Jak w załączonym foto
Daj zdjęcia, te renault nie miały czujnika spalania stukowego, wydaje mi się że mówisz o czujniku ciśnienia lub temperatury oleju.
http://img192.imageshack.us/img192/8114/... pozycja 44
Kolego wyskakuje błąd bo masz źle ustawiony zapłon. wiem że zaraz odpiszesz że nie ma regulacji ale jak będziesz chciał wiedzieć coś więcej to pisz
Moze juz znalazłes ale jeżeli nie to daję - Moment dokręcenia to 20Nm, powierzchnia pod czujnikiem musi być czysta . salute
Od tyłu silnika, dostęp od dołu bo z góry zasłania go kolektor dolotowy. Miejsce zaznaczone na czerwono. http://obrazki.elektroda.pl/2648605000_1...
http://obrazki.elektroda.pl/4137674100_1... Wedle tego gdzieś tu ? Czujnik przykręciłeś z siłą 13 Nm ?
A co to spalanie stykowe?. A może stukowe? Jak najbardziej przyczyną może być źle poskładany rozrząd.
zainteresuj się programem ABCOM. Do tego prosty interfejs i czytasz w czasie rzeczywistym parametry ze sterownika. Wśród tych parametrów jest "ignition retard" czyli o ile stopni jest opóźniony zapłon względem mapy, zmienia się gdy zadziała czujnik spalania stukowego (+ pewien algorytm w sterowniku). Sam sygnał z czujnika tez chyba widać. A. jak masz...
Sprawdź pod kolektorem dolotowym, mniej więcej na środku silnika, przykręcony do bloku silnika przy samej głowicy, tak jest umieszcony w dwulitrówkach, może w 1,5 też tam przykręcili.
Odpowiedzi na twoje pytanie bez problemu znajdziesz w internecie. Idą święta więc Ci pomogę: http://pl.lmgtfy.com/?q=spalanie+stukowe
Sprawdzasz ciągłość przewodów za pomocą żarówki,np 21W.
Tak, dzieje się tak. Optymalnym kątem wyprzedzenia zapłonu jest taki kąt, przy którym jeszcze nie dochodzi do spalania stukowego. Wtedy ciśnienie w cylindrze ma nawiekszą wartośc.
Powinno Ci pomóc
Tolerance Data i Autodata podaje 0 Volt. Oscyloskopem można podglądnąć jego prace! Dlaczego robisz wymiany , co się dzieje , tylko zapala się kontrolka , czy też silnik ma inne objawy? słabnie ? strzela w dolot? jaka to pojemność silnika? rocznik.
w polowie silnika pod kolektorem ssacym przewod wyprowadzony do gory
Wrzuciłem Ci w rysunek co idzie do ECU. Nie jest to zwykły sygnał napięciowy tylko jak widzisz skomplikowany przebieg który dopiero po odpowiedniej obróbce daje informacje cyfrową 0 albo 1 (jest spalanie stukowe, albo nie ma). Żaden rezystor tu nic nie pomoże i kropka. chodzi mi o taki eksperyment żeby oszukać ECU, że spalanie stukowe nie występuje...
W większości przypadków winę ponosi wiązka czujnika spalania stukowego. Sam czujnik - raczej rzadko. Do sprawdzenia wiązka od czujnika do ECU i przydał by sie kod błędu.
Błąd oznacza tylko i wyłącznie to że sterownik silnika nie widzi czujnika !!! Jak sterownik dostanie informacje z czujnika o wystąpieniu spalania stukowego to przestawi zapłon i nie poinformuje o tym za pomocą błędu a już na pewno nie takim bo ten oznacza zupełnie co innego.
Wymień mechanika.
kąt wyprzedzenia zapłonu będzie prowadzony z mapy awaryjnej, silnik może dzwonić w pewnym zakresie obciążeń.
A jak ze składem mieszanki , może za uboga. Co nie tłumaczy nienormalnej obsługi zapłonu. Chyba że jakieś przebicia na wn. (rzuć nowy nr komórki na pw).
cześć. program nazywa sie TIS a katalog w werski elektronicznej ETC Pozdrawiam
Domyślam się że pytasz o czujnik spalania stukowego
Niestety oryginalne są już niedostępne Nie wiem, jaki tam masz motor dokładnie, bo M120 jest kilka rodzajów: na USA, Japonię, Europę, do 89 roku, po 89 roku. Przykładowy czujnik o numerze 003 153 86 28 jest jak najbardziej dostępny. Do motora M120 idą cztery sztuki. Podaj VIN auta, to ci sprawdzę numer i dostępność.
