Może spróbuj ominąć zasilanie modułu z oryginalnej instalacji , po prostu podaj mu + 12V i masę z pewnego źródła choćby z akumulatora i odpal sinik . Podłącz cewkę WN na "żywca" do MED 211 , czujnik podciśnieniowy pozostaw bez zmian on nie jest konieczny do odpalenia silnika . Już nic innego mi nie przychodzi do głowy , no chyba że masz jakiś immobilizer...
Witam Nie zaciekawiło Ciebie dlaczego coś się dzieje jak otwierasz drzwi lodówki. Sprawdź wiązkę kabli albo na modułach złączach zimne luty ,ogólnie do oględzin połączenie przedniego panelu z resztą modułu.
No samo się nie popsuło. Zwarcie wystąpiło na linii moduł mocy - panel obsługi. Przed wymianą czegokolwiek, najpierw należy sprawdzić szynę danych i czy żyją procesory. Jeżeli wszystko będzie mniej więcej w porządku, można przystąpić do wymiany uszkodzonych elementów. UWAGA!!! Przed uruchomieniem zmywarki, koniecznie należy sprawdzić wiązkę kabli linii...
F1 to bład NTC czyli czujnika temperatury. Z tych zmywarkach jest to najtańsze urządzenie oporowe. Czyli jaka rezystancja, taka temperatura. Jeżeli go wymieniłeś a błąd masz dalej ten sam, a do tego wymieniłeś programator to radzę Ci sprawdzić wiązkę kabli. Lekkie uszkodzenie izolacji zmienia rezystancję czujnika i masz błąd.
Zajrzyj tutaj (można znaleźć wszystko do każdej Meganki): http://members.upcpoczta.pl/g.banas5/man... Tylko widzę że są drobne problemy z działaniem stronki, w razie jak by nie szło to napisz, przekopie kompa i spróbuję to znaleźć (kiedyś ściągałem).
Sprawdź czy na tej konkretnej wiązce kabli nie masz naklejki informacyjnej z nr wiązki.
Wyraźnie widać, że są zatrzaski, źle podważasz. :) Ja ostatnio wymieniałem uchwyt co prawda nie w add ale.....godzinę mi to zajęło, zatrzaski bardzo głębokie i twarde, jeden pękł.
Jak to w Beko sprawdziłbym wiązkę kabli w drzwiach, czy któryś nie zwiera do obudowy. Słabym punktem jest dioda w drzwiach, która świeci na dół w trakcie pracy.
Czyli przeciążenie lub zwarcie. Sprawdź filtr P-Z, grzałkę (czy nie ma przebicia) oraz całą wiązkę kabli biegnących koło drzwi. Na łączeniu drzwi (koło zawiadów) sprawdź czy któryś nie jest uszkodzony i nie dotyka blachy
Sprawdzić wiązkę kabli w przelotce dach-klapa
Z tego ile razy miałem do czynienia z komputerem co się resetował to winą był zasilacz Dodano po 1 Polecił bym sprawdzić napięcia choćby na wiązce kabli do dysku
warto oprzeć się na żyłach odpowiedzialnych za otwieranie Punkt oparcia masz podany. Generator wpinasz rzecz jasna od strony abonenta, w razie wątpliwości możesz przeprowadzić próbę zwarciową danych par - rzecz jasna najlepiej robić to w dwie osoby (jedna podłącza, druga sprawdza i opisuje pary).
To już tylko mechanik zostaję, ale jeszcze sprawdzę wiązkę kabli, bo widziałem, że jest poprzecierana.
kostka z egra off,zlacze ecu off,znalesc druty miernikiem,sprawdzic na obciążenie,to wszystko dziekuje
Miałem podobny problem, sprawdź wiązkę kabli idących od sterownika /zdjęcie ksawier53/
Poszukać schemat montażowy do pralki, obejrzeć dokładnie programator, kable i podłączać jak każe schemat - wielkiej filozofii nie ma. Kolory kabli i gdzie dochodzą są wypisane na schemacie.
Ten zmieniacz wygląda jak IDC-A09PSA. Schemat połączeń spróbuję podesłać na PW.
Jeśli bezpiecznik pompy paliwa dobry to prawie napewno winny jest przekaźnik. Sprawdź który to i podmień na sprawny. Jeśli dalej nic to może wiązka kabli gdzieś uszkodzona.
