Tak jak panowie wyżej mówią, sprawdź cisnienie paliwa, szczelność układu paliwowego, być może zawór który odpowiada za niespuszczanie paliwa z układu jest do wymiany.
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Witam, mam pytanie jak najprościej sprawdzić szczelność układu paliwa. pisałem wcześniej o problemie z odpaleniem forda, po dłuższym postoju odpala za pierwszym razem chwilę silnik pochodzi i gaśnie. kolejne próba odpalenia trzeba długo kręcić i pompować ręcznie pompką.
Kod silnika ( 3 litery) jest na obudowie paska rozrządu i w bagażniku, we wnęce koła zapasowego. Ale błąd sondy lambda wskazuje na zły skład mieszanki, do sprawdzenia ciśnienie paliwa i szczelność, działanie zaworu egr (o ile jest w tym silniku)
Najpierw sprawdź świece czy w momencie startu grzeją. Może poprostu nie dopływać do nich prąd właśnie w momencie startu. Nastepnie sprawdź szczelność układu zasilania paliwa.
kocham bmw Wcale na to nie wygląda. Przepływomierz, ciśnienie paliwa i szczelność dolotu do sprawdzenia.
Nijak, ten błąd nie ma nic do palenia. Pytanie lekko z doopy. Na plaka pali? Jak sprawdziłeś tą szczelność itp? Jakie ciśnienie paliwa na vacuum przy kręceniu? Kontrolka świecy mignie po zapłonie?
Sprawdź, poziom paliwa oraz szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Gaźnik wyczyszczony ? Filtr paliwa jest ? Iglica na którym rowku ? Skład mieszanki paliwowo-powietrznej - ile obrotów wkręcona jest śrubka ?
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Raczej kierował bym się w kierunku szczelności układu paliwowego oraz sprawdzenia ciśnienia paliwa. Czynności te wymagają raczej wizyty warsztacie wyspecjalizowanym w naprawach silników common rail. Bez rzetelnej diagnostyki nie brał bym się za naprawę. Za dużo niewiadomych.
W moim kotle występował ten sam problem. Serwisant oczyścił kocioł, zmienił filtr paliwa, sprawdził szczelność układu paliwa, iskrę, wymienił dyszę. Nie pomogło. Piec nadal raz się raz właczał, a raz nie. Na dodatek po właczeniu pracował jakiś czas, a następnie dostawał czkawki i zapalał błąd palnika. Przy kolejnej wizycie serwisant wykręcił dyszę,...
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
w moim przypadku po zaświeceniu sie kontrolki edc chwilę póżniej gasł silnik, po wymianie filtra paliwa i wykasowaniu błędów było ok. kontrolka edc jest od cisnienia paliwa w układzie vito 2.2cdi, sprawdź szczelność układu i ciśnienie paliwa, sprawdź filtr paliwa i wtryski
Filtr paliwa - sprawdzić szczelność , chodzi o cofanie paliwa.
Kolego to jak sprawdzić tą nie szczelność paliwa? dokładnie opisz.
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Załóż nowy filtr powietrza i sprawdź tam szczelność i poprawność montażu.
Do sprawdzenia układ paliwowy, szczelność, ciśnienie, filtr paliwa.
Standardowo sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa i szczelność kolektora dolotowego oraz luz zaworów.
Filtr paliwa został został wymieniony przy wymianie wtryskiwaczy.Sprawdziłem już wszystkie miejsca gdzie mógłby łapać powietrze ale raczej nie. Sprawdziłem również szczelność filtra paliwa.
Silnik AWT z Passata? Pewnie dziurawy dolot jak zawsze w starym 1,8T - sprawdzić szczelność do tego, ciśnienie paliwa, może pompa trup, warto też zrobić logi dynamiczne: 002+033 003+020 115+118 jeśli są błędy zapisane to przed każdym przejazdem kasujemy je.
Sprawdź szczelność dolotu, ciśnienie paliwa ,wyczyść przepustnicę i zaadaptuj, czujnik spalania stukowego może być do wymiany ale to po tym jak zrobisz poprzednie rzeczy a błąd będzie powracał. Aaa no i mogła paść przepływka.
