Na przylgni zaworu widać dookólne rowki. Czy docierałeś; ręcznie czy wiertarka wkrętarką. Przy docieraniu zaworów nie można kręcić w koło .
Jak po wyłączeniu zapłonu zawieszenie siada, to dokładnie oblej to auto wodą z mydłem. Sprawdź szczelność zaworu.
Wlewa się przez kanały dolotowe.Jak zawór puszcza to widać pocenie od spodu grzybka zaworu czyli od tłoka jak piszesz.
Stan pierścieni możesz sprawdzić w prosty sposób, rozgrzej silnik, ustaw tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy, zablokuj wał i podłącz do cylindra sprężone powietrze o ciśnieniu 5 atm. Jeżeli przez odmę będzie wylatywało powietrze to pierścienie lub cylinder w kiepskim stanie. Przy okazji sprawdzisz szczelność zaworów.
(at)genek1000 Tak to opisali w manualu. https://obrazki.elektroda.pl/7493934200_... Nieprawidłowy sygnał sondy szerokopasmowej związany z usterką EGR nijak ma się do tego co napisałeś wcześniej NGK NTK podpowiada żeby sprawdzić szczelność zaworu EGR. Nieszczelność -> zwiększenie poziomu tlenu w wydechu -> wzbogacenie mieszanki przez...
A ja bym zaczął od ....rozrządu, sprawdź czy gdy na zaworach powiedzmy 4 cylindra jest mijanka, a luz na zaworach pierwszego, to tłok jest w gmp (choćby śrubokrętem przez otwór świecy), słaba, nawet bardzo kompresja nie tłumaczy braku zasysania mieszanki. Dopiero gdy upewnisz się, że rozrząd jest ok, to ściągaj głowicę i sprawdź szczelność zaworów,...
Płaszczyznę głowicy zawsze można sprawdzić, jeżeli oddasz głowicę do zakładu który zajmuje się regeneracją to Ci sprawdzą płaszczyznę. Orientacyjnie głowicę możesz sprawdzić kładąc ją na szybie. Jeżeli trzeba to planuj - nie daj się skusić na grubsze uszczelki i inne półśrodki - koszt planowania nie jest jakiś zawrotny. Jak już będziesz miał wyjętą...
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
Spuszcza się całą wodę, do zbiornika pompuje się powietrze do minimalnego ciśnienia ustawionego na pompie. Upuścić trochę powietrza żeby nie było stanu że zbiornik pusty a pompa się jeszcze nie włączyła. Sprawdzić na "mydło" szczelność zaworu do dobijania powietrza. Włączyć pompę i niech pracuje, co jakiś czas sprawdzić. Koniec.
Szanowny forumowiczu, jeżeli nie widać wycieków z instalacji to najprawdopodobniej ucieka powietrze z naczynia przeponowego. Należy sprawdzić szczelność zaworu. Zawór jest taki sam jak w oponach samochodowych. Najprostsza metoda to nanieść ślinę (albo np. płyn do zmywania naczyń na zawór - tak aby powstała błona - jeżeli zawór jest nieszczelny będzie...
Jak sprawdzić szczelność tych zaworów, a dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Na zdemontowanej głowicy, trzeba wlać do gniazd zaworów nafty. Jeśli nie przecieka, to zwory w porządku.
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Raczej szczelne. Wyregulowałem ssący na 10, a wydechowy na 15. Da się jakoś sprawdzić szczelność zaworów bez rozkręcania całego silnika?
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
Witam, jeżeli brak przecieków na zewnątrz to należy sprawdzić szczelność zaworów, spada ciśnienie w układzie i czujnik coraz częściej załącza pompę i dobija ciśnienie, po puszczeniu spustu w lancy pompa nie powinna pracować, powinna trzymać ciśnienie do ponownego naciśnięcia.
W domu to możesz sprawdzić szczelność zaworów :D Głowice oddajesz do zakladu gdzie regenerują ją, chcesz żeby sprawdzili szczelność i mikropęknięcia.
Stawiam na wygięty zawór, do sprawdzenia szczelność zaworów.
