Nie wiem czy temat już rozwiązany czy nie ale w przypadku samochodów z ADR warto sprawdzić przekaźnik RP2 w skrzynce bezpieczników. Drugi przekaźnik w górnym rzędzie z lewej strony. W przypadku problemów z ładowaniem najłatwiej rozpoznać tą usterkę po niedziałającej dmuchawie.
Sprawdź czy na kostce "2", po przekręceniu stacyjki na zapłon, jest napięcie +12V na dwóch pozostałych kablach, względem grubszego brązowego (masy).
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
A antenki to ten alarm nie ma.... :) ?
O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
Sprawdź który kabel idzie na zapłon i go podłącz za stacyjką .
Kabel żółty to podtrzymanie pamięci. Wyłącz zapłon i wypnij radio, potem przekręć i miernikiem sprawdź gdzie pojawia się zasilanie.
Tutaj masz w miarę czytelny schemat instalacji elektrycznej do twojego modelu "i nie tylko" (2-cewka zapłonowa/31-masa/30-"+"/15/5-kierunkows... itp) http://www.simery.kgb.pl/Download/Downlo...
takw esco 1,4 na gaźniku jest klasyczny układ zapłonowy z hallotronem.Zdejm wtyczkę z aparatu,odłącz kabel w.n. idący od cewki od kopułki i przybliż na odległość około 1 cm od karoserii,włącz zapłon i cyklicznie zwieraj środkowy pin wtyczki aparatu z masą.Powinna przeskaiwac iskra.
Słynny moduł nadwozia tj gem nad nogami kierowcy. Sprawdź czy jest tam woda, potem weryfikacja modułu drzwi pasażera też pod kątem wilgoci lub przełamanych kabli nadwozia - drzwi.
sprawdz najpierw dokladnie antenę i jej podłączenia bo czasami gdy tylko jeden biegun anteny jest podłączony niektóre stacje o silnym sygnale działają lecz wtedy łapie również takie śmieci. Aby sprawdzić czy to od cewki to odłącz kabel antenowy od radia i włącz zapłon jeśli usłyszysz jakieś dodatkowe trzaski to cewka do wymiany
Niech kolega spróbuje przeczyścić przerywacz, wymienić kable WN itp...
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
Kostkę stacyjki na szybko sprawdziłam a kable odpowiedzialne za zapłon razem spięte nie dały żadnego efektu
Jeśli moduł jest NAPEWNO ok. a iskra słaba to cewka. Jak masz możliwość, to podstaw inną (tzn. taką samą, ale z innego skutera). Sprawdź też połączenie modułu i cewki z masą.
Strzelanie w tłumik może świadczyć o niecałkowitym dopalaniu się mieszanki, więc problemu szukałbym w układzie zapłonowym lub układzie wydechowym. Na pewno warto sprawdzić: 1. Zapłon (być może jest przestawiony lub jest źle ustawiony). 2. Sprawdzić kable do świec, a szczególnie przepalone i skorodowane fajki. 3. Wydech (czy początkowe elementy układu...
Mam problem z Fiat Punto 1.2 2003 rok. Problem objawia się w ten sposób że po wyciągnięciu kluczyka jest cały czas zapłon na desce . Na samym początku sprawdziłem bezpieczniki i jest ok a następnie odpiołem od stacyjki kable i problem cały czas jest . Proszę was o podpowiedź .
To co na zdjeciu to sterownik,to nie jest Landi renzo,pewnie myślisz o parowniku. W każdym razie jeśli wypiołeś ten sterownik możesz sprawdzić kontrolką kable w jego kostce przeważnie kabel czarny to masa,czerwony to zasilanie ,czerwony z czarnym paskiem to zasilanie po kluczyku. Mogą być inne tych kabli ale sprawdzisz to który jest który podłączając...
Sprawdź kable z modułu wychodzi kabel gaszenia może on odcina zapłon. Są schematy na Internecie znajdzi opis swoich kabli i sprawdź który jest za to odpowiedzialny
Michal9187 skoro żarówka po zwarciu styków w aparacie się zapala to znaczy że platynki są sprawne (raczej) oraz uzwojenie pierwotne cewki . Ty teraz musisz sprawdzić uzwojenie wtórne cewki , kondensator , palec i kopułkę . Czyli wkładasz do cewki kabel WN , drugi koniec kabla zbliżasz do masy i naprzemiennie zwierasz i rozwierasz styki aparatu . Jeśli...
