Witam..... Myślę że można zaadoptować ten układ: po dodaniu woltomierza na wyjściu jest gotowy tester. Pozdrawiam.....
Witam.Schemat jest niepotrzebny.Regulator podłańczasz tak samo jak jest podłączony w alternatorze inaczej się nieda.Na szczotki dajesz obciążenie np.żarówkę 5W i obserwujesz kiedy sie zapala i gaśnie.Gasnąć powinna pomiędzy 13,8 a 14.7V.
Sprawdzenie regulatora trójfazowego nie jest proste w domowych warunkach. Jednak diagnoza układu ładowania w większości motocykli japońskich jest bardzo prosta - należy zmierzyć napięcie zmienne międzyfazowe z alternatora między wszystkimi 3 fazami przy 5000 obrotów, porównać z danymi z serwisówki (przeważnie powinno zawierać się w granicach 70 - 80V...
Zasilaczyk i sprawdzamy regulator. Żarówka na szczotki i sprawdzamy napięcie włączenia prądu wzbudzenia i napięcie wyłączenia. kolego, piszesz w dziale "elektryka samochodowa", pewne minimum wiedzy jest wymagane! Poza tym co znaczy, że tamten miał stare szczotki? Ilez to roboty wlutowac nowe, np z malucha (rozmiar poprzeczny 4x7mm)?
W sumie temat sprawdzania regulatorów już był, potrzeba płynnej regulacji napięcia np. do 16V Co do wydajności prądowej to... a żeby nie było że tak na tacy podaję ---> rezystancja wirnika koło 3Ω napięcie akumulatora to daje nam prąd wartości...
jak się szybko naładowuje i szybko rozładowuje to znaczy, że jego pojemność zniknęła w pomroce dziejów i należałoby się zastanowić nad nowym akumulatorkiem.. a'propos - sprawdzałeś regulator napięcia? może jest uszkodzony? ..a w moim superturbo takie objawy są jak się klemy zapaskudzą - niezależnie która masowa czy plusowa - więc oczyść dokładnie obydwie...
Sprawdzał kolega regulator ciśnienia doładowania? Czy styki nie mają rezystancji pasożytniczej i czy przewody ciśnieniowe są szczelne?
Nie można prosto wytłumaczyć, czy był to wadliwy regulator, czy to wina pomiarów wykonanych przez ciebie, np. sprawdzanie napięcia na wyjściu z regulatora na za niskim zakresie napięciowym, albo na zaciskach amperomierza.
Regulator napięcia sprawdzamy mierząc napięcie na jego wejściu i wyjściu w czasie pracy a nie testerem diod
3 kabelek jest do sprawdzania obrotów wentylatora.
Sprawdzanie regulatora: http://obrazki.elektroda.pl/7792644600_1... Jak będziesz zmieniał napięcie na zasilaczu trzeba znaleźć takie przy którym żarówka na szczotkach będzie świeciła z połową intensywności (ok. 14,3V). To będzie napięcie ładowania. Poniżej tej wartości żarówka będzie świeciła z pełną mocą, a powyżej przygaśnie. Inne zachowanie...
Czy sprawdzałeś nap z regulatora, dyskoteka pojawia się po przekroczeniu 15V , lub brak masy
Sprawdzałeś regulator ciśnienia na pompie i jego wysterowanie? Może zaworek się przycina?
Regulator napięcia sprawdzałeś?? kapturek od świecy i przewód.
Sprawa prosta spradzasz jakie napięcie sterowania dochodzi do regulatora, oraz sprawdzasz masę i zasilanie silnoprądowe. I już wiesz gdzie uszkodzenie. Po odpięciu sterowania od regulatora wentylator powinien stanąć.
czy sprawdzałeś regulator obrotów idz w tym kierunku
A sprawdzałeś regulator?.
A regulator w pompie sprawdzałeś/podmieniałeś?
Motronic opisz Twoją metodę sprawdzania regulatora na zasilaczu regulowanym.
Sprawdzałeś regulator (potencjometr) czy nie jest uszkodzony?
Jak to jest nowszy regulator z komunikacją na LIN to w domu prymitywnymi metodami nie sprawdzisz, potrzeba droższy sprzęt niż wiertarka...
wymień TDA1085C i triak / tachometr sprawdzałeś
Ale co tu sprawdzać, regulator jest uwalony i tyle.
