Wystarczy. Ale pasowało by vagiem kąt wtrysku sprawdzić po tym zabiegu ;)
Przewody powrotne a wtryskach , sprawdź vagiem wtrysk sterujący ten z kabelkiem.
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
Podaj typ silnika.Pomoge.Pracuje w serwisie VW.Robert
widziałeś kiedyś w silniku AAZ ustawienie czy sprawdzenie konta wtrysku vagiem bo ja mam ten silnik w ibizie i niema możliwości sprawdzenia bo niema komputera kont wtrysku ustawia się zegarem i wynosi on 0.90mm+/- 0.002mm
sprawdz kąt wtrysku vagiem... vag jak juz ktoś pisal wcale nie musi pokazać błędów. Tylko ludzie co sie całkowicie nie znaja myślą, że podepną kompa i wszystko im wyskoczy gdzie i jak:/
kolego (at)wls91, w zależności jaki masz silnik - jeśli na pompie wtryskowej to sprawdź Vagiem kąt wyprzedzenia tłoczenia (kąt wtrysku) a jeśli silnik z pompowtryskiwaczami to wartość kąta synchronizacji - jeśli zaczął źle palić po wymianie paska rozrządu to właśnie tę wartość trzeba sprawdzić.
Możesz vagiem sprawdzić kąt wtrysku.
Da rade jakoś te wtryski sprawdzić vagiem czy trzeba wyjmować? Trzeba wymontować i na stół probierczy.... Jednak przy znacznie "lejących" wtryskiwaczach już byś o tym wiedział. Bo spora chmurka czarnych spalin by się za autem ciągnęła. Stawiam raczej na drobną nieszczelność układu zasilającego. Upewnisz się podłączając bańkę z olejem napędowym bezpośrednio...
Tak jest,jedna na pompę druga na końcu wałka rozrządu .Kąt wtrysku można sprawdzić vagiem a zakładce tdi timing.Już nie pamiętam ale w sdi też chyba działa. http://obrazki.elektroda.net/88_12886286... http://obrazki.elektroda.net/42_12886286...
Sprawdź najpierw vagiem kąt wtrysku,świece przy dodatniej temp. aż tak dużego znaczenia nie mają.
Dobry jest tam kąt wtrysku? Też do sprawdzenia VAGiem.
Tak też myślałem że vagiem tego nie sprawdzę, są bloki od spalania stukowego i cewek ale iście do wtrysków nie znalazłem. Co do korekt, to tak wiem że one by pokazały jakby przelewał, ale u mnie korekty są wzorowe od lat (krótkie pod obciążeniem pracują w zakresie regulacji ecu, a długie blisko zeru) nie widać żadnych nienormatywnych odchyleń które...
Sprawdź dawke na pompie i kąt wtrysku, wszytsko zrobisz vagiem. Ustaw dawkę pod 3mg i zobacz jak pali z rana.
musialbys vagiem sprawdzić dynamiczny początek wtrysku
Kat wtrysku ustawisz na odpalonym raczej. Raczej sprawdzisz vagiem , a nie ustawisz bo ciężko będzie poluzować śruby na odpalonym :)
jeżeli masz wyciek to będzie sie zapowietrzał i dla tego kręci długo sprawdź vagiem kąt wtrysku który też jest odpowiedzialny za poprawny rozruch a termostat ewidentnie do wymiany
możesz sprawdzić Vagiem kąt wtrysku, a najlepiej TDI graph'em tam wyżej podaliśmy Ci, że ma być między 46-51, dobrze jak tak będzie jednak w tabelach widzę, że dla ALH podają pomiędzy 12-75 na biegu jałowym, a prz pełnym obciążeniu pomiędzy 137-215
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Sprawdź VAGiem kąt wtrysku,wskazania czujnika temperatury.Sprawdź czy świece dostają napięcie do grzania, wykręć świece żarowe i każdą sprawdź podłączając pod akumulator czy grzeje.Bardzo ważne jest jak szybko kręci rozrusznik.