Nic nie zepsujesz jeśli będziesz robił wszystko tak jak powinno być :) jak masz czujnik do którego 1 kabel dochodzi to poprostu opornik 1k dotknij do niego i drugą część opornika do masy, zobacz wtedy czy wskazówka się podnosi, jeśli czujnik ma dwa kable to najpiew załącz zapłon i kontrolką sprawdź czy dochodzą jakieś plusy do niego, jeśli nie to wsadź...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Kolego dosłownie sekunda szukania krócej niż napisanie posta Dodano po 3 Co do kolorów musisz sprawdzić czy nie zamienione najczesciej czerwono czarny- zasilenie cdi żółte i białe zasilenie świateł i akumulatora biało niebieski impulsator czarny lub zielony masa i juz nic wiecej ci nie potrzeba
Zacząłbym od stacyjki (bezpieczniki pewnie sprawdziłeś), czy przepuszcza sterujący prąd na cewkę rozrusznika, później sprawdź sam kabel, bo z Twojego opisu wynika, że rozrusznik jest sprawny
Jeśli ecu ma mocne wyjście to podłącz dodatkową cewkę na zwykły przewód pod 1 cylinder . Na tej dodatkowej cewce możesz zapiąć stroboskop.
Po za kolejnością zapłonu, czy dobrze podpinasz kable do aparatu zapłonowego - kopułki? Sprawdź sobie położenie palca rozdzielacza, gdy masz pierwszy tłok w górnym położeniu. Z innego silnika V6: Jak widać, zapłon jest 123456, ale w kopułce są zamienione piny. Sprawdź miernikiem swoją kopułkę - może jest podobnie. https://obrazki.elektroda.pl/8471601100_...
daj zdjęcia jak to u Ciebie wygląda pewnie z rozrusznika wychodzi tylko jeden kabel? wtedy do rozrusznika jest stycznik, możesz na krótko po prostu włączyć zapłon a tym kablem od rozrusznika dotknąć do plusa akumulatora i wtedy będzie kręcić, jak zapali to ten plus od rozrusznika przykręć do stycznika, drugi gruby kabel ze stycznika do plusa akumulatora,...
Brak napięcia +12 na zacisk D+ alt. (dopiero obroty na poziomie 3tRPM wzbudzają alt i ładuje) Sprawdź kabel na tym złączu alt. włącz zapłon i dotknij tym kablem do masy kontrolka ładowania powinna się zaświecić. Jeśli nie świeci szukaj usterki w kablach jeśli natomiast zaświeci sprawdź dokładnie alt. może przyśniedziały styki.
Może zapłon za wczesny i go blokuje? Kręciłeś dla sprawdzenia bez podpiętych kabli zapłonowych czy jest różnica?
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
szukaj zwarcia w instalacji, uszkodzonego przewodu od gaszenia itp, podejrzewam że to jakaś drobnostka, ściągnij sobie schemat instalacji i sprawdź kable odpowiedzialne za zapłon
Tam są tylko 3 kable. 1. Zasilanie (+) 2. Zapłon 3. Rozrusznik Znajdź który to plus nawet zwykłą żarówką dotykają kabla zapewne czerwonego i minusa akumulatora. Jak znajdziesz plus łączysz go na chwilkę raz z jednym raz drugim i już wiesz który to zapłon który to rozrusznik. Stacyjkę musisz też sprawdzić który pin z którym się łączy. Jeden będzie wspólny....
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
z boku żarówki oprawki tej plastikowej jest styk do niego dotknij kabel przekrec zapłon i po sprawie
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Taki temat już był - nawet na Elektrodzie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... ten już widziałeś https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... tego nie widziałeś A tak nawiasem mówiąc, to wypadałoby może napisać jakie tam masz kolory kabli? My się będziemy eksploatować, a ty będziesz tylko pisał: - "to nie pasuje', "to...
