Jak nie ma hamulcy, to do odstrzału do sprawdzenia zawór przekaźnikowy, a nie jakieś ABSy, czy regulatory. Przecież zawór przekaźnikowy wbudowany jest w regulatorze i nie ma innego na tym układzie do hamulca nożnego...... Więc nie wiem skąd teoria sprawdzania zaworu przekaźnikowego skoro regulator działa.
Rozkręć i dokładnie zobacz co się tam dzieje.
zawór sprawny, podaje wodę raz na górę a raz na dół Sprawdziłeś cewkę zaworu? Sprawdzałeś pracę zaworu podając napięcie na jego cewkę? Najprawdopodobniej wystąpiło zwarcie na cewce zaworu lub na przewodach do zaworu i spowodowało uszkodzenie triaka. Te triaki raczej same z siebie nie padają. Zobacz też:[url=https://www.elektroda.pl/rtvfor...
Może być "ropa do diesla".
Użyłem podobnego, tyle że z impulsatorem, modułu do sprawdzania zaworów od klimatyzacji samochodowych. Wersja z impulsatorem jest wygodniejsza w obsłudze. https://obrazki.elektroda.pl/1141990800_...
Zawor sprawdzasz wakuometrem, jakie ciśnienie ma przed a jakie za zaworem. Po odpaleniu na wolnych obrotach powinno być takie same. Obejrzyj też jak sztanga na gruszce turbo dziala. Na wolnych ma ja wciągnąć, po dodaniu gazu jak turbo zacznie ładować ma się cofnąć.
Odepnij wężyk gumowy od EGR /tej blaszanej "puszki"/. Jeśli zawór jest sprawny to się zamknie i auto powinno śmigać jak nowe. Jeśli dalej brak mocy to pewnie zawór się nie domyka i trzeba go odkręcić i przeczyścić lub zaślepić. Ekologom zaślepienie by się to nie podobało ale prostsze to jak sprawdzanie wężyków, zaworu podciśnienia sterującego tym ustrojstwem...
następny GMP po "mijance" zaworów". Można też sprawdzać palcem sprężanie i wtedy GMP po nim. O ile zawory są szczelne.
Sprawdzałeś poprawność działania zaworu 3 drożnego? http://obrazki.elektroda.pl/7534042200_1...
Na zdjęciu widać znak na zębatce walu, właśnie na dziesiątym zębie. Rozrząd, wydaje się być prawidłowo ustawiony. Sprawdzałeś tą mijankę zaworów, o której pisałem?
U mnie pomogło systematyczne sprawdzanie zaworu z zaleceniem producenta i już jest ok. Takie prawa fizyki . :D
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
No dobra, to sprawdzę to ciśnienie. Tylko zastanawiam się jak by wyszło źle to co może być nie tak. Tlok i pierścienie według mnie grają dobrze jedyne co to nie sprawdzaliśmy zaworów nafta czy przepuszczają. Glowica była planowana.
Mam pytanie skrzynia dp0 jezdziłem z podłączonym kompem ponieważ skrzynia zgłaszała błąd sprawdzałem przełączanie zaworów i wszystko jest w porządku zastanawia mnie tylko ciśnienie oleju. Czy ciśnienie pomiędzy 3 a 6 barów (6 barów jest przy wysokich obrotach). Przy normalnej jeździe mam w granicach 3.. Czy takie wachanie to normalne?
zaworu nie sprawdzałem , pompa HYLMETA ,
Zawór działa prawidłowo. Uruchamiałem ekspres bez włożonych tacek i sprawdzałem działanie zaworu oraz miejsca skąd cieknie. Jutro go ponownie złożę na innym, nowym komplecie uszczelek.
Do sprawdzania takich zaworów grzejnikowych najlepiej nadają się plastikowe korki które są zamontowane zamiast termostatów. taki korek dokręcony do oporu powinien zamknąć zawór grzejnika. Zawsze tak robię przed montażem termostatów. Co do kawitacji to przy małych instalacjach jej wpływ jest znikomy, wirniki pomp są plastikowe więc nie korodują , a przepływ...
