Nie chłodzi bo jest zbyt niskie ciśnienie w układzie po włączeniu klimy. Sprawdzałeś czy nie ślizga Ci się na sprzęgle?
Witam, nabiłem układ klimatyzacji azotem na 14 bar. Po 24 h mam spadek ok. 0,075-0,1 bar. Ew może być mniej ze względu na drobne różnice temperatur. Czy taki układ nadaje się do napełnienia ? Czy może lepiej poczekać trochę dłużej z napełnieniem i potrzymać azot jeszcze kilka dni ? To śmieszne sprawdzać takim ciśnieniem układ. Po stronie HP ciśnienia...
Sprawdź, czy chłodnica gorąca, potem sprawdzasz czy masz ciśnienie w układzie, potem jak masz wątpliwości to robisz test na CO2 w układzie.
A sprawdzałeś układ niskiego ciśnienia ? Przekaźnik pompy?
Byłem w serwisie gdzie robią klimatyzacje i sprawdzali co mogli i wygląda na usterkę elektryczną Czyli co? Nie widzę tu podanych ciśnień panujących w układzie podczas pracy sprężarki.
Minimalne napiecie to 5V z tym że przy maksymalnym ciśnieniu wody. Nie sprawdzałem jak wygląda sytuacja przy mniejszym ciśnieniu.
zmierzyłem napięcie na kondensatorze wentylator i podczas pracy jest 266V ac a jak stoi ok. 18V ac. Czyli jest regulator prędkości wentylatora. Trzeba go znaleźć i sprawdzić. Prawdopodobnie padł triak lub optotrik nim sterujący. Czy sprawdzałeś silnik zasilając go bezpośrednio z 230AC? Sprawa jest o tyle trudna,, że przyczyn może być więcej, więc trzeba...
domex32 bardzo dziękuje za odpowiedz czyli teoretycznie można się go pozbyć przejściówką ale nie będzie prosto. piwkooo nie potrzebuje tego do sprawdzania, reszty twoich odpowiedzi nie rozumiem, myślę że moje pytanie było jasno zadane. Ps: domex32 ale jeśli układ jest przystosowany do wysokich ciśnień (teoretycznie szczelny) to nie widzę tu problemu...
To nie są oddzielne układy, ciśnienia zawsze się będą wyrównywać, szybciej w przypadku dyszy dławiącej lub wolniej w przypadku zaworu rozprężnego.
Witam, borykam się z problemem w cruze 1.4t. pojawia się błąd p0299. Podczas przyspieszania pojawia sie komunikat "Awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwsiem". Maksymalne ciśnienie doładowania jakie da się osiągnąć to 0,3bar. Wymienilem elektrozawór turbiny, niestety nie pomogło. Sprawdzałem szczelność układu poprzez zrobienie ciśnienia w ukladzie. Cisnienie...
Witam, mam problem z audi a4b5 1.8 adr 125km w gazie, ubywa plynu chlodniczego co 1000km muszę dolac litr, wycieków brak, układ sprawdzany pod ciśnieniem, do oleju się nie dostaje, do paliwa też nie, samochód po wymianie uszczelki pod głowicą
Sprawdzałeś ciśnienie w układzie ? Jedź na serwis klimy, sam nic nie zrobisz.
A próbowałeś zrobić diagnostykę (nie tylko zaczytywanie błędów)? Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Układ paliwowy nie zapowietrza się? Jak lekko dodajesz gazu też gaśnie? Spróbuj przed odpaleniem rano z 4 razy przekręcić na zapłon, poczekać 5s i za 4 razem odpalić.
Tam kolega w 1. poście pisał o "mgiełce", ale o ile dużo płynu Ci nie ubywa, to zapas płynu w bagażnik i jeździć. Teoretycznie możesz sprawdzić korek, są przyrządy (odpowiednie gwinty i pompka ręczna) do sprawdzania szczelności układów i ciśnienia otwarcia korka, ale odnoszę wrażenie że mało popularne.
