Trochę mało informacji.Został zmieniony sam słupek?Sprawdziłeś czujnik wału?To jest czujnik indukcyjny opór około 540 oHm ,śmiało sprawdzaj nic nie uszkodzisz.Druga sprawa to sprawdź czy czujnik wału nie został zamieniony z czujnikiem wałka,chodzi o wtyczki np w m50 wtyczki są jednakowe i nie problem zapiąć je odwrotnie.Musi być sygnał z czujnika wału...
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Napisałeś poprzednio, że kodowano immobilizer w nowym sterowniku więc jest. Jeżeli coś z nim jest nie tak to miga żółta Fabia na pulpicie, jeżeli OK to świeci ciągłym.
Masa idzie ze sterownika silnika jak kręci. Wyciągaj pompę, i nie przestrasz się jak będzie roztopiona, normalka jak się jeździ z niskim poziomem paliwa.
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
Witam serdecznie.Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa.Przekaźnik podaje na pin 5 napięcie po zapłonie.Cewka przekaźnika jest zasilana po zapłonie a sterowana masą przez sterownik.Pozdrawiam.
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Jeżeli byłby przestawiony rozrząd to chyba by wcale nie zapalił albo by źle chodził a tu jest wszytko dobrze tylko chwilę trzeba kręcić przy odpalaniu tak jak napisal MichaelR 2-3 sek. Czyli rozumiem że jest to objaw stopniowo zużywającej się pompy? Jak masz czas i kasę to możesz spróbować wymienić np czujnik ciśnienia paliwa w zasobniku może to on...
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
85 jest bezposrednio wpiety do komputera po podaniu na 86 napiecia(ze stacyjki) zalacza pompe, czyli zwiera styk 30 z 87. Sprawdz w srodku przekaznika jak to wyglada. Potem zostaje ci sterownik do sprawdzenia. http://obrazki.elektroda.pl/9271880300_1... Biala wtyczka od sterownika(sprawdz polaczenie) pokazane od strony sterownika. http://obrazki.elektroda.pl/2366489600_1...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Widząc, że nie ma konkretnej instrukcji naprawy sterownika PSG16 a dodatkowo każdy robi z tego wielką tajemnicę, postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z regeneracji. Pacjent to kolegi opel, sterownik na pompie to PSG16 (sterownik z dwiema wtyczkami). Objawy to rzucenie palenia, po poluzowaniu przewodów na wtryskiwaczach bardzo niskie ciśnienie...
Witam, jako początkujący na forum za błędy przepraszam. Mianowicie, mam problem z autkiem Scenic RX4 1.9 dci silnik F9Q740 z komunikacja sterownika silnika i załączaniem przekaźnika pompy paliwa. Samochód przyciągnięty do mnie z powodu braku możliwości odpalenia, pierwszy powód to zgnita wiązka elekt pod silnikiem. Po naprawieniu jej dalej nie odpala...
Wymieniałem i nic nie kodowałem . Odpowietrzylem i zapalił. Sprawdź napięcie na reg. dawki paliwa ( stałe czy faluje oczywiście podczas kręcenia)
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Witam , mianowicie , od pcozatku , brakło mi paliwa w zasadzie na rezerwie dojechałem an stacje , zatankowałem za 50zł i od tamtej pory nie moge odpalic auta , pompa nie zaciaga paliwa i nie podaje go , z ogledzien widziałęm ze sterownik był wymieniany wiec , wywnioskowałem ze został zmieniony by pompa pojezdziła jakis czas , widac slady ciecia kabli...
To za mało pompa powinna bez wysiłku dać do tych 1500bar (odepnij wtryskiwacze i SCV); może przewody pomylone zasilanie i powrót z pompy? Zawór bezpieczeństwa mimo wszystko przy ok 1200 powinien się uchylić, jak przy 500 daje to też złom. Oj będzie przeprawa z tym złomkiem... Dzięki za pomysł z wtryskami. Z odłączonymi wtyczkami i bez SCV pompa na...
