Sprawdzałeś Turbo na ewentualne luzy ? Bo to wygląda Turbo które zorbilo papa albo spaliny nie trafiają do Turbo tylko gdzieś jest dziura.
Witam, Lukas1982 mam taką samą kijankę i też wyskakiwały błędy przy sprawdzaniu domowym sposobem ale po podpięciu pod komputer w stacji Hondy nic nie wykazało. Sprawdzałem turbo i przy okazji błędy które mi wykazało i wszystko było o'key.Myślę że, nie zawsze jest prawdą to co pokazuje komputer domowym sposobem. więc jeżeli nic się nie dzieje to te błędy...
Masz PC szybszy niż 200Mhz ... i starego turbo pscala. Poszukaj w sieci jest patch, albo przesiądź się na freepascala.
Proszę o pomoc. Jakiej pomocy oczekujesz? Przecież to oczywiste że trzeba znaleźć źródło brania oleju. Sprawdzałeś turbo, odme, ciśnienie sprężania, czy jest nadciśnienie po otwarciu korka oleju?
Kiedy kolega sprawdzał pompę wody? W XL-D Turbo jest chyba ten sam blok. Silnik 4CT 2,00.
Jakieś kody usterek z diagnostyki? Sprawdzałeś ciśnienie turbo podczas jazdy, czy wkręca się? Coś było kombinowane z EDC?
Kolego nie powielaj głupot.To sterownik steruje zaworem impulsem pwm.Skoro sprawdzałeś turbo potrzebny odczyt błędów a najlepiej odczyt parametrów i ich rejestracja podczas jazdy.
Turbo zawsze będzie działało chyba że się zatrze. Jak sprawdzałeś turbo to ile sztanga się wychyla może się rusza ale za mało.
Robię gierkę w pascalu i mam problem z funkcją readkey :/ ta funkcja łapie w bufor wszystko co się naciśnie .. a mnie chodzi, o to ,żeby napisać coś , co zwraca tylko to co jest naciśnięte w momencie wywołania funkcji .. (chyba wszyscy wiedzą o co mi chodzi) .. myślę ,że trzeba to zrobić w assemblerze, ja próbowałem i wyszło mi z takim samym skutkiem...
Sprawdzałem turbo delikatnie się olej pojawił dosłownie tyle co nic Kupiłem go od Niemca z przebiegiem 150tys przy przebiegu 155tys wymieniłem olej i po przejechaniu 1000km zaświeciła kontrolka i problem pozostał obecnie mam 165tys jazda na krótkich odcinkach 20km i miasto dalszej trasy od przyjazdu z Niemiec nie robiłem
A sprawdzałeś turbo sima (do omijania sim locka)
Auto było sprawdzane w Niemczech byly jakies błędy wczesniej które zostały usunięte w tej chwili wyswietla tylko serwis. Mam nadzieje że przy sprawdzaniu turbo zwrócili uwagę na przewody. Auto odpala i jedzie chwile ok dopiero przy temperaturze dymi i traci moc
auto jezdzi normalie na nowych wtryskach lecz n iebieski dym nadal jest sprawdzałem turbo sucho brak oleju mozliwe ze katalizator bedzie zatkany ?
Spojrzałem tylko na pierwsze logi i widzę dużą różnicę w ciśnieniu doładowania pomiędzy sollwert a istwert. Jak sprawdzałeś turbo?
Regeneracja turbo w normalnej cenie, nie korzystam w takich sprawach z."okazji" na których zazwyczaj się traci, jeden z mechaników sprawdzał turbo i mówił że pracuje dobrze, żadnych luzow, łapie tak jak trzeba, a te inne problemy to co ma Pan na myśli
eee... czyli co?
1,6 bar to wg mnie strasznie mało jak na układ doładowania, "u nas" jak sprawdzam turbo to dobre na kompie pokazują ciśnienie doładowania w granicach 2,2 do 2,4 bar przy jeździe pod górkę. Jak jest 1,6 to zmieniamy na nowe.
