Witam, w silniku mam słabą kompresje, podejrzewam przestawiony rozrząd, przed ustawieniem kół na znaki i zdjęciu pokrywy w celu sprawdzenia wałków chciał bym sprawdzić kablem kkl synchronizację rozrządu, podpowie ktoś w jakiej grp silnika szukać synchronizacji? Wiem tylko ze powinny być jak najbliżej 0. Z góry dziękuje za pomoc :)
Rozrząd do poprawki, miałem to samo w 2.0 TDI CAHA, 20000km po wymianie w ASO. Ustawiłem rozrząd na blokadach dokładnie według elsy i jest ok, synchronizacja -1, błędu już nie ma. Błąd sondy to inna bajka, trzeba szukać.
Źle ustawiony wałek, synchronizacje sprawdzisz na kanale 4 grupa 4. Może pominąłeś jakiś ważny punkt podczas ustawiania
tak jak kolega napisał rozrząd do sprawdzenia,brak synchronizacji
Witam, diagnozuje teraz VW Golf V 1.6fsi 2004r. Czy w Vcds'ie 18.2 jest opcja sprawdzenia synchronizacji rozrządu? Nie mogę nic takiego odnaleźć w programie.
Witam Mam pytanie czy jeśli w parametrach silnika mamy parametr Synchronizacja - osiągnięta , podczas kręcenia rozrusznikiem to ustawienie rozrządu jest na 100% ok. Pytam bo auto jest po remoncie głowicy i przed uszkodzeniem głowicy, paliło a teraz nie pali. Kolego, przeczytaj dokładnie wszystkie posty z tego [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Sprawdź jeszcze w parametrach synchronizację rozrządu. Na odpalonym silniku.
Sprawdź synchronizację rozrządu.
Podłączę się pod temat czy VCDS idzie sprawdzić synchronizację rozrządu nadmienię tylko że blok 8 grupy podstawowe VCDS jest nie czynny,jak można to sprawdzić VCDS-em Silnik CAYC 1.6TDI
Zaczął bym od wkręcenia manometru i sprawdzeniu co się z ciśnieniem dzieje.
Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi. Będzie sprawdzone Dodano po 20 Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi. Będzie sprawdzone Dodano po 41...
Jak przeprowadzić procedurę synchronizacji walka rozrządu? Sprawdzić rozrząd używając do tego blokad. Plus napięcie paska rozrządu.
Wałek składa się z dwóch części i obrucił się sam w sobie
Na początek sprawdzić synchronizację rozrządu.
No to trzeba jeszcze sprawdzić synchronizację czujnika wałka rozrządu z walem. A najlepiej sprawdzić jak już nie pali w parametrach czy widzi obroty wałka rozrządu.
Zanim zabierzesz się za ECU. Trzeba sprawdzić rozrząd i synchronizacje CKP z CMP. Niemniej opis za wysokiego napięcia na to nie wskazuje.
Po pierwsze to sprawdź synchronizację rozrządu, po drugie, czy nie rozleciał się EGR
Do sprawdzenia ten rozrząd. Dobrze byłoby podmienić czujnik i sprawdzić czy na drugim nie będzie synchronizacji. Co do adblue to osobny temat to fakt.
62 auto nie powinno odpalać,może 6,2 ??? to ostateczny zakres ,jednak zdaje się że to nie ma wpływu na twoje usterki,odepnij czujnik wałka ,będzie gorzej odpalał ale jechać powinien normalnie.Ew.czujnik zamiennik i pod dopiero pod obrotami szleje stad te anomalia i wtedy mogą się cuda dziać,a to że po przestawieniu masz zero ,oznacza że jest po za zakresem...
Vag -iem sprawdź synchronizacje rozrządu
Sprawdzić synchronizację rozrządu, jeśli jest ok. to zdjąć miskę.