Wyłącznik kontrolujący ciśnienie oleju jest podłączony do VIC-a przewodem 3014, wtyk B-15 pin. Działa w ten sposób, że zwiera do masy jak ciśnienie jest za niskie. Do wyświetlacza DIP sygnał idzie po sieci CAN
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
super, dzięki! szukałem czegoś takiego tyle czasu... ten seo nie ma opisu więc odpuściłem, zamówiłem ten z oferty kawu i mam drobne pytanie, czy w momencie gdy zamontuje go za kostką ISO a przed kostką pioneera to powinienem montować przekaźnik,bezpiecznik i diodę?? radio ma swój bezpiecznik, a fabryczna kostka ISO chyba też ma swoje zabezpieczenia...
Zielony masa moduł niebieski impulsator moduł
Bardzo dobrze że podałeś VIN - to ja nie sprawdziłem konfiguracji auta. Układ jest dosyć głupi, bo sygnał immo jest posyłany tym samym kablem który uruchamia rozrusznik. „50” to właśnie cienki kabel idący do rozrusznika. Dlatego trzeba najpierw załączyć zapłon, wtedy po tym drucie przelatuje sygnał immobilizera, odblokowuje sterownik FR...
Witam wszystkich. Mam problem z WSK 125 z 1961 roku, otóż rozchodzi się o to, że kupiłem oryginalny zapłon. Próbuję ustawić zapłon, ustawiłem i malutka iskra się pokazała, ale bardzo mała. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć lub pokierować mnie, gdzie szukać usterki i co jest nie tak? Drugą kwestią jest to, że w tym zapłonie, co tu był, kabel świecy kopie prądem...
Witam serdecznie. Wyciągnij wtyk z aparatu. Weź kawalek kabla. Włącz zapłon. Włóż kabel do środkowgo zacisku. Wyciągnij kabel środkowy ( ten centralny) z kopułki ,włóż do niego świecę zapłonową i umieść ją w uchu do wyciągania silnika. Kablem włożonym do środkowego pinu dotykaj do masy. Powinna być iskra. Jak jest to wszystko oprócz aparatu zapłonowego...
Weź w ręce kontrolkę! Niech ktoś próbuje kręcić rozrusznikiem i zobacz kontrolką czy dochodzi na któryś kabelek + (jak zrobi stacyjke na rozruch to kontrolka Ci się zapali jeżeli wyłączy zapłon to kontrolka zgaśnie)- myślę że wiesz o co mi chodzi Jeżeli na żadnym z kabli dochodzącym do rozrusznika nie będziesz miał + to znaczy że: -mógł ugnić gdzieś...
sprawdz swiece i zapłon oraz kabel
Dołączam się do pytanie przy włączonym zapłonie jak idzie zasilanie tam na kablach ? Czy na zielonym powinno coś być czy nie ? Jak sprawdzić czy dobrze dochodzi zasilanie do cewkomodulu
CO za problem sprawdzić przejścia w stacyjce, to raptem minuta, tak samo kable, gdzie plus, a gdzie zapłon i rozrusznik.
W tej wtyczce 2 pin masz D+ do lampki ładowania i DF, informacja do sterownika o obciążeniu alternatora. Zewrzyj niebieski kabel z tej wtyczki do masy i włącz zapłon, kontrolka ładowania powinna się zaświecić. Jak się zapala, to uszkodzony jest *regulator, szczotki, pierścienie ślizgowe lub wirnik (*niepotrzebne skreślić).
Wyszło że prąd + dochodzi tylko gdy włączę zapłon. Sprawdziłem kabel niebiesko czarny (mase) fig.448. T2/3 i szczelny do E3/58 i kostce nr 1 od od wyświetlana biegów 1-4 5-8 . Czy jest sens odciąć próbnie kabel T2/3 od wyświetlacza biegów 1-4 5-8? . Kiedy ma być masa z serownika. Cewka ile omów mieć powinna?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Kupiłem sobie kabel przez Allegro wraz z oprogramowaniem. Podłączyłem wszystko zgodnie z instrukcją a program odpowiada, że trzeba sprawdzić zapłon i czy kable jest podłączony. W komputerze wszystko działa tak jak być powinno zaś w samochodzie na kablu palą się czerwone kontrolki. Nie wiem co zrobić? Pomóżcie. :D
też mi się wydaje że wina w kablu
Kondensator ktoś wcześniej zmieniał bo widac że jest całkiem nowy nic nikt wcześniej nie grzebał prawie koleś się nic nie znal o rozregulował zapłon zmienił kondensa a winna była cewka ja wymieniłem cewkę ale dalej dupa Jeszcze jedno, trzeba sprawdzić jaki to model dokładnie jest. Niektóre samochody miały kabel oporowy do cewki. I teraz czy jest dobrana...
