Witam.Trochę mało informacji(jak podpięty gdzie przez przekaźnik do jakich świateł jakiś schemat mile widziany)
Najpierw [url=https://www.youtube.com/watch?v=IY9... dwa kable które będą potrzebne, a następnie poprzez te dwa kable wpinasz nadajnik i odbiornik testera w obwód z gniazdkami i sprawdzasz obwód z gniazdkami.
Na ten moment ograniczeń dodatkowych brak. sprawdza czy obwód między detalem a stołem jest zamknięty. I moje pytanie brzmi w jaki sposób można to zrealizować? Zasilacz i cewka przekaźnika. Mam do dyspozycji wejścia cyfrowe 24V Zestyk przekaźnika podaje 1 lub 0.
Ustawiłem multimetr na pozycje sprawdzania obwodu i przyłożyłem sondy do neutralnego przewodu z gniazdka i rury z gazem, obwód się zamyka. Bez wdawania się w szczegóły techniczne i zagadnienia prawne - obwód będzie się zamykał bo rura gazowa i przewód neutralny są gdzieś uziemione. Poważnym problemem byłoby gdyby np. żarówka wpięta pomiędzy rurę gazową...
Masz zwarcie. Schemat w dłoni i sprawdzanie poszczególnych obwodów. Swoją drogą co z bezpiecznikami. Nie są za duże wystawione.
Zawsze żaróweczka być powinna klasykiem na sprawdzanie obwodów prądowych, dobre rośnięcie prądu, świetne ograniczenie zarazem, no i wizualna kontrola.
Spróbuj podłączyć miernik (ustawiony na test ciągłości) do kondensatora elektrolitycznego. Lepiej zgodnie z jego biegunowością. Jakkolwiek od jednego razu mało skoroduje. Przy odpowiedniej wprawie (jeśli często się tak sprawdza) można z dźwięku orientować się, jaką pojemność ma kondensator (także ten, który jest w sprawdzanym obwodzie).
Jak piszesz o deszczu to pewnie gdzieś ci woda podtapia kable i stąd twoje problemy. Initializatia czyli sprawdzanie obwodów przez sterownik, po kontroli załącza się agregat z opóźnieniem 40s. Sprawdź jeszcze czy na przewodzie NEJMAN czyli zasilanie po stacyjce ginie napięcie po wyłączeniu zapłonu.
Według schematów grzałka powinna mieć dwa bezpieczniki, ale w sumie nie widzę co by mogło sprawdzać ten obwód. Chyba ze ekspres właśnie czeka na zmianę temperatury żeby móc kontynuować. Tu masz procedure resetu: https://obrazki.elektroda.pl/7571537400_...
Zwykle sterowniki sygnalizujące błędy sprawdzają ciągłość obwodu, a to oznacza konieczność podłączenia czujnika. Jeśli błąd nadal jest sygnalizowany (w przypadku sprawnego czujnika) to przyczyna jest w niesprawnym sterowniku.
Widziałem coś takiego w Seicento 1.1 mpi. Takie pulsowanie napięcia non stop, natomiast gdy sterownik potrzebował nagrzać sondę to puszczał stałe 12V. Po nagrzaniu znów wracał do pulsowania. Grzał tylko pierwszą sondę, nigdy nie widziałem żeby włączyło się grzanie drugiej. Błędów nigdy nie było więc chyba tak ma być. Te pulsowanie to pewnie sprawdzanie...
