Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Króciec, sprawdź czy to na pewno z pod niego, bo idę o zakład że to nie jest miejsce wycieku. Ropa leci z tego dolnego bliżej bloku?
Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej albo jak kolega wyżej napisał pompka wstępna Dodano po 8 powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej lub jak kolega wyżej napisał pompka zasilająca ktoś wcześniej usunął mój wcześniejszy wpis a silniki sw680 mają 2 rodzaje smarowań pomp jedne na stałe w pompie a drugie z magistrali z układu w...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Sprawdź czy wszystkie sekcje chodzą.
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Majorek chodzi na jak nowy :) Nie trzeba było nic regulować, został odpowietrzony i pali. Więc miałem rację, zamykam.
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Nie jestem jasnowidzem, ale zabrał bym się za sprawdzenie pompy wtryskowej. Mogą być zatarte sekcje.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Przecież kolega tylko się pyta do czego ta śrubka o odpowietrzył przy sekcjach. To że ręczna podaję paliwo nie znaczy że zasilająca też. To dwie niezależne pompki. Odkręć przelew na pompie i zakręć silnikiem. Jeśli przelewa pompę to zasilająca jest ok. Odkręć pokrywę pompy i sprawdź czy wszystkie sekcje się poruszą.
Otóż to kapilara na pierwszą sekcję pompy wtryskowej i jazda.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Pompa wtryskowa ma swój układ smarowania niezależny od silnika. Warto sprawdzić poziom oleju w pompie ( jest miarka), przeważnie jest w niej więcej ropy niż oleju jeśli sekcje puszczają.
Małe - coś około 0,3 bar. Jeśli chcesz zastąpić elektryczną to w sumie dowolną ale żeby ciśnienie nie było za duże to trza by wymyślić dodatkowy zaworek redukcyjny (powrót z pompy może nie wyrobić). Sprawdź czy pompka zasilająca jest w pełni sprawna! Następny temat to sekcje w pompie wtryskowej - jak są mocno wyrobione to jest problem z paleniem i jak...
A do tego polecam sprawdzić ciśnienie pompy wtryskowej na każdej sekcji bo tu może być problem.
Nawet nie trzeba jej zalewać niczym. Z mojego doświadczenia taka pompa w dobrych warunkach może spokojnie leżeć do pół roku bez jakichkolwiek uszkodzeń. Później pierwsze co się dzieje to stają sekcję. Pompa oczywiście po regeneracji i sprawdzeniu na stole co wymusza na niej że ma już na sekcjach paliwo.
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
Zależy jak stara ta pompa... jak długo leżała, czy była zalana. Możliwe że skorodowały sekcje.
Jeśli chcesz sprawdzić pompę to tylko na stole. Jeśli chcesz sam się bawić to odkręcasz dekielek na pompie luzujesz śrubkę na wieńcu i minimalnie musisz ja cofnąć. Najlepiej jak byś zarysował przed przestawienie. Pamiętaj ze minimalny ruch tłoczka pompy zmniejsza już dość mocno dawkę. Miałem przypadek że pompa miała źle poustawiane kąty. W C-360 dla...
Nie ma tam żadnej pompki wstępnej. Jest pompa wtryskowa z sekcją wstępną. Weź zbiornik z ropą, zasil pompę i sprawdź. Jak masz baniak wyżej i chodzi to nie ruszaj pompy. Nie zapominaj, że to układ podciśnieniowy a dymanie tego grzyba na filtrze świadczy o jednym. Że się nie ma pojęcia, co się robi.
