sprawdz najpierw dokladnie antenę i jej podłączenia bo czasami gdy tylko jeden biegun anteny jest podłączony niektóre stacje o silnym sygnale działają lecz wtedy łapie również takie śmieci. Aby sprawdzić czy to od cewki to odłącz kabel antenowy od radia i włącz zapłon jeśli usłyszysz jakieś dodatkowe trzaski to cewka do wymiany
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
takw esco 1,4 na gaźniku jest klasyczny układ zapłonowy z hallotronem.Zdejm wtyczkę z aparatu,odłącz kabel w.n. idący od cewki od kopułki i przybliż na odległość około 1 cm od karoserii,włącz zapłon i cyklicznie zwieraj środkowy pin wtyczki aparatu z masą.Powinna przeskaiwac iskra.
Kondensator ktoś wcześniej zmieniał bo widac że jest całkiem nowy nic nikt wcześniej nie grzebał prawie koleś się nic nie znal o rozregulował zapłon zmienił kondensa a winna była cewka ja wymieniłem cewkę ale dalej dupa Jeszcze jedno, trzeba sprawdzić jaki to model dokładnie jest. Niektóre samochody miały kabel oporowy do cewki. I teraz czy jest dobrana...
To co na zdjeciu to sterownik,to nie jest Landi renzo,pewnie myślisz o parowniku. W każdym razie jeśli wypiołeś ten sterownik możesz sprawdzić kontrolką kable w jego kostce przeważnie kabel czarny to masa,czerwony to zasilanie ,czerwony z czarnym paskiem to zasilanie po kluczyku. Mogą być inne tych kabli ale sprawdzisz to który jest który podłączając...
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Jak zasilania nie będzie to: -To podłącz żarówkę jednym przewodem do plus 12V np na akumulatorze a drugi kabel w jedną z końcówek wtyczki wentylatora włącz zapłon i reguluj nawiew, potem przełóż kabel żarówki w drugą końcówke wtyczki wentylatora i reguluj. Jeżeli żarówka w którejś z tych opcji będzie świecić ze zmiennym natężeniem to sam regulator masz...
Sprawdź potencjometr przepustnicy tak jak napisałem wcześniej. Napięcie na nim powinno rosnąć Płynnie!. Miernikiem cyfrowym, na nim widać przy bardzo wolniutkim otwieraniu przepustnicy jak się zmienia napięcie(lub opór przy odłączonej wtyczce na samym potencjometrze) prawie setna po setnej volta. Nie może być zadnych przerw-skoków!, bo to może powodować...
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
http://obrazki.elektroda.pl/5734781700_1... Witam Video demonstrujące o co tu chodzi... https://www.youtube.com/watch?v=6Ttkx0uV... https://obrazki.elektroda.pl/8256856800_... Wzbogacony plan działania oparty na HDMI ... Od dłuższego czasu pracuje jak ulepszyć mój pojazd nie tylko silnik lub zewnętrzny...
DOBRA PANOWIE.... chyba sukces :spoko: ....a przynajmiej duży przełom. Jeszcze tylko muszę to potwierdzić i znaleźć przyczynę u elektryka samochodowego. Mianowicie sytuacja ma się tak: Poczytałem sporo na forach zagranicznych w sprawie problemu z porannym rozruchem. Miej więcej każdy przechodzi tą samą ścieżkę czyli wymienia świece, sterownik świec,...
W komorze silnika oczywiście szedł po ścianie grodziowej, ale przewód ten służył jako zasilanie aparatu zapłonowego po stacyjce i bezpieczniku i z tego co pamiętam był poprowadzony pod podłogą, na zewnątrz. Wtedy zakodowałem, że prawdopodobnie chodziło o to, że może się nagrzewać to jest umieszczony pod podłogą, aby miał dobre chłodzenie, a nie wraz...
:arrow: Peropero , miałem dokładnie taką samą awarie, nawet opisywałem ją tutaj na forum.W drodze powrotnej z pracy po przejechaniu kilku kilometrów silnik nagle stracił iskrę . Troche łapał i przerywał , ale już nie odpalił. Po odkręceniu fajki okazało się ze mam zardzewiały ten wkręt co jest w fajce i dodatkowo fajka była tak wkręcona w kabel że nie...
https://obrazki.elektroda.pl/9893853900_... Dodano po 2 Ten oznaczony czerwoną taśmą idzie do środka spr fizycznie na aucie Dodano po 1 To jest pod bezpiecznikami Dodano po 5 W drugą stronę ma jeszcze świece ( odcięcie zapłonu) Dodano po 2 Witam padły mi baterie w maszynce do lokalizacji kabli ten oznaczony czerwoną taśmą to fizycznie...