Świece raczej nie mają tu znaczenia, bo kolega przecież napisał, że nie ważne czy zimny czy ciepły trzeba go długo kręcić... Najlepiej sprawdź jak koledzy napisali kąt wtrysku vagiem. Wartości pomiędzy 49-52 to ideał. Jak będziesz miał powiedzmy 56 to też powinien palić od strzała. Także jeśli będziesz miał minimalnie więcej czy mniej to jeszcze nie...
czyli wychodzi na to, że wymieniłeś kompletny nastawnik pompy wtryskowej a obstawiam, że Twój był sprawny tylko wymagał czyszczenia i pewnie chłopaki od razu skumali w czym rzecz. Identycznie też jak sądzę będzie u kolegi (at)jaco80 choć przed jego czyszczeniem sprawdziłbym odczyty Vagiem co pokazuje wtrysk sterujący i czy prawidłowo wysterowywuje przestawiaczem...
Vagiem sprawdź błędy i kąt wtrysku. Przypadkiem nie zaczął słabo palić po wymianie rozrządu? jeżeli tak to na pewno będzie kąt wtrysku.
Widzę że każdy zgaduje i dopisuje swoje. Na początek świece tak jak piszą do sprawdzenia. Kolejna sprawa to dawka i bardzo bardzo ważne kąt wtrysku . Wszystko można sprawdzić VAGiem i ustawić jeżeli ma się jakiekolwiek pojęcie. Do zestawu sprawdź czujniki temp silnika i paliwa.
Stary temat ale śmiać mi sie chce nikt nie pisze o sprawdzeniu ustawienia konta wtrysku i dawki vagiem a to podstawa Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji.
zapłon ustawiony na 5 stopni. co to znaczy na 5 stopni, sprawdź porządnie Vagiem kąt wyprzedzenia wtrysku i ustaw jego wartość w przedziale 49-51 jednostek.
Zapłon, kąt wtrysku uda mi się sprawdzić vagiem tak? I jakie powinny być prawidłowe wartości przy zimnym silniku ? Chodzi też za mną teoria że przy wymianie koła pasowego próbowano popuścić koło rozrządu i może rozrząd się przestawił i nie spala czy coś...
Erwin123" a czy takiego touranka do vaga 4.9 spokojnie mogę podpiąć ? czy musze miec cos lepszego ? "świeżego" Kolego "beny" A w jaki sposób to sprawdzić, vagiem ? Problem zaczął się po wymianie wtrysku wcześniej 1000% tak nie było.
sprawdź na początek kont wtrysku. podgrzej go do 80 stopni i sprawdź czy nie jest za późny np vagiem
Nie szukaj sobie roboty. Zostaw wtryski. Sprawdź najpierw jaki masz kąt wtrysku na rozgrzanym silniku, vagiem. Rozrząd robiłeś na blokadach? Bądź pewny najpierw ustawień rozrządu i najwążniejsze pompy (skoro była zmieniana), później ewentualnie można szukać dalej. Jeśli auto dymi na siwo, tzn. że jest zbyt późny kąt i trzeba przyśpieszyć, czyli przestawić...
sprawdziłeś kółko zębate na wale?wał na znak,wałek rozrządu blokujesz na listwe i pompe kołkiem.Na koniec sprawdzasz vagiem kąt wtrysku i jeżeli trzeba poprawiasz.
Klin koła pompy do sprawdzenia, zobacz czy średnica otworu na blokadę i w mocowaniu pompy jest taka sama. Przyspiesz pompę o ząbek na pasku i wtedy reguluj. Co do kontroli vagiem, to różnie to wychodzi w czasie rozruchu. Niestety czujnik jest niezastąpiony.