Tylko nie bardzo wiem od czego mam zacząć sprawdzanie tych ciśnień i co może być przyczyną ich braku ?? Jak już wspomniałem każde z ogniw Klimy oprócz parownika już wymieniłem a efekt jest nadal ten sam.w normalnym stanie rzeczy wskazywało by na sprężarkę ale ona rownież była zmieniona wielokrotnie .
Zadam trochę dziwne pytanie: układ otwarty czy zamknięty i jak dawno uzupełniałeś wodę? Sprawdzałeś poziom wody lub ciśnienie w układzie?
pisałem już ze sprawdzałem ukłąd paliwowy, wtryski także ciśnienie zaraz sprawdze
A czynnik kolega sprawdzał, ciśnienie w układzie? Może by zacząć od tego? Pozdrawiam.
no i się okaże czy jest magik co na słuch diagnozuje Niezależnie od dźwięków, sprawdzałeś ciśnienie oleju, pasek rozrządu, układ olejowy (czy np nie zatkany 'smok')? Takie tam typowe przypadłości tego silnika...
No sprawdzał, podciśnieniem tylko. Podciśnienie, NIE SŁUŻY do sprawdzania nieszczelności w układach chłodniczych!! Próżnia wytwarzana pompą próżniową służy do osuszania instalacji, rurek, skraplacza, parownika (wewnętrzne ścianki) z resztek wilgoci! Szczelność sprawdza się gazem obojętnym - azotem. Nabijasz go w układ. Sprawdzasz czy ciśnienie nie...
Tak jak we wszystkich układach hydrauliki. Wkrecasz monometr i sprawdzasz jakie cisnienie daje pompa.
Sprawdzałeś ciśnienie w układzie chłodzenia? Wymieniłeś i wyrzuciłeś wszystko oprócz.... być może wadliwego korka na zbiorniczku wyrównawczym.
Szybka kontrola Sprawdzanie ciśnienia w układzie, ciśnienia resztowego i mocy podawania pompy paliwowej. Sprawdzanie działania: Wyłączyć zapłon. Zdjąć wtyczkę z pompy paliwowej. Na kołki + (12 V) i - (masa) pompy przyłożyć napięcie akumulatora. Sprawdzić napięcie zasilania i masę: Wyłączyć zapłon. Zdjąć wtyczkę z pompy paliwowej. Pozostawić włączony...
Brak paliwa, za mały wydatek pompy, filtr paliwa, itp. Przy wymianie rozdzielacza sprawdzałeś numery na korpusie? Uruchamianie przebiega normalnie? Zasilanie układu sprawdzałeś? Na regulatorze ciśnienia pojawia się prąd sterujący?
No tak, o sprzęgle zapomniałem. Moja wina bo jako praktyk warsztatowiec takie rzeczy sprawdzam niejako z automatu. Więc sprawdź czy na pewno wał sprężarki dostaje napęd, czy zawór dostaje napięcie, jakie ciśnienia są w pracującym układzie, strona "gorąca" ( gruby wentyl) powinna mieć koło 12 bar na wolnych obrotach, zimna strona 2-3 bar. Jeśli by trafiony...
Tak jak kolega Walker29. Zasobnik gazowy powinien być wpięty szeregowo za zasobnikiem solarnym a Ty jako użytkownik nie powinieneś nic przestawiać. To co zagrzeje słońce jest podane na zasobnik gazowy który jedynie czuwa by uzupełnić podgrzanie. To powinno samo działać bez Twojej ingerencji. Jeżeli inaczej poszukaj miejscowego instalatora który zajmuje...
Sprawdzasz żądanie klimatyzacji, ciśnienie w układzie i temperaturę parownika .
gdy dotykałem sprężarki, była ona zimna. Czy to znaczy, że dostaje się do niej ciecz? Ciecz to jeszcze nie kolego ale wynikało by że masz przeładowany układ mierzył kolega temperaturę /ciśnienie/ na stronie LP bo ten objaw wskazuje na podwyższona temperaturę odparowania . Jakiś czas temu napełniałęm klimę w Oplu ile tam wchodziło nie pamiętam po "operacji"...
