https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
Po dźwięku przy odpalaniu wygląda na zapowietrzony, wymień filtr paliwa. Do sprawdzenia sterownik dawki paliwa oraz na co wskazują wcześniejsze odcięcia trzeba sprawdzić wiązkę idącą do sterownika pompy paliwa czy gdzieś nie jest przetarta.
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
Zamienia się na E , H i J
Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
Dla potomnych jesli jest taki objaw to z przodu auta jest pod przekaznikami skrzyneczka z bezpiecznikami nie widac jej ale jest tam bezpiecznik czerwony 10 A i on byl uszkodzony odpowiada za pompke paliwa niech zostanie dla potomnych
Sprawdź sterownik pompy paliwa - i miej nadzieje, że to nie jest jego wina
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
Możesz ciąć. Kable lecą po stronie kierowcy, powinien być jak w starszej jasny brąz. Dla pewności sprawdź kontrolką. Ja zawsze tne 15nastke na sterownik silnika.
Szukaj po kabelkach gdzie ginie, sprawdź sterownik od gazu. Napiecie na wtryskach musi pojawiać razem z pracą pompy paliwa, a sterownik silnika otwiera je podając masę.
Zewrzyj przekaźnik i sprawdź czy pompa pracuje. Podmień przekażnik dla pewności. Często się lubią rozlutować w środku. Sprawdź ten sygnał ze sterownika czy dochodzi do przekaźnika. Sprawdź przy przekaźniku i przy sterowniku. Przekaźnik powinien być sterowany masą.
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Czy mogę założyć inny sterownik pompy paliwa niż oryginalny? Padł mi wskaźnik paliwa, pływak, wiązka, zegary, piny są okej, nie wiem czego już szukać. Insignia B 1.5T 140 km 2017 r. https://obrazki.elektroda.pl/8712224100_... https://obrazki.elektroda.pl/2919752100_...
Skoro z butelki pali, to chyba nie takie trudne znaleźć czemu? No ale tu by trza troszkę popracować, lepiej kliknąć a nóż samo przejdzie. Wszystko od pompy wtryskowej aż po zbiornika paliwa do sprawdzenia!
A co ma hall do tego? Masy na sterownik sprawdziłeś? Zobacz przy samym sterowniku czy wystawia masę
mam podobny problem :( może znacie kogoś z okolic Kozienic,Radomia kto by mi sprawdził i naprawił ten sterownik :) metodą gaz + hamulec wywala mi takie błędy: [youtube]https://youtu.be/BrdSxFHLzSQ[/y... Już autko śmiga :) Problem zażegnany :)
Koledzy ja do tej listy dorzucę volvo xc90 silnik 2,4 turbo benzyna i sterownik pompy paliwa w tylnym prawym nadkolu, notorycznie gnije złącze tego sterownika, po prostu gratulacje da konstruktorów, poza tym wymiana żarówek reflektorowych fiat ulysse 2, przy nim stilo to dosłownie pryszcz.
Namierz przekaźnik sprawdź w instrukcji od czego on jest jak od pompy podaj mu stałe 12v, i spróbuj. W scenicu urwała się masa silnika (sterownika) i pykał przekaźnik pompy paliwa.
Sprawdź bezpieczniki, od sterownika, od pompy paliwa, ogólnie możesz sprawdzić wszystkie czy czasem któryś nie strzelił albo nie kontaktuje. Tak samo złącza przy sterowniku, skrzynce bezpieczników jak i główne przy nogach kierowcy. Jeśli nie masz komunikacji przez KKL to możesz spróbować tak jak kolega (at)freebsd sugerował spróbować połączyć się CLIP-em,...
Sprawdzałem to car scanerem apka na smartfon dlatego może to być fałszywy odczyt. Podłącz normalny tester.Albo weź miernik i sprawdź czy jest zasilanie na czujniku 5v i co jest po podłączeniu czujnika.
Czarny dym często pojawia się gdy jest nieszczelny dolot , jak turbina się kończy, sprawdź w dolocie do turbiny czy nie ma oleju.