Masz tu 3 wtyczki tego modułu,musisz wiedzieć porównując piny i wycięcia/prowadzenia o którą Ci chodzi,jak już będziesz wiedział,to podasz symbole ( w ramce na czerwono) gościowi w ASO i Ci zamówi,ale będzie kilka stówek na zamówienie.Lepiej jak przedmówcy szrot i cięcie kostki z instalacją.Zestawy naprawcze sa drogie i kable wszystkie są białe,więc...
Witam. Zobacz dzial <Usterki samochodów-downland> Pozdrawiam.
Pierwsze co w tej sytuacji trzeba zrobić to sprawdzić wiązkę drzwi. Bardzo często pękają kable na zawiasie górnym drzwi chłodziarki.
dzięki. może wiesz czy taką płytę da się naprawić czy tylko nowa? Nie znam nikogo w otoczeniu kto to robi. E0 jest błędem wewnętrznym, trudnym do zdiagnozowania przyczyny powstania. Natomiast od serwisu nie usłyszysz nic innego jak: wymiana. Nie mamy prawa ingerować w elektronikę. Przy gazie, błędy są strasznie kosztowne. Sprawdź jeszcze tą wiązkę...
Proponuje parciana. Zawsze wiazki pakuje w parciana. Ladnie sie uklada ,estetycznie wyglada. PCV jest dobra do izolowania polaczen ,ale na dlugich odcinkach srednio sie nadaje. Potrafi sie odwijac pod wplywem wyzszych temperatur. Ja osobiscie do tych celow preferuje parciana.
Jeżeli masz oba końce wiązki blisko siebie i trochę czasu, to wystarczy omomierz lub bateryjka z żaróweczką. Sprawa wygląda inaczej, jeżeli końce wiązki znajdują się np. na różnych piętrach budynku. Wtedy do jednego końca podłącza się tzw. nadajnik, a do drugiego odbiornik. Można np. podłączyć baterię i szukać woltomierzem odp. końcówek z drugiej strony....
kable przycisków idą do sterownika, nie jestem pewny ale chyba w błotnikach są razem z kablami świateł. ciagnik troche juz stary i pewnie z kabli wiele nie pozostało wiec bedzie trzeba odtworzyc ale masz wszystko podane na tacy bo w google bez problemu znajdziesz schemat wystarczy w grafice wpisac "schemat tce4" i masz podane pod które piny sterownika...
jak wyżej kolega Ci pisał: sprawdź wiązkę nad tylną belką, kable tam gniją w 3 miejscach, wyciągnij przewody z peszla i obejrzyj je.
czy też kostka na blokadzie? Kostkę odetnij, a na przewody zakuj pojedyncze konektory.
ojej.. b5 nie miał BLS, więc pewnie mowa o B6 :) jeżeli b6 to sprawdź rozrząd, synchro nie ustawisz jak nie widzi pozycji wału bądź wałka. W passatach b6 i chyba wszystkich vagach z tych lat peszel zjadał wiązkę kabli która idzie przy rozruszniku.. wyrwij to i zobacz czy nie jest zjedzone ;) oczywiście rozrząd sprawdzony czy jest na swoim miejscu tak?
Do sprawdzenia wiązka ( kable ) idące od czujnika , jak dobre to na 100% czujnik oleju w misce do wymiany. Żółta kontrolka oznacza niski stan oleju , ale to może być przyczyna uszkodzonego czujnika. Puki co możesz jeździć autem.
Zajrzyj do skrzynki (PW).
Kocioł Vaillant ecoTEC exclusive VC 256/5-7, problem z czujnikiem CO. Błąd F.55 i w D.118 mam 10 (przerwanie czujnika). Sprawdziłem wiązkę kabli, jest przejście prądowe. Zapewne czujnik do wymiany, i tu problem. Mój ma numer 0020206942, nie potrafię znaleźć go w sklepach, czy to polityka Vaillanta że części niedostępne? Czy jest jakiś zamiennik, np...
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Głośniki wysokotonowe.
Zdejmij wcześniej klemę z akumulatora. Przewody warto przedłużyć ok 4 cm, żeby ich nie naciągać. Pamiętać o dobraniu odpowiedniego przekroju przewodu. Dobre do zaizolowania będą termokurczki z klejem wewnątrz, samo-wulkanizujące.
witaj! pralka miga drzwi otwarte ponieważ po włączeniu pompy włącza i sprawdza silnik!! Musisz sprawdzić co jest z silnikiem nie tak i naprawić (prawdopodobnie szczotki się zawiesiły lub zużyły) ewentualnie uszkodziła się wiązka kabli.