Ciśnienie w układzie hydraulicznym 70-80bar Ciśnienia powietrza nie sprawdzałem
Problem z czujnikiem ciśnienia w układzie byłby sygnalizowany błędem ciśnienia. A sprawdzałeś czy w trybie letnim grzeje wodę?
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
W niektórych układach klimatyzacji wentylator uruchamia się w tym samym momencie co klima. W innych natomiast dopiero po uzyskaniu na skraplaczu (czyli po stronie tłocznej) odpowiednio wysokiej temperatury bądź też ciśnienia. A czy w układzie jest odpowiednia ilość czynnika? Sprawdzał ktoś teraz ciśnienie w układzie? A jakie ciśnienie jest po odpaleniu...
Witam! do sprawdzenia może być wszystko, tak mało informacji podajesz, sprawdzaj układ zasilania benzyną, sprawdź ciśnienie paliwa w komorze silnika.
Widzę że zainteresowanie spore jest.... a tylu odwiedzających i specjalistów... Jedziesz i sprawdzasz ciśnienie w układzie, bez tego nie ma o czym gadać. Przed tym sprawdź przynajmniej czy na presostacie masz zwarte piny 1 i 2, jeśli nie to brak ciśnienia albo uwalony presostat.
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
Sprawdzałeś układ doładowania, IC i samo turbo? Szczelność? Ciśnienie?
Od momentu złożenia po wypadku pojawia się na stałe komunikat SERV bez innej kontrolki. Byłem w sewisie wszystkie układy działają prwaidłowo, komputer nie pokazał przyczyny wyświetlania SERV. Czy ma ktoś może jakiś pomysł co mogłoby powodować palenie się SERV. (w serwisie wczesniej wyłączyli mi układ sprawdzania ciśnienia w kołach ponieważ nie mam czujników)...
Poszukaj oryginalnego czujnika ciśnienia oleju do MF 255 (taki sam silnik jak w C360-3P). Mam MF 255 i miałem podobny problem, kilka czujników fabrycznie było niesprawnych (niektóre nawet udało się wymienić w sklepie na inne, ale to tylko dzięki dobrej znajomości sprzedającego), potem trafiłem na oryginalny angielski czujnik ciśnienia oleju i od kilku...
Trzeba wyłączyć kocioł z sieci, następnie zamykasz ten zawór przed filtrem, i pasowało by drugi zamknąć, który ... moze jest za filtrem, a przed kotłem? choć go tam nie widze, ale mozliwe że jest na wyjsciu zasilania z drugiej strony kotła i tam należało by zakręcić, nie widać tego na zdjęciu, tak że dwa zawory odcinające, upuszczasz wody, poleci nie...
Witam. Moze byc jeszcze uszkodzona, zużyta pompa wspomagania. Sprawdzić na początek łożyska oporowe wnzwrotnicach, ewentualnie wymienić. Po wymianie sprawdzamy cisnienie panujace w układzie i jesli jest mniejsze niz 100bar to zmieniamy pompę. Oczywiscie zakladam ze w tym kombajnie nie ma dzielnika strumienia ponieważ w niektórych modelach był.
Serwisowi dziękuję. Jeżeli sprężarka na krótko nawet nie zaskoczy to jak dla mnie wynik jest prosty, czujnik ciśnienia może mieć coś do powiedzenia jak nie będzię dalej napięcia na sprężarce(chodzącej). Bo będzię oznaczało, że takiak czytałem w jednym z postów układ sprawdza ciśnienie gazu częstotliwością i jak ją porówna z zapisaną i się nie zgadza...
Dla pewności, żebym nie powąchał dymku załączam schemacik jak ja to zrozumiałem :-) http://obrazki.elektroda.net/24_12483695... Jeżeli tak to bardzo dziękuję piotr5000 za szybką i fachową pomoc. Proszę o zatwierdzenie. Dodam tylko, że czujnik ten sprawdza szczelność układu pod ciśnieniem 13bar i rejestrowane są zmiany na 3 miejscu po przecinku. czy...
rozumiem że muszę wodę z kotła spuścić. tak ale ciśnienie naczynia sprawdzasz i ewentualnie uzupełniasz koniecznie na otwartym zaworze spustowym. Przy sprawnym kotle po podgrzaniu wody w układzie to ciśnienie ma prawo podskoczyć o 0,2/0,3 bar ale z pewnością nie o 0,7 bar jak to ma miejsce u Ciebie.
