzenia. Filtr masz pełnoprzepływowy puszke czy bąka?
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Patrząc na instrukcję powinny być dostępne wałki z czopami naprawczymi o średnicy większej niż nominał 38,5 mm i pod nie taki powinien być otwór w bloku +0,025 mm. Żeby to zrobić blok musisz ogołocić ze wszystkiego. A ja osobiście nie przejmował bym się ciśnieniem o dwie dychy mniejszym na wolnych od książkowego i jeździł. Te ciągniki jeżdżą na o wiele...
Pompa nowa firmy hydrotor, chociaż coś w tym może być bo w piątek nim chwilę jeździłem żeby się zagrzal do tych 60 stopni to ciśnienie spadło do 4,2at wczoraj też było 4, zgasiłem, po pięciu minutach odpaliłem i 3at. Przy obrotach 1500 daje około 5at na ciepło. To takie buble dzisiaj robią? Nowe trzeba mierzyć? Przymierzałem tylko panewki na wał i...
Luzy 40 ssanie i 60 wydech. http://obrazki.elektroda.pl/4381219100_1...
Możliwe jest że zgęstniał aż tak bardzo? A przed postawieniem samochodu ilość oleju była prawidłowa? Wlej oleju lekko ponad MIN i patrz.
Jeżeli silnik ma luz zaworowy kasowany hydraulicznie, to spadek ciśnienia oleju słychać po pracy zaworów. Po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie oleju wzrasta, powinien wtedy hałas z głowicy ustać. Nie w tym przypadku. Tu jest ręczna regulacja.
Temat zamykam. 10 tys. przejechane i zero przyrostu/ spadku oleju. Raczej powinno być ok. Miałem jeszcze przygodę z wysadzoną przez ciśnienie chłodnicą ale to już inna kwestia.
Witam Panowie, Pacjent MB Axor 1828 VIN: WDB9505341l552743. Problem polega na tym, że spada ciśnienie oleju silnikowego po rozgrzaniu. Nie jest to wina awarii czujnika, sprawdzałem ciśnienie manometrem, na zimnym silniku ponad 2 bary, po rozgrzaniu na biegu jałowym spada poniżej 0,5 bara. Problem się pogłębia bo ostatnio szofer mówił, że ostrzeżenia...
Dostanie się płynu do oleju to nie jest błachostka. W tym czasie olej traci swoje własności smarne i powoduje zacieranie się panewek, wału korbowego i innych rzeczy. Tak myśle czy po szlifie i wymianie części mechanicy wyczyścili wszystkie kanały olejowe, może w czasie pracy silnika któryś kanał był zatkany i to spowodowało zatarcie panewki. Jest też...
Witam, mogę prosić kontakt do tego gazownika. Może przez tel. coś podpowie. Z góry dziękuję za pomoc Jarek
Po za tym nie ufam minerałom. Dla mnie nie jest to olej. Wielki fachowiec wyraził swoje zdanie. Bladego pojęcia nie masz o budowie silników z tego co widzę. Rozbierz i napraw zawór EGR gdyż on też może puszczać olej. Bardzo chętnie się dowiem, w jakiż sposób on to może robić. Czekam na informację. Sprawdź odmę olejową. Jak się sprawdza odmę w tym silniku?...
Oczywiście pomiar realnego ciśnienia oleju w silniku już przeprowadziłeś?
Silnik nadaje się do naprawy głównej,bądź wymiany na inny.
Temat do zamknięcia.
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
Kolego, znasz się na mechanice chociaż trochę? Czy piszesz komentarze tylko po to, żeby napisać? Na zegarze ewidentnie ciśnienie skacze jak głupie na stałych obrotach, więc no, ewidentnie coś z pompą widać, a ty zaraz czarne scenariusze, proszę cię...
Witam, kupiłem wczoraj Opel vivaro 2,5cdti odbyła sie jazda próbna wszystko grało autko ciągło jednynie wyciek z pod podstawy filtra ale to zaakceptowalismy . Po przyjeździe do domu (130kilometrow) wszystko było ok lecz rano odpalam wyjeżdżam z domu a tu cos nie gra auto strasznie dymi i cyka cos przyokolo 3 tys obrotu (czek się nie świeci) po zgaszeniu...