Rozrząd moim zdaniem. Możesz sobie to sprawdzić za pomocą kabelka - spójrz na synchronizację wału i wałka. Natomiast nie ma jak rozebranie rozrządu i fizyczna ocena.
Sprawdź synchronizację rozrządu, i kąt wyprzedzenia zapłonu.
Witam, Jak sprawdzić VCDS'em synchronizacje rozrządu w 2.0 TDI CR 2011r.? Jest to ostatni model Audi A6 C6 z którym trzeba się komunikować po już po UDS. Z tego powodu w VCDS'ie 08-Bloki pomiarowe są nieaktywne. W "Adv. meas. blocks" nie znalazłem pozycji która pokazuje stopień synchronizacji. Proszę o podpowiedź. P.S jakie wartości są dla silnika CAHA...
Sprawdź czujnik położenia wału i wałka oscyloskopem + od razu sprawdź synchronizację rozrządu.
Witam u mnie jest silnik 2.0 TDI cr cfhc a co do sprawdzenia synchronizacji wałka rozrządu kolega podpowie pod jaką nazwa to sprawdzić w pomiarach rozszerzonych...
6,5 bara to granica palności, ale w tym samochodzie powinno być ok 10,5 bara. Proponowałbym jeszcze sprawdzić synchronizację rozrządu.
Sprawdź synchronizację pomiędzy wałem korbowym a rozrządem w live data. Może rozrząd jest przestawiony? Dodano po 4 Sprawdź synchronizację pomiędzy wałem korbowym a rozrządem w live data. Może rozrząd jest przestawiony?
Witam, sprawdź synchronizację rozrządu, jeśli blokady się zapną poprawnie, oscyloskop 2 kanałowy i nagranie przebiegu przy kręceniu (jeśli odpala to na jałowych obrotach) postaraj się wpiąć we wtyczkę ECU od tyłu. Jeśli przebieg będzie nieprawidłowy ( brak przebiegu z jakiegoś czujnika) pomiar na samych czujnikach, jeśli przebieg będzie ok ale przesunięty...
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Podłacz jeszcze raz kompa i sprawdź parametry rzeczywiste pracy, zwróć uwagę na to jak pracuje przepustnica oraz czy pompa wysokiego ciśnienia ma odpowiednie ciśnienie paliwa, z mechanicznego punkt widzenia zawsze możesz zajrzeć pod osłony rozrządu i sprawdzić czy synchronizacja na rozrządzie jest zgodna.
Dzięki wielkie za pomoc. Dodano po 38 Jeszcze mam pytanie, czy można sprawdzić synchronizację rozrządu nie demontując paska? Możliwe że mam rozrząd przestawiony i w warsztacie mi od razu wycenili razem ze zmianą paska i uszczelniaczami walków (chyba, o ile dobrze zrozumialem ze trzeba je wymienić jak się zdemontuje) na ok 570 zł. Ale w niektórych silnikach...
Co mam Ci napisać? Oddaj auto do mechanika, niech sprawdzi ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, elektrykowi na sprawdzenia synchronizacji rozrządu, czy ogólną ocenę pracy układu wtryskowego. Sam na początek możesz założyć markowy filtr powietrza, mann bosch albo knecht. Jaki olej masz zalany?
Do rozrządu zajrzyj, znany temat. Jak byś miał SD, to tam można podejrzeć synchronizację rozrządu.
Panowie oscyloskop w tej chwili to niezbędna rzecz można sprawdzić który wtryskiwacz jest uszkodzony bez wyjmowania synchronizację wału z wałkiem rozrządu i wiele przydatnych spraw ja bardzo często używam go
dzięki za podpowiedź, dopytam tylko, czy brak synchronizacji wału i walka rozrządu może dawać taki efekt? gdzie tam są znaki żeby sprawdzić synchronizację, bo obawiam się że komputer nie będzie pokazywał takich danych , zbyt odległe czasy? Pozdrawiam
Ja w takim wypadku sprawdził bym synchronizację rozrządu. Bo na świece to za wcześnie, jeszcze nie te temperatury.