W tym telewizorze wykorzystuje się kineskop 16ЛК1Б (16LK1B). Napięcie zarzenia -1.35V - 0.28А. Zobaczyć rozgrzewanie można tylko w ciemności.Jeśli umiesz czytać schematy, pomogę ci z zaleceniami dotyczącymi sprawdzania elementów obwodu i napięć zasilania . Żadnych tranzystorów nawet nie próbuj zmieniać, dopóki nie przekonasz...
przełączasz miernik na sprawdzanie diody / ciągłości obwodu albo rezystancji i przykładasz z jednej strony do miejsca lutowania kabla a z drugiej do mini jack'a (po kolej wszystkie połączenia)
Czarny przewód (sondę) do "COM" a czerwony do "VΩmA" - potem ustawiasz albo na sprawdzanie ciągłości obwodu jeżeli taką opcje masz albo na mierzenie rezystancji. Przykładasz sondy do zacisków kolumnowych i sprawdzasz czy miernik pokaże ciągłość obwodu czy też nie - tak samo w rezystancji - powinien wskazać wartość zbliżoną głośnikowi - czyli jeżeli...
Jeszcze w latach 90-tych 90% elektryków sprawdzało ciągłość obwodu PE zwyczajną latarką płaską z baterią 4,5 wolta i żaróweczką 0,2 A. Bo właśnie te 200 mA w zupełności spełniało wymagania normy. Mam do tej pory. I działa, a jakże, szumnie nazywana przedzwonką
Witam, kupiłem na bazarze miernik, niby nowy bo był zafoliowany, ale jak sprawdzam ciągłość obwodu to buzer nie piszczy. Nie wiem czy ktoś źle buzer przylutował, na oko to luty wyglądają jak ręcznie lutowane grotówką w całym mierniku. Ktoś miał podobny problem ??
Jest, zasterowanie testerem, wtedy sprawdzamy całość, albo podanie masy na odpowiednią nóżkę przekaźnika, wtedy sprawdzamy tylko obwód wentylatora. Przyczyną braku pierwszego biegu w peżo najczęściej jest skorodowany przekaźnik albo uszkodzony rezystor I biegu. Tym niemniej opisane objawy nie wskazują na to. Test układu chłodzenia na obecność spalin...
Więc: masy, żarówki, wyłącznik awaryjnych, przełącznik pod kierownicą - do sprawdzenia. Możesz sobie zmajstrować obciążenie około 40W (np z żarówki R2) i obciążać obwód nominalnie i sprawdzać, czy przerywacz zaczyna pracować. Obwód jest prosty, niemal uniwersalny.
Możesz myśleć że Twój przypadek jest szczególny, ale ja radzę wziąć miernik i ustawić go na sprawdzanie ciągłości obwodów i sobie posprawdzać. Luty nie mają wyglądać tylko mają przewodzić. Można siąść i myśleć, albo można wydedukować że skoro sterowniki są pewne to sprawdzę coś innego.. Nie wiem czy doczytałeś że masz spróbować Uninstal i restartu.
Mam miernik DT-830D, problem polega na tym ze jak chcę sprawdzić np. bezpiecznik to nic nie słychać (bezpiecznik sprawny), pojawia się tylko wskazanie na wyświetlaczu. Tak jest od momentu kupienia. Co może być nie tak??? Jak to naprawić? Może jest źle podłączony głośniczek. Pomoże ktoś?
Sprawdzałeś obwód resetu CPU? Sprawdzałeś z odłączoną płytką klawiatury? (górną).
Kolego proste jedziesz i odpinasz po kolei obwód i sprawdzasz co przywiera.
A sprawdzałeś obwód sprzężenia zwrotnego na tych dwóch transportach, jest tam też TL431 (napięcie odniesienia) zapewne w obudowie SOT23 obok transoptorów. Nic nie napisałeś jakie są napięcia na tym TNY274. Jakie jest napięcie na kondensatorze (tym dużym) w stopniu wejściowym przetwornicy. Powinno być w okolicach 320VDC. Ten kondensator znajduje się...
A nie lepiej usunąć usterkę? Ile lat ma akumulator? Może z racji wieku sam z siebie się rozładowuje? Sprawdź go. Jeśli go wykluczysz, to potem sprawdzanie, który z obwodów bierze prąd. Nie zapomnij sprawdzić alternatora.
Co dalej? Dłubanie w elektronice i sprawdzanie elementów obwodu uszkodzonego pola.