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Sensorschaltkreis Niedrig =Niskie Ciśnienie Sensor działa nie rozumiem tego jedynie co może być zatkana rurka od czujnika różnicy ciśnień do DPF sensor dostaję odpowiednie napięcie także nie ma sensu sprawdzać bezpiecznika bo działa po podłączeniu znika ikona serwisu odłączeniu go zaświeca się o jakie okablowanie chodzi ? są trzy wejścia środkowy minusowy...
Więc jak wygląda sygnał na czujniku ciśnienia? Jaki to rocznik auta? Jaki typ klimatyzacji? Masz czujnik ciśnienia czy presostat? Jakie ciśnienie w układzie podczas sprawdzania czy jest czynnik?
Powiedzieli, że podczas uszczelniania nie sprawdzają reszty pompy, tylko zakładają nowe uszczelnienia Zgadza się, jeśli zlecenie dotyczy uszczelnienia pompy, to nie ma potrzeby rozbierać pompy w drobny mak. stwierdzili że pompa uszkodzona Skoro nie można jej zregenerować to zapewne uszkodzona jest mechanicznie. W takim wypadku opiłki metali ze ścierających...
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
Jak zamknę te wajche, to nie pójdzie mi woda na bojler... To oczywiście działa, ale nie oto chodzi. Wiem to bez sprawdzania
Sytuacja wygląda tak: Byłem w serwisie dziś osobiście zapytać jak się sprawy mają z zafirą... Gościu powiedział że sprawdzali układ paliwowy pod ciśnieniem i że znaleźli nieszczelność na pompie. Nie chciał zdradzić gdzie. W każdym bądź razie uszczelnili pompę na samochodzie i jutro mają pojeździć trochę samochodem co by rozgrzać wnętrzności i w piątek...
Tu jest parownik rurowy lamrlowany tylko jak najlepiej szukać nieszczelności w układzie
Przyczyn może być naprawdę wiele.. Począwszy od samego przeplywomierza.. Należy skontrolować cały układ wody sprawdzając jego drożność i prawidłowe ciśnienie pompy.. Bez tego można gdybac w nieskończoność.. Ostatni egzemplarz tego modelu z takim problemem miał zapchany zawór w drzwiach. Ale jak wyżej wspomniałem.. Równie dobrze może być to druga strona...
A co ewentualnie myślicie o mojej teorii co do znikania tych 200g czynnika - mianowicie: po tych kilku minutach pracy układu gdy wysokie ciśnienie osiąga graniczny poziom zawór bezpieczeństwa ( nie wiem czy występuje w tym układzie ???) redukuje ciśnienie wyrzucając część gazu dla obniżenia go. Innej przyczyny nie znam układ sprawdzany na szczelność...
W necie czytam, że R32 jest gazem jednorodnym , mniej palnym od propanu, osiąga wysoką temperaturę sprężania, taką że olej może degradować . https://www.danfoss.com/pl-pl/about-danf... https://www.alfaco.pl/firma-pl/aktualnos...
Witam. Można by pompować powietrze do układu przez filtr-odwadniacz, który wyłapie wilgoć. Pozdrawiam.
Ważne by sprawdzić jakie są ciśnienia jak Klima działa i jakie jak wyłącza. Bo co tam chcesz sprawdzać elektrycznie? Jedynie możesz wymienić czujnik ciśnienia w układzie bo to on odpowiada za sterowanie sprężarką.
3088 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego w rurze ładującej za intercoolerem (intercooler) Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika. 3099 Czujnik ciśnienia szyny. Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika 3781 Zawór ograniczający ciśnienie. Zawór ograniczający ciśnienie otwarty. Za wysokie ciśnienie paliwa. 3850...
Pytasz gdzie szukać więc okazuję foto. A mobilizacja być powinna ale niechce tu straszyć. Zawsze kiedy sprawdzam ciśnienie paliwa w układzie w silnikach renaulta to robie to z najwyższą ostrożnością bo przewody z benzynką są umocowane tuż (lub nawet nad) kolektorem wydechowym. Stojąc przed samochodem (maska otwarta) po lewej ręce od tyłu silnika masz...
