Mógł bym mi ktoś wytłumaczyć Sprzedawca albo producent
Opis tutaj MN638S Power Tranzystor Darlington http://obrazki.elektroda.pl/8981919300_1... http://www.datasheetarchive.com/MN638S-d...
Czarny może być masą sprawdzić miernikiem uniwersalnym czy jest przejście na masę, czerwony pewnie zasilanie można go podpiąć przez opornik 100 omów do 12 V i sprawdzić czy się nie grzeje ten opornik,
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Czy tak ciezko jest uzyc google ? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Schemat jest od elektronicznego zapłonu - fiat 126 zbudowałem go i działa super. Praca silnika na wolnych obrotach jest stabilna i maluszek odpalał bez problemów w zimie przy -30 °C. Układ sterowany jest z przerywacza który zwiera wyprowadzenie "P" do masy. Zasilanie tego układu to 12V a tranzystor T2 ogranicza prąd płynący przez cewke patrz dzielnik...
To spr. instalacje, zasilanie do modułu i czujnik. Jak tu bęzie ok. to siadł moduł.
Plus to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Skoro jest napięcie łądowania powyżej 80V to powinno to działać. Jak ci nie zaiskrzy przy module skutera zrób prostownik 1 dioda i kondensator 2yf/200v I ZOBACZ do jakiego napięcia się naładuje po 1-2 obrotach.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Apr... Serwisówka do tego modelu, wraz ze schematem na stronie 84 i rozrysowanym układem zapłonowym na stronie 87. To jest moduł do typowego bezstykowego układu zapłonowego z "zewnętrznym" impulsatorem.
Cewkomoduły do skuterów Piaggio są niemal wszędzie takie same. Nowsze modele od któregoś roku mają już połączenie na kostkę. Do czterosuwów są oczywiście inne.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Przez pomiar rezystancji do niczego pewnego nie dojdziesz. Lepiej zrobić "pająka" symulującego pozostałe elementy układu. Pasowałoby pomierzyć napięcia szczytowe (w ostateczności przemienne) i rezystancje cewki ładującej i impulsatora oraz sprawdzić cewkę WN w innym motorku. Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link . Jest tam sporo ciekawych informacji....
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
tam gdzie kupisz iskrownik powinno być napisane do jakiego skutera i do tego samego skutera kup moduł i cewkę a będziesz pewny że zadziała
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Tu jest Twój moduł z opisem, 5 od góry :https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic...
Podobny problem miałem w skuterze brata. W akcie desperacji rozebraliśmy go na pojedyńcze śruby a winowajcą okazał się moduł zapłonowy :/
W SV moduł powinien być w okolicy tylnej lampy (zielone lub białe złącze na 6 pin, moduł czarny o wymiarach 6x 3cm).
Czyli coś sie uszkodziło przez moduł lub przy jego montażu. Sprawdź połączenia masy.
Jaki DC czy AC???
Jedni mówią że to moduł zapłonowy się zepsuł, odłączyłem moduł jest to samo co przy podłączonym. To przy odłączonym module miał odpalić, ciekawe. Miałem podobny przypadek pomogła wymiana modułu. Cena modułu ok.15 PLN.
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Na czarno niebieskim przewodzie jest napięcie pokazane na zdjęciu, mam dalej mierzyć czy to wskazuje na uszkodzenie modułu?
Blokowanie modułu jak mam sprawdzić ? Przewód czarno biały - odpiąć od modułu na czas prób całkiem. To gaszenie ze stacyjki, stopki bocznej, etc... Przewody instalacji zapłonowej tak, ale bardziej bym się skupił na stanie cewek i tego, co z nich "dociera" do modułu.
Może ktoś zna sposób jak sprawdzić moduł zapłonowy skutera z elektrycznym zapłonem( np. peugeot, aprilia), z 4 wyjściami, albo jak go podłączyć bo podłączyłem pod oryginalną wtyczkę i wybuchł.
Dzień dobry, Chciałem zapytać, czy jest możliwość sprawdzenia/ diagnostyki modułu przed wpięciem w instalacje auta, ewentualnie zamiany na nowy kompatybilny ?
