To tak jakby gdzieś podlało przewody zapłonowe , albo wtyczkę czujnika położenia wału {chociaż ta jest hermetyczna , sprawdzić można } weź może na początek wysusz dobrze przewody zapłonowe idące do cewki WN , później sprawdź czy jest iskra.
Przewody zapłonowe, cewka zapłonowa, rozrusznik sprawdzone?
Bezpieczniki sprawdzone, masy oraz zasilania do ECU również. Dodatkowo podmienione ECU na inne, czujnik wału i wałka rozrządu, cewka zapłonowa. Sprawdzone okablowanie do wtryskiwaczy, czujnika wału oraz cewki. Niestety dalej ECU nie widzi obrotów wału i nie ma iskry.
Aby sprawdzić innym obrotomierzem (np z dużego fiata) należy podłączyć go do zasilania i pod cewkę (masowy-sterujący) od cewki zapłonowej.
Daj zdjęcia tej cewki. Na stronie internetowej np. Intercars możesz sprawdzić w jakim innym pojeździe występuje. Tutaj będzie to najprawdopodobniej Mondeo MK3, fiesta, fusion może mazda 2 lub 3.
Uszkodzona cewka, stary przewód zapłonowy, drgania silnika a nawet gryzoń. Możliwości jest wiele. Mechanik na pewno sprawdzi i powie dokładnie.
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Hmmmm? Rozrusznik? Przecież po przekręceniu kluczyka w stacyjce najpierw zapalają sie kontrolki a dopiero potem kręci rozrusznik? A właśnie kontrolki nie świecą a rozrusznik kręci... Czyli kontrolki nie świecą po włączeniu zapłonu, a przed włączeniem rozrusznika. Sprawdź, czy po włączeniu zapłonu dochodzi napięcie na zacisk "15" cewki zapłonowej. Rozumiesz,...
No nie bez jaj -- jest nad cewką zapłonową.
hm , lgy1 to powiedz mi dlaczego starsze auta maja problemy na 3 elektrodowych świecach z zapalaniem jak jest zimno . Zawsze myślałem ze to wina preskakiwania kilku iskier na raz. Hm a moze by zastosować inne cewki zapłonowe , moze to by coś zmieniło . Z tego co wiem to w 900 sa dwie cewki , w fiestach mk3 po 91 roku pojawił sie ukł zapłonowy DIS i...
Jesli zwarcie drutem zasiliło instalację to znaczy że zawołany elektryk to specjalista od dzwonków gazowych a stacyjka jest uszkodzona na 110%. Gdyby stacyjka była sprawna to zwieranie bezpieczników byłoby zbędne . W czasie rozruchu Fiesta , zwierany jest rezystor cewki zapłonowej . Podanie napięcie od tyłu może popalić elektronikę ,ostatnie zwieranie...
Opołowe zamało impulsów.Może deska od zapłonu z pojedynczą cewką zapłonową a ty masz dwie podwujne (albo na odwród)
Znajomy polecił mi wyzerować wszystkie wartości adaptacyjne PCM programem forscan po tej operacji żadne inny błędy się nie pokazują tylko wypadanie zapłonu cylinder nr 2 świece jak sprawdziłem były wymieniane rok temu są założone oryg FoMoCo jednak po wykręcenie nie wyglądają one najlepiej i każda ma inną przerwę dziś zamówię nowe Świce, ale jednak...
Wypnij wtyczkę z cewki, ma trzy wejścia. Przygotuj sobie żaróweczkę 12V/2 lub 4 W (taką jak z kierunkowskazu bocznego) i podłącz do pinu środkowego i jednego skrajnego, zobacz czy miga jak kręcisz rozrusznikiem, następnie to samo tylko do drugiego skrajnego. Jak miga na obu to masz uszkodzoną cewkę, jak nie miga to jeden kanał zapłonowy w sterowniku...
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
no i skrzynka bezpieczników też gra wariata nieraz, jak zgaśnie musisz patryć czy jest iskra, zasilanie cewki,paliwo. powiem tylko, że miałem prawie identyczny przypadek w Escorcie 96 1,3 CFI i przyczyną była cewka zapłonowa ( rozwarstwiła się ze starości i z wilgoci) i jak silnik był zimny było ok jak przejechał 4-5 km zaczynały się cyrki ( gasł ,wypadały...
jest przerwa w zasilaniu cewki lub modułu zapłonowego jeżeli obrotomierz wariuje
Witam Oprócz tego co wyżej proponuje jednak zacząć od podstaw czyli po pierwsze odczytanie kodów na komputerze diagnostycznym, a później trzeba jeszcze sprawdzić układ zapłonowy czyli cewka,przewody,świece. pozdrawiam
Witam. Pacjent ford fiesta 2004 1.4 16v. Objawy: Na zimnym silniku brak iskry na 1 i 4 cylindrze i bardzo ciężko odpala, na ciepłym iskra jest bardzo słaba. Prawie niewidoczna na świecy, auto jakoś odpala i jeździ, ale generalnie kiepsko. Świece nowe. Przewody zapłonowe nowe. Cewka na 100% sprawna ( podmieniana na nową). Zasilanie cewki prawidłowe (+)....