Osobiście bym to zignorował, może algorytm sterownik ABS sprawdza poprawność działania czujnika lub coś podobnego.
czynnik był sprawdzany w pazdzierniku ciśnienie było dobre układ szczelny, problem ten sam błąd 729 ustąpił po wypąpowaniu i ponownym wpąpowaniu czynnika lecz teraz ponownie powrócił wic chyba to nie czynnik ,sprawdze go we wtorek
a czy występują jakieś błędy w komputerze?? sprawdzałeś ciśnienie na 4 cylindrze??? co masz w układzie chłodniczym wodę czy płyn???
Tak była taka akcja, dotyczyła po pierwsze megane II, po drugie silników 1.5 DCI. Po drugie dotyczyła również Scenic II oraz Clio RS oraz silników 2.0 , 1.4 , 1.6 ( benzyna ) oraz 1.9 dci oraz wymieniony 1.5 dci P0534 to najprawdopodobniej DF1070 obieg zimnego powietrza. Jest to zabezpieczenie układu przed zerwaniem paska akcesoriów na wskutek zablokowania...
Myślę że w granicach 800 gram.Znam układy klimatyzacji które pracują już 15 lat i ani grama czynnika przez te lata nie dopełniłem z winy przenikania. Ilość czynnika sprawdza się na podstawie ciśnienia w układzie chłodniczym przy pracującej sprężarce oraz temperaturze przegrzania.
Kolego, test szczelności to się robi na minimum 24 godziny. Ładuje się azotem na określone ciśnienie układ i klient ma jechać do domu i ma wrócić po dobie a czasem jak mu nie śpieszno to po dwóch dobach. Tylko ci serwisanci są tak pazerni na pieniądze, że nie "mają czasu czekać". Pompa próżniowa nie służy do sprawdzania szczelności, tylko do chwilowego...
Witam. Moja suszarka kondensacyjna Electrolux EDH97981W wydłużyła czas suszenia. Wyeliminowałem podstawowe przyczyny wyczyściłem wszystkie filtry parownik umyłem karcherem (nie pozaginałem lamelek), wezwałem gaziarza, żeby dobić czynnik R134a po dobiciu niewiele się zmieniło (w układzie był czynnik czyli ewidentnego wycieku nie ma). Sprężarka pracuje...
Witam! Pacjent Kocioł grzewczy to Saunier Duval Semia F21, w którym przy każdym wyłączeniu (gaszeniu się płomienia) zapala się czerwona, migająca kontrolka. Problem pojawia się zarówno podczas pracy C.O. jak i C.W.U. Ciśnienie w układzie 1 Bar. Sprawdzałem również przy ciśnieniu 0,5 i 1,5 (bez różnicy). Wyczyściłem filtr C.O. Dzwoniłem do serwisanta...
Następnie wyciągnąłem powietrze i zrobiłem próżnię 22 psi Coś się nie zgadza. 22 PSI (pound per square inch) to ok. 1.52 Bara. Ciśnienie atmosferyczne to ok 1 Bar, czyli wymieniona wcześniej wartość nie może być ani ciśnieniem absolutnym (liczonym od idealnej próżni ) ani podciśnieniem bez minusa. Także jakaś pomyłka lub ściemka. Do uszczelnienia zastosowałem...
Układ działa "na ciśnieniu". To sprawdzanie podciśnieniem nie zawsze jest.... wiążące. Tak jak wyżej- sprawdź azotem lub gazem forumjącym.
(at)ture11 Dzięki za kontynuowanie tematu. SZCZELNOŚĆ Wydawało mi się, że trzeba rozciąć otulinę, by zlokalizować miejsce wycieku piany na biegu rur. PRÓŻNIA - POMIARY Co do analog vs. digital: nie mam szczegółowej wiedzy o budowie wakuometrów. Kieruję się parametrami. Znalazłem dalece dokładne cyfrowe wakuometry/mikronometry od renomowanych producentów,...