To czy dawka nie jest obcinana przez mapę MAF rozumiem że sprawdzałeś. Turbo nie faluje. Kolektor dolotowy nie zabity nagarem jak i intercoler ( plus nie przetarty/dziuawy). Pytanie kto robił upg i czy czasem nie dał jeden stopień grubszej uszczelki bo przecież planował głowicę. Albo zawory wpuszczone w głowicę. Najlepiej byłoby sprawdzić kompresję.
poduszke skrzyni biegów sprawdzałeś? w tym tkwi pewnie problem
Cisnienie na cylindrach: 1-29, 2 i 3 - 28.5, 4- 30 bar czyli ok. Pompa na zimnym na początku nie wytwarzała ciśnienia dzisiaj ale zapomniałem dodać, że układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue więc prawdopodobnie pompa ma problem wytworzyc cisnienie jak układ się zapowietrza. Zaraz biore się za pomijanie układu zasilania i powrotu od zbiornika...
rozmawiałem z mechanikiem, powiedział że to sprawdzał było ok. powiedział że zauważył trochę oleju w kolektorze, będzie demontował turbo, ono było podmienione miało być dobre a okazało się że nie jest. no i ciekawe czy to będzie to czy może jeszcze coś innego :( Dodano po 6 jak sprawdzał turbo w czasie jazdy to nie mogło jakby trafić w optymalny tok...
Sprawdzałeś wielokrotnie ? To jakim cudem turbo zaczęło przeładowywać dopiero przy podaniu na nie podciśnienia na "krótko" - zadałeś sobie to pytanie ? Zabierz się w końcu solidnie do tego i jak wyeliminujesz nieszczelność to zloguj ponownie 011 dynamicznie a wtedy zobaczymy czy sztanga nie jest zbyt wydłużona. Czy ja co chwilę muszę się powtarzać ?...
Egr jest w porzadku każdy mechanik go sprawdzał Dodano po 6 Ostatnio jeden sprawdzał turbo w czasie jazdy tzn. Zapotrzebowanie doładowania i wydajność to coś mówił ze turbo do 2 tyś.obr. nie dobija o 500 jednostek a powyżej 2tys. obr. Przeładowuje tylko nie wiem czy tak może być bo już sporo wsadziłem w samochód i nie chce nie potrzebnych kosztów dodam...
Nie rozumiemy się nie masz sprawdzać element po elemencie, tylko wpiąć się tuż przed turbo i albo zadymiarka, albo powietrze i słuchasz czy syczy. W ten sposób sprawdzasz cały układ od turbo aż do zaworów w głowicy. To samo od strony układu wydechowego. Ładujesz 2 bary i słuchasz. Jak syczy to szukasz dokładnie, jak nie syczy to nie ma się co czepiać...
Cześć, dodałeś te turbo do 90-34? Po sprawdzałeś, czy to to samo, czy koledzy tak mocno zakończyli temat. Sam jestem ciekaw, ale raczej wychodzi, że ten silnik toleruje turbo.
Ewidentnie jest gdzieś zwarcie, Więc miernik i sprawdzanie wszystkich elementów, począwszy od przewodu zasilającego, zwarcie może być niewidoczne wewnątrz izolacji.
Hebel aku nie jest uszkodzony, zielony?....... sprawdziłeś po miesiącu? turbo - sprawdz czy nad visco nie jest uszkodzony zawór VGT przewód powietrza idzie od filtra(tego który wymieniłeś) do zaworu, czy nie ucieka powietrze? smarujesz turbinę? ,możesz rozebrać i nasmarować ośkę w środku. sprawdzałeś turbo do ilu kręci? sztanga pracuje bez problemu?...