Sprawdzałeś czy nie przytkał się filtr tego zaworu [url=https://expertagd.pl/waz-doplywowy-...
Zrobiłem to auto i nie wiem czy tam jest PWM. Sprawdzałem zasilanie zaworu oscyloskopem i tam jest tylko 12-14V załącz wyłącz. Brak PWM. Tyle że zawór ma określoną polaryzacje. Jest w układzie, trzeba spuścić czynnik do wymiany. Tak na marginesie udało mi się naprawić uszkodzony zawór w układzie bez wyjmowania i spuszczania czynnika, pewnym zabiegiem.
AI: Czy był robiony pomiar kompresji na wszystkich cylindrach albo sprawdzana szczelność zaworów/stan rozrządu? Jeśli tak, to jakie były wyniki?Rozrząd był wymieniony na nowy około pół roku temu. Cylinder 1 - 10, 2 - 9,5, 3 - 10, 4 - 9,5. Pomiary na mokro zrób i porównaj.
Dokładnie może być to problem z zaworem przesterowania. Niektórzy sprawdzają go podając odpowiednio napięcie na styki zasilające. Poszukaj na forum, było kilka tematów o tym zaworze.
Nie sprawdzałem zaworów ponieważ nie znam procedury jak to zrobić. Jeśli wiesz jak to zrobić napisz proszę. Co do konwertera to powiedz jak go sprawdzić? Bo według mnie jeśli by pekła obudowa to olej by wyciekł na zewnątrz mam rację??
Sprawdzałeś szczelność zaworów benzyną?
Kryzowanie zaworami termostatycznymi odpada, bo mieszkańcy parteru mają tendencje do kręcenia nimi. Tu nie chodzi o kryzowanie poprzez kręcenie głowicą. Większość zaworów termostatycznych ma wkładkę z nastawą wstępną. Kryzujesz kręcąc takim "dinksem" do którego masz dostęp po ściągnięciu głowicy z zaworu. Sprawdzałeś czy filtr na powrocie przed kotłem...
Nie zauważyłem żeby pralka miała jakieś problemy z odpompowaniem wody. Filtr przy pompie regularnie czyszczę, sprawdzałem węże, zaworu zwrotnego nie mam. Sprawdzałem też tak - nastawiłem przy pustej pralce program płukanie żeby nalać wody, potem program odpompowanie i moim zdaniem woda została odpompowana bez problemów.
Odradzam sprawdzanie zaworu gazowego (tego języczka) - to musi zrobić serwis piecyków. Jeśli piecyk wygasa przy przykręcaniu kranu, to warto sprawdzić, jak jest ustawione pokrętło wody na piecyku. Jeśli jest ustawione w położeniu "mały strumień" (czyli gorąca woda, to piecyk powinien palić nawet przy bardzo małym przepływie wody i powinna wtedy być...
W tym zaworze masz sterowanie zamknięcia na pół księżycu z ząbkami wyciągnij radio jest zamontowany na rurce stalowej zobaczysz bez problemu - w środku jest kulka jak w zaworach np. Ogrzewania, która przymyka przekrój. Sprawdzisz go zmieniając temperaturę na wyświetlaczu od lo do hi. Organoleptycznie zobaczysz czy rusza się silniczek i zmienia położenie...
Robiłem diagnostykę Forscanem ale nie sprawdzałem zaworu ISC. No to od czego zaczynasz robotę?
A w jaki sposób sprawdzałeś że prąd do zaworu nie dochodzi? Mam nadzieję że kontrolką lub miernikiem, dokładnie nie pamiętam, ale przez przekaźnik raczej nie idzie, sprawdź ten elektrozawór na krótko czy działa, czy tłoczek wciąga do środka, i popraw pisownię bo dostaniesz upomnienie ;-)
O ile pozycja 4 to jest zawór rozprężny, to żeby istnial drugi to jakas bzdura. Skoro juz sam doszedłeś, ze masz zatkany uklad, to jak ktoś sprawdzał, że przewody czyste? Wykrecal je czy jak? Nie sprawdzał w jakikolwiek sposob działania zaworu?