Jak wyżej napisano mikrofon ma pewne wady, lepszy jest mikrofon kontaktowy który może dotykać silnika i wykrywać drgania tej konkretnej jednostki. Amatorskie mikrofony kontaktowe robi się z głośników piezo. Czujnik spalania stukowego to akcelerometr piezoelektryczny czyli prawie to samo co mikrofon kontaktowy. Taki czujnik nie musi być mocowany na stałe...
po pierwsze trzeba sprawdzic wtryski (najprawdopodobniej pada wtrysk 4 gara ) jesli wtryski ok. to sprawdzić ciśnienie sprężania ( na zimnym motorze !!! ) nominał to 33 bar jeśli to nie wyłoni padalca to wgrać najnowszy soft do ecu zaprogramować na nowo korekty wtryskiwaczy i jeździć aż do następnego zapalenia kontrolki świec żarowych (niestety potrzebny...
Poczytam co to za srodek ten lukas:) W lutym mierzylem kompresje 12-12-11,7-12.5.Wiadomo moglo sie cos zmienic. Zmierze jak auto wroci od gazownika bo jest problem z lpg. Oleju silnik "nie bierze",nie kopci "olejem"
31nm i będzie ok
Czujnik ciśnienia klimy,czujnik spalania stukowego i pierwsza sonda sygnał i grzałka.
Czujnik spalania stukowego i przepływomierz.
czujnik spalania stukowego przykrecony do bloku (2-pinowy) w razie wykrycia spalania stukowego przesyła tę informację do ECU i następuje korekta wyprzedzenia zapłonu sprawdż czy się nie odkręcił-ważny jest momęt dokręcenia nie pamiętam dokładnie,chyba 25Nm
Kabel ekranowany, prawdopodobnie od czujnika spalania stukowego
Czujnik spalania stukowego jest od czegoś innego. Kolega "mario 77" rozwinął wystarczająco moją wypowiedź.
Witam Muszę wymienić czujnik spalania stukowego Citroen C4 grand Picasso 1.2 benzyna 96KW Gdzie go zlokalizować?
zapewne czujnik spalania stukowego
Sprawdź ustawienie zapłonu, bo jeżeli jest za wczesny to odgłos spalania stukowego można pomylić z klepiącymi zaworami.
Uszkodzona sonda lambda lub przewody.Miałem już kilka takich przypadków i tester wskazywał na uszkodzony czujnik spalania stukowego.. jestem pewny 99,9%
Bez vanosa i czujników spalania stukowego motronic 3.1
Witam, 7 dni temu auto nie chciało odpalić tak jakby brakowało benzyny i zostały wymienione w nim kable zapłonowe, świece oraz dwa czujniki od spalania stukowego i czujnik wału korbowego auto nadal nie odpala. Teraz przypomniało mi się że może to być jeden z przekaźników zawsze po przekręceniu kluczykiem było słychać taki dźwięk jakby coś się załączyło...
Czujniki spalania stukowego są wkręcone w głowice, musiałbyś zdjąć kolektor ssący żeby do nich dojść. Miernikiem ich nie sprawdzisz, co najwyżej oscyloskopem, najlepiej przy wtyczce koło ściany grodziowej, to chyba niebieskie wtyczki są od tych czujników. Ale ja wątpię żeby to była przyczyna problemów. Natomiast tych dwóch następnych błędów nie ma w...
Po katalogu wychodzi na to że będzie pasował, a czujnik spalania stukowego występuje w tych modelach.
Przepraszam za błędną informację ,czujnik spalania stukowego przykręcony jest momentem 20Nm , co do czujnika prędkości to sobie odpuść.
Jeśli silnik o oznaczeniu SE, to czujnik spalania stukowego oznaczony jako B5. Zacznij od podmiany sterownika, bo wygląda na jego uszkodzenie.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Jesli ma zly odczyt temperatury cieczy to automatycznie zmienia kat wprzedzenia zaplonu co za tym idzie dochodzi do spalania stukowego i zapala sie check. Nie ma tam czasem dwoch czujnikow jeden od komputera a drugi dla deski rozdzielczej ? Jak nie to moze wiazka czujnik=komputer
Czujnika spalania stukowego nie można sobie ot-tak wkręcić, dokręca się go określonym momentem, jeśli będzie nie właściwy moment, czujnik będzie generował błąd.
