Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
To jest korek zaślepiający zawór do sprawdzenia ciśnienia paliwa na listwie.
Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
Sprawdź zawór ciśnienia paliwa. Pozdrawiam.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Sprawdź dtc -Renault clip Moge byc : zawór ciśnienia paliwa pedał gazu
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
Sprawdź jeszcze zawór ciśnienia paliwa na listwie(tylko ten co reguluje ciśnienie)pożycz od kogoś na chwilę i podmień. Miałem takie same objawy tylko że przy hyundai trajet. Po wymianie tego zaworu wszystko wróciło do normy
Sprawdź ciśnienie paliwa, od razu zawór regulacji ciśnienia jeśli tam jest. Ale najpierw wymień filtr paliwa.
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Sprawdziłbym zawór paliwa ciśnienia na listwie, może być zabrudzony.
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
Jedyna rzecz jaką możesz zrobić sam to sprawdzenie przelewów na wtryskach i ewentualnie wykręcić zawór z pompy i sprawdzić czy nie ma opilków metalu. Jeśli po sprawdzeniu przelewów któryś wtrysk będzie wskazywał ze jest winny utraty ciśnienia to jeśli nigdy tego nie robiłeś to zapewne sam go nie wyciagniesz a nawet jeśli to montując nowy trzeba zrobić...
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Witam mam taki problem swiece sprawdzone wtryski sprawdzone podkładki nowe zawór ciśnienia paliwa drugi używany ustawiany w różnych możliwych pozycjach i ten sam efekt odpala ładnie chodzi równo nie kopci podczas przyśpieszenia słychać cykanie stukani proszę o pomoc
Pierwsze co to pomiar ciśnienia paliwa w 900-tce powinno być około 1,0 bara, być może zawór ciśnienia paliwa się popsuł, też trzeba go sprawdzić.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Zawór upustowy ciśnienia paliwa :)
Sprawdź zawór elektromagnetyczny na pompie.
Witam, mam problem z Kia Cee'd 1,4 benzyna, 90 km, z LPG, 2012. Auto gaśnie zaraz po odpaleniu, dopiero za 4 razem odpala, jeśli wciśnie gaz, to odpali za pierwszym razem. Po odpaleniu wolne obroty falują trochę, ale ogólnie ok. Dzieje się tak po kilku godzinnym postoju. Wymieniłem już pompkę i filtr paliwa, zawór ciśnienia paliwa i odpowietrzenia baku...
Iskra sprawdzona. Moduł 4 cewek podłączony do kostki. Świece włożone w cewki - dotknięte do masy. Rozrusznik start - piękne 4 iskry rozbłyskają po kolei. Pompa paliwa działa. Paliwo niby dochodzi. Zawór ciśnienia paliwa owinięty szmatą - naciśnięta igliczka w zaworze. Rozrusznik start - paliwo tryska w szmatę - cała mokra - a to duże stare prześcieradło...
Temat rozwiązany zawór ciśnienia paliwa na pompie :D pozdrawiam
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz w Kramerze 8115. Mianowicie wyświetla błąd SPN 523009 FMI 10. Texa odczytuje ten błąd jako Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa - Niezwykle tempo zmiany. Zawór został wymieniony na nowy, lecz błąd dalej wyświetla się jako aktywny. Wymieniony jest też czujnik na listwie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem już? AI:...
Przepustnica a silnik krokowy to dwie różne części .Może zrób fotkę tego go wymieniłeś. Dodano po 3 Sprawdż jeszcze zawór ciśnienia paliwa. W tym silniku przepustnica wystepuje z silnkiem krokowym. ZAwór ciśnienie paliwa ? jak mam to sprawdzić? wcześniej sprawdzałem paliwo podaje
A sprawdziłeś jakie ciśnienie wytwarza pompa paliwa, jeśli pompa będzie zepsuta, lub zawór ciśnienia paliwa, to zbyt niskie ciśnienie paliwa poniżej 0,9 bar może powodować podobne objawy.
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
to jest regulator cisnienia paliwa na listwie.ale watpie aby to pomoglo
P1631 - przekaźnik główny w komorze silnika R8 w skrzynce przekaźników, trzeba sprawdzić czy działa poprawnie, opór, napięcie zasilania cewki i przełącznika, połączenie z masą P2291 - ciśnienie sterowania wtryskiwacza. po kolei trzeba sprawdzić (czujnik ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa, być może sprawdzenie ECU)
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
Jeśli mogę prosić, to powiedzcie, gdzie znajduje się ten zawór ciśnienia paliwa i czujnik ciśnienia paliwa i przede wszystkim jak sprawdzić ich prawidłowe działanie. Czujnik ciśnienia znajduje się na listwie comman rail a zawór ciśnienia na pompie comman rail. Do sprawdzenia ich poprawnego działania potrzebny ci jest tester diagnostyczny. Byłeś u mechanika...