Jak nie ma hamulcy, to do odstrzału do sprawdzenia zawór przekaźnikowy, a nie jakieś ABSy, czy regulatory. Przecież zawór przekaźnikowy wbudowany jest w regulatorze i nie ma innego na tym układzie do hamulca nożnego...... Więc nie wiem skąd teoria sprawdzania zaworu przekaźnikowego skoro regulator działa.
Panie Grzegorzu nie mam zamiaru wykreślać charakterystyk prądnicy. Moim zdaniem coś jest nie tak z regulatorem i chce go sprawdzić. Wszystko ok, tylko teraz nawet nie wiesz czy sama prądnica jest sprawna. Ja to robię tak, że na stole podłączam prądnicę "na krótko" z pominięciem regulatora i sprawdzam sprawność samej prądnicy przy obciążeniu znamionowym....
Jesteś pewien że regulator jest uszkodzony? Sprawdzałeś akumulator, napięcie ładowania, stan połączenia "sense", uzwojenie alternatora? Proponuję poszukać podobnego regulatora od motocykli, widzę po oznaczeniu SH678 kilkanaście zastosowań różnych wariantów. Cena regulatora to koszt w przedziale 200 - 300 zł.
W Renóweczkach regulator amatorsko najlepiej jest to sprawdzić tak: -zdejmujemy pasek klinowy z alternatora -właczamy kluczyk w stacyjce -kręcimy kołem pasowym alternatora-powinno się obracać z wyczuwalnym oporem.Dzieje się tak bo wirnik wytwarza moment hamujący.Alternator tam jest obcowzbudny.Jeżeli oporu nie czuć to: -sprawdzamy czy jest napiecie...
Zapomniałem dodać że ten układ nadaje się do sprawdzania regulatorów w których nie ma sterowania PWMem, lub transmisji szeregowej bo takich wynalazków jest coraz więcej.
Przy regulatorze brak napięcia sprawdzałem przy podpiętym i odpiętym
kolego a sprawdzałeś regulator napięcia????
Sprawdzanie regulatora opisywane wiele razy - zapraszam do wyszukiwarki. Zamykam
Przy sprawdzaniu żółtych przewodów na kostce miernik swiruje i wskazuje od 0-30 na pomiarze produ zmiennego. Na YT jest instrukcja jak sprawdzać regulator i tym się posiłkowałem ( https://youtu.be/u1wiYf-nhs4 ). Akumulator mierzyłem wydaje się ok. Na wszelki wypadek poszedł do ładownia. Dodano po 8 Gdzie te 31V? Chyba akumulator złom. Kolejność faz...
Witam Jeżeli po podłączeniu obciążenia i znika napięcie to coś po drodze nie łączy ,sprawdzasz napięcie bezpośrednio na zasilaniu bez regulatora ? A sprawdź silnik bezpośrednio do akumulatora czy chodzi swobodnie zmierzyć prąd by pasowalo . Pozdrawiam .
A sprawdzałeś regulator temperatury?
nie sprawdzałem regulatora. regulator to zwykły auraton.latem miałem przestawiony na tryb letni i tez grzało
A sprawdzałeś regulator obrotów?dochodzi napięcie do silnika na tą kostkę ośmiopinową?
Przetwornicy nie planuje podpinać, wszystko na 12V, maks. 50W. Sprawdzałeś ten regulator bez akumulatora, tylko z odbiornikiem?
A sprawdzałeś regulator B+? Jest zrealizowanu na trnzystorze FET. Możliwe, że ma zwarcie.
Sprawdzałeś mostek?
Dalsze instrukcje sprawdzania tego modułu przesyłam na PW
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
W pierwszej kolejności to doprowadź tą płytkę do jakiegoś porządku, wygląda jakby ktoś ją zmasakrował, a potem dopiero można zacząć cokolwiek sprawdzać.
Na uruchomionym silniku nie można zmierzyć napięcia ponieważ miernik wariuje... nie pokazuje konkretnej wartości. Akumulator AGM 5 Ah Nie sprawdzałem pozycyjnych.
W tym ustrojstwie jest jeszcze termostat , który w zależności od temperatury przepuszcza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia bądź podgrzewacza paliwa. Co do sprawdzania regulatora w obudowie filtra oraz regulatora w samej pompie to pamiętam że w jakimś podobnym temacie było to opisane przez "Georgesr" także poszperaj na forum.
