https://www.romet125-forum.pl/viewtopic....
Sprawdź jakie napięcie (prąd zmienny - ustaw na mierniku) wychodzi ze statora (cewek) na żółtym przewodzie - można sprawdzić na regulatorze napięcia. Jeśli będzie podczas pracy silnika napięcie, to musisz posprawdzać, czy na odbiorniki dochodzi masa. Może odczytasz coś ze schematu typowego chińczyka.
(at)piwopijca Podłączałeś ze statorem silnika, czy bez ? Bo jak bez, to po hybrydzie. Tam to jest zroboine tak, że jedno z uzwojeń statora robi za indukcyjność przetwornicy step - down 300 V / 12 V DC do zasilania kontrolera i reszty układu.
Są dwa otwory gwintowane na statorze silnika, widać je doskonale. Poza enkoderem, nie są potrzebne żadne inne części mechaniczne. Jeśli zbyt mocno uderza o słupek to albo przesuń ogranicznik ruchu o parę mm w kierunku zamkn, albo wyreguluj gniazdo i rolkę najazdową.
Trzeba sprawdzić czy jest regulacja wyprzedzenia zapłonu
A świecę kolega sprawdził? XD...
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
myślę, że czyta obroty. Na talerzu jest pasek z równomiernie rozmieszczonymi magnesami. Pozdrawiam
może żarówki są kiepskie ? To są te ze zdjęcia awina Nie miałbym nic przeciwko, gdyby pisało na nich "do zastosowań specjalnych" oraz "nie do użytku na drogach publicznych". Tego chińskiego gówna z Wilmatu powinni już 10 lat temu zakazać sprzedaży! Położenie żarników niezgodne z normami (złe skupienie światła), trwałość jednorazowa. Lepiej kup sobie...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Weź jeszcze raz sprawdź dokładność połączenia masy. Sprawdź jeszcze przekaźnik rozrusznika i przewody dookoła. Czy wszystkie przewody od statora też są dobrze podłączone? Sprawdź również czy jakiś przewód przy montażu nie odczepił się. Pozdrawiam
Jest tak samo. Nawet drugi nowy załatwiłem na podmiane i też jest to samo. Masakra. Pierwszy raz się spotkałem z takim egzemplarzem. Nawet wpadłem na pomysł by z otworów mocujących cały stator z czujnikiem zrobić fasolki i przesuwalem stator. Silnik zmienia pracę ale tylko na gorsza
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
To jest alternator typu „dynamo” i w zasadzie nie wiele różni się tym co można spotkać w skuterach i mniejszych motocyklach. Na obrotach biegu jałowego będzie bardzo słabe ładowanie. Teoretycznie występowały dynamo 20 A, ale możliwe że były też słabsze wersje. Regulator napięcia może być typu „open” czyli szeregowy który mniej...
Nagrzewa się tylko uzwojenie cewki od zasilania zapłonu?? Policzył bym jeszcze ilość par biegunów magnesów na magnecie i sprawdził czy odpowiada statorowi-stojanowi. A połączenia masy na silniku i instalacji jest ok??
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
winny stator w silniku
Dodam że ogólnie schematy i opisy posiadam bo wcześniej naprawiałem te 50ccm.Ale ten na mieszany 125 ccm z wymienionym silnikiem mam pierwszy raz. Coś tu jest za dużo żółtych kabli.
Przez kabel biało-żółty odbywa się regulacja napięcia na oświetlenie, gdy będzie wypięty będą palić sie żarówki. Jest kilka przewodów żółtych , jeden z nich to zasilanie ze statora do regulatora mające wpływ na ładowanie.( wychodzi z silnika,statora i daje prąd zmienny). Czy do regulatora jest podłączony jakiś żółty przewód? Jeżeli tak to sprawdź napięcie...
Sprawdzić połaczenia masy (silnik ,rama ,akumulator,regulator)
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
Dla ścisłości model Factory posiadał silnik na wtrysku, inne liczniki, przełączniki... Bez gniazda po stronie statora też nic nie zrobisz. Nowe chińskie statory (podróbki - nie LK) zdaje się że po 50 zł są dostępne. Akurat na miejscu nie mam takiego statora aby sprawdzić pinout.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
(at)Gregory 407 Faktycznie to trudna sprawa. Po co zabierasz głos, będąc zupełnym laikiem w temacie ? Jest to stator silnika BLDC, o dwóch biegunach magnetycznych (sześć cewek) bez halotronów.
