Podrzuciłem część schematu, widać w skrzynce ze sterownikiem silnika pod maską na podszybiu jest bezpiecznik F7 10A który zasila wymienione przez ciebie elementy a właściwie ich obwody. Musisz odkręcić 5 śrub w tym jedna dostępna po wyjęciu zaślepki w podszybiu po ustawieniu wycieraczek w górnej krańcowej pozycji, wymień go i sprawdź czy będzie działać,...
Na dole podczas odczytu powinieneś mieć opcję graph.Wtedy przełączy ci na vag scope.Chodzi o to by czytać to na wykresie bo tak jest wygodniej i widzisz jak rzeczywiście oscyluje sonda.
VAGiem sprawdzić błędy zrobić testy....
Sprawdź vagiem jaka temp. odbiera ECU a później termostaty czujniki itp.
Najpierw ustawić -sprawdzić vagiem i będzie wiadomo.
Podaj typ silnika.Pomoge.Pracuje w serwisie VW.Robert
Czujnik temperatury jest do wymiany na co wskazuje błąd albo ktoś źle zamontował przepustnice i dostaje lewe powietrze. Najlepiej zacząć od sprawdzenia vagiem co pokazuje czujnik temperatury. Następnie sprawdził bym czy coś nie syczy pod maską i nie zaciąga lewego powietrza. Problem był już przed wymianą? Nowa przepustnica została adaptowana?
No to w sumie masz odpowiedź. Układ recyrkulaci to pnumatyczny zawór przy chłodnicy spalin i elektroniczny przy kolektor ze ssącym. Wydzieraj ten drugi. Możesz go jeszcze sprawdzić vagiem. Sprawdź, czy dobrze reaguje. Egr powinien być otwarty na jałowym, natomiast po dodaniu gazu zamyka się. Zamyka się rownież po minucie bezczynności na jałowym. Jeśli...
Wita. Immo ma taką czarną cewkę przy stacyjce od strony kluczyka. Od niej idzie kabelek do centralki. Odłączenie nic nie da. Sprawdzić możesz Vagiem. Pozdrawiam.
Witam Czy po diagnozie vagiem sprawdziłeś czy są jakie śbłędy w komputerze odczyty są ok,ale nie sprawdziłeś błędów pozdrawiam
Widzisz że była sparciała guma to wymieniasz na nowe. Tak jak koledzy wyżej pisali: podmianka sterownika silnika (jak dobrze poszukasz to za pare dyszek znajdziesz. Oczywiście że czujnik wałka może być podejrzany. Potencjometr pedału gazu? Tam chyba jest cewka w.cz ale nie jestem pewien. Na upartego sprawdź vagiem czy nie gubi się. Skoro wyczytałeś...
Ewidentnie nie chodzi sonda przed katalizatorem, dobrze by było sprawdzić też drugą vagiem.
Cieszymy sie ze pomogliśmy :) Sprawdź vagiem dawke bo watpie czy natrafiles odpowiednio. jesli bedzie mało czyli 6 mg i powyzej to auto bedzie słabo przyspieszało. Daj okolo 3.5 do 4.0 mg :) dawke ustawia sie przesuwaniem nastawnika, w vagu jest bardzo mały zakres regulacji pozdro
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
Chodzi o tzw bordnetz. Żeby go zobaczyć musisz zdjąć ten cały plastik w którym siedzi włącznik świateł. Mozesz sprawdzić jego numer vagiem.
Wystarczy. Ale pasowało by vagiem kąt wtrysku sprawdzić po tym zabiegu ;)
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
Czujnik tepmepratury cieczy chłodzącej sprawdzony vagiem?
Przekaźniki są pod tą plastikową obudową deski pod kierownicą. A ma kolega możliwość podpięcia VAGa? Ja bardziej niż na przekaźniki to stawiałbym na moduł komfortu, ale trzeba by to sprawdzić najlepiej na początek VAGiem.