Dokladnie jak pisze kol.malek,sterownik pompy paliwa steruje jednoczesnie wentylami chlodnic.Zasilanie przekaznikow ze skrzynki pod kierownica a sterowanie z modulu GEM po lewej stronie przy konsoli centralnej(czarne plastikowe pudelko z trzema wtykami)sprawdz jeszcze zabezp.glowne w skrzynce pod maska i bezp.pod kierownica.Zrob mostek na przekazniku...
Mówisz o czujniku obr wałka pompy. Sprawdz dokladnie w parametrach czy widac sygnał . Jeśli nie to należy wymienić czujnik który znajdziesz pod sterownikiem pompy
Eureka!!! Ponieważ mechanikowi nie udało się uruchomić samochodu oraz uzyskać połączenia ze sterownikiem silnika musiałem znaleźć czas by zająć się tym problemem. Z Waszą pomocą udało mi się poszerzyć swoją wiedzę na tyle by móc spróbować rozwiązać problem. Trochę się przeraziłem jak zobaczyłem wnętrze samochodu. Po za tym, że wszystko rozebrane to...
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Pomogło odpięci aku na godzinę i wypięci sterownika silnika , nie odpalało pomimo braku błędów i braku zapisu uderzenia Dzięuję
Mianowicie bezpośrednio po odpaleniu odpiąłem kostkę od pompki pod tylną kanapą silnik pracował podpiąłem dziś tester i widzi obroty silnika od polem też czujnik wałka wrzucił błąd wpiąłem go spowrotem usunąłem błąd auto nie odpala jeśli chodzi o pompkę paliwa to wpiąłem się w kostkę żarówką i nie ma tam prądu przekaźnik od pompy też podmienialem nie...
Jak koledzy wyżej już wspomnieli, benzyna nie powinna wpadać do cylindrów, jeśli auto jedzie na gazie. Chyba że zaznaczymy w sterowniku dotrysk benzyny, ale wtedy przy normalnej jeździe udział benzyny jest symboliczny (w granicach 10%). Napisz może, jaki sterownik jest zamontowany i sprawdzę w programie, czy jest w nim opcja dotrysku. Jeśli nie jest...
Do uruchomienia tego silnika potrzebny dedykowany sterownik, to silnik 3-fazowy. Nie sprawdzisz jej nie dysponując odpowiednim zapleczem.
sprawdz w parametrach rzeczywistych czy sterownik widzi obroty tzn krec silnikiem i zobacz czy sterownik to widzi?w elementach wykonawczych wlacz tzn sprawdz iskre wlacz pompe paliwa i wszystko sie wyjasni.ale przypuszczam ze immo trzeba wywalic.
Było coś robione przy samochodzie , czy ta awaria wystąpiła nagle.? Przekaznik sterowany z ECM minusem z pinu nr.3 , sprawdz sterowanie w czasie kręcenia. Dodatkowo masy na sterownik , a szczególnie na pin, nr. 2. Przyglądnij sie cewce - czujnik oznaczenia cylindra,taka mała zamontowana na przewodzie WN 1 cylindra.
NIe ma pewnie zasilania na sterownik. Jak nie będzie zasilania na sterownik to pompa nie pójdzie i komunikacji nie będzie normalne. Przekaźnik możesz sprawdzić np baterią 9V,jednocześnie załączając jakiś obwód np żarówkę h7. Ale nie wiem czy to ich wina. Bardziej coś zgniło. Weź probówkę 12v i posprawdzaj czy masz zasilania na bezpiecznikach oznaczonych...
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
Jest qasisterownik. Diagnostyka na pionie 17 sterownika. Sprawdz dodatkowo bezpiecznik nr.29 , w skrzynce obok kierowcy. Jest od sterowania dopływem paliwa.
Sonda 5 przewodowa to sonda szerokopasmowa sprawdzanie tylko za pośrednictwem testera diagnostycznego. W APE plus dla obu sond jest podawany po kluczyku za pośrednictwem przekaźnika (tego samego co dla pompy paliwa) oraz bezpiecznika wspólnego dla obu sond. Jeżeli brak plusa to w pierwszej kolejności zainteresował bym się wspomnianym bezpiecznikiem....
