Nie jest ważne czy hamulec jest na jedną czy dwie osie,zawór jest taki sam jeśli chodzi o działanie a i wygląd jest podobny, ty masz jeszcze żeliwny teraz takich się nie spotyka . Teraz są aluminiowe i do tego chińskie badziewie.To jest typowy zawór hamulcowy przyczepy dla jedno obwodowego układu hamulcowego, z resztą również typowego dla przyczep rolniczych
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Popieram zdanie kolegi wyżej.Należy sprawdzic regulator cisnienia wtrysku.
trzeba sprawdzic czy regulator cisnienia jest ok i weze od powrotu paliwa sa drozne,
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Pompa daje cisnienie jest ok. Wtryskiwacz jak go sprawdzic najlepiej???? Regulator cisnienia -jak go sprawdzic?? Komputer- Nato bym stawial cos z podawaniem paliwa moze mapa sie wysypala, jak to sparwdzic????
pompa wtryski regulator cisnienia do sprawdzenia .
Regulator cisnienia
Sprawdz regulator cisnienia paliwa i samo ciśnienie.Powinno być około 350kPa.
Sorki, dopiero teraz dowiedziałem sie co to jest ten bład. Jest to regulator cisnienia turbiny. Wszystkie objawy pasuja, wiec sprawdz go.
to jest regulator cisnienia paliwa na listwie.ale watpie aby to pomoglo
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
Regulator cisnienia paliwa, choc sprawdzilbym faktycznie te wtryski.
Sonda zaczyna dzialac dopiero jak silnik osiagnie odpowiednia temp silnika sprawdzic cisnieie paliwa zaworek zwrotny regulator cisnienia i przepustowos
Witam, Zmien regulator cisnienia na rampie. Pozdrawiam, Georges
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Zrób adaptacje regulatora cisnienia. Zrobisz kts. Jak nie pomoże to sprawdż wtryski bo pod obciążeniem mogą zakłucac prace regulatora. Miałem taki sam przypadek i problem tkwił we wtryskiwaczu
Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Wiem ze benzyna, ale system podobny do CR. Cisnienie robocze to 140 bar. Jezeli ni jest osiagalne, to problem jest po stronie regulatora cisnienia, pompy zasilajacej, lub samej pompy wys cisnienia.
Padały tam pompy wysokiego cisnienia i był recall na nie. Ponadto padały regulatory cisnienia w zbiorniku. Masz miec 5 bar na pompie podającej. Sprawdź ustawienie rozrzadu i naciag łancucha.
Kolego miernikiem nie zobaczysz na wtryskch 70V bo czaas wtrysku podawany jest w mili albo mikrosekundach, sa to bardzi krotkie impulsy, mozesz to zrobic oscyloskopem albo dioda z rezystorem. mozna tez podlozyc inny wytrysk lub wyjac jeden z silnika i zobaczyc czy psika podczas krecaenia. Na moje oko, ablo ktorys z czujnikow sie uszkodzil/ jest inny...
Układ wtryskowy FSI jest niemalze identyczny do dieslowskiego CR. Róznica jest tylko taka, ze oprócz paliwa, inne sa tez cisnienia. FSI normalnie ma pod 200 bar pracy. Ale w trybie awaryjnym i na 4 barach pojedzie. Sprawdz pompe HP i regulator cisnienia.
Są napewno dwie rurki moze trzy ale musiałbym sprawdzic,mi to wygląda na właśnie regulator cisnienia paliwa ktory nie pozwala cofac sie jemu do baku...
drugi ze regulator cisnienia paliwa Płaciłeś mu za tą konsultację? To jeszcze może wróżkę zapytaj. Tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie. Masz 2 opcje, albo oddajesz auto do warsztatu na rzetelną diagnozę, albo wymieniasz olej, tankujesz i jeździsz.
jeśli filtr paliwa został wymieniony i auto nadal gaśnie podczas jazdy to bedzie wina regulatora cisnienia paliwa,czujnika ciśnienia paliwa lub pompki paliwa (elektrycznej).. Regulatora ciśnienia raczej nie idzie sprawdzic jak coś to ewentualnie podmienić z innego samchodu...
kurde nie mam jak zmierzyc tego cisnienia paliwa nie mam trojnika takiego ktory by sie do tego nadawał ;/. A moge uzyc np taki trojnik jak do ekonomizera. Koles od ktorego kupilem pompe twierdzi ze ma cisnienie 3 - 3,5 bar wydajnosc 90l.h. Jak moge sprawdzic ten regulator cisnienia? bo znowu wydawac kase na nowy bez pewnosci to troche kulawo. Pozatym...
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Wymień gumowe oringi i po kłopocie - tam nie ma żadnych czarów, prawdopodobnie któryś uszkodziłeś przy montażu(demontażu) a skad wziac takie oringi?
