U nas dokładnie to samo. Podpowiedziano nam, żeby sprawdzać czujnik temperatury albo moduł sterowania, ale chyba zostawimy to już jakiemuś specjaliście.
Ok, odpuszczam temat. Szef jest świadom że nie jestem specjalistą w tej dziedzinie więc jest świadom że mogę popełnić jakieś nieścisłości a jednak wyraził na to zgodę. Jak na razie rozmawiamy o tym że powinien robić to ktoś fachowy (dobrze o tym wiem i się z tym zgadzam) a nie o tym jak to ewentualnie robić. Prawdopodobnie dalej będę to robił więc czeka...
a sprawdzali Panowie czujnik temperatury płynu chłodniczego?.. owy czujnik potrafi robić takie cuda...
Czy to napewno programator ? Sprawdzałeś grzałkę, czujnik temperatury,włączałeś samą pompę spustową ?
A co jeśli mam sprawną grzałkę (2,46 kOHM) i sprawny czujnik (jest obw zwarty na czerwonych i białych kablach)? Pozdrawiam
sprawdzałeś czujnik temperatury w piecyku? A swoją drogą mógłbyś się podzielić gdzie kasowałeś błędy?
A sprawdzałeś czujniki temperatury w komorach. Odwrotnie połączone do płyty sterującej, albo w produkcji ktoś przez przypadek zamienił miejscami.
No właśnie tak robiłem, ale przy odblokowanym panelu (tak jest, jak nie czyta się ze zrozumieniem instrukcji). (at)danielmis007, dzięki, pomogło. Już miałem na dniach rozbierać i sprawdzać czujniki temperatury. Kolego, jakbyś był na Sylcie kiedyś w Niemczech, to się odezwij do mnie, pójdziemy na browara.
Dzięki, sprawdzałem czujniki temperatury i jest ich 4, 3 pokazuje a ten z najkrotszym kablem pokazuje tylko 25 stopni, sprawdzalem od niego kable i jest przejscie do komputera co moze byc przyczyna ze ten jeden pokazuje tylko 25
Na króćcu przy głowicy sprawdzasz oporność czujnika przy danej temperaturze.
Wiesz co z tego co wiem to sprawdzał czujnik temperatury
Witaj. Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? Skontroluj odczyt z komputera na rozgrzanym silniku. Dodano po 4 Ewentualnie sprawdź czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza.
Witam. Nie potrafię dojść z tematem tych błędów w moim Nemo. Sprawdzałem czujnik temperatury i niby działa. Miał ktoś podobną sytuację?
Witam Po wszystkich sugerowanych próbach zacząłem sprawdzać czujniki temperatury. Okazało się,że czujnik odpowiadający za temperaturę CO miał zły styk i pokazywał za niską temperaturę. Przez to kocioł grzał do wyższej temperatury,żeby móc oddać żądaną temperaturę na dom. Na razie wszystko wróciło do normy. Dziękuję bardzo za poradę. Pozdrawiam
Witam, panowie jeden problem rozwiązałem, biegi rozłączało ponieważ nie łączył wylacznik rewersu a kontrolka skrzyni dalej świeci sprawdzałem czujnik temperatury jest dobry, ale czujnik ciśnienia oleju nie reaguje. On ma mieć jakąś oporność albo prąd na kablu?
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
sprawdzałeś na kompie jaką temperaturę pokazują czujniki temperatury?
A sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? - sterownik na zimnym silniku powinien zwiększać dawkę paliwa, ale musi wiedzieć że silnik jest zimny...
Hej. Zakładam, że termostat i same czujniki sprawdzałeś i są ok... Sprawdź przy czujnikach temperatury czy któryś kabel nie jest luźny albo nie dotyka masy. Z podobnym przypadkiem spotkałem się w golfie z tym że obroty podskakiwały prawie na max...
