Vagiem nie diagnozuje się Peugeota to po pierwsze a po drugie podjedź do kogoś kto ma Peugeot Planet i Ci dokładnie sprawdzi gdzie leży problem.
Na dole podczas odczytu powinieneś mieć opcję graph.Wtedy przełączy ci na vag scope.Chodzi o to by czytać to na wykresie bo tak jest wygodniej i widzisz jak rzeczywiście oscyluje sonda.
uszkodzony silniczek od wskazówki :) na 95%
Po kilku sekundach czy po przekroczeniu 15km/h? Popatrz w moduł centralnej elektroniki lub moduł komfortu.
możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
wczoraj dałem do mechanika wymiana oleju w silniku ....... i żeby zerkną co poknociłem, dzwonił że nie zauważył żeby szarpała ale sprawdzi dziś na vagu, kod skrzyni FDB. jakim vagiem najlepiej sprawdzić i chciałbym ustawić jak się da żeby zmieniała biegi przy 2000obr. bo zmienia przy 2.500obr. moje auto audi a3 1.9tdi 2000r.
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Zrob go na piechote obrabiając w hexedytorze. Hasla nie pamietam do tamtego .rar edit Zrobilem ci go na piechote i juz mi glowy nie zawracaj.
Panie "a.gry" to forum jest właśnie po to aby pomagać więc opisuję może troszkę jaśniej niż kolega wcześniej : uruchamiasz vaga wybierasz adres 15 czyli (airbag) następnie jak się skomunikujesz z poduszką (wyświetli się numer sterownika i td...) wybierasz kanał 02 aby odcztytać błędy zapamiętane, nastepnie powracasz i w kanale 05 kasujesz te błedy....
Podrzuciłem część schematu, widać w skrzynce ze sterownikiem silnika pod maską na podszybiu jest bezpiecznik F7 10A który zasila wymienione przez ciebie elementy a właściwie ich obwody. Musisz odkręcić 5 śrub w tym jedna dostępna po wyjęciu zaślepki w podszybiu po ustawieniu wycieraczek w górnej krańcowej pozycji, wymień go i sprawdź czy będzie działać,...
Jeden kluczyk w stacyjkę i na zapłon.Wychodzisz z auta.Drugim kluczem manualnie zamykasz auto i tak trzymając wciskasz unlock na 5-6sek.Zwalniasz unlock, odczekujesz 5sek.i wciskasz na chwilę jeszcze raz unlock (otwórz). Auto po tym powinno się otworzyć z pilota.Tak samo drugi klucz.Ta opcja zadziała tylko pod warunkiem że wszystko z centralnym jest...
Basic Setting czy jakoś tak, nastawy podstawowe się zwie po polsku. Przycisk w lewym dolnym rogu. Skoro auto dobrze przyspiesza, nie łapie awaryjnych, nie ma dołków w mocy to jak może być uszkodzony zawór sterujący (podejrzewam że chodzi o N75) i do tego zapieczone kiery. Ale jak się sprawdzi VAGiem to wyjdzie. Zrobić test na kanale 11 jak pisał kolega...
Sprawdź czujnik vagiem i po problemie, ja pozmieniałem trochę więcej i miałem to samo poprawiłem mapę ta co zrobiłem nie wiem na ile dobrze ale idzie bardzo ładnie teraz i nie ma mula Dodano po 1 Jeśli rano masz mula to ciężko mi powiedzieć wogole czy to przez temperaturę do póki się nie sprawdzi podstawowego czujnika, czujnik temperatury rozumiem odpowiedzialny...
VAGiem sprawdzić błędy zrobić testy....
Własnie czekam na mechanika z VAG, który sprawdzi problemy elektryczne/elektroniczne. Ale myśle że Vagiem to mi uszkodzenia mechanicznego nie potwierdzi.
A może by tak odzczytać Vagiem co się dzieje, prościej .