Z maluchem to jest ubaw po pachy. Są dwa rodzaje cewek: - wysokoprądowa (ok jednego Oma oporności na stronie niskiego napięcia) - niskoprądowa (ok 3-4 Omy oporności). Do niskprądowej można użyć aparatu zapłonowego z przerywaczem, będzie działać Do wysokoprądowej mamy dwie możliwości - kabel oporowy lub nie. Kabel oporowy stosuje się po to, aby podczas...
Panowie znów potrzebna mi wasza fachowa porada. :D Mianowicie przejechałem się dzisiaj autkiem (auto po płukance, zmianie oleju, nowych filtrach, nowych świecach) i gdzieś tak po około 10km jak już byłem na podjeździe w domu, to silnik nagle zaczął nierówno pracować. Mocno wibrować i przy tym stracił moc. Miewałem już tak wcześniej lecz to zawsze mijało...
Do jack63. Witam,czyli co mam sprawdzić podłączając kabel zasilający z iskrownika podpiąć pod cewkę wn i zobaczyć jakie napięcie?
Miernik to nie tylko zakres piszczy-nie piszczy. To również jest zakres rezystancji. Przy zwartym przerywacza miernik powinien pokazywać w okolicach zera, przy otwartym 2-4 omy. Uzwojenie pierwotne to kilkadziesiąt zwojów stosunkowo grubym drutem, wiec i opór będzie mały. Muszę zrozumieć podstawę czyli działanie samej cewki,żeby pojawiła się iskra...
Jeśli jesteś pewien, że dysze w gaźniku nie są zatkane i paliwo swobodnie dopływa do gaźnika, to najprawdopodobniej kłopoty z zapłonem lub mniej prawdopodobne ale warto sprawdzić luzy zaworowe (0.05 mm na zimnym silniku). Na pewno w pierwszej kolejności wymień kabel wysokiego napięcia. Kupisz z metra cięty w sklepie motoryzacyjnym. Wymienić nie zaszkodzi...
BANANvanDYK oto zdjęcia płytki modułu. Znalazłem tylko jeden pęknięty lut, widać, że moduł ewidentnien już był grzebany. Moją uwagę przykuły rezystory pod radiatorem tranzystora mocy bo nóżki wydawały się w złym stanie ale po oczyszczeniu zdaje się, że to nie tu jest problem. Poprawienie peknietego lutu nic nie dało, niemniej jednak przy teście był...
Jak sprawdzić ? Najlepiej programem Webasto Thermo Test {WTT} - Podpinasz zwykły kabel VAG pod interfejs w piecu i diagnoza. 3 minuty pracy. to tak jak by w ogóle nie nastąpił zapłon pieca. Uruchamia, nie może rozpalić płomienia, wentylacja i próbuje od nowa. Ja swego czasu na OLX trafiłem cały piec ze sterowaniem i kompletną wiązką elektryczną oraz...
Jeżeli masz 2 przewody to możesz podłączyć bez przekaźnika. Najpierw trzeba sprawdzić jak sterowane jest u Ciebie światło pozycyjne. Raczej sterowane jest plusem, ale znajdź przewody idące do pozycyjnych, przy samej lampie. włącz pozycję i sprawdź gdzie jest plus. teraz wyłącz pozycyjne - jeżeli nie ma teraz plusa to już połowa sukcesu. sprawdź teraz...
weź sobie żarówkę od migacza z oprawką i kablami, jeden kabel do masy - najlepiej dłuższym kablem podłącz do klemy - w akumulatorze, a drugi kabel najpierw do plusa akumulatora żeby sprawdzić czy świeci wogóle, potem rozbierz obudowę kolumny kierowniczej i włącz zapłon i wtykaj w kostce po kolei w każdą dziurkę w której wchodzi do kostki kabel i ma...