Tego kategorycznie bym nie próbował! Może się skończyć upaleniem regulatora. Sprawa jest prosta. Zaczynasz od sprawdzenia akumulatora i jego porządnego naładowania. Jak się będzie ładował, to sprawdzasz po kolei obwód po obwodzie, odpinając resztę i sprawdzając jedynie dany obwód na jakimś zewnętrznym zasilaniu. Mi wygląda na brak masy i płynięcie prądu...
https://obrazki.elektroda.pl/3014728000_... Dodam jeszcze, że czasami, jak konsola nie włączała się włącznikiem normalnie, to dało się ją odpalić padem. A teraz ani pad, ani włącznik nie mogą jej uruchomić. Oto zdjęcie, w jaki sposób była mierzona płyta główna. To nie jest do sprawdzania obwodu, czy nie ma nigdzie zwarcia?
Nie widzialem tego tableta w srodku ale jesli jest tasma to zmierz miernikiem przejscia miedzy pinami tasmy z jednej strony do drugiej. Tzn np mierzysz przejscie miedzy pierszym pinem z jednego konca tasmy a pierszym pinem z drugiego konca tasmy miernikiem ustawionym na sprawdzanie ciaglosci obwodu. Przepraszam ze nie pisze z polskimi znakami ale odpisuje...
Psid 23 szyna przesyłu danych układ hamulcowy przyczepy fmi 5 prąd zbyt niski lub przerwany obwód. A sprawdzałeś złącza pneumatyczne miedzy autem a naczepa
Ale uwaga - ja wlaczam przycisk nr 1 - napiecie jest na obu obwodach (sprawdzam neomówka), Neonówka nie jest wskaźnikiem miarodajnym. Trzeba mieć/zrobić próbnik na żarówkę i wówczas sprawdzić napięcia na samym włączniku jak i pod sufitem (być może ta jedna faza nie dochodzi tam)
W Octavii drugiej generacji bez problemu możesz wyłączyć w module głównej elektryki (Bordnetz) sprawdzanie obwodu żarówek podświetlania tablicy rejestracyjnej, i żadnych błędów nie będzie. I nawet po założeniu LED nie będą "mrugać" na postoju.
Posprawdzałem wszystkie tranzystory (testerem ciągłości sprawdzałem obwód baza -emiter i baza kolektor) a wszystkie bc556 wymieniłem na nowe i nic to nie dało. Jakim napięciem zasilany jest przedwzmacniacz? u mnie jest 40V .
Wczoraj poprawiłem luty, dopatrzyłem się niewłaściwego połączenia pomiędzy ścieżkami usunąłem to zwarcie i wyłączyło po 6 godz. Nie sprawdzałem obwodu zwarcia, ważne ze jest OK.
Nie sprawdzaj obwodu sprzężenia zwrotnego, ale wymień go na znany, dobry!!!
Tu kolega ma racje. Styk Q3 62-61 pełni istotną role w zabezpieczeniu maszyny przed zanikiem ciśnienia oleju . Przeoczyłem ten styk stycznika Q3 sugerując sprawdzanie obwodu od punktu K2 56.58 ponieważ start układu w gwiazdę potrzebuje napięcia w tym miejscu.
Tez tak myślałem, tylko jak sprawdziłem miernikiem na sprawdzanie obwodu, to na tych dwóch lewych mi piszczy.
Bezpiecznik wyjmujesz, sprawdzasz za obwodem ! Czarny do jednej końcówki, czerwony do drugiej. Istnieje możliwość sprawdzenia w obwodzie ale musisz mieć dostęp do obu końcówek i mieć pewność iż w danej chwili jest napięcie w obwodzie z tym bezpiecznikiem. W takim przypadku ustawiasz miernik 3 pozycje w lewo na 20. Czarny do masy np do karoserii a czerwony...
Zacznij od tego, że masa ma być na odpowiednim miejscu tak w gnieździe, jak i we wtyczce. Do sprawdzania odpowiednich obwodów użyj próbnika napięcia 12V, lub żarówki 5W podłączając ją jednym końcem do masy, a drugim do odpowiedniego wtyku od poszczególnych obwodów.