Kolego czytaj uważnie ! Tak głowica była sprawdzona na mikropęknięcia i planowana, uszczelka pod głowicą była już 2 razy wymieniana, śruby wymieniłem na nowe oryginalne z ASO Renault przy pierwszej wymianie, za drugim razem zamontowałem te same śruby, sprawdzałem je i były takiej samej długości. Tylko skoro w układzie smarowania jest ok 6 bar, a w układzie...
CO2 w takiej ilości ani nie udusi, ani nie zgasi płomienia, podobnie jak poprzednie czynniki. Z uszkodzeniem przez zamrożenie, też raczej mało prawdopodobne. Ja mówiłem o zagrożeniach związanych z energią kinetyczną. Czyli np. jak utniemy kawałek rurki, to odleci ona w drugą stronę. Ale w tym Audi czy Mercedesie pewnie uporano się z tym problemem przyczepiając...
Ja co prawda mam w układzie dwa naczynia ale ze względu na zwiększenie bezpieczeństwa układu. Kiedy ostatni raz sprawdzałeś ciśnienie powietrza w tych naczyniach i jak często to robisz?
A jakie masz ciśnienie w układzie? Sprawdzałeś ilość czynnika? Klima włączy się nawet w zimę, jeśli masz ustawiony nadmuch na szybę. (osusza powietrze co powoduje szybsze odparowanie)
Czujniki ciśnienia nie okłamują, ponieważ ciśnienie w układzie było sprawdzane manometrem i pokazuje to samo. Niestety właśnie takiej regulacji nie ma jak pokazałeś na zdjęciu, i nie wiem czy wymieniać całą podstawę, czy sprawdzić coś jeszcze. Osuszacz trochę inny od dołu nie ma tłumika, a rurka która idzie do wydechu. http://obrazki.elektroda.pl/5111433200_1...
Zaworek w korku wlewu paliwa to tak zwany bezpiecznik on nie reguluje ciśnienia tylko ma puścić w przypadku zbyt dużego. W poprawnie działającym układzie chłodzenia powinno być ciśnienie ale "małe" . Najlepiej pojechać do warsztatu który ma urządzenie do sprawdzania czy są spaliny w układzie chłodzenia. Koszt około 50zl
odpowietrzniki automatyczne na rozdzielaczu Najlepiej obwiązać odpowietrzniki papierem toaletowym i sprawdzać, czy cieknie. France potrafią puszczać się nieregularnie, a na papierze będzie widać wyciek.
Sprawdzałeś ciśnienie na nagrzanym piecu? Jeśli wzrasta znacznie - uciekło powietrze ze zbiornika wyrównawczego. Trzeba sprawdzić zawór odpowietrzający, ew. wymienić, spuścić wodę przy otwartym zaworze, zamknąć, napełnić układ, odpowietrzyć kocioł i grzejniki, skontrolować ciśnienie na zimnym i gorącym.
Każde ciśnienie wskazywane na manometrach może być prawidłowe jak i nieprawidłowe. To zależy od układu w jakim to ciśnienie sprawdzamy, trybu pracy tegoż urządzenia oraz warunków otoczenia. Najprościej sięgnąć do karty czynnika i sprawdzić ciśnienie dla danego punktu. http://obrazki.elektroda.net/81_12511167...
Jeśli warsztat nie radzi sobie ze zlokalizowaniem nieszczelności(którego istnienia nie potwierdza żadna informacja zawarta w temacie) to trzeba pojechać do innego. Szkoda mi czasu i pieniędzy na jeżdżenie miedzy warsztatami, które metodą prób i błędów wymienią cały układ klimatyzacji. Jeśli bym wybrał taką drogę to nie zakładał by tu tematu i brał...
1. Nie działa - pomiar jest robiony na parowniku wiec w środku samochodu jak go rozgrzejesz to na trasie uda się go włączyć szczególnie jak włączysz obieg wewn. brak dopływu zimnego powietrza z zewnątrz. Klimatyzacje trzeba koniecznie co jakiś czas włączać nawet w zimie aby nie dopuścić do uszkodzenia sprzęgła ( zapieczenie rdzą) 2. Nie ma czegoś takiego...
