Konieczne jest sprawdzenie statora miernikiem pod kątem przerwania lub zwarcia do masy przewodów - głównie zielonego i czerwonego. Zesztukowanie przewodu mogło nie przynieść oczekiwanego skutku.
Jeżeli jest przejście do masy to stator uszkodzony.
No właśnie słyszałem że z modułem jest kłopot tylko z jakiegoś na części da się załatwić. Zasilanie na modul ze stacyjki jest względem masy 12v na przewodzie niebiesko czarnym. Impulsator ma 110ohm poza tym podmieniałem od innego skutera bez rezultatu. Napiecie na cewce jest zbyt małe. To jednak chyba wina modulu. Ale mam jedno pytanie dlaczego stator...
Zrób printscreena ze schematem twojego sprzęta a nie każ jeszcze ludziom tracić czas na szukanie. W pdf jest wszystko ładnie opisane, są schematy i metody diagnostyki.
Posiadam widoczny na zdjęciach traktorek Husqvarna i problem polega na tym, że po każdym koszeniu akumulator się rozładowuje. Przed koszeniem muszę podłączyć go do prostownika, a każde wyłączenie kosi... Krótka odpowiedź Najczęściej w traktorach Husqvarna z silnikiem Briggs & Stratton 15 HP winny jest regulator-prostownik lub pojedyncza dioda na...
Na początek zamontuj sprawny akumulator i wtedy wykonaj pomiary. Nie odłączaj przewodów od akumulatora przy pracującym silniku.
Witam, przepraszam jeśli nie ten dział i proszę o przeniesienie do właściwego. A więc zacznę od tego, że jest to skuter wodny Seadoo RX Di z 2002 roku, dwusuwowy, na wtrysku. Mam z nim ogromny problem od początku sezonu. Popływał sobie dobrze 30-40 minut, po czym silnik zaczął przerywać. Objaw daje to taki, jakby gaźnik był źle wyregulowany, ale tutaj...
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
https://www.romet125-forum.pl/viewtopic....
Nie ma znaczenia. Stator tutaj służy wyłącznie do ładowania akumulatora. Tyle że uzwojenie nieciekawie wygląda, ślady przegrzania, prawdopodobnie jest uszkodzone.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Podłącz według tego, jeśli dalej nie będzie działać, to prawdopodobnie masz uszkodzony regulator. http://obrazki.elektroda.pl/4984885300_1... Podaj co to za pojazd.
poradnik: http://motokirc.pl/elektryka-f28/sprawdz... ,inny model ...zasada ta sama
Nie wygląda to na 10Hz (600obr)... testowałem kiedyś ładowanie GY z trójfazowym regulatorem i przy obrotach ok. 3000 uzyskiwałem 12-13A przy 14.3V. Z prostych wyliczeń ok.150W
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Po pierwsze źle zabierasz się za naprawę. Po drugie każde napięcie fazowe powinno być takie samo i nie powinno być zwarcia do masy na startorze.
Opis sytuacji jest kompletnie chaotyczny - czy możesz określić jaki jest stan obecny? Z jednej strony: postawiłem na kołku motorek i odkręciłem silnik a elektrykę razem z kierownicą dałem na bok i zaraz wsadziłem drugą ramę i przykręciłem silnik więc nawet żadnej kostki nie wypinałem ani nic tylko kable od masy ale piszesz także: wszystko mam podłączone...
Cewka była podmieniana ze sprawnego skutera I też iskry nie było. A macie może pomysł na sprawdzenie prądu z cewki ze statora? Chodzi mi jakie napięcie powinno być na kablu wychodzącym za statora z cewki na moduł zapłonowy.
E R R A T A !. Szanowni koledzy - Do materiałów "Filtr przeciwzakłóceniowy (SIMENS-a) wkradł się poważny błąd w schemacie druku powierzchniowego. Bardzo serdecznie dziękuję koledze Mateuszowi za zwrócenie mi uwagi, dzięki czemu zaraz skorygowałem, wycofując błędną grafikę, i zastąpiłem ją już nową bez błędu. Bardzo serdecznie wszystkich za to przepraszam....
Stator z silnika Piaggio pasuje do silnika AM6, ma jednak mniejszą zaślepkę gumową przewodów. Koła magnesowe różnią się szerokością rowka na wpust. Co do silnika chińskiego nie zagłębiałem się co tam pozmieniali i co nie pasuje. Poza tym silniki Minarelli i Derbi/Piaggio nie pasują mocowaniami w ramę. Derbi/Piaggio montowany jest na osi wahacza pomiędzy...
No to na szczęście masz tylko impulsator uszkodzony. Stator do wymiany, chyba że znajdziesz gdzieś sam impulsator i go wymienisz od reszty statora.