Sprawdzić błędy vagiem
kolego (at)wls91, w zależności jaki masz silnik - jeśli na pompie wtryskowej to sprawdź Vagiem kąt wyprzedzenia tłoczenia (kąt wtrysku) a jeśli silnik z pompowtryskiwaczami to wartość kąta synchronizacji - jeśli zaczął źle palić po wymianie paska rozrządu to właśnie tę wartość trzeba sprawdzić.
sprawdż vagiem co mówi podgląd wartości rzeczywistych
uszkodzony silniczek od wskazówki :) na 95%
Wymagana jest korekta dawki rozruchowej. Każdy kto potrafi Vagiem się posługiwać zrobi to. Ewentualnie sprawdź stan akumulatora oraz ładowania.
Po kilku sekundach czy po przekroczeniu 15km/h? Popatrz w moduł centralnej elektroniki lub moduł komfortu.
da się bez vaga jest opisane na tym forum działa sprawdzone
możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
Czyli masz walnięty czujnik paliwa w baku,dla pewności możesz zrobić test zegarów vagiem ,lub wpiąć opornik jak pisałem.
Licznik sprawdza ciśnienie przy wyższych obrotach. Próg obrotów możesz ustawić Vagiem w czterech krokach co 250 obr.
Ten kkl(vag com) co masz wystarczy. Tu masz gotową instrukcje: https://www.youtube.com/watch?v=vNQCDDtI... Jeszcze do kkl ten program dobrze śmiga vag eeprom programmer 1.19 Tego vaga co mam to jest z tej aukcji https://obrazki.elektroda.pl/2158430300_... Z tego co wyczytałem to trzeba byłoby jeszcze przeliczać aby wyszedł pin immo...
Może padł sztyft żarowy, sprawdź vagiem lub rozbierz i zmierz omomierzem, jeśli w środku wszystko OK to mógłby być sterownik. Pompka paliwa dołączona jest między zacisk 4 i masę (D4W i nowsze). Zakładam, że przewody do pompki są w porządku
Sprawdż tak jak kolega napisał światło stop(czujnik stopu często pada-99%).Po drugie kontrolka świec żarowych służy jako check i może to oznaczać błędy.Prawidłowo powinna zapalić się na chwilkę przy starcie ,co informuje nas że możemy odpalić silnik.Jeżeli póżniej mruga to znaczy że sterownik silnika zapisał jakieś błędy(sam piszesz ze masz szarpania...
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala?? W zamkach drzwi są trzy mikrostyki i żaden z nich nie dostaje zasilania, podają sygnały masowe do modułu sterującego przy silniku szyby. Krańcówki w drzwiach możesz sprawdzić VAGiem. Piszesz, że szyby działają z panelu w drzwiach...
Sprawdź jak kolega wyżej radził przepływomierz powietrza. Bardzo często usterka tego podzespołu nie jest wykrywalna vagiem. Prosta sprawa, odepnij kostkę od przepływki i sprawdź jak się zachowuje auto, jeśli tak samo znaczy awaria. Pozdrawiam...
Test VAGiem powinien uruchomic wentylatory i będziesz wiedział
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Zrob go na piechote obrabiając w hexedytorze. Hasla nie pamietam do tamtego .rar edit Zrobilem ci go na piechote i juz mi glowy nie zawracaj.
a jak sprawdzić vagiem czy jest prawidowo wyregulowany?
Temat zamnięty. Po sprawdzeniu VAGiem okazało się że winowajcą był czujnik
Jeśli jesteś ze ślaska, to napisz na maila a umuwimy się i sprawdzimy Vagiem ten silniczek.
Panie "a.gry" to forum jest właśnie po to aby pomagać więc opisuję może troszkę jaśniej niż kolega wcześniej : uruchamiasz vaga wybierasz adres 15 czyli (airbag) następnie jak się skomunikujesz z poduszką (wyświetli się numer sterownika i td...) wybierasz kanał 02 aby odcztytać błędy zapamiętane, nastepnie powracasz i w kanale 05 kasujesz te błedy....
sprawdzone VAGiem A jest jakiś konkretny błąd przy odczycie VAGiem
Mogę to jakoś sam sprawdzić Vagiem?