Witam. Problem następujący auto nie chce odpalić. Podłączony pod ista brak błędów. Z tego co się udało zauważyć pompa paliwowa w zbiorniku nie chodzi. Po sprawdzeniu kostki brak napięcia jakiegokolwiek przy pompie paliwowej. W bagażniku z tego co się zorientowałem jest sterownik pompy paliwa. Sprawdzone zasilanie i jest prąd ,ale po przekręceniu stacyjki...
Dane dla modelu insignia B silnik LFS/LFO (2.0 diesel) DTC U18A2 Utrata komunikacji z modułem sterownika pompy paliwa Do sprawdzenia komunikacja danych i zasilanie sterownika. https://obrazki.elektroda.pl/8222472500_... https://obrazki.elektroda.pl/3138542100_... https://obrazki.elektroda.pl/5276028900_...
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
Trzeba sprawdzić przejście pompy paliwa (w kostce przy sterowniku), silnika dmuchawy, czujników temp. na piecu (ciut powyżej 1 kilooma) , oraz czy jest plus zasilający oraz plus włączający. Domniemam, iż jest to ogrzewanie Eberspacher D3LC.
Witam. Problem następujący auto nie chce odpalić. Podłączony pod ista brak błędów. Z tego co się udało zauważyć pompa paliwowa w zbiorniku nie chodzi. Po sprawdzeniu kostki brak napięcia jakiegokolwiek przy pompie paliwowej. W bagażniku z tego co się zorientowałem jest sterownik pompy paliwa. Sprawdzone zasilanie i jest prąd ,ale po przekręceniu stacyjki...
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
Zobaczyć czy po włączeniu zapłonu jest zasilanie na pinie 17 sterownika. Jeśli jest sprawdzić zasilanie przekaźnika pompy paliwa. Plus zapięty po kluczyku masa z 28 ecu, czujnik na wale pin 3 i 21, normalny przemiennik elektromagnetyczny, nie żaden Hall. Musi gadać jak wszystko jest. Jeśli nie ma zasilania na 17 to siadł główny przekaźnik. Pod maską.
Witam Szukam opisu pinów od sterownika pompy paliwa o nr 13519371 do Opla Insignia B 2017r Szukam tez schematu jak ten sterownik jest połączony z ECU. Pozdrawiam
Znajduje się pod fotelem kierowcy.
Koło akumulatora jest skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, sprawdź 2 mniejsze, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy paliwa
Wtryski są po profesjonalnej regeneracji w specjalistycznej firmie: https://wtryskinowak.pl/regeneracja-wtry... certyfikaty, maszyny, nowe części itp. Wtrysków raczej bym się nie czepiał bo wcześniej założyłem na podmianę używane wtryskiwacze ze sprawnego samochodu i było tak samo. Stawiam bardziej na coś z ciśnieniem paliwa rano...
Wymieniałem i nic nie kodowałem . Odpowietrzylem i zapalił. Sprawdź napięcie na reg. dawki paliwa ( stałe czy faluje oczywiście podczas kręcenia)
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Do uruchomienia tego silnika potrzebny dedykowany sterownik, to silnik 3-fazowy. Nie sprawdzisz jej nie dysponując odpowiednim zapleczem.
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
ok posprawdzam te wtryski jeszcze To już możesz nie sprawdzać. Sprawdź czujnik INDUKCYJNY wału i czujnik HALLA wałka, czy sygnały z nich docierają do sterownika.
Dzień dobry, Kilka dni temu gdy wracałem z pracy po przejechaniu około 20 km nagle spadla moc silnika ,obrotościomierz spadl do 0 ,i zaświeciła sie kontrolka check engine(silniczek z piosunem). Jeżdżąc caly tydzien do pracy zauważyłem ze gdy zapalała mi sie ikonka check engine prawie 2x zwiekszało sie zużycie paliwa. Po sprawdzeniu Tech2 wyskoczył błąd...
Ciągła praca pompy paliwa może wskazywać na uszkodzenie samego sterownika.