Witam, Robię quada znajomego i mam problem taki, że nie mam iskry. Wymieniłem stator, moduł zapłonowy, fajkę i świecę, a mimo to dalej nie ma iskry.
Musisz oszacować. Masz miernik. Spróbuj go wpiąć na pomiar prądu ale też mądrze! Na czas rozruchu miernik należy ominąć (zrobić zworę na jego sondach), bo raczej nie zniesie takiego poboru. Możesz też wstawić w szereg z akumulatorem większej mocy opornik małej wartości i mierzyć spadek napięcia na nim. A reszt to już podstawowe wzory prawa oma...
Witam mam problem z silnikiem spalinowym do roweru 50 2t pierw zalał mi się stator wymieniłem go i próbowałem odpalić i nic po kilku próbach jak chciałem go odpalić usłyszałem głośny strzał . Sprawdzałem świecę czy daje iskrę i dawała ale tylko w tedy gdy ją dotknąłem od boku gwintu i nie wiem za bardzo co teraz zrobić co sprawdzić/zrobić.I bardzo zastanawi...
Najpierw sprawdź czy cewka zapłonowa dobrze masuje do ramy i sprawdź wszystkie styki instalacji. Kabel w/n masz dobry nie łapie przebicia gdzieś?
to żeś poleciał z tymi napięciami tu masz link do strony krokodyla z nim sie kontaktuj ma schematy regulatorów na niej ale może ma coś tez na privie specjalnie do podobnych pomysłów jak twój http://zaplon.pl.tl/REG-.--NAPI%26%23280...
Witam Posiadam skuter, w którym został wymieniony silnik (początkowo był tam oryginalny chiński 4T, który odmówił posłuszeństwa). 2 lata temu wymieniłem silnik na ten z Piaggio Zip 2 50 (2T). Elektryka została przerobiona, wszystko działało poprawnie przez 2 lata. Niestety, po zimie skuter przestał odpalać. Przyczyną okazał się brak iskry. Do tej pory...
Jak możesz to wstaw fotkę statora lub schemat instalacji
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Schemat instalacji
Cześć pomóżcie mi bo już zwątpilem. Mam taki problem iż brakuje iskry w zetce wymieniłem już stator wraz z impulsatorem magneto nowa cewka przewody świeca moduł dalej brak iskry. Instalacja dobra gdyż sprawdzałem poprzez podpięcie zetki do innego motorowera. Podpiołem przewody od stator od innego motorowera do instalacji i iskra na świecy jest. Więc...
Drugi stator wyglada , że ma cewke zasilającą cdi wiec moduł jest na prąd zmienny a więc oprócz problemu 2 impulsatory pozostaje jeszcze zasilanie CDI
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Na kabelkach będziesz miał napięcie AC (,,zmienne"). Bez różnicy który kabelek podłączysz pod prostownik. Napięcie jest zależne od obrotów oraz obciążenia,ale powinno być zawsze większe niż 12V,(obciążone aku 14,2).
Wygląda na to, że nie poszukałeś nawet na elektrodzie [url=] http://obrazki.elektroda.pl/5081679400_1... Zielony to masa, układ dwufazowy, biały i żółty na regulator. Wygląda, że stojan jest ok. Prawdopodobnie kłopot z regulatorem. Jakim miernikiem to mierzysz, bo wyniki masz mało powtarzalne.
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Zwarcie jest podczas całego obrotu rotora czy tylko w niektórych jego częściach? W obu przypadkach wymontuj kondensator i podstaw go między silne źródło światła a cienką kartkę papieru. Na powstałej w ten sposób matówce zobaczysz ew. zwarcia między blaszkami i większe paprochy; można też patrzeć bezpośrednio na blaszki, jednak radzę ograniczyć moc źródła...
Zadziała w ten sposób. Jedno wyprowadzenie połączyć z masą, drugie na przewody żółty i biały oryginalnej instalacji. Problem w tym, że ładowanie akumulatora będzie dużo słabsze niż na oryginalnym alternatorze. Prąd ładowania pojawi się dopiero po osiągnięciu napięcia stabilizacji obwodu świateł.
Tu masz serwisówke do swego skutera. http://www.motorscooterguide.net/Manuals... Jest tam między innymi schemat alternatora z którego wynika ze jest to układ 3~połączony w gwiazdę. Środek gwiazdy jest izolowany od masy pojazdu. Początki uzwojeń są wyprowadzone w postaci białych przewodów i łączą się z takimi samymi regulatora...