Hej. Czy udało się rozwiązać problem ? Ja mam podobny problem. Sprawdziłem sprężanie , sprawdziłem szczelność zaworów, wtryski. Nic nie pomogło dźwięk terkotania pojawia się przy mocnym dodawaniu gazu. Myślałem że to nieszczelny wydech ale sprawdziłem i nic nie znalazłem
Kod silnika ( 3 litery) jest na obudowie paska rozrządu i w bagażniku, we wnęce koła zapasowego. Ale błąd sondy lambda wskazuje na zły skład mieszanki, do sprawdzenia ciśnienie paliwa i szczelność, działanie zaworu egr (o ile jest w tym silniku)
Jak można sprawdzić szczelność zaworów bez demontażu głowicy? Filtr paliwa przepłukałem w kierunku wstecznym i żaden syf z niego nie wyleciał.
Przecież szczelność zaworów możns sprawdzić mierząc ciśnienie sprężania. Czy sprawdziłeś układ zapłonowy?
glowica pompy wyczyszczona co to znaczy - bo jeśli źle złożona to może być przyczyna Przy braku ciśnienia należy sprawdzić: -wydatek wody zasilającej / jeśli za mały zwiększyć -oczyścić filtr wody lub wymienić -odpowietrzyć urządzenie -sprawdzić dysze wysokociśnieniową lub wymienić -sprawdzić szczelność zaworów ssawnych i ciśnieniowych lub wymienić...
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Żeby sprawdzić szczelność zaworów nie potrzeba ściągać głowicy.Sprawdż ciśnienie sprężania .
Stare paliwo też będzie tylko zalewać świece, wymień paliwo. Sprawdź szczelność zaworu iglicowego w gaźniku. Sprawdź stan membrany pompującej bo może być dziurawa.
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
Dla nowych odwiedzających - miałem to samo. Kupiłem zestaw do nabijania lodówek za cirka 130 zeta, bo minimalne żądanie fachowca było 300... Robota prosta jak cep. Proponuję wcześniej ze 2 godz wyłączyć lodówkę, aby ostygł kompresor. Koniecznie po robocie sprawdź szczelność zaworu, na bank będzie puszczał - będą bąbelki po popryskaniu roztworem "Ludwika"....
A żeby sprawdzić szczelność zaworów to podłączasz wodę z węża na tłoczenie nie powinna wypływać od strony ssania.
Na tym króćcu sprawdzisz tylko szczelność zaworu iglicowego i membran, natomiast to o czym mówimy jest zaworem jednokierunkowym i będzie puszczać ciśnienie podane od "wewnątrz". Pokaż mi tę instrukcję (jeśli możesz) bo po prostu nie widziałem tych bzdur.
Z tego co Pan pisze w pierszej kolejności należało by sprawdzić szczelność zaworów potem pompe wtryskowa moze być jedna sekcja zurzyta i na zimnym silniku nie poda paliwa .
Przy próbie szczelności strzykawką zaparzacza ujawniła się nieszczelność na sprzęgle zaparzacza - być może to jest przyczyną przecieków po wewnętrznej stronie zaworu ceramicznego. Jak mogę sprawdzić szczelność zaworu ceramicznego w celu potwierdzenia lub wyeliminowania jego jako dodatkowe źródło wycieków?
Mam taki sam problem w AKL jak kolega wyżej. Wymieniłem właśnie czujnik od pompy wspomagania bo wywalał błąd. Ale ciągle walczę z błędem 537 upper limit. Przepustnica wyczyszczona na błysk, przepływomierz również. Przepustnica zaadaptowana. Po odpięciu przepływomierza auto ledwo jedzie. Jak sprawdzić szczelność zaworu odmy?
sprawdź szczelność zaworów zanim złożysz głowice, a najlepiej dotrzyj zaworki dla pewność żeby nie rozbierać 2 razy
Spalin nie cofa idą kominem ale jak odpalam silnik słyszę dziwny dźwięk tak jak by powietrze biło w filtr powietrza a odnośnie zaworów sprawdziłem szczelność sam remontowałem silnik . rozrzad ci nie uciekl na walku albo jakims kole posrednim?
Znaleźć mechanika który sprawdzi szczelność zaworów poprzez podanie sprężonego powietrza przez otwór świecy. Będziesz wiedziała czy to zawory i jeżeli tak to czy ssące czy wydechowe.
głowice splanował sprawdził płaszcz wodny i szczelność zaworów Sprawdził czy zrobił? Bo to duża różnica, prócz pompy problem może byc właśnie z głowicą albo ciśnieniem sprężania. Nie wiem dlaczego tak wszyscy upierają się że to wina pompy.