KZFR robione 30 tys. km temu. Sprawdzałem czy koła nie mają luzu (naciskając pasek rozrządu, nie wiem na ile ta metoda jest miarodajna. Nie sprawdzałem jeszcze zaworów sterujących. Są jakieś inne sposoby, aby na 100% sprawdzić KZFR?
Równie dobrze mogą byc kłopoty z kompresją. W tych silnikach z czasem siadają gniazda zaworowe, więc należy regularnie sprawdzać ustawienie zaworów. popieram. Często powoduje nadmierna zawartość benzyny w oleju napędowym "wschodniego" paliwa. Test kompresji trzeba zrobić Xentry, nie kosztuje "milionów" :)
W nowych głowicach zawsze trzeba sprawdzać szczelność zaworów i prawie zawsze docierać zawory z gniazdami. Rozbieraj po kolei i weryfikuj. A w zasadzie to mechanik niech poprawia.
Rezystancje zaworów sprawdzałem. Są opisane na schemacie który wysłałem. Chyba ze jeszcze jakieś zawory pominąłem.
być może to ten krociec ponieważ był no luźny i mógł puszczać fałszywe powietrze.Skleiłem go. Jak sięgam pamięcią to hamulec też czasami wydawał się zbyt twardy. Dodatkowo wyczyściłem EGR, było tam pełno nagaru ale zawór działa poprawnie(sprawdziłem to ,,na krótko" :P) mam tylko jeszcze jedno spostrzeżenie, a mianowicie gdy robiłem test wyjść to podczas...
A sprawdzałeś sitko zaworu na listwie...wykręcałeś go....pod lupkę sitko...
Kolego a sprawdzałeś uszczelnienia zaworu?
Padł któryś z zaworów, bądź uszkodził Ci się sterownik. Co do uszkodzonego zaworu trzeba wyciągnąć skrzynie i rozebrać mechatronike, odrazu mozna przemierzyć sterownik. Film dla potomnych, uszkodzone zaworu oraz ich sprawdzanie od 4min https://www.youtube.com/watch?v=xyp96e1p... Jeżeli nie miałeś stcznosci z DSG radzę oddać do jakiegoś Skrzyniarza Miłego...
Zasilanie zaworów to 230V AC. Sprawdzać musisz kiedy pralka pobiera wodę.
Ciężka sprawa z tymi objawami. Być może rzeczywiście jest uszkodzony wymiennik i woda ucieka do kanalizacji przez odpływ skroplin. Skoro kocioł wymagał częstego dopuszczania wody to prawdopodobne jest że zawór dopuszczający wodę do CO już nie trzyma i po woli przepuszcza wodę i teraz rośnie ciśnienie w CO. Prawda jest taka, że 19 lat pracy tego kotła...
zabookuj sobie wizytę w servisie, niech podłączą do Davie, w systemie EBS jest opcja sprawdzania zaworów i czujników ciśnienia, będących elementami składowymi modulatora.Davie ma funkcję emulatora elektrozaworów i możesz sprawdzic działanie elektrozaworów i zczytać wartości ciśnienia z czujników. Jeśli kable są OK i wymieniłeś już parę modulatorów i...
Jak czuć wyraźne zimno na panelach to sobie odpuść sprawdzanie cewek zaworów 4d. Moja teoria jest taka masz uszkodzony silnik jednostki zewnętrznej jakiś czas temu podmieniłeś płytę od chińczyka na taką samą problem w tym że ta płyta ma inny soft i może nie do końca być kompatybilna z płytą wewnętrzną co powoduje że nie dostajesz żadnych kodów błędów...
A ciśnienie sprawdzałeś na opróżnionym zasobniku?
Nie sprawdzaj zaworu miernikiem bo to nic nie da jak zawór jest zawieszony. Odkręć węża i daj do wanny, na wszelki wypadek zabezpiecz węża żeby nie wypadł i włącz zmywarkę. Jak nie będzie wody to wszystko jasne.