No ciężko tak coś stwierdzić, musiał byś sprawdzić czego brakuje podczas kręcenia, najpierw czy sterownik widzi obroty silnika, czy pompa paliwa podaje itd.
Immo jest w liczniku. W tym roczniku raczej nie ma jeszcze bezpiecznika uderzeniowego. Bezpieczniki i przekaźniki do sprawdzenia. I oczywiście zasilania sterownika. Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, zasila on też kilka innych rzeczy. Nie doczytałem wcześniej. Zainteresuj się sterownikiem skrzyni, jak nie poda info o odpowiednim położeniu selektora, to...
Sprawdź na schemacie który kabel ze sterownika wychodzi i sprawdź na nim prąd jeśli go nie ma to będzie pewne że sterownik.
Sprawdź czy pompa paliwa działa, czy jest iskra. Sprawdź przekaźniki w okolicy akumulatora czy są czyste złącza. Zasilanie na sterownik czy jest.
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Zasilania na sterownik sprawdzić.
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
cewka wymieniona przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone nie ma tego charakterystycznego budzenia Pompy Sprawdź czy pompa dostaje napięcie.
Bezpieczniki sprawdź, w skrzynce jak sterownik silnika. Pompa paliwa rusza?
Jeśli pracuje na dwóch paliwach to uwalony sterownik LPG i nie odcina wtrysku benzyny. Możesz na próbę zdjąć wtyczkę z pompy paliwa i sprawdzić czy praca silnika stabilizuje się.
Zwracam się z prośba o podanie najczestszych usterek tego sterownika. Jetem elektronikiem ale raczej serwisuje RTV a z tym nie bardzo . Mam taki sterownik do naprawy stwierdzono w serwisie, że jest on uszkodzony. Wiem że dużo robi przelutowanie i poprawa zimnych lutów. Proszę o porady.
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
Masz uszkodzenie w wiązce od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników obok akumulatora. Chyba najniższy punkt, albo gdzieś na tym odcinku przeciera się wiązka elektryczna i tu masz problem. Dawno takiego nie robiłem nie pamiętam już gdzie dokładnie.
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Witam Posiadam Volvo V70 silnik 2.4 benzyna 5 cylindrów 1997r. Auto nie odpala nie ma iskry oraz nie działa pompa paliwa. Dodatkowo brak komunikacji z sterownikiem silnika. Stąd też proszę o schemat pinów połączeń ECU silnika. Sterownik Siemens. Na pompie paliwa brak zasilania nawet gdy zewrę przekaźnik nie ma również masy na pompie. Chcę sprawdzić...
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
Podepnij i zobacz czy będzie działać.Uszkodzic nic nie uszkodzisz.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, może wypadł? Jeśli jest to sprawdź zasilanie jego cewki, z jednej strony powinna być "15" czyli 12V po stacyjce, sterownik podaje masę. Może padł bezpiecznik w szeregu zasilania pompy? W załączniku, gdzie znależć przekaźnik pompy paliwa.
Kod 58 oznacza błąd sterownika pompy paliwa. Jeśli przewody są w porządku to pompa do fachowca na stół.
Jak umiesz czytać schematy to Daj maila podrzucę, jest tam sterownik pompy paliwa - mam nadzieję że jesteś tego świadomy.
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Nie masz węzła przy D1, napeno Ci program wygeneruje poprawną netlistę?? Dodałbym jeszcze małego (4u7-20u) elektrolita (lub tantala) za stabilizatorem. Wezel juz poprawiony, zauwazylem to po wyslaniu pierwszego posta. Nad tym elektrolitem wczesniej sam sie zastanawialem. Tu prosilbym o informacje i poprawienie mnie - ten kondensator ma filtrowac zaklocenia...