Jeśli wziąć czujnik w ręce temperatura zmieniają się? W którą stronu? Ja kiedyś u siebie zamiast czujnika podłączyłem potencjometr i kręcąc sprawdzałem czy zmienia się temperatura w celu sprawdzenia co się zepsuło, czujnik czy coś innego w aucie. Wyszło, że czujnik. Kupiłem odpowiedni termistor NTC, podłączyłem, zalałem klejem na gorąco i działa do...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu Hyundai Santa Fe 2.0 diesel 2004 roku. Samochód nie odpala ani, gdy jest ciepło, ani gdy jest zimno. Gdy psikam wspomagaczem, to odpala bez problemu, silnik pracuje bardzo równo, lecz gdy wyłączę silnik, znów go nie idzie odpalić. Proszę o pomoc, chyba już byłam na wszystkich warsztatach. Pozdrawiam. AI: Czy...
a sprawdzałeś czujnik temperatury ????
Sprawdzałeś czujnik temperatury płynu chłodzącego? (dwupinowy)
Dzięki za odpowiedź. Hydrostat został wymieniony, błąd dalej się pojawia. Teraz sprawdzamy grzałkę i czujnik temperatury.
Sprawdzałeś czujnik temperatury?
czujnik temperatury dla ecu?sprawdzałeś go?podłanczałeś vag?
1 sprawdzałeś czujnik temperatury 2 sprawdzałeś pasek
Zazwyczaj to chodzi o jej zabrudzenie, więc trzeba ją przeczyścić i przedmuchać. Czujnik sprawdzasz poprzez mierzenie rezystancji w nim. I tak, chodzi o czujnik temperatury cieczy.
Należy po 10 minutach sprawdzić czy jest wysterowanie przekaźnika - jeśli jest, to przekaźnik do wymiany, jeśli nie ma, to do sprawdzenia tor zasilania przekaźnika. To wszystko sprawdzamy po wcześniejszym sprawdzeniu czujnika temperatury, ok. 5-6 kOhm, w temp. pokojowej.
Dzięki wszystkim za pomoc jutro wszystko będę sprawdzał.
Proponuję ci przejrzeć ofertę jaką mają na delta.poznan.pl. Bez problemu powinieneś znaleźć interesujące cię urządzenie. W dodatku są raczej tani (przynajmniej jeśli chodzi o kamery telewizji przemysłowej - bo to sprawdzałem).
Dziękuję za odpowiedź. U mnie najpierw spalił się warystor 7N431k i przy okazji spalił ścieżki łączące go z fazą. Ścieżki naprawiłem, warystor kupię jutro, ale bez niego wyświetla się błąd E001 , sprawdzałem czujnik temperatury i ma rezystancje, a na ślepo czujnika nie chce kupować.
Jutro prześwietlę instalację, mimo tego że jest niedziela :( , pod obciążeniem min 50W. Poza tym przypomniałem sobie że nie sprawdzałem czujnika temperatury silnika,którego skrajne uszkodzenie może ponoć powodować takie objawy. Pozdrawiam.
Silnik "chodzi" równo na niskich obrotach? Sprawdzałeś czujnik temperatury paliwa na pompie? Może byc również czujnik doładowania. Pozdrawiam
Sprawdzałeś czujnik temperatury? Czasami ulega uszkodzeniu- z tego co pamiętam to zwykła dioda krzemowa. Sprawdź czy nie uległy nieszkodzeniu przewody do niej.
Przekaźnik sprawdzałeś? Czujnik temperatury trzeba szukać w zależności od silnika. Na Google znajdziesz bez problemu położenie czujnika temperatury. Zacznij od przekaźników które śniedzieją, z przodu na wentylatorze. Mam nadzieję że bezpieczniki sprawdziłeś dobrze i są całe
czyjnik temperatury paliwa sprawdzałeś?czujnik temperatury silnika? pierwszy ma dwa piny drugi trzy!
Z mojego doświadczenia wynika że czujnik ciągu to termostat ze stykiem zamknij otwórz nic więcej, z twojego opisu wynika że sprawdzasz czujnik temperatury.