Zobacz w jakim stanie jest wirnik turbo teraz wiele regeneracji odbywa się na chińskich gratach ich źywotność max pół roku Nie wiele firm teź posiada maszynę do sprawdzania wydajności turbo do tego problem ze smarowaniem w tych silnikach. Bez którego padnie kadencji turbo
No i jest poprawa jak nie było za tobą kłębów dymu podczas testu to przepływomierz do czyszczenia/wymiany. Jeszcze sztanga turbo za długa albo za wolno odbija. Sprawdzałeś filtr powietrza?
Np wjeżdżasz kamerą do grara,demontujesz turbo i sprawdzasz czy np jest mokro przed wejściem spalin czy wyjściem, to samo na wyjściu kolektora itp itd. Ale jak wycieków nie ma to po prostu spala olej.
Ktoś sprawdzał czy poprawnie działa kierownica spalin turbo (nie zacina się, nie ma luzów itd.)?
Doprecyzujcie proszę, bo chyba mam dwie różne informacje. Regulacja podciśnieniem geometrii przez jego podanie do gruszki rozkręca czy gasi turbo? Będę w weekend sprawdzał podciśnienia. Na ten moment widzę luz na słynnym króćcu vakum.
Podaj pełną specyfikację komputera. Na jakich grach to sprawdzałeś ?
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Po pierwsze sprawdzanie czy pompuje turbo jeśli pompuje to sprawdzenie rur układu doładowania. Oczywiście diagnoza komputerem też przydała by się.
Max 3 tys. obrotów, doładowanie ok. 0,3 bara To może jest problem ze sterowaniem turbiny? Sprawdzałeś czy sztanga od turbo chodzi, stan zaworku N75? A klekotanie dobrze byłoby nagrać, ale tak na odległość to ciężko ocenić gdzie konkretnie jest problem.
witam mam problem z octavia II 1.9tdi 105km bls. Przy 120km/h zgasła... po ostygnięciu odpala i po 2-4sek gaśnie. po odkręceniu korka mocno dmucha, to samo po zdjęciu odmy z pokrywy... po zdjęciu odmy silnik nie gaśnie ale strasznie gwizdze, ale to pewnie przez odmę bo po odkręceniu korka też chodzi i nie gaśnie ale nie gwizdze... po odpięciu odmy na...
Po odpaleniu auta zachowuje się bardzo dobrze ale po przejechaniu kilku metrów nieraz kilku km. auto traci moc. Sprawdzałem turbo ale chyba jest dobre bo gdy auto nie ma mocy po ściągnięciu rury z powietrzem turbina dmucha powietrze cały czas. Wydaje mi się, że jest to sprawa pompy gdyż jest tu pompa elektroniczna lucas epic. I zachowuje się tak jakby...
Kolega pewno używa Turbo Pascala tam te znaki wyglądają tak samo ale nie można ich zamieniać. Sprawdzałem to przed chwilą.
Też stawiałbym na złą pracę turbo, podciśnienia, zaworki, ja takie spadki mocy sprawdzam podłączając turbo omijając zaworki elektryczne jeśli bez nich jedzie ok to któryś padł, zdarzyło mi się to już kilka razy że zawór był cały czas otwarty i nie wciągał dźwigni od turbo, lub na większych obrotach puszczał. Proszę to sprawdzic.
Witam serdecznie zalogowałem się u was na forum co prawda mam troszkę inne auto ale z tej samej stajni oraz z identycznym silnikiem Mam następujący problem auto nie idzie więcej jak 120km wyłącza turbo tryb awaryjny Nie wiem co może się dziać przepływomierz nowy bosch cały układ intelculer egr wyczyściłem 2 tygodnie temu trochę oleju było w interkuleze...
Dzisiaj sprawdzałem i na wężyku od turbo też nie ma podciśnienia. Wolne obroty silnik zimny
Ja raczej bym obstawiał uszczelnienie turbo... Sprawdzałeś olej czy jeszcze jest?
stawiam na ukrecenie sie wirnika w urbinie sprawdz czy ci oleju nie wyciaglo z silnika w wydech . Sprawdzenie turbiny : Odkrecasz przewod dolotowy do turbo i sprawdzasz czy wirnik nie ma luzow oraz czy wogule jeszcze jest . Lub dajesz gaz i sprawdzasz czy przewody turbo twardnieja przy 3 tys juz powindly twardniec .