Czy jest czujnik spalania stukowego zależało od wersji sterownika.Motronic 3.3 i ms40 posiadały takowe czujniki. Sprawdz od jakiej wersji masz sterownik http://www.elecauto.com/vol240.htm
jeżeli czujnik został dokręcony odpowiednim momentem a błąd powraca to skup sie na tym 18 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego lub obwodu, brak sygnału: uszkodzenie urządzenia sterującego (Bosch Monitronic, GM Multec)
Witam. Mam taki sam problem powiedz Kolego jak sobie poradziłeś z tym.
i w związku z tym moje pytanie - pozostała niewpięta kostka. Dodam, że na pewno nie jest to kostka od czujnika ciśnienia doładowania ani od czujnika spalania stukowego (różnica w liczbie pinów). :?: :?: :?: No to przecież odpisałem że może być od czujnika wałka bo nie widzę na zdjęciach żeby był podpięty :D
Nie odpinaj wtyczki bo będzie błąd na pewno. Jak jest 1 przewód to na czujnik podaj na gwint masę z silnika. Spróbować można.
Witam Mam pytanie bo z tego co wiem mechanik założył mi jakiś używany czujnik spalania stukowego nawet nie patrzył jaki ma z tego co kojarzę i się różni od oryginalnego to może mieć wpływ ze pokazuje mi błąd spalania stukowego i ze silnik czasem dziwnie chodzi
czujnik spalania stukowego powoduje opuznienie zaplonu gdy paliwo spala sie stukowo,lecz napewno nie jest to problem ze wskazaniem paliwa który przedstawileś w twoim przypadku proponuje sprawdzic styki połączenie z centrala i połaczenie pod licznikim sprawdzic czy z cetrali sterujacej wychodzi sygnał i czy dociera do licznika,
Spradz stan oleju gdy jest za niski to podpory stukaja i wywala błąd od stukowego. |Sprawdz stan czujnika stukowego pod kontem uszkodzeń i sposobie montażu do bloku odkręć go wyczyść powierzchnie zmyj zmywaczem i dokręć siłą 25 Nm miałem takie przypadki i pomagało
z tego co wiem matiz ma zmodyfikowana głowice na bazie głowicy tico,zmienione zawory i wałek rozrzadu,bodajze inny materiał tych elementów, pewnie wałek ma inne krzywki.dół silnika jest ten sam zarazem w tico i matizie,w matizie na bloku jest zamontowany dodatkowo czujnik spalania stukowego do ECM.
PS: Co do czujnika spalania stukowego to najlepiej przenosi on częstotliwości coś tak w okolicach megaherca, więc do badania zwyczajnych hałasów się zupełnie nie nadaje. Nie rozpędzaj się, spalanie stukowe to częstotliwości akustyczne. Czyli grubo poniżej MHz. http://warsztaty.samochodowka.internetds...
Wszystko zalezy jeszcze od lat produkcji - czy to WSK 125 z lat 50/60-tych [ wtedy ma sprezanie 6 - 6,5 : 1 i byla oryginalnie na benzyne LO 68 - 74 Oktan ], czy taka z lat 80-tych - bo wtedy miala juz stopien sprezania 7,5 - 8 : 1 i byla przystosowana do benzyny LO 86 Oktan..? Jesli to jest najstarsza WSK 125, z przelomu lat 50/60-tych - to na elektrodach...
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
Stetoskopem czasem słucham np łożysk w kołach. Pytanie z innnej beczki skoro knock sensor - czujnik spalania stukowego jest czujnikiem piezo a więc trochę mikrofonem , jak by go posłuchać np przez słuchawki lub wieżę ? Próbował ktoś ? coś można wyczaić Co niektórzy podłączają do radia w samochodzie i stosują do strojenia zapłonu. Podobno dobrze słychać...
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
w baku paliwo z bp 98. Dziwne ze na odpietym czujniku tez pokazuje bzdury wiec to raczej nie paliwo.
Witam jest jeszcze jeden sposób - starych mechaników. Zdemontuj filtr powietrza, tak żeby był wygodny dostęp do aparatu zapłonowego i gaźnika. Teraz uruchamiasz silnik i czekasz żeby sie nagrzał. Ustawiasz wstepnie na "ucho" najbardziej równomierna pracę silnika. Nastepnie lekko przykręć śrubę blokjacą aparat. Teraz naciśnij gwałtownie cięgno gazu (najlepiej...
Hej Psooya. Tak na szybko: - Pod siedzeniem kierowcy,po lewej, jest szare gniazdo serwisowe. Należy zmostkować w nim styk TE1 i E1, wrzucić N( w automacie) lub luz,włączyć stacyjkę i liczyć mrugnięcia kontrolki check. Mrugnięcia powtarzają się od najmniejszej liczby mrugnięć do największej. Pomiędzy nimi następują przerwy.Ta najdłuższa zaczyna cały...