Ustaw ten rozrząd na blokady pompe na czujnik i na koniec możesz skontrolować kąt wtrysku vagiem i musi grac
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
witam instrukcja raczej ci się nie przyda , sam i tak tego nie zrobisz , ja radzę tak jak napisał kolega podjechać na sprawdzenie vagiem sprawdzić kąt wtrysku , w drugiej kolejności nieszczelności w układzie zasilania paliwem czyli najprościej mówiąc jak masz przeźroczyste wężyki paliwowe to sprawdź czy za filtrem wraca ci się powietrze i sprawdził...
Moment wtrysku w twoim aucie ustawia się przestawiając koło na pompie, a vagiem można go tylko sprawdzić
To podpowiedz jeśli się na tym znasz, jak przestawić tą pompę. Wymieniałeś to co się pytasz.... Skoro coś namotałeś z rozrządem to teraz upewnij się, że przynajmniej ten główny pasek ustawiłeś dobrze...a pompa to pikuś, nawet na "oko/słuch" można.....nie pisząc już o znakach...a VAGiem to tylko kontrola...
Witam. Mam problem dotyczący braku podwyższonych obrotów po odpaleniu zimnego silnika (tzw. ssania) Audi A4 1.6 2000r. (simos) Czujnik temp. sprawdzony i jest ok. Przepływomierz nowy. Po sprawdzeniu VAGiem na zimnym silniku czas wtrysku wynosi 4.12 ms, przepływomierz wskazuje ok. 4 g/s Na całkowicie zagrzanym silniku czas wtrysku wynosi 2.06 ms, a przepływomierz...
spróbuje podjechać do mechanika i sprawdzić vagiem wtryki jeżeli jest taka możliwość w benzynie a jakie grupy trzeba wejść ,a jak podmieniać wtrysk to i tak można przy okazji wyczuśći dolot ta sama robota
jeżeli słabo pali to może sprawdź czujnik położenia wału. może kąt wtrysku jest nieprawidłowy? sprawdz rozrząd czy przypadkiem nie przeskoczył o jeden ząbek.
Ja bym się uparł na tą dawkę Nie wiem dlaczego stały się takie anomalie ale pompa z dnia nadzień nie zaczyna ciec. Nastawnika nie ustawisz bez kompa niby ktoś coś tam robił ale odradzam. W nastawniku jest jeszcze "potencjometr" który daje informację zwrotną do EKU o położeniu nastawnika ale jak góry nie zdejmował to nic nie zmienił. Jest jeszcze czujnik...
Sprawdź Vagiem czy nie występuje wypadanie zapłonów. Czy stroiłeś instalację na drodze czy w warsztacie ??? Wtryski i reduktor masz przesadzone.
AFN ,AVG. z reztą mało wazne . chodzi o to jak pompa jest ustawiona kont wtrysku był vagiem sprawdzany czy poprostu na blokade????
Witajcie zwracam się z takim problemem, golf 5 1.9 bkc gaśnie raz na ile z reguły dojeżdżając do świateł jak obroty spadają , kręcąc nie odpala lub za którymś razem placzek od razu ale nie wiadomo na jak długo już nie mam pomysłu co robić dalej, kiedyś jak zgasł klapa gasząca czy tam zawirowania skleiła się z obudową, klapa usunięta, egr zaślepiony,...
LT-kiem jeżdżę już 6 lat. Teraz wymieniłem na młodszy rocznik. I chodzi głośno. Sprawdziłem vagiem i zegarem. Wyszły duże różnice nie wiem dlaczego. Nie boję się demontować pompy. Tylko po co. Tu jest jakiś problem raczej w czujnikach itp. Dodano po 1 Samochód ma przejechane 142 k
silnik sprawdzałem kod acv ,czapkę ściągałem przy wymianie rozrządu i kompletnie zrobiona , gdyż podejrzewałem że może zawory stukają albo coś w głowicy, zawory, szklanki, prowadnice i uszczelniacze. wszystko zmienione i sprawdzone.Poza tym jak go przestawiłem vagiem na 0,55 to statyczny zegar pokazuje 0,37do 0,39. Gdy zegarem go ustawię na 0,55 to...
kolego musisz ustawić kąt wtrysku na około 50-55 i będzie palił na zimnym i dawkę w pompie na około 5mg przy 90 stopniach i na ciepłym też się poprawi wszystko sprawdzisz vagiem a instrukcje sa na youtube
A świece grzeją czy tylko część to raz, jaki przebieg,co z wtryskami może leją. Dodano po 2 Zapomniałem o czujnikach temperatury, a może go vagiem potraktować.
