Błąd że miernikiem napięcie sprawdzasz. Weź żarówkę i to taką co najmniej 55W.
sprawdzałem napięcie żarówką 12V to nie świeciła jasno tylko robiła się czerwona Jeśli tak, to podaj plusa do pompy i zobacz czy pomogło. Jak tak to przekaźnik do sprawdzenia na początek.
Zapewne sprawdzałeś to napięcie miernikiem a to się sprawdza żarówką o to H4.
A żarówka sprawna ? Sprawdzałeś jakie napięcie dochodzi do żarówki ?
Na s masz mieć napięcie sprawdzane ŻARÓWKĄ . Ten styk "zbija" napiecie.
Czy był odłączony tranzystor odchylania H w czasie sprawdzania napięcia +B żarówką 60W ,jeżeli nie to w czasie wysterowania tranzystora a uszkodzonym trafopowielaczu lub zwarciu w jego obwodach ,przetwornica zabezpiecza się.
Napięcie sprawdzaj żarówką bo może miernik pokazuje ale pod obciążeniem znika. Skoro jest plus na opornicy to może brakuje Ci masy? Którą masz opornicę?
Sprawdzaj obecność napięcia żarówką. Przy pomiarach multimetrem mogą być przekłamania. Wystarczy zgorzel na połączeniach a przy instalacji 24V jest to możliwe.
0V Ale BTS sprawdza obciążenie i bedzie napięcie. Podłącz żarówkę 21W
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówki. Jeżeli nie to trzeba sprawdzać gdzie ginie napiecie. Jeżeli sa to reflektory podwójne to napięcie na żarówki idzie z bezpieczników, na bezpieczniki napięcie idzie z wyłącznika świateł (ponieważ obu świateł nie ma to przypuszczam, że w tym miejscu nie ma napiecia). Ponieważ światła drogowe działają to zasilanie...
Czyli jest tam napięcie stałe? Tak wynika ze schematu. Napięcie brane jest z przed stabilizatora napięcie ujemnego 14V Można więc sprawdzić mierząc od masy do styków gniazda żarówki podświetlenia kasety (na jednym pinie powinno być napięcie), a po włożeniu tejże żarówki napięcie powinno pojawić się na jednym z pinów żarówki drugiej. Sprawdzałeś styki...
Zasilaczyk i sprawdzamy regulator. Żarówka na szczotki i sprawdzamy napięcie włączenia prądu wzbudzenia i napięcie wyłączenia. kolego, piszesz w dziale "elektryka samochodowa", pewne minimum wiedzy jest wymagane! Poza tym co znaczy, że tamten miał stare szczotki? Ilez to roboty wlutowac nowe, np z malucha (rozmiar poprzeczny 4x7mm)?
Masz rację uczysz się dlatego masz czytać i stosować to co piszę. Bezpieczników już nie musisz sprawdzać żarówką bo już napięcie Ci wróciło. Żarówką masz sprawdzać ,,sygnały" wychodzące na rozrusznik. Teraz tak jak będziesz ją odpalał to pierwsze sprawdź żarówką czy masz zasilanie w czasie rozruchu na kablu brązowym (wystarczy raz) a następnie podłącz...
Lub żarówka 6V 10W na przykład motocyklowa. Zrób sobie stanowisko pomiarowe z gniazdkiem do zasilacza, żarówką i miernikiem na prąd przemienny szukającym składowej zmiennej. Żarówka może załączać się przyciskiem a miernik na napięcie stałe sprawdzać napięcie jałowe i spadek.
Weź żarówkę np H7 i przyłóż do złącza plusowego silnika. Jak nie ma tam prunda to możliwe uszkodzenie BSM. Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką .
To sprawdź bezpieczniki, a napięcie sprawdza się pod obciążeniem.Aalbo podłącz żarówkę np H7.