Skuter Peugeot Django 50 2t . Mam dylemat spaliło mi z tyłu lampę LED .Sprawdzam regulator napiecia mam tak na pinach na regulatorze napiecia.Ładowanie po dodaniu gazu max DC 14.52V Prąd na światła z regulatora wynik na wolnych obrotach AC 12.86V po dodaniu gazu 13.42V nie za duży idzie prąd na te LEDy? Na lampie jest 12V ? https://obrazki.elektroda.pl/8935178400_...
Poczytaj trochę i zrezygnuj z pojedynczych tranzystorów. Jaką masz częstotliwość sterowania i czy sprawdzałeś dokładność wyłączania mosfeta /oscyloskop/?
Właśnie sprawdzam ten regulator u siebie i nie ma żadnych wskazań na 3 przewodach / wirnik jest po wymianie i działa bez tej elektroniki można wymienić ten triak lub coś innego? https://obrazki.elektroda.pl/8449533200_...
Sprawdziłem wszystkie kondensatory na całej płycie, zero zwarć. A grzeje się tylko ten regulator, sprawdzałem kamerą termowizyjną. Na stronie mouser jest ten regulator ale stan w magazynie 0 :)
Tzn, mam wszystkie elementy wylutować i dopiero sprawdzać??
a sprawdzałeś regulator ciśnienia tego paliwa objawy jakie opisałeś mogą być od uszkodzonej /zbyt małe ciśnienie/pompy ale również należy sprawdzić regulator cisnienia na listwie wtryskiwaczy
Potrzebuje pomocy w sprawie regulatora napięcia. Gdy odpalę ciągnik po zmierzeniu ładowanie wynosi ponad 16 v. Sprawdzałem regulator i zwora między stykami nie działa tak jakby cewka była uszkodzona. Nie wiem co mam robić.
Wentylator od laptopa ma w sobie elektronikę i ona prawdopodobnie źle reaguje na zasilanie pocięte modulacją szerokości impulsów. Niby sprawdzałem, co dzieje się z napięciem na wyjściu regulatora przy podłączonym wentylatorze, i płynnie się zmienia Sprawdzałeś oscyloskopem? Ile kabelków ma twój wentylator? W niektórych jest opcja zadawania obrotów dodatkowym...
Ma być!!!!!!! Tzn przejście jest gdy jest zamontowany regulator, gdy sprawdzam bez regulatora to przejścia niema pomiędzy oba pierścieniami.
Do Janek 66 Jeżeli używasz do ładowania akumulatorów włącz równolegle do uzwojenia pierwotnego gasik (złożony z kondensatora 0,1 uf +szeregowo rezystor 56Ω)- pomaga. Przy galwanizowaniu nie sprawdzałem.
Hmm... ciężki temat, jeśli nie jest to w niczym uciążliwe to dałbym sobie spokój. Aha a sprawdzałeś regulator wolnych obrotów? Ale raczej byłby to troche inny efekt
Dość problematyczny ten regulator. Sprawdzałeś może koszt nowego?
Witam, miałem podobny do Twojego problem, wymieniałem triaka w regulatorze wyważenia bębna, sprawdzałem prądniczkę (czujnik obrotów), w końcu okazało się że styki w przycisku od wirowania skorodowały. Po wyczyszczeniu pralka zaczęła normalnie wirować. Sprawdź ten przełącznik, może u Ciebie też jest to samo :-)
Czujnik kolega sprawdzał?
Ten silnik ma jakieś tam chłodzenie. Jeśli są objawy przegrzania silnika, to trzeba sprawdzać to chłodzenie. Niesprawny regulator obrotów to niestabilne obroty.
Tak, to też znalazłem, lecz żeby zmienić typ termopary, trzeba to zrobić w opcji inPt, a tam nie ma tego co w instrukcji pisze, tylko są 2 opcje do wyboru - Pt100 i Pt1000. A ja mam typ N. Przerwy w obwodzie też nie ma, już wielokrotnie sprawdzałem.
Wtryski były nowe czy "nowe" = inne, używane? Sprawdzałeś regulator ciśnienia CR? Może po awarii TC po prostu zostało sporo oleju w układzie wydechowym, to będzie dłuuuugo dymiło. Rozłącz wydech za kolektorem i zobacz czy tam też dymi.