Tak po wymianie paska rozrządu powinienes sprawdzic najlepiej vagiem kąt wtrysku w nastawach podstawowych
Witam. W golferku 3 nie ma żadnej wielkiej logiki. 1.9tdi 110 od 90 różnią sie pompą softem turbem i umiejscowieniem egr. Masz tak pompe vacum z bloku potem magistrala do serwa . Potem masz różne odejscia, na egr, na gruszke od turba, popatrz tez jest jeszcze jeden wężyk w lewe nadkole tam jest akumulator podcisnienia (zbiorniczek),na badziewia do srodka...
Tak jak w temacie, auto kumpla, po sprawdzeniu vagiem błąd : 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation Jak zgooglowałem wyszły 4 opcje: 1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach to nie wiem. 4....
witam ja też mam podobny problem ,tylko ze u mnie jak jest zimny silnik to bardzo ciężko pali, jak już odpali to właśnie taki siwy dym, gryzący się unosi z vaga też nic nie odczytuję sprawdzałem wszystko ,ostatnio wymieniałem rozrząd i podejrzewam że to może być kąt wtrysku ale potrzebuje pomocy co zrobić żeby go przestawic za pomocą vaga jakie numery...
Witam, podczas ustawianie kąta wtrysku, zawsze jest informacja że silnik /paliwo musi być rozgrzane. Skoro wykres w TDI graph'ie jest w funkcji temp paliwa, to jakie to ma znaczenie, jaka temp jest podczas ustawiania? Ponieważ mój ACV nie odpala tej zimy jak nowy ( nierówno pracuje po odpaleniu przez pierwsze 10s i nie pali "od strzału" ale tak jak...
Vagiem dzisiaj sprawdzono. Wykazał, że nie pracuje na 1 pompowtryskiwaczu. Zresetowano Vagiem i nagle pracuje idealnie na wszystkich 4. Pan od disel stwierdził jednoznacznie, że nie wtryski, lecz coś z eletryką. Pytanie jednak co? Ps.: popsiukał odrdzewiaczem w wiązkę przy deklu zaworów, gdzie wpinana jest wiązka pomowtryskiwaczy i teraz zapala się...
Sprawdzę parametry kablem. Tak z grubsza to błędów nie ma żadnych. Wydaje mi się że problemem z rozruchem jest to powietrze. Gdy Auto sie uda uruchomić to nieźle wali powietrzem na powrocie, tak z 1/3 przekroju wężyka to powietrze, 2/3 to paliwo. Skoro do samej tandempompki jest czysto, bez powietrza, pompa też podmieniona z drugiego auta to powietrze...
Hy .Jestem nowy .szukam expertów elektronikow ktorzy mogą się czasami podjąc wyzwań,ja odwdzieczam sie wiedza w temacie audi wolkswagen . Krok n 1 kolego wyłącz gaz i przywroc instalacje do pierwotnego stanu . Pytanie jeden kod silnika podaj nr ramy . Sprobuj zdiagnozowac vagiem czy jest komunikacja ze sterownikiem silnika {starsze wersje 25 pinowy...
Początek wtrysku do sprawdzenia.Vagiem lub KTS-em pięknie widać do jest graficznie pokazane dwa czerwone pola i posrodku zielone. Pozdrawiam
Zabawe zaczynamy od sprawdzenia vagiem bledów to jest punkt zaczepienia Gratuluję - tygodniowa blokada pisania za bredzenie o rzeczach o których nie ma się pojęcia. Raz na zawsze - 1.9TD (AAZ) to silnik z mechanicznie sterowanym wtryskiem, (prawie zupełnie jak w C-360!).