Prawdopodobie tulejki juz się kończą, więc turbinka kończy swój żywot. Pozostaje kopić nową lub te oddać do regeneracji, o ile druga opcja tańsza, to nie zawsze zagwarantują długą dalszą pracę.
Jeśli "wirówka" była czyszczona to częstą przyczyną jest jest właśnie ona. (np. oring)
[img-0] miska już zdjęta panewka delikatnie ryśnieta ale chyba od tego by tak ciśnie nie poleciało
Te rysy z prawej strony to zatarcie tłoka i cylindra, tędy dostaje się olej do komory spalania, i jednocześnie są tam przedmuchy do skrzyni korbowej, i wyrzuca olej odmą. Naprawa nieopłacalna.
Nie lepkość tylko gęstość. Gęstość, to masa określonej objętości. W olejach, podaj się lepkość, to zdolność do spływania po powierzchni. Popularnie ludzie to nazywają gęstoscią, chyba przez analogię do grochówki.
chłodnica oleju była zamieniana z drugiego egzemplarza, ale troche pozniej, bo myslalem ze jakis zaworek czy coś ale nic sie nie zmieniło. kłopot zaczął się zaraz po pierwszym remoncie, była naprawiana głowica (gniazda zaworowe zawory) wyienione pierścienie i panewki korbowodowe (wymiar nominalny, kolbenschmidt) zaraz po tym zaczęło ginąć ciśnienie...
I jak kolego? Ustaliłeś coś?
Dzisiaj podkręciłem śrubę o jeden obrót i ciśnienie wzrosło o pół atm. lecz efekt jest ten sam po zwiększeniu obrotów spada przy rozgrzanym silniku do 1,5atm a czy takie zjawisko jest niebezpieczne dla silnika?
Jeśli masz veba to sprawdź oringi na rurce pod deklem czy nie przepuszczaja
Typowy problem dla VW. Zatkany smok oleju. Długo nie wymieniany olej silnikowy robi szłam, przychodzi nowy olej i szlam zostaje wypłukany i zatyka smok oleju. Dotyczy większości silników benzynowych 4 cylindrowych grupy VW.
Miałem podobny problem.Uszkodzony był zawór ciśnieniowy w pompie oleju.Dokładniej rzecz ujmując zawór był zanieczyszczony osadem olejowym.Zawór byl lekko otwarty i przy zimnym silniku i gęstym oleju wszystko grało ale wraz ze wzrostem temperatury malała gestość oleju co powodowało sbobodniejszy przepływ przez nieszczelnośc i spadek ciśnienia
To nie jest czasem ten zawór, który jest w korpusie pompy? Jak patrzyłem na starą pompę ten zawór tam jest, wiec przy zakupie nowej pompy ten zawór raczej też tam powinien być od razu. To ciśnienie 5.5 atm to ciśnienie otwarcia właśnie tego zaworu przelewowego?
W iveco powinno byc tak jak w koparce. Pewnie panewki sie koncza...
Z tego co widzę jest wymienny, w pompie element z boku przykręcany. W filtrze z reguły jak jest już mocno zabity brudem to zawór puszcza olej bez filtrowania
Witam, mam problem, bo po odpaleniu silnik chodzi głośno na obrotach a po puszczeniu obrotów gaśnie. Ciśnienie po odpaleniu 3,5 ale po ok. pół minucie spada do zera dusi i gaśnie. Filtry sprawdzałem czyste. Olej nowy. Pompa wtryskowa roczna białoruska. Wał korbowy oryginał 34 lata. Może ktoś pomoże dojść przyczyny.
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
widziałem przytarte silniki Fire z przebiegiem 100tyś, ale przytarte na tłokach, potem to poprawili dodając natrysk na tłoki/cylindry od spodu, tak czy siak, to by nie powodowało spadku ciśnienia oleju pytanie które to jest jego 100tyś... olej po 1.5 roku tak czy inaczej należało by wymienić, no i filtr oczywiście, można rozkroić stary filtr i zobaczyć...
Sprawdzic cisnienie oleju i stopien sprezania w cylindrach"kompresje".
Kiedyś się ich trochę nazmieniałem, a nawet całe wałki. Zawsze pierwsze na czym te silniki gubiły ciśnienie oleju to właśnie panewki wałka pośredniego. Janusze za to znaleźli prostszy sposób, czujniki zmieniali z 1.8 bar na 1.4, albo go na stałe do masy.