Podmieniłeś moduł na taki sam? Sprawdź VAGiem te bloki.
Przewody powrotne a wtryskach , sprawdź vagiem wtrysk sterujący ten z kabelkiem.
Mam od niedawna z Fabią 1 2006 1.2 ten problem, że na co gwałtowniejszych zakrętach odzywa się pisk / brzęczyk bardzo podobny do tego, który odzywa się gdy zapali się kontrolka od rezerwy paliwa. Jest tylko taki sygnał i nic więcej. Nie zapala się żadna kontrolka. Sprawdziłem vagiem, ale był tylko jakiś błąd poduszki powietrznej, nie wiem czy już go...
Proponuje najpierw sprawdzić vagiem kodowanie. Czy radio w samochodzie jest oryginalne?
Nie da się sprawdzić vagiem, faktycznego stanu licznika.
Tak sprawdzisz to Vagiem.
Sprawdzić VAGiem w blokach pomiarowych jakie pokazuje spalanie - pamiętaj że tam jest pokazywane w l/godz
Tylko nie do końca wiem jak to sprawdzić tym vagiem Dodano po 8 A jak mogę wyłączyć alarm żeby w ogóle się nie zalączał?
Zrób test licznika VAGiem i daj zdjęcie na jakich wartościach stoją wskazówki. Też mam nadzieję że nie trzeba będzie dalej kombinować. Sprawdź czy wszystko działa na tym wsadzie i czy pokazuje dobrze obroty silnika.
Pierwsze słyszę że siłownik wlewu idzie sprawdzić VAGiem. Jak tak to pochwal sie proszę.
Sprawdź vagiem błędy i korekcje wtryskiwaczy.
Generalnie czujnik kąta skrętu jak działa nieprawidoło od razu wyrzuci Ci błąd, w przypadku uszkodzenia czujnika wspomaganie może nie działać poprawnie, lub wcale nie działać. Z tym się nie zgodzę. Spotkałem się z przypadkiem, gdy zawilgocony czujnik pokazywał obroty kierownicy bez jej dotykania, pompa przyspieszała jednak błędów nie było. Jeśli kolega...
Podłącz tą Betę w innym aucie lub pod akumulator i zobacz czy zawoła kod. Jeżeli nie to masz wyłączony kod w radiu i przez to nie woła kodu po braku zasilania. Cały czas piszesz o komputerze a w tym aucie jest kilka sterowników. Z którym się połączyłeś i był w nim taki błąd. Pewnie w radiu więc nie ma się co dziwić bo do Gamy podłącza się licznik z...
Moja sonda ma 4 przewody: 2 białe, szary i czarny, a co do parametrów to nie mogę ich sprawdzić bo nie znalazłem specyfikacji w internecie. Da się tą sondę dokładniej sprawdzić VAGiem? Jeżeli tak, to jak to zrobić?
Zero błędów ? A sprawdziłeś Vagiem lub innym cudotwórcą czy przyciski reagują na zmianę stanu ? Czy to z obu stron czy z jednej ?
Piec ze sterownikiem VW można uruchomić/testować na pewno VAGiem. Mazdy - nie wiem.
Pompa sprawdzona vagiem. Wchodzi na obroty. Dodatkowo rozebrana na częsci pierwsze. Sprawdzona. Wszystko śmiga. Dwie zębatki. A problem dalej istnieje.
Dzięki, sprawdzę Vagiem.
sprawdzenie zaworka wolnych obrotów można sprawdzić vagiem wykonując test elemętów wykonawczych
Sprawdzę Vagiem i odpiszę.