Butla z R410A przy napełnianiu klimy zaworem do dołu. Sprawdzanie szczelności można zrobić bez azotu. Po zrobieniu próżni wpuszczamy trochę czynnika tak aby ciśnienie się tylko zrobiło i jak nam po tygodniu nie ucieknie to powinno być dobrze. Wiem że metoda trochę nie taka jak powinna być ale ja akurat butli z azotem nie miałem :-)
Sprawdzałem specjalnym urządzeniem szczelność zaworów i wszystkie są szczelne. Pomiar kompresji był wykonany poprawnie, używając 2 urządzeń, bo myślałem, że jedno się popsuło.
Sterownik zaworu fajny, ma dużo opcji konfiguracji w menu instalatora/ustawienia zaworów i da się go zgrać z sterownikiem pokojowym który masz. Ogólnie sterownik powinien jak najrzadziej kręcić zaworem, ale wszystko trzeba sprawdzać metodą prób i błędów. Np zwiększyć histereze zaworu.
Spalanie oleju, który przedostaje się albo przez pierścienie albo prowadnice zaworów. Jaki to model silnika? Stan oleju sprawdzałeś?
Cześć,ok sprawdzę po kolei tak jak piszesz. Rozrząd był przestawiony ale potem nikt nie sprawdzał zaworów. Mechanik podpinał pod kompa ale nic mu to nie dało.To znaczy nic nie wyskoczyło mu.Zorganizuję trochę czasu i punkt po punkcie sprawdzę. Dodano po 10 8 ostatnich numerów nadwozia 52414912
Nic mu nie wyświetli bo nie ma panela LCD, przy niepoprawnym zasilaniu nie wysteruje zaworu. Wiec wraca do punktu wyjscia
Na remontowanych głowicach sparzyłem się tylko raz od tamtej pory sprawdzam każdą głowicę przed montażem a konkretnie szczelność zaworów zalewając je naftą , jeśli są przecieki to reklamuję.
Zawór jest sterowny sygnałem PWM, po podaniu mu pełnego 12V sprężarka powinna pracować z maksymalną wydajnością, samo zmierzenie oporności cewki i sprawdzanie zaworu na słuch nie jest w żadnym wypadku miarodajne. Moim zdaniem zawór jest uszkodzony mechanicznie. Sterownik wysterowuje zawór na pełną moc sprężarki i czeka na wzrost ciśnienia, to nie następuje...
Schemat w łapkę i sprawdzamy co masz na pinach zaworu EGR. ;)
Próbę olejową robiłem i sprawdzałem szczelność zaworów wydechowych. Do sących niechciało mi się demontować kolektora. Po zalaniu olejem było ok 20/skala się skończyła i dlatego skłaniałem się na wytartą krzywkę zaworową (zbyt małe otwarcie zaworu)
To nie są oddzielne układy, ciśnienia zawsze się będą wyrównywać, szybciej w przypadku dyszy dławiącej lub wolniej w przypadku zaworu rozprężnego.
Musisz ściągnąć kopułkę zaworów i przyglądnąć się smarowaniu wałka rozrządu. Sprawdzanie luzu zaworów powinno się robić regularnie przy jeździe na LPG. Pozdrawiam
a sprawdzałeś węże do podciśnienia może jest przetary i nie steruje zaworem
Gdy jest silnik zimy odpala bez problemu. Układ nie został wyczyszczony został wlany płyn do czyszczenia wtrysków.Praca silnika nie jest miekka jak poprzednio tylko twarda.Zbiornik paliwa nie był czyszczony wlane było tylko paliow lepszego gatunku.Załozyłem dodatkowe filterki na układzie paliwowym na doprowadzajacym i odprowadzajacym paliwo.nie sprawdzałem...
Nie rozumiem dlaczego, gdy po skasowaniu błędu i po odpaleniu samochodu wartości regulacji kąta są stałe w bs04 dla Early, czy Late. Gdyby było za niskie ciśnienie, to przed trybem awaryjnym powinna się ta wartość jednak zmieniać, ale w mniejszym stopniu. Po wymontowaniu zaworu, który reguluje ciśnieniem przestawiacza kąta, sprawdzałeś czy całkowicie...
Chyba że masz ASD w tylnym moście i zamiast oporności czujnika ABS sprawdzasz oporność zaworu ASD.