Witam, posiadam model MF 235, po chwili pracy spada ciśnienie oleju w silniku i zapala się czerwona kontrolka.Czym to może być spowodowane? proszę o odpowiedz.
Chodził na obrotach 2600-2700 rpm 3h? Coś ty nim robił? Micha w dół i panewki do oglądnięcia. Z 60 jest taki problem że tłok jest słabo chłodzony (nie ma porządnego natrysku oleju na denko tłoka) główka korbowodu z tuleją smarowana tylko rozbryzgowo. Przy takich obrotach tłok puchnie (zaciera się w cylindrze czasem pęknie pierścień) oraz cierpi smarowanie...
Jeżeli nie była wcześniej wymieniana, a przebieg przekroczył 600 tyś km Man zaleca wymianę pompy. U nas 70 TGA miało wymienione profilaktycznie, po zatarciu silnika w jednym. Do wymiany zestaw : pompa, o-ring z ośki visko, uszczelniacz, uszczelka metalowa płyty i sama płyta jeżeli pęknie ci przy zdejmowaniu.
Witam .Nie pamiętam które roczniki , ale była akcja serwisowa która dotyczyła wymiany wadliwej pompy olejowej .
Nic się nie stało podejrzewam. Wiem z doświadczenia, że jeśli w manie bagnet się macza pomiędzy minimum a zero, to pompa jeszcze zasysa olej i ciśnienie w układzie będzie prawidłowe, jednak nie polecam tak jezdzić !! W manie, masz w komputerze możliwość sprawdzenia poziomu oleju. Każdemu z użytkowników zalecam zawsze tam zaglądać przed uruchomieniem...
Przeprowadzony został remont ztr. wymienione zestawy naprawcze panewki, pod zawór na pompie oleju położona jest podkładka, ponieważ mechanik ocenił, że pompa jest jeszcze dobra zawory dobre, zawór na bąku wymieniony. Ciśnienie na zimnym silniku miało 3bary jednak z biegiem czasy gdy silnik się rozgrzewał spadało stopniowy, aż spadło do 0 ;/ co może...
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Silnik przy jakich obrotach te 1kG/cm2 wymiana pompy olejowej , regulacja zaworu przelewowego , regulacja filtra odśrodkowego. Pompa podnośnika- regulacja sprzęgła Przekładnia kierownicza wymiana tulei kolumny kierowniczej. Przy obrotach około 500 jest 1 na większych obrotach jest max 2,5. Ja jeszcze chcę wymienić olej na inny np Turdus 15w50 w jaki...
1.6 z stajni vag zawsze piją olej po dużym przebiegu. Remont i wróci do normalności. ;)
Witam, posiadam Yamahę wr 400f. Rok produkcji 1998-2001. Problem jest z wyciekiem oleju, leje motul 7100 10w40. Mianowicie na pokrywie zaworów jest poprowadzony wężyk, cały czas z niego leci olej, wygląda na jakąś odmę, co mogę zrobić aby przestało lecieć ? Ps. Po każdej jeździe muszę dolewać Wężyk to odma. Skoro idzie nią nadmiernie olej to znaczy...
Zawór przelewowy w pompie zamulony na syfie.
Czujnik jak również pompa olejowa były sprawdzane, A problem nadal występuje. Silnik jest po remoncie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Sprawdź wycieki z silnika Pod autem nie znalazłem ani jednej kropli oleju, silnik też od góry suchy. Przy tak dużym nagłym ubytku, silnik musiałby mieć ślady oleju, a pod autem powinna być spora kałuża, której trudno byłoby nie zauważyć. Stare auto, duży przebieg oplowskiego silnika, więc stawiam raczej na normalny powolny spadek poziomu oleju, którego...
Witam, Kupiłem Władka, ale dopiero w domu okazało się, że ciśnienie po rozgrzaniu z 3 spada do prawie 0 ( na wolnych obrotach na wysokich około 1,5) Wymieniłem więc pompę oleju w silniku na nową polską i po złożeniu nie mogę go odpalić. Wydaje się być odpowietrzony, - pompa paliwowa pompuje na wtryskiwacze. Wyjąłem również takie małe siteczka na wejściu...