Odczyt CDiF łańcuch założony na znaki,czy mogło się zbiec i poszedł regulator cisnienia paliwa
Dosyc czesto walcze z tym problemem. Regulator cisnienia na pompie. Z opisu winika ze zostal on wymieniony ale to nie zmienia faktu ze moze byc uszkodzony, a dokladnie zielony oring najczesciej powoduje identyczne problemy. Moze podczas montazu zostal uszkodzony. Dwie opcje pyzeciety oring lub zacierajaca sie iglica w regulatorze.
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
Kurcze wiec wychodzi ze przepływke mam sprawna :/. To co moze byc jeszcze zwalone bo juz mam dosyc ... Jeden trop - jak odpale zimny silnik to z wydechu smierdzi paliwem, na cieplym juz nie czuc. Jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to zwalony termostat ktory jest non stop otwarty i silnik jest niedogrzany - ale wg mnie nagrzewa sie dosyc szybko......
Dzieki za zainteresowanie, sprawdzilem wydech jest ok.A jak moge sprawdzic przeplywomierz powietrza i regulator cisnienia wtrysku domowym sposobem,tak zeby nie jechac na diagnoze,bo kazdy wie jak jest z "fachowcami". Dodam ze wczesniej zmienialem wtrys bo jeden przestał działać. Usterka z obrotami wystapiła wczesniej ,jeszcze przed zmiana wtrysku.
juz dziala normalnie :). pomogla regulacja tlumnika :). nie wiem co ma do tego ale turbo laduje juz ladne, zawor bez zarzutow.
Witam gdzie znajduję się regulator cisnienia hydraulicznego w koparce białoruś
Na pompie jest regulator cisnienia nie czujnik i on te moze byc uszkodzony trzeba go wykrecic i sprawdzic czy jest czysty. Filtr paliwa tez do wymiany i musisz sprawdzic czy nie ma w nim opilkow.
Dzien dobry. Mam problem z moim Audi a6 c6 3.2 AUK mianowicie, po dluzym postoju, silnik odpalam ladnie wszystko chodzi, po paru min na wilnych zascieca sie blad esp, po zgaszeniu i ponowym odpaleniu jest juz ok w trakcie jazdy to samo dzieje sie tak po dluzyszm postoju, bledy na komputerze 18728 Regulator cisnienia paliwa 2 sygnal za wysoki staly W...
sprawdz regulator cisnienia paliwa czy wgl pracuje, przy podaniu 12v ma cykac dosc mocno i sie otwierac, cienienie na listwie wcale nie swiadczy o sprawnym regulatorze. mozesz tez wykrecic jeden wytrys na wierzch i sprawdzic czy podaje jak powinien
Witam, P0299 oznacza problem z regulatorem cisnienia doladowania. W tym silniku jest to elektrozawor sterujacy silownikiem podcisnieniowym. Wystarczy sprawdzic elektrozawor i dzialanie silownika podcisnieniowego. Jesli wszystko jest dobrze i cisnienie jest OK to problem moze byc w programie ECU. Dobrze byloby zaladowac nowa wersje, jesli taka istnieje....
witam jak mozna zrobic smarowanie do Sprężarki dwucylindrowej od Jelcza typ 440 HS 21. na 4 stronie bylo napisane ze ktos zastosowal pompe hydrauliczna z regulatorem cisnienia czyli moze to byc pompa olejowa samochodowa tylko jaka nabije 3 at?
jesli mozesz powiedziec co mialby regulator do palenia czujnikow ??? Utrzymuje w miarę stałe ciśnienie na listwie, jak będzie zablokowany to uszkodzi nadmiernym ciśnieniem czujniki. Jak mozna sprawdzic czy ten regulator jest sprawny??? Wykręcić i obejrzeć ( jest mechaniczny ), w większości przypadków uszkadza się tak że nie utrzymuje ciśnienia i są...
Błąd cisnienia na szynie moze wynikac z kilku powodów. Wtryski. Zawór upustowy na szynie. Pompa cr. Regulator cisnienia.Filtry. Elektryka. Itd
cieknie paliwo na listwie wtryskowej na regulatorze cisnienia paliwa
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
A mogl by mi ktos przyblizyc reset adaptacji regulatora cisnienia ?
Na zdjęciu zaznaczyłem końcówkę z której po odpaleniu auta leje się paliwo. Stało się tuz po wymianie filtra paliwa który znajduje się pod lewym tylnym nadkolem. Wcześniej nie było żadnych widocznych wycieków a teraz po kliku już sekundach kapie dość mocno. I t moje pytanie ponieważ końcówka wygląda jak by był na niej jakiś przewód, lecz po 2 godzinach...