Ta prawa "kostka" powinna wyglądać tak: od lewej : + -czarny z czerwonym paskiem (z czarnym cienkim kabelkiem do "brązowego elementu" :) ) C - ciemny brązowy B - jasnobrązowy z czrnym paskiem Czyli raczej Ci się "machnęły" .
Witam. Podczas pracy silnika wypada co któryś zapłon. Kable i cewka wymienione, kopułka i świece sprawdzone. Vag nie pokazuje żadnych błędów.
Nie jest konieczna, jeżeli odpala na chwilę, sprawdź czy dochodzi paliwo. Co do cylindra, to spróbuj na kawałku aluminiowej puszki (zrób ją dłuższą, żeby zasłonić uszczerbek) i dobrze skręć na opasce. Jaki kolor ma świeca po zgaśnięciu ? Zapłon dobrze ustawiony ?
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
Weź miernik i zobacz czy na świecach żarowych po włączeniu kluczyka pojawia się prąd. Jeśli nie patrz bezpiecznik i przekaźnik. Jak długo świeci kontrolka os świec?? Odepnij na chwilkę kable z czujnika temp. i włącz zapłon zerkaj na kontrolkę od świec. Na włączonym zapłonie odczekaj około 30 s i spróbuj uruchomić mobila.
Witam Właśnie zakupiłem alarm FORTECA AMT i teraz mam takie pytanko, Pod jaki kabel w samochodzie podłączyć zapłon?? jaki kolor z jakiej wiązki będzie on wychodził?? Gdzie znajdę w tym polo kable od centralnego zamka ( fabryczny) jakie to będą kolory?? skąd będą wychodzić?? Gdzie podłączyć czujniki drzwiowe?? Z góry dziękuję za info.
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Kompresji nie mam czym sprawdzić dokładnie. Podmieniałem też świecę i kabel od wysokiego napięcia. Zapłon, jak pisałem wyżej, przyśpieszałem opóźniałem i nic. A co masz na myśli czy silnik nie jest zalewany przez paliwo? Jak to sprawdzić? Świece zalewa. Komar nawet nie łapie nic cisza. Kondensator dobrze przykręcony. Jak sprawdzić stan paliwa w komorze?...
Jeżeli szary kabelek z modułu nie styka się, po drodze z masą i fajka świecy nie jest uszkodzona to, prawdopodobnie cewka do wymiany. Sprawdź omomierzem przejście na kablu świecy, jeżeli jest go brak lub opór jest bardzo duży to, winna jest cewka. Odległość cewki, od koła 0,25 mm.
Na ten rocznik kolega powinien mieć zapłon bez rozdzielacza, podwójną cewką i normalnym przerywaczem? Do sprawdzenia bo końcówka produkcji to czas eksperymentów.
Sprawdzić wpierw wyłącznik zapłonu i kabel prowadzący do niego.Kabel do fajki,fajka i świeca zapłonowa [generalnie zacznij od niej,może mieć przebicie]Jeśli w/w są ok. to masz pewnie uszkodzony moduł zapłonowy.
I sprawdziłem, oto wartości główny najdłuższy przewód łączący kopułkę z cewką ma 7kOM a pozostałe 4 idące do świec mają prawie wszystkie około 6kOM (5.9- 6.3) jak je ocenicie? Dodano po 2 Musze jeszcze raz sprawdzić jutro bo nie mam tym sie sugerować. W garażu wziełem stary kabel WN I ZMIERZYŁEM GO I MIAŁ 10Kom ale na mierniku była bateria( był w zimnej...