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Tak jak pisałem, przyczyn może być wiele, podpinasz komputer patrzysz w dane rzeczywiste i oglądaj co się dzieje, ciśnienie powietrza, paliwa, temperatury itp. Nie mówiąc już o sprawdzeniu szczelności kolektora dolotowego...
Jeśli ma ktoś dane dotyczące tego gaźnika to proszę o przesłanie
To, że były wymieniane o niczym nie świadczy, trzeba sprawdzić silnik pod względem szczelności. Wężyk paliwa w zbiorniku, gaźnik.
sprawdzić ciśnienie paliwa, szczelność układu dolotowego.
Ciśnienie paliwa sprawdzone? Nie interesuje mnie odpowiedź typu "że tryska z przewodu". Dodatkowo szczelność wtryskiwacza. Sonda lambda nie ma tu nic do rzeczy.
Szczelność kolektora wylotowego sprawdź i ciśnienie paliwa. Tak na marginesie szczelność dolotowego też nie zaszkodzi sprawdzić.
[quote="felek_gor"]Proponuję sprawdzić szczelność przy filtrze paliwa (o ring) . Nieszczelność w układzie może być tu, ale i w każdym innym miejscu. Uzyj kompresosa to ją zlokalizujesz.
Sprawdź szczelność układu dolotowego. Pozdrawiam. Dodano po 32 I zasilania paliwa.
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
Musiał byś zrobić log na trzecim biegu od 1000 ob do 5000 obr. I jeszcze jedna sprawa, to że sonda chodzi w pełnym zakresie nie oznacza że mieści się w algorytmach założonych przez sterownik. Jeśli jesteś pewny szczelności dolotu, ciśnienia paliwa, oraz układu zapłonowego, sprawdź jeszcze jak wyglądają korekcje addatywne i multiplikacyjne podczas pracy...
Zobacz w parametry, jak zachowuje się adaptacja krótkoterminowa podczas pracy na benzynie i na gazie. Jeśli będzie się rozjeżdżać w przeciwne strony, to trzeba sprawdzić regulację instalacji gazowej. Pojeździj więcej na benzynie, Jesli jest tylko rozjechany na adaptacjach, to sie nawróci. P0173 wskazuje na ubogą mieszankę, sprawdź cały dolot na szczelność.
Pojeździj trochę na samej benzynie i zobacz, czy coś się zmieni. Tylko podmieniałeś podzespoły, czy też sprawdziłeś wartości parametrów pracy? Nie każde uszkodzenie czujnika doprowadzi do błędu, czasem tylko powoduje że sterownik gubi się w ustawianiu dawki paliwa. No i oprócz czujników do sprawdzenia jeszcze szczelność dolotu oraz wpływ instalacji...
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Wyciek czy tryska pod ciśnieniem? Nie sprawdzisz, nie będziesz wiedział. Na pewno brak szczelności.
Do sprawdzenia przelewy,wtryski (trawersy ) ,szczelność filtra paliwa ,szczelność pompy ,uklad grzania swiec żarowych ,rozrusznik no i na koniec kondycja silnika .
Sprawdź szczelność układu dolotowego, jeżeli silnik na pompowtryskach to polecam sprawdzić pompę paliwa bo jest tez pompą podciśnienia do sterowania turbem, jeśli jest to do sprawdzenia geometria turbiny czy nie zapieczona, szczelność gruszki, zawór n75
sprawdzić rozrząd,kąt wtrysku,szczelność układu paliwa(powietrze)
Wymieniony filtr paliwa, szczelność sprawdzona filtr-pompa.
Oj :P Znasz się zna elektryce coś? Wacha schodzi do zbiornika. Podpowiem ci sprawdź szczególnie szczelność filtra paliwa. Zawór regulacyjny pada jak pompa nie ma wachy.
Pęcherze powietrza w paliwie. Trzeba sprawdzić szczelność przewodów paliwowych.
Spadaj z tym zaworkiem. Lepiej sprawdź szczelność wszystkich wężyków z zbiornika paliwa - silnika.... Jakie ma błędy silnik?
Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej pompki paliwa, lub wycieki z pompy wtryskowej po osi napędowej. W pompce paliwa warto sprawdzić szczelność membrany(brak dziur i mocowanie na osi) Dodano po 45 Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej...
Na sto procent zapowietrza się. Sprawdż wężyki przelewowe oraz filtr paliwa oczywiście na szczelność oraz dostęp paliwa-przegięcie przewodów drożność filtra.Pozdrawiam.
te układy dały niejednemu "popalić",1 mechanik który wie jak zrobić próbę przelewów,2 sprawdzenie szczelności układu paliwa,3"poczytanie"czujników.możesz mieć też problem z zacinającym się regulatorem w pompie w/ciśnienia( na podwórku weryfikacja raczej trudna),części zostaw do zakupu mechanikowi bo tak jak napisał robsons10 wydasz majątek
Ja bym wstępnie filtr paliwa wymienił i sprawdził szczelność układu paliwowego bo jak się gdzieś powietrze dostaje to też będą cyrki.
- filtr paliwa - załóż zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało lub sprawdź szczelność - pompka paliwa do sprawdzenia (wydajność L/min) - zakręć na butli gaz, odpal auto, przelącz na gaz, wypal gaz z instalacji do zera i gdy przełączy się z braku gazu na PB to sprawdź czy dzieje się to samo U mnie taki sam objaw był spowodowany awarią centralki lpg....
1. oscyloskop- wtryski, cewki, lambda i przepływomierz. 2. dymiarka - szczelność dolotu. 3. drożność wydechu. 4. ciśnienie paliwa i JAKOŚĆ paliwa w zbiorniku! 5. mechanika - rozrząd sprawdź jeszcze raz, wzniosy krzywek, zrób badanie na szczelność, nie tylko kompresję.
Do sprawdzenia wężyk paliwa, uszczelniacze walu, szczelność połączenia gaźnik - cylinder.
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego ciśnienia) auto wracało do normy, a na myśl cisnęły...
Witam Posiadam VW New Beetle 1.8t 180km, 2001r. Auto kupiłem kulawe, wyświetlało check engine, nie wkręcało się jak należy, brakowało mocy. Nie mam informacji, czy było coś grzebane w sofcie. Z rzeczy, które były naprawiane, to: regeneracja turbo, rozrząd z napinaczem (łańcuch), cewki, odma, intercooler, sprawdzenie szczelności, filtr paliwa i powietrza....
Zdejmowałeś głowicę ? sprawdź szczelność cylindra, sprawdź szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, sprawdź kompresję.
sprawdź filtr paliwa i szczelność przewodów zasilających(może łapie powietrze?)
Do sprawdzenia;ciś paliwa ,sterowanie,połączenia turbo, szczelność egr.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa i szczelność serva od hamulców.
Do sprawdzenia szczelność silnika, odpowietrzenie zbiornika paliwa, membrany gaźnika, filtry, drożność tłumika, i wiele innych.
Zapowietrza się, sprawdź układ paliwowy szczelność przy filtrze paliwa, lub któryś przewód doprowadzający.
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Parametry MAF, MAP, temperatury, ciśnienie paliwa, szczelność gniazd zaworowych, sonda etc... sprawdzone?
Paliwo w przewodach jest kiedy zaczynasz kręcić ? Kiedy kręcisz idą bąble powietrza ? Jeżeli tak - do sprawdzenia szczelność połączeń przewodów paliwa przy filtrze a zwłaszcza uszczelka (o-ring) na wtyczce podgrzewacza. Następnie VAG`a i sprawdzić kąt wtrysku oraz kondycję wtryskiwaczy oraz zapoznać się z tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
A może pompka słabo daje? Sprawdź ciśnienie pompki paliwa ewentualnie szczelność przewodów paliwowych i podciśnieniowych.
sprawdź dokręcenie czujnika spalania stukowego. ciśnienie paliwa ? szczelność układu dolotowego? EGR, jeśli jest .