Jest mozliwe. VCSD nie jest ci wcale potrzebny tylko jakiskolwiem VAG CAN HEX. Zrobisz Instrumet test - zeby sprawdzi czy wskazówki dziala itp. vagiem sprawdzisz poziom paliwa w baku - tzn - bedziesz wiedział czy pływak stoi czy nie, bo on te info pobiera własnie z pływaka.
D4WS z tego co czytalem to ogrzewanie postojowe a widocznie silnik sobie pomaga przy niskch temperaturach. Bak mam pelny, a swiece wymienilem na nowa BERU jezeli padla to czy istnieje mozliwosc sprawdzenia jej bez demontarzu (kiepski dostep do pieca) Zaczynam szukac kogos kto sprawdzi mi auto Vagiem
ok niedługo podjadę do znajomego mechanika i niech sprawdzi vagiem co się tam wyprawia :) to jest dziwne , bo raz zatrzymują sie obroty na 1200 , raz na 1500 . dzisiaj jak jechałem wszystko było ok do pewnego momentu , później znowu skoczyły na 1200... dziwna sprawa . może dostawać jakiegoś lewego powietrza ? lub przepustnica może się zatrzymywać sama...
KOlego opcji jest pare. 1 nieszczelnosc u kladzie dolotowym objaw kopci na czarno brak mocy 2 nieszczelnosc uszkodzenie pneumatyki przetarcie rurek uszkodzone gruszek podcisnienia brak mocy ale nie kopci jazda jak bez turbo 3 zacierajaca sie geometria sporadyczne braki mocy czasami na zimnym czasami na cieplym najczesciej wystepujaca :) Przeplywke EGR...
Podłącz tą Betę w innym aucie lub pod akumulator i zobacz czy zawoła kod. Jeżeli nie to masz wyłączony kod w radiu i przez to nie woła kodu po braku zasilania. Cały czas piszesz o komputerze a w tym aucie jest kilka sterowników. Z którym się połączyłeś i był w nim taki błąd. Pewnie w radiu więc nie ma się co dziwić bo do Gamy podłącza się licznik z...
można by spróbowac zrobi nastawy podstawowe vagiem a i sprawdz regulator csnienia paliwa czy nie puszcza w przewód podcisnieniowy benzynki jeśli chodzi o mapę to znaczy ze jeśli będzie sonda pokazywała ubogą mieszankę to adaptacja mieszanki podniesie czasy wrysków nawet do 30% więcej,musisz sprawdzi ,dokładny odczyty sondy na zimnym silniku do około...
Ja mam jette V ale to to samo co golf V i pali tak samo czy zimna czy ciepła przebieg 72 tyś km, no chyba że jest -21 jak ostatnio to troszkę dłużej kręci jak zimna. Więc nie ma zasady że wszystkie tak palą. Jaki masz przebieg w aucie? Jeżeli chodzi o opornik to wstawił go na przewodzie od czujnika temperatury silnika przez to komputer myśli że cały...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem klapy bagażnika, ani z pilota ani przyciskiem na drzwiach nie można odbezpieczyć. Kluczem idzie bez problemu, a pilotem ani rusz. Sprawdzałem siłownik(silniczek) od zamka, który jest w tylnej klapie, po podłączeniu napięcia normalnie chodzi. Micro styki w zamku i klamce są też sprawne, nic nie jest zalane ani...
Ostatnio nic się nie odzywałem ale to tylko swiadczy o tym że miałem bardzo dużo spraw na głowie. Ale w koncu wybrałem się do mechanika po dłuższych oględzinach stwierdził że do wymiany idzię turbina. Spytałem go się czy to jest konieczne,odpowiedział że tak.Ale po chwili wpadł na pomysł zamiany zaworków od turbiny.Podłączył wyjechaliśmy na jazde próbną,...
sprawdż vagiem co mówi podgląd wartości rzeczywistych
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
zabrudzona przepustnica po wyczyszczeniu wprowadż nastawy vagiem
trzeba zrobić adaptacje vagiem chyba ze masz dwa kluczyki?