Czy mierząc kompresję robiłeś próbę olejową i ile wtedy wyszło? Sprawdzałeś szczelność zaworów? Czy końcówki rozpylaczy wystają ponad krawędzie głowic? Piszesz, że głowice były robione, pytanie co konkretnie było w nich robione, więc takie rzeczy należy sprawdzać
wiązka jest cała sprawdzałem .. przypuszczam zawor na pompie wtryskowej ktory moze sie zawieszac ewentualnie nie funkcjonuje poprawnie i takie sa efekty szarpani silnikiem
Jeśli chodzi o sprawdzenie, czy przeczyszczenia filtra to jak najbardziej. Usunięcie zaworu różnicowego i założenie tam zaworu zamykającego jest niedopuszczalne . W przypadku np. gdyby ktoś zamknął jeden z zaworów w obiegu pompki, może dojść do zagotowania kotła, a czym to grozi, lepiej nie sprawdzać.
Dobra, zadzwoniłem i kolega powiedział, że podmieniał korek (na konic zostawił ori), luzował ciśnienie na postoju a mimo to płyn kapał (u mnie w garażu też, do kanału nie wchodziłem). Może jakiś krócieć ale ten przy głowicy też sprawdzał.
Tak zrób. Wyrównaj powierzchnie,poustawiaj wszystko,dokręć z odpowiednią siłą,pouzupełniaj uszczelnienia,nie stosuj silikonu, wyrównuj czymś co zdziera a nie gładzi, nie obrabiaj na półokrągło-przyłóż się. Pompy przeponowe dają 0.3bar ,pod takim ciśnieniem możesz sprawdzać szczelność zaworu. Jeśli zbiornik jest wyżej niż gaźnik to pomyśl o kraniku (może...
Witam wszystkich Koledzy mam zasialacz laboratoryjny max 15V i 4 A regulowany ,potrzebował bym do niego jakiś generator za pomocą którego można będzie regulować impulsy tzn: częstotliwość impulsów oraz czas impulsów . Koledzy czy taki generator jest opłacalny do wykonania i czy wogle jest sens zabawy w takie rzeczy . Taki zasilacz jest mi potrzebny...
Jeżeli iskrzyło to napięcie dochodzi do zaworu. Podczas sprawdzania napięcie poprzez dotykania styków słyszalne jest odsysanie zaworu taki syk. A sprawdzałeś czy pracuje pompa na co. Zawór można rozebrać i wyczyścić. Do sprawdzenia też filtr na co oraz mikro-wyłącznik.
Sprawa rozwiązana. Uszkodzone było naczynie przeponowe - pomimo tego , że kupione i zamontowane nowe. Jak sprawdzałem ciśnienie , z zaworu do dobijania pojawiła się woda z układu. Nauczka na przyszłość aby również rzeczy fabrycznie nowe traktować z dystansem. Podziękowania za porady. Dodano po 1 Uszkodzone było naczynie przeponowe - pomimo tego , że...
Cześć, przed złożeniem silnika chciał bym sprawdzić wymiary czy części nadają się do ponownego użytku, dokładnie chodzi o silnik 1.8t 20v AUQ. Czy zna ktoś wymiary zaworów styku w miejscu prowadnic? Chce sprawdzic czy moje są zużyte czy mogą zostać i wymienic tylko prowadnice z uszczelniaczami, Na internecie doczytałem ze wymiar cylindra w nominalne...
Witam Tak jak w temacie mam pytanie jak sprawdzacie szczelność zaworów przy wymontowanej głowicy [ przed remontem i po remoncie ] . Ja to sprawdzam przez zalanie naftą , ale słyszałem o sposobie sprawdzenia wakuometrem przez zrobienie podciśnienia w kolektorze , tylko nie znam szczegółów [ parametrów ] Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny . Pozdrawiam
Cześć Widzę, że borykamy się z podobnymi problemami. Ja już jestem bliski depresji. Bo więcej wydam na serwisantów niż na gaz w tym roku!!! Mam piec ULRICH KONDENSICH KO21, mam nieustanny problem z E10, czyli brakiem ciśnienia w co, dzieję się tak przeważnie w nocy. ostatnio po napełnieniu naczynek przeponowych od nowa, piec chodził 2 dni, ( normalnie...