Tak, to jest ten zawór. :spoko: A więc proszę zmienić tytuł tematu, bo z ciśnieniem paliwa nie ma on nic wspólnego. Na pytanie o zawór regulacji ciśnienia paliwa jak i zawór z fotki zostały udzielone odpowiedzi. Proszę wybrać wg uznania. :)
Z zaworu ograniczenia ciśnienia na zasobniku rail ropa leje się ciągłym strumykiem ... wyczytałem że dopuszczalne jest parę kropel ... czy to prawda ? Chyba wlasnie znalazles odpowiedz na swoj problem z tym samochodem Krok 3 Zmierzyć łączną ilość paliwa powracającego ze wtryskiwaczy i zaworu ograniczającego ciśnienie Jeżeli ilość jest za duża, sprawdzić,...
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
Witam muszę się z wami podzielić sukcesem naprawy bo szał może ogarnąć człowieka jak sprawdził wszystkie sugestię i dalej auto nie paliło może ktoś z tego skorzysta,mianowicie kia ceed 2.0 benz 2008r błędów w sterowniku brak przyczyną problemów z odpalaniem był zawór regulacji ciśnienia paliwa który się zacinał i jest w zbiorniku paliwa cała ta część...
Komputer pokazywał błędy wielu czujników, ale mechanik stwierdził, że to nie przyczyna ale efekt głównego problemu i podejrzewa zawór ciśnienia paliwa. A ten mechanik nie mógł zrobić jakichś logów albo zerknąć w parametry? Wygląda to na spadek ciśnienia na listwie. Może być i zawór może i co innego.Na początek proponuje wymienić filtr.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
Szukam kogoś kto ma komputer do citroena. Posiadam citroen C3 Picasso 1.6 HDI 90KM 2009 rok. Wyskakuje mi kumunikat ANTIPOLLUTION FAULT Był w warsztacie już został wymieniony zawór ciśnienia paliwa, wiązka od sterownika do zaworu, czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz został podmieniony na trochę sterownik silnika by sprawdzić czy to to Ale komunikat...
Podobne objawy może powodować też zawór EGR to wredne paskudztwo potrafi tak namieszać i nie pokazać błędu a ecu stara się korygować dawki paliwa do sytuacji i wali błędami w postaci ciśnienia paliwa , sprawdź zawór EGR czy czysty i nie zacina się .
Witam. Kolejność załonu sama się nie przestawiła. Masz za bogatą mieszankę. Albo czujnik temperatury( zmierz oporność) albo zawór regulacji ciśnienia paliwa odmówił współpracy. Sprawdź czy paliwo idzie powrotem. Jak nie to znaczy, że zawór wszystko puszcza . Pozdrawiam.
Koledzy mam podobny problem Xsara Picasso 2.0 HDi 90 km . Podczas przyspieszania samochód gaśnie , zapala się żółta kontrolka. Dodam iż wtryski sprawdzone , pompka paliwa w zbiorniku wymieniona , zawór ciśnienia na listwie cr wymieniony , zawór na pompie wysokiego ciśnienia wymieniony , filtr paliwa wymieniony i nadal gaśnie . Na kompie wyświetla błąd...
Zacznij od próby przelewowej bo bez jakichkolwiek podmian z innych aut będziesz wiedział co z wtryskami. Przy okazji sprawdzisz zawór na szynie czy nie puszcza paliwa. Sprawdzanie ciśnienia po wysokiej stronie to ryzyko i odradzam.
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Witam, mam problem ze Scania R420 (egr, turbocompound) 2005 rok. Gaśnie gdy auto się zagrzeje, na zimno się to nie zdarza. Problemem jest ciśnienie paliwa, mianowicie zawór odcina paliwo przez co gaśnie. Wyskakują błędy takie(wg ilości rejestracji) (nr jednostki 1760446): 53264(max) - przekroczona wartość graniczna ciśnienia paliwa 53252(max) - nieprawdopodobnie...
Auto z LPG? To mi raczej wygląda na problem z układem zasilania paliwem, na początku bym wymienił filtr paliwa bo mały koszt a zawsze go warto zmienić jeśli nie był ruszany od dłuższego czasu, mógł się zasyfić już. W dalszej kolejności ciśnienie paliwa (pompka a później zawór ciśnienia paliwa bo jeśli to Ecotec to powinien jakiś być).