Twierdzisz że na 100% to nie kąt wtrysku to powiedz jaki masz teraz ustawiony i jak mierzony czujnikiem zegarowym, Vagiem?
A sprawdziłeś chociaż każdą ze świec z osobna czy grzeją ? Po wykręceniu ich lub podaniu na nich plusa. Czujnik w trojniku steruje długością grzania. Swiece grzeją wszystkie naraz. Jak odepniesz wtyczke to silnik zakłada że jest największy mróz i grzeje swiece długo. Przy lekkim mrozie trwa to kilka sekund a przy temp zewnetrznej powyżej +5 stopni świece...
Witam chciałbym zrobić Logi Chyba w moim przypadku Dynamiczne ale nie jestem pewien Mam taki problem że im większy bieg tym mniej mocy Np przy 110 jak dam gaz do podłogi to nic a nic nie chce jechać Myśle że najlepiej sprawdzić vagiem Tylko powiedzcie mi jak ? W którym bloku co jest itp ? Czy to może być wina złego katu wtrysku lub złej dawki w pompie...
Spróbuję dziś Vagiem ale nie wiem czy obsługuje Mercedesa ale spróbuję a i jest to Benzyna a ta szyna co wspomniałeś ciśnienie to mógł byś bliżej opisać co i jak sprawdzić oraz gdzie szukać ? i oczywiście jest na pompo wtryskach benzyna ...
Po chłodnym nocach jakoś nienajciekawiej odpala. Rozrusznik aku świece ok to sprawdziłem kąt. A ten kąt odczytywałem vagiem rzecz jasna W tamtą zimę wszystko było super, a w te lato zmieniałem rozrząd i może tu zmienił się kąt i stąd odpalanie nie jest już takie jak kiedyś.
Nie wiem czy dobrze zgaduję ale chyba chodzi Ci o czujnik temp. powietrza dolotowego. W VW przyczyną falowania obrotów jest przeważnie zanieczyszczona lub rozregulowana przepustnica. Wpisz w wyszukiwarce adaptacja przepustnicy. Coś się wyświetli. Pomyśl sprawdź Vagiem i podaj kody błędów.
rozpinałeś rozrząd czy to tylko regulacja vagiem?
Ustawić VAG iem nie możesz,ale możesz go sprawdzić.Kąt ustawia się na pompie .
Nie ma LPG stad dziwi mnie taka ilosc wody. VAGiem potrafie sie posłużyć i wszystkie parametry podstawowe mam ok. Wiec jednak wtryski dobrze przeczyścić. Fakt że EGR podaje sporo syfu ale temperatur tam wielkich nie ma a etylina powinna wszystko ladnie rozpuscic... Czy zdemontowanie listwy i dawanie na zaplon (bez rozrusznika) w celu wytworzenia cisnienia...
Witam Mam problem z audi a4 1Z auto nie ma mocy, ciężko wogóle ruszyć z miejsca, na postoju raczej ospale wkręca sie na obroty a jak sie go mocno przyciśnie no w ogóle nie dymi tak jak by mieszanka była za uboga. Wszystko już było sprawdzone: - wtryski niedawno regenerowane - popychacze dobrem sprawdzone przy okazji uszczelnienia pokrywy - wydech drożny,...
"piotrmarczak" jak pisalem Vag-a mam tylko sa to moje pierwsze kroki,"mark200" dzieki za wskazówki zaraz biore sie do dziela,odpisze po sprawdzeniu. A tak wogule to raczkowalem z Vagiem i wyszlo ze cytuje -cold start valve- przekracza górna granice niepamietam jaka byla ale napewno moje odczyty nie miescily sie w normie i tu jest pytanie gdzie jest...
Od czasu mojej nieobecności na forum to wymieniłem wtryski bo miały poniżej 200 bar , a te co założyłem mają 220 bar , wymieniony także filtr paliwa na bosha , była robiona próba z paliwem w butelce . Ostatnio padł akumulator , wymieniłem na Varty 74Ah . I zero poprawy. Bawiłem się kiedyś Vagiem 311.2 i zmienianiem dawkę startowej ale też nic . Jak...