Nie ma co przesadzać z tym wypalaniem gniazd, po prostu podstawa to dobra instalka + dobre strojenie no i sprawdzanie zaworów częściej niż na benie. Nawet gdy coś się stanie z głowicą to jest dużo zakładów które remontują głowice z wymianą gniazd zaworowych na twarde - przystosowane do LPG, we Wro jest kilka takich zakładów. Koszt z tego zabiegu co...
Ja tego nie sprawdzałem w sensie zaworów, ale mój Świętej pamięci teść mówił że są dobre, a był dobrym specjalistą. Oczywiście mogę sprawdzić. Wystarczy zalać olejem i patrzyć czy cieknie? Lecz z drugiej strony jakby to były zawory to było czuć przedmuchy na filtrze powietrza. Ogólnie chodzi dobre 10-15 minut zanim się nabije.
2 sa w chlodziarce (na parowniku i w komorze) plus jeden w zamrazarce. Zwykle tak to wyglada. Mialem niedawno przepadek ze ów zawor sie blokowal i podobne objawy. Przy sprawdzaniu OK, a po czasie kicha.
świeca nowa irydowa... więc iskra jest nawet na wilgotnej zawory regulowane chyba z 20 razy... głowice rozkręcałem i sprawdzałem szczelność zaworów jak nie odpala świeca jest mokra ale iskra jest sprawdzałem nawet na stroboskopie dodam że skuter jak odpali ma moc można jechać ale jak puszcze manetke to po chwili zgaśnie nie wiadomo dlaczego... wygląda...
Witam, mam problem z zaworem egr w moim volvo v50 2.0d, nie da się go zaadoptować vidą, nie zgłasza błędu ale nie pokazuje napięcia z czujnika wewnątrz zaworu. Podmieniłem na nowy i dalej to samo, sprawdzałem kable między zaworem a sterownikiem silnika i są sprawne mają ciąglość. O co chodzi? Dziękuje za pomoc.
wiązkę jak sprawdzałeś? od zaworu do wtyczki przy szynie tylko, czy od tej wtyczki do sterownika silnika też? jakiego komputera diagnostycznego używasz i jaki pokazuje on opis błędu? P1281 Zawór ilości paliwa-Przerwa w obwodzie? Pompę elektryczną sprawdziłeś? Podaje paliwo?
Co z nią? Dodano po 2 Nie wiem, ponieważ nie sprawdzałem, odłączałem tylko wtyczkę od zaworu, ale było to samo - brak mocy.
Wysterowanie tego zaworu spr. Się oscyloskopem, jeżeli napiecie jest to powinien pracować, sprawdzałeś na podpiętej wtyczce?
Ale po tej operacji zawór trójdrożny przestał reagować na to co się dzieje w kotle. Wygląda to tak, jakby nie docierało napięcie do silnika zaworu. Nic nie napisałeś co się dzieje z kotłem i jak sprawdzałeś poprawność działania zaworu. Skręciłeś wszystkie elementy do kupy, napełniłeś wodą i odkręciłeś kran z CWU żeby sprawdzić czy działa? I co dalej...
Autor tematu twierdzi że 100 litrów na 1h co daje 1,6 litra na minutę no powiedzmy że 1,5 litra. Dodam że odcinał sąsiada z wodomierzem oraz sprawdzał sąsiada bez zaworu organoleptycznie siebie może odciąć tylko częściowo.
A iskrę na świecy sprawdzałeś gdy jest gorący? Czy sam gaśnie gdy jest goracy? Luz zaworów sprawdzałeś? ma być 0,05 mm
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
oraz zawór zwrotny zaraz za pompą. Sprawdzałeś kierunek założenia zaworu zwrotnego?
Normalny parowy 1/2" Nie sprawdzałem ale w przydasię powinien leżeć.
Kostkę stacyjki sprawdzałeś czy nie rozłącza zaworu w czasie rozruchu.