Oporność cewki w porządku. Sama cewka służy do ładowania kondensatora w module a ten rozładowując się poprzez uzwojenie pierwotne cewki WN daje iskrę. Podstawiaj drugi moduł i musi ruszyć.
X9 ale jaki silnik? ma to znaczenie w master jest inaczej i quasar/leader tez. samo sprawdzenie statora nie jest trudne, multimetr cęgowy i parę przewodów. coś mi się tu nie zgadza, bez aqu silnik ci pracuje? czyli ładuje. przejedz się kawałek, zgaś i sprawdź napięcie na aqu, światła ok?
Problem rozwiązany. Jeśli chodzi o elektrykę i mechanikę to wykonałem następujące kroki: - Sprawdzenie instalacji elektrycznej pod kątem uszkodzeń, niepewnych połączeń (wszystkie połączenia zostały zalutowane oraz porządnie zaizolowane) - Sprawdzenie cewki zapłonowej wraz ze świecą - Sprawdzenie napięć i rezystancji statora (wymiana statora i magneta...
Właśnie że chodzi mi o sprawdzenie statora przed podłączeniem nowego regulatora. Nikt z pewnością nie chce ryzykować uszkodzeniem części za 200-300 zł tylko po to aby sprawdzić czy się nie przepali... Już raz zakładałem nowy regulator a okazało się że uzwojenie jest trafnięte, na szczęście nie uszkodziłem regulatora...
Czerwono biały do masy czyli aluminiowej podstawy prądnicy. Jakies kilkaset om. niebiesko-biały do masy jw. 50-200 om.
http://img265.imageshack.us/img265/424/e... tu maż lepiej to rozrysowane, zmieniasz tylko kierunek przepływu przez stator. Jak połączysz szeregowo stator i rotor, wyciągniesz dwa przewody to zmieniając polaryzację zmienisz kierunek przepływu przez stator i rotor jednocześnie, a to nic nie da. Musisz przełącznik tak podłączyć, żeby zmieniał...
Witam, mam skuter z silnikiem Piaggio 124 4T i problem z elektryką, z ładowaniem akumulatora. Jak odpalę skuter z kabli, to na klemach jest ~7 V prądu stałego, co jest oczywiście za mało i co najdziwniejsze ~15 V prądu przemiennego !!! http://obrazki.elektroda.pl/7104894600_1... Odłączyłem regulator napięcia i sprawdziłem napięcie na...
Wykręć świecę, wsadz patyczek i ustal GPZ tłoka i porównaj go z pojawieniem sie iskry na świecy.
Ty w tym modelu masz chyba światła zasilane z akumulatora - dlatego musisz mieć stator z uzwojeniem tzw. bezmasowym. Stator który kupiłeś zapewne jest przeznaczony do silników na licencji Hondy, ze zwykłym zapłonem CDI. Pewnie jeszcze różnią się ilością cewek (par biegunów) więc nie uzyskujesz w ogóle napięcia na uzwojeniu świateł/ładowania, a tylko...
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Sprawdź sobie najpierw cewką wyzwalającą statora (czarna, jedyna w obudowie) czy nie jest uszkodzona (czy ma przebicie), a później moduł i instalacja. Kilka lat temu miałem podobne uszkodzenia w Charcie - dodatkowo w 2 nowych statorach ww. cewki były uszkodzone. Były to jeszcze części oryginalne, polskie. W końcu do sklepu poszedłem z miernikiem i wybrałem...
...Nie tyle rozpadają się one mechanicznie, a jedynie zaczyna zawodzić elektryczny kontakt rotora ze statorem... To chyba dobrze, że nie ma kontaktu rotora ze statorem... Gdyby kontakt był, to kondensator miał by zwarcie. Pisanie o zawodzącym kontakcie rotora ze statorem jest bzdurą.
(at)piwopijca Podłączałeś ze statorem silnika, czy bez ? Bo jak bez, to po hybrydzie. Tam to jest zroboine tak, że jedno z uzwojeń statora robi za indukcyjność przetwornicy step - down 300 V / 12 V DC do zasilania kontrolera i reszty układu.
Spróbuj tak A - Plus aqu (powinien być bezpiecznik) B- Stator C- Stator D- Masa motocykla, przykręcona do ramy i aqu tez do ramy. Jeśli coś będzie słabo działać spróbuj zamienić B z C.
sprawdzenie statora miernikiem schemat statora przewody statora
naprawa piekarnika kuchni amica magnetron naprawa orcad cadence
moduł otwierania szyby moduł otwierania szyby
Hotpoint-Ariston XH9 T3Z XOJZH – opadające szuflady zamrażarki, wymiana prowadnic, naprawa Drukarka nie włącza się - możliwe przyczyny i rozwiązania