Podobną sytuację miałem w Polo , czujnik stukowego spalania - tam jest taki dziwaczny z ekranem.
ja tez tak myslalem ale niestety maja kolego
Witam Poprzecierane przewody byly w plastikowej oslonie po miendzy silnikiem a chlodnica. Jak zdejmiesz gorna oslone silnika to w plastikowa oslona peszla.
Dziekuje czujnik znaleziony.
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
Tez nie wydaje mi się to realne, bo obejrzałem cały silnik i nie widzę czujnika, ale pytam bo to ostatnia opcja przed zdjęciem głowicy. Kto mi powiedział? Na forum citroena był podobny wątek. Ja tylko weryfikuje internetowe śmieci.
Jak jest sonda za katalizatorem, (a w tym przypadku jest ) to nie da się wyciąć kata, może coś z instalacją sprawdź parametry i pomierz prądy
podziele sie z wami wiedza,;0 omega 2.0 szarpanie brak mocy krecenie sie na wyższych biegach diadnostyczny lecz gdy to zrobiłem po kasacji błędów pojawił sie jeszcze jeden, czujnik spalania stukowego/ mechanik go przejrzał przeczyscił kostke i cud samochód nie szarpie pieknie sie wkreca na czerwone :D mocy ma 2 razy wiecej jak przed naprawa i spokojnie...
Szukaj na allegro w opisach "AY32072", albo u każdego sprzedawcy części do skuterów w okolicy, który bierze towar z Wilmatu. Ostatecznie można wyciąć z brystolu jak to się robiło przed laty. Taaaa. Zmniejsza się wtedy squish i istnieje duże ryzyko spalania stukowego czego skutkiem jest stopienie krawędzi denka tłoka i zatarcie silnika. Uszczelki w motocyklach...
czy wentylator się załącza? czy palisz go na gaz/benzyna? przy jakiej temperaturze ci gaśnie? czy jak zgaśnie możesz go od razu zapalić? jeśli nie sprawdź paliwo i iskrę. Sprawdź też czujnik położenia wału i jeśli masz silnik w wersji 100 16V to jest tzw czujnik spalania stukowego silnik w wersji 1.6 16V to jest czujnik położenia wałka rozrządu. podaj...
silnik to 1.4 po prostu gdy podpinam go pod vag'a to wyskakuje bład 524 czyli czujnik spalania stukowego. np po przejechaniu paru km jest sygnał dźwiekowy i miga sie kontrolka od oleju a samochód automatycznie traci moc
Oczywiście tak.
są http://www.analog.com/en/parametricsearc... warto przeczytać http://www.analog.com/en/analog-dialogue... Dodano po 4 Z czysto mechanicznych powodów pomiar drgań o wyższych częstotliwościach będzie problematyczny. Myślę, że elementy piezoelektryczne lepiej nadają się do tego celu. Fakt moze...
witam ponownie w orginale w miejscu tej twojej sruby,jest silnik krokowy wolnych obrotów,bez tego jak zimny to musiszgo troche potrzymac na obrotach żeby mógł sam chodzić na wolnych a żeby sprawdzić te wtryski zrób tak zapal na gazie i przy akumlatorze masz taka czarną skrzynke a od niej w kierunku chłodnicy wisza na kablach 2 przekazniki i jeden z...
Przeczytaj jeszcze raz. Myślałem, że to wypadanie zapłonu ale okazało się, że przerywanie pracy silnika (wyglądające jak wypadania zapłonu) jest spowodowane pełnym otwarciem wtrysku benzyny (zalanie). I pytam czy jeżeli sterownik silnika dostanie informacje o spalaniu stukowym (możliwe, że błędną na ułamek sekundy bo czujnik spalania stukowego się psuje?)...
Czujnik jest w bloku pod kolektorem ssącym ale w moim przypadku to coś innego jakby nie czytał wałka rozrządu choć impulsy na sterownik prawidłowe
Dziękuję kolegom za zainteresowanie, niestety nie czytacie :cry: Mam wiązkę z 3 pinami w aucie, mam czujnik z wtykiem 2 pinowym = jak połączyć. nie da się wpiąć wtyczki dwupinowej w trzypinowe złącze. Co mam kasować jak kabelki są niepołączone, chyba że sygnał się jakoś teleportuje do ECU.
czujnik jest piezoelektryczny (mały prąd, spore napięcie).Dlatego duże znaczenie ma jakość izolacji przewodu czujnika, jego ewentualne zabrudzenie i zaolejenie. Należy go dokładnie oczyścić albo wymienić na nowy.