Sprawdź kostkę, może kostka skorodowała czy coś( biały, zielony nalot na stykach) Najlepiej sprawdź czy wszystkie przewody są ok. Miernikiem na trybie sprawdzania ciągłości obwodu
Na przekaźniku 30 musi być stały plus. Bez zapłonu, słabo kolega bezpieczniki sprawdzał.
A czy ktoś z problemami odpalania sprawdzał już obwód paliwa niskiego ciśnienia. I ewentualnie szczelność na powrocie paliwa (przelewy)?
Obwód I pokazuje na zegarze 12bar. Obwód III pokazuje 8,5. A sprawdzałeś manometrem obwód II ? tam też powinno być 12 bar. Obwodu IV nie ma w menu a obwód V w tym pojeździe nie istnieje . Spróbuj zamienić czujnik.
Od sprawdzania obwodów i reszty instalacji są pomiary okresowe, a nie dziecinada.
Dokładne sprawdzanie obwodu G2 zaowocowało. Uszkodzony rezystor 750K w tym obwodzie.
Kupiłem Fazer 7777, który ma funkcję sprawdzania czołgiści obwodu plus wykrywa kable w ścianie, a ta funkcja się przydała, ponieważ na mieszkaniu był problem z otynkowanymi puszkami.
Tak ale sprawdzanie obwodów wysokoprądowych powinno być wykonywane próbówką. Powinno być to przyklejone w zasadach. Pozwala to skrócic nasze i pytających wypociny.
Domyślam się, że jeden z nich to PE , pytanie tylko który. Może ktoś wie jak rozwiązać tę zagadkę . Sprawdzić multimetrem "ciągłość przewodów"- np. wypiąć z zabezpieczenia, zwierać na końcu obwodu i sprawdzać omomierzem.
Takiej konkretnej płytki PCB nie kupisz. Możesz spróbować poszukać pod hasłem płytka PCB do słuchawek - podaj model słuchawek. Ale marne szanse abyś znalazł i kupił. Jedynie i jak na razie najlepszym wyjściem to sprawdź czy nie masz przerwanych , zwartych przewodów multimetrem ustawionym na zakres sprawdzania ciągłości obwodu.
Nie zapas. Współczynniki zmniejszające biorące pod uwagę : - długość linii - sposób ułożenia, miejsce ułożenia - ilość przewodów ułożonych obok siebie - harmoniczne itd. Jest nawet tabelka, w której obciążenie dla 1,5 mm² podano 22, a nawet 26 A (PN-IEC 60364-5-523), ale ... patrz jak wyżej. PS. Jaką tabelkę kolega sprawdzał ?
Jednak wcześniej było lepiej i wygodniej. Dzwoniłem na swoje lokalne biuro prosiłem o pomiar i było po sprawie. W wypadku linii telexowych dzwoniłem na inny rejon podawałem nr obwodu który sprawdzam i skąd dzwonię i zawsze mierzono mi obwód. Cieszę się iż zmieniłem branżę jeszcze z odprawą.
Więc kup miernik i zacznij sprawdzać obwód niskiego napięcia. Co wychodzi z uzwojenia wtórnego (niebieskie) transformatora - ustawienie miernika na VAC. Czy przechodzi przez mostek VDC, i gdzie znika. Prostownik po wlaczeniu ciuchuto chodzi Czyli pierwotne jest zasilane. Oczywiście zauważyłeś, że jest przełącznik 6/12V.
Miedzy baza a kondensatorem jest lut ? No na obrazku wyglada ze nie ustaw miernik na sprawdzanie obwodu i przedzwon cały układ moze gdziec zle zlutowałes. Od tego zacznij. Dodano po 23 Miedzy baza a kondensatorem jest zlutowane ? No na obrazku wyglada ze nie ustaw miernik na sprawdzanie obwodu i przedzwon cały układ moze gdziec zle zlutowałes. Od tego...