A czym sprawdzałeś czy sztanga turbo chodzi bez zacięć i czy gruszka jest szczelna? Ja sprawdzałem strzykawką 100 ml z apteki i wężykiem. I co najważniejsze czy regulacja na siłowniku od gruszki była przestawiana?
Znalazłem płytę z oryginalnymi sterownikami, ale są chyba jakieś wadliwe, bo przynajmniej raz na dwie minuty zrywa połączenie na kilka sekund i łączy ponownie. Sprawdziłem też na win XP i sytuacja się powtarza. Tych z podanego linku jeszcze nie sprawdzałem.
A sprawdzałeś wydech przed turbo i oleju nie ma , tak wię jak piszesz, to masz turbo źle zregenerowane, albo nie masz smarowania na turbo dobrego i dlatego pada.
Rurę od turbo sprawdzałem z 6 razy jest cała. Mam wyłączone klapy wirowe dźwigienka nie działa jest wyłączona. Klapy zostały usunięte z kolektora 2 lata temu.
Tak to prawda , oprócz kierownicy w turbo sprawdzasz czy masz podciśnienie, tym właśnie wysterowana jest zmienna geometria w twoim bolidzie, co do samego sprawdzenia i ewentualnych elementów uszkodzonych z tym związanych znajdziesz w opcji szukaj tzw wyszukiwarka.
dziękuje za pomoc doszedłem do tego jak działajš przypadkiem mam program gdzie zmieniam skróty klawiszowe i chciałem posprawdzać różne przyciski i zaczołem sprawdzać przycisk turbo (koło prawego szifta) po wcinięciu turbo i power komputer zamknš system i sie wyłšczył
Przepływke podmienielem nic turbo że zmienna geometria I turbo dmucha sprawdzałem komputerem ile daje
Może na zdjęciach to wygląda inaczej ale w realu to są typowo mechaniczne uszkodzenia w żadnym wypadku wypalenia na 1000%. Dziś założyłem głowicę odpaliłem furę zrobiłem 30km na pełnym pedale wszystko jest ok . Jutro machnę jeszcze ze 100 i dam znać .A pro po sprawdzałem turbo,ciśnienie wszystko jak na razie jest ok .To chyba była jednak ta wypadnięta...
włączyłem to pbo do 85 stopni cpu nie przebija tej wartosci w occt a max taktowanie to 4950mhz , jest ok ? Temperatura jest ok, natomiast taktowanie jest trochę powyżej bazowego które wynosi 4,7GHz, a maksymalnie w Boost Clock może mieć 5,3GHz. U Ciebie jest na poziomie prawie 5GHz, więc nie wiele mniej od maksymalnego zegara w trybie turbo. Zostawił...
Przemo9826 - wtedy dalem temat zanim zabralem sie za sprawdzanie:) z turbo wychodzi metalowa rura, która jest połączona gumową rurą z intercoolerem i tak jak pisałem wcześniej gumowa rura jest cała, intercooler jest teraz cały nowy, ale powietrze nie dochodzi pod odpowiednim ciśnieniem do intercoolera.
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
witam wszystkich. byłem wczoraj w serwisie i sprawdzili że to turbo. i trzeba wymienić. jutro bede sprawdzał cały układ jescze raz bo wiem że turbo jest nowe i niedawno zmieniane. teraz w ogóle już go nie czuc kontrolka świec zarowych zapala sie cały czas. przy dynamicznej jeździe oczywiście. a tak normalnie do 2,5 tys obrotów to jeździ jak zwykłe auto...