Może być problem. Po odpięciu klemy na pracującym silniku napięcie ładowania mogło kilka krotnie się zwiększyć. Nie wykluczone że została uszkodzona jednostka sterująca. Sprawdź wszystkie bezpieczniki. czy jest napięcie na cewce zapłonowej. Podaj dokładny typ silnika
Problem rozwiązany przyczyną była cewka zapłonowa . wymieniłem na nową i autko pracuje równo.
Posprawdzaj połączenia, mas na początek, potem zlej cewkę zapłonową wodą i zobacz czy nie gaśnie.
no tak kolejność zapłonu ,,, w fieście nie ma aparatu zapłonowego tylko cewka na której wyjścia na przewody WN są ponumerowane więć pomyłkę wykluczam ponieważ sprawdzałem kilkakrotnie i kolejność jest ok ... a może czujnik połozenia wału korbowego...?
Pęknięta jedna z 4 cewek zapłonowych i nie daje iskry na kabel wys nap cewka jest zespolona na szrocie dałem za używany 30 zł i jest lux
Mam milimetr instalacja jest orginalna a bezpiecznik mogę zrobić ale bez obudowy a to jest samochód na złom więc ABS lub airbag mogą nie działać Wstępna ocena dostępnych informacji Analiza podanych przez użytkownika danych: - Samochód: Ford Fiesta MK4 1.3i benzyna. - Stan instalacji: Instalacja elektryczna jest oryginalna. - Skrzynka bezpieczników:...
Problem może być w kablach do świec , cewce zapłonowej . Takie spalanie w okresie zimowym i przy tak starym silniku jest normalne .
na cewce zap. razem z przewodem pomiędzy cewką a aparatem zapłonowym jest przewód do obrotomierza sprawdź go czy ma dobre połączenie
Witam :) Odgrzebię temat i mam nadzieję, że ktoś - mimo takiego upływu czasu - tu zagląda... Podobna awaria: gary 1 i 4 nie pracują, a dwa wewnętrzne i owszem. Silnik 2,3 litra, Pontiac Trans Sport. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą - przepaliło mi miedzy garami. Co ciekawe... Awaria nastąpiła dość ciekawie - podczas jazdy auto zaczęło...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Znalazłem przyczynę, były przegryzione kable zapłonowe. Ale teraz jeszcze taki problem jak samochód zimny i odpalam to zgaśnie lub przez 5-10 sekund nierówno pracuje. Cewka?
W pierwszej kolejności zakręcić gaz na butli, wypalić gaz i zacząć od samego paliwa. Raz jeszcze: - przepustnica do sprawdzenia i czyszczenia (oraz stan i jakość uszczelek) - pompka paliwa czy ma wydajność - filtr paliwa - filtr powietrza - jeszcze raz świece zapłonowe i kable - cewka - sprawdzić rozrząd (jak jest ustawiony na znakach)
Witajcie. Mam do kupienia dwa rodzaje cewek zapłonowych i obie są oznaczone po VIN, że pasują do mojego samochodu, czyli Forda Fiesty z 2004 roku. Sprzedający nie znają różnicy między cewkami no i teoretycznie powinienem wziąć taką samą jak u mnie, czyli tą z pierwszego linku, ale jednak chciałbym poznać różnice dlaczego występowały dwie różne cewki,...
Ja jak naprawiałem to wstawiłem tranzystor od sirius 32 sterownik dali mi gratis bo był zardzewiały-ale tranzystory były ok. I u mnie musiałem wymienić cewkę zapłonową bo jak nie wymieniłem to autko wróciło po 2 dniach na tą samą usterkę, wymiana cewki i tranzystorka uzdrowiła forda na długi czas :)
Cewka i modół są dobre i działają bez problemu auto kręcia ale nie zapala/ Ile moze kosztowac taki aparat zaplonowy ??
Problem w Fiescie 1,3 - zapala bez problemu , po nagrzaniu przestaje ciągnąć - całkowity brak mocy. Po wyłączeniu zapłonu na ok 1 min wszystko wraca do normy ale po kilku kilometrach powtarza się. Podmieniane : cewka zapłonowa , pompka paliwa , gażnik Czego można sie czepnąć jeszcze? Miał ktoś taką usterkę?