Ponawiam temat. Sprawdziliśmy z mechanikiem ciśnienie paliwa, nawet wtłaczaliśmy paliwo przez zewnetrzna pompe. Sprawdzaliśmy czujnik temperatury. Komputer nie pokazuje zadnych błędów. Samochod dalej ciężko odpala. Jak zapali ma ok 200 obrotów i nie ma siły żeby go przegazować. Dopiero za 4-5-tym razem zapala i silnik pracuje normalnie. Ręce opadaja...
W jakiej temperaturze sprawdzałeś czujnik temperatury, że wyszedł Ci taki wynik pomiaru? Teoretycznie gdyby grzałka miała upływność na masę to pralka przerywała by cykl prania lub nawet powodowała zadziałanie bezpiecznika różnicowoprądowego.
A czujnik temperatury sprawdzałeś? Czujnik jest 2 czy 4 pinowy?
Ostatnio sprawdzałem czujnik temperatury, łudziłem się że to on ale niestety nie. Muszę go w końcu postawić do jakiegoś dobrego "dieslowca" żeby sprawdził co koledzy wyżej napisali. Tylko muszę zagospodarować trochę czasu. Pozdrawiam.
a sprawdzałeś czujnik temperatury który odpowiada za ssanie może go nie włącza i silnik chodzi bez ssania
No dobrze a sprawdzałeś czujnik temperatury cieczy?Ja proponuje zacząć moze od niego. A później sprawdz TPS.
Witam. Mam problem z Audi 80 2,0 silnik 3 A, wtrysk mechaniczny, generalnie nie chce odpalić jak jest zimny. Sprawdzałem czujnik temperatury - jest dobry. Do czujnika dochodzi napięcie 5 V ale nie ma napięcia na wtryskiwaczu rozruchowym. Gdy podłączyłem 12 V pod wtryskiwacz zadziałał. Jaka może być przyczyna? Silnik jak jest ciepły odpala.
Witam Kłopot jest w momencie kiedy samochód jest po paru godzinach postoju. Trzeba kręcić z 10 razy czasem więcej. Jak zapali pochodzi z 1 minute. Mozna zgasić i pali pieknie za każdym razem. W komputerze błędów nie ma. Sprawdzałem czujniki np. temperatury położenia przepustnicy itd. wygląda że wszystko ok. Z góry dziękuję
Sprawdzałeś czujnik temperatury? Są wartości wg tabeli? Jeżeli zwierasz czujnik to masz rezystancję 0 zaś przy temperaturze 110C jest wg. tabeli 0,14~0,15 k. Może ECU widzi twoje zwarcie i traktuje to jako uszkodzenie czujnika lub zwarcie jego przewodów i nie podaje niczego na cewkę.
Sprawdzałeś ten czujnik: https://north.pl/karta/czujnik-temperatu...
sprawdzałeś czujnik temperatury ? Jeszcze jedna nieprzemyślana porada i w nagrodę otrzymasz ostrzeżenie! Radzę myśleć przed napisaniem jakiegokolwiek zdania! To nie jest komunikator, tylko forum TECHNICZNE - przypominam!
a tak apropo wie ktos jak resetnac ECU w tym modelu ? A co Ci to da? Sterownik zapomni tylko kody usterek, jeśli je zapisał. Sprawdzałeś czujnik temperatury ?
Wszystko było jak kolega VPS przedstawił. Uruchomił się czujnik przegrzania zainstalowany dokładnie według jego wskazówek. Zresetowałem, piec się uruchomił. Po 20 minutach sprawdzałem temperaturę, póki co nie przekroczyła 70 stopni. Zamawiam nowy czujnik i będę sprawdzał regularnie temperatury w ciągu kilku dni. Chciałbym jeszcze raz oficjalnie podziękować...
witam ponownie wyczyściłem przed chwilą filtr paliwa , wyleciało z niego mnóstwo świństwa i jakaś brązowa maź , jeśli nic nie pomoże to zabiorę się za sprawdzanie czujnika temperatury cieczy. O efektach napiszę - dziękuję za odpowiedź
Witam, Mam taki sam problem. Czy udało się rozwiązać? Również programator wygląda OK. Sprawdzałem czujnik temperatury 22K z tego co czytałem to prawidłowo. Chociaż kolega :arrow: tod.1977 twierdzi, że 6 możecie jakoś to potwierdzić? Jakieś pomysły będę wdzięczny
W pierwszej kolejności sprawdzam działanie termostatu.Jeżeli jest OK to sprawdzam czujnik temperatury,a Ty się doktoryzujesz i skupiasz na zasadzie działania.Czujnik w chłodnicy jeżeli jest, to od włączenia wentylatora chłodnicy.Jeżeli temperatura silnika nie dochodzi od dłuższego czasu do właściwej, to niekoniecznie ,a w zasadzie winnym tego stanu...