Grzesiek126p a sprawdzali szklanki? W t-jetach ostatnio często się z tym spotykam. Najlepiej jakby zdjęli półgłowiczkę właśnie po odstaniu całej nocy, na zimnym, bez uprzedniego odpalania, zeby ich nie nabiło. Jeśli wyciągną półgłowiczkę i szklanki będą miekkie,tzn ze nie trzymaja i wymagają wymiany,a wszystko wróci do normy. przy okazji gdy będzie...
Jak już ciąłeś rurę to chyba sprawdziłeś działanie i szczelność zaworu zwrotnego jeżeli nie, to powtórka a jeżeli po drodze zamontowałeś zawór dodatkowy to niestety dodatkowy opór i efekty widzisz.
Przy cenach części do chińczyków chyba lepiej kupić komplet (jedynie cylinder można uratować oddając do szlifu). Sprawdź stan pompy oleju oraz luzy na korbowodzie oraz bieżnię korbowodu w której pracuje sworzeń. Przy okazji warto sprawdzić szczelność zaworów i ewentualnie je dotrzeć oraz kontrola łańcucha rozrządu.
jak gaźnik czyściłeś to sprawdziłeś szczelność zaworu iglicowego dojścia paliwa? poziom paliwa (pływak) ustawiony prawidłowo? jaki to w ogóle maluch? ST, FL, EL ? jest elektrozawór z kabelkiem w gaźniku? jest na nim plus po stacyjce? jak elegant to może ma moduł cut-off? do prób można go odłączyć
Niech ktoś Ci sprawdzi szczelność zaworów poprzez podanie ciśnienia przez otwór na świece. Może masz powypalane zawory. Poczytaj co to próba olejowa bo to raczej nie ma nic wspólnego z olejem w silniku.
Sprawdź szczelność zaworu iglicowego. Paliwo nie może się wylewać z gaźnika! Sprawdź działanie ssania. Sprawdziłem. Wszystko jest w porządku.
Przypuszczam, że przy rozrządzie nikt nie grzebał. Może silnik wymaga remontu, więc na początek sprawdź ciśnienie w cylindrze. W przypadku zbyt niskiego zdemontuj głowicę, sprawdź szczelność zaworów, usuń nagar z gniazd zaworowych i z głowicy, ewentualnie sprawdź luzy zaworowe. Na forach znajdziesz pomocne informacje.
Uszczelka tylko Ze szklanej kuli wyczytałeś że głowica nie jest spękana? Nie wprowadzaj w błąd. Wypalenia powierzchni głowicy w miejscu przecieku czy zniekształcenia w tym miejscu są nagminnym zjawiskiem. Szlif głowicy i nowa uszczelka. A przy okazji sprawdzenie szczelności zaworów.
Kompresja głównie określa zużycie gładzi cylindrów (chyba że kompletna padlina). Do sprawdzenia zaworów badamy na szczelność. W tym przypadku zły trop, bo to na benzynie kuleje, a na gazie ok, gdy zawory nie trzymają (trochę).
Ech... Kolega miał wyjętą głowice, trzeba było od razu sprawdzić szczelność zaworów... A ten zawór co był nie zapięty to kolega wyjął i sprawdził czy jest prosty? Jeśli jest iskra i idzie paliwo to znaczy że kompresja jest za słaba i silnik nie odpala. Wnioskuję że jeśli był problem z zaworem to może być nieszczelny. Czuć paliwo bo silnik je ciągnie...
Silnik remontowałem bo zatarł mi się na wale i fachowiec który robił szlif powiedział że głowica i zawory są w dobrym stanie więc nic z nimi nie robiłem. Można sprawdzić szczelność zaworu bez zdejmowania głowicy? trochę szkoda mi uszczelki.
w najbliższym czasie sprawdzę ciśnienie w cylindrach Sprawdź szczelność zaworów, a nie kompresję. W sondę bym na razie nie inwestował.
Pierwsze co to skasuj te błędy bo nie wiadomo czy stałe czy śmieci.Egr nie powoduje wszystkich tych błędów.Masz problem z katalizatorem albo sondą 2.Dalej to egr, i do sprawdzenia szczelność węży jak i zaworu evap.A do tego wszystkie podciśnienia.Na podstawie tych obrazków nie da się zdiagnozować problemu.Trzeba odczytać parametry.Korekty,sondy,maf,map,egr...