Jestem posiadaczem Fiesty. Mój problem polega na tym, że gdy auto stoi dłuższy czas to przy odpalaniu za pierwszym razem kręci lecz nie odpala, a po drugim przekręceniu kluczyka odpali, chwilkę przebiera i jest ok. Po kolejnym przekręceniu kluczyka jest ok, pali na dotyk. Jak postoi dłuższy czas znów to samo. Wymieniłem już cewkę zapłonową, czujnik...
Dobry wieczór, Panowie. Naprawiłem dzięki Wam problem, który opisałem z samochodem, i moje oczekiwania na forum od Was śmiało moglibyście porównać do wizyty u wróżki. Samochodu nie widzieliście, a jednak dwóch z Was dobrze wyczytało z kart. Cewka zapłonowa to był problem. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem. Na szczególne podziękowania...
Generalnie jest tak-fiesta 1,1 i 1,3 ma ( jeżeli mówimy o układzie zapłonowym) czujnik położenia wału,sterownik,moduł EDIS4 i podwójną cewkę zapłonu bezpośredniego. Cewka i moduł wyglądają tak: http://img398.imageshack.us/my.php?image... fiesta 1,4 ma sterownik,aparat zapłonowy i wzmacniacz.Wzmacniacz (moduł innymi słowy) wygląda tak: http://img49.imageshack.us/my.php?image=...
Według mnie to masz przebicie na przewodach WN lub przebicie na cewce albo walnięty lub słaby styk kondensatora przy aparacie zapłonowym. A świece jaki mają przebieg? Darz rade sprawdzić sam. Może paliwo zatankowałeś nie takie?
siemanko Zacząłem przeglądać te przewody i większość ma upalenia przy fajkach cewek. Ale też po założeniu innych fajek przewody dalej źle pracują więc zakładam że najpierw szlak trafie sam kabel a potem następuje przebicie na fajkach. Panowie i Panie to do cienko/ seicenko kable kosztują 70zł i to beru najdroższe podobne ngk pożyły 1,5r. Do fiesty tak...
Mam 2 podobne pytanka podobny problem :pyt. 1 chciałbym w tym kicie zmienić tak aby była bardziej dokładna konkternie chodzi mi aby cały licznik był do 4500 obr. czyli tam co na podziałce jest 10x100(czyli 1000 obr) = 500 obr 20x100(czyli 2000 obr) = 1000 obr 30x100(czyli 3000 obr) = 1500 obr 40x100(czyli 4000 obr) = 2000 obr 50x100(czyli 5000 obr)...
ale z tym Map było zanim go wymieniłem , faktycznie "puszeczkę"mam może ją zlikwiduje , najdziwniejsze jest to że w EDISie mają być 2 masy z czego jedna pełni rolę ekranu i tej właśnie nie ma ,ta masa zaczyna się według schematu gdzieś w pobliżu EEC IV i tego muszę poszukać według schematu oznaczenie tej masy to 31-80 BR , a co do sensora Map wiem że...
Czy wie ktoś jakie powinny być odczyty pomiaru rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego dla oryginalnej cewki BOSCH 0 221 503 487 jaka była montowana w Ford Fiesta ST150 (Duratec HE 2.0)? Uzyskałem takie wyniki: Rp=0,9 Ohm Rw1-4=10,58 kOhm Rw2-3=9,5 kOhm Brak widocznych uszkodzeń cewki, czy to mechanicznych czy termicznych. Brak kodów błędów DTC....
Wydaje mi się, ze złożyłem go poprawnie, najgorsze jest to ze wyregulowałem go, jeździłem na nim, wszystko było ok, a potem znowu kicha. Problemem jest ustawienie wolnych obrotów, tzn na biegu jałowym jest ok, silnik mi nie gaśnie, ale nie mogę samochodu ruszyć z miejsca, muszę rozpędzić na benzynie, a potem na gazie już śmiga. Czytałem różne posty...
Witam Potrzebuję pomocy w kwestii instalacji zapłonowej do Fiesty 3ge. 1.1l Trochę o samym silniku: jest to najprawdopodobniej 1.1l na mono wtrysku, czujnik prędkości wału na kole zamachowym, cewka zapłonowa z wyjściami na cztery przewody. Tyle wiem. Silnik teraz będzie chodził w innym urządzeniu i jest przerobiony na gaźnik. Wszystko jest już poskładane...
sprawdzenie cewki zapłonowej motocykl sprawdzenie cewki zapłonowej astra sprawdzenie cewki zapłonowej matiz
amplituner potencjometr puchnąca bateria rezystor xsara
hulajnogi elektryczne pralko suszarka samsung
Jak zresetować bieżnię Crane Sports Run8 - instrukcja Hydrofor nie wyłącza się - możliwe przyczyny i rozwiązania