Jeżeli nie ma Elekronikonu to pewnie jest presostat . Taka kanciasta pokrywka plastikowa. Po jej zdjęciu znajdziesz pokrętła regulacyjne. Sprawdź spadek ciśnienia na separatorze oleju. Wkład separatora trzeba wymienić po 6000 godzin pracy.
Napinacz jest tak zbudowany,że ma zabezpieczenie,gdy ciśnienie oleju go wysunie to po spadku ciśnienia zapadka nie pozwala mu się cofnąć,nie dotyczy to tylko tego silnika ale wszystkich z rozrządem łańcuchowym
Stan , możesz prosto objaśnić dlaczego to filtr oleju odpowiada za spadek ciśnienia oleju?
Na rozgrzanym oleju całkiem normalne. Pytanie jaka temperatura, obroty i wartość ciśnienia.
Jeszcze raz to przeczytałem. Stuka góra silnika i to dlatego, że słabe masz ciśnienie oleju. Skoro panewki są świetne to pompa oleju jest zajechana.
To bardzo zły objaw. powodów może być kilka: któraś świeca nie ma iskry i mieszanka dostaje się do miski olejowej poprzez nadmierny luz na pierścieniach tłokowych (spadek mocy silnika, powiększający się stan oleju.
Co ma temat do treści posta? Spadek ciśnienia oleju może mieć wiele przyczyn.
Ponawiam pytanie, no i co w związku z tym tematem?
Jak popychacze byłyby uszkodzone to silnik bardzo by stukał.Filtr oleju z pewnością wymieniłeś.
1. Skrzynia 23l silnik 6l 2. Plus do plusa minus do minusa 3. Możliwe, śruby muszą być wszystkie. 4. Trzeba sprawdzić stan wtrysków i je ustawić
Znalazłem kilka podobnych tematów. Niektórzy mieli coś podobnego i nawet mechaniki z łopla sie poddali. :D Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? To wygląda na spadki cisnienia oleju w samym układzie VVT. Ale różnica temp. 10 stopni? Przy 85 jeszcze działa a przy 95 nie. D
Kolego kwok, co ma: biały dym, "budyń" pod korkiem oleju, klekoczące zawory (spadek ciśnienia oleju?) i uciekające ciśnienie oleju przy wyższych obrotach do kontrolki?
Witam Proszę bardzo o pilną pomoc. Posiadam Opla Movano Renault Master 2,8 DTI (12.2000r) Spadek ciśnienia oleju przy zimnym silniku, kontrolka gaśnie nawet po 15-20 sekundach. Po rozgrzanym silniku zaświeca się na stałe i mruga, gaśnie przy ujęciu gazu i wrzuceniu na luz. Ciśnienie przy zimnym 1,2 atm- 1 atm przy ciepłym, przy 3000 obrotów spada do...
Właśnie jak chwilę jeździmy to dopiero zaczyna trzymać. Na zimnym oleju, silniku to się dopiero dzieje. Czuć różnicę gdy się włączy żółwia. Coś czuć jak by ślizgało po mocnym rozgrzaniu czyli orka około 3 ha. Jak włączę złowia jedzie, normalnie ciągnie. Wydaje mi się iż twój zapis świadczy że raczej nie trzyma, ale właśnie ślizga i po rozgrzaniu oleju...
Odma - zrób z nią porządek. Zarejestruj się na forum Ford Club Polska i poczytaj: [url=https://forum.fordclubpolska.org/sh... i to: [url=http://www.mondeoklubpolska.pl/show...
Przelało ci się paliwo do oleju. Jak to w silnikach PD główną przyczyną są gniazda pompo wtrysków uszkodzone. Choć nie można wykluczyć pompy tandemowej. Dlatego że było dużo paliwa w oleju stąd spadek ciśnienia oleju i stukanie i rozbieganie. Pierw zdiagnozuj którędy paliwo się przelało do komory korbowodowej..