Moim zadaniem na 99% będzie jednak czujnik temperatury. Mój brat miał tak w Audi A3 1.8T (benzyna) kiedy się silnik nagrzał, bardzo ciężko miał zapalić tak jak w twoim przypadku. A sprawdzałeś czujnik temperatury czy na pewno jest sprawny może być tak że się zacina i nie otwiera obiegu, a temperatura jest cały czas 90 (stopni) po nagrzaniu silnika?
Mi udało się zrobić wolny bieg który daje radę wychłodzić zasilacz przy próbie 30 A, jest cichy powyżej włączam ręcznie dużą prędkość. W teorii jeszcze nie sprawdzałem ma czujnik temperatury i sam powinien załączyć max fan .
A sprawdzałeś sam sterownik czy nie uszkodzony? Jest jeszcze czujnik temperatury który ma duże znaczenie w składzie mieszanki.
A sprawdzał Kolega, czy jakiś program diagnostyczny pokazuje temperaturę CPU ?
Jak w temacie mini z silnikiem 1.6 118 km 2004r. powyżej 4 tys.nie wkręca się dławi jak by nie dostawał powietrza lub paliwa.Do 4 tys. idzie jak burza, błędów brak parametry silnika sprawdzałem czujniki temperatury ok,sonda niby chodzi w zakresie przepustnica też pracuje,czujnik maf podmieniony na inny nowy nic to nie dało. Pompe paliwa wymieniłem na...
Co myślicie na temat zaworu EGR moze on jest za to wszystko odowiedzialny??? słyszałem ze można go zaślepić. Proszę o podpowiedz jak to zrobić i czy to ma jakiś sens?? Wczoraj sprawdzałem czujnik temperatury powietrza dolotowego przedmuchałem go, skasowałem błędy na komputerze i wszystko było OK. już więcej nie pokazywał się ten błąd.
Po co nam te screen'y po raz kolejny? Ewidentnie widać już na pierwszych, że odczyty są nie realne. Przynajmniej co do napięć, dlatego konieczny jest pomiar miernikiem. Co do gier, to możliwe iż jest kłopot z temperaturami. Jednak jeśli czujnik jest wadliwy, to pozostaje jedynie paluchami sprawdzać temperatury radiatorów.
Ja teraz naprawiam czajnik AEG. Też piszczy, po włożeniu do stojaka i nie daje się uruchomić. Kondensatory wyglądają zdrowo. Sprawdzę je miernikiem. Może jeszcze coś sprawdzić? Kondensatory sprawne. Przekaźnik? Termostat? Które to termostat. A może nie ma termostatu i wszystko sterowane jest przez microprocesor. Czujnik temperatury sprawdzam miernikiem...
-40 to przerwa w obwodzie, sprawdzałeś ciągłość kabli?
Witam mam podobny problem z taką pralką tyle ze działa 2 s na rożnych programach sprawdzałem czujnik temperatury jest dobry ok 40kohm blokada dobra , grzałka jest spalona ale to nie powinno przeszkadzać Moduł w tej pralce jest na NEC 78F9177 i 24C04 sprawdzam miernikiem napięcie zasilania na tych układach i jest tam 10V nie za dużo ? , chyba 5V tam...
Może są jakieś procedury programowe do uzyskania u producenta/w serwisie autoryzowanym. Przypuszczam, że jest jakiś czujnik temperatury. Gdyby np. termistor, może da się dołączyć rezystor tak, aby "myślała" że zagrzane. Gorzej, gdy jest tak sprytna, że jeszcze sprawdza czas :( Trzeba by emulować czujnik, dla każdej temperatury dostępnej w programach...