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Zewrzyj przekaźnik i sprawdź czy pompa pracuje. Podmień przekażnik dla pewności. Często się lubią rozlutować w środku. Sprawdź ten sygnał ze sterownika czy dochodzi do przekaźnika. Sprawdź przy przekaźniku i przy sterowniku. Przekaźnik powinien być sterowany masą.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
witam mam problem z reno clio 1.2 monowtrysk rok 95 silnik nie ma iskry i nie slychac pompy paliwa po zaplonie , sprawdzilem na krotko cewka ok daje iskre , pompa dziala , masa jest, bezpieczniki ok,co moze byc tego przyczyna ? mysle ze brak iskry moglby byc spowodowany uszkodzeniem czujnika przy kole zamachowym(choc mysle ze jest dobry) ale czemu pompa...
Jestem nowym użytkownikiem forum i na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie powitać. Jestem posiadaczem Reno Megan scenik 1.6 16 v 2001 r. Świeci się check i po diagnostyce komputerowej wyszedł błąd obwodu czujnika prędkości pojazdu. ABS i .ESP działa poprawnie. Żadnych błędów w diagnostyce tego systemu. Po jeździe próbnej z podlonczonym komputerem...
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
https://obrazki.elektroda.pl/1377174400_... Sprawdzenie samochodu z pompą czy to VP44 czy VP30 zaczynamy od sprawdzenia napięcia zasilania. Tylko nie miernikiem a żarówką 12V 55W taką ze świateł przednich H4, H7. Odłączmy kostkę zasilającą pompę wtryskową od sterownika i w zaznaczone plusem i minusem na zdjęciu otwory wkładamy kable...
Witam Tak jak z temacie problem jest z sterownikiem silnika w astrze G 2000r z przepustnica pedałem gazu i sterowaniem przekaźnikiem pompy paliwa. Jest dużo firm które oferują się w naprawie tych sterowników, czy macie kogoś sprawdzonego godnego polecenia? Pozdrawiam Marcin
Może tylko pompa padła albo wężyk w zbiorniku pękł. Probówka w rękę i do roboty. Chyba że sterowanie przekaźnika sprawdzone, wtedy do sprawdzenia zostaje plus na cewkę przekaźnika i ciągłość przewodu do sterownika . Plus na cewce jest = zapłon włączony . Pozostaje sprawdzenie ciągłości przewodu do sterownika. Które to gniazdo ? Bo mi wychodzi gniazdo...
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Witam, kilka dni temu pojechałem Sharanem do pracy. Po wyjściu z pracy wsiadłem do samochodu i kręcił rozrusznikiem ale nie chciał odpalić. Odholowałem go do domu. W czasie holowania zauważyłem, że nie działa obrotomierz na włączonym zapłonie. W domu sprawdziłem/zauważyłem następujące rzeczy: 1. Przekaźnik 109 działa, słychać jego załączanie podczas...
Dodatkowe informacje. Kostka 6-pinowa ma wyprowadzone 2 kable, pin 2-diagnostyczny i pin 6- do pompy dozującej paliwo. Pompa paliwa też sprawna, sprawdzona. Czy w obu sterownikach jest identyczny schemat podłączenia? Moduły różnią się tylko 4pinowym złączem do zdalnego uruchamiania, poza tym wszystkie elementy wydają mi się być takie same. Oznaczenia...
kolego jeżeli spawałeś lub przy grzebaniu zapomniałeś masy podpiąć to w sterowniku silnika mogłeś uszkodzić tranzystor sterujący wtryskiem i zalewa i nie odpala Dodano po 13 witam mam taki problem tez nie dochodzi wogole prad do pompy paliwa rover 75 1.8 2001 moze ktos mi powiedziec gdzie znajduje sie ten przekaznik i jakie ma oznaczenie jeżeli kod...
ok posprawdzam te wtryski jeszcze To już możesz nie sprawdzać. Sprawdź czujnik INDUKCYJNY wału i czujnik HALLA wałka, czy sygnały z nich docierają do sterownika.
Możesz ciąć. Kable lecą po stronie kierowcy, powinien być jak w starszej jasny brąz. Dla pewności sprawdź kontrolką. Ja zawsze tne 15nastke na sterownik silnika.