Sprawdź wiązkę, i synchronizację rozrządu.
To, że się nie synchronizują to wiem. A tamten temat już przeglądałem. Potrzebuję obraz konkretnie z takiego silnika z którym mam problem. Chce uniknąć przestawiania rozrządu dziesięć razy... Mając wzór będę wiedział o ile ząbków przestawić i w którą stronę. Nie wiem tylko dlaczego na znakach jest ok. Napinacz i łańcuch podobno są nowe i tak wyglądają,...
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
Właśnie o takie wykresy mi chodzi. Szukając na forum nie mogłem tego znaleźć, podobnie w google i właśnie zastanawiam się czy nie łatwiej i szybciej by było sprawdzać ustawienia rozrządu za pomocą oscyloskopu niż demontować silnik, wstawiać blokady itp. W niektórych silnikach gdy jest łatwy dostęp to owszem, nie ma problemu żeby sprawdzać rozrząd w...
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
16 2004 rok Dodano po 1 Nie ma opcji sprawdzić synchronizację rozrządu w blokach pomiarowych. Wymontowałem wtrysk, podłączyłem pod przewód paliwowy i podczas kręcenia nic nie poszło paliwa z wtrysku. Gdy dałem 12 V to poszła konkretna mgiełka paliwa, ale tylko raz i dziwna sprawa, bo jeszcze kilka razy próbowałem uruchomić wtrysk i się nie udało, czyli...
Zaraz po tym będzie jak ustawić pompę.
Brak synchronizacji to na 95% problem z rozrządem. Oscyloskop dwukanałowy i sprawdzenie przebiegów na dwóch czujnikach równocześnie.
Synchronizacja rozrządu sprawdzona ??
Witam. Komp pokazuje błąd synchronizacji rozrządu. Jak wrócę do domu, podepnie się co trzeba i spisze numer błędu. Też mam podejrzenia, ze czujniki, choć nowe i markowe, mogą nie działać jak trzeba. Podobno można to sprawdzić dioda. Niestety, nie wiem jak się to robi. Będę musiał poszukać w necie. Przeszukałem już setki stron, ale z takim cudacznym...
Sprawdź właśnie ustawienie rozrządu a jak masz dostęp do interfejsu to sprawdź również synchronizację walka rozrządu
Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
Był błąd synchronizacji rozrządu, myślałem że coś z łańcuchem bądź już rozrząd coś nie tak, auto miałem w ASO. Wymienili rozrząd bo i tak już musiałem sprawdzili łańcuch i wszystko przy nim i było idealnie na blokadach. Ostatnia próba i podmienili zawór i autko jak nowe. Koszt w ASO zaworu 300zł jak pamiętam i 100zł wymiana. Było słychać łańcuch tak...
Korekty wtrysków nie mówimy wszystkiego najlepiej dać je do sprawdzenia i masz pewność który bo komputer steruje jak jeden daje za dużo to drugiemu zabiera żeby silnik pracował równo tez sprawcy kondycje silnika (ciśnienie na tlokach ) a sprawdź jeszcze kont synchronizacji rozrządu
A na znaki na wale rozrządu i wale korbowym nie da się faz rozrządu ustawić, sprawdzić? Powinny być te znaki, zerknij.
Tak, jak tutaj ma być: http://obrazki.elektroda.pl/5220015900_1... co nazywa się oczkiem łańcucha? Odpowiedź: otwór w który wchodzi ząb koła
Witam. Mam problem z Citroenem : nie odpala, brak błędów, komputer widzi obroty wału i wałka, ale brak synchronizacji. Rozrząd sprawdzony, ustawiany na znaki .
sorki ze odkopuje ale mam taki sam problem. corsa 1998 1.0l nie odpala, błąd p0335, czujnik wymieniony na nowy dalej to samo,przewody wtyczki sprawdzone. brak możliwości skasowania błędu.