AAAAA o to chodzi - to TAK - licznik pokazuje poprawnie - czyli przejadę kilometr i na przebiegu przybywa 1 km - no chyba że się myli, ale to by trzeba było już pewnie sprawdzać z metrówką, bo sprawdzając w czasie jazdy między białymi słupkami co stoją przy drodze co 100 metrów to przybywa na liczniku 0,1 km (czyli nie budzi wg. mnie żadnych zastrzeżeń)...
Nie chcę się sprzeczać ze specjalistą i moderatorem w jednej osobie, ale klient nie jeździ VAG'iem :] Należałoby zacząć od sprawdzenia drożności układu: przygięta rurka, uszkodzony zaworek zwrotny, zatkane sitko, a i można trafić na przytkane obie dysze spryskiwaczy.
Wymieniałem dawno temu pompkę komfortu i nie przypominam sobie bym musiał coś ustawiać VAGiem.
Polskim Vagiem to czytałeś?
Czyli masz walnięty czujnik paliwa w baku,dla pewności możesz zrobić test zegarów vagiem ,lub wpiąć opornik jak pisałem.
Vagiem tak, w parametrach widać.
Licznik sprawdza ciśnienie przy wyższych obrotach. Próg obrotów możesz ustawić Vagiem w czterech krokach co 250 obr.
Wystarczy. Ale pasowało by vagiem kąt wtrysku sprawdzić po tym zabiegu ;)
Witam Czy po diagnozie vagiem sprawdziłeś czy są jakie śbłędy w komputerze odczyty są ok,ale nie sprawdziłeś błędów pozdrawiam
Nic nie trzeba przelutowywać, sterownik można 'vagiem' dopisać.
Można ale nie vagiem.
Vagiem kodowania nie zmieni.
Sprawdź vagiem jaka temp. odbiera ECU a później termostaty czujniki itp.
vagiem - tu masz http://de.openobd.org/vw/sharan_7m.htm sciage
Witam. Jeżeli masz możliwość to zrób diagnozę Vagiem.
No tak tylko czy jeśli padnie alternator np..lepiej kupić używany czy zamiennik? wg mnie lepiej zamiennik, bo nowy gwarancja itd..Wiadomo sprzęgieł czy zawieszenia na zamiennikach naprawiać nie planuje ale są rzeczy drogie a takie moim zdaniem mało konkretne i nie warte zachodu żeby się silić na oryginały. Chyba że się mylę.. Ale po co wymieniać alternator...
Zdiagnozuj więc moduł komfortu vagiem -powinien wykazać jakąś usterke... Ps. jakim programem wgrywałeś piloty? Dodano po 4 Zdiagnozuj więc moduł komfortu vagiem -powinien wykazać jakąś usterke... Ps. jakim programem wgrywałeś piloty? Napisz również jak je wgrywałeś (opisz procedure ), może robisz coś nie tak z tym wgrywaniem pilotów ?
da się bez vaga jest opisane na tym forum działa sprawdzone
Może być problem pierwsze TDI są ciężkie do diagnozowania, zobacz jeśli masz przepływkę klapową to mogą być problemy. Kilka dni temu podpinałem taki vagiem can-hex i odczytałem jedynie kody błędów żadnych parametrów. Jak przepływka jest z drutem to bez problemu ktoś zdiagnozuje. Najlepiej poszukać kogoś z vagiem i pojeździć autem i popatrzeć parametry.
Ewidentnie nie chodzi sonda przed katalizatorem, dobrze by było sprawdzić też drugą vagiem.
Odpytaj VAG'iem moduł komfortu (slowo adresowe 46) pod względem usterek.
sprawdzi wtrysk vagiem przebieg vagiem kodowania vagiem
czujnik oddechu schemat przerobić dekoder końcówka ładowarka laptop
philips mcd712 podnośnik koszowy
New Holland T6 T7 błąd 5005 WOM – przyczyny, czujniki, diagnostyka Czerwony trójkąt ostrzegawczy w Toyocie - przyczyny i działania