Witam mam problem z eberem D3WZ , padnieta była swieca oraz ugnita końcówka przy pompce paliwa, po wymianie pompki i swiecy na sprawną piecyk nie startuje. wszystkie napięcia dochodzą do głównej kostki. Sprawdzałem sam wentylator, świecę,czujniki temperatury i płomienia wszystko ok. Eberek milczy... czy mógł się zablokować sterownik po nieudanych startach?...
A sprawdzał kto czujnik temperatury silnika? może on uszkodzony i auto zalewa? problem na ciepłym czy zimnym silniku?
No niestety ale mój golfik jeszcze nie kwalifikuje się pod Vaga bo to rok 1992 .Ale dzisiaj sprawdzałem czujnik temperatury i w momencie załączenia się wentylatorów miał 210 Ohm na pinach 1 i 3 a na pinach 2 i 4 100 a z stego co wiem to nie powinno być ponad połowe mniej na pinach 2 i 4 . Co o tym sądzicie ?? Pozdrawiam ...
Grzałka ma dwa bezpieczniki termiczne 170°C i 229°C, bezpieczniki sprawdzałem omomierzem 0Ω, nie sprawdzałem ich przy jakiej temperaturze zadziałają. Czujniki temperatury po 55kΩ.
piter_ok1 super dzieki jutro zabieram sie za sprawdzanie
Jak sprawdzałaś grzałkę i czujnik temperatury (czym i w jaki sposób)? Zobacz czy do grzałki dochodzi prąd kiedy jest włączony cykl suszenia (sprawdzasz miernikiem, nie językiem)😅 Potrzeba więcej szczegółów, bo z tego co napisałeś wynika, że moduł jest uszkodzony, a dokładniej przekaźnik grzałki np....
Hej mam problem w mojej skodzie taki ze auto na wolnych obrotach nie chce opaść do 800 cały czas utrzymuje 1000 rpm i powyżej zrobione były nastawy podstawowe przepustnicy sprawdzałem czujniki temperatury i nic a po odłączeniu czujnika przy kolektorze dolotowym obroty powracają do 800 ale się wahają czujnik dolotu zamiennik pożyczyłem się od znajomego...
Witam...mam małe pytanie,jestem posiadacza escorta 1.6 zetec 16V i rano jak odpalam go to od szczała odpala po jakies minucie gasnie jak chce go pod trzymac by nie zgas a dodając gazy to jakby strzelało w róze ale cicho... a jak sie zagrzeje to elegancko jedzie...czysciłem silnik krokowy,sprawdzałem czujnik temperatury,sprawdzałem tez zawór odpowiecznika...
Ostatnia pozycja w grupie 7 pokazuje wartość temperatury silnika. Służy to do sprawdzania czujnika temperatury. Jeżeli ta wartość się zgadza z tym, co pokazuje wskazówka na zegarach (oczywiście trzeba wziąć poprawkę, że wskazówka nie pokazuje od zera), to znaczy, że czujnik jest ok. Po przeczytaniu tematu śmiem twierdzić, że twój problem jednak nie...
Cieszę się że mogłem pomóc , odezwij się co chłopaki z ASO wymyślili :) A poziom oleju masz prawidłowy sprawdzałeś ? Pozdrawiam
Miałem problem z podobną baterią. Zgubiłem ładowarkę. Teraz ładuję zasilaczem laboratoryjnym. Przez pierwszą godzinę ładuje stałym prądem 1A następnie przełączam na stałe napięcie 19.50V. Zajmuje to kolejnie 1.5 godziny. Robię tak od 2 lat, ilość wykonanych cykli to pewnie już około 50. Nie sprawdzałem nigdy czujnika temperatury, czasem sprawdzam ręką...