Nie to nie to samo regulator cisnienia jest zamontowany we wtryskiwaczu przy jednympunkcie lub na listwie wtryskiwaczy przy wielopunkcie
no wiec w programie seqenta wyglada ze ustawione prawidlowo. benzyna podcieka na wtryskach lub regulatorze cisnienia paliwa.sprawdzenie regulatora jest dziecinnie proste i opisane wczesniej.wtryskiwacze mozna odlanczac pojedynczo i obserwowac czy nie ma ruznicy.jesli nie bedzie ruznicy wyjac szyne wtryskowa i sprawdzic pod cisnieniem.
Generalnie to trochę małe i słabe korpusy, lepiej rozważyć coś pokroju większej, wydajniejszej i wytrzymalszej obudowy: https://sklep.osmoza.pl/obudowa-gw-kn10b... lub jak wyżej koledzy sugerowali coś z reduktorem https://sklep.osmoza.pl/profesjonalny-fi...
Witam Na myśli mam tani regulator cisnienia paliwa z manometrem. Na aledrogo do tuningu samochodów za 80zł.Mój oryginał od palnika to prawie 400zł. Analizator spalin to tylko wskażnik.Ja myślalem o automatycznym regulatorze palnika sterowanym procesorem wykorzystujacym pomiar temperatury i dane z sondy.
Regulator cisnienia zmieniony razem z pompa, powrot paliwa tez sprawdzony.
Tu masz taki zaworek z wyłączaniem http://bezdotykowa.pl/elementy-hydraulic... Chińczyk za Włoskiego VTR-3 z włącznikiem trzeba zapłacić koło 250-270 zł. A ceny części do Wap czy ALTO NILFISK szokują chyba każdego, jak i do klonów alto czyli sthili.
Dzieki Kotbury2 za rozwoj tematu. Wiec w baku nie mam elektrycznego podajnika na pwc. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Po drugie wszystkie prady byly mierzone (niestety nie mierzylem jak to wyglada podczas rozruchu. Na czujnik listwy idzie 5v Wszystkie styki sprawdzone i dochodza do komputera silnika....
Usterka usunięta problem tkwił w wiązce elektrycznej do silnika zostal tez wymieniony regulator cisnienia i dopiero auto zaczęło jeździć
moze zepsuty regulator cisnienia paliwa
Podanie większej dawki samego tlenu spowoduje natychmiastowe wypalnie dziury w tłoku (efekt cięcia palnikiem) sam tlen jest silnym utleniaczem a występujący w komorze rozkład podtleneku azotu nie podnosi samego tlenu tylko mieszanki tlen-azot. Wzrost temperatury spalania występuje też z nitrem szczególnie gdy nie dostarczymy wiekszej ilości paliwa w...
Problem rozwiązany, przerdzewial regulator cisnienia nad pompą. Po wymianie ekspres wrócił do formy:)
U mnie do listwy wtryskowej przychodzi końcówka z gwintem. I nie mogę takiego regulatora znaleźć. [url=https://allegro.pl/oferta/uniwersal... Czy taki może być i jak mu ciśnienie wyregulować do potrzeb mojego?
najprawdopodobniej regulator cisnienia jest otwarty , trzeba go zamknac ,tam jest silniczek krokowy i nie podlaczac, wtedy motor powinien zapalic
wymien regulator cisnienia na pompie + wczytanie
komputer, sprawdz dlaczego seter nie zezwala na rozruch, sprawdz dokladnosc pomiaru cisnienia. mozesz wyjaz regulator przedmuchac i przemyc siteczko sprawdzic i wymienic oringi
Jakie powinno być napiecie na wtyczce regulatora cisnienia paliwa po włączeniu zaplonu? Czy 8V jest prawidłowe?
Witam. Ja od niedawna tez borykam sie z podobnym problemem. Z tym ze mam silnik 1.8 z 92 roku. Sprawdzalem i wymienilem wszystko co Ty. Zostala mi jeszcze do sprawdzenia pompa paliwowa-chodzi mi o cisnienie jakie podaje. Moj samochod nie faluje wszystko chodzi równo z tym ze czasem jest mu "ciezej" pedal gazu staje sie az "twardy" a nastepnym razem...
Gasniecie silnika na 5/6 biegu na moje oko raczej sugeruje problemy pracy regulatora cisnienia paliwa lub samej pompy.
na wolnych? a po przegazowaniu? podejzewam ze podczas stuku masz cisnienie za duze. uwalony regulator cisnienia, czujnik lub wtryski.
Niestety dalej z tym jeżdżę i nie mam pomysłu.Komputery nie pokazują błędu.Jak znajdę chwilę to spróbuję wymienić regulator Cisnienia paliwa na listwie bo ewidetnie coś odcina paliwo na kilka sekund a później jest uderzenie mocy na wszystkie tłoki.