Jutro będę miał płytkę i zrobię nowe fotki. Z tym upaleniem to jest efekt po zamarznięciu myjki. --- Witam w załączeniu druga strona płytki. Oznaczenie układu scalonego to ULN 2004 AN Pozdrawiam Nie pisz posta pod postem! --- Dodam jeszcze objawy. Podstawowy jest taki, że nie świeca się kontrolki grzania wody i co za tym idzie nie grzeje wody. Nie słychać...
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Witam Problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu sterownik nie włącza przekaźnika pompy paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem auto nie pali. Sprawdzone połączenia między przekaźnikiem a sterownikiem, masa sterownika i zasilanie po zapłonie, sam przekaźnik na stole też działa. Na pinie D3 wg schematu z infotecha powinno być zasilanie po zapłonie a...
No sprawdzić zasilania sterownika.
Witam wszystkich. Mam jedno małe pytanko, czy sterownik pompy paliwa o numerze 240107 bedzie pasował do peugeot 206 1,1. Starego niema także nie mogę sprawdzić jaki był.
Rozebrałem "połowę" samochodu i chyba znalazłem przewody od zasilania pompy paliwa. Kolory takie same jak we wtyczce na pompie paliwa, jak wyciągnę tą wtyczkę ze sterownika pompy paliwa (na zdjęciu), to samochód nie odpala. 1247352
https://www.autogenius.info/pl/opel-astr... popatrz poczytaj a na dalsze pytania odpowie wujek .
Dokladnie jak pisze kol.malek,sterownik pompy paliwa steruje jednoczesnie wentylami chlodnic.Zasilanie przekaznikow ze skrzynki pod kierownica a sterowanie z modulu GEM po lewej stronie przy konsoli centralnej(czarne plastikowe pudelko z trzema wtykami)sprawdz jeszcze zabezp.glowne w skrzynce pod maska i bezp.pod kierownica.Zrob mostek na przekazniku...
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
mam podobny problem z samochodem s-max 2008 tdci 2.0 psa siemens gdy nagrzeje sie dostaje jobla. jeden podwód znalazłem nieszczelność na czujniku nieobecności wody w paliwie były bąbelki powietrza ale pomogło lecz nie całkiem zamierzam sprawdzić pompę lud sterownik dawki paliwa na tej pompie
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Nie kojarzę Passata B5 ze sterownikiem pompy paliwa. Napięcia w miarę prawidłowe, najlepiej jednak sprawdzić przebieg oscyloskopem, ale wiem, że nie każdy ma dostęp. Opór zmierzony na zdjętej klemie? Generalnie podczas pomiaru nie może być napięcia. Może znajdę jutro schemat połączeń Can, bo xenony i Abs nie są na jednej szynie. Na jednej będzie silnik...
Miałem kiedyś podobny przypadek, była rozerwana dioda w sterowniku silnika, sprawdź zasilanie sterownika
Tak na szybko z wujka google: P12A6 Możliwe przyczyny Wadliwy moduł sterujący sterownika pompy paliwa Wiązka przewodów modułu sterującego sterownika pompy paliwa jest przerwana lub zwarta Obwód modułu sterującego sterownika pompy paliwa słabe połączenie elektryczne Wadliwy moduł sterujący silnika (ECM)
Czyli do wymiany sterownik pompy paliwa? Po wymianie trzeba go jakoś kodować ?
Witam. Modul pompy paliwa forda galaxy ,toyoty yaris3 i toyoty lexus ma ten sam numer. Czy beda zamiennikami? Sterownik pompy paliwa VPBBFF 9D370 AD i ten drugi numer tez taki sam.
Dla potomnych. Sterownik pompy paliwa wypchany elektronika jest na lewym nadkolu i byl powypadkowy ,peknieta obudowa, I albo wysuszony zadziala albo uzywka.
Wyciągnij przekaźnik (sterownik) pompy paliwa, i w podstawkę wsadź zworę pomiędzy 30 i 87 - pompa będzie pracować "na krótko". Wtedy uruchom silnik. Jeżeli zagada, to winny jest przekaźnik pompy lub czujnik obrotów. Przy włączonym rozruszniku pompa zasilana jest bezpośrednio, bez pomocy czujnika obrotów. Jak puścisz kluczyk, ten dodatkowy obwód ulega...