Witam. Pozwólcie mi podpiąć się pod temat. Mam 2003 Astrę 1.7 cdti i proszę o radę. Jak sprawdzić dokładnie synchronizację wałków rozrządu ? - rozrząd nie daje się ustawić na znak i piny - kolizja na czwartym cylindrze.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
To wygląda w takim razie na brak synchronizacji ,a wiec przestawiony rozrząd. Zakładając oczywiście żę czujnik "nadaje". Ale jak nadaje tego nie wiemy bo tego nie sprawdziłeś. Może złą blokadę wkładasz na dole? Ustaw kółko pasowe na znak na obudowie(bez rozbierania czegokolwiek) i porównaj z górą.
Pierwsze to sprawdzenie napięcia na sterowniku w chwili rozruchu. Nie wykluczałbym jednak czujników położenia wału i wałka. Sprawdzić synchronizację. Może rozrząd.
Sprawdzę jeszcze raz jutro - bo chyba mnie zamroczyło chwilowo, wiem że powinno być ok 300 bar, a jakie obroty na rozruszniku min? I jak sprawdzić czy jest synchronizacja rozrządu - opcom...
Wyłączyć całkowicie instalację gazową. Zrobić porządną diagnostykę: sprawdzenie błędów, ciśnienie paliwa , sprężanie na cylindrach , synchronizacja rozrządu. Stan świec zapłonowych kabli, sprawdzić czy nie zaciąga fałszywego powietrza. Pół godzinki roboty i wszystko wiadome.
Widzę że wymieniasz na pałę części i nic nie sprawdzasz. Może byś sprawdził synchronizację imo, synchronizację wałka rozrządu ciśnienie na szynie czy się wtryskiwacz otwierają jaką ma kompresję.
brak synchronizacji to brak synchronizacji sprawdzić rozrząd jak ok to okablowanie to czujnika wałka i wału
A jak wygląda rozrząd ? sprawdź synchronizacje
Na blokady złożyłeś rozrząd i wyszło -2,9? Nie ma bata!!! Po blokadzie jak nie 0,0 to -0,5do0,5 do lekkiej korekty. Jak ci wyszło -2,9 to se coś źle blokad wsadziłeś . Przestaw to na 0,0. Ale ja bym sprawdził ustawienie bo nie wiem czy ci fasolki nie braknie.
Jeśli w sterowniku masz błąd synchronizacji wałka rozrządu to znaczy, że jak przyjechałeś wieczorem to zaparkowałeś auto na biegu zamiast na hamulcu ręcznym. Tak było??? Niestety, ale najprawdopodobniej przeskoczył rozrząd przy próbie uruchomienia silnika.
Zmierzyć ciśnienie paliwa na magistrali. Sprawdzić impulsy na wtryskiwaczach (nawet małą żarówką). Przy zablokowanym immo brak impulsów masowych na wtryski. Sprawdzić synchronizację łańcuchów rozrządu.
Tak przypisane,rozrząd sprawdzony brak już pomysłu jest jeszcze opcja że komuter ten kupiony jest nie sprawny ma kompie brak błędów pojawiły się raz dwa błędy brak synchronizacji rozrządu ale jest sprawdzony i brak pamięci w komuteterze ale wymieniłem komputer inadal nie odpala kropelka samostartu i na strzała pali
a jak sprawdzić wydajność pompy vacum ? ale jak ona by słaba była to wszystkie wtryski miały by chyba gorsze korekty? bynajmniej mi się tak wydaje, synchronizacja rozrządu jest ok jeśli o tą Ci chodzi jest -0,5,
Witam mam problem z peugeot boxer 2.2 HDi 120km 2009rok. Nie pali nie widzi synchronizacji wału z wałkiem rozrządu a dokładnie na wykresie pokazuję że raz jest zezwolenie startu a raz nie ma to wygląda tak jakby była gdzieś przerwa co jeden obrót wału. Może miał ktoś taki przypadek? AI: Jakie narzędzia diagnostyczne lub metody zostały użyte do zidentyfikowania...