Witam , kolejna próba i ....brak iskry . Rycho T , zgadzam się z Tobą , to nie wina cewki , ale coś jest nie tak . Traktorek to Motec - Castelgarden z płytką-systemem bezpieczeństwa , bez czujnika oleju . Szwankuje stacyjka , po przekręceniu na zapłon dalej podaje masę i gasi silnik , po odpaleniu działa poprawnie. Ale odpiąłem kabel gaszenia i też...
Hmm drutu jutro poszukam bo dzisiaj już było ciemno, przerwę na przerywaczu ustawiłem na 0,25mm zapłon na pierwszej kresce(10 stopni) ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić jak chodzi bo przed chwilą skończyłem i niechciało mi się już nim wyjeźdzać. A jaki kolor ma ten drut oporowy? bo do cewki idą umnie dwa zielone kable które wchdzą do wiązki (nie...
Wracam do tematu bo dopiero dziś moja asterka mnie zawiodła od tego czasu. Zamieniłem moduł zapłonowy nic nie pomogło również cewke i dalej nic. Elektryk ze mnie nie jest i że tak powiem pojęcia nie mam na ten temat wedle regulaminu nie powinienem pewnie tu pisac ale prosze was bardzo o pomoc ponieważ mam dosyć tego problemu i nie mam kogos kto może...
Jeżeli straciłeś prąd po podpięciu tylnej zapalniczki to są 2 opcje Nie działała bo robiła zwarcie i ktoś ją odpiął bo nie wiedział jak usunąć usterkę Upalila się instalacja Teraz nie masz w ogóle prądu w gnieździe zapalniczki? Jak nadmieniłem wczesniej w aucie są 2wa plusy 1. Stały (jest zawsze) 2. Po stacyjce (pojawia się po przekręceniu zapłonu)...
Kupiłem sobie kabel przez Allegro wraz z oprogramowaniem. Podłączyłem wszystko zgodnie z instrukcją a program odpowiada, że trzeba sprawdzić zapłon i czy kable jest podłączony. W komputerze wszystko działa tak jak być powinno zaś w samochodzie na kablu palą się czerwone kontrolki. Nie wiem co zrobić? Pomóżcie. :D
O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
Po zastosowaniu tych porad pojawił się problem. Nie ma iskry, a jak podepnę akumulator, to się świecą kierunkowskazy. Świeci się prawa i lewa strona czy tylko jedna z nich. Świecą po włożeniu kluczyka czy od razu, w jakiej pozycji jest włącznik od kierunkowskazów. Świecą się kontrolki po włożeniu kluczyka? Jest napięcie na cewkach zapłonowych. W jakiej...
Rozumiem, że załączyć radyjko i zapłon a następnie do karoserii woltomierzem po prostu? Jak już tam będę grzebał to jak sprawdzić kabel antenowy? Może on padł? Co dalej jeśli zasilanie będzie i kabel antenowy też ok? Wymiana na antenkę ze wzmacniaczem (około 50zł) obcięcie wtyczek i lutowanie kabelków skoro oryginalnych nie ma? Czy lepiej kostkę elektryczną...
Jakis aparat co miał wcześniej ten sprzęt przykręcił mase do silnika o.O a ten kabel od masy rozłącza zapłon i dlatego nei było.. teraz nstępnę pytanie czy ten silnik 3.5hp uciągnie gokarta jeśli zastosuje odpowiednie przełożenia komar ma około 2 km i pociska ?? teraz jakie przełożenia skrzynia od malucha ?
Tutaj chodzi o wymianę diód bez wymiany uzwojenia. Wiązka w samochodzie na pewno jest w porządku. Alternator/prądnica jest podłaczona do rozrusznika. Gruby kabel spokojnie przeżył, bo jest zaprojektowany do obciążeń rozruchowych. Należy zbadać kabel od rozrusznika do alternatora. Ale dla pewności bym go wymienił - to nie jest duży wydatek. Trzeba sprawdzić...
A antenki to ten alarm nie ma.... :) ?
Witam. Jak w temacie - mam wyżej wymieniony wzmacniacz zamontowany a aucie już ze 3 lata i nigdy nie mogłem na niego narzekać. Ostatnio natomiast pojawił się problem. Mianowicie jadąc po naszych pięknych drogach pod wpływem drgań spowodowanych remontowaną nawierzchnią asfaltu muzyka wydobywająca się z głośników przerywała. Jako że wzmak ma opóźniony...