Witam ! Mam problem. Ursus c 328 traci ciśnienie oleju na wyższych obrotach, tak od 1200.na wolnych obrotach kontrolka nie świeci. sprawdzałem manometrem i jest widoczny spadek ciśnienia oleju przy 1200, Silnik jest po remoncie, nowa pompa, wał po szlifie co to może być z góry dziękuje za odpowiedź . pozdrawiam
Witam:) Może by sie nierozpisywać za wiele opiszę całą sytuacje : wszystko zaczeło sie od braku ładowania aku i w postach wyczytałem że regulator alternatora(jest BOSCH) można zastąpić zewnętrznym i tak zrobiłem założyłem na próbe reg fiatoski i ładowanie owszem jest ale problem w tym że gdy obroty silnika są wyższe(2500-3000) nagle spada skazówka ciśnienia...
Ja wiem że ciśnienie jest ok bo takie jest na ciepłym silniku. Ja tylko próbuję się dowiedzieć czy to normalne w tym modelu, że po przekręceniu zapłonu nie zapala się kontrolka oleju i czy w razie spadku ciśnienia oleju poniżej dopuszczalnego minimum zapali się ta kontrolka i STOP?
zużycie oleju spadło o połowę to już byłby dla mnie sukces Witaj, nie liczyłbym na cud w tej kwestii (fizyki nie oszukasz ), nie wiem ile silnik przejechał i czy był żyłowany bo to przecież kluczowa sprawa jego zużycia. Jedynie co mogę powiedzieć z własnych obserwacji, żadne takie cuda nie działają w sposób spektakularny, ja w samochodach powyżej 100tys...
Żaden metryczny. Czujnik spadku ciśnienia oleju do silnika Perkinsa ma gwint stożkowy, calowy, drobnozwojny o średnicy zbliżonej do 10 mm.
Mam taka teorię, iż na skutek spadku ciśnienia oleju smarownia turbiny ona spowalnia i dlatego silnik się dławi. Spadek ciśnienia oleju na turbinie spowodowany jest nieszczelnością w jej uszczelnieniu i stąd kopcenie - olej wraz ze spręzonym powietrzem dostaje się do komory spalania. Rozgrzanie turbiny niweluje niezczelność. Ma to sens?
Nic dobrego jak jechałeś bez ciśnienia oleju. Sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem, czujnik oleju i czujnik poziomu oleju jeśli jest.
Dowódca baterii dobrze podpowiada. Uszkodzona jest membrana w pompce zasilającej. Pompka znajduje się po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem. Jeśli ponadto z pompki wydostaje się olej, należy ją całą wymienić, bowiem zużyciu uległa oś na której osadzona jest krzywka.
Sprawdź czujnik cisnienia oleju.
Obstawiam luz na sworzniu. To by chyba nawet tłumaczyło problemy z ciśnieniem oleju. Jednak czy z tego powodu byłyby takie dziwne skoki, spadki ciśnienia oleju? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
No i cóż, wymiana alternatora również nic nie dała (regulator napięcia wsadziłem nowy). Ręce opadają, pomożecie?? Dodam, że jak odpinam plus z alternatora to wszystko wraca do normalności. Nie jest istotne gdzie ten plus odepne, czy przy altku samym czy przy aku, jak ręką odjął... Dodano po 1 Właśnie sprawdziłem przekaźniki, czy czegoś tu nie brakuje...
Może ciśnienie oleju w silniku
Na bagnecie obszar od min do max to około 1 litr oleju. A maksymalny dopuszczalny spadek poziomu oleju opisany jest w instrukcji obsługi samochodu.
Mignięcie kontrolki cisnienia oleju skrzyni biegów jest normalnym zjawiskiem w starszych ciagnikach.Sprzegła wymagają napełnienia olejem i przesunięcia tłokow a to powoduje chwilowy spadek cisnienia w układzie. Skalibruj skrzynie biegów i będzie dobrze.
Który czujnik wymieniłeś? Może warto sprawdzić instalację pomiędzy nim a sterownikiem silnika. Czujnik ma 3 przewody. Powinno być tam napięcie 5V.
Nie masz czym się przejmować. W trakcie normalnej eksploatacji, olej miesza się z produktami spalania paliwa oraz zdarza się, że z paliwem, co powoduje spadek jego lepkości (tzw. rozrzedzanie oleju paliwem) i ogólne pogorszenie parametrów oleju. Pod koniec okresu eksploatacji oleju, przy skrajnie niesprzyjających warunkach może być nawet kilka % tych...