Witam, otóż mam problem z skuterem 4t bo zauważyłem, że w oleju jest paliwo. Myślałem że to wina pierścieni ale po zdjęciu głowicy z cylindrem okazało się, że z pierścieniami i cylindrem jest wszystko ok przynajmniej na moje oko. Sprawdziłem szczelność zaworów przez wlanie benzyny do komory spalania i benzyna po pewnym czasie spłynęła (zdj. cylindra,...
Witam ponownie .paliwo , benzyna 98pb jest świeża , następnie była wymieniona pompa paliwa, W tej chwili nie mogę odpalić silnik a to dlatego iż reklamowałem wyłącznik elektromagnetyczny. Odpalanie dotyczyło czasu sprzed niewłączania się wyłącznika. Chciałem zaznaczyć iż po założeniu górnych pierścieni zamki pierścieni usytuowałem przeciwstawnie. A...
Przylgnie zaworów i gniazda po ich wymianie są docierane, głowica planowana. Sprawdzenie szczelności zaworów, wykonuje się poprzez wlanie nafty na ok. 12 godzin. No... Metody za króla świeczka. Mamy XXIw, gniazda obrabiasz na gotowo, bez docierania. Szczelnośc sprawdzasz przyrządem w 2-3s. Autorze a co z cylindrami i tłokami? Ale widać że głowica puszcza.
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
Może jest uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy przeszlifować głowicę, warto również sprawdzić szczelność zaworów, ewentualnie wymienić zawory (gniazda zaworowe frezować). Stuki powoduje woda, która dostaje się nad tłok.
Witam panowie, kupiłem dziś WAN AWA z zapasów wojskowych. Mam takie pytania: 1. Jak sprawdzić szczelność zaworów w głowicy? czy tak jak się sprawdza zawory w głowicy samochodu? 2. Czy istnieje możliwość regeneracji takich zaworów czy trzeba je wymienić na nowe? 3. Czy to jest normalne, że pierścienie nie zbierają całego oleju ze ścian cylindra? Rozłożyłem...
Wyciek oleju z kolektora wydechowego podczas pracy silnika. Po wymianie pierścieni, sprawdzeniu szczelności zaworów pracował jakiś czas (około tygodnia). Później zaczął pojawiać się drobny wyciek z pod uszczelki kolektora wydechowego. Podczas pracy nie dymi. Proszę o pomoc bo nie jestem fachowcem w tych sprawach ;)
Witam Kolego! trzeba gruntownie sprawdzać wszystko po kolei, sprawdź szczelność zaworów (odwróć głowicę gniazdami do góry i wlej parafiny albo benzyny czy coś tam) jeśli okaża sie nieszczelne to masz pierwszy problem ale to nie koniec, spraw potem szczelność w cylindrach.
Usuń z głowicy nagar i sprawdź szczelność zaworów. Obracaj wałem silnika do momentu, aż każdy z zaworów będzie maksymalnie uchylony i wówczas sprawdź gniazda zaworowe pod kątem ich uszkodzenia (wypalenia). W przypadku, gdy zawory nie będą szczelne (nie będą się domykać) czeka Cię szlifowanie trzonków zaworowych, aby uzyskać właściwe luzy. Zwróć uwagę,...
A świeca ? Załóż drugą. Sprawdź jeszcze szczelność zaworu iglicowego w gaźniku.
Opiłków brak, pompa sprawdzona , zawory zwrotne klapowe bez sprężyny można instalować tylko w poziomie, szczelność zaworów sprawdzona
Sprawdź czy nie zawiesza się dźwigienka zaworowa. Sprawdź czy cewka jest odpowiednia, bo może nie być. Sadza na świecach może być z wielu powodów. Kontrolowałeś szczelność zaworu iglicowego i poziom paliwa? Czy kuleje ten sam cylinder co wcześniej? Czy aby nie próbowałeś sprawdzać iskry na niepodpiętej którejś fajce?
Dzięki wielkie za obszerne materiały. Nie zdążyłem za wiele zrobić, bo auto musiało wyjechać. Chwilę po wymianie czujnika doładowania, nie dymiło, po paru kilometrach znów czarne chmury, jest jeszcze przepływomierz i sprawdzenie szczelności zaworu.