Odnośnie turbo ze 110 konnego silnika to żadnej mocy Ci nie przybyło bo te ze 110 i te z ALH to są te same turbosprężarki o tej samej wydajności i ciśnieniu doładowania regulowanym przez sterowniki zarówno w ALH (90 KM) jak i w AHF oraz ASV (110 KM); odnośnie pompy paliwa w baku to u Ciebie takowej nie ma, masz tylko pompę wtryskową z sekcją niskiego...
Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM. Nie pisz głupot.HDK to czujnik położenia nastawnika pompy stosowany od około 1993 roku.Są to czujniki indukcyjne bezstykowe które zastąpiły wcześniej stosowane potencjometryczne. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku Nie można.Przynajmniej...
Czy Vag-iem dam rade zmienić wartość konta wtrysku ?? Vagiem sprawdamy, przestawiamy pompą wtryskową.
Kapitalka była robiona, bo samochód kupiłem już jak się okazało troszkę podjechany. Robie autem około 150 tys rocznie.To auto na mnie zarabia. Miałem kupić używany silnik i tak naprawdę nie wiedzieć co w nim siedzi? Silnik z przebiegiem około 180 tys kosztuje 2500 zł + przekładka i duperelki ,które z pewnością by wyszły i doszło by do 3500 a ja mam...
Witam, jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość za niedociągnięcia... mam golfa IV jak w temacie mój problem zaczął się od tego że ciężko palił na dogrzanym silniku, postał przez noc i od strzała zapalał a jest dość ciepło więc świece nawet pewie nie grzeję bo nie ma potrzeby... sprawdziłem vagiem i okazało się że kąt wtrysku jest sporo przyśpieszony...
A ciśnienie w cylindrze było mierzone? a impulsy wyzwalajace cewkę były mierzone (sprawdzane)? a test VAGiem wtrysków i cewek był robiony? a sprawdzane paramertry bierzące były robione?
Ogarniam ten bajzel pod maską ale masakra jest. Regulator doby ale wyszły inne kwiatki. Kolektor zmieniony na metalowy co by pewnie gaz wsadzić 2 gen. (na razie zdemontowany mikser i podłączona sonda lambda zamiast emulatora). Przepustnica sprawna, został jeszcze czujnik podciśnienia i zmiana wtrysków bo ktoś założył inne mniej wydajne do tego dłuższe...
Proszę o interpretacje logów, auto brak mocy pod górkę na 1 lub 2 , po prostej osiąga może max 90-100km/h po 50sek. Rozrząd niby ok, wszelkie zwiększanie dawki vagiem czy zmiana kąta wtrysku, pompy i na innej pompie to samo. Po zwiększeniu dawki brak zmiany większe spalanie auto anemiczne nadal, auto nie puszcza ani grama dymu przy gazowaniu, wyczuwalny...
Założyłem wtrysk wyjęty z działającego silnika, ponadto podpoiłem jeden wtrysk pod tą sekcje po za silnikiem żeby sprawdzić czy w ogóle pompa daje ciśnienie no i wydaje mi się ze jest oki, rozpyla do okola dość szeroko. Fotki dorzucę wieczorem. Edit: znalazłem gościa z vagiem i tak: błąd czujnika iglicy błąd czujnika temperatury paliwa błąd sterownika...
... -poczatek wtrysku ustawiany byl VAGiem od 0 do 4 - ===//=== na ucho po trochu zmieniajac go... Co znaczy "na ucho" ? Zapłon ustawiasz w nastawach podstawowych kanał 004, na późnym ma być 2° po GZP.
można by spróbowac zrobi nastawy podstawowe vagiem a i sprawdz regulator csnienia paliwa czy nie puszcza w przewód podcisnieniowy benzynki jeśli chodzi o mapę to znaczy ze jeśli będzie sonda pokazywała ubogą mieszankę to adaptacja mieszanki podniesie czasy wrysków nawet do 30% więcej,musisz sprawdzi ,dokładny odczyty sondy na zimnym silniku do około...