Poszukaj pdf -a dla tego twojego modelu i tam masz napisane ile jakiego oleju w nim było, uzupełnij i zobacz czy jest ok a następnie nie przewracaj dla zabawy bo tam są rurki łączące sprężarkę ze światem zewnętrznym i może coś się jej stało a może zbieg okoliczności np uszkodzone płytki zaworowe w wyniku uderzenia hydraulicznego oleju w te płytki albowiem...
Witam, czy może wyjaśnił się problem, co było przyczyną brania oleju oraz spadku mocy? Moje BMW z ty samym silnikiem dopadło to samo, proszę o odpowiedź czy problem się rozwiązał? Z góry dziękuję.
Klekotanie silnika F4R może być spowodowane dwoma przyczynami: 1. Zużyte koło zmiennych faz rozrządu ( wiąże się także ze spadkiem ciśnienia oleju) 2. Gorsza sprawa ( często następstwo olania sprawy pierwszej) wytarte wałki rozrządu, luz jest tak duży, że przy naciskaniu wałków na zawory wałek znajduje się w mimośrodzie co powoduje niemiłosierny klekot...
Witam Co zauważyłem to spadek poziomu oleju w silniku - jakieś sugestie ?? Pozdrawiam
te brakujące elementy to przekaźniki tylu R15, takie jak piętro niżej A nie przypadkiem czasowe, jak te obok? Ale i tak mają łatwo dostępne zamienniki. (at)emte59 Wszystkie funkcje działają ? Stop silnika przy spadku ciśnienia oleju albo wzroście temperatury cieczy chłodzącej? Te przekaźniki/timery mogły służyć do współpracy z ATSem, a że go nie ma,...
Kolego rozwiń swoją teorie. Masz na myśli że któryś z popychaczy jest do wymiany czy ma to związek ze spadkiem ciśnienia oleju do 1.5 bara? Jakie powinno być minimalne ciśnienie oleju w tym silniku?
najpierw to sprawdż ciśnienie oleju
Ludzie trzymajcie mnie , przecież to główna przyczyna spadku ciśnienia oleju Chyba sobie jaja robisz.
Witam mam problem z skuterem Motowell Magnet Sport (2010r.). Skuter szybko się zbierał i był mocniejszy, a teraz nie ma takiego przyśpieszenia i go strasznie muli. Np. jak jade pod górkę sam to jeszcze daje rade ale jak z drugą osobą to z licznikowego 70km/h od razu spada do 40-30km/h (niekiedy mam wrażenie że zaraz sturlamy się z tej górki :D). Jak...
Problem jest z czujnikiem spadku ciśnienia oleju w silniku. Ciśnienie oleju na zegarze jest w zakresie zielonego pola ale świeci się kontrolka no i sygnał dźwiękowy. Wymieniłem czujnik ale nie ma efektu, przewód elektryczny czujnika zdjęty ze styku czujnika też niczego nie zmienia. Czujnik jak mi się wydaje steruje masą więc sądzę,że problem jest gdzieś...
A gdyby to był napinacz związku ze spadkiem ciśnienia oleju, to co miało by wspólnego grzechotanie z spadkiem obrotów? zawor jest zamykany wiec ciśnienie raczej nie ucieka jak zmniejsza obroty.
Pewnie silnik o większym przebiegu, bądź "przytarty", więc sprawdź ciśnienie w cylindrze oraz drożność odmy. Czy silnik ma problem z uruchomieniem ?.
Nypel sprawdzony, nic nie blokuje.
Odgrzeje kotleta, zna ktoś jakieś patenty na zaślepienie elektrozaworu od zmiennej fazy rozrządu? Pokrywę można oddać do spawania, tylko kwestia otworu w głowicy mnie zastanawia. Obawiam się o spadki ciśnienia oleju w głowicy gdyby to zostało nie zaślepione.
spadek ciśnienie oleju spadek ciśnienia oleju spadek ciśnienie oleju silnik
klimatyzacja zasilanie centralny zamek sygnalizacja bateria huawei
honda android toshiba 37av501p
Tecumseh – mały dopływ paliwa do gaźnika, diagnostyka i naprawa silnika Yamaha MT-07 licznik – schemat kostki, podłączenie do XJ6, pinout, adapter, CAN