Pierwszy raz widzę pompę bosch w silniku sw359,ale w niczym to nie przeszkadza. -sprawdzić czy zaworek świecy żarowej nie jest cały czas otwarty. -sprawdzić pompkę zasilającą lub wymienić. -sprawdzić wtryski Jeśli te zabiegi nic nie pomogą to. -uszkodzone uszczelnienie na sekcjach. -mikropęknięcie korpusu pompy wtryskowej,
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Jeśli masz oryginalny rozrusznik od T-25 to w zimie będzie mulić za wolno kręci ja mam od C-330 + flansza i pali w zimie bez odprężnika(aku 4 lata)Pierwsze ustaw zawory jak koledzy pisali.Jak nie pomoże to pompa wtryskowa puszcza i nie daje ciśnienia.(odkręć śróbę z boku pompy przy dekielku tam gdzie wlewasz olej do pompy i zobacz czy wycieknie paliwo...
Kolego a może ten silnik już swoje przejechał pasuje sprawdzić ciśnienie na tłokach jaj ok to pompa wtryskowa na sekcjach przepuszcza i stad te problemy
Tak czy inaczej masz pompę wtryskowa do regeneracji.Żeby być na 100% pewnym,w momencie gdy nie chce zapalić,schłodź sekcje pompy wtryskowej wodą z węza/konewki jak zapali to tak jak wyżej napisałem.
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
Można przeanalizować wstawienie czterosekcyjnej pompy od fortschritta i wykorzystać tylko dwie sekcje.
Można zamiast rurki założyć pionowo krótki przezroczysty wężyk na wyjściu pierwszej sekcji na pompie wtryskowej ,pierwszy cylinder w scanii V8 to pierwszy ( strona pasażera ) po prawej.
Pompa wtryskowa jest do wymiany zacina się sekcja na rozgrzanym.silniku
Tam niema żadnych pompowtrysków. To prosty silnik jak nasz "esiok" tylko miniaturowy Jest jedna sekcja pompy wtryskowej w bloku silnika i wtryskiwacz w głowicy Pompka sama nie zassie ropy, ale jeśli mówisz że zassałeś rurką od wtryskiwacza ropę z pompy to teraz już powinna tryskać ropa jak próbujesz go odpalać (ustaw na pełny gaz) jeśli nie tryska to...
Zrobione wtryskiwacze jak pisałem, zrobiona pompa wtryskowa ( sekcje, zaworki, pompka... ustawienie na stole) Zrobił się zupełnie inny ciagnik - ma "siłę" i to już od wolnych obrotow! Niemniej jednak zamierzam wymienić zestawy tuleje, tłoki sprawdzić głowice - jednak nie jest to to co powinno być nadal kopci (chociaz o wiele mniej, ale też "wali" spalinami...
Czytam o tym problemi i mam pewna sugestię. Miałem identyczny problem i usunięcie go kosztowało mnie 1400zł. Specjalista stwierdził że należy wymienić sekcje tłoczące pompy wtryskowej i to uczynił. Ja zapłaciłem i nie widzę jakiejś specjalnej poprawy. Nie mam możliwości sprawdzenia czy faktycznie te elementy zostały wymienione bo starych nie dostałem....
Czy listwa drży sprawdzisz odpalając ciągnik bez pokrywki na pompie wtryskowej. Jak nie widać samej listwy to sekcje a po nich zobaczysz czy utrzymują jedną pozycję. Możesz je przytrzymać i sprawdzić czy będzie zmiana.
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito...
Niekoniecznie musi pompka wstępna być uszkodzona, wystarczy że w sekcji tłoczenia w pompie wtryskowej będzie zużycie. Generalnie to lejące/niesprawne wtryskiwacze, wstępna pompka paliwa, pompa wtryskowa. Innych miejsc przedostawania się oleju napędowego do oleju w tym motorze już nie ma.
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Odkręć dekielek pompy i napisz czy przestawia się coś w niej przy ruszaniu dźwignią gazu. Pewnie sekcje stoją
Czytałem artykuł na temat gasnącej Toyty Corolli d4d i mechanik BIGELEKTRON radził aby odłączać czerwony i zielony SCV na pracującym silniku - tak też zrobiłem i po odłączeniu czewonego SCV auto zgasło. Traktowałem oba SCV prądem 12V i oba cykały - czy to oznacza że to może być uszkodzona sekcja pompy wtryskowej denso? Czy to może być moduł EDU. Mój...