Pierwsze co zrób to przyjrzyj się po przekręceniu kluczyka czy wskaźnik prędkości lekko się uniósł,najlepiej jakby ktoś podłączył komp i zrobił test wskaźnika jeśli tu będzie ok to sprawdź czujnik prędkości na skrzyni biegów najlepiej go wykręć i sprawdź stan ślimaka może się zmielił jest plastikowy. Można sprawdzić ten czujnik w prosty sposób koniec...
Hej, Ostatnimi czasy postanowiłem zrobić CDI do wsk kupując pojedyncze rzeczy na allegro. Listę znalazłem w linku poniżej, niestety, moduł delikatnie się różnił (kolory) i podłączyłem to tak: zielony masa, żółty cewka WN, czarno-czerwony cewka CDI, niebiesko-biały impulsator biały gaszenie. Przerobiłem zapłon na bezmasowy według tej instrukcji www motocdi...
witam. Mam problem taki jak w temacie. przejście na bezpieczniku 60A jest- napięcie tak jak na aku. Nie wiem jak mogę sprawdzić przekaźnik świec żarowych. Na 6kablach grubszych- zakładam, iż to te do świec- brak napięcia. na kablach "czerwonych" wchodzących do przekaźnika (czerwono żółty, i czerwono niebieski) po przekręceniu zapłonu pojawia się napięcie...
Witam, mam problem z polonezem Caro 1.6 Gli zapłon abimex. Wskaźnik paliwa przez większość czasu wskazuje pusty bak, czasami wskazówka podskoczy na sekundę na połowę i tak kilka razy, potem znowu pokazuje zero. Chciałbym sprawdzić, czy to wina zegara/kabli, czy czujnika w baku. Na załączonym zdjęciu widzimy dwa kable dochodzące do czujnika. Czy odpinając...
Sprawdź czy kabel z impulsem cewki jest podpięty i czy czyta impuls (brązowy przewód) sprawdź jego ciągłość.Wciśnij przełącznik zmiany paliwo/gaz i trzymaj, włącz zapłon i słuchaj czy ruszą zawory gazowe (opcja awaryjnego odpalania z gazu) Kabel idzie od cewki przez bezpiecznik do kompa lpg, na wejściu kompa jest +12 po włączeniu zapłonu. Awaryjne...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
#Historia problemu Podczas koszenia zgasła mi kosiarka, efekt był taki jakby zabrakło paliwa, później okazało się że paliwo było (I nóż w nic nie uderzył). Rozebrałem gaźnik, przeczyściłem.. dalej nie odpala. Ponownie zdjąłem gazik I przy okazji zobaczyłem, że kabel idący z pod koła zamachowego przetarł się, zaczął on zwierać do masy i prawdopodobnie...
Klucz haczykowaty inaczej rozkłada siłę nacisku na nakrętce, brat odkręcał żabką i teraz mu się sama luzuje dlatego wole to zrobić kluczem. W sieci znalazłem informację że elektroniczny zapłon można rozpoznać po moduje znajdującym się w prawej komorze schowka, pamiętam że było coś tam z 5 kablami, ale dobrze nie mogłem obejrzeć bo tłumik jest 1cm od...
Kolego, masz 2 wejścia dlatego że jedno wejście masz na kabel akumulator+ z alternatorem a drugie wejście masz na wzbudzenie alternatora też + (inaczej mówiąc na kontrolę) pokazuje Ci czy alternator ładuje czy nie. Wiesz jak jest w samochodzie, jak włączysz zapłon to kontrolka z ładowaniem akumulatora się świeci a jak odpalisz auto to gaśnie i znaczy...
instalka zrobiona na krótko czyli kabel czerwony z aparatu zapłonowego dany bezpośrednio na cewkę zapłonową, doradzcie mi co mam sprawdzić aby wykryc brak iskry w moim motorku ,cewkę już zmieniałem więc to chyba nie cewka, na deklu aparatu mam napisane :(światła 12V , ładowanie 6V moc 50W), może coś miernikiem mógłbym sprawdzić,[/quote] jeśli akumulatora...