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Witam! Więc mam następujący problem z Passatem B5 FL 1.6 ALZ. Samochód mojego kuzyna, wystał się 4 mies. u jakiegoś mechaniora i przyjechał do mnie. Auto kręci nie odpala, brak komunikacji ze sterownikiem. Bez problemu łączę się ze wszystkimi sterownikami oprócz ECU.Po połączeni np. z ABS lub licznikiem błędy np P1850 P1623 tj. brak komunikacji ze sterownikiem...
Sprawdzilismy bezpiecznik od pompy paliwa niema w nim pradu , wiec prawdopodobnie przekaznik mogl nawalic tylko jak to sprawdzic ktory to przekaznik i dlaczego nie pozwala na polaczenie sie z silnikiem...zadnym interfejsem Dodano po 1 Prąd we wtyczce do sterownika silnika jest ale nie mozna sie z nim polaczyc...ale dlaczego niema pradu w bezpieczniku...
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Pompa paliwa i cewki zasilane są przez ten sam przekaznik. Stały plus na sterowniku pin , nr. 18 , po kluczyku pion n r, 37 - sprawdz czy są napięcia. W czasie kręcenia rozrusznikiem , ma być masa na pinie nr.3 sterownika. Tą masą jest sterowany przekaznik pompy i cewek.
Witam !!!!!!!! problem nieszczęsnej lady opanowany po wymianie sterownika z wyłączonym immo zadziałało nawet gość który sprzedał mi sterownik nie mógł uwierzyć a jednak układ który kształtuje impulsy do cewki nie działał jeszcze raz serdeczne dzięki za wszelką pomoc Pozdrawiam:D
W ten dzień co sprawdzałem samochód przy jeździe odczułem ze pare razy lekko szepnęło (nierówna praca silnika). Ale co do wymiany pompa paliwa czy moduł pompy paliwa znalazłem etka ten nr. https://obrazki.elektroda.pl/3182081400_...
Błędy jakieś są , bo jeżeli sterownik nie steruje zaworem to żadna pompa nie zadziała , będzie tylko ciśnienie wstępnej pompy , chyba że po drodze to ciśnienie nie dociera . Miałem przypadek zanieczyszczenia pompy ,czego nie znalazłem nawet po rozebraniu pompy , dopiero podanie paliwa pod znacznie wyższym ciśnieniem pomogło .
Teraz sprawdz czym steruje ten tranzystor bo będzie powtórka.
Sprawdz , czy w czasie rozruchu masz 15 po stacyjce.
W gnieździe przekaźnika od pompy paliwa sprawdzamy czy jest napięcie na stykach 30 lub 87, jeżeli jest napięcie to zwieramy te styki ( 30 i 87 ) i sprawdzamy czy to napięcie dochodzi do pompki. Jeżeli napięcie dochodzi to sprawdzamy układ załączania przekaźnika styki 85 i 86. Na jednym styku powinien być plus a drugi jest zwierany przez sterownik do...
Jeśli pracuje na dwóch paliwach to uwalony sterownik LPG i nie odcina wtrysku benzyny. Możesz na próbę zdjąć wtyczkę z pompy paliwa i sprawdzić czy praca silnika stabilizuje się.
Jeżeli masz trochę praktyki elektronika , to rozkręć sterownik ,masz przepaloną ścieżka ,a z tym uszkodzona końcówka mocy /tranzystor/. Przed tym sprawdz , czy masz wszystkie masy na sterowniku.
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Masz opis pinów sterownika? Bo tak najprościej będzie sprawdzić czy są zasilania i masy. Czy linia komunikacji jest ciągła z OBD.