Stator z silnika Piaggio pasuje do silnika AM6, ma jednak mniejszą zaślepkę gumową przewodów. Koła magnesowe różnią się szerokością rowka na wpust. Co do silnika chińskiego nie zagłębiałem się co tam pozmieniali i co nie pasuje. Poza tym silniki Minarelli i Derbi/Piaggio nie pasują mocowaniami w ramę. Derbi/Piaggio montowany jest na osi wahacza pomiędzy...
Uporządkujmy trochę informacje. Sprawdź tę rezystancję impulsatora i rezystancję cewki ładującej moduł zapłonowy. Potem miernik elektryczny i jeden zacisk do przewodu z impulsatora, drugi do masy. Miernik ustaw na sprawdzanie przejścia. Obróć wałem korbowym i zobacz, czy miernik zasygnalizuje w pewnym momencie przejście. Następnie miernik elektryczny,...
Witajcie, kupiłem silnik od Jawki 50 i chcę zobaczyć czy działa, nie wiem gdzie podłączyć kable od cewki na magnecie bo z pokrywy nie wychodzą kable?
Sprawdź jeszcze co się dzieje podłączając impulsator odwrotnie - bo przy odwrotnej polaryzacji ECU może identyfikować obroty silnika w przeciwnym kierunku i układu zapłonowego/wtryskowego nie uruchomić. Czasami są dostępne zamienniki impulsatorów. Gdybyś znalazł kogoś ze spalonym statorem który by mógł sprzedać sam impulsator...
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
Powiem tak, przeczyściłem panewkę statora silnika, złożyłem i hula. Wielkie dzięki za POMOC ! Zamykam temat.
A jak zmierzyć napięcie w kostce ktora wychodzi od statora lucky star 250 (3 żółte przewody)? Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza podanych przez użytkownika danych : Użytkownik pyta, jak zmierzyć napięcie w kostce wychodzącej od statora motocykla Lucky Star 250, która posiada trzy żółte przewody. - Identyfikacja brakujących informacji : Brakuje...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Do modułu dochodzi czerwono-czarny kabel z silnika(ze statora), odepnij go z modułu i przyłóż gdzieś do masy(silnik) nie stykając, włącz zapłon i kręć rozrusznikiem, w tym momencie powinno się iskrzyć. Jeśli nie będzie się iskrzyć prawdopodobnie "poszła" cewka zasilająca cały układ zapłonowy.
Wg Twoich badań stator ma sprawne uzwojenia, ale sprawdź też, czy wirnik posiada uzwojenie. Jeśli tak, to zwróć uwagę, czy nie jest uszkodzone i czy w wirniku są osadzone magnesy oraz wlutowane diody (sprawdź je, czy są sprawne). Czy agregat posiada sprawny bezpiecznik przeciążeniowy. Uruchamiaj agregat bez włączonych odbiorników (przed wyłączeniem...
Stator mógł się uszkodzić albo regulator napięcia ewentualnie kable. Sprawdź też wtyczki czy jest dobry styk.
X9 ale jaki silnik? ma to znaczenie w master jest inaczej i quasar/leader tez. samo sprawdzenie statora nie jest trudne, multimetr cęgowy i parę przewodów. coś mi się tu nie zgadza, bez aqu silnik ci pracuje? czyli ładuje. przejedz się kawałek, zgaś i sprawdź napięcie na aqu, światła ok?
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
A iskrę on wgl ma? Bardzo możliwe że stator w nowym i starym silniku jest inny i po prostu nie jest "kompatybilny" z instalacją w skuterze.
Statory wyglądają w zasadzie tak samo, wyprowadzone przewody tak samo — żółty i biały. Chyba tylko w koreańskich statory są rozróżnione poprzez użycie kolorów żółty i różowy. Różnica polega na podłączeniu uzwojenia. Stator na światła ze silnika ma koniec połączony z masą, do żółtego widać że są przyłączone dwa druty uzwojenia, a do białego koniec....