Witam. Wykonanie iskrobezpieczne. Miernik do ciągłości obwodów tzw. "oczko" IWO 4. Stosowane do sprawdzania ciągłości obwodów strzałowych w górnictwie. Szeroko używane też przez elektromonterów jako "oczko". Było też IWO 6 (6, o ile dobrze pamiętam) w kształcie miernika PEN, mierzył on obwody, jak i napięcie do 250 V AC oraz DC ze wskazaniem + i -....
Spiąłem aluminium w miejscu, gdzie była łączona miedź do lampy i we włączniku podpiąłem oprawkę z żarówką i też miga. Sprawdzałem obwód, do którego mam dostęp.
Nie napisałem, że sprawdzam woltomierzem... Używam funkcji sprawdzania obwodów w multimetrze i wszystkie sprawdzone kable nie są przerwane; jak również nie ma między nimi przebicia. Sprawdzę jeszcze raz przełącznik (tym razem z obciążeniem) bo kiedyś spotkałem się w fordzie z przełącznikiem, który na mierniku zamykał obwód a pod większym obciążeniem...
A jeszcze mam takie pytanie, podłączyłem jak napisałeś i teraz jak sprawdzam obwód, to wszędzie mam, tak jakby wszystko na "kupe" było podłączone, to dobrze ?
Czy ten miernik ma w ogóle funkcje sprawdzania ciągłości? Jak ma tester diod LED to i powinien mieć tester sprawdzania obwodu.
No niestety takie organoleptyczne sprawdzanie guzik daje. Musisz sprawdzić ciągłość obwodu multimetrem. Warto zdemontować moduł i przyjrzeć się mu a szczególnie w jakim stanie będzie przekaźnik załączający grzałkę.
Ustaw miernik na 200om. Podłącz jedną jego końcówkę do styku w złączu do którego dołączony jest przekaźnik wentylatora. Drugą końcówką miernika szukaj elementu który połączony jest ze stykiem przekaźnika tj omomierz pokaże Ci 0,0om lub tyle ile pokazuje przy zwarciu przewodów (często jest to 0,1 do 0,5om). Znajdziesz element pomiędzy którym a stykiem...
Nie wiem co to za mierniki sygnalizator. Jak masz multimetr to wymontuj elektrozawór z pralki i sprawdź cewkę omomierzem czy nie ma zwarcia, przerwy. W którym miejscu buczy? Jak w miejscu elektrozaworu to do sprawdzenia elektrozawór. Miałem na myśli miernik, multimetr jak kto woli z funkcją sygnalizatora do sprawdzania obwodu zamkniętego.
Dziękuję. Gdybym był tego świadom wcześniej zaoszczędził bym sobie kilku godzin sprawdzania obwodów. Teraz zapamiętam - impedancja pojemnościowa.
Multimetrem na funkcji sprawdzania ciągłości obwodu.
Witam. Niestety z wypowiedzi to jednoznacznie nie wynikało. Podmeniałem strony na płycie zasilania słabsza strona wyświetla prawidłowo a druga słabiej Sprawdzilem napięcia wejściowe na obydwu stronach jest 280v A jak prądy. Sprawdzałeś kondensatory elektrolityczne w obwodach układu podświetlania - lubią wysiadać. Zrób jakieś zdjęcia obwodów zasilania...
Trzeba zrobić obwód na odpowiednią częstotliwość - podejrzewam, że zakres regulacji jest powyżej 225kHz - 150 zwojów to raczej za mało, ja stosowałem cewki 100 zwojów, ale z kondensatorem 1nF; myślę, że do kondensatora 370pF trzeba mieć ponad 200. Jeśli możesz odebrać innym radiem 225kHz i ono ma antenę ferrytową, to możesz użyć tego innego radia do...