Wielkie dzięki szanowny kolego z pięknego miasta jakie jest miasto Lubaczów za pomoc Vag-com311,dzisiaj wszystko poszło super, ustawiłem kąt wtrysku 48-52,po wpięciu się vagiem miałem ok,33-38kąt wtrysku,dodam że na nowym pasku przejechałem już ok,1000km.i trzeba było zmienić zapłon,jeszcze raz wielkie DZIęki! Leszek
Witam ponownie. Zacznę od tego iż autko odpaliło na tzw plaka lecz po zakończeniu psikania zgasło czyli wałki i rozrząd chyba ok- takie moje domysły. Doczekałem się na diagnostę z laptopem i VAGiem i tu moje podejrzenia się sprawdziły: Błędy chyba 3 i każdy dotyczył pompy-bardziej sterownika(uszkodzony sterownik kąta wtrysku, dawki startowej i zapomniałem...
Witajcie Swego czasu autko czasami szwankowało (raz na 2-3 tygodnie) zapaliła się kontrolka silnika ,ale pomagał ponowny rozruch.Niedawno kontrolka zapaliła się na stałe(nie pomaga ponowny rozruch),auto czasami zaczyna chodzić jak traktor i nie ma kompletnie mocy,a za chwile silnik chodzi poprawnie aż znowu nie zwariuje.Podłączyłem vaga i wyszło,że...
Witam Mam niemały problem z 2.5TDI AFB automat. Auto ma problem żeby ruszyć z miejsca powyżej 2500 idzie całkiem dobrze. Ale przy ruszaniu wydaje się jakby trzeba było go pchnąć żeby się rozpędził Klient trafił do mnie po wymianie rozrządu u kogoś innego i twierdzi że właśnie po tym się to stało. - Rozrząd sprawdziłem już kilka razy jest ok, - pompa...
kolego a pali ci na wszystkie cylindry?? najprostszy sposob zeby to sprawdzić to odpinanie każdej kostki wtrysku i obserwowania zachowania silnika ( oczywiście w odpalonym samochodzie). Jeżeli zacznie telepać to znaczy że jest ok i wpinasz z powrotem i przechodzisz do następnego. Ja miałem uszkodzoną uszczelkę pod kolektorem ssącym i łąpała mi lewe...
Może który wtrysk leje Zapłon ustawiałeś z VAGiem?
Powoli ale doszedłem do przyczyny usterki Sprawdziłem elektronikę vagiem jedyny błąd to sonda Okazało się że jest zasyfiony zbiornik paliwa, po nawierceniu otworów w plastykowym koszu w baku i wymianie filtra paliwa, autko śmiga aż miło. Jeżeli macie podobne objawy w waszych b4, sprawdzajcie w pierwszej kolejności układ paliwowy. Pozdrawiam !
Kąt zmienia się pompą a sprawdza Vagiem.
Moje pytanie brzmi na czym polega naprawa komputera w Twoim przypadku??? Powtórze to co mi serwisant powiedział. Wykasowanie oprogramowania komputera i zaprogramowanie go od nowa -poprawnie, czyli pewnie wpisanie od nowa mapy wtrysku. Usuwanie błędów VAGiem nic nie pomaga.
Tak kasowałem kilkakrotnie juz ten błąd i powraca cały czas po przekroczeniu 100-120 km/h, czasami jednak moge sie rozpędić wiecej i nie ma problemu. Przed momentem odpowietrzałem jeszcze raz wtryski, zrobiłem pomiar Vagiem i odzczyt jest taki sam - wacha sie między 510 a 1000 lecz po chwili się uspokaja do 510-520. Nie wiem co mam dalej robić, jak...