Po odkręceniu korka wyleci nieco oleju, ale to ilość znikoma. Można też ustawić na kropelkę ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990...
Można też ustawić na kropelkę statycznie ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990 r. 19 st, wcześniej 24 st. tak podaje tabela. Jaki...
Z tego co rozumiem, to dla kolegi cieknie na sekcji wysokiego ciśnienia spod króćca do którego przykręca się przewód na wtrysk. Może trzeba dokręcić. Tam jest też uszczelka, może przepuszcza. Sprawdź czy to czasami nie cieknie spod korka otworu technicznego na sekcji wysokiego ciśnienia.
Chodziło mi o to że ktoś nie obyty z mechaniką z tej wypowiedzi nie zrozumie zbyt wiele chociaż uwaga słuszna. Może i na mechanice to sie nie znam ale zwykle pierwszą czynnością po zamontowaniu pompy na stanowisku to jest właśnie ustawienie początków tłoczenia i robi się to dla wszystkich sekcji a nie tylko dla pierwszej poza tym w miarę prosto to sprawdzić.
Z tego co Pan pisze w pierszej kolejności należało by sprawdzić szczelność zaworów potem pompe wtryskowa moze być jedna sekcja zurzyta i na zimnym silniku nie poda paliwa .
Elektryka raczej nie będzie miała wpływu na spadek ciśnienia/palenia na jednym cylindrze to nie ta technologia co teraz. Tu raczej będzie coś mechanicznego czyli coś z sekcją na pompie wtryskowej lub to co najczęściej spotykałem to zgięty korbowód i brak palenia na tym cylindrze dlatego pytam o zapach spalin.
Witam. Sprawdziłem. Twoje auto nie ma pompy paliwowej jak na diesla przystało, tylko pompe wtryskową, a w niej jest pompa ssąca oraz cztery sekcje pomp podające paliwo na wtryski. Jeżeli zastosujesz zawór odcinający paliwo pomiędzy zbiornik, a pompe wtryskową to nic się nie stanie przy kręceniu, ponieważ w pompie wtryskowej będzie reszta paliwa, która...
Cytując fragment wypowiedzi Pana magnum460 "Co do paliwa w oleju to przepuszczają sekcje w pompie wtryskowej albo pompka paliwa na popychaczu ta na 3 śrubkach przy pompie wtryskowej. " jest to zupełnie błędne gdyż olej napędowy z pompy wtryskowej nie może sie przedostać do komory korbowej silnika pompa wtryskowa jest uszczelniana,jedynie może sie wylewać...
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Musisz uszczelnić układ możliwe ze przy filtrach masz nieszczelność. Jeśli ciężko zapala mają na to wpływ: lejące końcówki wtryskiwaczy, zbyt niskie ciśnienie na cylindrach, jak będziesz miał wykręcone wtryskiwacze sprawdź czy świece grzeją, może być uszkodzony stycznik świec. Pompę naprawiaj jak już wszystko dookoła zdiagnozujesz że jest ok. Dodano...
Nie dostaniesz oryginalnych tulei i tłoków do ostrówka, zamontuj te od c360 lub rozwierć(honuj) blok i wstaw tuleje z zetora 72xx, 77xx, będzie mocniejszy, w ostrówku jeszcze po za tym montowane były sekcje w pompie wtryskowej o większej powierzchni, dzięki czemu można uzyskać wyższy wydatek pompy wtryskowej, wieksze spalanie i wyższą moc. Te sekcje...