Sprawdzałem to car scanerem apka na smartfon dlatego może to być fałszywy odczyt. Podłącz normalny tester.Albo weź miernik i sprawdź czy jest zasilanie na czujniku 5v i co jest po podłączeniu czujnika.
brak kontrolki silnika i świec żarowych Sprawdz wszystkie zasilania sterownika, komunikazje z nim itp Jak zrobie mostek autko pali i jezdzi jak zrobisz mostek gdzie? W ducato spotkalem sie z przewodami ugnitymi w srodku izolacji (izolacja nietknieta), wiazka przewodow od skrzynki bezp pod maska przechodzi pod lewa lampa i idzie do grodzi
C20NE Sprawdz cisnienei paliwa przy obciazeniu oraz wydajnosc pompy. A sterownie wtryskow nie odcinaczasem paliwa ? Jak sprawdzlaes wtryski? Ile barow daje pompa i w jakich warunkach? Dodatkowo sprawdz: ect, evap, iac, ho2s, tp, vaf, ckp, poprawnosc przebiegow w systemie zaplonowym, bo przyczyn moze byc mnostwo. Najlepiej na poczatek zczytaj bledy w...
Znaczenie błędu znam z "wykopalisk" w autodacie. Mam nadzieje ,że sprawdzałeś bezpieczniki , a szczególnie bezpiecznik pompy. Sprawdz jeszcze wyłącznik kolizyjny/bezpieczeństwa/ , jest pod siedzeniem kierowcy , on odcina pompę. Nic n ie piszesz , czy masz iskrę. Czujniki w tym silniczku masz dwa , jeden na wale głównym a drugi na wałku rozrządu , obydwa...
Poza nielicznymi przypadkami sterownik silnika wystawia na cewkę przekaźnika masę anie plusa.( Dla pewności pomiaru dokonać w czasie startowania rozrusznikiem).
Witam! Pacjent to peugeot 306 1996r(bez OBD i immo). Silnik 1.4 benzyna,wielopunktowy wtrysk na sterowniku Magnetti-Mareli IAW 1AP.40. TU3JP (KFX),Problem polega na tym że sterownik nie steruje przekaźnikiem RM co skutkuje brakiem zasilania wtryskiwaczy,cewki oraz pompy paliwa.Poza tym sygnalizuje błąd którego na ten czas niestety nie jestem w stanie...
To teraz zostaje sprawdzić VCDS czy jak kręcisz ECU widzi obroty silnika. Bo na podstawie danych z czujnika położenia wału sterownik wie że kręcisz lub silnik pracuje i wtedy daje sygnał na przekaźnik pompy.
sterownik odpuść bo to nie jego wina, chyba że ktoś grzebał w mapach. Aktuator (gruszka) sprawna szczelna? Tylko nie pisz, że sprawdzana na oko. Masz pompkę vacum? Jeśli tak to sprawdz czy gruszka jest szczelna, nie zacina się. Sprawdz też jakie masz podciśnienie z Vacum pompy w aucie. Może być nieszczelność lub pompa Vacum pada. Pompa do pomiaru podciśnienia...
Nie wiem dokładnie jak jest w golfie ale w większości samochodów to plus do pompy idzie z przekażnika a sterownik zamyka minus Może masz okresowe przerwy w sygnale czujnika prędkości obrotoej Gdyby to było w moin samochodzie to zmostkowałambym w przekażniku przewód pompy z plus 12 Pompa ma swoja mase i sie włączy Jesli bedzie Ci normalnie działać to...
(...) dentyczne numery. Teraz pytanie za 100 punktów: czy 1 i 2. sterownik mają takie same oprogramowanie, czy prawa i lewa są inne? Wiązki powymieniane w silniku. https://obrazki.elektroda.pl/5006022100_... Dodano po 11 Cześć, ElektrodaBot tutaj. Rozważmy twe pytania. W Touaregu 5.0 TDI, sterowniki nr 1 i nr 2 powinny mieć identyczne oprogramowanie....
Dane dla modelu insignia B silnik LFS/LFO (2.0 diesel) DTC U18A2 Utrata komunikacji z modułem sterownika pompy paliwa Do sprawdzenia komunikacja danych i zasilanie sterownika. https://obrazki.elektroda.pl/8222472500_... https://obrazki.elektroda.pl/3138542100_... https://obrazki.elektroda.pl/5276028900_...
jaki masz typ silnika ? kontrolowaniem ilosci dawki zajmuje sie wtrysk sterujacy ( na drugim cylindrze, ten wyzszy) i raczej tam bym szukal przyczyny poza tym sprawdz korekte dawki paliwa na poszczegolnych cylindrach
Cześć! Mam problem z hondą quad trx 420 rancher 2008 rok. Sterownik 38770-hp5-603. Quad nie uruchamia silnika. Sterownik ECU nie załącza pompy paliwa i kontrolki check. Kable instalacyjne są prawidłowe. Muszę sprawdzić wejście eeprom. Ponieważ sterownik stale dostarcza prąd do cewki zapłonowej. Wystąpił problem z kablami instalacyjnymi i mógł zostać...