W chwili gdy 15 od ECU jest rozwarta i włączymy zapłon to początkowo kontrolki ABS ASR(ESP) gasną, ale po sekundzie się ponownie zapalają. Po zwarciu 15 ECU i ponownym włączeniu zapłonu wszystko dziala poprawnie gasną kontrolki ABS, ASR. Ale błędy w sterowniku ABS pozstają. Wiadomo nie ma to wpływu na bezpieczeństwo i poprawność działania ABS'u. W licznku...
Sprawdź czy na żółtym (battery) kablu masz zasilanie, przy wyłączony zapłonie. Ten kabel odpowiada za podtrzymanie pamięci. Kolejna sprawa to czy radio wyłącza się po wyłączeniu zapłonu czy działa? Jeżeli działa to musisz zamienić miejscami czerwony z żółtym.
Witam mam problem z podłączeniem się z komputerem z moim samochodem. Jest to Ford Focus 1,8TDDI, wbrew opinii moderatorów ELM 327 nadaje się do komunikacji podstawowej z TDDI z >2001 roku. Kupiłem kabel ELM 327 abym mógł sprawdzić ewentualne błędy i je skasować po naprawieniu danej usterki. Ale niestety nie mogę się połączyć :/ Wyskakuje mi taki komunikat...
Witam, zamontowałem u siebie w golfie iv centralkę zamka bo chciałem wygodnie zamykać z pilota, podłączyłem wszystko według schematu znalezionego na internecie pod wiązke zamka z lewych drzwi i tak jak radzili przed podłączeniem centralki należy sprawdzić poprzez diodę prostowniczą podłączoną do masy, który przewód jest od zamykania i otwierania. Wszystko...
On odrazu zaznaczył, że nie widział nigdy by przez przepływkę silnik nie palił ale z tych 3 błędów (klima, stop i przepływka) to jedyne co może mieć wpływ. Czekam na kolegę z autocomem, zobaczymy te błędy. Dodano po 3 Ok, był kolega, błędy te same czyli czujnik stopów (ale działa) przekażnik klimatyzacji i przepływówka + błąd kluczyka ale wczoraj kręciłem...
Witam, Sprawa dotyczy Vectry B model 2001 silnik Y26se - 2.6 V6. Silnik wraz z całym osprzętem i wiązką (silnika plus immo - reszta wszczepiana w budę wg schematu) został wszczepiony do opla Astry F. Po złożeniu całości silnik nie odpala - po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon na pompie paliwa nie pojawia się napięcie, dopiero podczas rozruch pojawia...
Witam Na wstępie napisze że przeczytałem wszystkie posty na elektrodzie i innych forach ale nie znalazłem konkretnej odp. Autem jeździ siostra, miała problemy z odpalaniem przez 2 tygodnie, aż pewnego dnia po południu auto nie odpaliło(wieczorem dzień wcześniej wszystko było git). Sprawdziłem zapłon i brak iskry, więc wymieniłem cewkę i auto odpaliło...
Witam. Mam mały problem. Kupiłem okazyjnie nissanka primere z silnikiem 2.0td p11 1997r. Przynajmniej tak mi się wydawało. Są dwie ważne dla mnie rzeczy do zrobienia, których nie zrobię bez jakiegokolwiek schematu. 1. Kontrolka ABS ciągle świeci(abs nie działa). Gdy włączy się zapłon słychać z pompy dwa "pyknięcia" Nie wiem,które piny to które czujniki...
... w pierwszej kolejności do wykręcenia sonda i sprawdzić czy katalizator nie jest zatkany i nie blokuje większego ciśnienia spalin, potem sprawdź impulsy z czujnika wału przy obrotach wysokich, jednak może być sterownik silnika uszkodzony ale to wszystko do sprawdzenia, odepnij kabel ze świecy i zobacz czy iskrę podaje po przegazowaniu. Ogólnie sprawdź...
Czujnik 0.3 bara to ten w głowicy jak już ktoś napisał?? Możecie mnie wyzwać od debili itp. ale nie wiedziałem jak sprawdzić te czujniki więc zrobiłem tak( proszę o wyrozumiałość): wziąłem żarówkę 12 V i 2 kable.jeden połączyłem z zaciskiem żarówki a drugi koniec kabla z masą.Drugi kabel podłączyłem do żarówki a drugi koniec tego kabla do wyjścia czujnika...