Jest to zawór ciśnienia paliwa pompki przetłaczającej ,który jest ustawiany na stole probierczym podczas regulacji pompy wtryskowej wg. karty prób .Można go sprawdzić czy nie jest zatarty po wykręceniu tłoczek powinien sie poruszac swobodnie
do sprawdzenia ciśnienie paliwa. uszkodzony zawór reg. ciśnienia bądż pozapychane wtryskiwacze, lub nieprawidłowa praca emulatora wtrysków
Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia oraz zawór ciśnienia paliwa i jest już ok.Dziękuje za wszelkie podpowiedzi. Dodano po 2 Wymiana pompy wysokiego ciśnienia i zawór ciśnienia paliwa załatwił temat.
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Ciśnienie paliwa trochę niskie jak na MPI - powinno być o ie pamiętam ok 3.5 . Zawory były regulowane? W tym silniku luz reguluje się płytkami. Jaki masz sterownik silnika? Jeśli małą hybrydę IAW5AF to znane są jej przypadłości usterkowe ale jeśli masz LPG to jeśli jest w niej uszkodzony obwód sterujący wtryskiem to na gazie powinien pojechać. Skłaniam...
Wiązki zostały sprawdzone. Zresztą w przypadku, gdy nie łączy czujnik ciśnienia paliwa lub zawór regulacji ciśnienia paliwa pojawiają się zupełnie inne błędy. Jak widać na wykresach chwilami ciśnienie paliwa spada poniżej wymaganego, pojawia się wtedy błąd p0001-75 i tryb awaryjny. Usterkę czujnika ciśnienia i wiązki można wykluczyć. Pozostaje regulator...
Jak wyżej zawór bezpieczeństwa nie może się otwierać przy takim ciśnieniu. Jak piszesz że masz jeszcze dwa zawory to zapnij wolni do wtyczki. Będzie bez błędów. I zobacz wtedy. Zawsze można go zastąpić żarówką.
Hi, Ja bym sprawdził szczelnośc układu wysokiego ciśnienia paliwa, zrobiłbym taki test: 1) zlokalizuj zawór wysokiego ciśnienia paliwa, sprawdź gdzie jest na nim stały plus a który pin idzie do sterownika, ten na interesuje, przygotuj kawałek kabla który z jednej strony podłączysz do masy a drugim do opisanego wyżej pinu zaworu, wtyczka zostaje na zaworze...
Witam, mam problem z długim kręceniem rozrusznika podczas pierwszego odpalenia rano. Samochód to Audi Q5 2.0 TDI CR 170 KM z roku 2010. Sytuacja najgorzej wygląda przy temperaturze otoczenia od 0 do 12 stopni, jak jest na polu. Silnik odpala od razu po włączeniu kluczyka, wydaje mi się, że zbyt szybko. Zdarza się to losowo, ale z moich obserwacji najgorzej...
W sumie to już nie wiem gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem jeszcze raz w pompie i jest inny, szkoda że nigdzie nie można znaleźć schematu układu paliwowego z tej cytryny, byłem też na stacji diagnostycznej i tam nigdzie nie widać wycieków, teraz zostają jeszcze wtryski do sprawdzenia, czy są wyłączne w czasie pracy...
Spadek ciśnienia paliwa przy obciążeniu, filtr paliwa, zajrzeć do baku czy smok czysty. Najlepiej z komputerem przejechać się pod obciążeniem sprawdzić ciśnienie paliwa. Pompy rzadko padały, częściej zawory SCV a moje przypuszczenie to wtryskiwacz/e. To Denso więc tylko na stole do sprawdzenia, choć i nie zawsze pokażą problem.
Witam wszystkich. Mam problem z autem jak w opisie. Często zapala i po jakimś czasie gaśnie i nie odpala lub po nagrzaniu zgaszę po chwili odpalam i zgaśnie już nie zapali. Na wykresie widać że gdy występuje usterka ciśnienie paliwa zaczyna falować i finalnie spada,auto gaśnie. Podmieniłem zawór regulacji cisnienia-bez zmian. Wtryski sprawdzone na przelew,jest...
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
Błędy jakieś są , bo jeżeli sterownik nie steruje zaworem to żadna pompa nie zadziała , będzie tylko ciśnienie wstępnej pompy , chyba że po drodze to ciśnienie nie dociera . Miałem przypadek zanieczyszczenia pompy ,czego nie znalazłem nawet po rozebraniu pompy , dopiero podanie paliwa pod znacznie wyższym ciśnieniem pomogło .
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Sprawdź niskie ciśnienie manometrem. Pompa paliwa lub zawór zmniejszenia nie działa.