Zostaje podokładać rezystory o dużej mocy i dobranej rezystancji tak by napięcie które sprawdza żarówki wytraciło się na nich.
Może żarówki szeregowo do napięcia? https://www.swiatloonline.pl/zarowka-hal...
Wymień na wszelki wypadek - to kosztuje grosze. Z tego co napisałeś to prawdopodobnie on jest uszkodzony. Miernikiem nie sprawdzisz tak prosto. Wymagane jest stworzenie prostego obwodu, w starych czasach sprawdzałem przez zasilacz (napięcie stałe) i żarówkę podając impuls napięcia na bramkę.
Sprawdzałeś napięcie z włożonym przekaźnikiem, kontrolką z żarówką, czy miernikiem? Jak miernikiem, to może być brak dobrego kontaktu, który ujawnia się pod obciążeniem - jest napięcie, ale bez prądu. Żeby zadziałał przekaźnik, trzeba napięcia 12V i np 150mA prądu. Napięcie masz, co z prądem?
Jak sprawdzałeś napięcie, żarówką czy miernikiem? Powinno tam być napięcie AC. Mierzyłeś oporność masa - czarny przewód?
dzięki i tak musze chyba zrobic bo nic innego nie przychodzi do głowy. A sprawdzałem napięcie żarówką a później miernikiem. Jeszcze raz dzięki za rade.
Akurat pomiar rezystancji żarówek na niewiele się zdaje - w Blaupunktach (głównie uśmiechach) mierzysz i jest niby ok a przerwa się pojawia przy podaniu napięcia. Bardzo często żarówki się nie uszkadzają przez przepalenie tylko poprzez zerwanie włókna. Co do napięć to ja zawsze sprawdzam jak dana żarówka świeci przy dostępnym napięciu a potem zakładam...
Witam, mam problem ze ściemniaczem lampy stojącej. Otóż nie świeci ani jedna z dwóch żarówek, prąd do ściemniacza dochodzi, "na krótko" żarówki świecą- co może być przyczyną nie świecenia dwóch żarówek? od czego zacząć?
Gdy włożę żarówkę (sprawną) i sprawdzam napięcie na "door", to napięcia nie ma. Wyjmę żarówkę — napięcie jest. Może coś gdzieś robi zwarcie albo jakiś moduł od tego oświetlenia jest walnięty? Spróbuj z inną. Może ta świeci ale zmieniła się jej rezystancja wewnętrzna i moduł widzi zwarcie lub że jest spalona.
Tym prostownikiem, bezpośrednio, bez żarówki, pokrętło ustawione max na 2 pozycji. ładowanie 10 godzin i sprawdzamy napięcie akumulatora.
sprawdziłem woltomierzem i napięcie się pokazuje przy włączeniu a żarówka nie świeci Napięcie sprawdzaj probówką, albo właśnie żarówką. Miernik potrafi w samochodzie nieźle zrobić w banię.
witam, po powrocie z pracy zastała mnie niemiła niespodzianka - otóż okazało się, że nie działają wszystkie lampy górne w mieszkaniu. Dziwna sprawa tym bardziej, że rano wszystko działało i nic nie było grzebane w instalacji. Sprawdziłem korki - wszystko ok. Niepokoi mnie tylko to, że słyszałem u sąsiada włączoną wiertarkę, ale myślę, że chyba nie był...
Mam takiego Boscha który ma tak samo na każdej prawie pod 1.28 a na jednej źródlana woda 🤣. Aku ma 8 lat cały czas miał desulfator podpięty w aucie. Jakby nie to i spadek napięcia podczas kręcenia w aucie byłby już pod 10 lat 🤷. Nic nie daje ładowanie dwupołówkowe i jednopołówkowe . Do ups może moze. Choć zwarcie w jednej celi nie da...
Elektrykowi prawdopodobnie chodziło o podłączenie zasilania pamięci radia, jeśli przekładałeś kabelki i nie wiesz co od czego to jest całkiem możliwe, że poszedł bezpiecznik, a sprawdzałem czy jest napięcie zasilające np. żarówką?