Czy da się sprawdzić programem vagcom lub vcds temp oleju z czujnika w misce olejowej? Czy czujnik poz oleju ma tez czujnik temp oleju? 1.8t 20v
Witam Mam następujący pwoblem z w/w kotłem: po otwarciu ciepłej wody użytkowej i ponownym jej zamknięciu kocioł nie wyłącza się, zaczyna chodzić pompa i grzeje wodę w co (bez względu na pozycję włącznika; zima czy lato). Sprawdzałem czujniki temperatury co i cw, oba są ok(rezystancja taka jak w instrukcji serwisowej). Bardzo proszę o sugestie co może...
Sprawdzałem rezystancję czujnika temperatury i przy zimnym silniku jest ok 6k ohm.
Cześć. Jeśli się można wtrącić może to głupie a sprawdzałeś może czujnik temperatury. Pozdrawiam POPIOŁEK.
Czujniki ciśnienia w dolocie byl uszkodzony , pokazywał przed odpaleniem 60 kpa .. zamontowałem oryginalny nowy . Brak błędów o nieszczelności czy niskim ciśnieniu. Niestety od razu po skasowania wyskoczył nowy błąd, p2463 dpf zasadzony. Czego wgl wcześniej nie było :D sprawdzałem czujniki , temperatury spalin , jednak narazie tak na szybko gdyż kobieta...
Czujnik temperatury sprawdzałeś?? termostat też??
Programator jest ustawiony dobrze, bo był sprawdzany czujnik temperatury, dobry był sprawdzany piec, nie ma żadnych błędów,
padł czujnik.przy sprawdzaniu , gdy rozłączyłem czujnik, temperatura spadła w skrajny minus.
Witam Kolegów Otóż mam problem jak wyżej.... i nie wiem co może być tego przyczyną. Nie jestem specjalistą w tym fachu ale mniej więcej opiszę o co chodzi... Temperatura na wskaźniku podchodzi pod 100°C, wentylator sprawny, sprawdzałem na krótko, czujnik temperatury na silniku jest ok - sprawdzałem miernikiem - wraz ze wzrostem jego opór maleje, wymieniłem...
Dzięki za wskazówki. Jeszcze go testuje, ale na noc na pewno odłączę. Sprawdzałem czujnik temperatury na termobloku i jest ok, poza tym właściwie wskazuje temperaturę na wyświetlaczu. Czy możliwe, że są dwa termistory? Przekaźnik również sprawdziłem i jest ok, zero naruszenia plastikowej obudowy. Najlepsze jest to, że po rozkręceniu (częściowo, bo nie...
hi auto jak odpali jeździ i ma moc biegi przerzuca ok , problem jest tylko na wolnych obrotach - np po przy gazowaniu do 3000 rpm obroty spadają 1000 rpm na sekundę czy dwie i później lecą w dół powinny zostać na 800 rpm ale auto gaśnie -sprawdzałem czujnik temperatury paliwa na pompie,ustawiałem mu różne wartości (potencjometrem wpiętym w obwód ) -50...
Jeśli zakupiłeś go w sklepie to raczej nie musisz go testować - jest dobry. Ale jeśli chcesz go przetestować dla własnej satysfakcji to nagrzewasz silnik do temperatury roboczej (czyli około 85stopni - przeważnie jest to ustawienie wskazówki na tablicy wskaźników mniej więcej po środku czyli pomiędzy zimny a gorący o ile czujnik na tablicy wskaźników...
dzięki silnik 1.0, 3 cylindry wielopunktowy wtrysk paliwa A co do wtrysku to chodzi mi o to, że jest dodatkowy wtrysk przy 10, 13-tym obrocie wału. A powinno być - 1 wtrysk paliwa na wszystkie cylindry jednocześnie na jeden obrot walu. Czyli mam za każdym 10 obrotem niepotrzebny wtysk. Czyli jest jakaś nieprawidłowość w układzie wtryskowym.. :?: sprawdzałem:...
Nie wiem czy w tym modelu co masz nie jest podobnie: Przepraszam kolego, ale mieszasz dwie totalnie różne konstrukcje. Autor ma już nowszą maszynę. Jedno pytanie jest bez odpowiedzi: gdzie znajduje się termostat? W tej zmywarce termostatu nie ma. Funkcję sprawdzania temperatury pełnią dwa czujniki NTC zlokalizowane bezpośrednio na grzałce. Nie mniej...