Kolego popierdalacz, masa rzeczy. Jest zasilanie na pompę? Jest wysterowanie przekaźnika pompy ze sterownika? Jest sterownie wtryskiwaczami? Oprócz tych jeszcze kilkanaście by się znalazło, ale po co? Jak zamiast coś sprawdzić na hol próbujesz palić mimo że paliwo nie dochodzi.
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Sprawdz pozwolenie na start w sterowniku
No to jednym słowem coś nie pozwala ci załączyć pompy paliwowej boi z tego co piszesz to przekaźnik jest sprawny. Albo alarm albo gryzoń albo któryś z czujniczków przy silniku. Przydałoby się podłączyć pod komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się pojawia. Niewykluczone też uszkodzenie kostki stacyjki. Dobra teraz tak: zrobiłem zworkę po wyjęciu przekaźnika...
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
Pliki .csv otwierasz w excelu, zapisujesz do .xls i gotowe. Podstawowe pytanie, to masz dawki czy korekty? Raczej korekty. To by się zgadzało że tak różne są między sobą. Czyli nie ma możliwości sprawdzenia dawek w tym silniku ? Dodano po 3 TDDI czyli na VP44. To sterownik pompy wprowadza korektę dawki dla równego biegu silnika na jałowych. Podstawowy...
najpierw weź probówkę na 12V , jeden koniec do masy auta , drugą szukaj plusa od pompy paliwa , tylko pamiętaj ,ze plus masz tylko przez chwilkę , bo jak nie zapalisz samochodu to sterownik odłączy zasilanie pompy , jak znajdziesz plus , to teraz poszukaj masy , nawet omomierzem , jak już znajdziesz kable od pompy , to teraz kawałkiem kabla łącz trzy...
Witam, od ponad miesiąca walczę ze sterownikiem pompy w tym aucie. Problem polega na tym, że cały czas przepala stabilizator napięcia 9V L7809. Sprawa wygląda tak, że po jego wymianie auto pali od strzała i pracuje poprawnie przez chwilę po czym obroty zaczynają falować aż w końcu po jakimś czasie silnik gaśnie i rzuca palenie i wyrzuca błąd zaworu...
Zobaczyć czy po włączeniu zapłonu jest zasilanie na pinie 17 sterownika. Jeśli jest sprawdzić zasilanie przekaźnika pompy paliwa. Plus zapięty po kluczyku masa z 28 ecu, czujnik na wale pin 3 i 21, normalny przemiennik elektromagnetyczny, nie żaden Hall. Musi gadać jak wszystko jest. Jeśli nie ma zasilania na 17 to siadł główny przekaźnik. Pod maską.
Witam, wiem, że temat wielokrotnie wałkowany, ale wczoraj padł mi sterownik TAN (oczywiście problem z masą) - ciągła praca pompy paliwa. Wymieniłem tranzystory i diody, teraz nie steruje pompą wcale. Jak sprawdzić czy sterownik w ogóle działa? Czy ma ktoś dobry schemat instalacji tej wersji (88 r.), bo w tych które znalazłem, Haynes i jakiś niemiecki,...
Po pierwsze dzięki za odpowiedź . A więc tak wyłącznik bezwładnościowy nie jest to bo sprawdziłem no i kontrolka immo mówi co innego. Sprawdziłem połączenia na kabelkach między cewką na stacyjce a sterownikiem immobilizera i było ok .Następnie sprawdziłem połączenie 2 kabelków (bo tyle szło najprawdopodobniej do ECM) sterownika immo z komputerem i też...