Witam Czy sprawdzałeś obwód wzbudzenia ?? Z tego co pamietam to w takiej spawarce gdzies od spodu jest puszeczka z 4 diodami prostowniczymi. Najczęściej ona lub przewody doprowadzające ulegały uszkodzeniu - bez wzbudzenia nie spawała. Diody chyba 5A (obudowy podobne do BYP680...). Pozdrawiam SIEKIER'A :twisted:
O to mi chodziło :) Dzięki:) Czekając na odpowiedź, sprawdziłem przełącznik od grzałki RY2 okazało się, że jest spalony, RY1 jest ok. Jest sens sprawdzać obwód bez tego włącznika grzałki?
Topienie się przewodu, to raczej skutek, a nie przyczyna problemu. Masz do przejrzenia obwód oświetlenia. Po kolei sprawdzaj poszczególne elementy tego obwodu. Na tym bezpieczniku jest też oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Tam sprawdzałeś? To się stało tak samo? Czy grzebane coś było w aucie?
Hydrostat sprawdzasz dmuchając w niego a multimetrem na teście ciągłości obwodu sprawdzasz czy łączy ze sobą dane pary styków, tutaj przykład: http://www.pralkoporadnik.mkwe.pl/hydros... Musisz ustalić który styk łączy z którym w Twoim hydrostacie. Wężyk nie ma dużego przekroju, ale bez większego wysiłku podczas dmuchnięcia powinieneś...
A czy sprawdzałeś obwód Zobla na wyjściu - może R113 jest przepalony? A co to ma do rzecz? NIC.
Ehh średnio raz na 2 tygodnie jest podobny temat, tak ciężko przeglądnąć? Ile obwodów zabezpiecza ten RCD? Odpinaj po kolei przewody neutralne tych obwodów i załączaj RCD - odpinasz, sprawdzasz podpinasz i odpinasz kolejny i tak wszystkie obwody pod tym aparatem.
Zdaje się kluczowe jest „z odpalonym silnikiem”. Gdzieś czytałem, że sprawdzanie ciągłości obwodów żarówek odbywa się podczas inicjalizacji modułów.
Zacznij sprawdzanie od obwodu pomiaru napięcia w sterowniku. Być może sterownik jest po zalaniu.
tak, VIC nie mierzy rezystancji tylko kontroluje, czy obwód jest połączony do masy.To prosty obwód szeregowy na zasadzie lampek choinkowych (bo maja teraz sezon...).Jeden koniec obwodu jest podłączony do masy (i co najlepsze-w kabinie!),a drugi koniec wiedzie do VIC-a. Przerwanie obwodu sygnalizuje na desce ostrzeżenie. Nie baw się w pomiar rezystancji...
Sprawdzałem miernikiem obwód czy piszczy. Zegar ustawiony odlicza, dźwięk po odliczaniu jest. Jak sprawdzić przełącznik funkcji?
szeregowo podłącz szeregowo przez żarówkę np. H4 , np w miejsce bezpiecznika lub przed przerywaczem i włącz sprawdzany obwód sprawdzaj wiązki , ruszaj kablami jak będzie zwarcie żarówka błyśnie i nie spali bezpiecznika pewnie w tylnej lampie blaszka zwiera się do masy od żarówki , lub we wtyczce lampy są stopione styki
Tak łopatologicznie wyobraź sobie, że to są po prostu 3 oddzielne cewki każda ma początek i koniec. Bierzesz multimetr, lub nawet prostownik podpinasz to pierwszego przewodu, który wystaje z silnika teraz multimetr ustawiony na sprawdzanie ciągłości obwodu lub pomiar rezystancji i szukasz drugiego przewodu wystającego z silnika na którym będziesz miał...
Grzeje nawet na programie płukania. Sprawdzałeś obwód sterowania przekaźnikiem? To będzie chyba tranzystor Q4 (sprawdź go). Sprawdź czy w momencie włączenia zmywarki od razu jest wysterowywany przekaźnik (przez R27, Q4) i załączana grzałka. Sprawdź napięcia zasilające.