Czy potrafi ktoś rozszyfrować co to za scalaki. Chodzi mi o te przedstawione na zdjęciu z załącznika. Jest ich 8 sztuk ale 4 rodzaje.
Wiele przyczyn; sterownik nie steruje przekażnikiem pompy , brak 12V na przekażniku , przerwa w obwodzie zasilania pompy , brak masy na pompie paliwa, wybity wyłącznik wstrząsowy. Mam nadzieje ,że po kolei sprawdzisz.
Prawdopodobnie nr. 15 https://opel.7zap.com/pl/car/p10/p/11/21...
Witam, Próbowałem znaleźć ten schemat w wersji na kalifornie ale bez rezultatu. To co jest w All Data jest dostępne w sieci bez problemu i podejrzewam że też masz to samo. Stawiam że zasób All Data jest w jakiś sposób regionalizowany i z miejsca z którego korzystam dostęp mam tylko do wersji federalnej. Na schemacie jest sterownik pompy paliwa i być...
Sprawdziłeś czy nie uszkodziłeś wiązki silnika - sterownika.
Ja bym profilaktycznie zrobił "by-pass", kabelek pomiędzy 7pinem przekaźnika a wyjściem sterownika
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :|
a jak to zrobić inaczej? Sprawdzić co sie dzieje na samym sterowniku. Prześwietlić wiązkę. Jeżeli to nie da efektu to naprawić sterownik.
Złośliwości nie są tu potrzebne. Kolory to Gr - szary Sb - błękitny W - biały P - różowy Tak jak pisałem wcześniej warto najpierw zobaczyć interfejsem czy sterownik silnika widzi poziom paliwa, wtedy będzie można zawęzić gdzie jest problem. Bo wskaźnik paliwa dostaje sygnał dopiero po przefiltrowaniu go przez sterownik silnika. Możesz też sprawdzić...
Hmm... nie sądzę aby nieszczelność dolotu miała wpływ na brak napięcia na wtrysku rozruchowym i nastawniku wolnych obrotów. Na brak napięcia nie ale i bez tego powinien bez większego trudu zapalać. Na zaworze obejściowym(nastawniku wolnych obrotów) sprawdź tylko czy + się pojawia po przekręceniu kluczyka, masa idzie ze sterownika. Jakby przekaźnik...
Jeśli Twoja Laguna wyposażona jest w sekwencyjna instalacje gazową, samochód odpala zawsze na benzynie. Pompa umieszczona w baku jest pompą elektryczna chłodzoną poprzez zanurzenie w paliwie. Zawsze w takim samochodzie należy utrzymywać poziom stanu paliwa na poziomie ok 1/4 zbiornika. Jeśli samochód nie odpala to zacznij od demontażu i sprawdzenia...
Komputer -> diagnostyka.
Zasilanie na sterownik idzie z przekaźnika przy lewej podłużnicy ,ale nie ma sterowania tego przekaźnika,z tego co zdążyłem sprawdzić sterowany jest masą z sterownika silnika,pompa paliwa też nie chodzi po podaniu masy na przekaźnik pompa działa
A jak sprawdziłeś pompę? Podpinając do niej 12V? Te sterowniki padają jak muchy. Przejedź się na rezerwie i sterownik uwalony.
Bezpieczniki sprawdzone wyglądają na ok Te za akumulatorem też sprawdzone? Kable masowe silnik-karoseria, karoseria-sterownik sprawdzone wszystkie?
sterownik pompy paliwa sprawdź dopływ paliwa sprawd sterownik pompy paliwa
sharp lk315 impedancja przesunięcie fazowe czujnik klimatyzacji vectra
zasilanie festynu rezystor wentylatora chłodnicy peugeot
Panasonic TV – blokada poziomu głośności, Tryb Hotelowy, Volume Limit, modele Viera, Android TV Massey Ferguson 6180 – test potencjometru rewersu, pomiar napięcia i rezystancji