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
https://www.google.com/search?q=wtyczka+...
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
(at)ElektrodaBot mam problem z masterem 3 Nie ma komunikacji z komputerem. OBD2 nie działa, jest tylko zapłon, rozrusznik nie kręci. Wszystkie kable, sterowniki sprawdzone, napięcie wszędzie powyżej 12 Dodano po 4 Dodam jeszcze, że akumulator jest nowy, a cały czas wyświetla się komunikat o słabej baterii. Masa też wszędzie sprawdzona i rozrusznik też...
Do 6 pina czerwono żółty kabelek podpinasz diodę. do słupka wn mocujesz kabel wn na końcu którego mocujesz zmasowaną świecę. do pinu wejściowego cewki od strony wzmacniacza zakładasz kolejną diodę ( na nim występuje sygnał masy) Kręcisz rozrusznikiem . obie diody mrugają a iskry niema uszkodzona cewka. Mruga tylko ta pa pinie 6 uszkodzony wzmacniacz.
W - sygnał obrotomierza B+ - kabel prądowy, stały, do rozrusznika D+ - kontrolka, do żarówki, zamyka obwód do kabla prądowego po zapłonie.
Ja sprawdziłbym po kolei: - akumulator, czy jest odpowiednio naładowany - potem przewody masy czy nie są uszkodzone i plusowy można wyczyścić styki . - później warto sprawdzić multimetrem. Jeden przyłożyć do kabla plusowego przy rozruszniku i drugi do kostki kabla, który jest przy rozruszniku i włączyć zapłon. Jeśli wartość nie przekracza 8,5 V oznacza...
Wolne obroty w zakresie 850 to dobry objaw , czujnik położenia wału raczej nie tędy droga , podstawowa rzecz to sprawdzenie świec , kabli , cewki . Jeśli wypada zapłon na jakimść cylnindrze to wiadomo brak mocy , nierówna praca silnika. posprawdzaj to na początek.
Silniki kohler mają zabezpieczenia w postaci wyłącznika niskiego stanu oleju. Należy sprawdzić, czy usterka nie pochodzi z tej strony. W tym celu należy wypiąć kabel wychodzący ze skrzyni korbowej, w której jest czujnik pływakowy odcinający zapłon. Można podejrzewać też kondensator przykręcony śrubą mieszczący się z przodu przy włączniku. Ja wypinałem...
sprawdź kable przy cewce wysokiego napięcia i napisz jaki motor ma zapłon,
Według screenu z komputera A4 to moduł silnika - zamontowany na silniku. Dostęp nienadzwyczajny delikatnie mówiąc. Kabel zacisku "15" (zapłon) jest cienki i zdarza się jego przegnicie/przerwanie.
Znasz się na cewkach? Tak znam się. :D Jednak nie znam parametrów każdej występującej na rynku cewki. sorki. Z reguły rezystancja uzwojenia pierwotnego (kabelek idący od modułu) do masy wynosi od 2Ω do ok 6Ω. Rezystancja uzwojenia wtórnego: wyprowadzenie kabla WN - masa, to z reguły kilka, kilkanaście tysięcy omów (kΩ). Najczęściej w...
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
Przy pracującym silniku nigdy się nie ściąga kabla ze świecy zapłonowej. A zapłon masz z rożdzielaczem?
https://obrazki.elektroda.pl/2888949300_... Błąd od czujnika poziomu paliwa. Może to być niskie ciśnienie w zbiorniku, a może być rozkalibrowany czujnik i wszystko co z tym związane. Zamontuj całkowicie pełną butlę, włącz kluczyk w pozycje zapłon (silnik wyłączony) Otwórz klapę odłącz złącze na dole od czujnika Podłącz ponownie po...
Do jack63. Witam,czyli co mam sprawdzić podłączając kabel zasilający z iskrownika podpiąć pod cewkę wn i zobaczyć jakie napięcie?
Witaj. W instrukcji obsługi tego radia masz podane jak podłaczyć się do stałego 12V. Używając tej przelotki. https://obrazki.elektroda.pl/5593729700_... Dodano po 1 https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/jvc/... Strona 35 tejże instrukcji. Dodano po 6 Ramka do radia: RAMKA RADIOWA 1DIN FORD KA 2 MK2 II 2008- https://allegro.pl/oferta/ramka-radiowa-...