Czujnik spalania stukowego wpływa na ustawienie zapłonu tym samym jego uszkodzenie na pewno spowoduje przejście układu w tryb awaryjny a w konsekwencji wzrost zużycia paliwa. Twój opis może sugerować że czujnik raz działa a raz nie dlatego auto raz jest mocne a raz słabe.
Filtr powierza, i ciśnienie paliwa to podstawa... spalanie stukowe jest spowodowane zbyt małą ilością paliwa... prawdopodobnie masz przytkany filterek powietrza i źle sobie przelicza ile potrzeba paliwa. Podaje mu za mało i występuje spalanie stukowa. Inna sprawa to zapchany filtr paliwa. I zajechana pompa paliwa. Tego trzeba pilnować.
Napisz czy stało się to samoistnie czy po jakiejś naprawie -regulacji.
Nic nie wykombinujesz. Musi być z połowie długości bloku silnika, w jego podgłowicowej strefie.
Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Polo 6n2 1.4 16v 75km. Temat omawiany wiele razy, ale nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania problemu. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Wysoki bieg, 2000rpm, gaz w podłogę = dźwięk jak na filmiku. Widziałem już wiele teorii, zawory, skrzynia, czujnik spalania stukowego(podobno po odłączeniu problem znika)...
Witam A ja się bym skupił nad tym grzejącym się do czerwoności kolektorem wydechowym . 1. Wyeliminować katalizator i ogólnie cały wydech - przytkanie nie musi być ciągłe . 2. Jeśli kat ok to : dlaczego rozgrzewa się kolektor, jeśli spaliny mają swobodny ruch? a może to nie spaliny tylko dawkowanie powietrza lub coś co na to ma wpływ !!! Co ma wpływ...
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Mój już teraz były mechanik wymieniał mi silnik. Niby wszystko ok tylko że po sprawdzeniu błędów w komputerze okazało się, że jest coś nie tak z czujnikiem spalania stukowego. Okazało się że przy wymianie silnika kabel czujnika został przecięty i tu moje zaskoczenie: został później połączony z wtyczką jedno pinową...
Stały plus powienien być na B1 i C16 (po bezpieczniku F5). Plus po kluczu powinien się pojawić na C4 (po bezpieczniku F17). B10, A12, D1, C12 i C13 powinny być połączone z masą. Dodano po 6 Podaj jaki to ma sterownik, jaka skrzynia, bo jest chyba 6 wersji. W znakomitej większości Lanosów spotykanych w Polsce są dwa rodzaje sterowników: starszy z niebieskimi...
W książkach podane jest .że o splaniu stukowym świadczą przebiegi o częstotliwości powyżej 2kHz i amplitudzie porównywalnej z normalnym przebiegiem bez spalania stukowego. Po ludzku ujmując stosujesz wzmacniacz o Rwej>1MOhm i wzmocnieniu ok 10V/V i potem filtr górnoprzepustowy diode i kondenstor i sygnał spalania stukowego powinien załączać ci tranzystor.
Wyczytałem, że jego wymiana może pomóc. Na pewno nie pomoże. Za to pogorszy sprawę.
Czujnik położenia wału ---> ECU ---> wyzwolenie cewki Teraz już wiesz jak?
...powiem tak: buda tej 6n2 (fifta) jest 60KM lecz poprzedni właściciel wsadził tam AFK zaś na przepustnicy było markerem napisane AHC (chyba a raczej na pewno). Dodam, że nie ma najmniejszych problemów z odpalaniem na zimnym czy też ciepłym i czy też z obrotami...równiutko pracuje. Zauważyłem, że jak jest zimny, to na "luzie" ładnie wchodzi na obroty...
Witam wszystkich posiadam Hondę CR-V 3 2009 r 2.0. Mam problem, w czasie przyspieszania szarpie silnik. Wymienione świece, cewki, przepływka, ustawione zawory, brak błędów. Zastanawiam się czy może przyczyną być owy czujnik spalania stukowego i gdzie on jest, bo nic na jego temat w silnikach 2.0 w necie nie ma.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Niestety wymiana streownika nie pomogła. W przyszłym tygodniu mechanik zwala rozrząd i zobaczy co się tam ewentualnie dzieje...
czujnik stukowego spalania regulacja spalania stukowego czujnika spalania stukowego
przekładnia ślimakowy falownik oprogramowanie galaxy przeniesienie systemu
sterownik pompy ciepła zgrzewarki kondensatorowe
Części zamienne do młota Performance Power NT1500HD Konfiguracja LNB dla Hotbird i Astra na Sony Bravia