Jak już wszystko zrobione to pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej ewentualnie uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej w środku pompy wtryskowej zadzwoń to porozmawiamy
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
To że w pompie jest mieszanka oleju z ropą to wina pompki zasilającej, w niej jest taki oring który może puszczać ropę do komory, proszę to sprawdzić... A dodatkowo może być inna przyczyna - sekcje w pompie puszczają - ale radzę zacząć od pompki zasilającej! Pozdrawiam
Oj kiepsko znasz zasadę działania pompy wtryskowej. Pompka zasilająca napełnia przestrzeń przed sekcjami lub sekcją. Gdy w sekcji tłoczek zejdzie w dół zasysa paliwo z przestrzeni wokół siebie . Gdy idzie w górę wytwarza ciśnienie otwierając pierwsze zawór zwrotny nad sekcją a potem przewodem do wtryskiwacza gdzie paliwo pod ciśnieniem gdy osiągnie...
https://obrazki.elektroda.pl/8830664500_... W rzędowej pompie wtryskowej jak sekcje się wytrą to idzie paliwo przez rurkę przelewową na zewnątrz a jak pompa jest smarowana centralnie to do oleju silnikowego. Pompki pojedyncze powinny też mieć przelew do zbiornika. Na tym schemacie zawór utrzymujący niskie ciśnienie jest w filtrze...
Złapało sekcje na pompie wtryskowej. Czasem uda się je rozruszać ale mimo to pompa i tak kwalifikuje się do pompiarza. Póki nie będzie sprawna dalsze próby są bezsensowne.
Ja bym proponował oddać silnik na gwarancję/rękojmia, ponieważ chińczyki nie potrafią poprawnie wyprodukować tych silników. Jak był grzebany, rozkręcany to może być ciężko. Moim zdaniem problem tkwi w nieszczelnym wtryskiwaczu, pompie (sekcji) wtryskowej.
oringi na sekcjach Czyli pompa rzędowa. Sprawdź mechaniczną pompę podającą. A potem sprawdź kompresję.
Przydalo by sie konkretnie co to za typ silnika. Oprocz turbajek moze mimo wszystko byc to wina pompy wtryskowej zla regulacja albo zle sekcje tloczace - nie od tego typu silnika
Wiem że temat stary ale może komuś się przyda... Może ktoś będzie szukał takiego info... 1. ustawiamy wał (koło pasowe) i wałek rozrządu na znaki odpowiednio 0° na kole pasowym i na znakach na wałku rozrządu i stopie wałka. Znaki muszą się pokrywać!!! Jeśli się nie pokrywają to albo łańcuszek jest już strasznie wyciągnięty albo obciął się klin. 2. przekręcamy...
Torksy, które trzymają blaszki służą do trymowania sekcji pompy wtryskowej. Pod nimi nie ma żadnych oringów. W dalszym ciągu cieknie ci przez zaworki. Zamów oryginalne oringi w Kubocie wyczyść ten silikon i będzie działać. Pompę możesz wyciągnąć w całości lub odkręcając te 6 impuli. Nic ci się nie rozleci sekcje od dołu są spięte zabezpieczeniami. Możesz...
Witam. Problem jest taki, że po odkręceniu nakrętek od rurek wtryskowych i po przekręceniu kluczyka aby uruchomić silnik z żadnej sekcji nie podaje paliwa do wtryskiwaczy i mam pytanie jaka może być przyczyna? Proszę o porady.
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
To co masz opisane jako sekcja to to samo co pompa wtryskowa.
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
ona akurat nie ma wpływu na korekcję dawek to przytkaj jedną sekcję w pompie wtryskowej i zobacz co porobi się z dawkami - szczególnie w V6 TDI :|
...silnik jest po remoncie kapitalnym (40000km), ciśnienie w cylindrach ok 30atm., rozrusznik kręci niezbyt szybko (ale nie ma żadnego problemu z odpaleniem w lecie). Zaobserwowałem, ze w poczatkowej fazie rozruchu nie ma ciśnienia na rurkach wtryskowych po odkręceniu poszczególnych nakrętek. Czy przyczyną mogą być sekcje w pompie wtryskowej, które...