Tak, głowicę posiadam, została zdjęta, i przeniesiona w inne pomieszczenie, celem sprawdzenia szczelności zaworów. Wielkie dzięki za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/71_12725739...
Witam! dlaczego wyciągałeś wtryski, do zdjęcia głowicy nie trzeba, głowice daj do wyrównania, sprawdź szczelność zaworów lejesz paliwo przez kanały ssące i wydechowe i patrzysz czy się nie przesącza przez zawory, przy zakładaniu kolektora ssącego uważaj na uszczelkę bo tam jest kanał wodny, osobiście przy montażu głowicy kolektory przykręcam na stole...
Przy rosnącym zużyciu oleju należy podejrzewać zły stan pierścieni tłokowych. Aby to stwierdzić należy zmierzyć ciśnienie na poszczególnych cylindrach na zimnym silniku. Jeżeli będzie niskie to dla pewności sprawdzić szczelność zaworów a potem niestety pomiar luzów na zamkach pierścieni.
Witaj! Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wszystko wskazuje na zapieczone pierścieni lub zużyte. W dobrym warsztacie może za pomocą sądy sprawdzić gładź cylindrów oraz szczelność zaworów. Pozdrawiam Miro.Nasz
Kolego jeśli twierdzisz, że klin nie został ścięty i kompresja jest ok. (czym sprawdzałeś i jaki wynik) oraz sucha jest świeca po próbie uruchomienia silnika, to gaźnik do przeglądu. W szczególności udrożnij dysze i kanaliki a także sprawdź filtr paliwa, który może znajdować się na przewodzie paliwowym lub w zbiorniku paliwa. W przypadku "kiepskiej"...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
Może ktoś wymyślił sobie tuningowanie silnika... Ustawienie rozrządu mogło mieć wpływ na odpalanie silnika. Natomiast w kwestii ciśnienia sprężania to bardziej znaczenie ma szczelność zaworów oraz pierścieni tłokowych.
Po 1 ,500 zł za "zrobienie głowicy"? Przeciągnął papierem ściernym ,rozpiętym na desce? Po 2, sprawdzono szczelność zaworów na zdjętej głowicy? Po 3 ,Spec od szlifu głowicy nie sprawdził stanu zaworów, prowadnic i gniazd? Po 4, powyżej masz podany sposób sprawdzenia podparcia zaworów,skuteczny też przy hydropopychaczach. Po5, jak sprawdzono stan pierścieni...
Cylinder, tłok i pierścienie wyglądają ok. Czyli zrzuciłeś głowicę? To teraz sprawdź szczelność zaworów - zalej po kolei kanały dolotowy i wydechowy ropą lub benzyną i patrz czy nie cieknie spod zaworów. Wiesz, że uszczelkę pod głowicę potrzebujesz już nową? I popracuj z ustawieniem rozrządu. Ściągnij sobie zdjęcia, jak to powinno wyglądać.
Z opisu jasno wynika ze jest to problem z ciśnieniem paliwa.Proponuje sprawdzić wtryskiwacze na przelewy. Sprawdzić szczelność zaworu bezpieczeństwa w szynie CR. Jeżeli są problemy z rozruchem to przy pomocy CLIP-a można w funkcji zapisu parametrów sprawdzić jak szybko narasta ciśnienie w szynie CR podczas rozruchu - w tym przypadku wystarczy zrobić...
A szkoda że zawsze celnie trafiam, teraz to jak się pozbierasz po remoncie głowicy to napisz coś. Jak chodzi czy cokolwiek. Zresztą jak sciągniesz głowice to wypadało by sprawdzić naftą szczelność zaworów.
Witam, w jaki sposób sprawdzacie szczelność zaworów w głowicy ? zalewając benzyna ekstrakcyjną tak jakby od dołu komorę spalanie czy może przez otwory dolotowe od kolektora ssącego i wydechowego? drugie pytanie to czy robić to na spiętych zaworach czy mogą być luźno wrzucone, gdyż nie ma sensu wszystkiego składać żeby później okazało się że nie dokładnie...
Witam, nie jestem mechanikiem, więc przewrażliwionym ten temat lepiej nie czytać. Nie jestem mechanikiem i samochody umiem jedynie odpalać i tankować ale zostałem zmuszony do naprawy silnika swojego samochodu. Pokazuję jak w prosty sposób bez narzędzi profesjonalnych samemu poskładać silnik, jego przeszlifować, zrobić planowanie, zrobić honowanie i...