Zacząłbym od sprawdzenia pompy paliwa.Możesz również sprawdzić VAGiem czy nie zarejestrowały sie żadne błędy.
sprawdź czy sztanga łącząca gruszkę z turbo się przesuwa. narazie nie musisz demontować turbo tylko samą gruszkę i ją rozruszaj(i kierowniczki tez) ,jakbym miał sprawnego laptopa to mógł bym ci sprawdzić vagiem
Sprawdzić błędy Vagiem poszukać nieszczelności przewodów podciśnień i turbodoładowania.To na początek.
wszystko sprawdzone vagiem zadnych bledow
Sprawdź bezpieczniki. Sprawdzenie mikro włącznika w zamku od pokrywy silnika ( choć powinna palić się lampka przy zamkniętej masce). Manetka (możesz sprawdzić ją vagiem). Tylnia działa? Który rok? itp.
Nie myl termostatu z czujnikiem temperatury, sprawdź vagiem czy nie masz błędu czujnika temperatury. pozdrawiam
Jak nie odpala to spróbuj w tym momencie odpalić awaryjnie na gazie (bez udziału benzyny). Nowy czujnik sprawdziłbym vagiem czy dobrze pokazuje.
W VCDS sprawdź, czy masz sprawne czujnik sprzęgła i hamulca. Po sprawdzeniu vagiem nie ma żadnych błędów a same czujniki są sprawne.
Kat wtrysku ustawisz na odpalonym raczej. Raczej sprawdzisz vagiem , a nie ustawisz bo ciężko będzie poluzować śruby na odpalonym :)
Samochód sprawdzony Vagiem i błędów brak. Jednak doszedłem do tego że pompa paliwa po chwili po prostu staje i dlatego silnik gaśnie. Jutro dobiorę się do niej i sprawdzę czy odcina ją brak napięcia czy staje sama z siebie.
Jeżeli odłączysz przewody od czujnika poziomu paliwa i wskazówka spadnie na 0 to na pewno do wymiany. Podłącz miernik i poruszaj pływakiem, zobacz czy zmienia się rezystancja. Wskaźnik w liczniku możesz sobie sprawdzić vagiem.
Jak zawsze na początek sprawdzić błędy Vagiem
Dobry jest tam kąt wtrysku? Też do sprawdzenia VAGiem.
diagnoza VAG to podstawa sprawdzić należy ustawienie zapłonu dawka paliwa itp. Zdarza się że mechanicy wymieniają rozrząd na tzw. znaki bez sprawdzenia VAGIEM .
Moduł możesz sprawdzić Vagiem. Sprawdż bezpiecznik. Schemat modułu komfortu, życzę powodzenia w poszukiwaniach.
spróbuje podjechać do mechanika i sprawdzić vagiem wtryki jeżeli jest taka możliwość w benzynie a jakie grupy trzeba wejść ,a jak podmieniać wtrysk to i tak można przy okazji wyczuśći dolot ta sama robota
Otóż po sprawdzeniu vagiem pokazuje immo próba adaptacji powoduje znikniecie czasowo błędów w immo ale w silniku są one cały czas , co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić.
pewnie cewka od immo słabo czyta kluczyk ), nie miga ci kontrolka od immo. Trzeba sprawdzić vagiem jakie są błędy jeśli sobie nie poradzisz zapraszam do siebie.
Tam powinien być zwykły id44 a nie prekodowany. Można sprawdzić VAGiem czy transponder pasuje. Kolega rox1 jest pewny że sobie z tym poradzi? Ostatnio był pewny że do octavi 1 przed FL powinien być id 48.
kolego igorek83 właśnie dlatego chce sprawdzić vagiem kąt wtrysku tylko nie wiem który kanał i grupa pokazuje kąt wtrysku w Golfe ??
Jak mruga to zamki zaryglowane prawidłowo.Dziwny przypadek... KTS to dobry sprzęt ale nie zaszkodzi sprawdzić VAGiem.
0,04 - 0,05 V - tu szukałbym przyczyny, uboga mieszanka na zimnym silniku sprawdź dolot zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy. Sprawdź świece i czujnik temp. Najlepiej go sprawdzisz vagiem można sprawdzić jakie parametry podaje w czasie pracy i podgrzewania się silnika.
a powiedzcie mi koledzy jak mogę sprawdzić vagiem esp?? mam vag com 3.11 i mam polski vag 2.5
Klin koła pompy do sprawdzenia, zobacz czy średnica otworu na blokadę i w mocowaniu pompy jest taka sama. Przyspiesz pompę o ząbek na pasku i wtedy reguluj. Co do kontroli vagiem, to różnie to wychodzi w czasie rozruchu. Niestety czujnik jest niezastąpiony.