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
Nic nie przestawisz, tylko musisz mieć dobry ściągacz. Dodatkowo trzeba sprawdzić luz na listwie czy otwory nie powyrabiane i sprężyny trzymają swoje wymiary. Łożyska igiełkowe jak i ich oś też najpewniej do wymiany. Sprawdzenie łożysk "wału" pompy, ustawienie dokładnie początku tłoczenia dla każdej sekcji. Połowy tych rzeczy nie zrobisz bez stołu,...
Trzeba mieć specjalny klucz do sekcji.
Na obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania. Zapala bez problemu. Czy w skutek unowocześniania celowo nie zwiększono ciśnienia wtrysku? W Escort 335 ciśnienie wtrysku to 19.5 MPa z tym że wtryskiwacze są wielotworowe i innej produkcji pompa wtryskowa. Silnik to już S312D a nie S312C. Na śrubie regulacyjnej (u góry regulatora...
Witam! Mam problem z ustawieniem pompy wtryskowej w Mercedesie W 123 2.4D a mianowicie wyjalem pompe w celu wymiany uszczelniaczy i sprawdzenia sekcji, i po odebraniu z zakladu i zalozeniu pompy z tego co pamiętam to ma być wg, ksiązki -/minus/ 24 st przed GP samochod wogole nie odpalil :-/ Tak wiec probowalem obracac pompa o kila stopni i uruchomi...
Przecież autor tematu napisał że pompa nie podaje paliwa więc o jakim dymku piszesz. Do autora napisałeś że pompka nie robi się twarda, a pompuje ona chociaż paliwo, być może i ona jest tu winna, a raczej jej zaworki. to łatwo sprawdzić przykręć samo zasilanie do niej a wyjście na filtry zostaw odkręcone po pompuj i zobaczysz czy zassie paliwo jeśli...
dzisiaj dostałem pompę wtryskowa i jutro próbuje czy pomogło. Pompiarz powiedział ze byly przytarte sekcje i ze przeczyścił,wymoczył i powinno byc wszystko ok. Powiedzcie mi Panowie czy z tym ITC to lepiej udać sie do serwisu czy mogę samemu to jakoś sprawdzić?
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z silnikiem kubota (4 cyl.) w agregacie naczepowym carrier maxima z 1995r. Sprawdzony układ zasilania paliwem (pompa daje prawidłowe ciśnienie na sekcjach, wtryski ok.), zregenerowana głowica, ciśnienie sprężania do przyjęcia. Objawy: ogólnie mocno dymi na czarno, co ciekawe - chwilami mocniej, chwilami przestaje...
Gaszenie działa na takiej samej zasadzie jak w starej rzędowej pompie wtryskowej. Co cofa listwę wajcha, siłownik pneumatyczny czy elektryczny? Polej zimną wodą pompki i sprawdź wtedy jeżeli już sprawdziłeś to co wyżej. Jak pali to wymień sekcje pompek i wszystko w temacie. Jedna sekcja to około 1000zł
To jest common rail? Czy pompa? Pompa jest sterowana elektrycznie czy mechanicznie? Nie znam modelu mam kontakt tylko z liebherr i JCB ale może coś wymyślimy. Dodano po 6 Dobra... Wyjmij wtryski....i zamontuj je na zewnątrz.na przewodach...kręć silnikiem...patrz czy wtryski podają paliwo....hmmm..sam tego nie zrobisz musisz kogoś mieć do pomocy....być...
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
Sprawdzić należy ciśnienie spręzania na zimnym silniku - chyba ma tyle co benzyniak i dlatego nie zapala ( lub pompa wtryskowa padnięta ) W domu tego nie zrobisz - zaholuj auto do dieslowca ( oczywiście dobrego fachowca a nie szmaciarza ) niech Ci wszytko posprawdza dawki i ciśnienie na sekcji, ustawienia wtryskiwaczy , kąta wtrysku , luz zaworów i...
Jeśli w lato uruchamia się dobrze, to prawdopodobnie są problemy ze sprężaniem w cylindrach. Zakładam, że pompa i wtryskiwacze zostały rzetelnie sprawdzone - w pompie ciśnienie na poszczególnych sekcjach, wtryskiwacze na próbniku. Być może, że zapowietrza się układ paliwowy, ale wtedy ciepły ciągnik też będzie miał problemy z rozruchem. Odpowietrzenie...