Witam, posiadam motorek Zipp VZ50. Zmieniłem w nim silnik ze 125 cm³ 154FMI na silnik 170 cm³ 1P62FMKI. Po zmianie mam problem z ładowaniem, tylko świeci lampa z przodu i to bardzo słabo. Całe oświetlenie jest zasilane z akumulatora. Po przekręceniu stacyjki światło się zapala. Cewki na statorze nie mają przebicia, sprawdzałem. Ładowanie dochodziło...
Jeśli typujesz, że to silnik to możliwe przyczyny: Fotokomórki zanieczyszczone, przemyć, uszkodzona bramka logiczna HEF4093BT, bez problemu można kupić. Ten silnik do poprawnego działania potrzebuje informacji o obrotach z tych czujników. https://obrazki.elektroda.pl/9465843000_... Łożyska w silniku są wklejane, trzeba zachować odpowiedni...
Musisz przełożyć kompletny zapłon ze starego silnika (koło magnesowe, stator prawdopodobnie z pokrywą włącznie). Ewentualnie zamiast wymiany zapłonu wymiana regulatora napięcia i przeróbki instalacji do świateł zasilanych z akumulatora.
Sprawdź luzy zaworowe. Jak wyżej kolega radzi, jeszcze może być: stator iskrownik. Ja tak miałem jak silnik się zagrzał to gasł, lub przejechał od 1do 3km , w zależności od temperatury otoczenia i gasł, po odczekaniu paru minut jechał dalej. Robiło się przebicie jak się zagrzał , głupiał moduł i nie było iskry.
Witam. Proszę o podanie prawidłowej rezystancji cewki zasilającej CDI statora silnika GY-6 125/150 cm3. Chodzi dokładnie o quada 150 automat, pomiar wykazuje 9.5k omów, cewkę ładowania "bezmasową", zapłon oczywiście AC-CDI. Ponoć iskrę miał, ale kiepską, silnik odbijał przy odpalaniu. Rozumiem że rezystancja nie powinna przekraczać 1k, ale chciałbym...
Jeżeli wpadnie do silnika to pewnie zostanie zmielony, te silniki potrafią mielić kule gradowe i małe ptaki. Ptak nawet zamrożony jest ciałem miękkim a taki stator silnika to czasami kilkaset gram litego metalu który w przypadku wessania połamie łopatki turbiny, następnie poleci z tymi łopatkami dalej łamiąc kolejne.
Amerykańskie statory http://sklep.north.pl/karta/vek2944-stoj... http://sklep.north.pl/karta/vek4105-stat... http://sklep.north.pl/karta/vek5927-stat...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
przy naciśnięciu zrywki na kierownicy oczywiście trzymam cały czas guzik i naciśnięciu zapłonu skuter odpala ale tylko wtedy jak trzymam ciągle starter rozrusznika jak puszczę guzik startera silnik od razu gaśnie To znaczy, że silnik pracuje tylko wtedy, jak go rozrusznik kręci? Jeśli musisz trzymać cały czas wciśniętą zrywkę, to znaczy, że jest ona...
Jeśli ma luz to z pewnością uległo uszkodzeniu łożyskowanie-w tym przypadku po podaniu napięcia rotor ze statorem przyciągają się i trą o siebie,w związku z czym przy małym momęcie rozruchowym silnik nie ruszy. Na wirniku powinny być ślady tarcia się o stator.
Witam ponownie Wracam do tematu jak wyżej, niestety ale w dzień WOŚPu quad miał troche pośmigać ale niestety znowu zaczął się tak zachowywać jak wcześniej tzn. gdy rozłączę kostkę stator/regulator to pali , gdy natomiast jest połączone to nie odpala teraz postanowiłem po prostu rozebrać wiązkę elektryczną i ją dokładnie sprawdzić , może gdzieś jest...
Direct Drive - 10 lat gwarancji na silnik - to prawda. Faktycznie w testach wytrzymuje 15-16 lat. Pralki nie będzie a silnik dalej będzie hulał! Silnik w LG to stator + rotor, gwarancja nie obejmuje łożyska, a jego wymiana nie wymaga wymiany statora i rotora.
Sprawdź rezystancję cewki zasilającej - przewód ze statora zazwyczaj koloru czarno-czerwonego, do masy silnika. Z tego co piszesz wynika że uzwojenie jest przerwane, ale wówczas nie byłoby wcześniej napięcia na module zapłonowym, chyba że cewka zasilająca jest uszkodzona w sensie że raz łączy, później jest przerwa.