Sprawdź odstojnik i też jeśli masz górny zaciąg paliwa ze zbiornika to sprawdź tam też szczelność przy połączeniu.
Wszystko co się dowiedziałem z tego forum posprawdzałem,ale to nie jest przyczyna.Została pompa wtryskowa do sprawdzenia pod względem szczelności i ciśnienia podawanego paliwa,bo elektrycznie jest o.k.
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Czy Pan zwrócił uwagę na: 1. Przepustowość filtra paliwa w zbiorniku paliwa? 2. Sprawdził szczelność wężyka od zbiornika (filtra paliwa) do gaźnika? 3. Czy maszyna reaguje na zmiany dysz L i H? 4. Wolne obroty są stabilne tzn maszyna poprawnie odpala za każdym razem? Gaźnik oczywiście poprawnie złożony. http://www.masterserov.ru/?cat=49 Ps. To "urządzenie"...
Czy docierałeś zawory lub sprawdziłeś ich szczelność? Czy wyregulowałeś luz zaworowy? Czy sprawdziłeś szczelność rurki podciśnienia biegnącej do podciśnieniowego zaworu paliwa? Czy sprawdziłeś sprawność zaworu paliwa?
Witam mam problem z moim sharanem po wymianie turba na nowe . Pierścieni w głowicy wszystko nowe .Rozrząd nowy filtr paliwa nowy zaworek nowy źle pali z rana i kopci na niebiesko śmierdzi nie spalonym paliwem .czy ktoś miał podobny problem ? Silnik o kodzie anu. Sprawdzenie szczelności układu paliwowego pompy paliwa . Bez skutku . Jutro sprawdzam kąt...
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Jak bieżąca korekta zależy od obciążenia silnika? Jeśli rośnie wraz z obciązeniem, to może problemem jest wydajność pompy paliwa. Jeśli maleje, sprawdź szczelność dolotu.
Sprawdź czy nie zawiesza się dźwigienka zaworowa. Sprawdź czy cewka jest odpowiednia, bo może nie być. Sadza na świecach może być z wielu powodów. Kontrolowałeś szczelność zaworu iglicowego i poziom paliwa? Czy kuleje ten sam cylinder co wcześniej? Czy aby nie próbowałeś sprawdzać iskry na niepodpiętej którejś fajce?
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Objawy wskazują na zbyt ubogą mieszankę. Bez podłączenia laptopa ciężko będzie coś stwierdzić. Może na początek kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Sprawdź szczelność układu dolotowego.
Sprawdź jeszcze szczelność całego dolotu łącznie z podciśnieniami i odmą. Na koniec do sprawdzenia ciśnienie paliwa.
jak gaźnik czyściłeś to sprawdziłeś szczelność zaworu iglicowego dojścia paliwa? poziom paliwa (pływak) ustawiony prawidłowo? jaki to w ogóle maluch? ST, FL, EL ? jest elektrozawór z kabelkiem w gaźniku? jest na nim plus po stacyjce? jak elegant to może ma moduł cut-off? do prób można go odłączyć
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Zapewne nikt z tutaj zaglądających nie zdziwi się gdy powiesz że dzieje się to tylko po długim postoju lub rano. Sprawdź filtr paliwa i szczelność przewodów paliwowych
skąd zasysa powietrze w filtrze powietrza?? Otóż założyłem nowy wkład filtra paliwa z uszczelkami i nowe przewody (przezoczyste dla sprawdzenia szczelności ) Paliwo wchodzące do filtra jest bez powietrza, a wychodzące z pęcherzykami powietrza. Próbowałem nawet złożyć filtr na silikonie i nadal to samo. Jak długo się odpowietrza filtr paliwa? Może pęcherzyki...
Błędów żadnych nie ma, to mnie deprymuje... Jak sprawdzić ciśnienie paliwa i szczelność dolotu? i jesli chodzi o uklad zapłonowy, to kopułka i palec jesli są już na wykończeniu, jak to mogę sprawdzić?