Podłączysz trzy żarówki to się rozładuje, jeśli chciałbyś rozładowywać, bez ciągłego sprawdzania czy osiągnąłeś już minimalne napięcie to może ci się przydać jakiś układ który odłączy kiedy trzeba. Po co chcesz rozładowywać?
Ok dzięki za podpowiedź. Też tak rozważałem. Muszę zaopatrzec się w nowy słonecznik i sprawdzić. Jak będę miał go to napiszę czy problem się rozwiązał. No i co z tym słonecznikiem? Morał jest taki, że brak jest napięcia po stronie prawej. A sprawdzałeś próbnikiem, że diagnozujesz bak napięcia? Możliwe że żarówka nie ma styku.
Nagle zniklo napięcie + 12v do oświetlenie bagażnika. Bezpieczniki dobre, żarówki dobre, mikrostyk niedawno wymieniony na nowy. Zlutowane kable po lewej, na dole bagażnika kable, ponieważ były zaśniedziałe. Sprawdzałem napięcie w żarówkach, na lutowaniu kabli, na wtyczce. Mam ktoś schemat instalacji elektrycznej
Takie dziwne wartości napięć są spowodowane zbyt dużą rezystancją wewnętrzną miernika. Z niczym nie połączona żyła (przerwa obwodu) biegnąca równolegle w przewodzie z żyłą o innym potencjale tworzy z nią kondensator, którego pojemność jest proporcjonalna do długości żył. Reaktancja pojemnościowa pomiędzy żyłami powoduje przepływ słabego prądu, który...
Na pewno napięcie będzie spadać, można sprawdzać miernikiem. Jeśli jednak żarówka poświeci z godzinę, to akumulator nie jest jeszcze taki zły. Zrób to teraz. Po takiej próbie, jeśli efekt będzie zadowalający, doładuj akumulator przez noc i podłącz samochód.
Nie ma tam po drodze jakiejś elektroniki, kontroli przepalonych żarówek? Sprawdzałeś, co się dzieje z napięciem w takiej sytuacji? Czy przekaźnik jest zasilany? Jaki jest sens takich zabaw?
Tutaj nie tyle chodzi o samą końcówkę mocy, ale o zasilacz impulsowy o mocy 2,5kW zabudowany w tej końcówce. Sprawdź przebiegi napięcia sterującego na bramkach tranzystorów Q96 i Q97 bez wstawionych tranzystorów (na oscyloskopie). Całość w czasie naprawy zasilaj poprzez żarówkę (żarówki) 250W/230V lub halogen 250 - 1000W aby ograniczyć prądy. Jeżeli...
Moja propozycja dotyczyła 11AK28. teraz sytuacja sie zmienia. C625 oczywiście wymieniasz, w związku z nim również C822 - 47/250. Wypinasz złącze cewek H, do C822 podłączasz żarówkę i sprawdzasz zasilacz. Ma być ok. 150V. Odpinasz żarówkę, podpinasz cewki, uruchamiasz Tv i sprawdzasz napięcia na prostownikach za trafopowielaczem, czyli 200V, 14V i 50V....
Weź żarówkę tą którą masz i podłącz do tego czerwonego/biały co wchodzi do wtyczki.Jak tam świeci to masz uszkodzony panel/rezystor. Jak nie świeci to korozja lub wypalone złącze są jeszcze wcześniej. Prąd to nie napięcie . Sprawdzaj żarówką nie miernikiem.
Dobry pomysł z tą żarówką. Żarówką można sprawdzić na 2 sposoby: - Żarówkę wpinasz przed regulatorem B+, czyli przed Q719 - wtedy musisz odłączyć gałąź 50V (np. wylutowując L705) i podpiąć żarówkę między tym napięciem a masą (czyli np. na C740). W ten sposób sprawdzasz poprawność pracy przetwornicy (obserwując świecenie żarówki i mierząc napięcie na...