Chlodnica jest chlodna, bo układ jest zapowietrzony. Przyczyna przedmuch z cylindrów do układu chłodzenia. Niestety głowica w górę. Oczywiście naprawa głowicy (sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego, sprawdzenie szczelności zaworów, wymiana uszczelniaczy, równanie płaszczyzny, jeżeli zakrzywienie płaszczyzny jest większa niż 0,25mm sprawdzić osiowość...
Jeżeli świeci się kontrolka to musi się wtedy pojawić jakiś błąd, opel nie informuje o błędach zapisanych w pamięci, nawet gdy takowe są. EGR i jego sterowanie to dużo bolączka w oplu, podobnie mam w zafirze 2.0, ja z tym poradziłem sobie kupując vakuometr i wpinając w układ sprawdziłem działanie każdego zaworu i szczelność całości. Uszkodzona była...
Witam, mam problem z rozrządem we Fieście 1.4 benzyna. Był problem z odkręceniem koła prasowego wału, był moment że mówię nie da rady odkręcić więc zacząłem wszystko składać, przy próbie odpalenia samochodu, szok bo nie odpalił, myślę sobie przeskoczył rozrząd przy próbie odkręcania koła, więc nie ma wyjścia trzeba jednak rozebrać. Jakimś cudem odkręciłem...
E24 Nieszczelny zawór zwrotny; - Sprawdzić szczelność pokrywy zaworu zwrotnego Wypompowywanie wody jest niemożliwe; - Wyczyścić filtry sitkowe - Sprawdzić system odprowadzania wody (czy wąż odpływowy nie jest załamany, zablokowany, ciała obce w systemie, pokrywa pompy) - Zamontować pokrywę. Brak pokrywy w zbiorniku pompy odpływowej Ciężka praca („chód”)...
jak dasz głowice do regeneracji to cie obedrą ze skóry możesz sam sprawdzić szczelność zaworów naftą,ropą, gorzej z planowaniem głowicy bo to trzeba zrobić chyba że sam jakoś sprawdzisz równość .Pamiętaj o wyciśnięciu oleju z popychaczy .A pasek (książkowo trzeba go wymienić po każdym ściągnięciu chociaż może być prawie nowy) ale jak go ostatnio wymieniałeś...
jak na początku śrubkę znaleźli, to na pewno głowicę zdejmowali. teraz pytanie, czy przed montażem przynajmniej płaskość sprawdzili /ja i tak bym planował/. jak założyli nowy zawór, to ciekawe czy dotarli. jak stary był podgięty jak twierdzili, to czy gniazda lub prowadnicy nie uszkodził, co w tych silnikach normą jest. przez to zapewne ciśnienie tracisz...
moim zdaniem:można sprawdzić wężyki dochodzące do zaworu n75 jak jest tam ze szczelnością, ewentualnie wymienić i odsyłam do tego tematu dotyczy tego samego auta z tym samym silnikiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Teraz jest moje pytanie co mam zrobić, kupić i dołożyc do kompresora aby się włączył i utrzymywał 5 - 10 barów bez spuszczania ciśnienia do 0 barów Najpierw sprawdzić kondensator przy silniku (i foto tabliczki znamionowej tego Adolfa). Kupić zawór upustowy i wkręcić go w rurę zaraz za głowicą, przed zbiornikiem. Sprawdzić szczelność zaworu jednokierunkowego...
- Nieszczelny zawór zwrotny - Sprawdzić szczelność pokrywy zaworu zwrotnego - Wypompowywanie wody jest niemożliwe. Brak pokrywy w zbiorniku pompy odpływowej. - Ciężka praca („chód”) pompy cyrkulacyjnej - wymienić pompę cyrkulacyjną
Czyli jednak silnik był grzebany. Nie sądzisz, że to dość istotna informacja? Czy przy ściąganiu głowicy sprawdziłeś stan wałka rozrządu, szczelność zaworów? Na kole rozrządu masz otwory, które mają iść a linii góry głowicy, jak koło magnesowe wskazuje ZZ. Do zmierzenia kompresja. Obowiązkowo.
wezmę plaka i będę rozpylał na łączeniu króćca, zaworu membranowego itd. czy silnik dostaje większych obrotów. Ciekawy sposób, ale widzę że przepustnice już wykluczyłeś? Swoją drogą jeśli będzie zasysać już tego plaka, to będzie on się spalać razem z paliwem i obroty raczej będą spadały nie rosły, no chyba że się nie znam :) A jak rozpylisz w okolicach...