Pisał kolega wcześniej, przy 0 ciśnieniu w instalacji zmierz ciśnienie poduszki powietrznej w naczyniu i w razie czego dopompuj do ciśnienia 0,7÷1 bar. A jeszcze przed sprawdzeniem wciśnij zaworek naczynia i sprawdź czy leci powietrze czy woda, jak woda to naczynie do wymiany. Te duże ubytki przez zawór bezpieczeństwa to właśnie przez nie prawidłowo...
Teraz pojawił mi się nowy problem. W passacie raz załącza się turbina a raz nie. Sprawdzałem przewody od podciśnienia i ten który idzie do gruszki od turbo to brak w nim podciśnienia ale czasami podcisnienie sie pojawia i wszystko jest ok. Sprawdzałem główny wąż od podcisnienia i wydaje mi się że jest ono za słabe, ledwo ciągnie. Co może być przyczyną?
sprawdzałem, ale nic nie widać :(
Punkty 2 i 3 odpadają, przewody sam sprawdzałem a turbo było robione, nic to nie pomogło i dlatego koleś dał do mnie autko. Podpada mi ten N75, wiązka, lub sterowanie nim. Jutro zawalczę trochę, bo do teraz nie miałem czasu, tylko podłączyłem kompa i oblukałem silnik co nieco. Dzięki za odp. :)
Nie wymieniać tylko zdiagnozować.Miernik w dłoń i sprawdzamy napięcia.MAP powinien byc przykręcony do obudowy filtra i połączony wężykiem z kolektorem.
a jakbyś ustawił na pół okna ? bo tak chyba było w dokumentacji - jedne były z przwej drugie z lewej - w DAS sprawdzałeś ?
Sprawdzałeś układ doładowania, IC i samo turbo? Szczelność? Ciśnienie?
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
Sprawdzałem gruszkę przy turbo, sztanga pracuje poprawnie. Co moze powodowac P0299 za niskie ciśnienie doładowania : 1 - zawór sterowania (ten na turbinie z trzema przewodami gumowymi) 2 - pęknięte gniazdo zaworu turba (widoczne po zdemontowaniu turbiny) w sumie to taki standard w tych silnikach
Profilaktycznie 😁 sprawdzam czy w razie "w" mnie zjedzą koszty
Jak coś. To silnik 2.8L ten o mniejszej ilości km z tzw "mała turbina" bo jest jeszcze z większą. Mechanik wyjmowal turbo i sprawdzał... Mimo to diagnozowac? On niestety nie ma programu do tego auta.
Silnik się rozbiegał i zajechał czy rozbiegał i szybko p..oł? Bo mógł zaciągnąć oleju na grubo tłok chciał sprężyc nieprężny olej aż mu korba bokiem wyszła. Znajomy miał tak z autem osobowym. Kupił w DE sprawdził płyny dolał oleju przyjechał do PL sprawdził płyny, hmm coś mało oleju. Dolał. Następnego dnia miał eksplozje bo IC był dosłownie przepełniony...
ja bym się skupił na wynalazku pt. elektroniczna przepustnica Magneti Marelli. Miałem ostatnio to samo. Myślałem że to przepustnica, okazał się czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdzałeś?
Witam, Vicia ma założoną inną pompę vp44 po regeneracji i jest nieco lepiej,ale to dalej nie ta moc,dalej coś przymula jak by coś hamowało auto.Pompiarz który wymieniał pompę powiedział,że w pompie były jakieś śladowe ilości opiłków metalu,ale filtr paliwa był czysty bez opiłków.Nie wiem po czym fachman to poznał,ale jego zdaniem pompa nie była wyjmowana...
Odma była sprawdzana,jest czysta i drożna. Luz turbo sprawdzam regularne, za każdym razem jak wymieniam filtr powietrza, luz jest wyczuwalny ale ciężko go wyłapać wzrokiem. Ale nie ma co gdybać. Spróbuje odkręcić te żeliwne kolanko od turbiny(od gorącej strony) zobaczę co tam się dzieje. Ale zapewne koledzy, macie rację. Dziwi mnie tylko fakt, że przed...