Mimo wszystko jeszcze raz sprawdziłby wiązkę kabli idących od góry drzwi w dół do zmywarki.
Wykonuje cały program na zimnej wodzie.Grzałka sprawna. Uszkodzona dioda Zenera 9V (powinna być na 12V), tranzystor smd w obwodzie zasilania cewki przekaźnika; bądź sam przekaźnik. Kondensator MKP 1µF (1,5µF) w obwodzie zasilania. Innych możliwości nie ma. Aha, jeszcze wiązka kabli do sprawdzenia pod poszyciem drzwi (dwa niebieskie kabelki...
Jeśli moduł jest odpowiedni , prawidłowo podłączony , wyłącznik sprawdzony to zostaje prześwietlić przewody od wyłącz.sieciowego i drzwiowego do modułu oraz wiązkę kabli w drzwiach ( szczególnie w dolnej części , gdzie wiązka się zgina i czasem przełamuje jakiś przewód ) , dalej pozostałe połączenia , rezystancje pomp , zaworów itd.
Skoda Roomster 2008 r. 1.4 benzyna po odpaleniu zapala sie kontrolka od wspomagania i brak jest wspomagania. Vcds nie pokazuje żadnych błędów związanych ze wspomaganiem. Usilnie pokazuje tylko że czujnik wysokiego ciśnienia od klimatyzacji padł. Sprawdziłem: ładowanie jest 14,5 V , masy wszelakie sprawdzone - przeczyszczone, bezpiecznik od wspomagania...
Brak grzałki lub pompki.
1. Warto by jeszcze było sprawdzić wiązkę kabli idącą od sterownika do silnika i czy blaszki w kostkach połączeniowych dobrze dotykają do wyprowadzeń w sterowniku i silniku. 2. Sprawdź czy triak na pewno nie ma przebicia bo na oko to on może być ładny, a i tak może być uszkodzony. 3. Popraw luty na przekaźnikach i sprawdź luty i elementy służące do...
Kup urządzenie pod nazwą "szukacz przewodów": https://obrazki.elektroda.pl/2099484800_... Zestaw składa się z nadajnika i sondy. Nadajnik zapinasz z jednej strony na szukany przewód (2 dowolne żyły), gdy zbliżysz sondę do dowolnego miejsca tego przewodu, usłyszysz dźwięk który nadaje nadajnik. Im bliżej sonda tym głośniejszy dźwięk....
sprawdz również pozostałe kable w wiązce - objaw taki jakby Ci zwierało kabel sterujący z siłownika z masą pojazdu.
Nie ma żadnego bezpiecznika na zasilaniu kompresora. Tak jak pisałem. Zasilanie bezpośrednio z BSM. Tak może być że sterowanie z BSI do BSM leci po CAN. Wrzucę schemat jak będę w warsztacie. Teraz to kwestia sprawdzenia tego co napisałem powyżej i znalezienia przewodów. Jeżeli to się zgadza to BSM uszkodzony lub wiązka. Po znalezieniu kabli można podać...
W pierwszej kolejności sprawdź wiązkę kabli która przechodzi przez kierownicę, podczas skrętu te kable też się skręcają i w pewnym momencie tracą przewodność a czasem nawet robi się tam zwarcie między kablami. Obstawiam to jako główną przyczynę problemów, należy wyjąć tą wiązkę i obejrzeć oraz dotykać (często robi się sztywna mniej więcej w połowie)...
Sprawdź wiązkę kabli na przegubie drzwi czasami tam potrafi się przerwać kabelek.
Głośniki sprawdzisz paluszkiem 1.5V bez strachu.P
Ok tak zrobię. Chyba będę musiał sprawdzić całą wiązkę kabli.. :D Jak się uda to w poniedziałek dam znać :)
Może ktoś już miał taki przypadek i wie gdzie szukać usterki no właśnie okazuje się, że i silnik i pompa robi zwarcie, i to mnie dziwi, że i to i to. sprawdzę silnik i pompę, i może coś będę wiedzieć Wiązkę kabli masz przetartą w podłodze (z przodu, po prawej stronie). Stary motyw.