Mam kłopot z obrotami. Sprawdzałem regulator wolnych obrotów, jest sprawny. Sprawdzałem czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, układ szczelny. Przepustnica czysta. Symptomy: Przy odpalaniu na zimnym obroty skaczą 500 - 1500 Po rozgrzaniu 870 - 1000 Spodkał się ktoś z czymś takim? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
W przypadku grzałek dobrze sprawdzają się regulatory grupowe. https://sklep.avt.pl/avt5067.html
błędów w sterowniku żadnych nie ma jestem na etapie sprawdzania regulatora biegu jałowego i przepustnicy jakbyście mieli jakieś pomysły to podrzućcie czyszczenie nic nie dało aczkolwiek było dużo syfu. sprawdzę jutro przepływomierz na testerze może to on daje ciała pozdrawiam
Użyj przycisku ,, szukaj,, Ten temat sprawdzania regulatorów na stole był przerabiany są nawet fotki. Pamiętaj jednak że nie wszystkie regulatory po wymontowaniu z rozrusznika da się sprawdzić na stole. Może czas sobie dać spokój z takim doradzaniem? Regulamin pkt. 8.1
Czujnik na 1 pin jest bez znaczenia dla pracy silnika, on jest tylko od wskaźnika na desce. Sterownik wtrysku korzysta z tego dwupinowego czujnika (jest w okolicy termostatu). Nie miałeś wymienianej pompy paliwa? Sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa? Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa (w ogóle wiesz, gdzie on jest)?
No to regulator sprawny, mostek padł ewentualnie uzwojenie. Aaa, wirnik sprawdzałeś?
Regulator napięcia bardzo łatwo sprawdza się przy pomocy zasilacza regulowanego w zakresie 11do 15 wolt. I małej zarówki. Regulator należy podłączyć w takim układzie jak pracował w alternatorze, i zamiast uzwojeń wirnika [szczotki] podłączyć żarówkę.Przy napieciu niższym od 13,8 wolta. Żarówka powinna świecić. A wraz ze zwiększaniem napięcia nagle gasnąć,...
Być może zasugerowałem się poprzednim postem. Ale to bardzo łatwo sprawdzisz czy jest LIN - wypinasz ten pojedyńczy kabelek od "wzbudzenia" i jeżeli napięcia ustala się na poziomie około 13,7 to jest tam LIN. Ja wiem że można założyć zwykły regulator, tylko pozostaje problem palącej się lampki akumulatora. A jak masz fajny schemat to go pokaż (rozumiem...
Jack63 chyba chcesz ze mnie zrobic kompletego idiote, regulator jest wpiety ROWNOLEGLE w instalacje czyli jednym przewodem napiecie dochodzi do niego drugim sie "wydostaje" a mase bierze on poprzez radiator przykrecony do ramy! I chyba logiczne jest ze skoro przed regulatorem przy sprawdzaniu probowka swieci sie ona a za nim juz nie to wiadomo ze jest...
Blokowane filtry powietrza, upewnij się, że filtry powietrza są czyste/spód-bok prawa,lewa strona/ Piekarnik znajduje się w pobliżu źródła gorącego powietrza Piekarnik jest pusty Uszkodzenie wentylatora chłodzącego/spód wewnątrz/lub jego regulatora Uszkodzenie magnetronu /to sprawdzałeś przez podmianę/
(at)entermen, wg mnie, jeżeli sprawdzasz tak jak na rysunku w poście #19, to źle to sprawdzasz. Powinieneś sprawdzić ja się zachowuje żarówka podłączona pod skrajne (zewnętrzne) piny wtyczki. Przy sprawnym regulatorze, żarówka powinna się zapalić po naciśnięciu regulatora i jasność jej powinna rosnąć w miarę zwiększania nacisku.
Witam napisze od początku a więc znajomy miał włączony amplituner i na działającym odłączał głośniki i nie wiadomo co ale po uruchomieniu już normalnie się nie uruchomił. zadziałała ochrona czyli tak zwany protect na włączonym zasilaniu świeciła się czerwona po uruchomieniu przycisku włączał się po czym z zielonej diody przechodzi w mrugającą czerwona...