Jak wytlumaczysz sprawny gaz, dobry majster z afr i dziure w tloku? Spalanie stukowe, uboga mieszanka pewnie nieszczelny dolot. Gazeo też ma artykuł wariator zamiast lubry. Gdyż lubryfikacje wymyślono dużo wcześniej zanim ktokolwiek myślał o wariatorach zapłonu. Wariator zapłony ma za zadanie wcześniejszy zapłon mieszanki LPG+powietrze w cylindrze...
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Standardowo sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa i szczelność kolektora dolotowego oraz luz zaworów.
Czyli pełna butla może ważyć 23,3 kg. Butli bym się nie czepiał, reduktor można profilaktycznie wymienić, to nie jest droga rzecz. Jak się skończy gaz to i tak dostaniesz nową butlę, bo je się przecież wymienia, a nie napełnia. Jedyne co z nią może być nie tak, to może mieć już zużyty zawór, co nie ma wpływu na eksploatację (no chyba, ze gaz uchodzi...
Oringi w rozdzielaczu, szczelność zaworu przelewowego cylindra jego stan, stan tłoka, od razu nowe uszczelniacze najlepiej niebieskie, jeśli ciekło na ośce drążka skrętnego wymienić, tulejka centrująca nowa, uszczelka pod dekiel nowa lub nie dawać wcale a osadzić na paście np. dirko, doktor reinz lub odpowiednik która po utwardzeniu ma konsystencje...
wymiana pierscieni panewek korbowodowych sprawdzenie szczelności głowicy, wymiana zaworów i uszczelniaczy, kpl uszczelek czyli wszystko co było do zrobienia razem z regulacja zaworów
Witam. Mam bardzo duży problem z moim C240 v6 mianowicie auto traci moc poprzez zanik zapłonu na 3 cylindrze. Auto było u mechanika elektryka wszyscy są bezradni. Auto początkowo bardzo rzadko przechodziło w tryb awaryjny. Obecnie dzieje się to praktycznie przy każdym gwałtownym ruszaniu "klick down" również dzieje się to po dłuższym swobodnym przyśpieszeniu....
Sprawdzałem specjalnym urządzeniem szczelność zaworów i wszystkie są szczelne. Pomiar kompresji był wykonany poprawnie, używając 2 urządzeń, bo myślałem, że jedno się popsuło.
Widzę że muszę sobie sam odpowiedzić , brak fachowców. Zawory dotrę do gniazd zaworowy , sprawdzę szczelność i ewentualnie sprawdzę luzy w prowadnicach zaworów .
Dzięki robokop za wyjaśnienie. Interesując się głowicą wyczytałem, że można sprawdzić szczelność zaworów przez wlanie na nie benzyny. Oczywiście przy strąconej czapce i zdjętym wałku tak, że wszystkie są zamknięte. No i jeśli są szczelne to benzyna powinna się utrzymać. Dałem głowicę do frezowania gniazd i szlifnięcia 4 zaworów, bo 4 wydechowe były...
Kolega bawi się w zgaduj-zgadulę z nami i sam ze sobą. Po pierwsze, czy zjawisko powstało w wyniku działań jak w pytaniu? Po drugie które to pierścienie były wymieniane (może uszczelniacze?). Po trzecie jeśli dobra ocena, że strzały w kolektor ssący to powstaje pierwsze pytanie o szczelność zaworów, czyli sprawdzenie ciśnienia sprężania. I jeszcze pytanie...
To ze dostają się spaliny do układu to raczej pewne skoro wymieniono wszystko łącznie z blokiem a dalej się gotuje. Jedyna cześć jaka została to głowica. Została splanowana, sprawdzona ale czyba tylko pod wzgledem szczelności zaworów a nie szczelności glowicy
sprawdzić szczelność lodówka sprawdzić szczelność klimatyzacja mazda sprawdzić szczelność
wymiana uchwyt wiertarski diody mercedes internet zawiesza
schema podlaczenia zamka centralnego vodafone calculator
Canon - drukarka nie drukuje w kolorze - przyczyny i rozwiązania Nowy czy używany telewizor - co wybrać?