Trzeba by sprawdzić vagiem czy moduł ma zapisane(dopasowane) jakieś piloty. Widać to w odpowiednich blokach. A co do ręcznego sposobu, spróbuj tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
No to przecież piszę że autko jeździ jeżeli dodaje się gazu swobodnie to auto rozpędza się ale jak momentalnie dodam gazu to obroty wskakują ale auto nie zbiera się jak wcześniej dopiero po jakimś momencie jakby z opóźnieniem dużym ! Jak sprawdzić Vagiem Audi ? co mam zrobić sprawdzę i powiem czy są jakieś błędy ?
Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak jet ok to podmień czujnik.
klapy sterujące nawiewem. Miałem podobnie w A6 C4. Silniczki od sterowania tymi klapami mają czujniki potencjometrowe i widać są zabrudzone i klimatronik ma 18 więc silniczek kręci aby otworzyć i nagle otwiera całość klapy i leci ogień :) sprawdź VAGiem a jak nie to poszukaj bo klimatronik też umie wyświetlić numer błędu :)
Może być jeszcze problem z ustawieniem pompy względem rozrządu. Do sprawdzenia VAGiem, opisywane jak tu i ówdzie wielokrotnie.
Witam ponownie sprawdziłem dziś vagiem autko i kąt synchronizacji waha się miedzy 0 - -0.5 wiecej jest jak najbardziej okej nie mam juz pomysłu gdzie dalej kopać co proponujecie ?
bezpieczniki dobre, napięcie z nich dochodzi do wtyczki przy pompie (sprawdzone miernikiem). Czujniki obrotów sprawdzone VAGiem i lewy tylni wskazuje 0. co dalej z pompą? :)
Wiązkę przetrzepałem jest ok licznik przestał mrygać gdy odpiąłem ecu mam pytanie jak zakodować ecu o identycznych nr ale używane w celu sprawdzenia czy vagiem 2.5 to zrobię?
Mam pytanie To stało się nagle ? Mjałem takie auto które chodziło i kopciło tak jak u ciebie na biało po tym jak zassało olej i pogieło korby Auto w moim przypadku nawet jeździło ale z tyłu biało oj biało. Sprawdziłeś vagiem działanie pedału gazu ?
Wskazówka opada nie na kołek ustalający, a na blokadę w środku w "mechaniźmie". Sprawdź VAGiem w teście, na ilu się zatrzyma...
kolego jesli bedziesz pracował używając fachowej dokumentacji to sie dowiesz jak to się nazywa . Dodano po 1 a jak joz sie odzywasz to pomagaj a nie krytykuj kolego zawodowców bo akurat ja nim jestem . fachowa dokumentacja, zawodowiec - he he dobre ! każesz koledze demontować i czyścić turbosprężarkę a nawet nie poradziłeś aby przed tym zabiegiem sprawdził...
Niestety nie mogę zobaczyć czy są pęcherzyki powietrza ponieważ przewody są czarne wszystkie i nic nie widać. Co do pompy to tak jak pisałem, odpala z butelki na strzał tak więc wątpię żeby coś było przestawione, co do nastawnika to był ruszany i wymieniona pod nim była uszczelka. Ale myślę że jutro dla pewności sprawdzę vagiem te wartości.
sprawdzi wtrysk vagiem przebieg vagiem adaptacja vagiem
clarion przyciski spalić lutownica górnoprzepustowy filtr
samsung ww60j4063lw mikrokomputer cobra1
LiteVNA64 – opcja Z 50Ω na 75Ω: pomiary urządzeń CATV, SAT, DVB-T, kalibracja, adaptery Piaggio X8 125 2006 – brak iskry, uruchomienie bez regulatora napięcia DC-CDI