Sprawdzałeś obwód identyfikacji? Może on "wycisza" regulację głosu? Na pin 2 procesora masz impulsy o regulowanej szerokości. Masz oscyloskop, żeby to obejrzeć?
Na początku prawy kanał działał dopiero jak się podało dużą moc, tak jakby się wtedy 'odblokowywał'. można już było ściszyć etc. Jak to naprawić? Szukaj zimnego lutu, przerwy w połączeniu itp. być może kabel sygnałowy we wzmacniaczu jest gdzieś przerwany, nie mogę tego sprawdzić bo mój woltomierz nie jest dostatecznie czuły by wykryć niewzmocniony...
Jak multimetr z funkcją sprawdzania ciągłości obwodu to jedną z sond pomiarowych przytknij w miejsce jednego z wyprowadzeń czujnika temperatury a drugą sondą pomiarową śledź drogę do , którego miejsca idzie ścieżka od czujnika temperatury. W ten sam sposób możesz sprawdzić co steruje trakiem. Tylko wykonuj to z odłączonym zasilaniem sieciowym 230V.
To proste, musisz tylko dostać się do nich. Ten który nie przełącza jest do wymiany. Sprawdzasz testem ciągłości obwodu podczas przełączania ich, można je wyjąć tylko ostrożnie i najlepiej jak rozpinasz przewody dobrze je oznacz bo będzie problem. Mikrowłączniki są standardowe. Kup najlepiej nowe i je wymień. Jak dobrze pamiętam dwa są na dwa konektory...
Sprawdzałem ciągłość obwodu że stykami żarówek wewnątrz oprawek z obudową całego kinkietu i nie na przejścia. Więc skąd bierze się napięcie na kinkiecie. Czy ono się jakoś indukuje na aluminiowej obudowie?
Po przyłożeniu przewodów miernika do styków 1 i 2 nie pokazuje żadnej rezystancji na żadnym zakresie włącznie z opcją sprawdzania ciągłości obwodu.
Co to są te styki bezpotencjałowe i jak to sprawdzić czy faktycznie one są? To znaczy że nie ma tam być żadnego napięcia, chodzi o moduł, podłącz pod GND i COM multimetr, multimetr nie powinien wskazać napięcia. Dodatkowo możesz sprawdzić czy o te styki chodzi, ustaw multimetr na buzer (sprawdzanie ciągłości obwodu), podłącz pod COM i NO modułu i na...
No to teraz rękawy zakasać i przeglądać wiązki, odpinać co się da i sprawdzać czy dalej jest obwód przeciążony, najlepiej w miejsce bezpiecznika wstawić żarówkę 55w i obserwować jej jasność, jak znajdziesz przyczynę, światło ściemnieje. Dodano po 5 Rozpiska bezpieczników.
Ta kontrolka świeci się kiedy jest problem z odblokowaniem ECM. Przyczyna może być rożna - od uszkodzonej pastylki w kluczu, przez problemy w antenie immobilisera, usterkę w BSI - aż po zgnite wiązki w komorze silnika i brak zasilania na komputerze wtrysku (a kto zna Jumpera ten wie o czym mowa). Tak więc prostej odpowiedzi nie ma a naprawa wymaga wiedzy...
Heh, no nie takiej porady szukałem Proszę bardzo: -probówka i sprawdzamy obwód wykonawczy CZ -ta sama probówka i sprawdzamy sterowania Pomocna będzie też żarówka 21 W Zadasz pytanie "jak?" , czy na razie wystarczy?
Zawsze na początek sprawdzam obwód drzwi, klapy silnika i bagażnik. Lampka oświetlenia wew. nie zapala się więć zakładam że jest OK. Ponawiam prośbę o instrukcję.
Jeżeli silnik pracuje cały czas więc można założyć że mosfet ma przebicie, więc na mierniku na sprawdzaniu ciągłości obwodu będzie przejście. Podaj więcej szczegółów, symbol układu, zdjęcia.