Witaj. A czy szanowny kolega sprawdzał czujnik temperatury? Ta "gąbeczka" z drucikami przy teflonie. Co do braku czerni, proponuję zacząć od wymiany drutów elektrod. To podstawa w analogowych Canonach. A jak to nie pomoże to wywalić toner z wywoływaczki, umyć wałek magnetyczny acetonem i zasypać ORYGINALNYM tonerem. Kwestia ile kopii ma zrobiony bęben...
Jeżeli jesteś pewny to albo błąd odczytu temperatury, albo uszkodzony czujnik! Czym sprawdzana temperatura? Jaka temperatura jest w BIOS'ie?
Problem dotyczy zbyt dużego spalania zaczeło się od wysokich obrotów po odpaleniu które stopniowo opadają i tak samo jest podczas jazdy po dodaniu gazu wysokie obroty z byt wplno opadają Dodam że regulacja śrubka która styka się z bolcem wyeliminowała wysokie obroty ale to moje sztuczne działanie ale spalanie na poziomie 10L na 100 Km pozostało (Usterka...
Witam. Sprawdzałem czujnik temperatury cieczy w Golfie IV 1.9 TDI i okazało się że zrobiłem zwarcie które poszło na licznik i przez to nie działa wskaźnik paliwa, temperatury oraz miga kontrolka od poziomu płynu chłodniczego. Podmieniłem licznik z benzyny i wszystko działa ale niestety immo blokuje rozruch.. czy jest ktoś w stanie powiedzieć co się...
Mam kilka pytan odnosnie lutownic na gorace powietrze. czym jest transportowane gorace powietrze? chodzi mi glownie o izolacje termiczna. jakim czujnikiem jest sprawdzana temperatura?
W takim wypadku pozostaje pompa która ma za niskie obroty. Uszkodzony czujnik ntc. Jeśli go sprawdzałeś tylko w jednej temperaturze to źle. Najlepszy test to podmiana na nowy. Inna przyczyna w postaci niedrożnosci układu lub zaworu trójdrożnego. Przydalo by się również sprawdzić ciśnienie maksymalne palnika i sprawdzić z instrukcja. Ostatecznie uszkodzona...
W czasie jazdy? Sprawdzałeś płyn chłodniczy , jego stan?
Nie do końca w ten sposób. Przed uruchomieniem rozmrażania sprawdzają się stany czujników (temperatury, końca rozmrażania, różnicy ciśnienia itp. w zależności od modelu) -> otwiera się zawór defrost, który kieruje gorący czujnik do parowniku mijając zawór rozprężny (niektóre modele zaś zawierają grzałki 230v lub 380v) + zamyka się klapka defrost (żeby...
Witam mam ten sam problem, a mianowicie brak automatycznego ssania. Golf 3 93r. 1,6 +gaz, wtrysk jednopunkt. Samochód po odpaleniu gaśnie jak jest zimny, jak się rozgrzeje to już lepiej, ciężko też ustawić obroty gdyż nie mam obrotomierza. Coś mam nie tak chyba ze wskaźnikiem od temperatury nawet nie drgnie, nawet gdy samochód już ciepły ciągle nic....
Witam wszystkich. Tez mam taki problem i z tym samym autem czyli: Seicento 2002r 1.1 MPI + LPG Tartarini I mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem? Ja zrobiłem: - wymiana filtru powietrza - wymieniłem świece + przewody WM - podmiana sondy lambda (w celu sprawdzenia) - sprawdzanie czujnika temperatury cieczy - czyszczenie przepustnicy - zdemontowałem...
sprawdzanie czujnika doładowania sprawdzanie czujnika parkowania sprawdzanie czujnika przyspieszenia
iskra regulator napiąć pompa wtryskowa czujnik obrotów maszyna schemat
colos create wlacznik zmierzchowy
Telewizor wyświetla napis "OK" i nie reaguje - co robić? Tuleja zamykająca VW T5 - objawy zużycia i wymiana