Witam Tak jak napisał szymitsu21 . Sprawdź synchronizację wałka z wałem, rozrząd . Pzdr
Sprawdzone jest ok.
Czym to sprawdzasz??? A synchronizacja rozrządu jest??? Czujnik wału korbowego sprawdzony??
Jedyne co mogę zalecić, to zmianę obu panów, mechanika "wymieniacza" i elektryka "czytacza błędów" Sprawdził ktoś cokolwiek: czy na plaku chodzi ?, czy jest w parametrach synchronizacja rozrządu, jakie jest rzeczywiste ciśnienie na railu ?
Witam. Może masz lużny pasek rozrządu lub koła rozrządu. Nie zaszkodzi sprawdzić. Pozdrawiam.
Błąd masz, musisz go usunąć, to auto zapali. Co się stało z alternatorem? No i rozrząd jak sprawdzony na oko?
Zła synchronizacja wałek rozrządu - wał korbowy. Nie odpali za duże odchylenie od normy . Sprawdź ustawienie rozrządu. Ewentualnie sprawdź ustawienie impulsatora na wale i wałku . Po odłączeniu czujnika wałka powinien odpalić po dłuższym kręceniu ale to jak będziesz pewny że rozrząd ustawiony dobrze. Jak nie odpali lub będzie chodził dziwnie to skopane...
Witam, Proponuję sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu względem wału korbowego (posiadasz silnik PD). Pozdrawiam Robercik_1987
Czy z odpiętym czujnikiem wałka rozrządu powinien odpalić? Tak powinien ale będzie w trybie awaryjnym tak jak miałeś wcześniej, co do braku synchronizacji czyjników przyjżał bym się rozrządowi. Pozdrawiam
Na zdrowy rozum, co ma wtryskiwacz do synchronizacji rozrządu !
Chodzi mu o synchronizację wałka rozrządu z wałem korbowym
Na pierścieniu magnetycznym nawale też jest otwór do ustawiania.
Witam sprawdziłem bipy, załączam filmik jak tk wygląda oraz logi dla umiejących to odczytać. Podpowie ktoś w jakim stanie są te pompowtryskiwacze? Podoginalem konektory na nich oraz wymieniłem filtr paliwa i powietrza autko nadal brzydko pracuje w przedziale 1800-2000 obr. Sprawdziłem również synchronizację rozrządu, 0,0 Link do filmiku z bipami; https://youtu.be/hQ__wmMFMUw...
Witam serdecznie. Sprawdź w jakim masz stanie pasek rozrządu. Ten błąd również wyskakuje przy braku synchronizacji czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału. Luźny pasek może być temu winny. Pozdrawiam.
Ja miałem taki dzwiek z dolotu po wymianie rozrządu, do tego dochodziły spadki mocy. Oczywiście pan mechanik który wymienił łańcuch rozłożył ręce i zapewniał mnie ze rozrząd na 100 % jest ok. Postanowiłem więc sprawdzić mojego fachowca więc zakupiłem blokady i poświęciłem 1 dzień ze swojego życia. Wynik Zła synchronizacja, rozrząd przestawiony o 1 ząb,...
z tego co kojarzę to pomiary rozszerzone były również nie aktywne. Po południu zrobię screena i wrzucę. Potrzebuję sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu - ktoś ma jeszcze pomysł jak tam się dostać? Ewentualnie czy na rynku są dostępne nowsze kabelki - oprogramowanie które podołają temu? pozdro
Witam, jak grają zawory to może rozrząd źle ustawiony. Sprawdź synchronizację wałka i zaślep egr do testów.
Witam Obstaję przy sprawdzeniu rozrządu. Brak synchronizacji między wałem a wałkiem.