Racja, jak rozrusznik kręci.
Sprawdź wiązkę elektryczną. Przecierają się kable.
Jest w skrzyni biegów. Dochodzi do niego wiązka z 3 kablami. Pozdrawiam.
Jeśli przekaźnik jest sprawny (nie ma wewnątrz upalonych zestyków lub spalonej cewki) i moduł poprawnie steruje przekaźnikiem, to do sprawdzenia pozostaje wiązka kabli od modułu do grzałki i styki hydrostatu.
Wiązka z kablami została sprawdzona , wszystko jest ok. Jakieś pomysły ?
Sprawdź wiązkę kabli pod akumulatorem czy nie jest spuchnięta bo to tam najczęściej gniją kable i odstawia takie numery.
Miernik do ręki i szukasz kolego. w większości przypadków tak dokonuje się napraw, ale sugerował bym sprawdzić wiązkę, kable często łamią się pod drzwiami.
Witam. Przyczyną mogą być styki na przekładni ślimakowej w silniku wycieraczek. Można to sprawdzić przez odłączenie przewodów sterujących (załączających) od silnika - jeżeli problem nie zniknie to uszkodzenie styków na przekładni ślimakowej. Jeżeli problem zniknie to uszkodzenia należy szukać w przełączniku zespolonym, lub we wiązce kabli. Powodzenia.
Sprawdź wiązkę kabli idących do sterownika(pod silnikiem). Często dostaje się tam woda i podczas mrozów nie trudno o kłopoty.
Pewnie w North da się znaleźć po kodzie lodówki ale do mojej kosztuje tam 80 zł. :) Ja na razie posztukowałem i szukam wtyczek. Dodano po 25 Jednak nie szukam wtyczek bo chyba nie znajdę. Trzeba wyciągnąć kabelek i dosztukować ale nie łączyć tam gdzie się przetarł czy pękł tylko obciąć 2-3 cm od wtyczek i dosztukować tak, żeby połączenia kabelków były...
Weż sobie jeszcze syrene z własnym zasilaniem. A co do ceny to w serwisie zapłaciłbyś ponad 800zł. Poza tym wszystko zależy od jakości montażu. Sprawdź po odbiorze czy po otwarciu klapki do bezpieczników nie wysypie sie wiązka kabli. Widziałem już wiele razy takie cyrki. Wogóle w okolicach bezpieczników nie powinno być widać żadnych nmieoryginalnych...
Sprawdziłem wiązkę kable są całe, nie ma przetarć, również czerwony kabel wydaje się być bez uszkodzeń, możliwe, że woda dostała się do wtyczki w alternatorze i to wywołuje problem? Jeśli nic nie znajdę wymienię cały alternator z regulatorem napięcia, czy mogę sprawdzić coś jeszcze?
Witam. Ja bym na początku sprawdził wiązkę kabli która łamie się bardzo często przy wyprowadzeniach z nadwozia do klapy. Nagminna usterka we wszystkich francuskich samochodach.
Jeżeli to jest przypadkowe czyli w dowolnych momentach a zwłaszcza przy wirowaniu- sprawdź wiązkę kabli poniżej programatora do blokady- ostra krawędź 'skutecznie" przecina izolację przewodów tej wiązki.
Sprawdziłem wiązka kabli była w strasznie złym stanie - polutowałem i zaizolowałem kabelki wycieraczka działa zobaczymy jak będzie z akumulatorem. Lampka w bagażniku wcale się nie zapala napięcie dochodzi 12V, żarówka sprawna sprawdzałem ją w innym gnieździe. Co jeszcze jest nie tak?
Wiązkę rozpruj sprawdź a nie forum...Przeciez widać że już naprawiana.
Oprócz żarówek i silniczka wycieraczki tylniej sprawdź dokładnie wiązkę kabli od tylniego prawego słupka wchodzącą do klapy tylniej oraz całą wiązkę w klapie tylniej na bank zwarcie na kablach w klapie
Bardzo popularna usterka w bmw5. Sprawdź wiązkę kabli przy zawiasie tylnej klapy, bardzo często łamią się tam kable ze starości. Wystarczy polutować i zaizolować, polecam do tego taśmę "włochatą" będzie elastycznie.