Witam. Założyłem nowy alternator. Chwilę pochodził, zmierzyłem napięcie - 14.5V. Przegazowałem kilka razy i już zbieram się a tu nagle jeszcze raz mierzę i mam 12V. Kurcze gaszę silnik, zapłon - a tu nie ma kontrolki ładowania wogóle. Podłączam pod stary alternator aby przynajmniej sprawdzić kontrolkę a tu - nic - zero. Długo się nie zastanawiając -...
Opiszę to tak: moja siostra jeździła tym autem przez ponad pół roku i jeździła na samym gazie. Teraz jak próbuję odpalić na paliwie to nic to nie daje a nawet gdy odpalę na gazie i przełączam na paliwo no to obroty spadają i gaśnie. Wygląda to tak że nie dostaje paliwa, ale gdy odłączyłem przewód paliwowy i włączyłem zapłon to nic się nie lało ale gdy...
Witam Mój Isotwin grzał c.o zamiast/razem c.w.u. Rozebrałem zawór trójdrogowy, przeczyściłem, nasmarowałem smarem silikonowym i poskładałem do kupy. Jak już miałem rozebrany piec, postanowiłem też odkamienić wymiennik c.w.u - zalałem go wodą z kwaskiem cytrynowym i całość gotowałem w garnku żeby proces przyspieszyć. Kwasek dał radę, kamienia nie widać,...
Przepraszam, myślę że nikt się nie obrazi jeśli przypomnę o... klemach. Brudne lub niedokręcone klemy, za mały prąd i nie może nim zakręcić. Natomiast jeśli to jest OK, i wszystko było wymienione, to może jeszcze stan komutatora i/lub uzwojeń. Zarówno przy zwarciu komutatora jak i przerwanych uzwojeniach będzie za małe pole elektromagnetyczne, żeby...
Jeśli ecu ma mocne wyjście to podłącz dodatkową cewkę na zwykły przewód pod 1 cylinder . Na tej dodatkowej cewce możesz zapiąć stroboskop.
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
Tutaj masz w miarę czytelny schemat instalacji elektrycznej do twojego modelu "i nie tylko" (2-cewka zapłonowa/31-masa/30-"+"/15/5-kierunkows... itp) http://www.simery.kgb.pl/Download/Downlo...
A jak byś dał trzy żyły każda w osobnym ekranie ? O ile to faktycznie kwestia zakłóceń a nie amplitudy.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Nie wiem czy temat już rozwiązany czy nie ale w przypadku samochodów z ADR warto sprawdzić przekaźnik RP2 w skrzynce bezpieczników. Drugi przekaźnik w górnym rzędzie z lewej strony. W przypadku problemów z ładowaniem najłatwiej rozpoznać tą usterkę po niedziałającej dmuchawie.
Wyłącznik kontrolujący ciśnienie oleju jest podłączony do VIC-a przewodem 3014, wtyk B-15 pin. Działa w ten sposób, że zwiera do masy jak ciśnienie jest za niskie. Do wyświetlacza DIP sygnał idzie po sieci CAN
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
z boku żarówki oprawki tej plastikowej jest styk do niego dotknij kabel przekrec zapłon i po sprawie
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
https://www.google.com/search?q=wtyczka+...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Kolego dosłownie sekunda szukania krócej niż napisanie posta Dodano po 3 Co do kolorów musisz sprawdzić czy nie zamienione najczesciej czerwono czarny- zasilenie cdi żółte i białe zasilenie świateł i akumulatora biało niebieski impulsator czarny lub zielony masa i juz nic wiecej ci nie potrzeba
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
też mi się wydaje że wina w kablu
Witam serdecznie. Wyciągnij wtyk z aparatu. Weź kawalek kabla. Włącz zapłon. Włóż kabel do środkowgo zacisku. Wyciągnij kabel środkowy ( ten centralny) z kopułki ,włóż do niego świecę zapłonową i umieść ją w uchu do wyciągania silnika. Kablem włożonym do środkowego pinu dotykaj do masy. Powinna być iskra. Jak jest to wszystko oprócz aparatu zapłonowego...
https://obrazki.elektroda.pl/2888949300_... Błąd od czujnika poziomu paliwa. Może to być niskie ciśnienie w zbiorniku, a może być rozkalibrowany czujnik i wszystko co z tym związane. Zamontuj całkowicie pełną butlę, włącz kluczyk w pozycje zapłon (silnik wyłączony) Otwórz klapę odłącz złącze na dole od czujnika Podłącz ponownie po...