Zamiast bezpiecznika podłącz w jego miejsce żarówkę 21W na kablach, jak włączysz zapłon to się zaświeci z pełną mocą (zwarcie), teraz ruszaj wiązką silnika, odłączaj wtyczki od czujników, zlokalizujesz miejsce usterki
jak te dwa kable zewrzesz włączasz zapłon i zaczyna ci migac kontrolka i liczysz itd...
Zacznij od regulacji później będziemy myśleć dalej. Dokładnie o tą "wielką śrubę" mi chodzi, po jej odkręceniu w gwincie powinno być wycięcie. Widzę, że podstawy mechaniki znasz i mając zdjętą pokrywę zaworów będziesz widział kiedy żaden z zaworów nie wykonuje pracy. Jeżeli chodzi o samą iskrę - zapłon, to tu niestety regulacji wyprzedzenia - opóźnienia...
Tak jak pisałem, jeśli zapłon dobrze ustawiłeś, to na wszelki wypadek podmień kondensator.Ewentualnie sprawdź czy świeca/kabel WN nie ma przebicia gdzieś.Poczytaj w internecie jak się ustawia zapłon, bo najjpewniej tu leży problem.
Z nie takimi przypadkami się spotkałem na warsztacie,przeważnie jest to bzdura,przygnity kabel zasilający,a instalacja elektryczna nie jest diagnozowana komputerem,tylko czujniki,a z uwalonom elektroniką od gazu tez nie raz się spotkałem...
Po zapłonie czarny kabel ma być plus.
Od kierowcy tylko. Jest dużo ale nikt nie napisał jakie mogły być skutki tego podłączenia więc co się mogło zepsuć jakiś moduł czy coś...?
Zapłon typu MAGNET to nie to samo co MAGNETO! Jedna literka "o" a słowo opisuje coś innego... Pierwsze jest ideą, pomysłem metodą a drugie po prostu rzeczą. Poczytaj sobie o zapłonach nazywanych "magnet". Dla ułatwienia napiszę, że jest to układ zapłonowy bez impulsatora. Cewka ładująca jest równocześnie cewką wyzwalającą. W 4T zapłon magnet generuje...
Przyczyn może być wiele, a ja proponuje wyregulować cały silnik a później szukać problemu: 1.ustaw platyny 2.ustaw zapłon 3.ustaw gaźnik 4.sprawdź kable i świece , najlepiej kup nowe 5.sprawdź filtr powietrza, najlepiej kup nowy. Jeśli nie wiesz jak to wszystko zrobić poszukaj na google.pl – znajdziesz wszystko – daje głowę. Jeśli to nie...
jaki zaplon?? masz kabel w domu? podlaczyles? sam bedziesz wiedzial jak to zrobic
Przyczyna - zapłon. Co konkretnie, nie wiem. Jest to swego rodzaju wróżenie z fusów, jak się nie widzi i nie słyszy. Ale jak strzela, prycha, itp. to na bank coś z zapłonem... Pozdrawiam! Sprawdź rozdzielacz, przewody, itp. - generanie instalację zapłonową
gdzie zrobiłem błąd ? przycisk masowy w drzwiach od podsufitki a plus od postojowych po zapłonie do wyprowadzeń ~~ kable od świateł i zapłonu
Można sprawdzić samemu zapłon, bo w zasadzie to bardzo proste. Co do kabli do sprawdź czy masz 1342, zaczynając od nacięcia na aparacie zapłonowym, znak zobaczysz po zdjęciu kopułki.
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
zapłon elektroniczny sprawdzić sprawdzić ustawić zapłon sprawdzić kable zapłon
eagle własny biblioteka zębatek przekładnia zmywarka whirlpool mycie
blaupunkt firmware instrukcja obsługi
Sharp LC22CFF4041E, Vestel 17MB95-S – typowe usterki, firmware, naprawa mainboardu Firmware do routera ZTE MF258 od Play - gdzie znaleźć?