Witam,ja bym sprawdził wiązkę kabli idącą pod akumulatorem do kabiny,częstą przyczyną w tym modelu samochodu była korozja kabli od kwasu akumulatora i działy się różne rzeczy.
Proponuje sprawdzić połączenie kabli w kilku miejscach są połączone po 4 i najczęściej tam dochodzi do przerwania kabli miałem osobiście taki problem zlutowałem kilka kabli i jest ok. sprawdź wiązkę kabli co wychodzi z bezpieczników.
Nie zaszkodzi sprawdzić samą grzałkę. Termostat i jak to wszytko już będzie rozgrzebane, wiązkę kabli na zamykaniu klapy. Te przewody lubią się łamać, przecierać.
Dzień dobry , podbijam temat - silnik 139 fmb jednakże w tym wypadku dwie wiazki kabli - kostka 5 pin I wiązka 5x konwektor (1 męski 4 żeński). Czy ktoś z Was dysponuje jakimś opisem do czego która wiązka służy? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Sprawdzona wiązka kabli brak przetarć czy pęknięć proszę o pomoc Która wiązka, jak sprawdzona? Brakuje Ci zasilania na kilku elementach w komorze silnika... zobacz co z tym przekaźnikiem pompy paliwa - nie ma zasilania czy sterownia.
Jak stop dalej się świeci a podejrzewasz sterownik to po prostu odłącz od niego większą wtyczkę, tą z której wiązka kabli idzie do nadwozia
Sprawdź dokładnie wiązkę kabli do drzwi kierowcy. Może być uszkodzony przewód
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
jeżeli jest przebicie warto, wykonać poniższe ruchy : - naciągnąć kable w wiązce która może być potencjalnym nośnikiem błędu - sprawdzić miernikiem przejście sygnału w w/w wiązce
Próbowałem delikatnie poruszać wiązką kabli przy drzwiach i przyciskać co sie da, wciąż bez efektu. Trzeba tam zajrzeć, mogła się wiązka "złamać", zrobić oględziny i pomiary.
A na odpietym czujniku jakie pokazuje ciśnienie, sprawdzić jaki jest sygnał na wyjściu z czujika dalej w wiązce. Kable dobrze polutowane? Sprawdzić oporność kabla na łączeniu
Zajmij sie egr em. - Trafione! Okazało się, że po odpięciu kostki od EGR, silnik zaczął pracować normalnie. Czyszczenie EGR nic nie dało, dziś kupię nowy. Dziękuję za odpowiedź! //zamykam Dodano po 2 Odłączenie kostki od EGR rozwiązało wszystkie problemy. Wygląda na to, że trzeba wymienić EGR lub sprawdzić wiązkę kabli doprowadzoną do części.
Może to stary temat. Przed chwilą właśnie wyjąłem panel. Zatrzaski znajdują się po bokach. Należy od dołu delikatnie odciągać panel wyświetlacza. Można go ruszać delikatnie "lewo, prawo".
mam ten sam problem, EDC 03819, kolega podpinał komp. MANA , nie ma sygnału CAN , nie widzi żadnego elementu z systemu adblue, podpinał nowy czujnik poziomu adblu , to samo , mówi ze przetarty gdzieś kabel sygnału can , ale gdzie szukać ? pruć całą wiązkę porażka, może ktoś zna numer kabla , wczoraj sprawdziłem wiązkę czujnika Nox, pompy adblu, wyglądają...
Sprawdź czy nie jest przełamana wiązka przy zawiasie, w miejscu, gdzie kable przechodzą z drzwi do obudowy lodówki.
Jak sprawdzić, gdzie jest podłączony bo te trzy kable wchodzą grubą wiązkę kabli i nie mogę dojść ich podłączenia.
...Zdjałem pokrywę poruszałem wiązką kabli która biegnie do programatora i silnik ruszał - daleko do ideału (szarpanie) ale jednak ożył. Podczas wirowania wszystko jest ok - silnik gładko i płynnie wchodzi na obroty zadnych szarpnięć czy niedecydowania w którą stronę... Sprawdź ciągłość przewodów zasilających silnik i jakość ich połączeń, kostkę silnika...
Witam, mam Lexusa IS250 z 2006 roku. Czy ma ktoś instrukcję obsługi, bądź jakieś zdjęcia obrazujące wiązki kabli w Lexusie? Stopiły mi się kabelki, albo jakiś czujnik, nie wiem co to jest. Z tyłu w kanapie idą wiązki kabli, a instrukcje w internecie mają tylko podstawowe informacje. https://obrazki.elektroda.pl/6551794300_... https://obrazki.elektroda.pl/6507800700_...