Bierzesz probówkę z żarówki 75W i sprawdzasz gdzie nie masz fazy mierząc do przewodu N, proste.
Tak, jest napięcie. Sprawdzałem kontrolką z żarówką. Gdzieś musi być jeszcze jakieś połączenie, bo przewody mają inne kolory.
Witaj ! Zamiast bezpiecznika wstaw żarówkę 75-100W oczywiście wylutuj pozystor , w napięcie SYS. B+ wlutować żarówkę 40-60W, zmostkuj B. E. HOTa , jeżeli go sprawdzałeś i jest dobry , no i włączaj.
Przekręcasz stacyjke na zapłon i wbijasz wsteczny bieg. Plusa przy lampie poznasz sprawdzają próbnikiem, żarówką 12V lub miernikiem na kórym przewodzie pojawiło się napięcie.
Nie wiadomo jaka to generacja VW Sharana (w domyśle z nick'a - rocznik 2001?). Generalnie w Sharan I - ten sam bezpiecznik zabezpieczał odpowiednio przednią i tylną żarówkę postojowych z lewej strony (podobnie drugi bezpiecznik - przód i tył postojowych z prawej strony), więc to nie problem bezpieczników. Problem będzie po stronie przewodów lub zaśniedziałych...
Takie coś sobie zrobiłem z żarówki i fotoopornika do sprawdzania i regulacji napięcia żarzenia kineskopów. Nie miałem miernika RMS, żarówka bardzo dobrze uśredniała impulsy napięcia. Błąd powstawał tylko z powodu równoległego podłączenia tej żarówki do obwodu żarzenia. Też nie znałem takiej nazwy. Chyba w mostku Wiena było coś podobnego.
Może napięcie nie skacze tylko siłownik zwiera do masy i napięcie przysiada bo nie wyrabia zasilacz. Sprawdzałeś żarówką 24V zamiast siłownika obciążyć wyjście?
Połączenie tej lampki jest proste jak konstrukcja cepa. Jeśli jest napięcie na zaciskach wychodzących włącznika (sprawdzać miernikiem), to żarówka włączona jest równolegle i raczej nie ma wielu miejsc gdzie może coś nie łączyć.
ale na spodzie jest odznaka korozji w miejscu gdzie mniej więcej sie to dymiło Żarówka z postu #2 ratuje elementy elektroniczne przed uszkodzeniem spaleniem (dymieniem) wiec jak chcesz cos włączać i sprawdzać to zrób sobie w pierwszej kolejności taką żarówkę.
Po pierwsze sprawdzamy napięcie, czy po naładowaniu ma poprawne. Można sprawdzić też napięcie po kilku dniach od ładowania, czy szybko spada (objaw degradacji). Akumulatory "rozruchowe" jak np. w samochodzie spalinowym bada się dużym prądem w krótkim czasie, czyli upraszczając - po podłączeniu bardzo dużego obciążenia sprawdzamy, jakie mamy napięcie...
Sprawdź napięcie na wtyczce wentylatora żarówką min. 21 W lub mocniejszą, a nie miernikiem, okaże się, że napięcia nie ma. Nie napięcia tylko niema natężenia prądu stąd sprawdza się żarówką poprzez jasność.
Czy napięcie wyjściowe mierzone jest bez obciążenia? Powinno sprawdzać sie takie układy obciążając żarówka wyjscie inaczej możemy mieć oszukane wyniki
dlaczego sprawdzać napiąć żarówka sprawdzać zasilacz żarówka sprawdzać tranzystor żarówka
pieca tango panasonic muting pomiary windy
buderus logamatic dopływ pralki
Jak włączyć pogłos mikrofonowy: sprzęt i oprogramowanie Niedziałające światła awaryjne - diagnostyka i naprawa