Pompa wtryskowa to 6 sekcji tłoczkow o małym skoku wiec raczej obciążenia dużego nie stawia ale jak widać na filmie 2szr spiete walami pracuja. Warto też he wtedy spiac walą mi co 90 stopni aby sprężania rozklada się równomiernie na wszystkie 4 tłoczkow.
1. Octavia ma ustawioną bardzo oszczednie dawkę rozruchową, wizyta u chiptuningowca i korekta mapy rozruchu rozwiąże problem. 2. Mozliwe jest uszkodzenie czujnika temperatury (do sprawdzenia Blok 01, grupa 007 na VAG`u) 3. Ostatecznosc - uszkodzenie sekcji wysokiego cisnienia (analiza statyczna Bloku 01, grupy 013 na VAG`u pozwoli ocenic stan pompy...
zobaczymy co dalej bedzie z pompa wtryskową sekcje-wtryskiwacze??? juz lepiej lac olej opałowy stanowczo odradzam
To jest czeska pompa? Jeśli tak to mogą puszczać oringi usczelniające sekcje( po 3 sztuki na sekcje)
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
prawilnie zdaje sie to powinno wkręcic kapilare bądz kawałek przewodu wygiętego wpostaci chaczyka [ i obciętego ] nie jestem pewien czy nie należy wyjąć zawór zwrotny , regulacji podlegają takze sekcje [ czy równo dają ] menzurki na przewody i kręcićpompą a następnie porównać zawartosc naczyń przedtem należało by sprawdzić wtryski czy mają takie same...
Taki próbnik nie spełnia podstawowych warunków do regulacji wtryskiwaczy. We wtryskiwaczu sprawdza się ciśnienie otwarcia, szczelność rozpylacza oraz jakość rozpylania. Próbnik powinien spełniać podobną role i stworzyć podobne warunki jak pompa wtryskowa na dawce rozruchowej. Osobiście proponowałbym wykorzystać sekcje wtryskową pompy rzędowej z zaworem...
ta podkładka dostpna jest tylko z sekcjami i wymienia się je po demontażu sekcji
Pompę jak wymieniałeś sekcję to idzie też na maszynę do sprawdzenia ciśnienia i wydajności na poszczególnych sekcjach (niestety muszą być równe) bo inaczej zgrzebiesz cały silnik i wrócisz do tego samego. O czym piszesz? Przecież ten silnik ma trzy indywidualne pompki wtryskowe. Na wtrysku masz nabite ciśnienie otwarcia.
Miałem ten sam problem. Mechanior powiedział mi, że padła sekcja ssąca w pompie wtryskowej i zalecił wymianę całej pompy wtryskowej za 1200 zł. Zakupiłem zewnętrzną elektryczną pompkę do paliwa (do benzyny) i zamontowałem na przewodzie paliwowym przy zbiorniku. Żadnych problemów eksploatacyjnych już prawie 2,5 roku, a koszt przy zakupie nowej pompki...
Witam mam taki o to problem raczej proszę was o potwierdzenie moich przypuszczeń. Remontowałem silnik a właściwie wszystko co jest w tym ciągniku i po pierwszym rozruch byłem mile zaskoczony pracą silnika ale po jakichś 4 godzinach pracy silnika zaczęły się dziwne szarpnięcia silnika . Na wolnych obrotach tak do 800 jest super powyżej natomiast jest...
sekcja pompa wtryskowy sprawdzi sekcja pompa sprawdzić sekcja pompa wtryskowy
klimatyzacja zasilanie zmywarka bosch mycia dioda selenowa
trabant schemat zablokowany telefon
Zaniki sygnału w multiplekserze MUX8 - przyczyny i rozwiązania Zamienniki UL1402 i UL1403: TBA810, TCA940, TDA2003, LM386