Statory od 2t mają zamocowany impulsator ale kwestia czy go tam zmieścisz. Magneto zmienisz na takie z wypustką a impulsator zamocujesz nawet na płaskowniku. Kwestia wymiarów i przeróbki ładowania. https://obrazki.elektroda.pl/2922918400_... Przy dzwonie to ogranicznik. Ja bym próbował rozebrać moduł.
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Gaźnik, lub bardziej moduł zapłonowy.
Napięcia "wychodzącego" z modułu nie da się zmierzyć!!! Można by tylko oscyloskopem z sondą wysokiego napięcia. Tam idą króciutkie impulsy ok 300V. Żaden zwykły miernik ich nie uchwyci. Podstaw jakąkolwiek sprawną cewkę na próbę. Sprawdź połączenia masy: cewki , modułu i samego silnika.
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
jest nowy tłok cylinder głowica jest iskra dochodzi paliwo jest kompresja kręci i nie chcę odpalić Zostały spełnione wszystkie warunki do odpalenia silnika spalinowego. mechanik mówił po zrobieniu skutera że po jakimś czasie może moduł się zepsuć Jaki moduł? przecież napisałeś, że jest iskra, to do czego według mechanika jest ów moduł?
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Witam serdecznie mam wersję 4T skuter Baotian 50 i zakupiłem moduł odblokowany lecz nie wiem jak go podłączyć. W skuterze mam 6 pin a kostka w module posiada 5 pin. Jak podłącze to skuter nie pali ale na module mruga dioda. Zdjęcia dołączyłem. Pomoże ktoś podłączyć moduł ? Stawiam dobre piwo.
Układ z linka to jest moduł zapłonowy do silników nie posiadających impulsatora, nie nadaje się do skutera 4T.
http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1...
Witam mam skuter Peugeot KisBee 2013r 2t. Chciałbym go odblokować. Mam moduł ktory ma 5 pinów a w moim skuterze są 4 piny na module i 2 ktore ida do wężyka z olejem jak podłączyć ten moduł? i o ile on zwiększy prędkość?
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
Ja kupowałem w intercarsie taki moduł. Zapytaj się u nich o modul zapłonowy chińskich 2 t ewentualnie wejdź na stronę inparts.pl i tam jest katalog to sobie znajdziesz ten moduł.
Jakikolwiek moduł Ac od chinskiego skutera 2T tak samo regulator i cewke
Jeśli to nie problem daj zdjęcia tych modułów.
Usystematyzujmy wiadomości: skuter jest używany, rozrusznik jest elektryczny, nie działa, no właśnie co. Ja zrozumiałem, że nie kręci rozrusznik. No to albo rozrusznik, albo jakiś element po drodze do rozrusznika. Trzeba by sprawdzić, czy na rozrusznik idzie napięcie z akumulatora po wciśnięciu startera. Jak idzie to rozrusznik (może szczotki), jak...
Jeszcze jedna ważna kwestia. Na jaką prędkość obrotową zaprojektowany jest wirnik pompy strugowodnej? Silnik od "ścigacza" kręci 10-13 tysięcy obrotów. Silnik skutera wodnego w dwusuwie to około 5 tysięcy obrotów i blokada na module.
Żaden , masz 5 kabli co daje zasilanie , masę , wyjście na cewkę WN , impulsator i gaszenie. Blokada może być w środku modułu.
Nie ma opcji nie dam rady, wszystko jest tylko kwestią czasu ;) Oczywiście zrobiłem :). U mnie problem był poważny. Nie był to problem w instalacji, a w cewkach i samym module.
Witam mam pytanie Czy samemu mogę odblokować moduł dwupinowy przy skuterze 4T
schemat modułu skutera sprawdzenie modułu miernikiem indesit sprawdzenie modułu
fiata cinquecento toshiba satellite zasilanie schematy boston
zmywarka whirpool mruga start electrolux mruga start
Citroen Berlingo - Generacje, Silniki, Problemy Błąd LE w pralce Samsung - samodzielna naprawa i koszty