Do angielo. Jeśli przy podaniu 24v na wirnik na wyjściu masz 90V, to na 90% obstawiam wirnik (nawinięty drutem aluminiowym). Przewiń wirnik (drut 0,5mm2, po 700 zwojów na cewkę - tu masz 2 cewki). Po tym odpal agregat, podłącz 24v na szczotki wirnika i zmierz napięcie, jeśli będzie ok 220-230v, to jest ok. Podłącz regulator AVR (to czarne pudełeczko)...
Skoro to jest symulator do sprawdzania regulatorów, to na diabła wydajność aż 25A? . Do kontroli i regulacji ogranicznika prądu. Zupełnie nie wiem czemu uparłeś się na przetwornicę. We wczesnych latach 90 zrobiłem taki tester do kontroli i regulacji dwu i trójrdzeniownych regulatorów oparty o zasilacz o działniu liniowym.
Zacznij sprawdzanie od regulatora B+ (2sj306) i elementów dookoła. Sprawdź diodę D751.
Zrobiłeś zwarcie, mógł się uszkodzić chipset :-( A tak w ogóle to co chciałeś mierzyć tym miernikiem? Do sprawdzania portów USB są specjalne mierniki. Zacząłbym od wylutowania tego regulatora ale nie wiem czy jest jeszcze sens.
http://obrazki.elektroda.pl/4177062200_1... Problem polega na tym, że w najmniejszym położeniu potencjometru (130k) mam na wyjściu ok 100V, a pod obciążeniem (w tym przypadku transformator 24V/100W) około 50V. Co to znaczy pod obciążeniem? Czyżbyś wcześniej sprawdzał regulator z triakiem bez obciążenia? Wartości tam są też bez sensu...
Co to są "diódy"? Czy z tej naklejki, widocznej na ostrym i czytelnym zdjęciu, można odczytać model alternatora? Sprawdzałeś ile diod jest na mostku? Sprawdzałeś czy szczotkotrzymacz jest zintegrowany z regulatorem? Sprawdzałeś czy szczotki są izolowane od masy?
Jak już chcesz zmierzyć napięcie, to spróbuj podłączyć pod to jakąś żarówkę. Bo często napięcie bez obciążenia jest wyższe. Regulator sprawdzałem w motocyklu z włączonymi wszystkimi światłami.
Chciałbym zbudować jakiś układ do sprawdzania regulatora w warsztacie (żebym nie musiał co chwilę biegać do pralki). Nie mam prądniczki, więc problem polega na tym, żeby ją czymś zastąpić w prosty sposób. skryn - wiem, że ten regulator można naprawić bez schematu, jednak kiedy wymiana "pewniaków" nie dała efektów, więc chciałbym się w niego bardziej...
No właśnie tylko tą cewkę miałem na myśli. Ma wystarczającą wydajność. Do tego należy zamontować prostownik z ograniczeniem napięcia (Lub przetwornicę ) bo co prawda proponowana lampa ma max napięcie 30V ale lepiej tego nie sprawdzać. Większość regulatorów wymaga akumulatora.
Witam, mam problem z instalacją elektryczną w mojej maszynie. Po złożeniu motocykla po remoncie gdy podłączam akumulator świeci się światło mijania niezależnie od pozycji kluczyka w stacyjce. Światło powinno palić się dopiero po odpaleniu motocykla (włącza się samo po uruchomieniu silnika ). Zauważyłem, że gdy odłączę regulator napięcia światło gaśnie...
Jeśli sprawdzasz ładowanie poprzez pomiar napięcia na wyjściu regulatora bez podłączonego akumulatora, to nie mamy o czym dalej dyskutować.
Jeśli sprawdzałeś przez regulator podając napięcie omijając programator to znaczy że brak sygnału z programatora
Szczotki sprawdzane przy regulatorze ? długość , czy się nie kończą . Trudno mi powiedzieć ale raczej nic nie sprawdzali przy regulatorze , bo nie wykazywał na stole żadnych błędów - jak mi sie jutro znów wyświetli to z błędem zanim zniknie jade od razu na warsztat aby odczytali błąd , moze tym razem cos wykaże
Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Jeżeli biały przewód podłączyłeś tak jak przedstawił to (at)michalrybka w poście #5. Będzie działać. Ale podłączasz wtedy wyjście z regulatora napięcia bezpośrednio do akumulatora z pominięciem bezpiecznika, który jest widoczny na schemacie. Chyba że w traktorku nie ma żadnych bezpieczników....