Złośliwości nie są tu potrzebne. Kolory to Gr - szary Sb - błękitny W - biały P - różowy Tak jak pisałem wcześniej warto najpierw zobaczyć interfejsem czy sterownik silnika widzi poziom paliwa, wtedy będzie można zawęzić gdzie jest problem. Bo wskaźnik paliwa dostaje sygnał dopiero po przefiltrowaniu go przez sterownik silnika. Możesz też sprawdzić...
Sprawdż czujnik temperatury silnika, on daje info do sterownika grzać swiczki czy nie.
praldopodobnie mam problem z sterownikiem silnika do wymiany komputer+ immobilaiser + kluczyk łączna wartosc oscyluje w granicach 1000
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Podłącz kompa i zobacz co słychć w elektronice jeśli masz coś nie tak w Pompie to zazwyczaj odczytując błędy w sterowniku (41) bedziesz wiedział więcej i proszę o dokładny pois usterki oraz co zrobiłeś juz przy tym autku co sprawdziłeś itd. W innym przypadku to można tylko polemizować co u ciebie sie stało.
Sprawdze żarówke, może faktycznie te code świeci i nie chce odpalic Przecież już napisałem że jak świeci code to sterownik nie wysteruje przekaźnika pompy paliwa po przekręceniu kluczyka. FIAT znawcy.
Jesteś pewny że jest pompa w baku ?Nie ma gruszki ?Jak wygląda pom,pa CR? Jest wyłącznik uderzeniowy?Sprawdź może bezpieczniki na początek.Jak by nie było masy na Ecu to wątpię byś sie połączył z nim.Te dwa błędy napraw i zajmij się układem paliwowym.
Witam Kolego wypięcie kostki któregokolwiek z wtryskiwaczy powoduje konieczność ponownego przypisania wtryskiwaczy do sterownika. Jak sama nazwa mówi są to wtryski kodowane czyli (każdy posiada adres) który trzeba wpisać aby auto odpaliło, odnoście diagnostyki to czy tylko nie masz możliwości podłączenia się do sterownika silnika czy ogólnie
Masz komunikację że sterownikiem. Możesz zrobić test podzespołów. Tylko jak to zrobić ? Nie mam żadnego testera żeby się podpiąć. Mogę ewentualnie sprawdzić oporność czujnika. Dodano po 50 Bez oporności czujnika położenia wału pompa nie będzie jak mi się zdaje uruchomiona. A czy iskry też nie będzie?
a jak to zrobić inaczej? Sprawdzić co sie dzieje na samym sterowniku. Prześwietlić wiązkę. Jeżeli to nie da efektu to naprawić sterownik.
Witam . Opel Corsa C 1.7 2003 55kw nie zapali paliwo nie idzie wogule na wtryski a napewno dochodzi do pompy paliwa . Jest tylko jeden blad zawor wtryskowy P0251 usterka mechaniczna znalazlem podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... ale u mnie dochodzi prad do tego elektrozaworka co jest zaznaczony tutaj http://obrazki.elektroda.pl/7275492600_1...
Zrobić diagnozę , sprawdzenie parametrów i stanów w sterownikach. Sprawdzenie wszystkich zasilań nie tylko pompy. potem szukajka . Coś jeszcze?
Jutro będę miał płytkę i zrobię nowe fotki. Z tym upaleniem to jest efekt po zamarznięciu myjki. --- Witam w załączeniu druga strona płytki. Oznaczenie układu scalonego to ULN 2004 AN Pozdrawiam Nie pisz posta pod postem! --- Dodam jeszcze objawy. Podstawowy jest taki, że nie świeca się kontrolki grzania wody i co za tym idzie nie grzeje wody. Nie słychać...
sterownik pompy paliwa sprawdź sterownik pompy paliwa peugeot sterownik pompy paliwa
dyplomowy praca napięcie dzwonienia pseudo serwis
wybija bezpiecznik odpowietrznik higroskopijny
Mitsubishi Outlander II brak świateł mijania i drogowych – żarówki, bezpieczniki, przekaźniki sprawne Canon MP282 – rolki załadunku papieru kręcą odwrotnie, błąd 6000, enkoder, mostek H