W - sygnał obrotomierza B+ - kabel prądowy, stały, do rozrusznika D+ - kontrolka, do żarówki, zamyka obwód do kabla prądowego po zapłonie.
Jeśli faktycznie czarny to masa, bo z tego zdjęcia ciężko wyrokować w 100% Tak, podłączasz w dowolnym punkcie do ramy
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
Odłącz biało zielony z czarnej wtyczki i sprawdź a ten ucięty zaizoluj.
Witaj. W instrukcji obsługi tego radia masz podane jak podłaczyć się do stałego 12V. Używając tej przelotki. https://obrazki.elektroda.pl/5593729700_... Dodano po 1 https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/jvc/... Strona 35 tejże instrukcji. Dodano po 6 Ramka do radia: RAMKA RADIOWA 1DIN FORD KA 2 MK2 II 2008- https://allegro.pl/oferta/ramka-radiowa-...
Według screenu z komputera A4 to moduł silnika - zamontowany na silniku. Dostęp nienadzwyczajny delikatnie mówiąc. Kabel zacisku "15" (zapłon) jest cienki i zdarza się jego przegnicie/przerwanie.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
jaki zaplon?? masz kabel w domu? podlaczyles? sam bedziesz wiedzial jak to zrobic
Witam Stały + (30) na brązowym Rozrusznik (50) na czerwonym Po włączeniu zapłonu napięcie jest na wszystkich kablach oprócz czerwonego Można tez po włączeniu zapłonu podać napięcie do pojedynczej złączki na kablu idącym ze stacyjki do rozrusznika w pobliżu akumulatora Pozdrawiam
gdzie zrobiłem błąd ? przycisk masowy w drzwiach od podsufitki a plus od postojowych po zapłonie do wyprowadzeń ~~ kable od świateł i zapłonu
super, dzięki! szukałem czegoś takiego tyle czasu... ten seo nie ma opisu więc odpuściłem, zamówiłem ten z oferty kawu i mam drobne pytanie, czy w momencie gdy zamontuje go za kostką ISO a przed kostką pioneera to powinienem montować przekaźnik,bezpiecznik i diodę?? radio ma swój bezpiecznik, a fabryczna kostka ISO chyba też ma swoje zabezpieczenia...
Po zapłonie czarny kabel ma być plus.
Zielony masa moduł niebieski impulsator moduł
Zamiast bezpiecznika podłącz w jego miejsce żarówkę 21W na kablach, jak włączysz zapłon to się zaświeci z pełną mocą (zwarcie), teraz ruszaj wiązką silnika, odłączaj wtyczki od czujników, zlokalizujesz miejsce usterki
Słabo szukasz. http://www.skuteryostrow.pl/strona/image...
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Sprawdź czy za stacjką na kostce po wyłączeniu zapłonu na czarnych kablach masz +12 Jeżeli tak to kostka do wymiany.
Jeszcze kabel można podmienić.
Napewno dobrze te przewody wn podpiąłeś? Bo to co opisujesz to masz przestawiony zaplon na kablach
I sprawdziłem, oto wartości główny najdłuższy przewód łączący kopułkę z cewką ma 7kOM a pozostałe 4 idące do świec mają prawie wszystkie około 6kOM (5.9- 6.3) jak je ocenicie? Dodano po 2 Musze jeszcze raz sprawdzić jutro bo nie mam tym sie sugerować. W garażu wziełem stary kabel WN I ZMIERZYŁEM GO I MIAŁ 10Kom ale na mierniku była bateria( był w zimnej...
Z nie takimi przypadkami się spotkałem na warsztacie,przeważnie jest to bzdura,przygnity kabel zasilający,a instalacja elektryczna nie jest diagnozowana komputerem,tylko czujniki,a z uwalonom elektroniką od gazu tez nie raz się spotkałem...
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
zapłon elektroniczny sprawdzić sprawdzić ustawić zapłon sprawdzić kable zapłon
kondensator pompa grundfos podłączenie słuchawki urmet budowa krajzegi
visual studio pompa ciepła vaillant regulator
Kody błędów lodówek Bosch - diagnostyka i rozwiązania Tworzenie listy rozwijanej w HTML, PHP i CSS