W sobotę woda nie leciała więc dałem sobie spokój. Dziś wszedłem w tryb serwisowy. Na pozycji 4 (elektrozawory prania wstęp. i zasadniczego) pojawił się błąd E5H. Nie mam pojęcia co to za błąd. Bo na pozycji 2 jak i 3 zawory działają dobrze. A tam jest sprawdzanie zaworów pojedynczo. Pomimo tego zdemontowałem zawory ,sprawdziłem drożność przepływu wody...
A w sprawie programu diagnostycznego i poprawnych parametrów, czy też danych regulacyjnych. wszystko fajnie się wyświetla. Można też sprawdzać działanie zaworu, wtryskiwacza, obrotomierza oraz potencjometrów przepustnic, ale jakie wartości są słuszne?
Luz zaworów sprawdzałeś? Briggs traktuje te elektrozawory jako zabezpieczenie przeciwpożarowe, w gaźniku jest przecież pływak z zaworkiem odcinającym paliwo.
Czym sprawdzałeś instalacje?
jak to ta sprezarka to sterowanie zaworem. wtedy tylko sprawdzanie cisnienia, maszyna lub diagnoskop
Witam, ta sama pralka, buczy kiedy ma pobierać wodę Trzeba zobaczyć co buczy i postępować adekwatnie do problemu. Jeżeli buczy zawór wody to sprawdzamy czy dochodzi woda do zaworu jeżeli dochodzi to sprawdzamy czy się wylewa z zaworu jeżeli nie to wymieniamy zawór.Po 2 regulamin zabrania podpinania się pod inne posty trzeba pisać nowe.
Wszystko było robione, próby, logi, sprawdzana wiązka elektryczna i wyszło, że sterowanie zaworu N75 było nieprawidłowe.
Manometrem nie sprawdzałem, ale widać na komputerze, że sterownik wachluje zaworem regulacji ciśnienia.
Mam podobny problem z zaworem na De Dietrich MCR3, od kilku dni cieknie zaworem cisnieniowym. Zawór już zamówiłem nowy, i pewnie go wymienię, ale zastanawiam się czemu tak się dzieje. 3 tygodnie temu miałem przegląd pieca, serwisant go rozebrał, wytrzepał i przeczyścił coś metalowego ze spalin, poskładał wział 250zł i pojechał. Niby wszystko działa...
Muszę stworzyć projekt służący do sprawdzania poprawności działania zaworu proporcjonalnego firmy Rexroth w przy pomocy CAN`a
saskia dobry pomysł ale dla jakiegoś laika może byc trudny na sam opis wykonania. :) a co do dławienia pompy,myślę ze raczej nie da się dławieniem jej spalić.Pamiętam że parę lat temu latem teść w piecu CO włączył mi na sterowniku pompy pracę ręczną (ciągłą) a jeden z zaworów (chyba za pompą) był zamknięty,chodziło to pół dnia dobre a jak wróciłem to...
Za pompe nie mam zamiaru sie zabierać jutro napisze co i jak jak sprawdze zawory. Ale nie sprawdzałem szczelności zaworów po dotarciu w firmie co robili głowice i troche żałuję, bo wiele opini krąży na ich temat
Nawet bym nie sprawdzał szczelności zaworów, tylko od razu porozpinał, sprawdził i dotarł. Oczywiście każdy musi wrócić na swoje miejsce. Głowica przed montażem obowiązkowo do sprawdzenia i wyrównania (zabielenia)! Bez tego zapomnij o tym, że naprawa będzie skuteczna.
Witam mam problem z scania 2008 rok iz wyswietla mi komunikat o zuzytych okładdzinach a okłądziny nowe potencjometry nowe i nie widzi komputer tylnuch okłądzin tylko jest na wyświetlaczu - % co moze byc jakies propozycje moze przewody sprawdzałem od zaworu do potencjometru
pokrywą zaworów szlifować zaworów zaworów iveco
gembird instrukcja uśpienie wyświetlacza hyundai wentylator chłodnicy
wentylator sufitowy viking mobile
Peugeot 206 1.4 2001 - brak iskry po tankowaniu Instrukcja serwisowa gramofonu Unitra DANIEL G1100 - gdzie znaleźć?