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Volvo FL 180 KM - 2006 rok, nie ma mocy. Sprawdziłem i wyregulowałem zawory oraz wtryskiwacze. Pompa była sprawdzana w serwisie Bosch, czujnik ciśnienia doładowania nowy, turbina sucha a przewody i chłodnica sprawdzona. Szczelność i układ zasilania paliwa, też sprawdzony. Może miał ktoś taki problem i mógł by mi coś doradzić? Auto pali 27 l. i nie ma...
Szczelność kolektora, ciśnienie paliwa. Tak na początek.
Sprawdź szczelność EVAP, węże....przydałaby się dymiarka...
Jak można sprawdzić szczelność zaworów bez demontażu głowicy? Filtr paliwa przepłukałem w kierunku wstecznym i żaden syf z niego nie wyleciał.
W czasie jazdy należy sprawdzić czego brakuje w momencie utraty mocy,to znaczy czy zanika ciśnienie paliwa czy może ciśnienie doładowania.Warto też sprawdzić szczelność układu paliwowego przy użyciu odpowiedniego komputera.W czasie testu ciśnienie paliwa musi osiągnąć 115 MPa.
Sprawdź kompresję, to będziesz wiedział, ale jesli po podaniu paliwa na tłok odpala, to powinna zaciągnąć paliwo przez gaźnik. Jednak proponuję sprawdzić kompresję i szczelność silnika pod manometrem, czasem się zdarzy, że nie ma szczelności, nie zaszkodzi to a będziesz wiedział na czym stoisz.
Do przejrzenia układ paliwowy. Pierwsze bak ,czyszczenie sitka pompy i kosza sprawdzenie dyszy venturiego zasysania paliwa w koszu oraz zaworku klapkowego w koszu. Szczególnie jak problem znika przy pełnym baku. Druga sprawa to ciśnienie paliwa na pompie tandem plus szczelność wężyków oraz filtr paliwa. Jak filtr paliwa jest czarny to niestety pierwsze...
Ta się prawdopodobnie ustawia CO2 na wolnych obrotach. O samych wolnych obrotach decyduje nastawnik tutaj w postaci silnika krokowego. Być może jest zacięty? Warto jeszcze sprawdzić szczelność czy nie zasysa gdzieś powietrza.
A kiedy wymieniłeś filtr paliwa, czyszczenie przepustnicy. Sprawdzenie szczelności dolotu powietrza. Czy sprawdzałeś ECU.. Podejrzewam,że to tak się dzieje tylko w tym zakresie obrotów a później jest ok.
Więc informacje dostałeś. To prosty mechaniczny układ. Na razie to nic nie zrobiłeś. Powietrze do zbiornika no ok. Tylko tym da się sprawdzić szczelność przewodów do pompy i nic więcej.
A czy jak tak "pyrka" to kopci na biało? Jeśli nie kopci to kłopot może mieć przyczynę w spadku ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym szczelność układu zasilania, połączenia przewodów paliwowych, zamocowanie filtra, zaworek zwrotny itp.
Do sprawdzenia świece, kąt synchronizacji, filtr paliwa, szczelność układu paliwowego, pompa w baku, pompa tandem, uszczelniacze na pd.
Żadnych błędów nie wyświetla, filtr paliwa wymieniłem. Sprawdziłem szczelność układu paliwowego. Wtryskiwacze po regeneracji. Czujnik w pompie wymieniony.
Ja bym sprawdził szczelność dolotu, przepływomierz i ciśnienie paliwa. Reszta kodów dotyczy oświetlenia, być może dlatego, że to USA było coś przekładane?
Po pierwsze sprawdź szczelność układu paliwowego - ręczną pompkę przy filtrze paliwa, przewody powrotne od wtrysków, same wtryski, pompę wtryskową - tam lubi być nieszczelnie Po drugie sprawdź zasyfienie smoka na pompie paliwa w baku
sprawdzenie szczelności układu sprawdzenie szczelności pilarki sprawdzenie szczelności dolotu
lm358 histereza magneśnic wirnik elektrozaczep brzeczy
Czy mogę użyć oleju ISO VG 68 w koparce Bobcat E270? Jak podłączyć ring LED z 12 diodami do sterownika?