Witam U mnie pomogla wymiana pompki paliwa w baku za 100zl a mordowalem sie z tym 5 lat, od razu wymiana filtra paliwa bo jest z regulatorem cisnienia. Pzdr
Rozwiazalem juz problem z tym samochodem;) Okazało się ,ze pompa paliwa byla nie wydajna oraz regulator cisnienia paliwa(przepuszczal benzynę do kolektora ssacego, a z ssacego do wydechowego:D jak ktos by mial problem z kia odezwijcie sie na pw Na tym samochodzie zeby zjadlem:D
Sterownik jest drugi i imobilaizer przekopiowany A do do wiazki pompy to mówimy o książce regulatora cisnienia Dodano po 8 O wiazce regulatora cisnienia paliwa
Witam. Sprzedam. Drukarka przemysłowa Videojet 37. Regulator cisnienia. 208266. Nowy. Nie wystawiam rachunku. Pozdrawiam.
4 elementy do sprawdzenia Sonda lambda sprawdz czy pomiędzy masa a czarnym przewodem sondy zmienia sie napięcie na rozgrzanym silniku Potencjometr przepustnicy, sprawdz czy rezystancja zmienia sie płynnie bez skoków Czujnik temp silnika na zimnym powinien miec nie pamiętam dokładnie ale 2kohmy albo 22 kohmy Regulator cisnienia paliwa na listwie, jezeli...
Jedzie normalnie tylko jak wyskoczy blad to wchodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy Czujniki cisnienia podmieniony. A regulatora cisnienia nie ma na listwie. Zostaw w serwisie usuniety i wykodowany bo niby byly z nimi problemy.
to mnie nie pocieszyłeś, bo koszty a pompa ma tez regulator cisnienia moze to on sie zablokował ?
a moze to regulator cisnienia w pompie ?
Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie. Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej...
Syf w regulatorze Cisnienia paliwa
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Skoro pompa sprawdzona to pozostaje regulator cisnienia na pompie lub czujnik cisnienia. Czujnik cisnienia ma miec 0,5 V na zapłonie i 1,5V na jałowych. Regulator cisnienia od 0 do ok 10 Ω. Ponadto sprawdź wiazke i przewody paliwowe.
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz
Regulator cisnienia na listwie.
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
witam czy rozwiazales ten problem z trybem awaryjnym ja mam to samo tez wymienilem pompe odprogowa, czujnik na listwie, regulator cisnienia na pompie CR, wtryski spr podobno dobre, filtr, pompe w baku i dalej to samo
Do sprawdzenia wtryski i pompa wlacznie z regulatorem cisnienia
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Problem rozwiazany regulator cisnienia na pompie i szynie zalatwil sprawe
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Chodziło mi o regulator cisnienia paliwa.
Hej, Jakis dziwny masz ten blad...ja w ESI (dokumentacja Bosch) nie znalazlem regulatora cisnienia paliwa..moze chodzi o eletrozawor od par paliwa ? Czy masz mozliwosc odczytania tych bledow jakims innym testerem diagnostycznym ? M.
sprawdz wtryski na powrotach. podaj 12v na regulator cisnienia na pompe i sprobuj jeszcze raz. Jak nie pomoze to pompa do sprawdzenia lub wymiany.
Egr wrzuca błędy? Wyciagnij czujnik i regulator cisnienia CR i wyczyść na początek. Może kierownictwo turbo nie działa?
Sprawdź regulator cisnienia paliwa w przepustnicy. Najlepiej podmień na dobrą przepustnicę.
Układ wtryskowy bosch? Wyczyść regulator cisnienia
dzis poprobuje zalatwic drugi regulator cisnienia
Zastanawia mnie czy aby na pewno jest sprawny sam czujnik cisnienia rampy jeśli masz na podmianę taki pod ręką to spróbuj bo to że pokazuje odczyt to wiadomo będzie pokazywał ale że się przycina tego juz komputer nie musi pokazać. Kolejna sprawa to przewody idące do regulatora cisnienia mogą być przegrzane juz nie wspominając że kostka może nie łączyć.
mam jeszcze pytanie odnosnie regulatora cisnienia paliwa zamontowanego na pompie wysokiego cisnienia wymontowałem go i po podłączeniu wtyczki nie ma zadnej reakcji oczywiscie prad dochodzi do niego czy to normalne? pozdrawiam
regulator cisnienia sprawdzic czujnik cisnienia sprawdzic regulator cisnienia
wypełnianie wsadu szafa falownik sygnał zapłonu
iphone używany protokół instalacji odgrom
Moduł zęba wieńca koła zamachowego VW Passat FSI – wartości, liczba zębów, różnice DMF Webasto działa tylko z minimalną mocą - przyczyny i rozwiązania