Pierwsze pytanie co oznacza zwykły silniki czy jest to indukcyjny z fazą rozruchową czy komutatorowy. Bo jeśli ten pierwszy to jest kilka sposobów np zmiana liczby par biegunów, regulacja częstotliwości napięcia zasilania np falownikiem albo przetwornicą elektromechaniczną, i zmiana napięcia zasilającego w zakresie około 5%. A drugi można sterować na...
Witam. Styk 6-7 68.70Ω ±7% Rotor Styk 4-5 3.07 Ω ±7% Stator Styk 2-3 2.40 Ω ±7% Tacho 825 rpm. 1-2 V podłącz dwa czerwone do prądu NIE !!!!!! rób tego bo spalisz tacho,jeśli dajesz takie rady to lepiej wcale.
Mowa pewnie o statorze w silniku spalinowym, więc napięcie na "cewce" uzależnione jest od obrotów silnika i obciążenia. Jakbyś podłączył jedną diodę prostowniczą do przewodu cewki i na jego końcu kondensator połączony z "masą" to miernik na kondensatorze wyświetli więcej niż te 13V. Bardzo , bardzo upraszczając to wina miernika że nie pokazuje maksymalnego...
Witam, Borykam się z problemem ładowania w zipp pro gt 50. Sprawa wygląda tak, że motorze posiada dwie h4 w lampach. Jak go zakupiłem miał zamontowane zwykłe h4 z samochodu 55/60W. Pomyślałem, że przez to rozładowuje akumulator (za słabe ładowanie). Zamontowałem 30/30W było ciut lepiej ale dalej brakowało mocy ładowania. Zacząłem sprawdzać magneto,...
Witam, problemem jest brak ładowania w Yamaha WR125X, zostały sprawdzone wszystkie elementy , które za to odpowiadają : - akumulator - wymieniony na nowy - bezpiecznik - sprawny - regulator napięcia - sprawdzony, jest sprawny ; podmieniony na zamiennik, ten sam efekt - stator - brak przebicia, odpowiednia impedancja na cewkach, lecz: dziwnym zjawiskiem...
Kiedyś napęd pracował prawidłowo do momentu aż ktoś coś przestawił. Nie da się stwierdzić co było przestawiane. Silnik pracuje zazwyczaj w przedziale 28-37 Hz. Silnik napędza pompę statorową. Jak stator jest na wymarciu wtedy jakiś czas(do momentu wymiany) pracuje na 50Hz. Sprawdziłem jeszcze parametry 05-17 do 05-31 - praca wielokrokowa wyłączona.
Miałem ten sam problem z agregatem 2 KW, nabytym z niesprawnym silnikiem. Jak się okazało silnik (brigsa) miał uszkodzony korbowód oraz skrzywiony wałek rozrządu. ( Pożalę się przy okazji, że nikt mnie nie pomógł w tej sprawie z ww. forum ). Kolego dotychczas spotkałem się z dwoma sposobami połączeń stożkowych prądnicy z silnikiem tj. w jednym przypadku...
No właśnie to chyba działa, Problemem jest jednak sterownik. Hulajnoga ma światła ale nie jeździ. Rozebrałem sterownik i tak na początek chyba spalony mofset. nie wyświetla żadnych wartości i ma zwarcie w obie strony. z 12 mofsetów od lewej wszystkie pokazują wartość. Dwa pierwsze 560 i 580, trzeci na zwarciu, reszta 1560. Czy te pierwsze dwa mają mieć...
Rozebrałem bęben z głowicami. Od góry widać dwie szczeliny w rdzeniu statora i wirnika trafa które można zgrać , ale czy tym się kierować podczas składania ?. Natomiast od dołu , jak ustawić ten pierścień mosiężny do którego przykręca się wirnik magnesu statora silnika. Może na ten otwór w korpusie ? W załączeniu przesyłam zdjęcia góry i dołu. Proszę...
Próba przy pracującym silniku i podłączonej żarówce o mocy np. 60 W, aby zauważyć zadziałanie prądnicy. Istotna jest biegunowość podłączenia napięcia, która winna być oznaczona (+ i - ) na obudowie szczotek. Jeśli podczas tej próby prądnica nie zadziała, to trzeba nadal kombinować z uszkodzonymi końcówkami uzwojeń statora. W przypadku zadziałania prądnicy...