Dokładne dane to pewnie tylko w autoryzowanym serwisie. Proponuję sprawdzić organoleptycznie - czyli jak pracuje np: w gorące dni na postoju, przy jałowych obrotach, potem po ich zwiększeniu, czy ciśnienia nie wariują (temperatura i ciśnienie w takim układzie są ze sobą powiązane więc może wnioskować na podstawie ciśnień, że jest w porządku lub nie)...
Widzę ze uparty jesteś. Nie prościej zrobić test na obecność spalin a jeśli nie masz jak to zweryfikować to tak jak robili to mechanicy kiedy nie było takich wynalazków do sprawdzania? Jeśli wali ciśnieniem w układ to układ będzie się zapowietrzal i nie ma szans na odpowietrzenie, a jak pisałem już wcześniej skoro bez termostatu tez nie możesz odpowietrzyc...
Tego się nie reguluje patrząc na dymienie na średnich czy wysokich obrotach , czujnik i obsadka w pompę i ustawiasz odpowiedni dla danego silnika skok tłoka rozdzielczego . Prawidłowo wyregulujesz pompę to będzie wiadomo że jest dobrze zrobione , jeżeli dalej będzie dymił to trzeba sprawdzać następne elementy układu , np ciśnienie doładowania , stan...
Witam. Mam 3 piece połączone szeregowo. Firma produkująca żywność. Ciśnienie w układzie waha się i raz jest prawidłowe na jednym piecu, czasem na innym, ogólnie spada systematycznie. Od czego zacząć sprawdzanie układu. Dziękuje
mathini Temat jest totalną zmyłą. Przecież ty masz problem z silnikiem i uparcie doszukujesz się rozwiązania problemu w gaźniku(ach). Kolega cyborg39 zwrócił ci uwagę na ważny aspekt sprawy. Tak w ogóle czy oprócz częstego zmieniania gaźników i dorabiania króćców coś sprawdzałeś???? Choćby ciśnienie sprężania, czystość układu wydechowego, szczelność...
Są na gwarancji tylko że faktury nie mam i instalator się ukrył. A pompki są najgorsze na rynku i tych badziewi to już nawet w sklepie hydraulicznym nie ma! Najpierw wydawały dziwne dźwięki wiedziały się aż w końcu padły! Układ odpowietrzony ciśnienie sprawdzane pompka w cenie 94 zł. Od kominka jeszcze dycha, ale strasznie trzeszczy chyba też niedługo...
Membrana na pompie wtryskowej - podałem ciśnienie w przewód za pomocą dużej strzykawki do oleju - cały czas był wyczuwalny opór. Układ dolotowy sprawdzałem, oglądając kolektor. W sumie to tam nic więcej nie ma: jedna turbina, łącznik gumowy, kolektor dolotowy. Jak to inaczej zrobić?
Czy fizycznie jest ten czynnik w instalacji? Jakie są cisnienia? Tak fizycznie czynnik jest w układzie sprawdzałem czy prąd dochodzi do tego czujnika ciśnienia i prąd i masa jest
Sprawa rozwiązana. Uszkodzone było naczynie przeponowe - pomimo tego , że kupione i zamontowane nowe. Jak sprawdzałem ciśnienie , z zaworu do dobijania pojawiła się woda z układu. Nauczka na przyszłość aby również rzeczy fabrycznie nowe traktować z dystansem. Podziękowania za porady. Dodano po 1 Uszkodzone było naczynie przeponowe - pomimo tego , że...
Panie Andrzeju, tak, kocioł może przez pewien czas pracować w takim reżimie. Należy jednak pamiętać, że na wiosnę trzeba koniecznie podjąć naprawę kotła. Ciągłe dopuszczanie wody wodociągowej do układu Centralnego Ogrzewania w końcu spowoduje zakamienienie całego układu wodnego, co prowadzi do zmniejszenia wymiany cieplnej. Jakie czynności powinien...