Prądnica ma masę bezpośrednio z silnika a silnik ma dobrą. Instalacja jest na 12 V. Regulator sprawdzałem też ma bo jest bezpośrednio przykręcony do obudowy a ta do ramy. W którym momencie powinno pojawić się napięcie wzbudzenia na prądnice? Zakładam że to napięcie wzbudzenia powinno pojawić się na wyprowadzenie DF prądnicy ?
Wygląda, że regulator jest uszkodzony. Coś się nie zgadzają twoje opisy ze schematem. Piszesz coś o pięciu kablach, ale opisany sposób sprawdzania regulatora dotyczy chyba innego modelu regulatora. Piszesz coś o podłączeniu kabla "czarnego" do multimetru, ale takiego kabla przy regulatorze na schemacie nie ma... Problem ze światłami może być wywołany...
Oj widzę tam scalaka, możesz podac jego oznaczenia? na pierwotnym najlepiej się sprawdzają najprostsze regulatory na triaku z diakiem, kondensatorem i potencjometrem 470k Sprawdź czy mocno się nagrzewa tak jak pisałem.
Jakich szczotek szukać? Zwykle węglowe do ok 250A? Pytanie czy zanim nastąpiło uszkodzenie twojego regulatora sprawdzałeś czy wszystko działa? Nie widzę możliwości by mogło się coś uszkodzić od samego spawania. Podaj jaki regulator stosujesz. Regulator działał zanim zacząłem spawanie. Sam regulator to nic specjalnego. Jeden z wielu na znanym portalu...
Witam, kiedyś sprawdzałem zasadę działania w/w regulatora i wg moich wniosków jak kolega pisze napięcie na szczotkach jest w granicach około 6-8V i prądzie około 0.2A więc powoduje słabe świecenie żarówek podłączonych do szczotek gdzie napięcie spada do około 2V po podaniu obciążenia. Jednak można było obojętnie co odłączać i regulator startował. Więc...
Autor pisze, że do silnika dochodzi napięcie 230v. Więc po co sprawdzać przewód, regulator skoro napięcie do silnika dochodzi. Sprawdzanie na żarówkę wydaje się mało bezpieczne dla nie doświadczonej osoby.
Dzięki, jutro będę sprawdzał z regulatorem. Wiem na pewno, że przepustnica jest na samym dole i nie zacina się linka.
ja pisałem o reprogramowaniu ecu staga anie o nastawach benzyny,no i moim zdaniem jeśli stag nie odcina któregoś wtrysku benzynowego to na pewno silnik na wolnych obrotach nie zachowywał by się normalnie Dodano po 2 a sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa czy nie puszcza benzyny w podcisnienie
z zasilacza idzie prąd 24 v na regulator a na wyjściu z regulatora powinien się zmieniać przy podkręcaniu potencjometrem sprawdzam miernikiem na wyjściu z regulatora i jest cały czas 24 v a wydaje mi się że powinno napięcie spadać ....takie moje spostrzeżenia
Sprawdzałeś miernikiem? Pewnie regulator napięcia niedomaga.
Witam mam problem z ładowaniem w quadzie 125 wymieniłem cewki i regulator też sprawdzałem czy wogule ładuje bez regulatora i ładował i nie wiem co to może być może jakieś przewód nie łączy albo są przerwane regulatorów już parę założyłem zwięc hyba to nie to wszystkie kable są podłączone według schematu a i tak nie ładuje dlatego proszę was o pomoc
cisnienie paliwa miernikiem do sprawdzania cisnienia, regulator j.w., jak uważasz ze komp to go zmień
Tak jak kolega dybas pisze, sprawdzenie samego regulatora wymag odpowiedniego stanowiska, z regulowanym źródłem zasilania i obciążeniem. Czyli trudna sprawa. Regulator należy sprawdzać wmontowany. Jak masz trudności z dostaniem się do przewodów, to wymontuj regulator, wyprowadź przewody na zewnątrz (przedłuż, dorób przejściówki, czy inne rozgałęźniki...)...
sprawdzanie regulatora napięcia sprawdzanie regulatora alternatora oznaczenia regulatora
demontaż zderzaka przód odblokować huawei bootloader zablokowany telefon samsung
spawarka schemat podajnika podkaszarka parkside
Schemat punktów masy Mercedes-Benz W163 (ML-Class) Przełożenie ECU w Chevrolet Impala - co trzeba zrobić?