Nie wymieniałeś może tłumika? Ja w swojej skodzie 1.9 tdi po wymianie tłumika zaobserwowałem gwizd taki jak by ktoś mi gwizdek do wydechu wsadził. Początkowo nie wiedziałem o co chodzi i nie spodziewałem się ze to może być wina tłumika który niedawno wymieniałem. Sprawdziłem wszystkie rury, rozkrecane i czyszcone całe turbo, sprawdzana geometria turbo,...
Witam. Mercedes W211 2006r Lift OM642 190km. Przy pełnym naciśnięciu pedału gazu wedle komputera diagnostycznego pokazuje 2.6 bara ciśnienia doładowania, po czym samochód łapie muła i przy dodawaniu gazu czy lekko czy mocno ma max 1.2 do 1.3 bara ciśnienia doładowania. Ponowne zgaszenie i dopalanie działa do momentu dania buta na gaz. Nastawnik zregenerowany....
Moim zdaniem za mały przepływ przez intercooler. Sprawdzałeś go? W tedy było by to za każdym razem... Ja również obstawiam turbo. No chyba, że coś w dolot wpadło i się przemieszcza zatykając przepływ... Innej możliwości nie ma.
Nie wiesz gdzie jest zawór, to skąd wiedziałeś jakie przewody podciśnieniowe sprawdzać? :(
Cześć jaki olej używasz? Sprawdzanie na bagnecie czy liczniku? Ile musisz dolewać tego oleju .../ ? Dlaczego nastąpiła wymiana? Oslab? Ty w ymieniales turbosprężarki czy ktoś? byl olej w dolocie? Sa wycieki - kompresor suchutki? Zbiorniki s uchutkie? Możliwe, ze zbieg okoliczności z awaria poboru oleju lub teraz dobrze jedzie i kierowca ( ty) ciśnie...
Mój bez obciążenia daje tylko 14. A jak to sprawdzałeś? Podłącz na wyjście prostownika jakiś kondensator (z 50-100 mikro) i zmierz jakie wtedy będzie napięcie.
Jak jest zaciągana do końca to turbo musi "dmuchać" . Jak nie ,to zostaje uszkodzenie któregoś wirnika np kompresji, albo np kierownic. A jak jest ok to nieszczelność dolotu. Trzeba sprawdzić to wszystko a potem wartość powietrza zadaną i rzeczywistą. Widzę też że jest czujnik położenia i też odczyty z niego a więc poprawna regulacja sztangi ma znaczenie....
Jeśli sprawdzał szczelność gazu to tak
Zawor sprawdzasz wakuometrem, jakie ciśnienie ma przed a jakie za zaworem. Po odpaleniu na wolnych obrotach powinno być takie same. Obejrzyj też jak sztanga na gruszce turbo dziala. Na wolnych ma ja wciągnąć, po dodaniu gazu jak turbo zacznie ładować ma się cofnąć.
Na pewno nie zapchany intercooler. Jest jeszcze jedna rzecz o której nie wspomniałeś i pewnie nie sprawdziłeś a która powoduje błąd przeładowania. Nie chcę jednak nic sugerować. Pokaż zatem parametry jakie odczytywałeś przy diagnozie tej usterki bo z pewnością je logowałeś. Interesują mnie grupy 011 i 010 logowane dynamicznie. Turbo sam czyściłeś i...
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR.
Czym sprawdzasz to ciśnienie?
Turbina prawie nie pompuje na początku, do sprawdzenia układ podciśnienia zwór N75, i szczelność dolotu, i na końcu samo turbo. Błędy sprawdzałeś? W Basic Settings przetestuj turbinę i zobacz jak chodzi sztanga od gruchy.