O 6 rano z pracy jakoś dostałem się do auta na mieście, w zbiorniku pusto jak na saharze, dolałem płynu jak trzeba i ruszyłem, za jakieś 3km zatrzymałem się na stacji żeby sprawdzić poziom, ubyło sporo....dolałem, jechałem dalej, za jakieś 3-4km znów się zatrzymałem i znów dolałem, już strach w oczach że nie dojadę do domu,dolałem ostatni raz i jakoś...
To zależy czy kolega chce ten pojazd użytkować w miarę potrzeb i możliwości czy też doktoryzować się. Standardowy użytkownik winien wymienić olej łącznie z filtrem oleju a może i powietrza silnika, lać paliwo, sprawdzać ciśnienie w oponach oraz układ hamulcowy/oświetlenie i jeździć. Badacze/ naukowcy mogą płukać, mierzyć, gładzić, pucować i dyskutować...
Witam, temat jak w tytule. Dawno nie programowałem żadnego PLC, stąd proszę o pomoc szanownych kolegów. Będę miał w kilkunastu MW (słowach wejściowych pochodzących z panela) - dane. Są to ciśnienia z układu: P1, P2, P3, P4 ... z identycznych kilkunastu gałęzi, do których podpinamy różne rzeczy do testowania. Będzie to dajmy na to: P1 - MW 2, P2 - MW...
UCDS, IDS i Forscan :). Najczęściej "szarpanie" może być spowodowane: - świece - kable WN - cewka/cewki - wtryskiwacz - sonda - słabe ciśnienie w układzie paliwowym Sprawdzałeś teraz po tym czasie użytkowania jaka jest kompresja czy nić się nie zepsuło po remoncie. Na Forscanie EGR pracuje prawidłowo ?
Panowie niema co zgadywać.Trzeba podłączyć manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa i po nocnym postoju sprawdzić,kiedy i jakie układ uzyskuje ciśnienie.Naprawa na zasadzie"mój znajomy tak miał i było to i to" to jedna wielka loteria.Jeśli nie macie manometru, można to zlecić dla warsztatu,skóry z was nie zedrą.
Witam, mam problem z Manem TGS 2012 18.440. Auto normalnie paliło, ale raz na jakiś czas wyskoczył na czerwono błąd awarii silnika, miał moc i normalnie jeździł. Postanowiłem wyczyścić smoka i ręczną pompkę paliwa, od tej pory auto nie chce normalnie odpalać, trzeba długo kręcić. Wymieniłem ręczną pompkę paliwa Hengst, dwa przewody do pompy, bo średnio...
Witam szczelność układu niskiego ciśnienia czyli parownika można sprawdzić ciśnieniowo nie uzupełniając czynnika chłodniczego . Powiem więcej czynnikiem chłodniczym nie wolno sprawdzać nieszczelności ze względu na ekologię.
Podlacz na krotko Kompresor, tzn bezposrednio z akumulatora, jak sprzeglo zaskoczy i po 2-3 minutach bedzie chlodzil, tzn, ze cos ze strowaniem. Jak nie znajdziesz to wklinij adres Email, wysle schematy. Pozdrawiam amicar Email: remilogo(małpa)yahoo.de Odradzam, jeśli układ jest pusty, przez te 2-3 minuty możesz zatrzeć sprężarkę, na początek pojedz...
Co do badania szczelności układu to mogę powiedzieć, że powinno sprawdzać się oprócz 15 czy 20barów ciśnieniem niższym - 5-8 barów. Wiem z doświadczenia ze spręzarkami, że nie ma wycieku przy napełnieniu azotem pod wysokim ciśnieniem a pojawia się przy 5barach...
Ciśnienie na tłokach Ok, sprawdzałem wcześniej, Układ paliwowy czyściłem, ale pójdę za radą i wymienię zaworek. Wtrysk ( 1) sterujący był sprawdzany, parametry mieszczą się w normie.
sprawdzanie czujnika różnicy ciśnień sprawdzanie zasilacza układu sprawdzanie układu zapłonowego
zimnego nawiewu dobre przewód pomiarowy zmiana napedu
Układ scalony SOIC8 3,3V do generowania sygnału PWM Brak paliwa na wtryskach po zamontowaniu zregenerowanej pompy wtryskowej