Po pierwsze do Keewaya są dedykowane statory. Nie pamiętam czy jest jakaś różnica w złączach. Generalnie problem polega na tym, że układ zapłonowy nie chce współpracować z innymi modułami zapłonowymi, możliwe więc że również stator od zwykłego chińczyka nie będzie działał w Keewayu (albo silnik nie będzie odpalał, przerywał, kichał). A co do świateł...
Mam problem ze spalinowym kompresorem śrubowym KEASER M32, chwilę po odpaleniu odcina prąd do elektrozaworu paliwowego i kompresor gaśnie, tak jakby zadziałało jakieś zabezpieczenie, sprawdziłem czujnik ciśnienia oleju-dobry, czujnik temp. śruby- dobry, jest jeszcze chyba zabezpieczenie, które powinno wyłączyć silnik w chwili zerwania paska napędzającego...
Ogónie pomysł słaby bo te dodatkowe 160kg sprawiło by że tył by był nadsterowny. Po drugie jak przenieść moc z silnika na koło? No chyba że BLDC w piaście takiej większej co jest do zrealizowania bo miejsca tam jest sporo. To ja proponuje felgi jako rotory silnika BLDC a na piaście montujesz cewki zasilające wszystko ładnie dopracować i w drogę. Po...
Szukałem czegoś całkiem innego a wpadłem na to http://obrazki.elektroda.net/42_12379261... http://sklep.north.pl/karta/stator-silni... Ma to 36 cewek to już by można było coś takiego poszukać bo cena jako nowej części jest powalająca
W motorowerze mojego kolegi nie ma ładowania. Jedynie jest zasilanie modułu i cewki WN dzięki czemu silnik normalnie pracuje. Stator wygląda jak na załączniku duża czarna cewka jest jak wyżej wspomniałem od zasilania modułu, pozostałe 6 cewek jest od ładowania. Gdy silnik pracuje na przewodzie czarnym jest 14v na pozostałych nie ma jakiegokolwiek prądu...
Który przewód żółty, to nie ma znaczenia. Sprawdź wydajność statora podłączając obciążenie w postaci żarówek o łącznej mocy 150W. Uruchom silnik i ostrożnie zwiększaj obroty. Jeśli nie uzyska się odpowiedniej mocy to wiadomo że uzwojenie jest uszkodzone. Sprawdź jeszcze dla pewności czy uzwojenie nie ma przypadkiem gdzieś zwarcia do masy, wówczas to...
Tak spróbuje Dar.El , dzięki za radę. Więc sterując PWM-em w zakresie 0-5V tranzystor nie był do końca otwierany? Może to wyjasni grzanie. Jeszcze dla scisłosci: czy przepinając silnik (odbiornik) ze źródła na dren układ pracowałby poprawnie/poprawniej? Chociaż coś mi stuke we łbie, że obece połączenie było czymś wymuszone. Teraz nie moge sobie tylko...
Witam mam problem z moim naked em, motorek odkupiony i było trochę grzebane w instalacji sprawdziłem przewody no i okazało się że zielone masowe przy kierownicy kable był zasniedziale więc skrecilem je do kupy podobnie z czarnymi. Silnik miał założony stator 2 cewkowy i światła ledwie co się żarzyly. No to założyłem stator 6 cewkowy ale niestety nie...
Kolego musisz ostatecznie ustalić, czy jest to usterka "elektryczna", czy też "paliwowa". Informujesz, iż regulowałeś gaźnik, ale czy rozkręciłeś go, aby usunąć ewentualne brudy z ostojnika i czy udrożniłeś każdą z dysz i kanaliki w gaźniku. W przypadku, gdy zgaśnie silnik sprawdź, czy paliwo znajduje się w filterku paliwowym (przezroczystym). Jeśli...
czyli podłączyć moduł do wiązki i sprawdzić jaka jest oporność na tych 2 kablach czy podłączyć do wiązki i kręcić silnikiem i wtedy sprawdzać jaką mają oporność?
ale kabel zasilający cewkę wysokiego napięcia podłaczony jest z modułu zapłonowego c.d.i ,a nie ze statora
Jak diagnozować już wiem, a podawana przeze mnie moc jest orientacyjna, gdyż ta informacja ma tutaj trzeciorzędne znaczenie. Jakie ma być w tym chińczyku? Nie wiem - sprawdź w serwisówce. W chińskich serwisówkach takich danych nie ma, dlatego pytam tutaj, odnosząc się do wspomnianej Yamahy, w której napięcie międzyfazowe wynosi 20V na wolnych obrotach...