Nie wyrzuca błędów. Skąd wiadomo że nie wyrzuca błedów ? Czym sprawdzałeś ? Może tylko nie ma "twardego" będu.
odrazu jak wyjechałem od mechanika. wciąga też olej ...dzisiaj sprawdzałem
Witam zmagam sie z problem braku mocy w audi a4 1.9 130 avf podczas jazdy zapala sie check i wywala blad po230 auto nie jedzie brak mocy jakby turbo nie dzialalo, sprawdzam auto na postoju dodaje gaz sztanga w ogole od turbo sie nie przesuwa kiedy zapali sie ten błąd, Egr wyczyszczony Turbo tzn kierownica turbo wyczyszczona Zawór n75 wymieniony Dodam...
Dzwiek nieszczelności na wydechu. Kolektorze wydechowym.Albo uszczelka na stronie gorącej turbo. Jak na turbo to zobaczysz gdzieś okopcone.
dwukrotnie sprawdzałem i rozbierałem turbo i po każdym złożeniu pierwsze 3 uruchomienia było ok a po każdym następnym uruchomieniu wielka kupa.Dziwne,bo nie dotykałem żadnego okablowania.a po 4 godzinach mojego tyrania za każdym razem nagle pomagało.Czyżby mapy powracały na krótkotrwały okres?
Czym sprawdzasz lambdę?
silnik mam dtl auto jest z rocznika 1998 i ma przejechane 290.000km. turbo działa bo sprawdzałem
A sprawdzałeś w ogóle nieszczelności na wyjściu turbo?
Geometria na turbo. Wężyki podciśnienia ok sprawdzałem i gruszką też ładnie trzyma. Zauważyłem że problemem może być EGR ponieważ na jałowym przy otwieraniu EGR też podnosi się różnica w przepływie powietrza. Na razie nie mam auta pod ręką wróci we wrześniu najszybciej.
Bezpieczniki sprawdzałeś tylko wizualnie czy miernikiem?
Logi robimy do 6500, poza tym przepływka do wymiany (co tam teraz siedzi?), sprawdzić koniecznie dolot kompresorem - to tak na początek Ten silnik nawet serii 150 koni nie generuje, także po kolei trzeba wszystko sprawdzać, ustawiać, zmieniać.
Witam, mam pytanie czy ktoś montował kiedyś urządzenia tego typu? Ja własnie sie zastanawiam nad zamontowaniem Pro Turbo (Exus) do swojego TDI ale nie do końca jestem przekonany czy to będzie sie sprawdzać. Posiadam alarm Elita Pro i czy nie bezie problemu z połaczenim tego modułu do tego alarmu, tj. chodzi mi o to czy będą zamykały sie drzwi, a alarmu...
a egr sprawdzałeś?
Poza tym napisz nam, jak przed zakupem sprawdziłeś ten 1,9 JTD, bo z tego co wiem, ten silnik jest tak dobry, ze nikt ci nie sprzeda niewyeksploatowanego egzemplarza , bo już w Niemczech mają po 0,5 mln km - z wszystkich jakie kiedykolwiek oglądałem wszystkie były zarżnięte z poprzekręcanymi licznikami - dokładnie tak samo jak 1.9 TDI od VAG. Jak si...
Zapomniałem - masz katalizator? Może też jest zapchany i turbo nie podaje ciśnienia? Musisz sprawdzać po kolei i będziemy działać. Bez podstawowych informacji jest to "wróżenie z fusów".
Szukasz w BIOSie opcji Enhanced Turbo (w zakładce OC / OC Menu) - domyślnie powinna być ustawiona na Auto, zmień na Enabled. Sprawdzasz czy działa...
mercedes turbo turbo sprawdzanie biegunowości sprawdzanie klawiatury
sterowniki kontrolera sieci asusa windows update agent automapa memory
sprawdzanie turbo programowanie pilota napędu bramy
Przesunięcie fazowe w zwrotnicach głośnikowych LC Schemat gniazda pedału Lincoln Aspect 300