Witam Wie ktoś jak to jest z tymi modułami Siemens'a? Faktycznie nie ma możliwości sprawdzania obwodu na wypadek zwarcia?bo jeśli nie ma to pozostaje mi to co proponował mi pracownik firmy Siemens, czyli tylko 3 stany...
Nie wiem czy ma to sens ale sprawdzałem tranzystory miernikiem, na teście ciągłości obwodu wyszło że mają zwarcie. Sens to ma. Masz uszkodzone tranzystory mocy. I być może coś jeszcze.
Szukaj co przywiera, schemat masz, bierz amperomierz i sprawdzaj obwody po kolei, skoro lampka przygasa to gdzieś masz jeszcze zwarcie .
Po wpięciu tylko do prądu woda leci nawet jak zmywarka nie jest włączona Czyli wracasz do pcb i sprawdzasz obwód wysterowania uszkodzonego triaka, coś jeszcze uszkodzone znajdziesz. a najlepsze jest to ze woda wogule nie wpływa do zmywarki tylko odrazu wylatuje rura wylotową pompa pracuje ?
Witam Może ktoś miał podobny problem. Led H7 zamiast zwykłej h7 założony do testów. Dziwna sprawa po otwarciu którychkolwiek drzwi następuję krótki błysk. Po odpaleniu światła działąja normalnie. Moje pytanie czy można wyeliminować ten błysk? Może ktoś miał cos takiego. Podejrzewam sprawdzanie obwodów.
są do wymiany wszystkie elementy przedwzmacniacza A skąd taki wniosek? Zacznij sprawdzanie od obwodów lampy EL 84 - napięcie anodowe, napięcie siatki II. Od tego zaczynamy. Możesz dotknąć wkrętakiem do siatki I lampy EL 84 i powinien być słyszalny brum w głośniku. Słychać trzask w głośniku po wciśnięciu klawisza ,,zapis" ?
To dośc leciwy sprżet sam swego czasu byłem jego użytkownikiem,moze winne są kondensatory elektrolityczne,w tak wiekowym sprżecie moga one być już wyschniete,od nich zacząłbym sprawdzanie obwodów wejścia magnetofonowego. Pozdrawiam :)
Trzeba dobrać czujnik temperatury pod Twoją elektronikę więc niezbędny jest numer serwisowy z tabliczki znamionowej. Czujnik można zmierzyć i sprawdzić. Jeśli czujnik będzie sprawny to sprawdzasz jego obwód elektryczny czyli przewody którymi połączony jest z modułem. Modułu sam nie sprawdzisz bo już robota dla elektronika gdyby zaszła taka konieczność....
Potrzebne będą: - miernik uniwersalny z funkcją sprawdzania ciągłości obwodów, - rysunek wyprowadzeń dowolnej wkładki dynamicznej, najlepiej firmy AT. - rysunek objaśniający funkcje styków wtyku DIN-5. Wskazówka, wykorzystuje się tylko trzy, jeśli sygnał ma trafić do wzmacniacza z wejściem typu kanał lewy, prawy i masa. Powodzenia.
Zgadza się Chyba że facet który to zrobił zrobił to nie profesjonalnie To może być tylko coś na płytce? Kto to robił ? Może nie musi, ciężko po takim filmiku, który przy okazji zniekształca rzeczywisty dźwięk ocenić to. Po filmiku jak pisałem zaczął bym od sprawdzania obwodu zasilania niskonapięciowego modułu.
Więc je zastosuj, te dobre, prawidłowe, w czym problem? Problem polega na tym, że to jest bardzo dużo pracy. Nie będę tego robił tylko dlatego, że autor tematu chce sprawdzać czy teoria obwodów zgadza się z praktyką.
sprawdzanie obwodu żarówką ciągłości obwodu transmitancja obwodu
motorola modulacji mitsubishi pajero wtrysk wymiana gąbka
saunier duval sterowanie saunier duval sterowanie
Wybór silnika do wózka widłowego: elektryczny, spalinowy czy hybrydowy? Wymiary zmywarki Whirlpool ADG 7340 do zabudowy