Czujnik halla (G40) sp: sygnał poza zakresem tolerancji Nie czyść żadnego silniczka krokowego, bo go tam nie ma, ta raz, a dwa, skup się na tym błędzie, sprawdź dlaczego nie ma synchronizacji, czy rozrząd przeskoczył, czy aparat się przestawił
Brak synchronizacji rozrządu , musisz sprawdzić ustawienie znaków na kole zamachowym, głupi francuz wymyślił pobieranie impulsów z wieńca koła zamachowego a ten przy rozgrzanym sprzęgle lubi się obrócić i takie mecyje PZDR
ja bym mimo wszystko sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt synchronizacji wałków.
p1808 - błąd synchronizacji wału i wałka. Sprawdź rozrząd. Ew. czy z plaka pali. Odłączone, brudne lub zanieczyszczone świece zapłonowe. Jasne, świece zapłonowe w dieslu. Co jeszcze wymyślisz?
p0016 - synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym. Jak odepniesz czujnik wałka to nie odpali, bez czujnika walu powinien odpalić. Sprawdź czujnik wału na początek bo co do rozrządu myślę że ok?! Oporność czujnika wału w granicach 1160 ohm a wałka 2250 ohm
Mój znajomy mechanik miał kiedyś taki przypadek: wymieniał rozrząd w 2,0 HDi, po wymianie silnik nie zapalił, błąd synchronizacji. Sam rozrząd sprawdzony dwa razy, wszystko ok na blokadach. Okazało się, ze przy rozkręcaniu odłożył koło foniczne wału korbowego do magnetycznej miski na śruby, jego wymiana rozwiązała problem.
Synchronizacja wału korbowego i wałka rozrządu do sprawdzenia. Po Twoim opisie sądzę, że rozrząd został wymieniony niestarannie.
Witam! Mam problem z Vectrą C przedlift. Auto nie odpala, tak zostało przywiezione z zagranicy. W aucie widzę, że są wymienione czujniki wału i wałka oraz koło foniczne wałka rozrządu. Auto kręci nie odpala, ciśnienie paliwa zadane wykonuje lecz nie otwiera wtryskiwaczy. Z tego co zauważyłem to obroty dziwnie odczytuje komputer, ale nie mam wglądu na...
Witam, mam problem z silnikiem 2.5 TDI 174 KM. Kupiłem silnik z zatartym wałem i przełożyłem wał, ustawiłem na blokady i jest błąd synchronizacji wałków. Odpala i gaśnie. Jak odłączę czujnik wałka, to auto odpali i chodzi równo. Rozrząd sprawdzony na 2 blokadach. Możliwe, że są inne koła rozrządu i źle się synchronizują.
Sterownik nie widzi impulsów z czujnika wału. W pełni się zgadzam, tylko pytanie pozostaje dlaczego. Sygnał był sprawdzany oscyloskopem na samym sterowniku. Jak masz zasilanie poprawne to sprawdź przy samym ECM czy widzi sygnały wał/wałek i porównaj synchro ze wzorcem jest na necie. Jeżeli masz pewny schemat bądź opis zasilań dla tego sterownika chętnie...
Sprawdź synchronizacje pompy z wałem i wałkiem, rozrząd jeszcze raz sprawdź
Moge byc uciągnięty łańcuszek rozrządu Ale czujniki położenia wałka rozrządu, położenia wału korbowego sprawdzone z oscyloskopam (synchronizacja)?
synchronizacji rozrządu synchronizacji wałka rozrządu błąd synchronizacji rozrządu
przesunięcie wydruku samsung monitor matryca zafira czujnik rozrząd
prins program hormann rotamatic
BMW X1 F48 s-drive - Nieaktywna dźwignia biegów po uruchomieniu silnika Awaria układu chłodzenia w Daewoo Matiz: przyczyny i diagnostyka