W skrócie w odpowiednim momencie impulsator musi być na równo z magnesikiem (i ew znakiem zależnie od koła magnesowego). Jak to zrobisz to już mniej ważne. Czy po przez pokręcanie statorem, czy samym impulsatorem... Ma być równo :) ...
Sprostowanie drodzy Państwo. E52 No signal from tachymetric generator on motor (no signal after maximum time) Elektronika nie dostaje info od tacho. Brak szczotek to inny bład. Trzeba w pierwszej kolejności posprawdzać styki, blaszki stykowe (po stronie modułu i przy silniku), profilaktycznie przeczyścić i podoginać. Potem sprawdźmy silnik. Skoro szczotki...
Możliwe przyczyny braku świateł: - Rozłączone złącza przy statorze, przełącznikach świateł. - Spalony przełącznik świateł. - Spalony regulator napięcia (zwarcie do masy) - aby sprawdzić odłącz od niego wtyczkę i uruchom silnik przy włączonych światłach mijania lub drogowych (należy uważać z obrotami gdyż żarówki mogą się popalić). - Uszkodzenie statora...
Masz może wyjęty stator ze starego silnika ? I chcesz zrobić zdjęcia jak podłączyć te 3 złote kable bo dostałem stator bez kostki Dodano po 51 Ps. Jeżeli podłączysz zielony z zielonym i biało niebieski z niebieskim to silnik ci odpali
Witam, od kilku tygodni w aprili sr 50 nie ma ładowania, do świateł dochodzi 4v, do ssania takze 4 v w nastepstwie elektrozawor ssania wysuwa sie po paru minutach mocnego gazowania i spowrotem wlacza sie gdy obroty sa niskie. Dziś dobrałem się do regulatora napięcia i zmierzoną wartością napięcia dochądzącego do niego ze statora to 4-5 v czyli coś jest...
Tu nie ma nad czym myśleć. Musisz się zaopatrzyć w nawet jakiś tani multimetr i po prostu zmierzyć napięcie akumulatora podczas pracy silnika. Regulator powinien ograniczać do poziomu 14,2÷14,4V. Inna sprawa to ilość cewek na statorze w silniku. Z tego co pamiętam te silniki sprzedawali co najmniej w dwóch wariantach -3 i 5 cewkowych. Trzy-cewkowa nie...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Są tu czujniki Halla (hallotrony). Pozwalają monitorować kontrolerowi obroty wirnika (prędkość, pozycję wirnika względem statora).
W silniku który posiadam, stator ma 9 biegunów ( 3 fazy) a wirnik 6 ( magnesów ).
Kolego to normalne, że przewód z alternatora (ale przed regulatorem) wykazuje oporność do "masy" pojazdu, bo jest to cewka masowa, czyli jednym końcem podłączona do statora alternatora. Może spróbuj jeszcze sprawdzić "moc" napięcia, ale z uwagi na wielkość tj. ok. 30 V, włącz w obwód żarówkę np. 25 W/230 V, bo samochodowe ulegną "spaleniu". Jeśli będzie...
To de fakto jest silnik krokowy. Co do twoich skoków to nie tak to działa. Silniki krokowe można sterować pełnym krokiem , połową kroku oraz ćwierć krokiem. W przypadku silnika BLDC sterowanie odbywa się zmianą biegunów w poszczególnych uzwojeniach względem kąta obrotu statora. Silniki krokowe pracują z pełnym momentem niezależnie od prędkości obrotowej,...
Zdjęcia są nieostre! Zrób lepsze i więcej. Pod różnymi kątami. Nie widać nabiegunników cewek. Wymontuj stator, zaznaczając jego położenie. Domyślam się że stator z cewkami jest w deklu. Czy tak jest? Czy na zdjęciu jest stare czy nowe magneto? W jakim stanie są kołki ustalające położenie dekla względem reszty silnika. To jest bardzo ważne bo nie nie...