Rada nr 1. Usunąć myszy 2. Zrobić zdjęcia gdzie są przegryzione przewody 3. Sprawdzić czy elektronika nie jest fizycznie uszkodzona.
Nie wiem czy coś ci to pomoże.
Moduł dostanę wieczorem choć z tego co wiem to rzadko się zdarza żeby moduł padł, mogę jeszcze go wyjąć i wraz z cewką i sprawdzić wiązkę kabli czy styki... Przepraszam jestem tutaj nowy w dodatku cisne z telefonu. Dodano po 2 Jeszcze czytałem o tym całym ECU, lecz pod kierownicą mam tylko szeroką wtyczkę z wiązka kabli i tyle.. A i jeszcze biała mała...
Czy do wyświetlacza dochodzi napięcie? Zobaczy czy na wyświetlaczu lub płytce tej zgrilowanej są opisane piny wtyczki. To duża podpowiedź która wiele wyjaśni Tak są opisane piny. https://obrazki.elektroda.pl/9274674000_...
immo owszem odcina pompę, ale odrazu a nie dopiero przy obrotach. I zostaje błąd o tym, że auto nie odpaliło z powodu immo teoretycznie jest to do obejscia. trzeba podac stałe zasilanie na zawór ompy i wtedy sprawdzic czy bedzie odcinac. często tez w 1,9 tdi zawodzi wiązka kabli(śniedzieje), ale w tym przypadku chyba było to sprawdzone. Przez zwarcie...
Gdzie mam szukać przyczyny skasuj błąd mam coś do wymiany żel
A wiązki kabli też przełożyłeś?
Co musiał bym wysłać ? Całą pralkę, PUMU + sterowni, PUMU, sterownik i wiązkę kabli ? Całej pralki nie chcę, wystarczy interfejs i moduł mocy (PUMU). Drugi koniec polski!
Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie nie było tak łatwo, zasilanie (wiązka kilkunastu kabli), "wchodziło" wprost z betonu z podłogi w przedpokoju, dostępu do kabli nie ma (tylko w puszkach je widać), kucie w płycie żelbetonowej to tragedia !
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Sprawdź dokładnie wiązkę kabli (przelotkę) pomiędzy nadwoziem a klapą bagażnika. Zwykle w tej wiązce łamią się kable i dlatego proponuję badać każdy oddzielnie (nawet z użyciem lupy) poruszając je w różne strony. Nie sugeruj się tym, że jeśli izolacja kabla jest bez pęknięć, to i wewnątrz "linka" musi być cała.
Od pewnego czasu mam problem z opuszczanie szyb w skodzie octavii 1,9TDI 1998r porostu nie działają a teraz to i lusterka nie chcą działać,sprawdziłem wiązkę kabli w drzwiach ale tam jest wszystko ok nie wiem gdzie mam dalej szukać problemu może ktoś wie co mam dalej robić??? POMOCY
Musisz dokupić prowadnice z silniczkami,wiązki kabli(chyba 7 przewodów w wiązce),nowe boczki lub sam w starych wytniesz otwory na przełączniki,no i same przełączniki.Czytałem gdzieś że można przerobić prowadnice.Co do kabli.Bardzo mało wychodziło Audi z przygotowanymi wiązkami kabli w drzwiach tylnych,dlatego albo sam wykonasz albo kupisz.Ja bym Ci...
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Problem rozwiązany. Wina była po stronie wiązki kabli w prawym zawiasie. Jeden z nich został uszkodzony. Nie był w żaden sposób zabezpieczony przez producenta nawet taśmy izolacyjnej nie było na wiązce kabli. Temat rozwiązany. Myślę że jak ktoś będzie miał podobny problem najpierw zdjąć obudowę zawiasu i sprawdzić kabelki czy są całe.
wiązka pompowtryskiwaczy sprawdzić uszkodzić wiązka kabel wiązka kabel vectra
zwiekszenie napięcia odblokować start pulpicie audio cambridge
orion tv22lb schemat diora calypso
Wentylator w Passacie działa po wyłączeniu silnika - czy to normalne? Volkswagen Passat 2016 1.6 TDI: Optymalny rozmiar opon