Witam, Posiadam Mercedesa w220 3.2 cdi z 2003r. Mam bardzo meczący mnie problem na wyświetlaczu mojej eski pojawia się błąd "el power kontrol EPC visit workshop. Błąd pojawia się tylko przy naciśnięciu pedału gazu i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i kręci tylko do 3 tyś. Wymieniłem juz pompę która znajduje się z tyłu samochodu przy lewym kole i zawór...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Zacznij od błędu związanego z ciśnieniem paliwa. Sprawdź czy nie ma opiłków na zaworze regulacyjnym pompy wysokiego ciśnienia - jeśli są pompa do wymiany i w najlepszym przypadku czyszczenie całego układu paliwowego. Jeśli nie ma opiłków, musisz sprawdzić czy leci paliwo na powrocie za zaworem regulacji ciśnienia na szynie rail. Jeśli ilość paliwa na...
Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
Zawór ciśnienia paliwa , przeplywomierz i czujnik na listwie , takie miał błedy, usunał je gosc , przejechalem sie i pokazal zawor cisnienia paliwa ten przy pompie wysokiego ciśnienia Dodano po 2 załozyłem nowy ten zawór zgniotło w nim sitko, kupiłem drugi zawor to byly na nim opiłki po kilku kilometrach, jak go wyczyściłem to bylo dobrze ale nie odpala...
Problemem okazało się ciśnienie paliwa, wtryski sprawdzone 2 w stanie idealnym 2 lekko ulewają ale to z tego co mi mechanik powiedział to mało istotne ale w razie potrzeby miał 2 awaryjne w zapasie, po wymianie Zawór Ciśnienia Paliwa na nowy BOSCH, ciśnienie ustabilizowało się i wszystko wróciło do normy, robocizna + zawór 170euro. Wszystkim dziękuje...
Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Według mnie gdyby miał bagno na podszybiu pedal gazu nie reagował by - obroty lekko podniesione. Zbiornik do sprawdzenia. Cała droga do filtra - wymiana filtra paliwa. Regulator na pompie - sprawdzić jeszcze raz oring. Zawór ciśnienia na listwie wtryskowej- raczej bym to obstawial/ wypalone styki we wtyczce.
Witam Mam problem. Samochód zgasł i nie odpala. Błąd 2502 - zawór kontrolny ciśnienia paliwa, zwarcie do uziemienia. Jak myślicie gdzie szukać przyczyny ? Przetarte kable czy padł zawór ?
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
Witam mam podobny problem z takim samym silnikiem tylko w Peugeot Partner mam błąd P1668 wykasuję go i auto jedzie normalnie aż do momentu kiedy puszczę gaz i jest hamowanie silnikiem wtedy pojawia się błąd i mam 2 tyś obrotów. Wymieniałem sterownik silnika Sid 801A (ECU), sprawdzone wtryskiwacze, zawory , i czujniki ciśnienia paliwa podstawione z sprawnego...
Dokładnie jak kolega Carrot napisał. Dodam tylko, że chodzi o ECO, nic więcej. W przypadku EGR mydlono oczy dodatkowym obniżeniem temperatury spalin. Wyrównanie ciśnienia w zbiorniku nie ma nic wspólnego z poprawnym działaniem tego układu, wystarczy tylko drożny zbiornik z węglem i drożne przewody. Układ tylko odsysa opary skupione w samym wkładzie,...
Ja bym zaczął od ogarnięcia ciśnienia paliwa. Jak nie masz paliwa nie ma też spalin żeby turbo wstało. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia, wtryskiwacze czy nie puszczają na przelewy. To silnik na układzie Delphi?
Lecisz po wiązce ECU. Brak zasilania na zawór ciśnienia paliwa i jest on stałe otwarty. A wiązki w mk4 to stały problem.
Czujnik (zawór) ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej do wymiany.
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to nie wpadł, tylko człowiek - magik, do którego mogę podać kontakt na PW ( jeżeli wyrazi zgodę ) Teraz znowu spalanie skoczyło o + 4, z info uzyskanego w Scani dowiedziałem się, że : CIŚNIENIE NA WOLNYCH OBROTACH POWINNO BYĆ...
Nie wiem skąd bierzecie takich mechaników, kowalstwem powinien się zająć nie naprawą. "zawór regulujący ciśnienie" Można sprawdzić jego działanie kontrolując w "LiveData" ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli mocno oscyluje to albo uszkodzony(zawór), albo w ch..a wali czujnik ciśnienia. uszczelnienie plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. To samo...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Witam. Czy orientuje się ktoś gdzie znajduje się pompa paliwa a konkretnie zawór ciśnienia paliwa. I czy dostanę sie do niego bez kanału?
zawór regulacji ciśnienia paliwa podmień on najczęściej jest przyczyna
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
sprawdzić zawór ciśnienia paliwa mondeo sprawdzić zawór ciśnienia paliwa volvo sprawdzić zawór ciśnienia powietrza
sterowanie radia scenic subwoofer automatyczny włączać zbiornik nadkole
Jak utworzyć kartę zielonke: Green Card lub PCB Brak świecenia czerwonej diody w Onkyo TX-SR504E: diagnostyka i rozwiązania