Witam z tego co wyczytałem masz nowy (używany) stator raczej dobry. Iskra pojawia się i znika , na drugim nowym module to samo raz zaiskrzy i koniec. Czyli stator ok impulsator sprawdzony ok moduł też raczej ok -Kiedyś miałem taką sytuację montują silnik Klr do Blasterka. Przyczyną okazała się dioda :) na schemacie układu zapłonowego CDI nr.6 odpowiedzialna...
Schemat instalacji pasuje, ale nie do wszystkich typów regulatorów. Zadziała wyłącznie gdy regulator będzie mieć wewnątrz osobne obwody na ogranicznik świateł i regulator napięcia. Większość regulatorów są z wejściem typu "sense" i one wymagają podłączenia obu przewodów (żółtego i białego) do uzwojenia statora. Piaggio ma dwie osobne cewki i tu zbytnio...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Załączniki usnąłem (szkoda miejsca), nie są w przypadku tej usterki niezbędne, natomiast pełny schemat jest tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dioda w zasilaczu D513 która wygląda jak zenerka SWIECI! To normalne? Dioda jest oznaczona na schemacie jako LED i ma świecić, jej symbol to LTZ-MR13. Wracając do usterki,...
Tam masz zabytkowe rozwiązanie alternatora i sposobu w jaki ładowany jest akumulator (brak regulatora napięcia dla akumulatora, prąd ładowania zależny od położenia wyłącznika świateł). Przyjrzyj się w jaki sposób wyłącznik świateł przełącza regulator napięcia (AC) pomiędzy uzwojenia statora. Sprawdź czy wyłącznik jest sprawny, czy wszystkie połączenia...
no srednica moze miec nawet do 20 cm wiec mysle ze to nie takie trudne do zrobienia... tylko sie zastanawiam nad dwoma rozwiazaniami: 1. czy moze stator wziac z jakiegos silnika trojfazowego indukcyjnego (kilkanascie blach) a rotor zrobic na zamowienie i poprzykeljac do niego magnesy neodymowe??? 2. stator z silnika trojfazowego (kilkanascie blach)...
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Kolega ma rację, nie zwróciłem szczególnej uwagi na stator. Silnik ewidentnie pochodzi z TZR50, tak samo stator przeznaczony na zapłon typu DC-CDI. W Aprilii AF1 50 stosowano starszy silnik Minarelli RV3/RV4. Niestety nie ma możliwości podłączenia tego modułu zapłonowego z tym statorem ze względu na różnicę zapłonu AC-CDI i DC-CDI. Jedyne sensowne rozwiązanie...
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Witam wszystkich. Pół roku trwała przygoda z nową pralko-suszarką Beko HTV8732XCW (Product code - 7161547600). Dzisiaj przestała wirować. Wodę pobiera, ale partiami a nie jednym ciągłym strumieniem. Tutaj przyznam nie pamiętam jak było wcześniej. Odpompowuje bez zarzutu. Powinna nabrać wodę i pomieszać bębnem aby pranie się ułożyło, ale bęben ani drgnie....
Jest to zabezpieczenie , które w przypadku przegrzania silnika rozwiera obwód statora i przeryw a pracę silnika . W takim razie kolega ma do wymiany silnik.
Ok, czy słabe światła/klakson to nowa sytuacja? Tzn wcześniej było lepiej, a ten problem o którym piszesz pojawił się nagle? Ogólnie rzecz biorąc brak akumulatora nawet niewielkiej pojemności to kiepsko, nie ma co potrzymywac napięcia dla tych świateł czy klaksonu, przy niskich obrotach silnika. Generalnie rzecz biorąc prądnica na niskich obrotach nie...
mbartosi: Ej, stator? Nie pamietam tego silnika, ale jezeli juz, to kierownica wlotu powietrza, ale mnie to wyglada jak pierwszy stopien sprezarki.
sprawdzenie statora sprawdzenie statora miernikiem schemat statora
manual denon kompresor maktek pralka korki
mikrokomputer cobra1 zestaw komputerowy
ProgTV: Przywracanie kanałów DVB-T2 na PC Sony FDR-AX33 błąd E:61:30 - przyczyny i rozwiązania