Pacjent seat leon 2004r/1.9tdi/asv.Wyskakują błędy 17552 - przepływomierz powietrza nieprawidłowe działanie . 17660 - zawór początku wtrysku nieprawidłowe działanie . 17849 - zawór recyrkulacji spalin nieprawidłowe działanie . 17957 zawór ciśnienia doładowania nieprawidłowe działanie. 18027 przekaźnik świec żarowych nieprawidłowe działanie . Po skasowaniu...
Pompa ( z elektroniką) ponoć po sprawdzeniu u jakiegoś mądrego pompiarza, na wtryskach nie pojawia się paliwo. Żadnych podejrzanych kontrolek. Nie można się połączyć VAGiem z immo (ponoć coś kiedyś było grzebane). Sterownik silnika pokazuje dziwne błędy 00765 i 01242. Kaszana w instalacji fabrycznej. Wywaliłem "knyfelek" do odłączania zapłonu dość prosty...
odświeżam temat;) sprawdziłem vagiem i teraz mam takie błędy, przeczytałem co znaczą skasowałem je, i teraz bd jeździł za dużo było kombinacji a elektronicy jednak za dużo nie zrobili z tym autem tzn nic <zły> a czy może mi ktoś wytłumaczyć czy te błędy wtrysków to pozostałość po tym jak samochód miał uszkodzona pompę paliwa czy raczej wtryski...
Przepływomierz odpięty czy niesprawny nie będą mieć wpływu na odpalenie silnika. Na pewno nie w tym silniku a mam taki sam. Przeważnie przy opisanych objawach powodem jest czujnik położenia wału, ale piszę PRZEWAŻNIE. U Ciebie może być inaczej. Jak masz błąd to po pierwsze go odczytaj a najlepiej zainwestuj w stosowny kabel. Kupisz opc...[cenzura] na...
Witam. Bardzo prosze was o porade w związku z heblem, którego niedawno zakupiłem Samochód VW T4 2,5 benzyna+lpg sekwencja rok 2000. Auto świeżo zakupione z teoretycznie drobną usterką- mianowicie silnik przerywa na zimnym (choć niezawsze ) -jakby chodził na 4 z 5 cylindrów. Przy zakupie poruszałem przewodami WN i jakoś pomogło. Całą drogę (500km) ciągle...
Ja radziłbym na zgaszonym bo przecież jeden (nawet lekki) zły ruch i nastawnik zostaje błyskawicznie oraz całkowicie uszkodzony. Pamiętajmy że przesunięcie o 1mm to już dużo za dużo.... Dobrze jest sobie zaznaczyć czyms ostrym pierwotne nastawienie aby poźniej w razie problemów nie błądzić bo przy złej dawce silnik nawet nie odpali. Pozdro i powodzenia....
Czytałem o tej usterce na kilku forach. Wielu osobom pomagało sprawdzenie rozrusznika, dlatego się za to wziąłem, akumulator już sprawdzałem, podmieniałem z nowym i nie było poprawy, przy okazji demontażu rozrusznika przeczyściłem wszystkie kable i styki. Po prostu lece po kolei. Kąt wtrysku, filtr powietrza,filtr paliwa itd. to wszystko już przerobiłem....
Witam, posiadam Audi A6 1.8t z instalacją gazową KME Diego G3 z parownikiem KME silver oraz wtryskami Migic Jet obecnie , planuje przejść na Hana. Autokalibracje, zbieranie map mam już za sobą , jednak zostały tylko korekty. Po sprawdzeniu vagiem okazuje się że korekty wynoszą mniej więcej -20% a w instrukcji instalacji wspomniane jest coś o adapterze...
scenic sprawdzi wtrysk sprawdzi wtrysk scenic renault sprawdzi wtrysk
wskazania obrotomierza piecyk wybrać skasowac sensor
polonez abimex parkside robot koszący
Alternatywy dla BlueDUN: Tethering Bluetooth na Androidzie Fartuch pralki Mastercook PFD-73P a PFD-73 - kompatybilność